Справа № 815/3026/18
УХВАЛА
25 червня 2018 року м. Одеса
Суддя Одеського окружного адміністративного суду Левчук О.А., розглянувши матеріали позовної заяви Головного управління ДСНС України в Одеській області до Дошкільного навчального закладу Радість про застосування заходів реагування у сфері державного нагляду (контролю), -
ВСТАНОВИВ:
До Одеського окружного адміністративного суду надійшла позовна заява Головного управління ДСНС України в Одеській області до Дошкільного навчального закладу Радість про застосування заходів реагування у сфері державного нагляду (контролю) у вигляді повного зупинення роботи Дошкільного навчального закладу Радість (ідентифікаційний код юридичної особи 26541609) розташованого за адресою: 67510, Одеська область, Лиманський район, с. Сербка, вул.. Центральна, 63 А до повного усунення порушень вимог законодавства у сфері пожежної, техногенної безпеки та у сфері цивільного захисту, які впливають на ризик виникнення надзвичайних ситуацій, аварій чи пожежі, що можуть спричинити загрозу життю та здоров'ю людей, наведених в Акті перевірки № 46 від 25.05.2018 року.
Відповідно до ч. 1 ст. 171 КАС України суддя після одержання позовної заяви з'ясовує, чи: 1) подана позовна заява особою, яка має адміністративну процесуальну дієздатність; 2) має представник належні повноваження (якщо позовну заяву подано представником); 3) відповідає позовна заява вимогам, встановленим статтями 160, 161, 172 цього Кодексу; 4) належить позовну заяву розглядати за правилами адміністративного судочинства і чи подано позовну заяву з дотриманням правил підсудності; 5) позов подано у строк, установлений законом (якщо позов подано з пропущенням встановленого законом строку звернення до суду, то чи достатньо підстав для визнання причин пропуску строку звернення до суду поважними); 6) немає інших підстав для залишення позовної заяви без руху, повернення позовної заяви або відмови у відкритті провадження в адміністративній справі, встановлених цим Кодексом.
Згідно п. 2 ч. 5 ст. 160 КАС України в позовній заяві зазначаються повне найменування (для юридичних осіб) або ім'я (прізвище, ім'я та по батькові - для фізичних осіб) сторін та інших учасників справи, їх місцезнаходження (для юридичних осіб) або місце проживання чи перебування (для фізичних осіб); поштовий індекс; ідентифікаційний код юридичної особи в Єдиному державному реєстрі підприємств і організацій України (для юридичних осіб, зареєстрованих за законодавством України); реєстраційний номер облікової картки платника податків (для фізичних осіб) за його наявності або номер і серія паспорта для фізичних осіб - громадян України (якщо такі відомості відомі позивачу), відомі номери засобів зв'язку, офіційна електронна адреса або адреса електронної пошти.
Відповідно до ч. 6 ст. 160 КАС України якщо позовна заява подається представником, то у ній додатково зазначаються відомості, визначені у пункті 2 частини п'ятої цієї статті стосовно представника.
Проте, в позовній заяві не вказано реєстраційного номеру облікової картки платника податків (для фізичних осіб) за його наявності або номеру і серії паспорту представника ОСОБА_1 та не зазначено даних відповідно до вимог п. 2 ч. 5 ст. 160 КАС України представника ОСОБА_2, які підписали позовну заяву.
Згідно з ч. 3 ст. 55 КАС України юридична особа, суб'єкт владних повноважень, який не є юридичною особою, бере участь у справі через свого керівника або члена виконавчого органу, уповноваженого діяти від її (його) імені відповідно до закону, статуту, положення (самопредставництво юридичної особи), або через представника.
Відповідно до ч. 1 та ч. 2 ст. 57 КАС України представником у суді може бути адвокат або законний представник. У справах незначної складності та в інших випадках, визначених цим Кодексом, представником може бути фізична особа, яка відповідно до частини другої статті 43 цього Кодексу має адміністративну процесуальну дієздатність.
Згідно з п. 1 ч. 1 ст. 59 КАС України повноваження представників сторін та інших учасників справи мають бути підтверджені такими документами, зокрема, довіреністю фізичної або юридичної особи.
Як вбачається з позовної заяви Головного управління ДСНС України в Одеській області її підписано першим заступником начальника Головного управління ДСНС України в Одеській області В.В. Шулюк.
У позовній заяві вказано, що згідно інформації ЄДРПОУ В.В. Шулюк має право вчиняти юридичні дії від імені ГУ ДСНС України в Одеській області без довіреності.
Однак, до позовної заяви не надано доказів на підтвердження повноважень першого заступника начальника Головного управління ДСНС України в Одеській області В.В. Шулюк на підписання позовної заяви від імені Головного управління ДСНС України в Одеській області.
Відповідно до ч. 3 ст. 161 КАС України до позовної заяви додається документ про сплату судового збору у встановлених порядку і розмірі або документи, які підтверджують підстави звільнення від сплати судового збору відповідно до закону.
Згідно ч. 1 ст. 4 ЗУ Про судовий збір судовий збір справляється у відповідному розмірі від прожиткового мінімуму для працездатних осіб, встановленого законом на 1 січня календарного року, в якому відповідна заява або скарга подається до суду, - у відсотковому співвідношенні до ціни позову та у фіксованому розмірі.
Відповідно до абзацу 4 статті 7 Закону України Про Державний бюджет України на 2018 рік з 1 січня 2018 року прожитковий мінімум на одну працездатну особу в розрахунку на місяць у розмірі 1762 гривень.
Згідно ч. 3 ст. 4 ЗУ Про судовий збір ставка судового збору за подання до адміністративного суду адміністративного позову немайнового характеру, який подано суб'єктом владних повноважень, юридичною особою або фізичною особою - підприємцем становить 1 розмір прожиткового мінімуму для працездатних осіб.
Разом з тим, доказів сплати судового збору за подання даної позовної заяви у розмірі 1762 гривень позивачем до позову не додано.
Згідно ч. 1 ст. 169 КАС України суддя, встановивши, що позовну заяву подано без додержання вимог, встановлених статтями 160, 161 цього Кодексу, протягом п'яти днів з дня подання позовної заяви постановляє ухвалу про залишення позовної заяви без руху.
У зв'язку з вищевикладеним, суд вважає за необхідне залишити позовну заяву без руху, встановивши позивачу строк для усунення недоліків.
Недоліки повинні бути усунені шляхом приведення позовної заяви у відповідність до вимог ст. 160, 161 КАС України, а саме шляхом зазначення в позовній заяві даних представників позивача, які підписали позовну заяву ОСОБА_1 та ОСОБА_2, відповідно до вимог п. 2 ч. 5 ст. 160 КАС України, надання доказів на підтвердження повноважень ОСОБА_1, сплати судового збору та надання доказів на підтвердження, а також надання доказів направлення на адресу відповідача копії позовної заяви після усунення недоліків разом з копіями документів, що надаються до суду.
Керуючись ст. 160, 161, 169, 171, 248 КАС України, суд -
УХВАЛИВ:
Позовну заяву Головного управління ДСНС України в Одеській області до Дошкільного навчального закладу Радість про застосування заходів реагування у сфері державного нагляду (контролю), - залишити без руху.
Повідомити позивачів про необхідність в п'ятиденний строк з дня вручення копії ухвали про залишення позовної заяви без руху усунути недоліки та роз'яснити, що в іншому випадку позов буде повернутий відповідно до вимог ч. 1 п. 4 ст. 169 КАС України.
Ухвала суду оскарженню не підлягає.
Суддя О.А. Левчук
Суд | Одеський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 25.06.2018 |
Оприлюднено | 25.06.2018 |
Номер документу | 74897471 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Одеський окружний адміністративний суд
Левчук О. А.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні