Ухвала
від 25.06.2018 по справі 757/30755/18-к
ПЕЧЕРСЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД МІСТА КИЄВА

печерський районний суд міста києва

Справа № 757/30755/18-к

У Х В А Л А

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

25 червня 2018 року слідчий суддя Печерського районного суду м. Києва ОСОБА_1 , при секретарі ОСОБА_2 ,розглянувши у відкритому судовому засіданні в приміщені суду в м. Києві клопотання старшого слідчого в особливо важливих справах четвертого відділу з розслідування кримінальних проваджень Головного слідчого управління Генеральної прокуратури України ОСОБА_3 про тимчасовий доступ до речей і документів,-

В С Т А Н О В И В :

До провадження слідчого судді надійшло вказане клопотання слідчого, про тимчасовий доступ до речей і документів у кримінальному провадженні №42017000000001288 від 26.04.2017.

В обґрунтування клопотання слідчий посилається на те, що управлінням з розслідування особливо важливих справ Головного слідчого управління Генеральної прокуратури України здійснюється досудове розслідування у кримінальному провадженні № 42017000000001288 від 26.04.2017 за ознаками кримінальних правопорушень, передбачених злочинів передбачених ч. 2 ст. 364, ч.3 ст. 197-1, ч.3 ст. 212 КК України.

У судове засідання слідчий не з`явився, про дату та час розгляду клопотання повідомлений належним чином, проте прокурор ОСОБА_4 до суду подав заяву про розгляд клопотання за його відсутності, клопотання підтримує та просить задовольнити.

Згідно норми ч. 4ст. 107 КПК Українифіксація під час розгляду клопотання слідчим суддею за допомогою технічних засобів не здійснювалась.

Так, під час досудового розслідування встановлення, що службові особи ІНФОРМАЦІЯ_1 , перебуваючи у змові з керівником господарської діяльності ОСОБА_5 , організували злочинну схему, спрямовану на отримання неправомірної вигоди від прикриття незаконної діяльності низки підприємств, що займаються реалізацією на території Харківської області тютюнових виробів із порушенням норм законодавства України у вказаній галузі, діяльності, що спрямована на здійснення фінансово-господарських операцій по переказу безготівкових грошових коштів в готівку, формування витрат та податкового кредиту для інших суб`єктів господарювання без фактичного здійснення господарських операцій з продажу (придбання) товарів, виконання робіт, надання послуг, документального оформлення безготівкових операцій з метою незаконного виведення з обігу коштів та заволодінням, у тому числі підприємств державного сектору економіки, а також ухилення від сплати до місцевого бюджету плати за землю за 2013-2016 роки на суму понад 1 млн. грн.

Також установлено, що ПП « ОСОБА_6 », яке належить ОСОБА_5 , придбали тютюнові вироби та не здійснювали їх реалізацію за період з 01.01.2015 по 31.03.2017. Ліцензії на право здійснення оптової або роздрібної торгівлі не оформлювали. ПП « ОСОБА_6 » сформувало «штучні» витрати та податковий кредит по операціях без фактичного здійснення господарської операції покупцям тютюнових виробів ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_1 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_4 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_2 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_5 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_3 ), TOB « ІНФОРМАЦІЯ_6 » (код за ЄДРПОУ НОМЕР_4 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_7 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_5 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_8 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_6 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_9 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_7 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_10 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_8 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_11 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_9 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_12 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_10 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_13 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_11 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_14 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_12 ) « ІНФОРМАЦІЯ_15 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_13 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_16 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_14 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_17 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_15 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_18 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_16 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_19 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_17 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_20 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_18 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_21 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_19 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_22 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_20 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_23 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_21 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_24 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_22 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_25 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_23 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_26 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_24 ), TOB « ІНФОРМАЦІЯ_27 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_25 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_28 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_26 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_29 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_27 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_30 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_28 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_31 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_29 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_32 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_30 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_33 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_31 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_34 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_32 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_35 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_33 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_36 »(код ЄДРПОУ НОМЕР_34 ),ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_37 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_35 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_38 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_36 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_39 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_37 ), ТОВ фірма « ІНФОРМАЦІЯ_40 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_38 ), Асоціація « ІНФОРМАЦІЯ_41 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_39 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_42 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_40 ), а останні, в свою чергу, підприємствам реального сектору економіки, що призводить до несплати до бюджету податку на прибуток та ПДВ за період з 01.01.2015 року по 31.03.2017 року всього на суму 184 712 040 грн., в тому числі неправомірно сформовано витрати на суму 481 748 134 грн., що призводить до несплати до бюджету податку на прибуток у сумі 88 362 414 грн. Податкового кредиту на суму 96 349 627 грн., що призводить до несплати до бюджету ПДВ у сумі 96 349 626 грн.

Засновником ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_38 » та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_39 », які здійснюють фінансово- господарську діяльність з реалізації тютюнових виробів в 350 кіосках, розташованих на території м. Харкова в межах «червоної лінії», які встановлені без оформлення договорів з оренди земельних ділянок (тобто самовільне спорудана самовільній зайнятій ділянці) та не сплачують відповідно земельний податок. Тобто, торгівельні об`єкти даних підприємств не мають права здійснювати господарську діяльність на тих земельних ділянках, де фізично розташовані. Кілька років поспіль ніяких дій по укладенню договорів оренди під кіосками не зроблено.

Вказане призводить до несплати до місцевого бюджету плати за землю за 2013 2016 роки на суму понад 1 млн. грн., в тому числі: ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_38 » не сплачено до бюджету плати за землю 499,5 тис. грн. ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_39 » не сплачено 649,5 тис. грн.

Дані факти свідчать також про бездіяльність службових осіб органів податкової служби та неналежне виконання ними своїх посадових обов`язків. Безконтрольність з боку податківців щодо питання несплати плати за землю протягом трьох років ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_38 » та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_39 » свідчить про умисну відсутність з їх боку заходів щодо залучення вказаних підприємств до кола платників плати за землю.

Реалізація товарів, які за номенклатурою відрізняються від номенклатури придбання здійснюється з метою виведення реальних товарних потоків в тінь, безготівкові грошові кошти шляхом проходження через ланку пов`язаних осіб перетворюються в готівку, яка виводиться з офіційного обороту. Підприємства даної групи формують іншим суб`єктам господарювання штучні витрати

на ПДВ та відносяться до групи підприємств транзитерів «конвертаційних центрів».

Підприємства, які підконтрольні ОСОБА_5 , у тому числі ПП « ОСОБА_6 » ніколи не відпрацьовувались у відповідності з вимогами чинного законодавства. Причина цьому: надання суб`єктам господарської діяльності «практичної» допомоги з боку високопоставленого посадових осіб податкової служби, функція яких - контроль за підрозділами податкового аудиту всієї Харківської області.

Результатами зловживань своїм службовим становищем є: відсутність порушень при перевірках РРО, які лічаться на підприємствах роздрібної торгівлі ОСОБА_5 (супермаркети групи « ІНФОРМАЦІЯ_43 » та сигаретні кіоски « ІНФОРМАЦІЯ_44 »). Жодна фактична перевірка не проведена в повному обсязі. Маніпуляція готівковими коштами в особливо значних розмірах стала можлива лише при повній зацікавленості підрозділами ІНФОРМАЦІЯ_1 .

Так, відповідно до довідки спеціаліста від 20.10.2017, покупці ПП « ОСОБА_6 », яке належить ОСОБА_5 , придбали тютюнові вироби не здійснювали реалізацію тютюнових виробів за період з 01.01.2015 по 31.03.2017. Ліцензії на право здійснення оптової або роздрібної торгівлі

не оформлювали. ПП « ОСОБА_6 » сформувало «штучні» витрати та податковий кредит по операціях без фактичного здійснення господарської операції покупцям тютюнових виробів, а останні, в свою чергу, підприємствам реального сектору економіки, що призводить до несплати до бюджету податку на прибуток та ПДВ за період з 01.01.2015 року по по 31.03.2017 року всього на суму 184712 040 грн., в тому числі: Неправомірно сформовано витрат на суму 481748 134 грн., що призводить до несплати до бюджету податку на прибуток у сумі 88362 414 грн. Податкового кредиту на суму 96349 627 грн., що призводить до несплати до бюджету ПДВ у сумі 96349 626 грн.

ПП « ОСОБА_6 » сформувало «штучні» витрати та податковий кредит по операціях без фактичного здійснення господарської операції покупцям тютюнових виробів ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_9 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_7 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_45 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_5 ) які, у свою чергу, вели фінансово-господарську діяльність з метою формування «штучних» витрат та податкового кредиту із суб`єктом господарювання ФОП ОСОБА_7 ( НОМЕР_41 ).

З метою об`єктивності під час вивчення та аналізу отриманих доказів, у досудового розслідування виникла необхідність у отриманні копій документів (у разі їх наявності), підтверджуючих ведення фінансово-господарської діяльності ФОП ОСОБА_7 ( НОМЕР_41 ) з питань взаємовідносин ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_9 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_7 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_45 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_5 ) за період з 01.01.2015 по 31.03.2017.

У зв`язку із викладеним Головним слідчим управлінням Генеральної прокуратури України були надіслані відповідні запити до ФОП ОСОБА_7 ( НОМЕР_41 ), однак підприємство надати копії документів відмовилося.

Представник органу досудового розслідування про час і місце судового засідання повідомлявся належним чином, не з`явився. Разом з тим, прокурор у кримінальному провадженні подав до суду заяву, в якій просив розглядати подане клопотання про тимчасовий доступ до речей і документів за його відсутності, доводи та вимоги клопотання підтримав в повному обсязі.

Вивчивши клопотання та долучені до нього матеріали кримінального провадження, слідчий суддя, приходить до наступного висновку.

Слідчий суддя,заслухавши поясненнясторони кримінальногопровадження посуті внесеногоклопотання,вивчивши наданіматеріали,що стосуютьсярозгляду клопотання,дійшов висновкупро наявністьпідстав длянадання тимчасовогодозволу доречей тадокументів,з можливістювилучення належнимчином завіренихкопій,які перебуваютьу володінніФОП ОСОБА_7 ( НОМЕР_41 ), який знаходитьсяза адресою: АДРЕСА_1 .

На підставі викладеного і керуючисьст. 31 Конституції України, ст.108, ст. ст.160,162,163,164,166,309,561,562 КПК України, слідчий суддя, -

УХВАЛИВ:

Клопотання - задовольнити частково.

Надати старшомуслідчому вособливо важливихсправах четвертоговідділу зрозслідування кримінальнихпроваджень Головногослідчого управління Генеральноїпрокуратури України ОСОБА_3 ,прокурору другоговідділу процесуальногокерівництва управлінняпроцесуального керівництвау кримінальнихпровадженнях слідчих ОСОБА_8 ,а такожслідчим слідчоїгрупи тапрокурорам групипрокурорів укримінальному провадженні,тимчасовий доступдо документівта надатирозпорядження пронадання можливостівилучення належнимчином завіренихкопій документівз питань взаємовідносин ФОП ОСОБА_7 ( НОМЕР_41 ) з ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_9 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_7 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_45 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_5 ) за період з 01.01.2015 по 31.03.2017, які перебувають у володінні ФОП ОСОБА_7 ( НОМЕР_41 ), яке знаходиться за адресою: АДРЕСА_1 ,саме:

-договори, угоди, контракти, з додатками, специфікаціями та додатковими угодами до них;

-прибуткові накладні, акти виконаних робіт, інші первинні документи бухгалтерського обліку, які підтверджують отримання товарів (робіт, послуг);

-податкові накладні, розрахунки коригування кількісних та вартісних показників;

-товарнотранспортні накладні;

-акти звірки взаєморозрахунків;

-платіжні доручення на перерахування грошових коштів на користь вищевказаного постачальника;

-векселі, акти прийому - передачі векселів, акти погашення векселів, акти пред`явлення векселів до сплати та документи щодо їх обліку, у разі проведення взаєморозрахунків з вищевказаним постачальником у вексельній формі;

-договори та акти взаємозаліків, заліку зустрічних вимог, договори переуступки права вимоги боргу та документи щодо їх обліку, у разі проведення взаєморозрахунків з вищевказаним постачальником у зазначених формах;

-документи складського обліку;

-оборотні відомості по рахунку 63 «Розрахунки з вітчизняним постачальниками» по вищевказаному постачальнику;

-оборотні відомості по рахунку 685 «Розрахунки з іншими дебіторами та кредиторами» по вищевказаному постачальнику;

-оборотні відомості по рахунку 28 «Товари» з зазначенням номенклатури отриманих товарів (робіт, послуг), кількості, ціни за одиницю, показника в грошовому вимірнику;

-документи щодо здійснення претензійно - позовної роботи, рішення та постанови судових органів, документи державної виконавчої служби, стосовно взаємовідносин з вищевказаним постачальником;

-документи про сальдо розрахунків із постачальником на останню дату балансу;

-документи щодо транспортування товарів, його перевезення з зазначенням марки, державного номеру авто та причепів, П.І.Б. водія.

-при здійсненні транспортування отриманого товару орендованими транспортними засобам копії: договорів з перевізником (експедитором) з додатками, специфікаціями та додатковими угодами до них, товарнотранспортних накладних, платіжних доручень на перерахування грошових коштів на користь перевізника (експедитора);

-при здійсненні зберігання отриманого товару у власних приміщеннях документи, на підставі яких належить право власності на складські приміщення, адресу та площу складських приміщень;

-при здійсненні зберігання отриманого товару в орендованих складських приміщеннях копії: договорів з орендодавцем (зберігачем) з додатками, специфікаціями та додатковими угодами до них, актів наданих послуг оренди за період зберігання отриманого товару, платіжних доручень на перерахування грошових коштів на користь перевізника (експедитора);

-документи щодо включених сум по отриманих товарах (роботах, послугах) від вищевказаного постачальника до складу витрат та податкового кредиту із зазначенням податкового періоду в якому проведено включення;

-у разі використання придбаних товарів (робіт, послуг) у власній господарській діяльності документи щодо напрямку їх використання;

-у разі подальшої реалізації придбаних товарів (робіт, послуг) на адресу покупців (замовників) копії документів:

?договори, угоди, контракти, з додатками, специфікаціями та додатковими угодами до них;

?видаткові накладні, акти виконаних робіт, інші первинні документи бухгалтерського обліку, які підтверджують реалізацію товарів (робіт, послуг);

?податкові накладні, розрахунки коригування кількісних та вартісних показників;

?товарнотранспортні накладні;

?акти звірки взаєморозрахунків;

?платіжні доручення на отримання грошових коштів від покупця;

-документи щодо даних про сальдо розрахунків із покупцем (замовником) на останню дату балансу;

-документи, в яких вказано:

?яка особа здійснювала оформлення документів при придбанні від постачальника товарів (робіт, послуг);

?яким чином відбувалась передача товару, отримання робіт, послуг, які особи здійснювали прийом-передачу;

?яким чином здійснювалось спілкування з службовими особами, представниками чи працівниками постачальника;

?вхідні телефонні дзвінки та адреси електронних скриньок працівників постачальника для спілкування з службовими особами, представниками чи працівниками підприємством з ознаками «фіктивності»;

?наявні поштові та інші адреси постачальника у випадку надсилання документів засобами поштового зв`язку.

Визначити строк дії ухвали тривалістю 30 днів, який обраховувати з дня постановлення ухвали слідчим суддею.

Слідчий суддя ОСОБА_1

Ухвала виготовлена в двох примірниках.

Примірник 1 -в матеріали судового провадження № 757/30755/18-к

Примірник 2 виданий слідчому ОСОБА_3

Слідчий суддя ОСОБА_1

Дата ухвалення рішення25.06.2018
Оприлюднено22.02.2023
Номер документу74997172
СудочинствоКримінальне
Сутьтимчасовий доступ до речей і документів

Судовий реєстр по справі —757/30755/18-к

Ухвала від 25.06.2018

Кримінальне

Печерський районний суд міста Києва

Карабань В. М.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні