Ухвала
від 19.06.2018 по справі 45/179б
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ДОНЕЦЬКОЇ ОБЛАСТІ

ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ДОНЕЦЬКОЇ ОБЛАСТІ

61022, м.Харків, пр.Науки, 5

У Х В А Л А

по справі про банкрутство

19.06.2018р. Справа № 45/179б

Господарський суд Донецької області у складі судді Попова О.В.

за заявою кредитора (заявника) ОСОБА_1 з обмеженою відповідальністю «ДОНІНТЕРВУГІЛЛЯ» м.Маріуполь

до боржника Державного підприємства «Дзержинськвантажтранс» , м. Дзержинськ

про банкрутство

ліквідатор - арбітражний керуючий ОСОБА_2

Представники:

від кредиторів: не з'явились

від ліквідатора: не з'явились

ВСТАНОВИВ:

Ухвалою від 04.09.2009р. за заявою ОСОБА_1 з обмеженою відповідальністю «Енергоімпекс» , м. Донецьк господарським судом Донецької області порушена справа про банкрутство Державного підприємства «Дзержинськвантажтранс» , м.Дзержинськ внаслідок його фінансової неспроможності.

Ухвалою суду від 25.02.2010р. за результатами підготовчого засідання введена процедура розпорядження майном боржника, розпорядником майна призначений арбітражний керуючий ОСОБА_3

Ухвалою суду від 30.06.2010р. за результатами попереднього засідання затверджений реєстр вимог кредиторів.

Ухвалою суду від 16.07.2010р. введена процедура санації боржника строком на 6 місяців до 16.01.2011р., керуючим санацією призначений арбітражний керуючий ОСОБА_3

Ухвалою суду від 17.01.2011р., 02.06.2011р. строк процедури санації продовжений відповідно до 16.05.2011р., 16.01.2012р.

Ухвалою суду від 04.10.2011р. керуючим санацією призначений арбітражний керуючий ОСОБА_2

Ухвалою суду від 18.09.2012р. провадження у справі зупинено.

Ухвалою суду від 05.12.2012р провадження у справі №45/179б поновлено.

Постановою суду від 26.02.2013р. боржник визнаний банкрутом, відкрита ліквідаційна процедура на 12 місяців до 26.02.2014р. та призначений ліквідатор - арбітражний керуючий ОСОБА_2

Постановою Вищого господарського суду України від 15.10.2013р. касаційні скарги ОСОБА_1 з обмеженою відповідальністю "Енергоімпекс" та керуючого санацією державного підприємства "Дзержинськвантажтранс" ОСОБА_2 задоволені; постанову Донецького апеляційного господарського суду від 10.04.2013р. у справі №45/179б скасовано; постанову господарського суду Донецької області від 26.02.2013р. у справі №45/179б залишено в силі.

У зв'язку з проведенням на території міста Донецька антитерористичної операції матеріали справи №45/179б були втрачені.

Ухвалою від 23.07.2015р. господарський суд Донецької області відновив втрачену справу №45/179б про банкрутство Державного підприємства «Дзержинськвантажтранс» м.Дзержинськ на стадії ліквідаційної процедури.

Ухвалою від 30.08.2016р. господарський суд Донецької області відмовив у задоволені спільного клопотання голови комітету кредиторів ТОВ «ЕНЕРГОІМПЕКС» та ліквідатора Державного підприємства «Дзержинськвантажтранс» м.Дзержинськ вих.№45/179б від 20.07.2016р. про продовження ліквідаційної процедури та повноважень ліквідатора строком на 6 місяців до 27.02.2017р.; зобов'язав ліквідатора до 27.02.2017р. представити до суду звіт та ліквідаційний баланс; здійснив заміну кредитора ОСОБА_1 з обмеженою відповідальність «ЕНЕРГОІМПЕКС» на ОСОБА_1 з обмеженою відповідальністю «ДОНІНТЕРВУГІЛЛЯ» . (з урахуванням ухвали суду від 27.09.2016р.)

Ухвалою від 12.04.2016р. господарський суд Донецької області відмовив у задоволені клопотання вих.№45/179б від 24.02.2017р. про продовження ліквідаційної процедури та повноважень ліквідатора строком на 6 (шість) місяців до 31.08.2017р. та щодо встановлення основної грошової винагороди ліквідатору в розмірі двох мінімальних заробітних плат за кожний місяць виконання ним повноважень, що складає 6400,00грн.; зобов'язав ліквідатора до 31.08.2017р. представити до суду звіт та ліквідаційний баланс.

Ухвалою суду від 18.07.2017р. замінено кредитора ОСОБА_4 ОДПІ ГУ Міндоходів у Донецькій області на його правонаступника ОСОБА_5 об'єднану Державну податкову інспекцію Головного управління ДФС у Донецькій області; визнано поточні вимоги ОСОБА_5 об'єднаної Державної податкової інспекції Головного управління ДФС у Донецькій області в загальному розмірі 2052175,36грн..

Ухвалою суду від 08.08.2017р. замінено кредитора ОСОБА_5 об'єднану Державну податкову інспекцію Головного управління ДФС у Донецькій області на його правонаступника Костянтинівську об'єднану Державну податкову інспекцію Головного управління ДФС у Донецькій області.

Ухвалою суду 06.09.2017р. відмовлено у задоволенні спільного клопотання голови комітету кредиторів ТОВ «ДОНІНТЕРВУГІЛЛЯ» та ліквідатора ОСОБА_2 за вих.№45/179б від 18.08.2017р., в частині продовження строку процедури ліквідації Державного підприємства «Дзержинськвантажтранс» м.Дзержинськ; ліквідатора зобов'язано в строк до 28.02.2018р. надати до суду звіт та ліквідаційний баланс.

Ухвалою суду від 13.12.2017р. замінено кредитора ОСОБА_6 виконавчої дирекції Фонду соціального страхування від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань України у м.Торецьк Донецької області на його правонаступника Управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України в Донецькій області в особі Торецького міського відділення Управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України в Донецькій області.

Ухвалою суду від 17.01.2018р. задоволено спільне клопотання голови комітету кредиторів та ліквідатора вих.№45/179б від 15.12.2017р.; затверджено додаткову грошову винагороду ліквідатору арбітражному керуючому ОСОБА_2 по справі №45/179б про банкрутство Державного підприємства «Дзержинськвантажтранс» .

За результатами ліквідаційної процедури ліквідатор надав до суду клопотання вих.№45/179б від 12.02.2018р. про затвердження та схвалення Звіту ліквідатора арбітражного керуючого ОСОБА_2 про хід ліквідації у справі №45/179б про банкрутство Державного підприємства «Дзержинськвантажтранс» та ліквідаційний баланс станом на 01.02.2018р. з додатками (вх.№3361/18 від 13.02.2018р.).

16.02.2018р. до суду надійшов супровідний лист №45/179б від 12.02.2018р. про надання Звіту ліквідатора арбітражного керуючого ОСОБА_2 про хід ліквідації у справі №45/179б про банкрутство Державного підприємства «Дзержинськвантажтранс» та ліквідаційний баланс станом на 01.02.2018р. з додатками (вх.№3630/18 від 16.02.2018р.).

Ухвалою суду від 27.02.2018р. розгляд звіту призначено на 14.03.2018р.

Ухвалами суду від 14.03.2018р. та 11.04.2018р. відкладено розгляд справи №45/179б про банкрутство Державного підприємства «Дзержинськвантажтранс» на 11.04.2018р. та 23.05.2018р. відповідно, зобов'язано ліквідатора та орган уповноважений управляти майном боржника надати суду додаткові документи.

Також ухвалою суду від 11.05.2018р. призначено до розгляду у судовому засіданні на 23.05.2018р. заяву Головного управління ДФС у Донецькій області про визнання грошових вимог до боржника в загальному розмірі 225104,29грн. (вх.№7566/18 від 11.04.2018р.).

У зв'язку з перебування на лікарняному судді Попова О.В., в провадженні якого знаходиться справа №45/179б, судове засідання призначене на 23.05.2018р. не відбулось.

Ухвалою суду від 30.05.2018р., у зв'язку з виходом судді Попова О.В. з лікарняного, визначено дату судового засідання з розгляду звіту ліквідатора та заяви Головного управління ДФС у Донецькій області про визнання грошових вимог до боржника.

Станом на дату судового засідання 19.06.2018р. до суду надійшли:

- лист ліквідатора від 25.04.2018р. з доданими до нього доказами направлення Міністерству енергетики та вугільної промисловості України звіту ліквідатора (вх.№8992/18 від 02.05.2018р.);

- відповідь ліквідатора від 25.04.2018р. на заяву Головного управління ДФС у Донецькій області про визнання грошових вимог до боржника в загальному розмірі 225104,29грн. (вх.№8985/18 від 02.05.2018р.);

- заява ліквідатора від 21.05.2018р. з додатками (вх.№10775/18 від 24.05.2018р.);

- відповідь ліквідатора від 25.04.2018р. на заяву Головного управління ДФС у Донецькій області про визнання грошових вимог до боржника в загальному розмірі 225104,29грн. з додатками (вх.№10775/18 від 24.05.2018р.);

- відзив від 31.05.2018р. на заяву Головного управління ДФС у Донецькій області про визнання грошових вимог до боржника в загальному розмірі 225104,29грн. з додатками (вх.№11653/18 від 06.06.2018р.);

- лист Міністерства енергетики та вугільної промисловості України №02/12-4365 від 04.06.2018р. (вх.№04-27/1489 від 04.06.2018р. та вх.№11813/18 від 08.06.2018р.);

- клопотання ліквідатора №45/179б від 15.06.2018р. про затвердження схваленого комітетом кредиторів та власником майна звіту та ліквідаційного балансу, припинення її повноважень та розгляд справи без її участі з додатком (вх.№12695/18 від 18.06.2018р.).

Вказані документи долучені судом до матеріалів справи.

У судове засідання 19.06.2018р. представники кредитора та ліквідатор не з'явились; про дату, час та місце розгляду справи повідомлені належним чином.

Відповідно до ч.1 ст.202 Господарського процесуального кодексу України неявка у судове засідання будь-якого учасника справи за умови, що його належним чином повідомлено про дату, час та місце судового засідання, не перешкоджає розгляду справи по суті, крім випадків, визначених цією статтею.

Таким чином, суд дійшов висновку про можливість розгляду справи за наявними в ній матеріалами.

Господарський суд, розглянувши в судовому засіданні 19.06.2018р., заяву Головного управління ДФС у Донецькій області про визнання грошових вимог до боржника в загальному розмірі 225104,29грн., звіт ліквідатора та ліквідаційний баланс з додатками, надані додаткові документи, матеріали справи, встановив:

Відповідно до ч.1 ст.2 Закону України «Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом (далі - Закон про банкрутство) провадження у справах про банкрутство регулюється цим Законом, Господарським процесуальним кодексом України (далі - ГПК України), іншими законодавчими актами України.

В силу приписів ст.1 Закону про банкрутство грошове зобов'язання - зобов'язання боржника сплатити кредитору певну грошову суму відповідно до цивільно-правового правочину (договору) та на інших підставах, передбачених законодавством України. До грошових зобов'язань відносяться також зобов'язання щодо сплати податків, зборів (обов'язкових платежів), страхових внесків на загальнообов'язкове державне пенсійне та інше соціальне страхування.

За загальним правилом, визначеним ст.ст.76, 77 ГПК України, кожна сторона належними засобами доказування повинна довести підстави своїх вимог.

Отже, виходячи з системного аналізу положень чинного законодавства, заявлені у справі про банкрутство грошові вимоги можуть підтверджуватися або первинними документами (угодами, накладними, рахунками, актами виконаних робіт, тощо), що свідчить про цивільно - правові відносини сторін та підтверджують заборгованість боржника перед кредитором, або рішенням юрисдикційного органу, до компетенції якого віднесено вирішення такого спору.

Незважаючи на визнання боржником грошових вимог кредитора, суд самостійно розглядає кожну заявлену грошову вимогу, перевіряє її відповідність чинному законодавству та за результатами такого розгляду визнає або відхиляє частково чи повністю грошові вимоги кредитора.

Відповідно до ч.1 ст.86 ГПК України господарський суд оцінює докази за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на всебічному, повному, об'єктивному та безпосередньому дослідженні наявних у справі доказів.

За результатами розгляду заяви Головного управління ДФС у Донецькій області на суму грошових вимог до боржника в розмірі 225104,29грн. судом встановлено наступне.

Зі змісту заяви та доданих до неї документів вбачається, що заявлені вимоги складаються з податкового боргу станом на 02.03.2018р. в сумі з 225104,29грн. - основний платіж (урахуванням переплати в розмірі 2914353,71грн.), який виник за результатами несплати (податкова декларація з податку на додану вартість №9019257482 від 13.02.2018р. по терміну сплати 02.03.2018р. в сумі 3139458,00грн.).

Статтею 67 Конституції України передбачено, що кожний зобов'язаний сплачувати податки і збори в порядку і розмірах, встановлених законом.

Перелік податків та зборів, що справляються в Україні, та порядок їх адміністрування, платників податків та зборів, їх права та обов'язки, компетенцію контролюючих органів, повноваження і обов'язки їх посадових осіб під час здійснення податкового контролю, а також відповідальність за порушення податкового законодавства визначено Податковим Кодексом України.

Відповідно до п.57.1 ст.57 Податкового кодексу України, платник податків зобов'язаний самостійно сплатити суму податкового зобов'язання, зазначену у поданій ним податковій декларації, протягом 10 календарних днів, що настають за останнім днем відповідного граничного строку, передбаченого цим Кодексом для подання податкової декларації, крім випадків, встановлених цим Кодексом.

Згідно п.54.1. ст.54 Податкового кодексу України, передбачено, що крім випадків, передбачених податковим законодавством, платник податків самостійно обчислює суму податкового та/або грошового зобов'язання та/або пені, яку зазначає у податковій (митній) декларації або уточнюючому розрахунку, що подається контролюючому органу у строки, встановлені цим Кодексом. Така сума грошового зобов'язання та/або пені вважається узгодженою.

Відповідно до п.56.11. ст.56 Податкового кодексу України, не підлягає оскарженню грошове зобов'язання, самостійно визначене платником податків.

Наявність вказаної заборгованості підтверджена доданою до заяви податковою декларацією з податку на додану вартість від 13.02.2018р. №9019257482.

Зі змісту відзиву ліквідатора від 31.05.2018р. та доданих до нього реєстру вимог кредиторів та ліквідаційного балансу станом на 30.03.2018р. вбачається, що заборгованість боржника перед Головним управлінням ДФС у Донецькій області в розмірі 225104,29грн. визнана ліквідатором у повному обсязі включена до реєстру вимог кредиторів та ліквідаційного балансу станом на 30.03.2018р.

При цьому суд зазначає, що як вбачається зі змісту заяви Головного управління ДФС у Донецькій області та доданих до неї документів заборгованість в розмірі 225104,29грн. виникла станом на 02.03.2018р. та заявлена до суду вже після продажу майнових активів банкрута та розрахунків з кредиторам. Станом на 01.02.2018р. майнові активи (майно або грошові кошти) у банкрута відсутні.

Згідно п.5 ст.45 Закону про банкрутство вимоги, не задоволені за недостатністю майна, вважаються погашеними.

Таким чином, за вказаних обставин заявлені вимоги Головного управління ДФС у Донецькій області в розмірі 225104,29грн. підлягають визнанню та вважаються погашеними.

Господарський суд, розглянувши в судовому засіданні 19.06.2018р. звіт ліквідатора та ліквідаційний баланс з додатками, надані додаткові документи, матеріали справи, встановив:

На виконання вимог ст. 41 Закону про банкрутство в ході ліквідаційної процедури ліквідатором вжиті заходи, спрямовані на пошук, виявлення, повернення та реалізацію майнових активів боржника для погашення кредиторської заборгованості.

В ліквідаційній процедурі ліквідатором проводилася інвентаризація активів і зобов'язань Державного підприємства ДЗЕРЖИНСЬКВАНТАЖТРАНС , а саме: основних засобів і нематеріальних активів; товарно-матеріальних цінностей; грошових коштів та грошових документів; бланків суворої звітності; стан кредиторської та дебіторської заборгованості.

За результатами розгляду наданих до суду документів, судом встановлено, що здійснена ліквідатором інвентаризація була проведена у відповідності до положень законодавства (шляхом створення інвентаризаційної комісії та складанням за її результатами відповідних документів).

З метою формування складу ліквідаційної маси, ліквідатором було проведено претензійно-позовну роботу зі стягнення дебіторської заборгованості.

Перелік майна включеного до ліквідаційної маси міститься в матеріалах справи /арк.справи 610 т.14/.

У відповідності до положень ст.ст.39, 41, 42, 96 Закону України Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом ліквідатором направлено на погодження власнику майна (органом, уповноваженим управляти майном) в особі Міністерства енергетики та вугільної промисловості України перелік ліквідаційної маси ДП ДЗЕРЖИНСЬКВАНТАЖТРАНС .

Згідно наказу Міністерства енергетики та вугільної промисловості України №461 від 27.07.2016р. Про погодження переліку ліквідаційної маси ДП Дзержинськвантажтранс органом, уповноваженим управляти майном боржника погоджено перелік майна підприємства-банкрута ДП Дзержинськвантажтранс , що включено до ліквідаційної маси /арк.справи 59 т.14/.

26.10.2016р. на офіційному веб-сайті Міністерства енергетики та вугільної промисловості України розміщене оголошення для визначення кандидатур організатора аукціону з продажу майна банкрута Державного підприємства ДЗЕРЖИНСЬКВАНТАЖТРАНС .

Наказом від 12.05.2017р. №319 органом, уповноваженим управляти майном боржника погоджено кандидатуру організатора аукціону з продажу майна Державного підприємства ДЗЕРЖИНСЬКВАНТАЖТРАНС - Універсальну спеціалізовану товарну біржу Укрінкомбіржа (код ЄДРПОУ 32502652, що знаходиться за адресою: 85307, Донецька область, м.Покровськ, вул. Захисників України, буд.1) /арк.справи 160 т.14/.

14.12.2017р. відбувся аукціон з продажу майна банкрута, як цілісного майнового комплексу, переможцем якого визнано ТОВ КОМПАНІЯ ЕНЕРГОПРОГРЕС (протокол №1/141217/1 від 14.12.2017р.) /арк.справи 231-233 т.14/.

Зауважень щодо порядку визначенням організатора, порядку проведення аукціону з продажу майна та визначення переможця до суду не надходило.

Реалізація майна проводилась за правилами загальної процедури, які встановлені ст.ст. 43, 44 та розділом 4 Закону про банкрутство.

17.01.2018р. переможець торгів - ТОВ КОМПАНІЯ ЕНЕРГОПРОГРЕС в повному обсязі перерахував на рахунок банкрута ДП ДЗЕРЖИНСЬКВАНТАЖТРАНС грошові кошти за придбане майно.

Грошові кошти боржника отримані за результатами продажу майна та оренду у загальному розмірі (станом на 17.01.2018р.) становили 19188491,58грн.

Ліквідатором у відповідності до положень ст.45 Закону України Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом вищезазначені кошти розподілені наступним чином:

- послуги зберігання майна банкрута 309171,55грн., податок на додану вартість з продажу майна банкрута 3153310,41грн., послуги з незалежної оцінки майна банкрута 50000,00грн., послуги організатора аукціону в особі Універсальної спеціалізованої товарної біржі Укрінкомбіржа 94599,31грн., послуги залучених спеціалістів 112762,20грн., витрати, пов`язані з роботою ліквідаційної комісії (канцелярські товари, поштові послуги, ремонт оргтехніки та інше) 49589,22грн., основна винагорода ліквідатора 13320,00грн.;

- погашення вимог: Констянтинівської ОДПІ ГУ ДФС в Донецькій області (правонаступник кредитора ОСОБА_4 ОДПІ ГУ ДФС в Донецькій області) в розмірі 2052175,36грн., ТОВ "Донінтервугілля" (правонаступник кредитора ТОВ "Енергоімпекс") в розмірі 12562766,55грн., Первинної організації профспілки працівників вугільної промисловості України Державного підприємства ДЗЕРЖИНСЬКВАНТАЖТРАНС в розмірі 45502,98грн., Управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України в Донецькій області в особі Торецького міського відділення Управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України в Донецькій області (правонаступник кредитора ОСОБА_6 виконавчої дирекції Фонду соціального страхування від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань у м. Дзержинську Донецької області) в розмірі 42546,05грн., вимоги з виплати одноразової допомоги за довголітній труд звільненим пенсіонерам, відповідно до колективного договору банкрута 187859,62грн., податок на доходи фізичних осіб з виплати одноразової допомоги за довголітній труд звільненим пенсіонерам, відповідно до колективного договору банкрута 31770,40грн., послуги банк 1561,82грн., додаткова грошова винагорода ліквідатору у розмірі 5 відсотків від обсягу стягнутих на користь боржника активів (повернення грошових коштів майна, майнових прав), які на день порушення провадження у справі про банкрутство перебували у третіх осіб 68580,17грн., додаткова грошова винагорода ліквідатору у розмірі 3 відсотків обсягу погашених вимог конкурсних кредиторів, які підлягають позачерговому задоволенню та віднесені до конкурсних згідно з цим Законом та відповідно до ухвали господарського суду Донецької області від 30.06.2010р. 412975,94грн.

Докази розподілу грошових коштів підтверджуються долученими ліквідатором до звіту документами.

Відповідно даних територіального сервісного центру №1442 Регіонального сервісного центру МВС в Донецькій області та Донецькій області (довідки №31/5-1442-491 від 15.02.2018р.) за боржником транспортні засоби не зареєстровані /арк.справи 162 т.32/.

За результатами пошуку інформації в Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно та Реєстрі прав власності на нерухоме майно, Державному реєстрі іпотек, Єдиному реєстрі заборон відчуження об'єктів нерухомого майна встановлено, що відомості щодо ДП ДЗЕРЖИНСЬКВАНТАЖТРАНС (ЄДРПОУ 34686338) у всіх вищезазначених реєстрах відсутні /арк.справи 160 т.32/.

Довідкою Костянтинівської ОДПІ від 06.03.2018р. підтверджено відсутність відкритих розрахункових рахунків у ДП ДЗЕРЖИНСЬКВАНТАЖТРАНС /арк.справи 163 т.32/.

Враховуючи визнання кредиторських вимог та здійснених судом замін сторін правонаступниками, ліквідатором булі внесені відповідні зміни до реєстру вимог кредиторів.

До звіту доданий уточнений реєстр вимог кредиторів банкрута з відображенням їх погашення станом на 01.02.2018р. /арк.справи 79,80 т.13/.

Таким чином, після продажу майнових активів та згідно звіту та ліквідаційного балансу банкрута ДП ДЗЕРЖИНСЬКВАНТАЖТРАНС станом на 01.02.2018р. майно у банкрута відсутнє, розрахунки з кредиторами згідно реєстру вимог кредиторів станом на 17.01.2018р. проведені у повному обсязі.

Непогашеними залишились лише вимоги Головного управління ДФС у Донецькій області в розмірі 225104,29грн., які виникли станом на 02.03.2018р. тобто вже після продажу майнова банкрута та розподілу грошових коштів.

Поданий ліквідатором ліквідаційний баланс банкрута підтверджує неплатоспроможність підприємства та відповідає його дійсному майновому стану.

В силу приписів ч. 1 ст. 46 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" звіт ліквідатора має бути схвалений комітетом кредиторів, власником майна (органом, уповноваженим управляти майном) боржника (для державних підприємств або підприємств, у статутному капіталі яких частка державної власності перевищує 50 відсотків).

Комітетом кредиторів на зборах 12.02.2018р. прийняті рішення щодо схвалення та затвердження звіту ліквідатора та ліквідаційного балансу банкрута станом на 01.02.2018р., вказане рішення оформлено протоколом засідання комітету кредиторів. Клопотання голови комітету кредиторів від 12.02.2018р. про затвердженні господарським судом звіту та ліквідаційного балансу міститься в матеріалах справи (вх.№3361/18 від 13.02.2018р.) /арк.справи 3,55-58 т.№13/

Відповідно до вимог п.1 ст.46 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" Міністерство енергетики та вугільної промисловості України (орган, уповноважений управляти майном боржника) листом від 14.06.2018р. №02/12-4365 схвалило звіт ліквідатора у справі №45/179б про банкрутство ДП ДЗЕРЖИНСЬКВАНТАЖТРАНС /арк.справи 14 т.34/.

Зауважень та заперечень стосовно проведення ліквідаційної процедури до суду не надходило.

Щодо передачі документів до архіву суд зазначає, що як вбачається з матеріалів справи ліквідатором архівні документи банкрута підготовлені для передачі на довгострокове зберігання в державну архівну організацію м.Торецька. Згідно останньої письмової відповіді від 30.01.2018р. №вх.315-02/6 Військово-цивільна адміністрація м.Торецька повідомила ліквідатора про прийняття архівних документів банкрута ДП ДЗЕРЖИНСЬКВАНТАЖТРАНС після повної його ліквідації згідно рішення суду /арк.справи 90 т.16/.

Оскільки звіт ліквідатора та ліквідаційний баланс є підсумковими документами, які підтверджують належне проведення ліквідатором всіх заходів ліквідаційної процедури, повне вчинення ним дій по виявленню активів боржника, за результатом розгляду яких суд приймає рішення про можливість відновлення платоспроможності боржника або встановлює неможливість задоволення вимог конкретних кредиторів та приймає рішення про його ліквідацію і припинення провадження у справі, суд вважає, що ліквідатором вжито всіх заходів, необхідних для затвердження ліквідаційного балансу та звіту ліквідатора по даній справі.

За результатами розгляду в судовому засіданні звіту ліквідатора та ліквідаційного балансу суд визнає їх такими, що підлягають затвердженню, а підприємство-банкрут - ліквідації, оскільки в силу п.2 ст.46 Закону України «Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом» , якщо за результатами ліквідаційної процедури після задоволення вимог кредиторів не залишилося майна, господарський суд виносить ухвалу про ліквідацію юридичної особи-банкрута.

З огляду на викладене суд приймає ухвалу про ліквідацію боржника.

Відповідно до ч.4 ст.83 Закону України «Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом» вимоги конкурсних кредиторів, які не були заявлені в установлений цим Законом строк або відхилені господарським судом, вважаються погашеними, а виконавчі документи за відповідними вимогами визнаються такими, що не підлягають виконанню.

Керуючись ч.1 ст.2, ст.ст.37- 46, 83, 96 Закону України „Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом» , ч.6 ст.12, ст.ст.234, 256 ГПК України, господарський суд

ПОСТАНОВИВ:

1. Визнати та вважати погашеними вимоги Головного управління ДФС у Донецькій області в загальному розмірі 228628,29грн. з яких: 3524,00грн. - судовий збір та 225104,29грн. - податковий борг.

2. Затвердити звіт ліквідатора та ліквідаційний баланс Державного підприємства «Дзержинськвантажтранс» (ЄДРПОУ 34686338, що зареєстроване за адресою: 85205, Донецької області, м.Дзержинськ, вул.Леніна, 9).

3. Юридичну особу - банкрута Державне підприємство «Дзержинськвантажтранс» (ЄДРПОУ 34686338) - ліквідувати.

4. Закрити провадження у справі №45/179б

5. Ліквідатору протягом двох тижнів надати суду акт про знищення печатки та штампу боржника.

6. Копії ухвали надіслати державному реєстратору для проведення державної реєстрації припинення юридичної особи - банкрута (ч.2 ст.46 Закону України „Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом» ), ліквідатору та кредиторам.

7. Ухвала набирає законної сили з моменту її прийняття - 19.06.2018р. та може бути оскаржена протягом строку, встановленого ст.256 Господарського процесуального кодексу України в порядку визначеному підпунктом 17.5 пункту 17 частини 1 ХІ «Перехідні положення» Господарського процесуального кодексу України.

Суддя О.В. Попов

СудГосподарський суд Донецької області
Дата ухвалення рішення19.06.2018
Оприлюднено22.06.2018
Номер документу74840848
СудочинствоГосподарське

Судовий реєстр по справі —45/179б

Ухвала від 19.06.2018

Господарське

Господарський суд Донецької області

О.В. Попов

Ухвала від 30.05.2018

Господарське

Господарський суд Донецької області

О.В. Попов

Ухвала від 11.05.2018

Господарське

Господарський суд Донецької області

О.В. Попов

Ухвала від 26.04.2018

Господарське

Господарський суд Донецької області

О.В. Попов

Ухвала від 11.04.2018

Господарське

Господарський суд Донецької області

О.В. Попов

Ухвала від 11.04.2018

Господарське

Господарський суд Донецької області

О.В. Попов

Ухвала від 14.03.2018

Господарське

Господарський суд Донецької області

О.В. Попов

Ухвала від 27.02.2018

Господарське

Господарський суд Донецької області

О.В. Попов

Ухвала від 17.01.2018

Господарське

Господарський суд Донецької області

О.В. Попов

Ухвала від 22.12.2017

Господарське

Господарський суд Донецької області

О.В. Попов

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні