Рішення
від 23.06.2018 по справі 815/2265/18
ОДЕСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Справа № 815/2265/18

РІШЕННЯ

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

19 червня 2018 року Одеський окружний адміністративний суд у складі:

головуючого судді - Радчука А.А.,

за участю секретаря - Ляшенко Ю.В.,

за участю сторін: представник позивача - ОСОБА_1

представник відповідачів - ОСОБА_2

представник третьої особи - ОСОБА_3

розглянувши у відкритому судовому засіданні в приміщенні Одеського окружного адміністративного суду справу за позовом Кандидата на посаду Таїровського селищного голови ОСОБА_4 (65037,Одеська область, Овідіопольський район, с. Лиманка, ж/м «Дружний» , вул. Словянська, 18, РНОКПП НОМЕР_1) до Таїровської селищної виборчої комісії Овідіопольського району Одеської області (65497, Одеська область, Овідіопольський район, с. Лиманка, ділянка №10, буд. 39/1, код ЄДРПОУ 34010844) за участю третьої особи ОСОБА_5 (03039, м. Київ, вул. Волзька, 59, РНОКПП НОМЕР_2) про визнання незаконними дій та визнання незаконною та скасування постанови, -

В С Т А Н О В И В:

До Одеського окружного адміністративного суду звернувся Кандидат на посаду Таїровського селищного голови ОСОБА_4 з позовною заявою до Таїровської селищної виборчої комісії Овідіопольського району Одеської області, за участю третьої особи, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору на стороні позивача ОСОБА_6 про визнання незаконними дії Таїровської селищної виборчої комісії щодо прийняття рішення про повторне проведення першої сесії Таїровської селищної ради, визнання протиправною та скасування Постанови Таїровської селищної виборчої комісії № 421 від 10.05.2018 «Про повторне (втретє) скликання першої сесії новообраної Таїровської селищної ради Таїровської селищної об'єднаної територіальної громади громади Овідіопольського району Одеської області» .

В обґрунтування позовних вимог Позивач зазначив, що ТСВК неодноразово приймались постанови про проведення першої сесії проте жодного разу пленарне засідання відкрито не було, у зв'язку з прийняття даних постанов з порушенням діючого Регламенту Таїровської селищної ради. Пленарні засідання призначаються в приміщенні ТСВК, яке розташовано за адресою: 65497, Одеська область, Овідіопольський район, с. Лиманка, ділянка №10, буд. 39/1, яке є приватним житловим будинком. Призначення першої сесії в приміщенні де розташовано ТСВК, без згоди власника, є підставою для притягнення осіб, які будуть присутні на пленарному засіданні в зазначеному приміщенні до кримінальної відповідальності передбаченою ст. 162 КК України.

Призначаючи проведення першої сесії в приміщенні де розташовано ТСВК, за адресою: 65497, Одеська область, Овідіопольський район, с. Лиманка, ділянка №10, буд. 39/1 ТСВК грубо порушує п. 9.1.4. Регламенту Таїровської селищної ради, відповідно до якого рада проводить пленарні засідання у залі Таїровського будинку культури.

Жодних документів, які підтверджують право користування приміщеннями, які розташовані за адресою: 65497, Одеська область, Овідіопольський район, є. Лиманка, ділянка №10, буд. 39/1 між власником житлового будинку ОСОБА_6 та Таїровською селищною виборчою комісією Овідіопольського району Одеської області не укладалось. Письмової згоди власника на знаходження Таїровської селищною виборчою комісією Овідіопольського району Одеської області в приміщеннях житлового будинку не надавалось, як проведення будь-яких заходів направлених набуття повноважень новоствореним органом місцевого самоврядування.

ТСВК призначаючи проведення першої сесії Таїровської селищної ради у вищезазначених приміщеннях свідомо порушує вимоги Конституції України та чинного законодавства України щодо реалізації права приватної власності, права користування власністю та недоторканості житла.

Також рішення комісії про призначення першої сесії грубо порушує права ОСОБА_4 бути обраним до органів місцевого самоврядування, право на працю та право на службу в органах місцевого самоврядування для забезпечення належного представлення інтересів мешканців Таїровської об'єднаної громади та ще раз підтверджує, що ТСВК приймає свої рішення з грубим порушення Конституції України та Закону України Про місцеві вибори .

ТСВК будь-якими засобами прагне до скликання першої сесії Таїровської селищної ради, нехтуючи рішеннями судів та постановами керівного органи, які для захисту та поновлення гарантованих Конституцією та Законом України Про місцеві вибори прав ОСОБА_4 обмежили дискреційні повноваження ТСВК та прямо зобов'язали прийняти рішення про реєстрацію ОСОБА_4 Таїровським селищним головою та порушує фундаментальне право фізичної особи, а саме право приватної власності.

Ухвалою суду від 24.05.2018 року відкрито провадження по справі та призначено справу до розгляду в порядку спрощеного позовного провадження.

12.06.2018 року від представника Відповідача до суду надійшов відзив на позовну заяву, в якому він просив у задоволенні адміністративного позову відмовити у повному обсязі, зазначивши, що виконуючи свій обов'язок, встановлений положеннями Законів України Про місцеві вибори та Про місцеве самоврядування в Україні , а також на виконання судового рішення, яке набрало законної сили, ТСВК прийняла оскаржувану постанову № 421 від 10 травня 2018 року про повторне (втретє) скликання новообраної Таїровської селищної ради.

В свою чергу Регламент діючої Таїровської селищної ради не має правового значення для представницького органу об'єднаної територіальної громади, який було обрано на перших виборах, та для ТСВК. Жодним нормативно-правовим актом законодавства України не передбачено обов'язок територіальної виборчої комісії щодо скликання першої сесії новообраної місцевої ради в певному приміщенні.

Адреса цього приміщення, в якому ТСВК скликала першу сесію ради, міститься в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань в якості місцезнаходження ТСВК.

01.09.2017 р. ТСВК було укладено договір оренди даного приміщення з його власником на той час - ОСОБА_7. Пунктом 11.3 вказаного договору передбачено, що у разі переходу права власності на орендоване приміщення до третьої особи (осіб), договір оренди зберігає свою силу для нового власника (власників) протягом всього строку своєї дії, який встановлено до 01.08.2020 р. Зазначений договір в судовому порядку не визнаний недійним, достроково не розірваний, отже є чинним.

Жодних звернень до ТСВК від власників приміщення, в тому числі від третьої особи у цій справі ОСОБА_6, щодо його звільнення чи заборон використання від власників приміщення не надходило, а також відсутні спори про дострокове розірвання договору оренди та виселення ТСВК.

В судовому засіданні 19.06.2018 року представник Позивача позов підтримав у повному обсязі та просив задовольнити його з підстав, викладених в тексті позовної заяви.

В судовому засіданні 19.06.2018 року представник Відповідача заперечував проти задоволення адміністративного позову, просив відмовити у його задоволенні з підстав, викладених у відзиві.

В судовому засіданні 19.06.2018 року представник Третьої особи заперечував проти задоволення адміністративного позову та просив відмовити у його задоволенні.

Дослідивши матеріали адміністративної справи, всебічно і повно з'ясувавши всі фактичні обставини, на яких ґрунтується адміністративний позов та заперечення на нього, судом встановлено наступне.

Таїровською селищною виборчою комісією Овідіопольського району Одеської області встановлено результати виборів депутатів Таїровської селищної ради Овідіопольського району Одеської області, та станом на 28 лютого 2018року зареєстровано 20 із 26 депутатів ради.

28.02.2018р. Таїровською селищною виборчою комісією Овідіопольського району Одеської області винесено Постанову «Про скликання першої сесії новообраної Таїровської селищної ради Таїровської селищної об'єднаної територіальної громади Овідіопольського району Одеської області» №414, якою скликано першу сесію новообраної Таїровської селищної ради Таїровської селищної об'єднаної територіальної громади Овідіопольського району Одеської області, та зазначеного про його проведення 01.03.2018р.

01 березня 2018року перша сесія Таїровської селищної ради не відбулась, оскільки на пленарне засідання з'явилось лише 12 зареєстрованих депутатів з 20, тоді як для кворуму відповідно до вимог законодавства необхідна присутність 14 депутатів.

15.03.2018р. Таїровською селищною виборчою комісією Овідіопольського району Одеської області прийнято Постанову «Про повторне скликання першої сесії новообраної Таїровської селищної ради Таїровської селищної об'єднаної територіальної громади Овідіопольського району Одеської області» №415, якою повторно вирішено скликати першу сесію новообраної Таїровської селищної ради Таїровської селищної об'єднаної територіальної громади Овідіопольського району Одеської області 19.03.2018р.

19 березня 2018року перша сесія Таїровської селищної ради також не відбулась, оскільки на пленарне засідання з'явилось лише 12 зареєстрованих депутатів з 20, тоді як для кворуму відповідно до вимог законодавства необхідна присутність 14 депутатів.

Вищенаведені обставини встановлено рішенням Одеського окружного адміністративного суду від 27.03.2018 року по справі №815/1276/18, яке набрало законної сили.

Зазначеним рішенням також зобов'язано Таїровську селищну виборчу комісію Овідіопольського району Одеської області прийняти рішення щодо скликання першої сесії новообраної Таїровської селищної ради Овідіопольського району Одеської області Таїровської селищної об'єднаної територіальної громади Овідіопольського району Одеської області.

Постановою № 421 від 10.05.2018 року про повторне (втретє) скликання новообраної Таїровської селищної ради вирішено повторне (втретє) скликати першу сесію новообраної Таїровської селищної ради Таїровської об'єднаної територіальної громади Овідіопольського району Одеської області, а також провести 12.05.2018 року о 14:00 годині перше пленарне засідання першої сесії новообраної Таїровської селищної ради Таїровської об'єднаної територіальної громади Овідіопольського району Одеської області у приміщенні Таїровської селищної виборчої комісії Овідіопольського району Одеської області за адресою: Одеська область, Овідіопольський район, с. Лиманка, ділянка №10, буд. 39/1.

Основні засади, організацію і порядок проведення виборів депутатів Верховної Ради Автономної Республіки Крим, обласних, районних, міських, районних у містах, сільських, селищних рад, сільських, селищних, міських голів та старост визначаються Законом України «Про місцеві вибори» .

Відповідно до ч.1 ст.2 Закону України «Про місцеві вибори» місцеві вибори є вільними та відбуваються на основі гарантованого Конституцією України та цим Законом загального, рівного і прямого виборчого права шляхом таємного голосування.

Згідно з ч.2 ст.2 Закону України «Про місцеві вибори» вибори депутатів сільських, селищних рад проводяться за мажоритарною системою відносної більшості в одномандатних виборчих округах, на які поділяється територія відповідно села (кількох сіл, жителі яких добровільно об'єдналися у сільську громаду), селища, територія утвореної відповідно до Закону України «Про добровільне об'єднання територіальних громад» об'єднаної сільської, селищної територіальної громади (далі - територія об'єднаної сільської, селищної територіальної громади).

Відповідно до ч.1 ст.20 Закону України «Про місцеві вибори» виборчі комісії з місцевих виборів є спеціальними колегіальними органами, уповноваженими організовувати підготовку та проведення відповідних місцевих виборів і забезпечувати додержання та однакове застосування законодавства України про місцеві вибори.

Згідно з ч.3 ст.20 Закону України «Про місцеві вибори» територіальна виборча комісія є постійно діючим колегіальним органом, що в межах своїх повноважень забезпечує організацію та проведення місцевих виборів. Члени територіальної виборчої комісії здійснюють свої повноваження до сформування на чергових місцевих виборах у порядку, передбаченому цим Законом, нового складу відповідної територіальної виборчої комісії. Повноваження територіальної виборчої комісії у новосформованому складі починаються з моменту складення присяги більшістю від складу територіальної виборчої комісії, визначеного при формуванні її складу, на засіданні цієї комісії. Таке засідання скликається головою територіальної виборчої комісії і проводиться не пізніш як на другий день після дня прийняття рішення про формування її складу.

Відповідно до ч.4 ст.20 Закону України «Про місцеві вибори» сільська, селищна, районна в місті, міська, районна територіальна виборча комісія підпорядковується відповідній міській (міста з районним поділом або міста, до складу якого входять село, селище та/або інше місто), районній, обласній територіальній виборчій комісії, виборчій комісії Автономної Республіки Крим, яка встановлює результати місцевих виборів відповідно міської, районної, обласної ради, Верховної Ради Автономної Республіки Крим або міського голови стосовно відповідних місцевих виборів.

Згідно з ч.1 ст.25 Закону України «Про місцеві вибори» територіальна виборча комісія на період здійснення своїх повноважень забезпечує організацію і проведення місцевих виборів у межах повноважень та у порядку, передбачених цим та іншими законами України.

Відповідно до ч.4 ст.25 Закону України «Про місцеві вибори» сільська, селищна територіальна виборча комісія: забезпечує підготовку та проведення відповідних місцевих виборів; утворює одномандатні виборчі округи по виборах депутатів сільської, селищної ради, встановлює їх межі, єдину нумерацію; реєструє кандидатів у депутати відповідно сільської, селищної ради у відповідних одномандатних виборчих округах, їх довірених осіб та видає їм посвідчення; реєструє кандидатів на посаду відповідно сільського, селищного голови, старости, їх довірених осіб та видає їм відповідні посвідчення; повідомляє населення про зареєстрованих кандидатів у депутати відповідної сільської, селищної ради, кандидатів на посаду сільського, селищного голови, старости; затверджує текст виборчих бюлетенів по виборах депутатів відповідної місцевої ради, а також сільського, селищного голови, старости, забезпечує виготовлення виборчих бюлетенів, передає їх дільничним виборчим комісіям; скликає у разі необхідності за власною ініціативою засідання дільничної виборчої комісії; вирішує питання щодо використання коштів на проведення місцевих виборів, розподіляє кошти між дільничними виборчими комісіями, здійснює контроль за їх цільовим використанням; сприяє організації зустрічей кандидатів у депутати відповідно сільської, селищної ради, кандидатів на посаду відповідно сільського, селищного голови, старости з виборцями; забезпечує виготовлення бланків протоколів та іншої виборчої документації, передає їх відповідним дільничним виборчим комісіям; здійснює контроль за наданням списків виборців дільничними виборчими комісіями для загального ознайомлення та уточнення; реєструє офіційних спостерігачів від кандидатів у депутати відповідної сільської, селищної ради та кандидатів на посади сільських, селищних голів, старост, від громадських організацій; здійснює контроль за використанням кандидатами власних виборчих фондів згідно із цим Законом; встановлює підсумки голосування та результати виборів депутатів відповідної сільської, селищної ради та відповідного сільського, селищного голови, старости; реєструє обраних депутатів сільської, селищної ради; реєструє обраного сільського, селищного голову, старосту; організовує проведення повторного голосування і повторних виборів у випадках, передбачених цим Законом; встановлює підсумки голосування з виборів депутатів районної ради в територіальних виборчих округах, утворених у межах відповідного села, селища, передає ці підсумки до районної виборчої комісії; здійснює інші повноваження, передбачені цим та іншими законами України.

Згідно з ч.2 ст.27 Закону України «Про місцеві вибори» основною формою роботи виборчої комісії є засідання, яке скликається головою виборчої комісії, у разі його відсутності - заступником голови, а в разі відсутності голови та його заступника - секретарем комісії. На письмову вимогу не менш як третини складу виборчої комісії голова виборчої комісії або його заступник зобов'язаний скликати засідання комісії не пізніше наступного дня після отримання такої вимоги. У разі необхідності засідання виборчої комісії може бути скликане за рішенням виборчої комісії вищого рівня.

Положеннями ч. 12 ст. 85 Закону України Про місцеві вибори передбачено, що про результати виборів депутатів сільської, селищної ради, сільського, селищного, міського голови, старости відповідна територіальна виборча комісія інформує відповідну раду на її першому пленарному засіданні відповідно до Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні".

Відповідно до ч. 2 та ч. 3 ст. 46 Закону України Про місцеве самоврядування в Україні , перша сесія новообраної сільської, селищної, міської ради скликається відповідною територіальною виборчою комісією не пізніш як через два тижні після реєстрації новообраних депутатів ради в кількості, яка забезпечує повноважність складу ради відповідно до статті 45 цього Закону. Перше пленарне засідання першої сесії відкриває голова зазначеної територіальної виборчої комісії, який інформує раду про підсумки виборів депутатів, а також про підсумки виборів відповідно сільського, селищного, міського голови. З моменту визнання повноважень депутатів ради нового скликання та новообраного сільського, селищного, міського голови відповідно до статті 42 цього Закону головує на пленарних засіданнях ради першої сесії новообраний голова.

У разі якщо на час проведення першої сесії відповідний сільський, селищний, міський голова не зареєстрований відповідно до закону про місцеві вибори, про що на сесії ради інформує голова територіальної виборчої комісії, рада обирає тимчасову президію з числа депутатів ради в кількості трьох - п'яти осіб. Члени тимчасової президії почергово головують на пленарних засіданнях ради до обрання секретаря ради. З часу обрання секретаря ради він головує на пленарних засіданнях ради.

Першу сесію новообраної районної у місті, районної, обласної ради скликає відповідна територіальна виборча комісія не пізніш як через два тижні після реєстрації новообраних депутатів ради у кількості, яка забезпечує повноважність складу ради відповідно до статті 45 цього Закону. Перше пленарне засідання першої сесії відкриває голова зазначеної територіальної виборчої комісії, який інформує раду про підсумки виборів депутатів. З моменту визнання повноважень депутатів ради нового скликання рада обирає тимчасову президію з числа депутатів ради в кількості не більше п'яти осіб - представників партій (блоків), які набрали найбільшу кількість голосів на виборах. Члени тимчасової президії почергово головують на пленарних засіданнях ради до обрання голови ради. З часу обрання голови ради він веде пленарні засідання ради відповідно до вимог цього Закону та регламенту ради.

На підставі викладеного суд дійшов висновку, що постанова №421 від 10.05.2018 року про повторне (втретє) скликання новообраної Таїровської селищної ради вирішено повторне (втретє) скликати першу сесію новообраної Таїровської селищної ради Таїровської об'єднаної територіальної громади Овідіопольського району Одеської області є правомірною, оскільки прийнята у відповідності до Закону України Про місцеві вибори та Закону України Про місцеве самоврядування в Україні , а також на виконання судового рішення від 27.03.2018 року по справі №815/1276/18, яке набрало законної сили.

Стосовно місця проведення першого пленарного засідання першої сесії новообраної Таїровської селищної ради Таїровської об'єднаної територіальної громади Овідіопольського району Одеської області суд зазначає наступне.

01.09.2017 р. між Відповідачем та ОСОБА_7 було укладено договір оренди приміщення. В пунктах 1.2-1.4 вказаного договору зазначено, що адреса Приміщення, що орендується: Україна, 65497, Одеська обл., Овідіопольський район, с. Лиманка, масив (ділянка) 10, ж/м Дружний , буд. 39/1, склад Приміщення: кімната № 15 площею 30,4 кв.м, кімната № 17 площею 11,8 кв.м, кімната № 19 площею 10,6 кв.м., загальна площа Приміщення, що орендується: 52,8 кв.м. Пунктом 4.1 вказаного договору передбачено, що строк оренди приміщення, що орендується складає 35 місяців з моменту прийняття Приміщення, що орендується, за актом прийому-передачі. Пунктом 11.3 вказаного договору передбачено, що у разі переходу права власності на орендоване приміщення до третьої особи (осіб), договір оренди зберігає свою силу для нового власника (власників), який (які) зобов'язані належним чином виконувати всі його умови протягом всього строку дії цього договору.

Відповідно до акту прийому-передачі нерухомого майна від 01.09.2017 року зазначене приміщення було передано Відповідачу.

Таким чином суд дійшов висновку, що Відповідач, у відповідності до зазначеного договору оренди, правомірно обіймає зазначене приміщення.

Позивач зазначає, що ТСВК грубо порушує п. 9.1.4. Регламенту Таїровської селищної ради, відповідно до якого рада проводить пленарні засідання у залі Таїровського будинку культури, проте, у відповідності до положень ст. 46 Закону України Про місцеве самоврядування в Україні , перша сесія новообраної сільської, селищної, міської ради скликається відповідною територіальною виборчою комісією, а перше пленарне засідання першої сесії відкриває голова зазначеної територіальної виборчої комісії, а не Таїровською селищною радою.

На підставі викладеного суд дійшов висновку, що Регламент Таїровської селищної ради не має правового значення для Відповідача, оскільки законодавством України не передбачено обов'язок територіальної виборчої комісії щодо скликання першої сесії та проведення першого пленарного засідання новообраної місцевої ради в певному приміщенні.

Решта доводів та заперечень учасників справи висновків суду по суті позовних вимог не спростовують. Слід зазначити, що згідно практики Європейського суду з прав людини та зокрема, рішення у справі «Серявін та інші проти України» від 10 лютого 2010 року, заява 4909/04, відповідно до п.58 якого суд повторює, що згідно з його усталеною практикою, яка відображає принцип, пов'язаний з належним здійсненням правосуддя, у рішеннях судів та інших органів з вирішення спорів мають бути належним чином зазначені підстави, на яких вони ґрунтуються. Хоча пункт 1 статті 6 Конвенції зобов'язує суди обґрунтовувати свої рішення, його не можна тлумачити як такий, що вимагає детальної відповіді на кожен аргумент. Міра, до якої суд має виконати обов'язок щодо обґрунтування рішення, може бути різною в залежності від характеру рішення (рішення у справі «Руїс Торіха проти Іспанії» від 9 грудня 1994 року, серія A, N 303-A, п.29).

В пункті 42 рішення Європейського суду з прав людини у справі Бендерський проти України від 15 листопада 2007 року, заява № 22750/02, зазначено, що відповідно до практики, яка відображає принцип належного здійснення правосуддя, судові рішення мають у достатній мірі висвітлювати мотиви, на яких вони базуються. Межі такого обов'язку можуть різнитися залежно від природи рішення та мають оцінюватися в світлі обставин кожної справи.

Згідно з статтею 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Частиною 2 статті 2 КАС України встановлено, що у справах щодо оскарження рішень, дій чи бездіяльності суб'єкта владних повноважень адміністративні суди перевіряють, чи прийняті (вчинені) вони: на підставі, у межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та Законами України; з використанням повноваження з метою, з якою це повноваження надано; обґрунтовано, тобто з урахуванням усіх обставин, що мають значення для прийняття рішення (вчинення дії); безсторонньо (неупереджено); добросовісно; розсудливо; з дотриманням принципу рівності перед законом, запобігаючи несправедливій дискримінації; пропорційно, зокрема з дотриманням необхідного балансу між будь-якими несприятливими наслідками для прав, свобод та інтересів особи і цілями, на досягнення яких спрямоване це рішення (дія); з урахуванням права особи на участь у процесі прийняття рішення; своєчасно, тобто протягом розумного строку.

Згідно статті 72 КАС України доказами в адміністративному судочинстві є будь-які дані, на підставі яких суд встановлює наявність або відсутність обставин (фактів), що обґрунтовують вимоги і заперечення учасників справи, та інші обставини, що мають значення для правильного вирішення справи.

Згідно частини 1 статті 77 КАС України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу.

Згідно частини 2 статті 77 КАС України в адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб'єкта владних повноважень обов'язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача. У таких справах суб'єкт владних повноважень не може посилатися на докази, які не були покладені в основу оскаржуваного рішення, за винятком випадків, коли він доведе, що ним було вжито всіх можливих заходів для їх отримання до прийняття оскаржуваного рішення, але вони не були отримані з незалежних від нього причин.

У процесі розгляду справи не встановлено інших фактичних обставин, що мають суттєве значення для правильного вирішення спору, і доказів на підтвердження цих обставин.

Згідно зі ст. 249 КАС України рішення суду повинно ґрунтуватися на засадах верховенства права, бути законним і обґрунтованим. Законним є рішення, ухвалене судом відповідно до норм матеріального права при дотриманні норм процесуального права. Обґрунтованим є рішення, ухвалене судом на підставі повно і всебічно з'ясованих обставин в адміністративній справі, підтверджених тими доказами, які були досліджені в судовому засіданні, з наданням оцінки всім аргументам учасників справи.

Оцінивши докази, які є у справі, за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на їх всебічному, повному та об'єктивному дослідженні, та враховуючи всі наведені обставини, суд дійшов до висновку про те, що у задоволенні адміністративного позову слід відмовити.

На підставі викладеного, керуючись ст. ст. 2, 6, 7, 9, 72, 77, 90, 139, 205, 229, 242-246, 255, 293, 295 КАС України, суд -

В И Р І Ш И В:

В задоволенні позовної заяви Кандидата на посаду Таїровського селищного голови ОСОБА_4 (65037,Одеська область, Овідіопольський район, с. Лиманка, ж/м «Дружний» , вул. Словянська, 18, РНОКПП НОМЕР_1) до Таїровської селищної виборчої комісії Овідіопольського району Одеської області (65497, Одеська область, Овідіопольський район, с. Лиманка, ділянка №10, буд. 39/1, код ЄДРПОУ 34010844) за участю третьої особи ОСОБА_5 (03039, м. Київ, вул. Волзька, 59, РНОКПП НОМЕР_2) про визнання незаконними дії Таїровської селищної виборчої комісії щодо прийняття рішення про повторне проведення першої сесії Таїровської селищної ради, визнання протиправною та скасування Постанови Таїровської селищної виборчої комісії № 421 від 10.05.2018 «Про повторне (втретє) скликання першої сесії новообраної Таїровської селищної ради Таїровської селищної об'єднаної територіальної громади громади Овідіопольського району Одеської області» - відмовити.

Рішення набирає законної сили в порядку і строки, встановлені ст.255 КАС України.

Рішення може бути оскаржено в порядку та строки встановлені ст. ст. 293, 295 КАС України.

Повний текст рішення складено та підписано суддею 23.06.2018 року.

Суддя А.А. Радчук.

.

СудОдеський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення23.06.2018
Оприлюднено24.06.2018
Номер документу74877104
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —815/2265/18

Ухвала від 20.12.2018

Адміністративне

П'ятий апеляційний адміністративний суд

Шеметенко Л.П.

Ухвала від 20.12.2018

Адміністративне

П'ятий апеляційний адміністративний суд

Шеметенко Л.П.

Ухвала від 22.10.2018

Адміністративне

П'ятий апеляційний адміністративний суд

Шеметенко Л.П.

Ухвала від 18.09.2018

Адміністративне

Одеський апеляційний адміністративний суд

Скрипченко В.О.

Ухвала від 31.07.2018

Адміністративне

Одеський апеляційний адміністративний суд

Скрипченко В.О.

Рішення від 23.06.2018

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Радчук А.А.

Рішення від 19.06.2018

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Радчук А.А.

Ухвала від 24.05.2018

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Радчук А.А.

Ухвала від 11.05.2018

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Радчук А.А.

Ухвала від 11.05.2018

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Радчук А.А.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні