Справа №760/5298/18
Провадження № 1-кс/760/3445/18
УХВАЛА
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
23травня 2018року слідчийсуддя Солом`янськогорайонного судум.Києва ОСОБА_1 ,при секретарісудового засідання ОСОБА_2 ,розглянувши увідкритому судовомузасіданні вприміщенні Солом`янськогорайонного судум.Києва клопотаннястаршого слідчогоОВС ВКРСУ ФРГУ ДФСу Київськійобласті ОСОБА_3 ,погоджене прокуроромКиєво-Святошинськоїмісцевої прокуратури ОСОБА_4 ,про призначенняпозапланової документальноїперевірки укримінальному провадженні№4201611000000303від 31.05.2016 за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 3 ст. 212 КК України, -
В С Т А Н О В И В:
До слідчогосудді Солом`янськогорайонного судум.Києва надійшлоклопотання старшогослідчого ОВСВКР СУФР ГУДФС уКиївській області ОСОБА_3 ,погоджене прокуроромКиєво-Святошинськоїмісцевої прокуратури ОСОБА_4 ,про призначенняпозапланової документальноїперевірки укримінальному провадженні№4201611000000303від 31.05.2016 за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 3 ст. 212 КК України.
В клопотанні слідчий просив призначити позапланову документальну перевірку «Комунального закладу Київської обласної ради «Обласне психіатрично-наркологічне медичне об`єднання» (код ЄДРПОУ 01994623), що знаходиться за адресою: Київська область, Васильківський район, селище міського типу Глеваха, вул. Вокзальна, 8.
Слідчий у судове засідання не з`явився, про день та час розгляду клопотання був повідомлений належним чином, про причини неявки не повідомив.
Дослідивши клопотання та додані до нього матеріали, слідчий суддя дійшов висновку про відмову в задоволенні клопотання з наступних підстав.
Порядок проведення документальних позапланових перевірок регламентовано ст.78 ПК України. Зокрема, п.11.1.78 ст.78ПК України передбачено, що документальна позапланова перевірка здійснюється за наявності отриманого рішення суду (слідчого судді) про призначення перевірки.
Відповідно до ч. 2 ст.19Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Разом з цим, положеннями КПК України не встановлено повноваження слідчого судді щодо розгляду клопотання про надання дозволу на проведення перевірки, не регламентовано порядок розгляду таких клопотань, обсяг доказування при розгляді такого клопотання, критерії, за якими слідчий суддя повинен визначати достатність підстав для надання дозволу на проведення перевірки.
Аналогічна позиція міститься в ухвалі Верховного Суду від 06.03.2018 №243/6674/17-к.
Таким чином, зважаючи на те, що відповідно до положень чинного КПК України слідчий суддя не наділений повноваженнями щодо розгляду клопотань про призначення податкових перевірок, слідчий суддя приходить до висновку про відмову у задоволенні даного клопотання.
На підставі викладеного, керуючись ч. 2 ст. 19 Конституції України, ст.ст. 3, 309, 372, 376, 395 КПК України, слідчий суддя, -
У Х В А Л И В:
В задоволенні клопотання відмовити.
Ухвала оскарженню не підлягає.
Слідчий суддя ОСОБА_1
Суд | Солом'янський районний суд міста Києва |
Дата ухвалення рішення | 23.05.2018 |
Оприлюднено | 22.02.2023 |
Номер документу | 75008942 |
Судочинство | Кримінальне |
Кримінальне
Солом'янський районний суд міста Києва
Сергієнко Г. Л.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні