Рішення
від 22.06.2018 по справі 918/208/18
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД РІВНЕНСЬКОЇ ОБЛАСТІ

ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД РІВНЕНСЬКОЇ ОБЛАСТІ

33013, м. Рівне, вул. Набережна, 26А

РІШЕННЯ

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

"22" червня 2018 р. Справа № 918/208/18

Господарський суд Рівненської області у складі судді Церковної Н.Ф. , при секретарі судового засідання Оліфер С.М. ,

розглянувши за правилами загального позовного провадження у відкритому судовому засіданні в залі суду матеріали справи за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю "Укренергоізоляція" до Приватного підприємства "Агро-експрес-сервіс" про стягнення в сумі 131 353 грн. 43 коп.

В судове засідання учасники справи не з'явилися.

Відповідно до частини 14 статті 8, статті 222 Господарського процесуального кодексу України (далі - ГПК України) при розгляді судової справи здійснювалося фіксування судового процесу за допомогою звукозаписувального технічного засобу програмно-апаратного комплексу "Діловодство суду".

Для архівного зберігання оригіналу звукозапису надано диск CD-R, серійний номер D19622.

ОБСТАВИНИ СПРАВИ:

У квітні 2018 року Товариство з обмеженою відповідальністю "Укренергоізоляція" (далі - Товариство, позивач) звернулося до Господарського суду Рівненської області із позовом до Приватного підприємства "Агро-експрес-сервіс" (далі - Підприємство, відповідач) про стягнення заборгованості в сумі 3 643 672 грн. 17 коп., з яких 3 512 318 грн. 74 коп. - основний борг, 27 034 грн. 27 коп. - 3% річних, 104 319 грн. 16 коп. - інфляційні втрати.

Ухвалою суду від 13 квітня 2018 року позовну заяву від 05.04.2018 р. № 24 прийнято до розгляду та відкрито провадження у справі, постановлено здійснювати розгляд справи за правилами загального позовного провадження, підготовче засідання призначено на 03.05.2018 року.

2 травня 2018 року на електронну адресу суду від позивача надійшла заява про виправлення описки в ухвалі суду від 13.04.2018 року про прийняття позовної заяви до розгляду та відкриття провадження у справі, де невірно вказано назва підприємства позивача (а.с. 112).

Ухвалою суду від 3 травня 2018 року виправлено описку в ухвалі суду від 13.04.2018 р.

3 травня 2018 року від відповідача на електронну адресу суду надійшло клопотання про відкладення розгляду справи (а.с. 111).

Також 3 травня 2018 року від позивача на електронну адресу суду надійшла заява про відкладення розгляду справи (а.с. 114).

У зв'язку із чим ухвалою суду від 3 травня 2018 року підготовче засідання відкладено на 23 травня 2018 року.

23 травня 2018 року від позивача на електронну адресу суду надійшла заява про зменшення позовних вимог з копіями платіжних доручень, згідно якої останній просить суд стягнути з відповідача 2 861 991 грн. 81 коп. (а.с. 138-139). Дана заява прийнята судом до розгляду.

Ухвалою суду від 23 травня 2018 року підготовче засідання відкладено на 13 червня 2018 року.

12 червня 2018 року від позивача на електронну адресу суду надійшла заява про зменшення позовних вимог від 12.06.2018 р. № 12/06-18юр. (а.с. 149), в якій останній зазначив, що станом на 12.06.2018 р. заборгованість Підприємства перед Товариством за договором підряду № 14/09/17-1 від 14.09.2017 р. сплачена, у зв'язку із чим позивач зменшує позовні вимоги на суму 3 512 318 грн. 74 коп. Також в даній заяві позивач просить вирішити питання про повернення судового збору відповідно до ст. 7 Закону України "Про судовий збір". Дана заява прийнята судом до розгляду.

13 червня 2018 року від відповідача через відділ канцелярії та документального забезпечення суду надійшло клопотання з платіжними дорученнями про оплату Підприємством основної заборгованості в сумі 3 512 318 грн. 74 коп. (а.с. 155-163).

Ухвалою суду від 13 червня 2018 року закрито підготовче провадження та призначено справу до судового розгляду по суті на 22 червня 2018 року.

15 червня 2018 року від позивача на адресу суду надійшов лист з копіями платіжних доручень.

Сторони про дату, час і місце розгляду справи були повідомлені належним чином, що підтверджується наявним у матеріалах справи повідомленням про вручення відповідних поштових відправлень, проте явку своїх повноважних представників у призначене судове засідання не забезпечили.

За загальним правилом, встановленим частиною 1 статті 202 ГПК України, неявка у судове засідання будь-якого учасника справи за умови, що його належним чином повідомлено про дату, час і місце цього засідання, не перешкоджає розгляду справи по суті.

За таких обставин суд дійшов висновку про розгляд даної справи без участі представників сторін.

Суд також зазначає, що відповідно до частини 4 статті 240 ГПК України у разі неявки всіх учасників справи у судове засідання, яким завершується розгляд справи, розгляду справи без повідомлення (виклику) учасників справи суд підписує рішення без його проголошення.

Датою ухвалення рішення, ухваленого за відсутності учасників справи, є дата складення повного судового рішення (частина 5 вказаної статті).

У судовому засіданні 22 червня 2018 року судом було прийнято рішення.

Дослідивши матеріали справи, перевіривши відповідність наявних у матеріалах справи копій поданих сторонами документів їх оригіналам, всебічно і повно з'ясувавши всі фактичні обставини, на яких ґрунтується позов, об'єктивно оцінивши докази, за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на всебічному, повному і об'єктивному розгляді у судовому процесі всіх обставин справи в їх сукупності, які мають юридичне значення для розгляду справи і вирішення спору по суті, суд, -

ВСТАНОВИВ:

14 вересня 2017 року між Товариством з обмеженою відповідальністю "Укренергоізоляція" (далі - Підрядник) та Приватним підприємством "Агро-експрес-сервіс" (далі - Замовник) був укладений договір підряду № 14/09/17-1, за умовами якого, Підрядник взяв на себе зобов'язання своїми силами і засобами виконати роботи по улаштуванню теплової ізоляції з металопокриттям трубопроводів та обладнання на території цукрового заводу Замовника в смт. Мар'янівка Горохівського району Волинської області (далі - Об'єкт) відповідно до погодженої договірної ціни в обумовлений цим Договором строк, а Замовник зобов'язався надати Підрядникові місце роботи, забезпечити своєчасне фінансування робіт, прийняти належним чином виконані роботи і повністю сплатити їх вартість.

Вказаний договір підписаний уповноваженими представниками його сторін та скріплений печатками цих юридичних осіб.

Згідно пункту 3.1. цього Договору вартість виконання робіт складає сталу договірну ціну та становить 3 299 924 грн. 52 коп. з ПДВ.

Відповідно до пункту 3.3. зазначеного правочину остаточний розрахунок за виконані роботи здійснюється Замовником частинами на підставі виконаних робіт протягом 5 (п'яти) банківських днів після підписання актів приймання-передачі виконаних робіт.

Пунктом 8.2. цього Договору сторони погодили, що за несвоєчасне виконання фінансових зобов'язань Замовник сплачує Підряднику суму боргу з врахуванням встановленого індексу інфляції за весь термін прострочення, а також 3% річних з простроченої суми.

З матеріалів справи вбачається, що загальна заборгованість по сплаті за виконані роботи за Договором підряду № 14/09/17-1 складає 509 965 грн. 54 коп.

Судом встановлено, що 2 жовтня 2017 року між сторонами було підписано додаткову угоду № 1 до Договору підряду № 14/09/17-1 від 14.09.2017 р., згідно п. 1 якої сторони узгодили, що за Договором підряду № 14/09/17-1 Підрядник зобов'язався на власний ризик виконати додаткові роботи за завданням Підрядника, а саме: додаткові роботи з улаштування теплової ізоляції з металопокриттям трубопроводів та обладнання на території цукрового заводу Замовника в смт. Мар'янівка Горохівського району Волинської області відповідно до додатків № 1 та № 2 (кошторис та обсяги робіт), що є невід'ємними частинами даної Додаткової угоди.

Загальна вартість додаткових робіт за даною Додатковою угодою становить 5 391 540 грн. 97 коп., в тому числі ПДВ 20% - 898 590 грн. 16 коп.

Замовник оплачує вартість додаткових робіт за даною Додатковою угодою у наступному порядку:

Аванс в розмірі 60% від загальної вартості робіт за цією Додатковою угодою в сумі 3 234 924,58грн. (Три мільйона двісті тридцять чотири тисячі дев'ятсот двадцять чотири грн. 58 коп.), в тому числі ПДВ 20% - 539 154 грн. 10 коп. - протягом 5 банківських днів з моменту підписання цієї додаткової угоди.

Решту суми в розмірі 40% від загальної вартості робіт за цією Додатковою угодою в сумі 2 156 616 грн. 39 коп., в тому числі ПДВ 20% - 359 436 грн. 07 коп. - Підрядник оплачує по закінченню робіт, протягом 5 банківських днів після підписання Акту приймання виконаних робіт обома Сторонами.

Строк виконання робіт, що передбачені у п. 1 даної Додаткової угоди складає 60 (шістдесят) робочих днів з моменту оплати авансу відповідно до п. 3.1 цієї додаткової угоди та передачі Замовником Підряднику об'єкту готового до проведення робіт.

Дана Додаткова угода вступає в дію з моменту підписання обома сторонами і діє до повного виконання сторонами зобов'язань за цією Додатковою угодою та Договором підряду №14/09/17-1 від 14.09.2017 р.

У всьому іншому, що не передбачено даною Додатковою угодою сторони керуються умовами Договору підряду №14/09/17-1 від 14.09.2017 р.

З матеріалів справи вбачається, що за даною Додатковою угодою заборгованість по сплаті за виконані роботи складає 2 156 612 грн. 47 коп.

Крім того судом встановлено, що 20 листопада 2017 року між сторонами було підписано додаткову угоду № 2 до Договору підряду № 14/09/17-1 від 14.09.2017 р., згідно п. 1 якої сторони узгодили, що за Договором підряду №14/09/17-1 від 14.09.2017р. Підрядник зобов'язується на власний ризик виконати додаткові роботи за завданням Підрядника, а саме: Улаштування теплової ізоляції з металопокриттям трубопроводів на території цукрового заводу Замовника в смт. Мар'янівка Горохівського району Волинської області відповідно до додатків № 1 та № 2 (кошторис та обсяги робіт), що є невід'ємними частинами даної Додаткової угоди.

Загальна вартість додаткових робіт за даною Додатковою угодою становить 443 986 грн. 09 коп., в тому числі ПДВ 20% - 73 997 грн. 68 коп.

Замовник оплачує вартість додаткових робіт за даною Додатковою по закінченню робіт, протягом 5 банківських днів після підписання Акту приймання виконаних робіт обома сторонами.

Строк виконання робіт, що передбачені у п. 1 даної Додаткової угоди складає до 30 (тридцяти) робочих днів з моменту підписання цієї додаткової угоди та передачі Замовником Підряднику об'єкту готового до проведення робіт.

Дана Додаткова угода вступає в дію з моменту підписання обома сторонами і діє до повного виконання сторонами зобов'язань за цією Додатковою угодою та Договором підряду № 14/09/17-1 від 14.09.2017 р.

У всьому іншому, що не передбачено даною Додатковою угодою сторони керуються умовами Договору підряду №14/09/17-1 від 14.09.2017 р.

З матеріалів справи вбачається, що за даною Додатковою угодою заборгованість по сплаті за виконані роботи складає 443 986 грн. 09 коп.

Крім того судом встановлено, що 24 листопада 2017 року між сторонами було підписано додаткову угоду № 3 до Договору підряду № 14/09/17-1 від 14.09.2017 р., згідно п. 1 якої сторони узгодили, що за Договором підряду №14/09-17-1 від 14.09.2017р. Підрядник зобов'язується на власний тазик виконати додаткові роботи за завданням Підрядника, а саме: Улаштування теплової ізоляції обладнання на території цукрового заводу Замовника в смт. Мар'янівка Горохівського району Волинської області відповідно то додатку №1 (кошторис), що є невід'ємною частиною даної Додаткової угоди.

Загальна вартість додаткових робіт за даною Додатковою угодою становить 49 676 грн. 65 коп., в тому числі ПДВ 20% - 8 279 грн. 44 коп.

Замовник оплачує вартість додаткових робіт за даною Додатковою по закінченню робіт, протягом 5 банківських днів після підписання Акту приймання виконаних робіт обома Сторонами.

Строк виконання робіт, що передбачені у п. 1 даної Додаткової угоди складає до 25 робочих днів з моменту підписання цієї додаткової угоди та передачі Замовником Підряднику об'єкту готового до проведення робіт, т. Дана Додаткова угода вступає в дію з моменту підписання обома сторонами і діє до повного виконання сторонами зобов'язань за цією Додатковою угодою та Договором підряду №14/09/17-1 від 14.09.2017 р.

У всьому іншому, що не передбачено даною Додатковою угодою сторони керуються умовами Договору підряду №14/09/17-1 від 14.09.2017 р.

З матеріалів справи вбачається, що за даною Додатковою угодою заборгованість по сплаті за виконані роботи складає 49 676 грн. 65 коп.

Крім того судом встановлено, що 24 листопада 2017 року між сторонами було підписано додаткову угоду № 4 до Договору підряду № 14/09/17-1 від 14.09.2017 р., згідно п. 1 якої сторони узгодили, що за Договором підряду №14/09-17-1 від 14.09.2017 р. Підрядник зобов'язується на власний ризик виконати додаткові роботи за завданням Підрядника, а саме: улаштування теплової ізоляції трубопроводів та обладнання на території цукрового заводу Замовника в смт. Мар'янівка Горохівського району Волинської області відповідно до додатків № 1 та № 2 (кошторис та обсяги робіт), що є невід'ємними частинами даної Додаткової угоди.

Загальна вартість додаткових робіт за даною Додатковою угодою становить 243 147 грн. 86 коп., в тому числі ПДВ 20% - 40 524 грн. 64 коп.

Замовник оплачує вартість додаткових робіт за даною Додатковою по закінченню робіт, протягом 5 банківських днів після підписання Акту приймання виконаних робіт обома Сторонами.

Строк виконання робіт, що передбачені у п. 1 даної Додаткової угоди складає 30 робочих днів з моменту підписання цієї додаткової угоди та передачі Замовником Підряднику об'єкту готового до проведення робіт.

Дана Додаткова угода вступає в дію з моменту підписання обома сторонами і діє до повного виконання сторонами зобов'язань за цією Додатковою угодою та Договором підряду № 14/09/17-1 від 14.09.2017 р.

У всьому іншому, що не передбачено даною Додатковою угодою сторони керуються умовами Договору підряду № 14/09/17-1 від 14.09.2017 р.

З матеріалів справи вбачається, що за даною Додатковою угодою заборгованість по сплаті за виконані роботи складає 243 147 грн. 86 коп.

Крім того судом встановлено, що 24 листопада 2017 року між сторонами було підписано додаткову угоду № 5 до Договору підряду № 14/09/17-1 від 14.09.2017 р., згідно п. 1 якої сторони узгодили, що за Договором підряду №14/09-17-1 від 14.09.2017р. Підрядник зобов'язується на власний ризик виконати додаткові роботи за завданням Підрядника, а саме: Улаштування теплової ізоляції трубопроводів на території цукрового заводу Замовника в смт. Мар'янівка Горохівського району Волинської області відповідно до додатків № 1 та № 2 (кошторис та обсяги робіт), що є невід'ємними частинами даної Додаткової угоди.

Загальна вартість додаткових робіт за даною Додатковою угодою становить 108 930 грн. 13 коп., в тому числі ПДВ 20% - 18 155 грн. 02 коп.

Замовник оплачує вартість додаткових робіт за даною Додатковою угодою по закінченню робіт, протягом 5 (п'яти) банківських днів після підписання Акту приймання виконаних робіт обома Сторонами.

Строк виконання робіт, що передбачені у п. 1 даної Додаткової угоди складає до 20 робочих днів з моменту підписання цієї додаткової угоди та передачі Замовником Підряднику об'єкту готового до проведення робіт.

Дана Додаткова угода вступає в дію з моменту підписання обома сторонами і діє до повного виконання сторонами зобов'язань за цією Додатковою угодою та Договором підряду №14/09/17-1 від 14.09.2017 р.

У всьому іншому, що не передбачено даною Додатковою угодою сторони керуються умовами Договору підряду № 14/09/17-1 від 14.09.2017 р.

З матеріалів справи вбачається, що за даною Додатковою угодою заборгованість по сплаті за виконані роботи складає 108 930 грн. 13 коп.

Вказані додаткові угоди підписані уповноваженими представниками їх сторін та скріплені печатками цих юридичних осіб.

З матеріалів справи вбачається, що на виконання умов вищенаведеного договору та додаткових угод позивач виконав передбачені цими правочинами роботи.

Про належне виконання позивачем своїх зобов'язань за спірним договором також свідчить відсутність з боку відповідача претензій та повідомлень про порушення Товариством умов даних угод.

Водночас судом встановлено, що Підприємство взяте на себе зобов'язання за вищевказаним договором по оплаті вартості робіт виконало не в повному обсязі, у зв'язку з чим у останнього перед Товариством утворилася заборгованість в розмірі 3 512 318 грн. 74 коп.

Також судом встановлено, що у зв'язку з неналежним виконанням Замовником своїх обов'язків за укладеним між сторонами договором, позивач надіслав на адресу відповідача претензію від 07.02.2018 р. № 5 про сплату заборгованості (а.с. 80-82).

Однак вказана вимога відповідачем задоволена не була, заборгованість по сплаті коштів за договором у добровільному порядку не погашена.

У той же час судом встановлено, що згідно платіжних доручень від 06.04.2018 р. на суму 190 000 грн. 00 коп., від 12.04.2018 р. на суму 10 000 грн. 00 коп., від 15.05.2018 р. на суму 300 326 грн. 93 коп., від 21.05.2018 р. на суму 150 000 грн. 00 коп., від 30.05.2018 р. на суму 100 000 грн. 00 коп., від 01.06.2018 р. на суму 761 991 грн. 81 коп., від 05.06.2018 р. на суму 1 000 000 грн. 00 коп., від 11.06.2018 р. на суму 1 000 000 грн. 00 коп. Підприємством за укладеним між сторонами Договором підряду № 14/09/17-1 від 14.09.2017 р. було перераховано позивачу грошові кошти на загальну суму 3 512 318 грн. 74 коп.

Разом з тим з матеріалів справи вбачається, що Товариство звернулося до Господарського суду Рівненської області з даним позовом 10 квітня 2018 року, що підтверджується вхідним штампом канцелярії Господарського суду Рівненської області, проставленим на першій сторінці позовної заяви Товариства (а.с. 3).

Провадження ж у даній справі відповідно до приписів господарського процесуального законодавства було порушено ухвалою суду від 13 квітня 2018 року.

Відповідно до пункту 2 частини 1 статті 231 ГПК України господарський суд закриває провадження у справі, якщо, зокрема, відсутній предмет спору.

Зі змісту вищенаведених нормативних приписів чинного законодавства вбачається, що господарський суд закриває провадження у справі в зв'язку з відсутністю предмета спору, зокрема, у випадку припинення існування предмета спору (наприклад, сплата суми боргу, знищення спірного майна, скасування оспорюваного акта державного чи іншого органу тощо), якщо між сторонами у зв'язку з цим не залишилося неврегульованих питань.

Аналогічна правова позиція викладена у пункті 4.4 постанови Пленуму Вищого господарського суду України від 26 грудня 17 травня 2011 року № 18 "Про деякі питання практики застосування Господарського процесуального кодексу України судами першої інстанції".

Приймаючи до уваги, що станом на день розгляду справи відповідач сплатив заборгованість за виконані роботи в повному обсязі, а саме в сумі 3 512 318 грн. 74 коп., даний факт підтверджується наявними у матеріалах справи належними доказами, суд відповідно до вищезазначеної норми дійшов висновку про необхідність закриття провадження у справі в частині позовної вимоги про стягнення з відповідача основної суми боргу в розмірі 3 512 318 грн. 74 коп.

Крім суми основного боргу позивач просить суд стягнути з відповідача 27 034 грн. 27 коп. 3% річних та 104 319 грн. 16 коп. інфляційних втрат.

Пунктом 8.2. цього Договору сторони погодили, що за несвоєчасне виконання фінансових зобов'язань Замовник сплачує Підряднику суму боргу з врахуванням встановленого індексу інфляції за весь термін прострочення, а також 3% річних з простроченої суми.

Пунктами 7 Додаткових угод до Договору підряду № 14/09/17-1 від 14.09.2017 р. сторони погодили, що у всьому іншому, що не передбачено даними Додатковими угодами сторони керуються умовами Договору підряду №14/09/17-1 від 14.09.2017 р.

Відповідно до статті 625 Цивільного кодексу України боржник не звільняється від відповідальності за неможливість виконання грошового зобов'язання. Боржник, який прострочив виконання грошового зобов'язання, на вимогу кредитора зобов'язаний сплатити суму боргу з урахуванням встановленого індексу інфляції за весь час прострочення, а також три проценти річних від простроченої суми, якщо інший розмір процентів не встановлений договором або законом.

В свою чергу, суд погоджується з вірністю зробленого позивачем розрахунку 3% річних в розмірі 27 034 грн. 27 коп. та інфляційних втрат в розмірі 104 319 грн. 16 коп.

Враховуючи, що відповідач прострочив виконання зобов'язання по оплаті за виконані роботи, з нього на користь позивача на підставі ст. 625 ЦК України підлягають стягненню інфляційні втрати та 3% річних згідно розрахунку, який надано позивачем у розмірі 104 319 грн. 16 коп. інфляційних втрат та 27 034 грн. 27 коп. 3% річних.

Відповідно до ч. 1 ст. 73 ГПК України доказами є будь-які дані, на підставі яких суд встановлює наявність або відсутність обставин (фактів), що обґрунтовують вимоги і заперечення учасників справи, та інших обставин, які мають значення для вирішення справи.

За приписами ч. 1 ст. 74 ГПК України кожна сторона повинна довести ті обставини, на які вона посилається як на підставу своїх вимог або заперечень.

Статтею 76 ГПК України визначено, що належними є докази, на підставі яких можна встановити обставини, які входять в предмет доказування. Суд не бере до розгляду докази, які не стосуються предмета доказування. Предметом доказування є обставини, які підтверджують заявлені вимоги чи заперечення або мають інше значення для розгляду справи і підлягають встановленню при ухваленні судового рішення.

Відповідно до ч. 1 ст. 77 ГПК України обставини, які відповідно до законодавства повинні бути підтверджені певними засобами доказування, не можуть підтверджуватися іншими засобами доказування.

За приписами ч. 1 ст. 86 ГПК України суд оцінює докази за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на всебічному, повному, об'єктивному та безпосередньому дослідженні наявних у справі доказів.

За таких обставин, в повній мірі дослідивши матеріали, суд дійшов висновку про те, що позовні вимоги Товариства до Підприємства є обґрунтованими, підтвердженими належними доказами та такими, що підлягають задоволенню в сумі 27 034 грн. 27 коп. 3% річних та 104 319 грн. 16 коп. інфляційних втрат.

Відповідно до ст. 129 ГПК України судовий збір покладається у спорах, що виникають при виконанні договорів та з інших підстав, - на сторони пропорційно розміру задоволених позовних вимог.

На підставі викладеного, враховуючи положення ст. 129 ГПК України, оплата судових витрат покладається на відповідача пропорційно задоволеним вимогам в розмірі 1 970 грн. 30 коп.

Керуючись ст. ст. 73-79, 91, 123, 129, 178, 202, 222, 231, 233, 236-238, 240-242 Господарського процесуального кодексу України, суд -

ВИРІШИВ:

Позов задовольнити частково.

Стягнути з Приватного підприємства "Агро-експрес-сервіс" (35112, Рівненська область, Млинівський район, с. Ярославичі, код ЄДРПОУ 30132761) на користь Товариства з обмеженою відповідальністю "Укренергоізоляція" (61017, м. Харків, вул. Котлова, 183, код ЄДРПОУ 38774548) 27 034 (двадцять сім тисяч тридцять чотири) грн. 27 коп. 3% річних, 104 319 (сто чотири тисячі триста дев'ятнадцять) грн. 16 коп. інфляційних втрат та 1 970 (одну тисячу дев'ятсот сімдесят) грн. 30 коп. судового збору.

Наказ видати після набрання судовим рішенням законної сили.

Провадження у справі в частині вимог Товариства з обмеженою відповідальністю "Укренергоізоляція" про стягнення з Приватного підприємства "Агро-експрес-сервіс" основного боргу в сумі 3 512 318 грн. 74 коп. закрити.

Рішення господарського суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги, якщо апеляційну скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови суду апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.

Апеляційна скарга на рішення суду подається протягом двадцяти днів з дня його проголошення безпосередньо до суду апеляційної інстанції. Якщо в судовому засіданні було оголошено лише вступну та резолютивну частини рішення суду, або у разі розгляду справи (вирішення питання) без повідомлення (виклику) учасників справи, зазначений строк обчислюється з дня складення повного судового рішення.

У той же час згідно підпункту 17.5 пункту 17 Перехідних Положень ГПК України до дня початку функціонування Єдиної судової інформаційно-телекомунікаційної системи апеляційні та касаційні скарги подаються учасниками справи до або через відповідні суди, а матеріали справ витребовуються та надсилаються судами за правилами, що діяли до набрання чинності цією редакцією Кодексу.

Відповідно до частини 5 статті 240 ГПК України датою ухвалення рішення, ухваленого за відсутності учасників справи, є дата складення повного судового рішення.

Повний текст рішення складено та підписано 2 липня 2018 року.

Суддя Церковна Н.Ф.

Дата ухвалення рішення22.06.2018
Оприлюднено02.07.2018
Номер документу75017617
СудочинствоГосподарське
Сутьстягнення в сумі 131 353 грн. 43 коп. В судове засідання учасники справи не з'явилися. Відповідно до частини 14 статті 8, статті 222 Господарського процесуального кодексу України (далі - ГПК України) при розгляді судової справи здійснювалося фіксування судового процесу за допомогою звукозаписувального технічного засобу програмно-апаратного комплексу "Діловодство суду". Для архівного зберігання оригіналу звукозапису надано диск СD-R, серійний номер D19622

Судовий реєстр по справі —918/208/18

Ухвала від 02.07.2018

Господарське

Господарський суд Рівненської області

Церковна Н.Ф.

Рішення від 22.06.2018

Господарське

Господарський суд Рівненської області

Церковна Н.Ф.

Ухвала від 13.06.2018

Господарське

Господарський суд Рівненської області

Церковна Н.Ф.

Ухвала від 03.05.2018

Господарське

Господарський суд Рівненської області

Церковна Н.Ф.

Ухвала від 13.04.2018

Господарське

Господарський суд Рівненської області

Церковна Н.Ф.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні