Рішення
від 19.06.2018 по справі 812/964/18
ЛУГАНСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

5.1.2

ЛУГАНСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

РІШЕННЯ

Іменем України

19 червня 2018 рокуСєвєродонецькСправа № 812/964/18

Луганський окружний адміністративний суд у складі:

головуючого судді: Чиркіна С.М.,

за участю

секретаря судового засідання: Якимчук В.В.,

позивача: не прибув,

відповідача: не прибув

розглянувши за правилами спрощеного позовного провадження у судовому засіданні з викликом (повідомленням) сторін справу за позовною заявою Державної служби геології та надр України до товариства з обмеженою відповідальністю НЕСТОР & С про анулювання спеціального дозволу на користування надрами від 04.07.2012 № 5595,

ВСТАНОВИВ:

04 квітня 2018 року до Луганського окружного адміністративного суду надійшла позовна заява Державної служби геології та надр України (далі - Позивач) до товариства з обмеженою відповідальністю НЕСТОР & С (далі - Відповідач, ТОВ НЕСТОР & С ) про анулювання спеціального дозволу на користування надрами від 04.07.2012 № 5595.

Ухвалою суду від 06 квітня 2018 року позовну заяву Державної служби геології та надр України було залишено без руху та надано строк для усунення недоліків (а.с. 48).

Ухвалою суду від 25.04.2018 відкрито провадження у справі, вирішено розглядати справу за правилами спрощеного позовного провадження у судовому засіданні з викликом (повідомленням) сторін, а також зобов'язано позивача надати матеріали перевірки відповідача (а.с. 1-2).

В обґрунтування вимог зазначено, що ТОВ НЕСТОР & С виданий спеціальний дозвіл на користування надрами від 04.07.2012 № 5595, невід'ємною частиною якого є Угода про умови користування надрами від 30.05.2013.

З моменту отримання спеціального дозволу у користувача надр виникають права та обов'язки, встановлені Кодексом України про надра та Порядком надання спеціальних дозволів на користування надрами, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 30.05.2011 № 615.

Посилаючись на статтю 24 Кодексу України про надра та Угоду про умови користування надрами, позивач стверджує, що відповідач зобов'язаний у встановленому порядку подавати до Державного науково-виробничого підприємства Державний інформаційний геологічний фонд України (далі - ДНВП Геоінформ України ) щорічні звіти, як підтвердження експлуатації корисних копалин.

ДНВП Геоінформ України листами від 26.04.2015 № 02/302-149, від 26.04.2016 № 02/302-1493, від 20.07.2017 № 03/303-2913 надало до позивача перелік суб'єктів господарювання, які не звітували щодо руху запасів за формою № 5-гр за 2014 рік, 2015 рік, 2016 рік серед яких є ТОВ НЕСТОР & С .

За результатами опрацювання вказаних листів установлено, що ТОВ НЕСТОР & С у порушення вимог Угоди про умови користування надрами та статті 24 Кодексу України про надра не подано до ДНВП Геоінформ України щорічні звіти відповідної форми статистичної звітності, як підтвердження експлуатації корисних копалин, за 2014, 2015 та 2016 роки.

У зв'язку з цим та з метою запобігання порушенням вимог законодавства у сфері геологічного вивчення та раціонального використання надр Держгеонадра як орган, що здійснює державний геологічний контроль, відповідно до Закону України Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності та Порядку здійснення державного геологічного контролю, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 14.12.2011 № 1294, видало наказ від 19.05.2015 № 122 щодо зупинення дії спеціального дозволу на користування надрами. Цим наказом встановлений строк для усунення порушень законодавства про надра з боку відповідача - 30 календарних днів.

У зв'язку з тим, що УДППЗ Укрпошта не здійснюються поштові відправлення до населених пунктів Донецької та Луганської областей, на території яких органи державної влади тимчасово не здійснюють свої повноваження, у зв'язку з проведенням антитерористичної операції, Державною службою геології та надр України подано оголошення до офіційного вісника Урядовий кур'єр щодо зупинення спеціальних дозволів на користування надрами та надання 30 календарних днів для усунення порушень, у зв'язку з невиконанням щорічного звітування перед ДНВП Геоінформ України щодо руху запасів за 2014 рік.

Окрім цього, наказом Держгеонадр від 16.08.2016 № 257 встановлено ТОВ НЕСТОР & С додатковий (10 календарних днів) термін для усунення вищенаведених порушень.

Наказом Держгеонадр від 25.10.2016 № 378 повторно встановлено ТОВ НЕСТОР & С додатковий (до 01.12.2016) термін для усунення порушень у сфері надрокористування.

Наказом Держгеонадр від 15.12.2016 № 482 повторно встановлено ТОВ НЕСТОР Ц С додатковий (до 01.05.2017) термін для усунення порушень у сфері надрокористування.

Наказом Держгеонадр від 17.05.2017 № 231 встановлено ТОВ НЕСТОР & С новий (до 01.09.2017) термін для усунення порушень у сфері надрокористування.

Після спливу зазначеного строку жодної відповіді від відповідача не надходило.

Діючи на підставі пункту 6 статті 24 Кодексу України про надра та пункту 23 Порядку надання спеціальних дозволів на користування надрами, Держгеонадра розглянули питання щодо подальшої дії спеціального дозволу, виданого відповідачу, який не вжив заходів до усунення порушень, що стали підставою для зупинення дії дозволу.

Враховуючи, що відповідач порушив законодавство у сфері надрокористування, оскільки не подав звітність, передбачену Угодою, позивач дійшов висновку про наявність підстав для анулювання дозволу від 04.07.2012 № 5595 згідно зі статтею 26 Кодексу законів про надра України та пунктом 23 Порядку надання спеціальних дозволів на користування надрами.

15.12.2017 в офіційному виданні Урядовий кур'єр за № 237 Держгеонадра оприлюднили оголошення з проханням повідомити у 15-денний строк з моменту опублікування оголошення власну позицію (згоду/незгоду) на припинення права користування надрами шляхом анулювання спеціального дозволу на користування надрами у зв'язку з порушенням вимог, передбачених спеціальним дозволом.

Позивач зазначив, що на час звернення до суду з цим позовом жодних листів чи інформації про усунення порушень від відповідача не надходило.

На підставі викладеного просив припинити право користування надрами шляхом анулювання спеціального дозволу на користування надрами від 11.01.2012 № 5454, наданого відповідачу.

25.05.2018 позивач надав до суду додаткові пояснення від 21.05.2018 № 04-0928 (а.с. 68-69), в яких зазначив, що ані Кодексом України про надра, ані Порядком надання спеціальних дозволів на користування надрами № 615 не передбачено зупинення чи анулювання дії спеціального дозволу лише за результатами проведення перевірки. Позивач зазначив, що вказані обставини пояснюють неможливість надання витребуваних документів. При цьому, ТОВ НЕСТОР Ц С знаходиться на тимчасово непідконтрольній території, тому відсутня можливість здійснити виїзд на адресу надрокористувача. Разом з цим, і відсутня необхідність вчинення таких дій, оскільки порушення встановлені наявними доказами і не підлягають додатковому обґрунтуванню

Представник позивача у судове засідання не прибув, про дату, час та місце проведення судового засідання повідомлений належним чином, в додаткових пояснення просив серед іншого розглянути справу в порядку письмового провадження (а.с. 69, 71).

Представник відповідача у судове засідання не прибув, про дату, час і місце судового розгляду справи повідомлений шляхом розміщення оголошення про виклик на 19 червня 2018 року на офіційному веб-сайті Луганського окружного адміністративного суду (а.с. 65).

Згідно з частиною першою статті 205 КАС України неявка у судове засідання будь-якого учасника справи, за умови що його належним чином повідомлено про дату, час і місце цього засідання, не перешкоджає розгляду справи по суті, крім випадків, визначених цією статтею.

З огляду на положення статті 205 КАС України, суд вважає за можливе розглянути справу за відсутності представників сторін.

Дослідивши матеріали справи та оцінивши докази відповідно до вимог статей 72-77, 90 КАС України, суд встановив таке.

Згідно з інформацією, зазначеною у витязі з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань від 19.06.2017 за № НОМЕР_1 ТОВ НЕСТОР Ц С , ідентифікаційний код 34100403, зареєстроване як юридична особа з 03.04.2006 за № 13621020000000323, у стані припинення не перебуває, місцезнаходження юридичної особи: 94666, Луганська область, Антрацитівський район, село Картушине, вул. Перемоги, буд. 90 (а.с. 72-74).

04.07.2012 Державною службою геології та надр України видано ТОВ НЕСТОР Ц С спеціальний дозвіл на користування надрами № 5595 на видобування кам'яного вугілля - антрациту родовища шахтоділянки ТОВ НЕСТОР Ц С , виділеної у межах вільної ділянки між скидами № 1та № 5 поблизу поля шахти ім. М.В. Фрунзе, пласти h-3? h-7, h-8 + h-8-в, h-10 + h-10-в, h-11, місцезнаходження ділянки надр: Луганська область, Антрацитівський район. Строк дії дозволу 20 років (а.с. 10).

Дослідженням спеціального дозволу на користування надрами встановлено, що однією з особливих умов цього дозволу є щорічна звітність ТОВ НЕСТОР & С перед ДНВП Геоінформ України згідно з формою 5-гр.

Невід'ємною частиною спеціального дозволу є Угода про умови користування надрами від 30.05.2013 № 5595, укладена між Державною службою геології та надр України та ТОВ НЕСТОР & С (а.с. 11-16).

Згідно з пунктом 7.2 статті 7 Угоди надрокористувач зобов'язаний в установленому порядку подавати до ДНВП Геоінформ України щорічні звіти відповідно до форми державної статистичної звітності форми 5-гр.

Оскільки Угода визначена сторонами як невід'ємна частина спеціального дозволу на користування надрами, подання ТОВ НЕСТОР Ц С до ДНВП Геоінформ України щорічних звітів відповідно до форми державної статистичної звітності форми 5-гр є особливою умовою користування надрами, обов'язковою до виконання надрокористувачем.

Листом від 07.04.2015 № 02/302-0972 ДНВП Геоінформ України повідомило Держгеонадра, що інформація від надрокористувачів Донецької та Луганської областей, зокрема й від ТОВ НЕСТОР Ц С , щодо руху запасів (форми 5-гр, 6-гр, 7-гр) за 2014 рік не надходила (а.с. 17-19).

19.05.2015 Держгеонадра наказом № 122 відповідно до пункту 22 Порядку надання спеціальних дозволів на користування надрами, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 30.05.2011 № 615, у зв'язку з невиконанням надрокористувачами особливих умов спеціальних дозволів на користування надрами, а саме щорічного звітування перед ДНВП Геоінформ України щодо руху запасів за формами №№ 5-гр, 6-гр, 7-гр за 2014 рік, встановило термін для усунення порушень законодавства про надра, згідно з переліком, наведеним у додатку до цього наказу, зокрема й ТОВ НЕСТОР & С - 30 календарних днів (а.с. 20-21).

Перелік надрокористувачів, яким наказом Держгеонадра від 19.05.2015 № 122 надано 30 календарних днів для усунення порушень, оприлюднений в офіційному друкованому виданні Урядовий кур'єр (а.с. 22).

Дослідженням оголошення встановлено, що до переліку надрокористувачів за номером 220 включено ТОВ НЕСТОР Ц С .

Листом від 26.04.2016 № 02/302-1493 ДНВП Геоінформ України направило до Державної служби геології та надр України інформаційний звіт про результати аналізу стану виконання особливих умов спеціальних дозволів на користування надрами в частині звітності надрокористувачів щодо руху запасів за 2015 рік, до якого надано перелік суб'єктів господарювання, які не звітували до ДНВП Геоінформ України щодо руху запасів (форми 5-гр) за 2015 рік, серед яких за № 271 зазначене зокрема і ТОВ НЕСТОР Ц С (а.с. 23-25).

Листом від 15.07.2016 № 12166/5/99-99-12-03-04-16 Державна фіскальна служба України направила до Державної служби геології та надр України переліки суб'єктів господарювання, що не вносили, несвоєчасно вносили суми податкових зобов'язань з рентної плати за користування надрами для видобування корисних копалин або не виконували податкових зобов'язань з цієї плати (протягом шести місяців), серед яких серед яких зазначене зокрема і ТОВ НЕСТОР & С (а.с. 26-28).

16.08.2016 Держгеонадра наказом № 257 відповідно до пункту 22 Порядку надання спеціальних дозволів на користування надрами, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 30.05.2011 № 615, у зв'язку з невиконанням надрокористувачами особливих умов спеціальних дозволів на користування надрами, а саме: щорічного звітування перед ДНВП Геоінформ України щодо руху запасів за формами №№ 5-гр, 6-гр, 7-гр за 2015 рік, встановило термін для усунення порушень законодавства про надра, згідно з переліком, наведеним у додатку до цього наказу, зокрема ТОВ НЕСТОР Ц С - 10 календарних днів (а.с. 40-41).

25.10.2016 Держгеонадра наказом № 378 у зв'язку з надходженням листа Державної фіскальної служби від 15.07.2016 № 12166/5/99-99-12-03-04-16 щодо порушення надрокористувачами особливих умов спеціальних дозволів на користування надрами в частині своєчасної та в повному обсязі сплати обов'язкових платежів до Державного бюджету, та враховуючи пропозиції Комісії з питань надрокористування частково змінено підстави для зупинення дії спеціальних дозволів, внесено зміни до додатку наказу від 19.05.2015 № 122 Щодо зупинення дії спеціальних дозволів на користування надрами згідно з переліком, в якому зокрема за № 37 зазначене і ТОВ НЕСТОР Ц С та встановлено термін усунення порушень до 01.12.2016 (а.с. 42-43).

15.12.2016 Держгеонадра наказом № 482 у зв'язку з надходженням листів Міністерства енергетики та вугільної промисловості від 21.11.2016 № 04/34-12134, Донецької обласної військово цивільної адміністрації від 15.11.2016 № 1вх01-07829-08-02 та враховуючи пропозиції Комісії з питань надрокористування у додатку до наказу від 19.05.2015 № 122 слова встановити термін усунення порушень до 01.12.2016 замінено словами встановити термін усунення порушень до 01.05.2017 (а.с. 44-45).

Листом від 26.04.2017 № 6896/5/99-99-12-03-04-16 Державна фіскальна служба України направила до Державної служби геології та надр України переліки суб'єктів господарювання, що не вносили, несвоєчасно вносили суми податкових зобов'язань з рентної плати за користування надрами для видобування корисних копалин або не виконували податкових зобов'язань з цієї плати (протягом шести місяців), серед яких серед яких зазначене зокрема і ТОВ НЕСТОР & С (а.с. 29-31).

В зазначеному листі ДФС просило розглянути питання про зупинення дії спеціальних дозволів на користування надрами, виданих вказаним надрокористувачам.

17.05.2017 Держгеонадра наказом № 231 враховуючи пропозиції Комісії з питань надрокористування внесло змініи до наказу Держгеонадр від 25.10.2016 № 378 Про внесення змін до наказу Держгеонадр від 19.05.2015 № 122 , слова встановити термін усунення порушень до 01.12.2016 замінено словами встановити термін усунення порушень до 01.09.2017 . Наказ Держгеонадр від 15.12.2016 № 482 Щодо внесення змін до наказу Держгеонадр від 25.10.2016 № 378 наказановважати таким, що втратив чинність (а.с. 32-33).

Листом від 20.07.2017 № 03/303-2912 ДНВП Геоінформ України у відповідь на запит Державної служби геології та надр України надано інформацію про суб'єктів господарювання, власників спеціальних дозволів на користування надрами, які станом на 19.07.2017 не направили до ДНВП Геоінформ України щорічну статистичну звітність за формами 5-гр, 6-гр, 7-гр за 2016 рік (а.с. 34-36).

Згідно з переліком суб'єктів господарювання, які не звітували до ДНВП Геоінформ України щодо руху запасів (форми 5-гр, 6-гр) за 2016 рік, серед яких за номером № 280 зазначене зокрема і ТОВ НЕСТОР Ц С (а.с. 36).

15.12.2017 в офіційному друкованому виданні Урядовий кур'єр № 237 оприлюднено оголошення, яким Держгеонадра повідомила, що у разі незгоди користувачів на припинення права користування надрами, таке право буде припинено в судовому порядку. Запропоновано в 15-денний строк проінформувати Держгеонадра про згоду/незгоду на припинення права користування надрами щодо спеціальних дозволів на користування надрами відповідно до переліку. ТОВ НЕСТОР Ц С включено до переліку за № 78 (а.с. 37).

Докази усунення відповідачем допущених ним порушень у визначений Держгеонадра України строк суду не надані.

Відповідно до положень статті 26 Кодексу України про надра право користування надрами припиняється у судовому порядку у разі отримання від надрокористувача незгоди на таке припинення органом, який надав надра у користування.

Враховуючи викладене, надрокористувачам необхідно було надати до Держгеонадра України в 15-денний строк власну позицію (згода/незгода) на припинення права користування надрами згідно зі спеціальним дозволом на користування надрами, зазначеними у переліку.

Докази, які б свідчили про те, що ТОВ НЕСТОР Ц С повідомило Держгеонадра України про своє ставлення (згоду чи незгоду) на припинення права спеціального користування надрами суду не надані.

Вирішуючи справу по суті, до спірних правовідносин суд застосовує нижченаведені правові норми.

Статтею 19 Конституції України встановлено, що органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та Законами України.

Державна служба геології та надр України є центральним органом виконавчої влади, який наділений функціями для забезпечення реалізації державної політики у сфері надрокористування, та діє відповідно до Положення про Державну службу геології та надр України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 30.12.2015 № 1174.

Пунктом 4 зазначеного Положення визначено, що Державна служба геології та надр України відповідно до покладених на неї завдань, зокрема: видає в установленому порядку спеціальні дозволи на користування надрами (у тому числі на користування нафтогазоносними надрами); зупиняє та анулює в установленому порядку дію спеціальних дозволів на користування надрами (у тому числі на користування нафтогазоносними надрами), поновлює їх дію у разі зупинення.

Таким чином, позивач у справі - суб'єкт владних повноважень, на якого чинним законодавством покладені владні управлінські функції для забезпечення реалізації державної політики у сфері надрокористування.

Питання надання спеціальних дозволів на користування надрами у межах території України, її континентального шельфу та виключної (морської) економічної зони, а також визначає процедуру продовження строку дії, переоформлення, видачі дубліката, зупинення дії чи анулювання дозволу та внесення до нього змін врегульовано Порядком надання спеціальних дозволів на користування надрами, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 30.05.2011 № 615 (далі - Порядок № 615).

Згідно з пунктом 23 Порядку № 615 право користування надрами припиняється з підстав та у порядку, передбаченому Кодексом України про надра та Законом України Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності .

Відповідно до пункту 25 Порядку № 615 про надання, продовження строку дії, зупинення, поновлення, переоформлення, видачу дубліката, анулювання дозволу та внесення змін до нього Держгеонадра видає наказ, а Рада міністрів Автономної Республіки Крим - розпорядження. Наказ Держгеонадр та розпорядження Ради міністрів Автономної Республіки Крим про зупинення, анулювання дозволу, рішення про відмову в наданні чи продовженні строку дії дозволу можуть бути оскаржені в установленому законодавством порядку.

Частиною першою статті 26 Кодексу України про надра визначені підстави припинення права користування надрами, відповідно до якої право користування надрами припиняється в разі:

1) якщо відпала потреба в користуванні надрами;

2) закінчення встановленого строку користування надрами;

3) припинення діяльності користувачів надр, яким їх було надано в користування;

4) користування надрами із застосуванням методів і способів, що негативно впливають на стан надр, призводять до забруднення навколишнього природного середовища або шкідливих наслідків для здоров'я населення;

5) використання надр не для тієї мети, для якої їх було надано, порушення інших вимог, передбачених спеціальним дозволом на користування ділянкою надр;

6) якщо користувач без поважних причин протягом 2 років, а для нафтогазоперспективних площ та родовищ нафти та газу 180 календарних днів не приступив до користування надрами;

7) вилучення у встановленому законодавством порядку наданої в користування ділянки надр.

Відповідно до частини другої статті 26 Кодексу України про надра право користування надрами припиняється органом, який надав надра в користування, а у випадках, передбачених пунктами 4, 5, 6 цієї статті, в разі незгоди користувачів - у судовому порядку. При цьому питання про припинення права користування земельною ділянкою вирішується у встановленому земельним законодавством порядку.

Тобто, право користування надрами припиняється органом, який надав надра в користування, самостійно або в судовому порядку.

Порушення вимог, передбачених спеціальним дозволом на користування ділянкою надр, є самостійною підставою для припинення права користування ними згідно з пунктом 5 частини 5 частини першої статті 26 Кодексу України про надра.

Судом установлено, що однією з умов користування надрами, яка передбачена дозволом від 04.07.2012 № 5595 та пунктом 7.2 статті 7 Угоди про умови користування надрами, було подання ДНВП Геоінформ України щорічних звітів відповідно до форми державної статистичної звітності 5-гр.

ТОВ НЕСТОР Ц С цього обов'язку не виконало.

Згідно з частиною другою статті 26 Кодексу України про надра орган, який надав надра у користування, повноважний припинити право користування надрами у випадку, передбаченому пунктом 5 частини першої статті 26 Кодексу України про надра, лише за наявності згоди на це користувача надрами.

З огляду на те, що ТОВ НЕСТОР & С не надало згоду на припинення права користування надрами, наявні підстави для припинення цього права в судовому порядку.

Аналогічну за змістом правову позицію викладено у постанові Верховного Суду від 03 травня 2018 року по справі № 812/1074/17 (реєстраційний № рішення в Єдиному державному реєстрі судових рішень 73763593).

Відповідно до частини другої статті 139 КАС України при задоволенні позову суб'єкта владних повноважень з відповідача стягуються виключно судові витрати суб'єкта владних повноважень, пов'язані із залученням свідків та проведенням експертиз.

При частковому задоволенні позову судові витрати покладаються на обидві сторони пропорційно до розміру задоволених позовних вимог. При цьому суд не включає до складу судових витрат, які підлягають розподілу між сторонами, витрати суб'єкта владних повноважень на правничу допомогу адвоката та сплату судового збору (частина третя статті 139 КАС України).

З викладеного слідує, що витрати суб'єкта владних повноважень на сплату судового збору відносяться на рахунок суб'єкта владних повноважень. Такий вид судових витрат, як судовий збір, поверненню позивачу - суб'єкту владних повноважень, не підлягає.

Такі обмеження у можливостях суб'єктів владних повноважень свідчать про загальну спрямованість адміністративного судочинства на захист прав, свобод та інтересів фізичних та юридичних осіб у спірних правовідносинах із владою.

Оскільки Держгеонадра у вказаній справі є суб'єктом владних повноважень, суд дійшов висновку про відсутність правових підстав для стягнення з відповідача судового збору на користь позивача.

Керуючись статтями 2, 8, 9, 19, 20, 32, 77, 132, 139, 205, 241-246, 250 Кодексу адміністративного судочинства України, суд

ВИРІШИВ:

Адміністративний позов Державної служби геології та надр України (ідентифікаційний код 37536031, місцезнаходження: 02000, місто Київ, вулиця Антона Цедіка, будинок 16) до товариства з обмеженою відповідальністю НЕСТОР & С (ідентифікаційний код 34100403, місцезнаходження: 94666, Луганська область, Антрацитівський район, с. Картушине, вул. Перемоги, буд. 90) про анулювання спеціального дозволу на користування надрами від 04.07.2012 № 5595 задовольнити повністю.

Припинити право користування надрами товариства з обмеженою відповідальністю НЕСТОР & С (місцезнаходження: 94666, Луганська область, Антрацитівський район, с. Картушине, вул. Перемоги, буд. 90) шляхом анулювання спеціального дозволу на користування надрами від 04 липня 2012 року № 5595.

Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано.

У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.

Апеляційна скарга на рішення суду подається до Донецького апеляційного адміністративного суду через Луганський окружний адміністративний суд протягом тридцяти днів з дня його проголошення. Якщо в судовому засіданні було оголошено лише вступну та резолютивну частини рішення суду, або розгляду справи в порядку письмового провадження, зазначений строк обчислюється з дня складення повного судового рішення.

Повне рішення суду складено 25 червня 2018 року.

Суддя ОСОБА_1

СудЛуганський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення19.06.2018
Оприлюднено27.06.2018
Номер документу74935949
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —812/964/18

Рішення від 19.06.2018

Адміністративне

Луганський окружний адміністративний суд

С.М. Чиркін

Ухвала від 25.04.2018

Адміністративне

Луганський окружний адміністративний суд

С.М. Чиркін

Ухвала від 06.04.2018

Адміністративне

Луганський окружний адміністративний суд

С.М. Чиркін

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні