Постанова
від 21.06.2018 по справі 823/1312/17
КИЇВСЬКИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

КИЇВСЬКИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД Справа № 823/1312/17 Суддя (судді) першої інстанції: В.О. Гаврилюк

ПОСТАНОВА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

21 червня 2018 року м. Київ

Київський апеляційний адміністративний суд у складі колегії суддів:

головуючого судді Губської О.А.

суддів: Парінова А.Б., Беспалова О.О.

за участю:

секретаря судового засідання Сергієнко Т.О.,

представника позивача - Можлея С.В.,

представника позивача - Мамбираєва Є.В.,

представника позивача - Лихогруда Т.В.,

представника позивача - Бойка О.В.,

представника відповідача - Радченко О.П.,

розглянувши у відкритому судовому засіданні апеляційну скаргу Головного управління ДФС у Черкаській області на рішення Черкаського окружного адміністративного суду від 03 квітня 2018 року (повний текст рішення складено 04.04.2018) у справі за адміністративним позовом Черкаської дослідної станції біоресурсів Національної академії аграрних наук України до Головного управління ДФС у Черкаській області, третя особа, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору, на стороні позивача Національна академія аграрних наук України, про визнання протиправним та скасування податкового повідомлення-рішення,

В С Т А Н О В И В

Позивач звернувся до Головного управління ДФС у Черкаській області про визнання протиправними та скасування податкового повідомлення-рішення від 04.05.2017 № 0001951402.

Рішенням Черкаського окружного адміністративного суду від 03 квітня 2018 року позов задоволено.

Не погодившись із таким рішенням, відповідач подав апеляційну скаргу, у якій, посилаючись на порушення судом норм матеріального та процесуального права, що призвело до неправильного вирішення справи, ставить питання про скасування зазначеної постанови місцевого адміністративного суду та прийняття нової постанови - про відмову у задоволенні позову.

Доводи апеляційної скарги ґрунтуються на тому, що оскаржуване податкове повідомлення-рішення прийнято обґрунтовано, на підставі та в межах повноважень контролюючого органу.

До Київського апеляційного адміністративного суду 04.06.2018 від Національної академії аграрних наук України надійшли письмові пояснення та 11.06.2018 від позивача - відзив на апеляційну скаргу, у яких вони зазначають, що судом першої інстанції винесено обґрунтоване рішення, ухвалене на підставі повно і всебічно з'ясованих обставин по справі та з врахуванням норм чинного законодавства та просять суд апеляційної інстанції апеляційну скаргу Головного управління ДФС у Черкаській області залишити без задоволення, а рішення Черкаського окружного адміністративного суду від 03 квітня 2018 року - без змін.

У судовому засіданні 21 червня 2018 року представник відповідача апеляційну скаргу підтримала. Представники позивача заперечували проти задоволення апеляційної скарги.

Згідно із ст. 308 КАС України справа переглядається в межах доводів та вимог апеляційної скарги.

Вирішуючи спір, суд першої інстанції встановив наступні обставини, які учасниками процесу не оскаржуються.

З 13.02.2017 по 04.03.2017 на підставі наказів Головного управління від 09.02.2017 № 209, від 23.02.2017 № 329 та направлень від 09.02.2017 № 180/23-00-14-0209, № 181/23-00-23-0209, від 10.02.2017 № 214 посадовими особами Золотоніської ОДПІ проведено документальну позапланову виїзну перевірку ДПДГ Драбівське (правонаступником якого є Черкаська дослідна станція біоресурсів Національної академії аграрних наук України) з питань дотримання вимог податкового, валютного та іншого законодавства за період з 01.01.2014 по 12.02.2017, за наслідками якої складений акт перевірки від 13.03.2017 №114/2300-14-0205/36772348.

В акті перевірки встановлено, зокрема, порушення: вимог п. 1 Порядку відрахування до державного бюджету частини чистого прибутку (доходу) державними унітарними підприємствами та їх об'єднаннями, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 23.02.2011 № 138, в результаті чого встановлено заниження частини чистого прибутку (доходу) державними унітарними підприємствами та їх об'єднаннями на загальну суму 11098841,00 грн., в т.ч. за 2014 рік в сумі 200,00 грн., за 2015 рік в сумі 1553,00 грн. та за 2016 рік в сумі 11097088,00 грн., в т.ч. за І квартал в сумі 8392248,00 грн. та 2 квартал в сумі 2704840,00 грн.

Не погоджуючись з висновками акта перевірки, позивач подав заперечення від 21.03.2017 № 73.

З метою об'єктивного розгляду заперечень ДПДГ Драбівське на висновки акта перевірки, та у зв'язку із службовою необхідністю, наказом Головного управління від 30.03.2017 № 518 призначено проведення документальної позапланової виїзної перевірки ДП ДПДГ Драбівське з питань, які зазначені в запереченнях від 21.03.207 № 73.

З 04.04.2017 по 10.04.2017 посадовою особою Головного управління проведена документальна позапланова виїзна перевірка ДПДГ Драбівське з питань, які зазначені в запереченнях від 21.03.2017 № 73 за період з 01.01.2014 по 12.02.2017, за наслідками якої складений акт від 18.04.2017 № 170/23-00-14-0205/36772348.

В акті перевірки встановлено порушення вимог п. 1 Порядку відрахування до державного бюджету частини чистого прибутку (доходу) державними унітарними підприємствами та їх об'єднаннями, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 23.02.2011 № 138, в результаті чого встановлено заниження частини чистого прибутку (доходу) державними унітарними підприємствами та їх об'єднаннями на загальну суму 11098841,00 грн., в т.ч. за 2014 рік в сумі 200,00 грн., за 2015 рік в сумі 1553,000 грн. та за 2016 рік в сумі 11097088,00 грн., в т.ч. за І квартал в сумі 8392248,00 грн. та 2 квартал в сумі 2704840,00 грн.

На підставі висновків вказаних вище актів перевірки відповідачем прийнято податкове повідомлення-рішення від 04.05.2017 №0001951402, яким позивачу збільшено суму грошового зобов'язання за платежем частина чистого прибутку (доходу) господарських організацій (державних унітарних підприємств та їх об'єднань) у розмірі 11 098 841,00 грн.

Не погоджуючись з вказаним рішенням податкового органу позивач звернувся до суду про його скасування.

Задовольняючи позовні вимоги, суд першої інстанції виходив з того, що оскаржуване податкове повідомлення-рішення є безпідставним і підлягає скасуванню як протиправне.

Колегія суддів апеляційної інстанції, перевіряючи у межах доводів апеляційної скарги законність та обґрунтованість рішення місцевого адміністративного суду, зазначає наступне.

Як встановлено відповідачем під час перевірки, відповідно до звіту про фінансові результати (звіту про сукупний дохід) ДПДГ Драбівське задекларувало за 2016 рік чистий прибуток в сумі 18975,0 тис грн. Підприємством розподілений отриманий за 2016 рік чистий прибуток на створення резервного капіталу.

Так, ДПДГ Драбівське у 2016 році придбано (поліпшено) основні фонди на загальну суму 10659 тис грн.., в т.ч. будинки, споруди та передавальні пристрої на суму 4313 тис грн.., машини та обладнання на суму 4819 тис грн.. та транспортні засоби на суму 1390 тис грн., інструменти, прилади, інвентар на суму 137 тис грн.

Отже, ДПДГ Драбівське спрямувало більш ніж 50 відсотків чистого прибутку від своєї діяльності на розширення власної матеріально-технічної бази.

Проте, відповідач вважає вказані дії позивача неправомірними, оскільки, на думку податкового органу ДП ДГ Драбівське не здійснює наукової діяльності, а тому воно не звільнятиметься від сплати до державного бюджету частини чистого прибутку (доходу).

Надаючи правову оцінку вказаним обставинам справи, колегія суддів зазначає наступне.

Правові основи управління об'єктами державної власності визначені Законом України "Про управління об'єктами державної власності" від 21 вересня 2006 року №185-V (далі - Закон № 185-V).

Відповідно до частини першої статті 11-1 цього Закону державні унітарні підприємства (крім державного підприємства обслуговування повітряного руху України "Украерорух" відповідно до Закону України "Про приєднання України до Багатосторонньої угоди про сплату маршрутних зборів", державного підприємства із забезпечення функціонування дипломатичних представництв та консульських установ іноземних держав, представництв міжнародних міжурядових організацій в Україні Державного управління справами, державних комерційних підприємств та казенних підприємств, які відповідно до статті 1 Закону України "Про наукову і науково-технічну діяльність" належать до наукових установ, а також науково-технологічних комплексів, заснованих на державній власності, а також державних підприємств "Міжнародний дитячий центр "Артек" і "Український дитячий центр "Молода гвардія") та їх об'єднання зобов'язані спрямувати частину чистого прибутку (доходу) до Державного бюджету України у розмірі не менше 30 відсотків у порядку, визначеному Кабінетом Міністрів України.

Згідно з абз. 4 ч. 2 ст. 11-1 вказаного Закону державні комерційні підприємства та казенні підприємства, які відповідно до статті 1 Закону України Про наукову і науково-технічну діяльність належать до наукових установ, а також науково-технологічні комплекси, засновані на державній власності, зобов'язані не менш як 50 відсотків чистого прибутку від своєї діяльності спрямовувати на провадження ініціативної наукової та науково-технічної діяльності, фінансування інновацій та розширення власної матеріально-технічної бази.

Статтею 6 Податкового кодексу України надано визначення понять "податок" та "збір". Так, податок - це обов'язковий, безумовний платіж до відповідного бюджету, що справляється з платника податку відповідно до цього Кодексу. Збором (платою, внеском) є обов'язковий платіж до відповідного бюджету, що справляється з платників податків, з умовою отримання ними спеціальної вигоди, у тому числі внаслідок вчинення на користь таких осіб державними органами, органами місцевого самоврядування, іншими уповноваженими органами та особами юридично значимих дій.

Зокрема, статтями 9 та 10 Податкового кодексу України визначено вичерпний перелік загальнодержавних і місцевих податків і зборів.

Разом з тим, постановою Кабінету Міністрів України від 16 лютого 2011 року N 106 "Деякі питання ведення обліку податків і зборів (обов'язкових платежів) та інших доходів бюджет" визначено, що контроль за справлянням надходжень до бюджету по коду бюджетної класифікації 21010000 "Частина чистого прибутку (доходу) державних унітарних підприємств та їх об'єднань, що вилучається до бюджету, та дивіденди (доход), нараховані на акції (частки, паї) господарських товариств, у статутних капіталах яких є державна власність" покладено на Державну податкову службу та Державну фінансову інспекцію (за результатами ревізій та перевірок).

Бюджетним кодексом України , зокрема пунктом 17 частини другої статті 29 визначено, що до доходів загального фонду Державного бюджету України належить частина чистого прибутку (доходу) державних унітарних підприємств та їх об'єднань, що вилучається до державного бюджету відповідно до закону, та дивіденди (дохід), нараховані на акції (частки, паї) господарських товариств, у статутних капіталах яких є державна власність.

Порядок відрахування до державного бюджету частини чистого прибутку (доходу) державними унітарними підприємствами та їх об'єднаннями затверджено постановою Кабінету Міністрів України від 23 лютого 2011 року № 138 (далі - Порядок № 138).

Відповідно до п. 1 Порядку № 138 частина чистого прибутку (доходу), що відраховується державними унітарними підприємствами та їх об'єднаннями (крім державного підприємства обслуговування повітряного руху України "Украерорух" відповідно до Закону України "Про приєднання України до Багатосторонньої угоди про сплату маршрутних зборів", державного підприємства із забезпечення функціонування дипломатичних представництв та консульських установ іноземних держав, представництв міжнародних міжурядових організацій в Україні Державного управління справами, державних комерційних підприємств та казенних підприємств, які відповідно до статті 1 Закону України "Про наукову і науково-технічну діяльність" належать до наукових установ, науково-технологічних комплексів, заснованих на державній власності, а також державних підприємств "Міжнародний державний центр "Артек" і "Український дитячий центр "Молода гвардія") до державного бюджету за відповідний період, визначається виходячи з обсягу чистого прибутку (доходу), розрахованого згідно з положеннями (стандартами) бухгалтерського обліку як підсумок суми чистого фінансового результату (прибутку) та суми капіталу в дооцінках, яка підлягає перенесенню до нерозподіленого прибутку, з урахуванням того, що до такого підсумку також може бути включена частка нерозподіленого прибутку або невикористаних фондів, утворених внаслідок розподілу прибутку в обсязі, визначеному рішенням органу управління, за наявності фінансових ресурсів у підприємства, у розмірі 75 відсотків.

Пунктом 3 Порядку № 138 визначено, що частина чистого прибутку (доходу), що підлягає сплаті до державного бюджету, визначається державними унітарними підприємствами та їх об'єднаннями відповідно до форми розрахунку, встановленої Державною податковою службою, та зазначається у декларації з податку на прибуток підприємства.

Форму Розрахунку частини чистого прибутку (доходу), що підлягає сплаті до державного бюджету державними унітарними підприємствами та їх об'єднаннями, затверджено наказом Державної податкової адміністрації України від 16.05.2011 № 285 та зареєстровано в Міністерстві юстиції України 31.05.2011 р. N 643/19381.

Розрахунок частини чистого прибутку (доходу) разом з фінансовою звітністю, складеною відповідно до положень (стандартів) бухгалтерського обліку, подається державними унітарними підприємствами та їх об'єднаннями до органів державної податкової служби у строк, передбачений для подання декларації з податку на прибуток підприємств.

Частина чистого прибутку (доходу) сплачується державними унітарними підприємствами та їх об'єднаннями до державного бюджету наростаючим підсумком щоквартальної фінансово-господарської діяльності за відповідний період у строк, встановлений для сплати податку на прибуток підприємств.

Тобто, частина чистого прибутку визначається за результатами фінансово-господарської діяльності, розраховується за правилами бухгалтерського обліку та формою розрахунку, встановленої Державною податковою службою, та декларується і сплачується у строк та в порядку, передбачені для податку на прибуток підприємств.

Згідно п.п.16 ч.1 ст.1 Закону України Про наукову і науково-технічну діяльність наукова (науково-дослідна, науково-технологічна, науково-технічна, науково-практична) установа (далі - наукова установа) - юридична особа незалежно від організаційно-правової форми та форми власності, утворена в установленому законодавством порядку, для якої наукова та (або) науково-технічна діяльність є основною; науковий підрозділ - структурний підрозділ юридичної особи, основним завданням якого є провадження наукової, науково-технічної або науково-організаційної діяльності, у штаті якого посади наукових працівників становлять не менш як 50 відсотків. Типами наукового підрозділу є інститут, науково-дослідна частина, управління, відділення, комплекс, центр, відділ, лабораторія, секція, сектор, бюро, група, філіал, дослідна станція, дослідне поле, ботанічний сад, дендропарк, обсерваторія, наукова (науково-технічна) бібліотека, науковий (науково-технічний) музей.

Відповідно до ч. 2 ст. 8 вказаного Закону державні комерційні підприємства та казенні підприємства, які відповідно до статті 1 цього Закону належать до наукових установ, звільняються від сплати до державного бюджету частини чистого прибутку (доходу) за результатами своєї фінансово-господарської діяльності та зобовязані не менш як 50 відсотків чистого прибутку від своєї діяльності спрямовувати на провадження ініціативної наукової і науково-технічної діяльності, фінансування інновацій та розширення власної матеріально-технічної бази.

З огляду на викладене, як вірно зазначено судом першої інстанції, якщо державне підприємство належить до наукових установ, то воно звільнятиметься від сплати до державного бюджету частини чистого прибутку (доходу) у розмірі 75 відсотків та зобов'язане не менш як 50 відсотків чистого прибутку, обрахованого згідно з правилами бухгалтерського обліку, спрямовувати на провадження ініціативної наукової та науково-технічної діяльності, фінансування інновацій та розширення власної матеріально-технічної бази, то така установа звільнятиметься від сплати до державного бюджету частини чистого прибутку (доходу).

Щодо наявності у позивача статусу наукової установи, колегія суддів зазначає наступне.

Як вбачається з матеріалів справи та встановлено судом першої інстанції, згідно з наказами Української академії аграрних наук від 22.12.2008 № 153, Черкаського інституту агропромислового виробництва Української академії аграрних наук від 20.10.2009 № 81 створене державне підприємство Дослідне господарство Драбівське Черкаського інституту агропромислового виробництва Української академії аграрних наук.

Наказом Національної академії аграрних наук України від 10.12.2013 № 165 виведено з підпорядкування Інституту розведення і генетики тварин НААН Черкаську дослідну станцію біоресурсів та підпорядковане їй державне підприємство Дослідне господарство Драбівське і вирішено підпорядкувати їх Національній академії агарних наук України.

Наказом НААН від 07.12.2015 № 153 здійснено реорганізацію держаного підприємства Дослідне господарство Драбівське Черкаської дослідної станції біоресурсів НААН через приєднання до Черкаської дослідної станції біоресурсів НААН, створивши на його базі структурний підрозділ; припинено юридичну особу державне підприємство Дослідне господарство Драбівське Черкаської дослідної станції біоресурсів НААН.

ДПДГ Драбівське перебуває у віданні НААН та забезпечує виконання завдань Академії.

Відповідно до пп. 2.1., 2.2. Статуту Державного підприємства Дослідне господарство Драбівське Черкаської дослідної станції біоресурсів НААН, затвердженого Президентом Національної академії аграрних наук України 23.01.2014, господарство створене з метою організаційно-господарського забезпечення науково-дослідним установам Академії умов для проведення досліджень, випробування і доопрацювання наукових розробок, їх апробації, проведення виробничої перевірки і впровадження їх у виробництво та іншої господарської діяльності.

Господарство є державним сільськогосподарським статутним субєктом підприємницької діяльності, що здійснює дослідну, господарську і комерційну діяльність з метою досягнення позитивних економічних результатів та одержання прибутку.

Відповідно до п.п. 2.3.1, 2.3.3, 2.3.5 п. 2.3 ст. 2 Статуту Державного підприємства Дослідне господарство Драбівське Черкаської дослідної станції біоресурсів Національної академії аграрних наук України, основні напрями діяльності господарства: активне сприяння Науковій установі, якій воно підпорядковане, а також іншим науковим установам в роботі по проведенню наукових дослідів, виробничої перевірки і впровадженню науково-технічних розробок; виробництво оригінального, елітного та репродукційного насіння сільськогосподарських культур та саджанців, вирощування племінного молодняка худоби і птиці; дослідження й експериментальні розробки у сфері інших природничих і технічних наук.

Черкаська дослідна станція біоресурсів НААН відноситься до наукових установ (в розумінні положень п. 74 Статуту), їй підпорядковується державне підприємство Дослідне господарство Драбівське.

Крім того, відповідно до п.3.7 Статутут ДП ДГ Драбівське Черкаської дослідної станції біоресурсів НААН , зареєстрованого наказом НААН від 05.07.2016 №109, господарство є експериментально-виробничою базою для проведення наукових досліджень, випробувань і доопрацювання та наукових розробок, пропаганди досягнень науки і техніки та впровадження їх у виробництво.

Також, згідно з п.2.3 Статуту одним із основних напрямків діяльності господарства є активне сприяння Науковій установі, якій воно підпорядковане, а також іншим установам в роботі по проведенню наукових дослідів, виробничої перевірки і впровадженню науково-технічних розробок.

Згідно з відомостями у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, одним з видів економічної діяльності позивача є дослідження і експериментальні розробки у сфері інших природничих і технічних наук.

На підтвердження здійснення здійснення ДП ДГ Драбівське наукової діяльності, позивачем надано до суду:

- ліцензійний договір на використання сорту (ів) та гібридів № 42л/16 від 22.02.2016, укладений між Інститутом фізіології рослин і генетики НАН України (ліцензіар) та ДПДГ Драбівське (ліцензіат) на використання сорту (ів) та гібридів, за яким ліцензіар передає на час дії даного договору невиключну ліцензію на право виробництва і продажу насіння сортів рослин, зазначених в Додатку № 1. Ліцензіар на умовах передбачених пунктом 2.5 цього Договору надає ліцензіату на термін його чинності невиключну ліцензію на використання вказаних сортів рослин та технології його виробництва і переробки зерна в зоні не виключного права на всій території України.

- договір від 01.03.2016, укладений між ДПДГ Драбівське (виконавець) та сільськогосподарським товариством з обмеженою відповідальністю Зернова компанія Хорс (замовник), за яким замовник доручає, а виконавець приймає на себе виконання: надання консультаційних послуг по зберіганню фуражного зерна, зокрема, в мішках (рулонах) залежно від умов року. Термін здачі робіт по договору 31 серпня 2017 року. Договір складено на 2015-2015 р.р. Термін дії договору встановлюється з моменту його підписання і автоматично продовжується до повного його виконання, якщо жодна із сторін не заявить про припинення його дії;

- збірник наукових праць Національного наукового центру Інститут землеробства НАН (випуск 2, Київ-2017), де, серед іншого, зазначається щодо проведення досліджень в довгостроковому стаціонарному досліді на дослідному полі Черкаської дослідної станції біоресурсів Національної академії аграрних наук України;

- матеріали міжвідомчого тематичного наукового збірника Землеробство (№ 1 (90), 2016) де, серед іншого, зазначається щодо проведення досліджень в довгостроковому стаціонарному досліді на дослідному полі Черкаської дослідної станції біоресурсів Національної академії аграрних наук України;

- збірник наукових праць Фактори експериментальної еволюції організмів (ОСОБА_2 21, Київ-2017) де, серед іншого, зазначається щодо проведення дослідження міжпородного поліморфізму кролів та їх показників мясної продуктивності на дослідній кролефермі ДПДГ Драбівське.

Вказане підтверджує наявність у позивача статусу наукової установи, а тому він звільняється від сплати до державного бюджету частини чистого прибутку (доходу) за результатами своєї фінансово-господарської діяльності.

Зазначені обставини апелянтом не спростовані.

Таким чином, податкове повідомлення-рішення від 04.05.2017 № 0001951402, винесене Головним управлінням ДФС у Черкаській області є протиправним, а тому позовні вимоги Черкаської дослідної станції біоресурсів Національної академії аграрних наук України підлягають задоволенню.

Доводи апеляційної скарги вказаних висновків суду не спростовують.

Відповідно до ст. 316 КАС суд апеляційної інстанції залишає апеляційну скаргу без задоволення, а рішення або ухвалу суду - без змін, якщо визнає, що суд першої інстанції правильно встановив обставини справи та ухвалив судове рішення з додержанням норм матеріального і процесуального права.

Керуючись статтями 243, 308, 310, 315, 321, 322, 325, 329 КАС, Київський апеляційний адміністративний суд,

П О С Т А Н О В И В

Апеляційну скаргу Головного управління ДФС у Черкаській області на рішення Черкаського окружного адміністративного суду від 03 квітня 2018 року у справі за адміністративним позовом Черкаської дослідної станції біоресурсів Національної академії аграрних наук України до Головного управління ДФС у Черкаській області, третя особа, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору, на стороні позивача Національна академія аграрних наук України, про визнання протиправним та скасування податкового повідомлення-рішення - залишити без задоволення, а рішення Черкаського окружного адміністративного суду від 03 квітня 2018 року - без змін.

Постанова набирає законної сили з дати прийняття та може бути оскаржена протягом тридцяти днів з дня складання повного судового рішення шляхом подачі касаційної скарги безпосередньо до Верховного Суду.

Головуючий суддяО.А. Губська СуддяА.Б. Парінов СуддяО.О. Беспалов

Повне судове рішення складено 21.06.2018

СудКиївський апеляційний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення21.06.2018
Оприлюднено23.06.2018
Номер документу74869956
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —823/1312/17

Постанова від 22.08.2023

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Бившева Л.І.

Ухвала від 21.08.2023

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Бившева Л.І.

Ухвала від 03.08.2018

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Бившева Л.І.

Постанова від 21.06.2018

Адміністративне

Київський апеляційний адміністративний суд

Губська О.А.

Ухвала від 11.06.2018

Адміністративне

Київський апеляційний адміністративний суд

Губська О.А.

Ухвала від 24.05.2018

Адміністративне

Київський апеляційний адміністративний суд

Губська О.А.

Ухвала від 14.05.2018

Адміністративне

Київський апеляційний адміністративний суд

Губська О.А.

Рішення від 03.04.2018

Адміністративне

Черкаський окружний адміністративний суд

В.О. Гаврилюк

Ухвала від 26.12.2017

Адміністративне

Черкаський окружний адміністративний суд

В.О. Гаврилюк

Ухвала від 07.12.2017

Адміністративне

Черкаський окружний адміністративний суд

В.О. Гаврилюк

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні