Рішення
від 04.06.2018 по справі 808/894/18
ЗАПОРІЗЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ЗАПОРІЗЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

РІШЕННЯ

04 червня 2018 року о/об 18 год. 17 хв.Справа № 808/894/18 м.Запоріжжя Запорізький окружний адміністративний суд у складі головуючого судді Прасова О.О. при секретарі Ширшові А.А., за участю представників позивача ОСОБА_1, ОСОБА_2 представника відповідача ОСОБА_3, розглянувши у місті Запоріжжі у відкритому судовому засіданні у порядку загального позовного провадження адміністративну справу

за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю ВЕРУМ ГАЗ (69035, м.Запоріжжя, вул.Лермонтова, буд.18; ідентифікаційний код 40960957)

до Державної фіскальної служби України (04053, м.Київ, Львівська площа, буд.8; ідентифікаційний код 39292197)

про визнання протиправними рішень та зобов'язання вчинити певні дії,

ВСТАНОВИВ:

Товариство з обмеженою відповідальністю ВЕРУМ ГАЗ (надалі - позивач, ТОВ ВЕРУМ ГАЗ ) звернулось до суду з адміністративним позовом до Держаної фіскальної служби України (надалі - відповідач, ДФС України), в якому позивач просить суд: 1) визнати протиправним та скасувати рішення комісії Державної фіскальної служби України від 22.12.2017 №477182/40960957, яка приймає рішення про реєстрацію ПН/РК в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації про відмову в реєстрації податкової накладної ТОВ ВЕРУМ ГАЗ за №10 від 18.10.2017; 2) зобов'язати суб'єкта владних повноважень в особі уповноважених осіб ДФС України які приймають рішення про реєстрацію ПН/РК в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації вчинити дії та зареєструвати податку накладної ТОВ ВЕРУМ ГАЗ за №10 від 18.10.2017; 3) визнати протиправним та скасувати рішення комісії Державної фіскальної служби України від 29.12.2017 №511495/40960957, яка приймає рішення про реєстрацію ПН/РК в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації про відмову в реєстрації податкової накладної ТОВ ВЕРУМ ГАЗ за №40 від 31.10.2017; 4) зобов'язати суб'єкта владних повноважень в особі уповноважених осіб ДФС України, які уповноважені приймати рішення про реєстрацію ПН/РК в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації вчинити дії та зареєструвати податкову накладну ТОВ ВЕРУМ ГАЗ за №40 від 31.10.2017; 5) визнати протиправним та скасувати рішення комісії Державної фіскальної служби України яка приймає рішення про реєстрацію ПН/РК в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації від 29.12.2017 №511497/40960957 про відмову в реєстрації податкової накладної ТОВ ВЕРУМ ГАЗ за №41 від 31.10.2017; 6) зобов'язати суб'єкта владних повноважень в особі уповноважених осіб ДФС України, які приймають рішення про реєстрацію ПН/РК в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації вчинити дію та зареєструвати податкову накладну ТОВ ВЕРУМ ГАЗ за №41 від 31.10.2017; 7) визнати протиправним та скасувати рішення комісії Державної фіскальної служби України яка приймає рішення про реєстрацію ПН/РК в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації від 29.12.2017 №511507/40960957 про відмову в реєстрації податкової накладної ТОВ"ВЕРУМ ГАЗ" за №35 від 31.10.2017; 8) зобов'язати суб'єкта владних повноважень в особі уповноважених осіб ДФС України, які приймають рішення про реєстрацію ПН/РК в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації вчинити дії щодо реєстрації податкової накладної ТОВ ВЕРУМ ГАЗ за №35 від 31.10.2017.

У позові (а.с.4-23) зазначено, що позивачем складено податкову накладну №10 від 18.10.2017, яку 25.10.2017 направлено для реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних. Згідно з отриманої Квитанції №1 від 26.10.2017 податкову накладну ДФС прийнято, але реєстрація зупинена. Позивачем направлено на адресу відповідача повідомлення від 18.12.2017 №1 щодо подачі документів про підтвердження реальності здійснення операцій по ПН/РК, реєстрація якої/го зупинена, а саме: копії договір поставки від 18.10.2017 №18/10/1Ф; рахунку на оплату від 18.10.2017 №66; видаткової накладної від 18.10.2017 №55. Також, до повідомлення додані копії документів, згідно яких придбавався товар: рахунок №Счт/z1-0043405 від 14.06.2017, видаткова накладна від 22.06.2017 Рнк/Z1-0017965, платіжне доручення від 16.06.2017 №81. Отже, позивачем надано відповідачу усі необхідні документи, які підтверджували реальність здійснення операцій по податковій накладній №10 від 18.10.2017. Однак, рішенням комісії ДФС України від 26.12.2017 №362322/40960957 відмовлено у реєстрації податкової накладної №10 від 18.10.2017. Вказане рішення комісії ДФС України про відмову в реєстрації ПН/РК в ЄРПН від 22.12.2017 №477182/40960957 позивачем 29.12.2017 оскаржено в порядку п.56.23 ст.56 Податкового кодексу України до ДФС України. 15.01.2018 позивачем отримано рішення комісії з питань розгляду скарг ДФС України від 09.01.2017 №2938/40960957, відповідно до змісту якого скаргу від 29.12.2017 залишено без задоволення, а рішення комісії ДФС про відмову в реєстрації - без змін. ТОВ ВЕРУМ ГАЗ складено податкову накладну №40 від 31.10.2017 та направлено 15.11.2017 для реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних. Згідно отриманої квитанції №1 від 16.11.2017 податкову накладну прийнято, але реєстрація зупинена. ТОВ ВЕРУМ ГАЗ направлено на адресу відповідача повідомлення від 22.12.2017 №1 щодо подачі документів про підтвердження реальності здійснення операцій по ПН/РК, реєстрація якої/го зупинена, копії: договору про надання юридичних послуг від 28.09.2017 №28/09/1, акту про надання послуг від 31.10.2017 №83, платіжне доручення від 17.11.2017 №2231, дипломів про вищу юридичну освіту директора та за сумісництвом юрисконсульта і заступника директора товариства, наказів про призначення на посаду від 28.03.2017 №4 (юрисконсульт) та від 17.10.2017 №7. На адресу ДФС надано усі необхідні документи, які підтверджують реальність здійснення операцій по податкової накладної №40 від 31.10.2017. Однак, рішенням комісії ДФС від 29.12.2017 №511495/40960957 (отримано 29.12.2017) відмовлено у реєстрації податкової накладної №40 від 31.10.2017. Вказане рішення комісії ДФС України про відмову в реєстрації ПН/РК в ЄРПН від 29.12.2017 №511495/40960957 позивачем 05.01.2018 оскаржено в порядку п.56.23 ст.56 Податкового кодексу України до ДФС України. 23.01.2018 позивачем отримано рішення комісії з питань розгляду скарг ДФС України від 17.01.2018 №6363/40960957, відповідно до якого скаргу від 05.01.2018 залишено без задоволення, а рішення комісії ДФС без змін. Позивачем складено податкову накладну №41 від 31.10.2017 та направлено 15.11.2017 для реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних. Згідно отриманої квитанції №1 від 16.11.2017 податкову накладну прийнято, але реєстрація зупинена. ТОВ ВЕРУМ ГАЗ направлено на адресу відповідача повідомлення від 22.12.2017 №1 щодо подачі документів про підтвердження реальності здійснення операцій по ПН/РК, реєстрація якої/го зупинена, копії: договору про надання юридичних послуг від 28.09.2017 №28/09/1, акту про надання послуг від 31.10.2017 №84, платіжне доручення від 17.11.2017 №2232, дипломів про вищу юридичну освіту директора та за сумісництвом юрисконсульта і заступника директора, наказів про призначення на посаду від 28.03.2017 №4 (юрисконсульт) та від 17.10.2017 №7, тобто надано усі необхідні документи, які підтверджують реальність здійснення операцій по податковій накладній №41 від 31.10.2017. Однак, рішенням комісії ДФС від 29.12.2017 №511497/40960957 (отримано 29.12.2017) відмовлено у реєстрації податкової накладної №41 від 31.10.2017. Вказане рішення комісії ДФС України про відмову в реєстрації ПН/РК в ЄРПН від 29.12.2017 №511497/40960957 позивачем 05.01.2018 оскаржено в порядку п.56.23 ст.56 Податкового кодексу України до ДФС України. 23.01.2018 позивачем отримано рішення комісії з питань розгляду скарг ДФС України від 17.01.2018 №6365/40960957, відповідно до якого скаргу від 05.01.2018 залишено без задоволення, а рішення комісії ДФС без змін. ТОВ ВЕРУМ ГАЗ складено податкову накладну №35 від 31.10.2017 та направлено 10.11.2017 для реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних. Згідно отриманої квитанції №1 від 13.11.2017 податкову накладну прийнято, але реєстрація зупинена. ТОВ ВЕРУМ ГАЗ направлено на адресу відповідача повідомлення від 22.12.2017 №5 щодо подачі документів про підтвердження реальності здійснення операцій по ПН/РК, реєстрація якої/го зупинена, копії: договору про надання юридичних послуг від 18.04.2017 №2-Ю, рахунку №73 від 31.10.2017, акту про надання послуг від 31.10.2017 №64, платіжне доручення від 31.10.2017 №723, платіжне доручення від 08.12.2017 №757, дипломів про вищу юридичну освіту директора та за сумісництвом юрисконсульта і заступника директора товариства, наказів про призначення на посаду від 28.03.2017 №4 (юрисконсульт) та від 17.10.2017 №7, тобто надано усі необхідні документи, які беззаперечно підтверджують реальність здійснення операцій по податковій накладній №35 від 31.10.2017. Однак, рішенням комісії ДФС від 29.12.2017 №511507/40960957 (отримано 29.12.2017) відмовлено у реєстрації податкової накладної №35 від 31.10.2017. Вказане рішення комісії ДФС України про відмову в реєстрації ПН/РК в ЄРПН від 29.12.2017 №511507/40960957 позивачем 05.01.2018 оскаржено в порядку п.56.23 ст.56 Податкового кодексу України до ДФС України. 23.01.2018 позивачем отримано рішення комісії з питань розгляду скарг ДФС України від 17.01.2018 №6364/40960957, відповідно до якого скаргу від 05.01.2018 залишено без задоволення, а рішення комісії ДФС без змін. Внаслідок відмови відповідача в реєстрації податкових накладних, виданих ТОВ ВЕРУМ ГАЗ для підтвердження проведення господарських операцій з контрагентами (ТОВ РСТ ТОРГ , ТОВ РІФ СІЧ , ТОВ ІНДУСТРІАЛЬНА ТОРГОВА КОМПАНІЯ СЕРВІС ), в системі електронного адміністрування ПДВ позивача з суми ліміту податку, на яку платник податку на додану вартість має право зареєструвати податкові накладні та/або розрахунки коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, списана сума ліміту формування податкових зобов'язань за вказаними операціями, що підтверджується відповідним витягом з системи електронного адміністрування ПДВ та внаслідок чого ТОВ ВЕРУМ ГАЗ позбавлений можливості належним чином виконати свої зобов'язання перед контрагентами. ТОВ ВЕРУМ ГАЗ є юридичною особою приватного права, одними з видів діяльності якого є: Роздрібна торгівля залізними виробами, будівельними матеріалами та санітарно-технічними виробами в спеціалізованих магазинах (код КВЕД 47.52); Діяльність у сфері права (код КВЕД 69.10). Що стосується товару ОСОБА_4 50 білий , по якому, як зазначено в квитанції № 1 обсяги постачання товару не відповідають обсягам придбання , даний товар за кодом товару - НОМЕР_1 придбано у ТОВ ЕПІЦЕНТР К (код ЄДРПОУ 32490244), що підтверджено видатковою накладною від 22.06.2017 Pнк/Z1-0017965 та платіжним дорученням від 16.06.2017 №81, та відповідно з таким кодом товару реалізований ТОВ РСТ ТОРГ (код ЄДРПОУ 41014470), що також підтверджується видатковою накладною від 18.10.2017 №55. Даний товар від ТОВ ЕПІЦЕНТР К доставлявся транспортними засобами постачальника. Від ТОВ ВЕРУМ ГАЗ на адресу ТОВ РСТ ТОРГ доставка товару здійснювалась орендованими транспортними засобами постачальника (договір оренди транспортних засобів від 01.10.2017 №01/10/17/1), що підтверджується письмовими доказами: товарно-транспортною накладною від 18.10.2017 №55, копіями реєстраційних документів транспортного засобу та договором оренди даного транспортного засобу. Позивачем використовується праця 7 найманих працівників, яким виплачується заробітна плата, яка вища за законодавчо встановлений мінімум мінімальної заробітної плати, що підтверджується Податковим розрахунком сум доходу нарахованого на користь фізичних осіб і сум утриманого з них податку Форми 1-ДФ за 4-й квартал 2017 року. Зберігання продукції здійснюється в нежитлових приміщеннях, які орендується на підставі Договору оренди №23/05/17/1 від 23.05.2017 укладеного з ТОВ ДЕЛІШЕС ФУД Україна . Що стосується питання про надання юридичних консультаційних послуг, по яким, як зазначено в квитанції №1 обсяги постачання товару не відповідають обсягам придбання , дана послуга за кодом: 69.10.18-00.00 - Послуги юридичні у сфері аукціонного продажу , не придбавалась позивачем, а самостійно надавалась за рахунок наявного кваліфікованого персоналу за відповідними договорами з ТОВ РІФ СІЧ та ТОВ ІНДУСТРІАЛЬНА ТОРГОВА КОМПАНІЯ СЕРВІС . Реальне виконання умов договору надання послуг ТОВ РІФ СІЧ та ТОВ ІНДУСТРІАЛЬНА ТОРГОВА КОМПАНІЯ СЕРВІС можливе власними силами завдяки наявності у ТОВ ВЕРУМ ГАЗ належної матеріально-технічної бази та трудових ресурсів.

Представник позивача підтримав позовні вимоги, просив позов задовольнити.

Відповідачем подано до суду відзив на адміністративний позов (а.с.136-137), в якому він з посиланням на приписи ст.201 Податкового кодексу України, Наказу Міністерства фінансів України №567, зареєстрованого у Міністерстві юстиції України 16.06.2017 за №754/30622, постанови Кабінету Міністрів України №190 від 29.03.2017 Про встановлення підстав для прийняття рішення комісією Державної фіскальної служби про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або про відмову в такій реєстрації , Порядку роботи комісії Державної фіскальної служби України, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації , затвердженого 13.06.2017 Наказом Міністерства фінансів України №566, зареєстрованого у Міністерстві юстиції України 16.06.2017 за №752/30620, Порядку ведення Єдиного реєстру податкових накладних , затвердженого 29.12.2010 постановою Кабінету Міністрів України №1246 (у редакції постанови Кабінету Міністрів України від 26.04.2017 №341), зазначає, що повідомлення платника податків ТОВ Верум Газ про підтвердження реальності здійснення операції по заблокованих податкових накладних від 18.10.2018 №10, від 31.10.2017 №40, від 31.10.2017 №41, від 31.10.2017 №35 та додані копії документів розглянуті Комісією ДФС України та складені висновки про відмову: рішенні від 22.12.2017 №477182/40960957; рішенні від 29.12.2017 №511495/40960957; рішенні від 29.12.2017 №511497/40960957; рішенні від 29.12.2017 №511507/40960957. Згідно інформації зазначеній у Квитанціях реєстрації податкових накладних виписаних ТОВ Верум Газ : №10 18.10.2017 на загальну суму 385060,43 грн., в т.ч. ПДВ 64176,71 грн. щодо продажу металочерепиці, плитки лицювальної, дзеркал, покриття для підлоги та інші матеріали на адресу підприємства ТОВ "РСТ ТОРГ"; №40 від 31.10.2017 на загальну суму 37925 грн., у т.ч. ПДВ 6320,83 грн. щодо надання послуг - юридичних консультаційних послуг по підготовці документації для участі в конкурсах, аукціонах та тендерах на адресу ТОВ РІФ СІЧ ; №41 від 31.10.2017 на загальну суму 20000 грн., у т.ч. ПДВ 3333,33 грн. надання послуг - юридичних консультаційних послуг у сфері аукціонного продажу на адресу ТОВ РІФ СІЧ ; №35 від 31.10.2017 на загальну суму 20000 грн., у т.ч. ПДВ 3333,33 грн. надання послуг - юридичних консультаційних послуг у сфері аукціонного продажу на адресу ТОВ РІФ СІЧ зупинені відповідно до п.201.16 ст.201 Податкового кодексу України. Зазначені податкові накладні відповідають критеріям оцінки ступеня ризиків, визначеним пунктом 6 Критеріїв оцінки ступеня ризиків, достатніх для зупинення реєстрації ПН/РК в ЄРПН, затверджених наказом МФУ від 13.06.2017 №567. За результатами опрацювання СМКОР виявлено невідповідність обсягів постання обсягам придбання по товарах згідно з УКТЗЕД та запропоновано надати пояснення та/або копії документів, достатні для прийняття рішення про реєстрацію ПН/РК в ЄРПН відповідно до пункту в пп.201.16.1 п.201.16 ст.201 Податкового кодексу України, вичерпний перелік яких встановлено наказом МФУ від 13.06.2017 №567. Проаналізувавши пакет документів, наданих ТОВ Верум Газ в електронному вигляді, щодо прийняття рішення про відмову комісією ДФС України згідно постанови Кабінету Міністрів України від 29.03.2017 №190 Про встановлення підстав для прийняття рішення комісією Державної фіскальної служби про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або про відмову в такій реєстрації можливими підставами для відмови може бути: ПН №10 від 18.10.2017 - відсутні документи транспортування, документи складського обліку, договір з постачальником та залишків товарно-матеріальних запасів; ПН №40, 41, 35 від 31.10.2017 - відсутні розрахункові документи, акти виконаних робіт з детальним описом виконаних робіт.

Представник відповідача проти позову заперечував, просив у задоволенні позову відмовити.

Розглянувши наявні матеріали та фактичні обставини справи, дослідивши і оцінивши надані докази в їх сукупності, суд з'ясував наступне.

У п.201.1 ст.201 Податкового кодексу України зазначено, що на дату виникнення податкових зобов'язань платник податку зобов'язаний скласти податкову накладну в електронній формі з дотриманням умови щодо реєстрації у порядку, визначеному законодавством, електронного підпису уповноваженої платником особи та зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних у встановлений цим Кодексом термін.

Згідно з п.201.10 ст.201 Податкового кодексу України реєстрація податкових накладних та/або розрахунків коригування до податкових накладних у Єдиному реєстрі податкових накладних повинна здійснюватися з урахуванням граничних строків: для податкових накладних/розрахунків коригування до податкових накладних, складених з 1 по 15 календарний день (включно) календарного місяця, - до останнього дня (включно) календарного місяця, в якому вони складені; для податкових накладних/розрахунків коригування до податкових накладних, складених з 16 по останній календарний день (включно) календарного місяця, - до 15 календарного дня (включно) календарного місяця, наступного за місяцем, в якому вони складені.

Як зазначено у п.201.16 ст.201 Податкового кодексу України, реєстрація податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних може бути зупинена у порядку, визначеному Кабінетом Міністрів України, у разі відповідності такої податкової накладної/розрахунку коригування сукупності критеріїв оцінки ступеня ризиків, достатніх для зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, встановлених відповідно до пункту 74.2 статті 74 цього Кодексу.

Відповідно до пп.201.16.1 п.201 ст.201 Податкового кодексу України у разі зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних платнику податку протягом операційного дня контролюючий орган в автоматичному режимі надсилає (в електронному вигляді у текстовому форматі) квитанцію про зупинення реєстрації такої податкової накладної/розрахунку коригування. Така квитанція є підтвердженням зупинення такої реєстрації. У квитанції про зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування зазначаються: а) порядковий номер та дата складення податкової накладної/розрахунку коригування; б) визначення критерію(їв) оцінки ступеня ризиків, достатніх для зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, на підставі яких було здійснено зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування; в) пропозиція щодо надання платником податку пояснень та/або копії документів (за вичерпним переліком), достатніх для прийняття контролюючим органом рішення про реєстрацію такої податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних. Вичерпний перелік таких документів у розрізі критеріїв оцінки ступеня ризиків, достатніх для зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, затверджується центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну фінансову політику.

Згідно з пп.201.16.2 п.201.16 ст.201 Податкового кодексу України письмові пояснення та/або копії документів, зазначені у підпункті "в" підпункту 201.16.1 цього пункту, платник податку має право подати до контролюючого органу за основним місцем обліку такого платника податку протягом 365 календарних днів, що настають за датою виникнення податкового зобов'язання, відображеного у такій податковій накладній/розрахунку коригування. Такі документи передаються контролюючим органом за основним місцем обліку платника податку не пізніше наступного робочого дня з дня їх отримання до комісії центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну податкову і митну політику.

У пп.201.16.3 п.201.16 ст.201 Податкового кодексу України зазначено, що письмові пояснення та/або копії документів, подані платником податків до контролюючого органу відповідно до підпункту 201.16.2 цього пункту, розглядаються комісією центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну податкову і митну політику. Зазначена комісія приймає рішення про: реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних; відмову у реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних. Підстави для прийняття комісією центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну податкову і митну політику, рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або про відмову в такій реєстрації встановлюються Кабінетом Міністрів України. Порядок роботи комісії визначається центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну фінансову політику. Рішення про реєстрацію або відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних приймається та надсилається платнику податку протягом п'яти робочих днів, що настають за днем отримання пояснень та документів, поданих відповідно до підпункту 201.16.2 цього пункту. Форма таких рішень встановлюється центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну фінансову політику. Рішення про відмову у реєстрації податкової накладної /розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних може бути оскаржено в адміністративному або судовому порядку.

Згідно з пп.201.16.4 п.201.16 ст.201 Податкового кодексу України податкова накладна/розрахунок коригування, реєстрацію якої в Єдиному реєстрі податкових накладних було зупинено, реєструється у день настання однієї із таких подій: а) прийнято рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних; б) набрало законної сили рішення суду про реєстрацію відповідної податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних.

Пунктом 1 Вичерпного переліку документів, достатніх для прийняття рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних , затвердженого 13.06.2017 Наказом Міністерства фінансів України №567, зареєстрованого у Міністерстві юстиції України 16.06.2017 за №754/30622 (який 25.05.2018 втратив чинність на підставі Наказу Міністерства фінансів України від 06.04.2018 №409 (зареєстрованого у Міністерстві юстиції України 27.04.2018 за №536/31988), але діяв під час виникнення спірних правовідносин), визначено вичерпний перелік документів, достатніх для прийняття рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі - Перелік), у розрізі Критеріїв оцінки ступеня ризиків, достатніх для зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, затверджених наказом Міністерства фінансів України від 13 червня 2017 року №567 (далі - ОСОБА_3): 1) для критерію, зазначеного у підпункті 1 пункту 6 Критеріїв: договори, у тому числі зовнішньоекономічні контракти, з додатками, листування з контрагентами; договори, довіреності, акти керівного органу платника податку, якими оформлені повноваження осіб, які одержують продукцію в інтересах платника податку для провадження господарської операції; первинні документи щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання й транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складські документи (інвентаризаційні описи), у тому числі рахунки-фактури/інвойси, акти приймання-передавання товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявності певних типових форм та галузевої специфіки, накладні; розрахункові документи, банківські виписки з особових рахунків; документи щодо підтвердження відповідності продукції (декларації про відповідність, паспорти якості, сертифікати відповідності), наявність яких передбачена договором та/або законодавством; 2) для критерію, зазначеного в підпункті 2 пункту 6 Критеріїв: договори, у тому числі зовнішньоекономічні контракти, з додатками, листування з контрагентами; договори, довіреності, акти керівного органу платника податку, якими оформлені повноваження осіб, які одержують продукцію в інтересах платника податку для провадження господарської операції; первинні документи щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання й транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складські документи, інвентаризаційні описи, у тому числі рахунки-фактури/інвойси, акти приймання-передавання товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявності певних типових форм та галузевої специфіки, накладні; розрахункові документи, банківські виписки з особових рахунків; документи щодо підтвердження відповідності продукції (декларації про відповідність, паспорти якості, сертифікати відповідності), наявність яких передбачена договором та/або законодавством.

Відповідно до п.6 Критеріїв оцінки ступеня ризиків, достатніх для зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних , затверджених 13.06.2017 Наказом Міністерства фінансів України №567, зареєстрованих у Міністерстві юстиції України 16.06.2017 за №753/30621 (які 25.05.2018 втратили чинність на підставі Наказу Міністерства фінансів України від 06.04.2018 №409 (зареєстрованого у Міністерстві юстиції України 27.04.2018 за №536/31988) але діяли під час виникнення спірних правовідносин), моніторинг податкової накладної/розрахунку коригування здійснюється ДФС за такими критеріями: 1) обсяг постачання товару/послуги, зазначений у податковій накладній/розрахунку коригування, яка подана на реєстрацію в Реєстрі, у 1,5 разу більший за величину, що дорівнює залишку різниці обсягу придбання на митній території України такого товару/послуги (крім обсягу придбання товарів/послуг за операціями, які звільнені від оподаткування та підлягають оподаткуванню за нульовою ставкою) та/або ввезення на митну територію України такого товару, зазначеного з 01 січня 2017 року в отриманих податкових накладних/розрахунках коригування, зареєстрованих в Реєстрі, і митних деклараціях, та обсягу постачання відповідного товару/послуги, зазначеного у податкових накладних/розрахунках коригування, зареєстрованих з 01 січня 2017 року в Реєстрі, і переважання в такому залишку (більше 75% загального такого залишку) товарів з кодами згідно з УКТ ЗЕД, які визначаються ДФС, та відсутність товару/послуги, зазначеного/зазначеної в податковій накладній, яка подана на реєстрацію в Реєстрі, в інформації, поданій платником податку за встановленою формою, як товару/послуги, що на постійній основі постачається (виготовляється); 2) відсутність (анулювання, призупинення) ліцензій, виданих органами ліцензування, які засвідчують право суб'єкта господарювання на виробництво, експорт, імпорт, оптову і роздрібну торгівлю підакцизними товарами (продукцією), визначеними підпунктами 215.3.1 та 215.3.2 пункту 215.3 статті 215 розділу VI Податкового кодексу України (далі - Кодекс), стосовно товарів, які зазначені платником податку у податковій накладній, поданій на реєстрацію в Реєстрі. У разі якщо за результатами Моніторингу визначено, що податкова накладна/розрахунок коригування відповідає вимогам підпункту 1 цього пункту та сума податку на додану вартість, зазначена в податкових накладних, зареєстрованих платником податку в Реєстрі у звітному (податковому) періоді з урахуванням податкової накладної/розрахунку коригування, поданої на реєстрацію в Реєстрі, які відповідають вимогам підпункту 1 цього пункту, більша за середньомісячну суму сплачених за останні 12 місяців єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування та податків і зборів (крім суми податку на додану вартість, сплаченої при ввезенні товарів на митну територію України) платником податку та його відокремленими підрозділами, реєстрація такої податкової накладної/розрахунку коригування зупиняється відповідно до вимог пункту 201.16 статті 201 розділу V Кодексу. У разі якщо за результатами Моніторингу визначено, що податкова накладна/розрахунок коригування відповідає одній з умов, зазначених у підпункті 2 цього пункту, - реєстрація такої податкової накладної/розрахунку коригування зупиняється відповідно до вимог пункту 201.16 статті 201 розділу V Кодексу.

Постановою №190 від 29.03.2017 Про встановлення підстав для прийняття рішення комісією Державної фіскальної служби про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або про відмову в такій реєстрації (яка 22.03.2018 втратила чинність на підставі постанови Кабінету Міністрів України №117 від 21.02.2018) Кабінет Міністрів України постановив: Установити, що комісія Державної фіскальної служби (далі - комісія ДФС) приймає рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або про відмову в такій реєстрації на підставі отриманих від платника податку на додану вартість відповідно до підпункту "в" підпункту 201.16.1 пункту 201.16 статті 201 Податкового кодексу України (далі - Кодекс) письмових пояснень щодо підтвердження інформації, зазначеної у податковій накладній/розрахунку коригування, та/або копій документів, які платник податку має право подати до органу Державної фіскальної служби протягом 365 календарних днів, що настають за датою виникнення податкового зобов'язання, відображеного у податковій накладній/розрахунку коригування. Підставами для прийняття комісією ДФС рішення про відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування є: ненадання платником податку письмових пояснень стосовно підтвердження інформації, зазначеної у податковій накладній/розрахунку коригування, до якої/якого застосована процедура зупинення реєстрації згідно з пунктом 201.16 статті 201 Кодексу; ненадання платником податку копій документів відповідно до підпункту "в" підпункту 201.16.1 пункту 201.16 статті 201 Кодексу; надання платником податку копій документів, які складені з порушенням законодавства та/або не є достатніми для прийняття комісією ДФС рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування. Комісія ДФС не може відмовити платнику податків у розгляді додаткових письмових пояснень та/або копій документів щодо підтвердження інформації, зазначеної у податковій накладній/розрахунку коригування, якщо такі пояснення та/або копії документів подано платником податку до органу Державної фіскальної служби за основним місцем обліку не пізніше строку, визначеного підпунктом 201.16.2 пункту 201.16 статті 201 Кодексу … .

Згідно з п.2 Порядку роботи комісії Державної фіскальної служби України, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації , затвердженого 13.06.2017 наказом Міністерства фінансів України №566, зареєстрованого у Міністерстві юстиції України 16.06.2017 за №752/30620, комісія є постійно діючим колегіальним органом при ДФС, що діє в межах повноважень, визначених пунктом 201.16 статті 201 розділу V Податкового кодексу України та постановою Кабінету Міністрів України від 29 березня 2017 року №190 Про встановлення підстав для прийняття рішення комісією Державної фіскальної служби про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або про відмову в такій реєстрації .

Комісією розглядаються письмові пояснення та/або копії документів, подані платником податків до контролюючого органу відповідно до підпункту 201.16.2 пункту 201.16 статті 201 розділу V Податкового кодексу України (далі - Кодекс), а також висновок контролюючого органу з пропозицією щодо реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або про відмову в такій реєстрації (п.16 Порядку роботи комісії Державної фіскальної служби України, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації ).

Як зазначено у п.18 Порядку роботи комісії Державної фіскальної служби України, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації Комісія може перевірити подані платником податку копії документів щодо їх достовірності шляхом звірки даних, які містяться в таких копіях документів, з даними, що надходять або можуть бути отриманні з інших джерел інформації (реєстри, що ведуться державними органами, документи, в тому числі електронні, одержані від інших платників податків, засобів масової інформації тощо).

Відповідачем, його представником не надано до суду доказів додержання приписів п.18 Порядку роботи комісії Державної фіскальної служби України, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації , результатів проведених звірок/перевірок інформаційних джерел та наданих позивачем документів.

Згідно абз.2 п.19 Порядку роботи комісії Державної фіскальної служби України, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації протокол засідання Комісії повинен містити перелік осіб, присутніх на засіданні, порядок денний засідання, питання, що розглядались на засіданні, перелік осіб, які виступали під час засідання, результати голосування, прийняті Комісією рішення.

Відповідачем не надано до суду копію протоколу засідання Комісії під час прийняття Рішень: від 26.12.2017 №362322/40960957 щодо відмови у реєстрації податкової накладної №10 від 18.10.2017; від 29.12.2017 №511495/40960957 щодо відмови у реєстрації податкової накладної №40 від 31.10.2017; від 29.12.2017 №511497/40960957 щодо відмови у реєстрації податкової накладної №41 від 31.10.2017; від 29.12.2017 №511507/40960957 щодо відмови у реєстрації податкової накладної №35 від 31.10.2017.

Відтак, відповідачем документально не доведено додержання процедури розгляду матеріалів.

Не доведено відповідачем і наявність підстав для прийняття комісією ДФС рішення про відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування, встановлених постановою Кабінету Міністрів України №190 від 29.03.2017: ненадання платником податку письмових пояснень стосовно підтвердження інформації, зазначеної у податковій накладній/розрахунку коригування, до якої/якого застосована процедура зупинення реєстрації згідно з пунктом 201.16 статті 201 Кодексу; ненадання платником податку копій документів відповідно до підпункту "в" підпункту 201.16.1 пункту 201.16 статті 201 Кодексу; надання платником податку копій документів, які складені з порушенням законодавства та/або не є достатніми для прийняття комісією ДФС рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування.

Згідно вимог пп.56.23.2 п.56.23 ст.56 Податкового кодексу України оскарження рішення про відмову у реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних здійснюється у порядку, визначеному цією статтею з урахуванням таких особливостей: (…) 56.23.2 скарга на рішення про відмову у реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних розглядається в порядку, визначеному Кабінетом Міністрів України, комісією центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну податкову і митну політику, за участі уповноваженої особи центрального органу виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну фінансову політику.

Як передбачено п.3 Порядку розгляду скарг на рішення комісії Державної фіскальної служби про відмову у реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних , затвердженого 04.07.2017 постановою Кабінету Міністрів України №485 (яка 22.03.2018 втратила чинність на підставі постанови Кабінету Міністрів України №117 від 21.02.2018, але діяла на час виникнення спірних правовідносин), розгляд скарги на рішення комісії ДФС про відмову у реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі - скарга) здійснюється комісією ДФС з питань розгляду скарг (далі - комісія з питань розгляду скарг), яка є постійно діючим колегіальним органом ДФС, за участю уповноваженої особи Мінфіну.

Відповідно вимог п.12, п.13 Порядку розгляду скарг на рішення комісії Державної фіскальної служби про відмову у реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних за результатами розгляду скарги комісія з питань розгляду скарг приймає рішення щодо скарги, яке реєструється службою діловодства ДФС та надсилається платнику податку з урахуванням вимог, визначених пунктом 56.23 статті 56 Кодексу. За результатами розгляду скарги комісія з питань розгляду скарг приймає одне з таких рішень: задовольняє скаргу та скасовує рішення комісії ДФС; залишає скаргу без задоволення та рішення комісії ДФС без змін.

Рішення комісії з питань розгляду скарг не підлягає подальшому адміністративному оскарженню та може бути оскаржене в судовому порядку (п.17 Порядку розгляду скарг на рішення комісії Державної фіскальної служби про відмову у реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних ).

Відповідно до п.19 Порядку ведення Єдиного реєстру податкових накладних , затвердженого 29.12.2010 постановою Кабінету Міністрів України №1246 (у редакції постанови Кабінету Міністрів України від 26.04.2017 №341), податкова накладна та/або розрахунок коригування, реєстрацію яких зупинено, реєструються у день: 1) прийняття комісією рішення про реєстрацію податкової накладної та/або розрахунку коригування; 2) набрання законної сили рішенням суду про реєстрацію податкової накладної та/або розрахунку коригування (у разі надходження до ДФС відповідного рішення суду).

В обґрунтування позовних вимог позивачем надано до суду: податкові накладні про поставку товару/послуг; Квитанції; Повідомлення щодо подачі документів про підтвердження реальності здійснення операцій по відмовленим ПН/РК; витяг з реєстру платників ПДВ; Договір поставки від 18.10.2017 №18/10/1; рахунок №66 від 18.10.2017; видаткова накладна №55 від 18.10.2017; товарно-транспортна накладна від 18.10.2017 №55; копії видаткових накладних на придбання продукції: від 23.05.2017 №258, від 31.05.2017 №Рнк/z1-0015280, від 16.06.2017 №РН-0000125, від 30.05.2017 №Ті000009851, від 30.05.2017 №Ті0009852, від 30.05.2017 №Ті000009853, від 07.06.2017 №Кр0002742, від 05.07.2017 №354, від 21.07.2017 №1800165, від 21.06.2017 №319, від 05.07.2017 №350, від 21.06.2017 №320, від 16.06.2017 №2724, від 22.06.2017 Рнк/Z1-0017965; копію наказу ТОВ ВЕРУМ ГАЗ №6 від 17.10.2017; копію договору оренди нежитлового приміщення від 23.05.2017 №23/05/17/1; копію договору оренди транспортних засобів від 01.10.2017 №01/10/17/1; копію договору про надання юридичних послуг від 28.09.2017 №28/09/1; копію акту про надання послуг №83 від 31.10.2017; копію наказу ТОВ ВЕРУМ ГАЗ №4 від 28.03.2017; копію наказу ТОВ ВЕРУМ ГАЗ №7 від 17.10.2017; копію диплому магістра від 27.06.2013 серії АР №45757382; копію диплома спеціаліста від 30.06.2001 МВ №45757382; копію договору оренди нежитлового приміщення від 03.04.2017 №03/04/17/2; копію платіжного доручення №2231 від 17.11.2017; копію договору надання юридичних послуг від 18.04.2017 №2-ю; копію акту про надання послуг №64 від 31.10.2017; копію платіжного доручення №723 від 31.10.2017; копію платіжного доручення №757 від 08.12.2017; копію акту про надання послуг №84 від 31.10.2017; копія платіжного доручення №2232 від 17.11.2017; витяг з системи електронного адміністрування ПДВ; копію Податкового розрахунку сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь фізичних осіб, і сум утриманого з них податку (Форма 1 ДФ) з квитанцією; інші документи.

У Рішеннях комісії Державної фіскальної служби України, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації: від 26.12.2017 №362322/40960957 щодо відмови у реєстрації податкової накладної №10 від 18.10.2017; від 29.12.2017 №511495/40960957 щодо відмови у реєстрації податкової накладної №40 від 31.10.2017; від 29.12.2017 №511497/40960957 щодо відмови у реєстрації податкової накладної №41 від 31.10.2017; від 29.12.2017 №511507/40960957 щодо відмови у реєстрації податкової накладної №35 від 31.10.2017 підставою відмови у реєстрації податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних зазначено: надання платником податку копій документів, які складені з порушенням законодавства та/або не є достатніми для прийняття комісією ДФС рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування (а.с.36-37; 47-48; 55-56; 63-64).

У Рішеннях комісії з питань розгляду скарг ДФС України: від 09.01.2017 №2938/40960957, від 17.01.2018 №6363/40960957, від 17.01.2018 №6365/40960957, від 17.01.2018 №6364/40960957, скарги позивача залишено без задоволення, а Рішення комісії Державної фіскальної служби України, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації - без змін (а.с.43, 52, 60, 68).

У Повідомленнях щодо подачі документів про підтвердження реальності здійснення операцій по ПН/РК, реєстрація якої/го зупинено ТОВ ВЕРУМ ГАЗ , серед іншого, зазначено про надання документів та пояснення господарської операції (а.с.146-154).

Відповідач, представник відповідача не висловили жодних зауважень щодо поданих позивачем документів та способу їх направлення.

Відповідачем документально не доведена відповідність податкових накладних позивача (№10 від 18.10.2017, №40 від 31.10.2017, №41 від 31.10.2017, №35 від 31.10.2017) критеріям оцінки ступеня ризиків, визначеним п.6 Критеріїв оцінки ступеня ризиків, достатніх для зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних .

У чому саме полягає невідповідність обсягів постачання обсягам придбання по товарах згідно УКТЗЕД: 9403 при постачанні позивачем за податковою накладною №10 від 18.10.2017 ОСОБА_4 50 білий (умив. мебл. + шафа однодвірна) до ТОВ РСТ ТОРГ , відповідач, його представник документально суду не довели (а.с.34-35).

Не зміг пояснити представник відповідача і те, у чому саме полягає невідповідність обсягів постачання обсягам придбання по товарах згідно УКТЗЕД: 69.10.18-00.00. , при фактичному наданні позивачем юридичних консультаційних послуг по підготовці документації для участі в конкурсах, аукціонах та тендерах за податковими накладними №40, 41, 35 від 31.10.2017 (а.с.45-46, 53-54, 61-62).

Звідси, пропонування відповідачем надати позивачу пояснення та/або копії документів, достатніх для прийняття рішення про реєстрацію ПН/РК в ЄРПН , як то зазначено у Квитанціях про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування кількісних і вартісних показників до податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних - є необґрунтованим.

Судом з'ясовано, що вказані пояснення надаються платником податків у довільній формі.

Суд вважає, що контролюючий орган не може вимагати від позивача того, що не регламентовано нормою права.

Що саме повинен був зазначити у поясненнях позивач, хід викладення інформації - відповідач суду не довели.

Як свідчать матеріали справи, позивачем надано письмові пояснення, додані документи, на підтвердження інформації, зазначеної у податковій накладній, до якої застосована процедура зупинення реєстрації згідно з п.201.16 ст.201 Податкового кодексу України.

Отже, позиція відповідача щодо ненадання позивачем письмових пояснень стосовно підтвердження інформації, зазначеної у податковій накладній, до якої застосована процедура зупинення реєстрації згідно з п.201.16 ст.201 Податкового кодексу України - є необґрунтованою.

Контролюючим органом не висувалась вимога щодо надання позивачем конкретних документів, достатніх для прийняття рішення про реєстрацію податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних.

Як свідчать матеріали справи, позивачем до суду надані копії документів відповідно до пп. в пп.201.16.1 п.201.16 ст.201 Податкового кодексу України, до контролюючого органу надані пояснення.

У позивача, на думку суду, були наявні документи достатні для прийняття контролюючим органом рішення/рішень про реєстрацію податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних.

Відповідачем не надано до суду доказів подання платником податку контролюючому органу копій документів, які складені з порушенням законодавства.

З урахуванням приписів ч.2 ст.2 КАС України суд оцінивши докази, які є у справі, в їх сукупності приходить до висновку, що Рішення від 26.12.2017 №362322/40960957, від 29.12.2017 №511495/40960957, від 29.12.2017 №511497/40960957, від 29.12.2017 №511507/40960957 винесені Комісією Державної фіскальної служби України, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації, не обґрунтовано, без урахування всіх обставин, що мають значення для прийняття рішення, не розсудливо, а отже є неправомірними.

Водночас, з метою поновлення порушених прав та інтересів позивача ОСОБА_5 фіскальна служба України повинна бути зобов'язана зареєструвати податкові накладні ТОВ ВЕРУМ ГАЗ (№10 від 18.10.2017, №40 від 31.10.2017, №41 від 31.10.2017, №35 від 31.10.2017) в Єдиному реєстрі податкових накладних.

У ст.19 Конституції України зазначено, що органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Розгляд і вирішення справ в адміністративних судах здійснюються на засадах змагальності сторін та свободи в наданні ними суду своїх доказів і у доведенні перед судом їх переконливості (ч.1 ст.9 КАС України).

Відповідно до ст.77 КАС України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення. В адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб'єкта владних повноважень обов'язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача.

З огляду на викладене вище, позовні вимоги ТОВ ВЕРУМ ГАЗ є обґрунтованими і підлягають задоволенню. Доводи відповідача не приймаються судом до уваги виходячи з вище зазначеного.

Суд вирішує питання щодо судових витрат у рішенні, постанові або ухвалі (ч.1 ст.143 КАС України).

Судові витрати складаються із судового збору та витрат, пов'язаних з розглядом справи (ч.1 ст.132 КАС України).

Відповідно до ч.1 ст.139 КАС України при задоволенні позову сторони, яка не є суб'єктом владних повноважень, всі судові витрати, які підлягають відшкодуванню або оплаті відповідно до положень цього Кодексу, стягуються за рахунок бюджетних асигнувань суб'єкта владних повноважень, що виступав відповідачем у справі, або якщо відповідачем у справі виступала його посадова чи службова особа.

На підставі викладеного, керуючись ст.ст.9, 77, 132, 143, 243-246 КАС України, суд, -

ВИРІШИВ:

Позов задовольнити частково.

Визнати протиправним та скасувати рішення комісії Державної фіскальної служби України від 22.12.2017 №477182/40960957, яка приймає рішення про реєстрацію ПН/РК в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації про відмову в реєстрації податкової накладної ТОВ ВЕРУМ ГАЗ за №10 від 18.10.2017.

Зобов'язати ОСОБА_5 фіскальну службу України зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних податкову накладну ТОВ ВЕРУМ ГАЗ за №10 від 18.10.2017.

Визнати протиправним та скасувати рішення комісії Державної фіскальної служби України від 29.12.2017 №511495/40960957, яка приймає рішення про реєстрацію ПН/РК в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації про відмову в реєстрації податкової накладної ТОВ ВЕРУМ ГАЗ за №40 від 31.10.2017.

Зобов'язати ОСОБА_5 фіскальну службу України зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних податкову накладну ТОВ ВЕРУМ ГАЗ за №40 від 31.10.2017.

Визнати протиправним та скасувати рішення комісії Державної фіскальної служби України яка приймає рішення про реєстрацію ПН/РК в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації від 29.12.2017 №511497/40960957 про відмову в реєстрації податкової накладної ТОВ ВЕРУМ ГАЗ за №41 від 31.10.2017.

Зобов'язати ОСОБА_5 фіскальну службу України зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних податкову накладну ТОВ ВЕРУМ ГАЗ за №41 від 31.10.2017.

Визнати протиправним та скасувати рішення комісії Державної фіскальної служби України яка приймає рішення про реєстрацію ПН/РК в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації від 29.12.2017 №511507/40960957 про відмову в реєстрації податкової накладної ТОВ ВЕРУМ ГАЗ за №35 від 31.10.2017.

Зобов'язати ОСОБА_5 фіскальну службу України зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних податкову накладну ТОВ ВЕРУМ ГАЗ за №35 від 31.10.2017.

Присудити на користь Товариства з обмеженою відповідальністю ВЕРУМ ГАЗ (69035, м.Запоріжжя, вул.Лермонтова, буд.18; ідентифікаційний код 40960957) за рахунок бюджетних асигнувань Державної фіскальної служби України (04053, м.Київ, Львівська площа, буд.8; ідентифікаційний код 39292197) судові витрати в сумі 14096 грн. 00 коп.

В іншій частині позовних вимог - відмовити.

Рішення суду першої інстанції набирає законної сили у строк та порядок визначений ст.255 КАС України.

Рішення суду першої інстанції оскаржується у строк та порядок встановлений ст.ст.292, 295, 297 КАС України.

Рішення виготовлена у повному обсязі 13.06.2018.

Суддя О.О. Прасов

СудЗапорізький окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення04.06.2018
Оприлюднено27.06.2018
Номер документу74937067
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —808/894/18

Ухвала від 18.06.2019

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Ханова Р.Ф.

Ухвала від 22.05.2019

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Ханова Р.Ф.

Ухвала від 28.03.2019

Адміністративне

Третій апеляційний адміністративний суд

Шлай А.В.

Ухвала від 18.02.2019

Адміністративне

Третій апеляційний адміністративний суд

Шлай А.В.

Ухвала від 11.10.2018

Адміністративне

Третій апеляційний адміністративний суд

Чепурнов Д.В.

Ухвала від 07.09.2018

Адміністративне

Дніпропетровський апеляційний адміністративний суд

Головко О.В.

Ухвала від 23.07.2018

Адміністративне

Дніпропетровський апеляційний адміністративний суд

Чередниченко В.Є.

Рішення від 04.06.2018

Адміністративне

Запорізький окружний адміністративний суд

Прасов Олександр Олександрович

Рішення від 04.06.2018

Адміністративне

Запорізький окружний адміністративний суд

Прасов Олександр Олександрович

Ухвала від 26.03.2018

Адміністративне

Запорізький окружний адміністративний суд

Прасов Олександр Олександрович

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні