Постанова
від 23.05.2018 по справі 757/8219/18-п
ПЕЧЕРСЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД МІСТА КИЄВА

печерський районний суд міста києва

Справа № 757/8219/18-п

П О С Т А Н О В А

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

23.05.2018 року суддя Печерського районного суду м. Києва Карабань В.М., розглянувши матеріали, які надійшли з Департаменту з питань запобігання політичній корупції Національного агентства з питань запобігання корупції, про притягнення до адміністративної відповідальності ОСОБА_1, ІНФОРМАЦІЯ_1, громадянки України, зареєстрований за адресою: АДРЕСА_1, працюючої керівником політичної партії Всеукраїнське об'єднання Демократична альтернатива , за ч.1 ст. 212-21Кодексу України про адміністративні правопорушення, -

встановив:

Згідно протоколу про адміністративне правопорушення №60-22/23 від 06.02.2018 року, за результатами аналізу Звіту політичної партії про майно, доходи, витрати і зобов'язання фінансового характеру (Акт про проведення аналізу Звіту політичної партії про майно, доходи витрати і зобов'язання фінансового характеру від 26.12.2017 за III квартал 2017 року, Висновок про результати аналізу Звіту політичної партії про майно, доходи витрати і зобов'язання фінансового характеру від 26.12.2017 року №793, затвердженого рішенням Національного агентства 28.12.2017 за №1530, сторінки Звіту про майно, доходи, витрати і зобов'язання фінансового характеру політичної партії), поданого політичною партією Всеукраїнське об'єднання Демократична альтернатива (код ЄДРПОУ 40315383) за III квартал 2017 року (далі - Звіт Партії) за підписом голови Партії ОСОБА_1 до Національного агентства з питань запобігання корупції 07.11.2017, встановлено, що оформлення Звіту Партії, включені до нього звітні дані не відповідають вимогам законодавства, а саме: подання Звіту непрошитим, що є порушенням встановлених вимог абзацу 2 пункту 1 розділу II Положення про порядок подання Звіту політичної партії про майно, доходи, витрати в зобов'язання фінансового характеру, затверджено рішенням Національного агентства з питань запобігання корупції.

Вивчивши матеріали адміністративної справи, вважаю, що адміністративний матеріал складений відносно ОСОБА_1 необхідно направити на доопрацювання з наступних підстав.

Органи державної влади, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України (ст. 19 Конституції України).

Відповідно до вимог ст. ст. 254, 256 Кодексу України про адміністративні правопорушенняпротокол про адміністративне правопорушення, у разі його оформлення, складається у двох екземплярах, один з яких під розписку вручається особі, яка притягається до адміністративної відповідальності. У протоколі про адміністративне правопорушення зазначаються: дата і місце його складення, посада, прізвище, ім'я, по батькові особи, яка склала протокол; відомості про особу, яка притягається до адміністративної відповідальності (у разі її виявлення); місце, час вчинення і суть адміністративного правопорушення; нормативний акт, який передбачає відповідальність за дане правопорушення; прізвища, адреси свідків і потерпілих, якщо вони є; пояснення особи, яка притягається до адміністративної відповідальності; інші відомості, необхідні для вирішення справи. Якщо правопорушенням заподіяно матеріальну шкоду, про це також зазначається в протоколі. Протокол підписується особою, яка його склала, і особою, яка притягається до адміністративної відповідальності; при наявності свідків і потерпілих протокол може бути підписано також і цими особами. У разі відмови особи, яка притягається до адміністративної відповідальності, від підписання протоколу, в ньому робиться запис про це. Особа, яка притягається до адміністративної відповідальності, має право подати пояснення і зауваження щодо змісту протоколу, які додаються до протоколу, а також викласти мотиви свого відмовлення від його підписання. При складенні протоколу особі, яка притягається до адміністративної відповідальності, роз'яснюються його права і обов'язки, передбачені статтею 268 цього Кодексу, про що робиться відмітка у протоколі.

Відповідно до ст. 257 КУпАП протокол надсилається органу (посадовій особі), уповноваженому розглядати справу про адміністративне правопорушення.

Згідно ст. 276 КУпАП справа про адміністративне правопорушення розглядається за місцем його вчинення.

Враховуючи, що ПП Всеукраїнське об'єднання Демократична альтернатива , керівником якої є ОСОБА_1, знаходиться за адресою: Київська область, с. Щасливе, вул. Лесі Українки, 14, що територіально не відноситься до Печерського району м. Києва, вважаю за необхідне вказаний протокол направити до Національного агентства з питань запобігання корупції, для подальшого направлення за належністю.

ПОСТАНОВИВ:

Направити адміністративний матеріал відносно ОСОБА_1 до Національного агентства з питань запобігання корупції в м. Києві, для дооформлення.

Постанова оскарженню не підлягає.

Суддя: В.М. Карабань

СудПечерський районний суд міста Києва
Дата ухвалення рішення23.05.2018
Оприлюднено28.06.2018
Номер документу75008652
СудочинствоАдмінправопорушення

Судовий реєстр по справі —757/8219/18-п

Постанова від 23.05.2018

Адмінправопорушення

Печерський районний суд міста Києва

Карабань В. М.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні