Постанова
від 11.05.2010 по справі 2-а-713/10
КІРОВСЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД М.ДНІПРОПЕТРОВСЬКА

Кіровський районний суд м.Дніпропетровська

м. Дніпропетровськ, пр. Пушкіна, 29, 49101, (0562) 33-50-26

Адміністративна справа № 2а-713/10

ПОСТАНОВА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

11 травня 2010 року Кіровський районний суд

м. Дніпропетровська

у складі:

головуючого - судді Овчаренко Н.Г.

при секретарі - Волошиной Л.Л.

за участю:

позивача - ОСОБА_1

Розглянувши у відкритому судовому засіданні в м. Дніпропетровську справу адміністративної юрисдикції за позовом ОСОБА_1 до Інспектор ДПС БДПС з обслуговуванням. Дніпропетровська старшого лейтенанта міліції ОСОБА_2, про скасування постанови про накладення адміністративного стягнення ,-

ВСТАНОВИВ:

В проваджені Кіровського районного суду м. Дніпропетровська знаходиться справа адміністративної юрисдикції за позовом ОСОБА_1 до Інспектора ДПС БДПС з обслуговуванням. Дніпропетровська старшого лейтенанта міліції ОСОБА_2, про скасування постанови про накладення адміністративного стягнення .

В обґрунтування своїх позовних вимог позивач в позовній заяві та в ході судового засідання посилався на те, що постановою по справі про адміністративне правопорушення від 22.03.2010 року на останнього було накладено адміністративне стягнення у вигляді штрафу на суму 430,00 грн за правопорушення передбачене ч.2 ст.122 КУпАП.

Так, відповідно до ст. 251 КУпАП доказами в справі про адміністративне правопорушення, є будь-які фактичні дані, на основі яких у визначеному законом порядку орган (посадова особа) встановлює наявність чи відсутність адміністративного правопорушення, винність даної особи в його вчиненні та інші обставини, що мають значення для правильного вирішення справи. Ці дані встановлюються протоколом про адміністративне правопорушення, поясненнями особи, яка притягається до адміністративної відповідальності, потерпілих, свідків, висновком експерта, речовими доказами, показаннями технічних приладів та технічних засобів, що мають функції фото- і кінозйомки, відеозапису чи засобів фото- і кінозйомки, відеозапису, які використовуються при нагляді за виконанням правил, норм і стандартів, що стосуються забезпечення безпеки дорожнього руху, протоколом про вилучення речей і документів, а також іншими документами.

Ст. 278 КУпАП передбачено, що орган (посадова особа) при підготовці до розгляду справи про адміністративне правопорушення вирішує такі питання:

?чи належить до його компетенції розгляд даної справи;

?чи правильно складено протокол та інші матеріали справи про адміністративне правопорушення;

?чи сповіщено осіб, які беруть участь у розгляді справи, про час і місце її розгляду;

?чи витребувано необхідні додаткові матеріали;

?чи підлягають задоволенню клопотання особи, яка притягається до адміністративної відповідальності, потерпілого, їх законних представників і адвоката.

Відповідно до ст.280 КУпАП, орган (посадова особа) при розгляді справи про адміністративне правопорушення зобов'язаний з'ясувати: чи було вчинено адміністративне правопорушення, чи винна дана особа в його вчиненні, чи підлягає вона адміністративній відповідальності, чи є обставини, що пом'якшують і обтяжують відповідальність, чи заподіяно майнову шкоду, чи є підстави для передачі матеріалів про адміністративне правопорушення на розгляд громадської організації, трудового колективу, а також з'ясувати інші обставини, що мають значення для правильного вирішення справи.

Також зазначив, що працівник ДАІ при складанні протоколу про адміністративне правопорушення не врахував пояснення згідно яких, позивач зазначив, що пішохід знаходився трамвайних путях та будь - яких пояснень свідків з приводу скоєння правопорушення у протоколі не зазначено.

На підставі викладеного, просив суд:

?скасувати постанову по справі про адміністративне правопорушення АН № 622354 від 22.03.2010 року про притягнення ОСОБА_1 до адміністративної відповідальності за ч.2 ст.122 КУпАП.

Представник відповідача - в судове засідання не з'явився, надав на адресу суду заяву з проханням розглянути справу за його відсутністю.

Вислухавши пояснення сторін, дослідивши матеріали справи, суд вважає позовні вимоги підлеглими задоволенню з наступних підстав.

Судом встановлено, що постановою по справі про адміністративне правопорушення від 22.03.2010 року на останнього було накладено адміністративне стягнення у вигляді штрафу на суму 430,00 грн за правопорушення передбачене ч.2 ст.122 КУпАП.

Так, відповідно до ст. 251 КУпАП доказами в справі про адміністративне правопорушення, є будь-які фактичні дані, на основі яких у визначеному законом порядку орган (посадова особа) встановлює наявність чи відсутність адміністративного правопорушення, винність даної особи в його вчиненні та інші обставини, що мають значення для правильного вирішення справи. Ці дані встановлюються протоколом про адміністративне правопорушення, поясненнями особи, яка притягається до адміністративної відповідальності, потерпілих, свідків, висновком експерта, речовими доказами, показаннями технічних приладів та технічних засобів, що мають функції фото- і кінозйомки, відеозапису чи засобів фото- і кінозйомки, відеозапису, які використовуються при нагляді за виконанням правил, норм і стандартів, що стосуються забезпечення безпеки дорожнього руху, протоколом про вилучення речей і документів, а також іншими документами.

Ст. 278 КУпАП передбачено, що орган (посадова особа) при підготовці до розгляду справи про адміністративне правопорушення вирішує такі питання:

?чи належить до його компетенції розгляд даної справи;

?чи правильно складено протокол та інші матеріали справи про адміністративне правопорушення;

?чи сповіщено осіб, які беруть участь у розгляді справи, про час і місце її розгляду;

?чи витребувано необхідні додаткові матеріали;

?чи підлягають задоволенню клопотання особи, яка притягається до адміністративної відповідальності, потерпілого, їх законних представників і адвоката.

Відповідно до ст.280 КУпАП, орган (посадова особа) при розгляді справи про адміністративне правопорушення зобов'язаний з'ясувати: чи було вчинено адміністративне правопорушення, чи винна дана особа в його вчиненні, чи підлягає вона адміністративній відповідальності, чи є обставини, що пом'якшують і обтяжують відповідальність, чи заподіяно майнову шкоду, чи є підстави для передачі матеріалів про адміністративне правопорушення на розгляд громадської організації, трудового колективу, а також з'ясувати інші обставини, що мають значення для правильного вирішення справи.

Також працівник ДАІ при складанні протоколу про адміністративне правопорушення не врахував пояснення згідно яких, позивач зазначив, що пішохід знаходився на трамвайних путях та будь - яких пояснень свідків з приводу скоєння правопорушення у протоколі не зазначено. Внаслідок чого не вбачається можливим встановити винність позивача у скоєнні правопорушення.

На підставі викладеного, керуючись ст.ст. 11, 17, 23, 122, 161-163 КАС України, суд, -

ПОСТАНОВИВ:

Адміністративний позов ОСОБА_1 до Інспектора ДПС БДПС з обслуговуванням. Дніпропетровська старшого лейтенанта міліції ОСОБА_2, про скасування постанови про накладення адміністративного стягнення - задовольнити.

Скасувати постанову по справі про адміністративне правопорушення АН № 622354 від 22.03.2010 року про притягнення ОСОБА_1 до адміністративної відповідальності за ч.2 ст.122 КУпАП.

Постанова набирає чинності після закінчення строку на подання заяви про апеляційне оскарження постанови.

Заява про апеляційне оскарження постанови суду подається до адміністративного суду апеляційної інстанції через суд першої інстанції, який ухвалив оскаржувану постанову, протягом десяти днів з дня її проголошення.

Апеляційна скарга на постанову суду подається протягом двадцяти днів після подання заяви про апеляційне оскарження до адміністративного суду апеляційної інстанції через суд першої інстанції.

Суддя Н.Г.Овчаренко

СудКіровський районний суд м.Дніпропетровська
Дата ухвалення рішення11.05.2010
Оприлюднено26.06.2018
Номер документу74902534
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —2-а-713/10

Постанова від 11.05.2010

Адміністративне

Кіровський районний суд м.Дніпропетровська

Овчаренко Н. Г.

Постанова від 17.01.2010

Адміністративне

Комунарський районний суд м.Запоріжжя

Наумова І. Й.

Ухвала від 29.03.2010

Адміністративне

Московський районний суд м.Харкова

Зінченко Ю. Є.

Ухвала від 16.02.2010

Адміністративне

Ямпільський районний суд Сумської області

Оснач С. В.

Ухвала від 03.02.2010

Адміністративне

Ленінський районний суд м.Полтави

Новак Ю. Д.

Ухвала від 25.01.2010

Адміністративне

Ленінський районний суд м.Полтави

Новак Ю. Д.

Ухвала від 08.09.2010

Адміністративне

Павлоградський міськрайонний суд Дніпропетровської області

Сторожук С. М.

Постанова від 23.11.2010

Адміністративне

Красилівський районний суд Хмельницької області

ФЕДИШИН І. В.

Постанова від 31.08.2010

Адміністративне

Червоноградський міський суд Львівської області

Мелешко С. І.

Ухвала від 12.03.2010

Адміністративне

Недригайлівський районний суд Сумської області

Захарченко О. П.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні