Постанова
від 14.06.2007 по справі 2/445-15/18а
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

2/445-15/18а

ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

79014, м. Львів, вул. Личаківська, 128

ПОСТАНОВА

          

14.06.07                                                                                           Справа№ 2/445-15/18а

  

                12 год. 10 хв.

за позовною заявою Контрольно-ревізійного управління у Львівській області, м.Львів

до відповідача Першого українського театру для дітей та юнацтва, м.Львів

про відшкодування незаконно витрачених коштів.  

Суддя Т.Костів

при секретарі О.Вітинській

Представники

Від позивача: Кричковська Л.М. (довіреність № 13/35/2453),

                         Афтаназів О.Д. (довіреність № 13/35/2453)

Від відповідача: Руденко Ю.В. –в.о. генерального директора,

                             Єрмолова І.В. (довіреність б/н від 12.03.2007р.)

Розглядається адміністративний позов Контрольно-ревізійного управління у Львівській області, м.Львів до Першого українського театру для дітей та юнацтва, м.Львів про відшкодування незаконно витрачених коштів.

          Ухвалою суду від 05.04.2007 року відкрито провадження у справі, попереднє судове засідання призначено на 19.04.2007р. В порядку ст.ст.128, 150 КАС України попереднє судове засідання відкладено до 08.05.2007р., до 29.05.2007р.  Ухвалою від 29.05.2007р.підготовче провадження у справі закінчено і призначено справу до судовго розгляду на 14.06.2007р.

В судовому засіданні представники позивача позов підтримали з мотивів, зазначених у позовній заяві, просять позов задовольнити. Представник відповідача з”явився, позовні вимоги визнав, подав клопотання про залучення до участі у справі в якості співвідповідача Управління культури Львівської міської ради.

У відповідності до ч. 4 ст. 11 КАС України, судом вживались заходи для встановлення всіх обставин справи, виявлення та витребування доказів з власної ініціативи. У відповідності до ст. 71 КАС України справа слухається за наявними у ній матеріалами.

Представникам сторін роз'яснено їх права згідно зі ст. ст. 49, 51 КАС України.

          Проаналізувавши матеріали справи в їх сукупності, заслухавши пояснення представників позивача, суд встановив наступне.

Контрольно-ревізійним управлінням у Львівській області проведено ревізію фінансово-господарської діяльності Першого українського театру для дітей та юнацтва за період з 01.04.2002р. по 01.11.2006р., якою встановлено ряд порушень законодавства з фінансових питань.

Ревізією виявлено незаконні видатки на загальну суму 28,32 тис.грн., в т.ч. по фонду оплати праці 24,58 тис.грн., завищення вартості наданих транспортних послуг - 0,25 тис.грн, проведення приватних телефонних розмов - 0,36 тис. грн., зайве списання матеріальних цінностей - 1,97 тис.грн., безпідставне списання коштів на витрати в сумі 0,85 тис.грн. та нестачу матеріальних цінностей у сумі 0,31 тис. грн. Вжитими під час ревізії заходами відшкодовано незаконні видатки в загальній сумі 0,5 тис. грн.

В порушення п.2.3 та п.2.4 наказу Міністерства культури і туризму „Про впорядкування умов оплати праці працівників культури на основі Єдиної тарифної сітки" від 18.10.2005 № 745, п'яти працівникам театру надавались надбавки за складність і напруженість в роботі не до посадового окладу, а з врахуванням раніше встановленої їм іншої доплати або надбавки, що призвело до переплат на затальлу суму 4818,7 грн. та зайвого нарахування в цільові фонди - 1744,0 грн.

Головному бухгалтеру Бухтіяровій М.П. в розрахунково-платіжній відомості за квітень 2006 року безпідставно нараховано і виплачено 599,25 гри. заробітної плати, а також нараховано і виплачено відпускні в сумі 695,21 грн. за червень 2006 року без підтверджуючих документів (накази директора відсутні).

Пунктом 4 наказу Міністерства культури і мистецтва „Про впорядкування умов оплати праці працівників бюджетних установ, закладів та організацій культури" від 19.04.01 № 204, передбачено, що доплата за виконання обов'язків тимчасово відсутнього працівника не встановлюються керівникам бюджетних установ, їх заступникам, керівникам структурних підрозділів та їх заступникам. Однак, начальнику електроцеху Логвіну Б.І. проводилась доплата за виконання обов'язків інженера з техніки безпеки та протипожежної безпеки, що привело до переплати заробітної плати в сумі 1390,5 грн. та зайвих нарахувань в цільові фонди в сумі 514,48 грн.

В порушення п.36 згаданих наказів № 204 та № 745 13 працівникам театру в 2006 році переплачено матеріальної допомоги понад один посадовий оклад на суму 532,0 грн.

Внаслідок недотримання вимог Закону України „Про збір на обов'язкове пенсійне страхування" від 26.06.99 № 400 трьом працівникам театру (інвалідам) нарахування на заробітну плату до Пенсійного фонду бухгалтерією проводилось на загальних підставах (31,8%), замість 4%, що призвело до зайвого нарахування на загальну суму 8209,39 грн.

В порушення вимог ст.15 Розділу III Закону України „Про відпустки" від 15.11,96 №504/96 ВР та п.1 Постанови КМУ „Про затвердження Порядку, тривалості та умов надання щорічних відпусток працівникам, які навчаються у вищих навчальних закладах з вечірньої та заочною формами навчання, де навчальний процес має свої особливості" від 28.06.97 №634, трьом працівникам театру зайво оплачено дні учбових відпусток на загальну суму 1021,79 грн. та зайво нараховано в цільові фонди - 377,77 грн.

Також, в порушення п.З Порядку "Обчислення середньої заробітної плати", затвердженого постановою КМУ від 08.02.95 № 100, внаслідок включення до розрахунку виплат, які не входять до розрахункового періоду, переплачено відпускні на суму 938,9 грн., нарахування в державні цільові фонди зайво проведено в сумі 339,55 грн.

Ревізією встановлено, що трьом працівникам театру, які перебували на лікарняному та санаторно-курортному лікуванні проведено зайву виплату заробітної плати за невідпрацьований час в сумі 575,68 грн., зайво проведені нарахування - 208,4 грн.

Проведеним аналізом правильності виплати заробітної плати працівникам театру за жовтень 2004 року та квітень 2005 року, встановлено розбіжність між „сумами до виплати" за розрахунково-платіжними відомостями та „сумами виплаченими" за платіжними відомостями на виплату готівки з каси та відомостями про перерахунок заробітної плати на платіжні картки працівників Театру. Загальна сума переплат за жовтень 2004 року у 12 випадках складала 457,78 грн., за квітень 2005 року 10 працівникам - 847,86 грн.

Ревізією при перевірці дотримання законодавства при нарахуванні та виплаті працівникам допомог по тимчасовій втраті працездатності виявлено, що в порушення пп. 4, 6, 8, 9 постанови КМУ „Про обчислення середньої заробітної плати (доходу) для розрахунку виплат за загальнообов'язковим державним соціальним страхуванням" від 26.09.01 № 1266 головним бухгалтером театру Бухтіяровою М.П, для обрахування допомог невірно визначався розрахунковий період та середня заробітна плата. Зазначене призвело до переплат допомог по тимчасовій втраті працездатності 10 працівникам по 17 лікарняних, листках на загальну суму 854,86 грн.

В порушення п. 18 Положення (стандарту) бухгалтерського обліку 16 „Витрати", головним бухгалтером Бухтіяровою М.П. з грудня 2005 року по травень 2006 року перераховано на рахунок профспілкового комітету театру фінансову допомог)' в загальній сумі 850,0 грн.

Перевіркою дотримання законодавства при списанні (відчуженні) необоротних активів та запасів встановлено, що в порушення п. 1 ст. З Закону від 16.07.99 №996-ХІУ, в жовтні 2006 року по бухгалтерському обліку театру згідно акту списано матеріальні цінності без підтверджуючих документів про їх використання та без обґрунтування причини такого списання на загальну суму 1965,22 грн.

За результатами інвентаризації у завідувача коморою Ралько Е.Ю. встановлено нестачу товарно-матеріальних цінностей на суму 314,28 грн. (без ПДВ).

Ревізією використання коштів на оплату телефонних розмов, встановлено, що до адміністративних витрат включалася оплата за міжміські та мобільні дзвінки невиробничого характеру, що призвело до зайвого віднесення на витрати коштів в сумі - 356,02 грн. Під час ревізії в касу театру по прибуткових касових ордерах відшкодовано вартість приватних телефонних розмов на суму 257,99 грн.

За результатами проведеної перевірки складено акт від 27.12.2006р. № 03-01-21/1, у відповідності до якого взагальному відшкодуванню підляють 27,82 тис.грн. Станом на 20.03.2007 описані порушення не усунуті, оскільки інформацію щодо відшкодування сум КРУ у Львівській області не отримувало.

Відповідно до ст.15 Закону України „Про державну контрольно-ревізійну службу в Україні” від 26.01.1993р. законні вимоги службових осіб державної контрольно-ревізійної служби є обов'язковими для виконання службовими особами об'єктів, що ревізуються.

Згідно п.10 ст.10 Закону України „Про державну контрольно-ревізійну службу в Україні” Головному контрольно-ревізійному управлінню України, контрольно-ревізійним управлінням в Республіці Крим, областях, містах Києві і Севастополі, контрольно-ревізійним підрозділам (відділам, групам) у районах, містах і районах у містах надається право звертатися до суду в інтересах держави, якщо підконтрольною установою не забезпечено виконання вимог щодо усунення виявлених ревізією порушень законодавства з питань збереження і використання активів.

Враховуючи наведенне, відсутність заперечень з боку відповідача, суд, вважає, що позовні вимоги обгрунтовані та підлягають до задоволення.        

Щодо клопотання відповідача про залучення до участі у справі в якості співвідповідача Управління культури Львівської міської ради, то таке не підлягає до задоволення, оскільки у відповідності Кодексом адміністративного судочинства України відповідач не наділений правом звернення з таким клопотанням.

Керуючись ст.ст. 2, 11, 69-71, 86, 161-163 КАС України, суд, -

ПОСТАНОВИВ:

1.          Позов задовольнити повністю.

2.          Зобов”язати Перший український театр для дітей та юнацтва (м.Львів, вул.Гнатюка,11, код ЗКПО 02225559) відшкодувати незаконно витрачені кошти у розмірі 27,82 тис.грн.

3.          Стягнути з Першого українського театру для дітей та юнацтва (м.Львів, вул.Гнатюка,11, код ЗКПО 02225559) в доход державного бюджету 3,40 грн. судового збору.

Постанова набирає законної сили у відповідності із ст.254 КАС України.

Постанова може бути оскаржена у порядку і строки, передбачені ст.186 КАС України.

Суддя                                                                                                                            

Дата ухвалення рішення14.06.2007
Оприлюднено27.08.2007
Номер документу748590
СудочинствоГосподарське

Судовий реєстр по справі —2/445-15/18а

Постанова від 14.06.2007

Господарське

Господарський суд Львівської області

Костів Т.С.

Ухвала від 05.04.2007

Господарське

Господарський суд Львівської області

Костів Т.С.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні