Постанова
від 03.07.2018 по справі 379/801/18
ТАРАЩАНСЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

Справа № 379/801/18

3/379/266/18

ПОСТАНОВА

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

03.07.2018 рокум.Тараща

Суддя Таращанського районного суду Київської області Зінкін Володимир Іванович, розглянувши матеріали адміністративної справи, що надійшли від Головного управління ДФС у Київській області про притягнення до адміністративної відповідальності ОСОБА_1, ІНФОРМАЦІЯ_1, РНОКПП НОМЕР_1, неодружену, маючу на утриманні одну малолітню дитину, ІНФОРМАЦІЯ_2, головного бухгалтера СТОВ Світанок (код за ЄДРПОУ 04301939, місцезнаходження: с. Косяківка Таращанського району Київської області), проживаючу за адресою: ІНФОРМАЦІЯ_3, раніше до адміністративної відповідальності не притягувалася, за вчинення правопорушення передбаченого ст. 163-1 ч. 1 КУпАП, -

ВСТАНОВИВ:

ОСОБА_1, будучи головним бухгалтером СТОВ Світанок (код за ЄДРПОУ 04301939, місцезнаходження: с. Косяківка Таращанського району Київської області), вчинила адміністративне правопорушення, передбачене ч. 1 ст. 163-1 КУпАП: при проведенні фактичної перевірки виявлено завищення податкового кредиту податку на додану вартість а сумі 26600,00 грн. в липні 2017 року, чим порушено п. 198.6 ст. 198 ПКУ.

Під час розгляду справи ОСОБА_1 свою вину не визнала, надала пояснення та просить справу про адміністративне правопорушення закрити в зв'язку з відсутністю в її діях складу адміністративного правопорушення, а також закінченням строків накладення адміністративного стягнення.

Відповідно до ч.1 ст.9 КУпАП, адміністративним правопорушенням (проступком) визнається протиправна, винна (умисна або необережна) дія чи бездіяльність, яка посягає на громадський порядок, власність, права і свободи громадян, на встановлений порядок управління і за яку законом передбачено адміністративну відповідальність.

Статтею 280 КУпАП передбачено, що орган (посадова особа) при розгляді справи про адміністративне правопорушення зобов'язаний зясувати: чи було вчинено адміністративне правопорушення, чи винна дана особа в його вчиненні, чи підлягає вона адміністративній відповідальності, чи є обставини, що пом'якшують і обтяжують відповідальність, чи заподіяно майнову шкоду, чи є підстави для передачі матеріалів про адміністративне правопорушення на розгляд громадської організації, трудового колективу, а також з'ясувати інші обставини, що мають значення для правильного вирішення справи.

Вина ОСОБА_1 доведена матеріалами справи: протоколом про адміністративне правопорушення № 42 від 08.06.2018 року (а.с.1); копією акта документальної позапланової виїзної перевірки від 08.06.2018 року №473/10-36-14-11/04301939.

В діях ОСОБА_1 вбачаю склад адміністративного правопорушення, передбаченого ч.1 ст.163-1 КпАП України.

При розгляді адміністративного протоколу встановлено, що адміністративне правопорушення ОСОБА_1 вчинено у липні 2017 року, адміністративний протокол відносно ОСОБА_1 складено 08.06.2018 року, а надійшов він до Таращанського районного суду 19.06.2018 року.

Відтак, суд позбавлений можливості притягнути винну особу до адміністративної відповідальності і справа підлягає закриттю відповідно до п.7 ч.1 ст.247 КпАП України у зв'язку з закінченням на момент розгляду справи строків, передбачених ст.38 КпАП України, якою встановлено, що адміністративне стягнення може бути накладено не пізніш як через три місяці з дня вчинення правопорушення, оскільки на момент розгляду адміністративної справи закінчилися строки накладення адміністративного стягнення на ОСОБА_1 за вчинення адміністративного правопорушення, передбаченого ч.1 ст.163-1 КпАП України, так як вказане порушення, вчинене ОСОБА_1, не є триваючим, тому строк притягнення до адміністративної відповідальності закінчився.

Відповідно до ч. 2 ст. 38 КУпАП, якщо справи про адміністративні правопорушення відповідно до цього Кодексу чи інших законів підвідомчі суду (судді), стягнення може бути накладено не пізніш як через три місяці з дня вчинення правопорушення, а при триваючому правопорушенні - не пізніш як через три місяці з дня його виявлення, крім справ про адміністративні правопорушення, зазначені у частині третій цієї статті.

Згідно п. 7 ч. 1 ст. 247 КУпАП провадження в справі про адміністративне правопорушення не може бути розпочато, а розпочате підлягає закриттю при закінченні на момент розгляду справи про адміністративне правопорушення строків, передбачених статтею 38 цього Кодексу.

Оскільки, з матеріалів справи вбачається, що з дня вчинення правопорушення пройшло понад три місяці, вважаю за необхідне закрити дане провадження в справі про адміністративне правопорушення, в зв'язку із закінченням на момент розгляду справи строків накладення адміністративного стягнення, передбачених ст. 38 КУпАП.

Керуючись ст.ст. 38, 155-1, 247, 283-285, 287 КУпАП України,-

ПОСТАНОВИВ:

Провадження в справі про притягнення до адміністративної відповідальності ОСОБА_1 за ч.1 ст. 163-1 КУпАП закрити, в зв'язку із закінченням на момент розгляду справи строків накладання адміністративного стягнення.

Постанова може бути оскаржено особою щодо якої її винесено, а також потерпілим, шляхом подачі апеляційної скарги або прокурором може бути внесено подання упродовж десяти днів з дня винесення постанови до Апеляційного суду Київської області через Таращанський районний суд Київської області.

Головуючий: ОСОБА_2.

СудТаращанський районний суд Київської області
Дата ухвалення рішення03.07.2018
Оприлюднено04.07.2018
Номер документу75057289
СудочинствоАдмінправопорушення

Судовий реєстр по справі —379/801/18

Постанова від 03.07.2018

Адмінправопорушення

Таращанський районний суд Київської області

Зінкін В. І.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні