Рішення
від 02.07.2018 по справі 815/6661/17
ОДЕСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ОДЕСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ

РІШЕННЯ

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

22 червня 2018 року м. Одеса Справа № 815/6661/17

Одеський окружний адміністративний суд у складі судді Іванова Е.А.,

за участю: секретаря Ягенської К.О., представників: позивача Мельничук І.В., відповідача Нестеренко Н.М.,

розглянувши у відкритому судовому засіданні в залі суду в м.Одесі адміністративну справу за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю Шампань України до Міністерства аграрної політики та продовольства України, Державної казначейської служби України, за участі третьої особи, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору на стороні відповідача Управління агропромислового розвитку Арцизької РДА про визнання протиправною відмову щодо виплати компенсації згідно "Порядку справляння збору та використання коштів на розвиток виноградарства, садівництва і хмелярства", зобов'язання Міністерство аграрної політики та продовольства України включити TOB "Шампань України" до переліку суб'єктів господарювання, які мають право на компенсацію за бюджетною програмою "Державна підтримка розвитку хмелярства, закладення молодих садів, виноградників та ягідників та нагляд за ними" у розмірі фактично понесених витрат на суму 3034170грн., та стягнення з Державного бюджету України компенсацію за бюджетною програмою по КПКВ 2801350 суми в розмірі 3034170грн.

ВСТАНОВИВ:

ТОВ Шампань України звернулось з позовом до Міністерства аграрної політики та продовольства України, Державної казначейської служби України у якому з урахуванням заяви про збільшення позовних вимог просить суд визнати протиправною відмову щодо виплати компенсації згідно "Порядку справляння збору та використання коштів на розвиток виноградарства, садівництва і хмелярства", зобов'язати Міністерство аграрної політики та продовольства України включити TOB "Шампань України" до переліку суб'єктів господарювання, які мають право на компенсацію за бюджетною програмою "Державна підтримка розвитку хмелярства, закладення молодих садів, виноградників та ягідників та нагляд за ними" у розмірі фактично понесених витрат на суму 3034170 грн., та стягннути з Державного бюджету України компенсацію за бюджетною програмою по КПКВ 2801350 суми в розмірі 3034170 грн.. Позовні вимоги мотивовані тим, що ТОВ Шампань України є суб'єктом підприємницької діяльності, основним видом діяльності якого є вирощуванням винограду, а також зернових культур (крім рису), бобових культур і насіння олійних культур, вирощування винограду, виробництво виноградних вин тощо, у зв'язку з чим господарство має право на отримання коштів з метою компенсації витрат у виноградарстві та садівництві, відповідно на нього поширюється дія постанови Кабінету Міністрів України від 15.07.2005 №587 Про затвердження Порядку справляння збору та використання коштів на розвиток виноградарства, садівництва і хмелярства (надалі у тексті - Постанова №587). Комісією у складі: голови комісії ОСОБА_4 - начальника управління агропромислового розвитку, членів комісії: ОСОБА_5 - начальника Тарутинської міжрайонної державної фінансової інспекції, ОСОБА_6 - заступника начальника управління агропромислового розвитку, ОСОБА_7 - начальника фінансового управління райдержадмішстрації було здійснено виїзну перевірку для підтвердження фактичних обсягів виконаних робіт по створенню багаторічних насаджень на молодих неплодоносних виноградниках з початку року, станом на вересень 2012 року по TOB Шампань України , яка підтвердила проведення робіт і фактичні витрати на них, а також наявність належної проектно-кошторисної документації на посадку багаторічних насаджень та наявність первинних документів на їх придбання. У 2012 році TOB Шампань України , яке є правонаступником ПАТ Шампань України було здійснено ряд робіт по догляду за молодими насадженнями та відповідно, понесено витрати, що підтверджується Актами про фактичний обсяг виконаних робіт та витрат станом на 01.09.2012 р. та на 01.10.2012 року. Позивачем виконано повністю вимоги Постанови №587 і вказаний факт підтверджується відповіддю Управління агропромислового розвитку Арцизької РДА Одеської області №122 від 04.12.2017 р.. Окрім того, у Висновках виїзних перевірок та аналізу отриманих документів Арцизькою РДА не виявлено жодних порушень позивачем та невідповідності чи недостатності документів для компенсації за бюджетною програмою 2801350 Державна підтримка розвитку хмелярства, закладення молодих садів, виноградників та ягідників і нагляд за ними , що вказує на неправомірність відмови відповідачем у виділенні вказаних коштів у розмірі фактичних витрат - 3034170 грн. TOB Шампань України та свідчить про визнання заборгованості у зазначеному розмірі, а отже про її безспірність. У відповіді Мінагрополітики України від 28.01.2013 року №138/01-21/281 повідомлено наступне: Згідно з актами про фактичний обсяг виконаних робіт та витрат, які надавалися TOB "Шампань України" у 2012 році, господарством було заявлено до компенсації витрати по догляду за молодими виноградниками на площі 314,87 га. Враховуючи те, що господарством завищено площі насаджень, витрати по догляду за якими підлягають компенсації, на підставі пункту 13 Порядку справляння збору та використання коштів на розвиток виноградарства, садівництва і хмелярства, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 15.07.2005 № 587 (із змінами), TOB "Шампань України" відмовлено у виплаті компенсації. . Однак, позивач зазначає, що у пункті 13 передбачено виключний перелік підстав для відмови і така підстава не передбачена. Також, позивач зазначає, що згідно постанови про закриття кримінального провадження від 26.12.2013 року позивач вже отримував кошти на розвиток виноградарства, садівництва і хмелярства і вони витрачалися за цільовим призначенням. Враховуючи вищевикладене позивач звернувся до суду з вказаним позовом.

Представник відповідача в судовому засіданні позов не визнав та надав до суду письмовий відзив на позов, який мотивований тим, що TOB Шампань України є суб'єктом підприємницької діяльності, основним видом діяльності якого є вирощування зернових культур (крім рису), бобових культурі насіння олійних культур. У 2012 році, з метою отримання компенсації за бюджетною програмою 2801350 Державна підтримка розвитку хмелярства, закладення молодих садів, виноградників та ягідників і нагляд за ними (далі - Програма 2801350) позивач надав комісії Управління агропромислового розвитку Арцизької районної державної адміністрації заяву та пакет документів на компенсацію. Районною комісією зазначені документи були розглянуті та прийнято рішення про попередні обсяги компенсації витрат на розвиток виноградарства, понесених TOB Шампань України . 12.09.2012 та 11.10.2012 на розгляд комісії Мінагрополітики було відправлено зведені відомості про фактичні витрати, попередній обсяг компенсації, висновки за результатами проведення виїзних перевірок, акт про фактичний обсяг виконаних робіт та витрат. Листом Мінагрополітики від 05.03.2013 №37-13-4-12/4509 щодо результатів розгляду документів TOB Шампань України , Управління агропромислового розвитку Арцизької райдержадміністрації Одеської області повідомлено, що TOB Шампань України завищено площі насаджень, витрати по догляду за якими підлягають компенсації, у зв'язку з чим на підставі пункту 13 Порядку, позивачу відмовлено у виплаті компенсації. Механізм справляння збору на розвиток виноградарства, садівництва і хмелярства та використання коштів, передбачених у державному бюджеті за програмою Державна підтримка розвитку хмелярств, закладення молодих садів, виноградників та ягідників і нагляд за ними , здійснюється відповідно до Порядку справляння збору та використання коштів на розвиток виноградарства, садівництва і хмелярства, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 15 липня 2005 року № 587 (у редакції постанови Кабінету Міністрів України від 2 квітня 2012 року № 285) (далі - Порядок). Так, відповідно до підпункту 1 пункту 5 Порядку, бюджетні кошти надаються суб'єктам господарювання, які займаються господарством, садівництвом і хмелярством, незалежно від їх організаційно - правової форми та форми власності для компенсації у поточному бюджетному році витрат (без урахування сум податку на додану вартість) за такими напрямами, зокрема, проведення робіт із закладення насаджень, догляду за ними до вступу у плодоношення (проектні роботи, підготовка ґрунту та посадка, догляд за насадженнями, спорудження шпалери, встановлення систем краплинного зрошення) та придбання матеріалів, необхідних для проведення таких робіт, - у межах затверджених Мінагрополітики нормативів витрат на 1 гектар, що визначаються з урахуванням зони закладення насаджень, схеми посадок та інших технологічних особливостей, а також витрат з виконання відповідних робіт. Для розгляду заяв про компенсацію та документів, поданих суб'єктами господарювання, вирішення інших питань щодо виплати компенсації за рахунок бюджетних коштів Мінагрополітики утворює комісію. Комісії із зазначених питань утворюють також Міністерство аграрної політики та продовольства Автономної Республіки Крим, обласні, районні, Севастопольська міська держадміністрації, до їх складу обов'язково входять представники відповідно Міністерства аграрної політики та продовольства Автономної Республіки Крим, головних управлінь агропромислового розвитку обласних, управлінь агропромислового розвитку районних та управління промисловості, розвитку інфраструктури та агропромислового комплексу Севастопольської міської держадміністрацій, відповідних фінансових органів, органів Держфінінспекції і представників відповідних громадських організацій з правом дорадчого голосу (пункт 6 Порядку). Відповідно до пункту 12 Порядку комісія, утворена Мінагрополітики, вивчає до 1 числа місяця, що настає за місяцем отримання документів, інформацію про попередні обсяги компенсації, подану комісіями, утвореними Міністерством аграрної політики та продовольства Автономної Республіки Крим, обласними та Севастопольською міською держадміністраціями, та визначає остаточний обсяг компенсації, що затверджується наказом Мінагрополітики у розрізі кожного суб'єкта господарювання із застосуванням знижувального коефіцієнта, який обчислюється на відповідний період, та з урахуванням узагальнених попередніх обсягів компенсації. У разі виникнення розбіжностей під час визначення обсягів компенсації між суб'єктами господарювання та відповідними комісіями остаточне рішення приймає утворена Мінагрополітики комісія. Вважає, що твердження позивача про те, що Міністерство аграрної політики зобов'язане було прийняте рішення щодо компенсації йому фактично понесених витрат, оскільки останнім було подано усі необхідні документи Управлінню агропромислового розвитку Арцизької райдержадміністрації Одеської області не відповідає дійсності, оскільки саме комісія Мінагрополітики приймає остаточне рішення щодо виділення компенсації, на підставі поданих суб'єктом господарювання документів. Так, комісією Мінагрополітики встановлено, що TOB Шампань України подано недостовірну інформацію про площі насаджень, витрати по догляду за якими підлягають компенсації. Пунктом 13 Порядку визначено підстави для відмови Мінагрополітики у виплаті компенсації витрат суб'єктам господарювання, зокрема, подання недостовірної інформації, у зв'язку з чим TOB Шампань України було відмовлено у виплаті компенсації, а відтак остаточні обсяги компенсації позивачу не визначались. Крім того, позивач, оспорюючи відмову Мінагрополітики у виплаті компенсації не навів жодних доказів того, що комісією прийнято помилкове рішення за результатом розгляду поданих ним документів.

Представник відповідача Державної казначейської служби України в судове засідання не з'явився, повідомлявся належним чином про день, час та місце проведення судового засідання.

Представник третьої особи Управління агропромислового розвитку Арцизької РДА в судове засідання не з'явився, повідомлявся належним чином про день, час та місце проведення судового засідання, проте надав до суду клопотання про розгляд справи без його участі.

Ухвалою суду від 20.12.2017 року адміністративний позов залишений без руху.

Ухвалою суду від 29.01.2018 року заяву ТОВ "Шампань Україна" про поновлення строку звернення до суду задоволено. Визнано поважними причини пропуску строку ТОВ "Шампань Україна" звернення до суду, поновлено пропущений процесуальний строк та відкрито позовне провадження у справі та вирішено справу розглядати за правилами загального позовного провадження.

Ухвалою суду від 13.03.2018 року зобов'язано Міністерство аграрної політики та продовольства України надати засвідчений витяг з протоколу засідання комісії Міністерств аграрної політики та продовольства України на якому розглядалось питання про обсяги компенсації Товариству з обмеженою відповідальністю "Шампань Україна" понесених витрат у виноградарстві за 2012 рік та засвідчені копії документів на підставі яких приймалось вказане рішення щодо даної компенсації.

Цією ж ухвалою зобов'язано Арцизьку районну державну адміністрацію Одеської області надати відомості чи надавалась відповідь Товариству з обмеженою відповідальністю "Шампань Україна" на її лист який надійшов 22.01.2013р №43 щодо причин не включення господарства до розподілу коштів між суб'єктами господарювання, які займаються виноградарством після отримання відповіді з Міністерство аграрної політики та продовольства України (вх..№37 від 29.03.2013р.), як що так, то чим це підтверджується, як вручалась та надати її копію, якщо ні, то чому.

Ухвалою суду від 23.03.2018 року у задоволенні клопотання представника відповідача про залишення позову без розгляду відмовлено.

Вислухавши пояснення представника відповідача, з'ясувавши обставини справи та дослідивши наявні у справі докази, суд доходить наступних висновків.

Щодо позовної вимоги позивача визнати протиправною відмову щодо виплати компенсації згідно "Порядку справляння збору та використання коштів на розвиток виноградарства, садівництва і хмелярства", зобов'язати Міністерство аграрної політики та продовольства України включити TOB "Шампань України" до переліку суб'єктів господарювання, які мають право на компенсацію за бюджетною програмою "Державна підтримка розвитку хмелярства, закладення молодих садів, виноградників та ягідників та нагляд за ними" у розмірі фактично понесених витрат на суму 3034170 грн. суд вважає, що вона не підлягає задоволенню з огляду на наступне.

Згідно п. 1 Порядку справляння збору та використання коштів на розвиток виноградарства, садівництва і хмелярства, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 15 липня 2005 року № 587 (у редакції постанови Кабінету Міністрів України від 2 квітня 2012 року № 285) (далі - Порядок) цей Порядок визначає механізм справляння збору на розвиток виноградарства, садівництва і хмелярства (далі - збір) та використання коштів, що надійшли від справляння збору в порядку та розмірі, встановлених Законом України "Про збір на розвиток виноградарства, садівництва і хмелярства", до спеціального фонду державного бюджету за програмою "Державна підтримка розвитку хмелярства, закладення молодих садів, виноградників та ягідників і нагляд за ними" (далі - бюджетні кошти).

Відповідно до п. 5 Порядку бюджетні кошти надаються суб'єктам господарювання, які займаються виноградарством, садівництвом і хмелярством (далі - суб'єкти господарювання), незалежно від їх організаційно-правової форми та форми власності для компенсації здійснених у поточному бюджетному році витрат (без урахування сум податку на додану вартість) крім іншого за такими напрямами:

1) проведення робіт із закладення насаджень, догляду за ними до вступу у плодоношення (проектні роботи, підготовка ґрунту та посадка, догляд за насадженнями, спорудження шпалери, встановлення систем краплинного зрошення) та придбання матеріалів, необхідних для проведення таких робіт, - у межах затверджених Мінагрополітики нормативів витрат на 1 гектар, що визначаються з урахуванням зони закладення насаджень, схеми посадок та інших технологічних особливостей, а також витрат з виконання відповідних робіт;

2) придбання саджанців, використаних для ремонту молодих насаджень, які постраждали від несприятливих погодних умов, - у межах установлених Мінагрополітики нормативів;

Витрати, які підлягають компенсації, визначаються згідно з відповідним положенням (стандартом) бухгалтерського обліку.

Бюджетні кошти спрямовуються також на погашення бюджетної кредиторської заборгованості, зареєстрованої в органах Казначейства.

Відповідно до п. 6 Порядку для розгляду заяв про компенсацію та документів, поданих суб'єктами господарювання, вирішення інших питань щодо виплати компенсації за рахунок бюджетних коштів Мінагрополітики утворює комісію в установленому ним порядку. Комісії із зазначених питань утворюють також Міністерство аграрної політики та продовольства Автономної Республіки Крим, обласні, районні, Севастопольська міська держадміністрації, до їх складу обов'язково входять представники відповідно Міністерства аграрної політики та продовольства Автономної Республіки Крим, головних управлінь агропромислового розвитку обласних, управлінь агропромислового розвитку районних та управління промисловості, розвитку інфраструктури та агропромислового комплексу Севастопольської міської держадміністрацій, відповідних фінансових органів, органів Держфінінспекції і представників відповідних громадських організацій з правом дорадчого голосу.

Згідно п. 8 Порядку на підставі поданих відповідно до пункту 7 цього Порядку документів та результатів виїзних перевірок комісії, утворені Міністерством аграрної політики та продовольства Автономної Республіки Крим, Севастопольською міською держадміністрацією, обласні або районні комісії визначають попередні обсяги компенсації для кожного суб'єкта господарювання з урахуванням фактичних витрат та нормативів витрат на 1 гектар, під час розрахунку яких застосовується коефіцієнт повноти виконання робіт, що визначається як відношення фактично здійснених витрат з виконання таких робіт до затвердженого нормативу витрат.

Районні комісії, комісії, утворені Міністерством аграрної політики та продовольства Автономної Республіки Крим, Севастопольською міською держадміністрацією, та обласні комісії незалежно від результатів розгляду документів та проведених виїзних перевірок забезпечують надходження до Мінагрополітики щомісяця до 15 числа зведених відомостей про фактичні витрати та попередні обсяги компенсації і висновків за результатами проведення виїзних перевірок та аналізу отриманих документів за встановленими Мінагрополітики формами, актів про фактичний обсяг виконаних робіт та витрат, а в разі надходження відповідного запиту Мінагрополітики - інші підтвердні документи.

Судом встановлено, що у 2012 році, з метою отримання компенсації за бюджетною програмою 2801350 Державна підтримка розвитку хмелярства, закладення молодих садів, виноградників та ягідників і нагляд за ними (далі - Програма 2801350) позивач надав комісії Управління агропромислового розвитку Арцизької районної державної адміністрації заяву та пакет документів на компенсацію.

Районною комісією зазначені документи були розглянуті та прийнято рішення про попередні обсяги компенсації витрат на розвиток виноградарства, понесених TOB Шампань України .

Так 12.09.2012 та 11.10.2012 на розгляд комісії Мінагрополітики було відправлено зведені відомості про фактичні витрати, попередній обсяг компенсації, висновки за результатами проведення виїзних перевірок, акт про фактичний обсяг виконаних робіт та витрат.

Відповідно до поданого акту про фактичний обсяг виконаних робіт та витрат станом на 01 жовтня 2012 р TOB Шампань України було заявлено до компенсації витрати у сумі 3054,0 тис. гривень, з яких :

на проведення робіт по закладенню насаджень на площі 46,36 га (з них 33,17 га за схемою 3x1,5, 13,19 га за схемою 4x1) та ремонту насаджень - 1244,2 тис. грн. (в т.ч. 764,1 тис. грн. саджанці);

догляд за виноградниками на площі 314,87 га (схема посадки 3x1,5) - 699,4 тис. грн., спорудження шпалери на площі 121,47 га - 1101,8 тис. гривень, та проектні роботи - 8,6 тис. гривень.

Згідно з розрахунками, проведеними комісією Арцизької райдержадміністрації, визначено попередній обсяг компенсації 3034,17 тис. гривень, з яких:

на проведення робіт по закладенню насаджень на площі 46,36 га (з них 33,17 га за схемою 3x1,5, 13,19 га за схемою 4x1) та ремонту насаджень - 1224,37 тис. грн. (в т.ч. 700,83 тис. грн. саджанці);

догляд за виноградниками на площі 314,87 га (схема посадки 3x1,5) - 699,4 тис. грн., спорудження шпалери на площі 121,47 га - 1101,8 тис. гривень, та проектів роботи - 8,6 тис. гривень.

Відповідно до документів, поданих TOB Шампань України протягом 2008-2012 років для отримання компенсації витрат у виноградарстві за рахунок коштів бюджетної програми 2801350 Державна підтримка розвитку хмелярства, закладення молодих садів, виноградників та ягідників і нагляд за ними (інформація додається), площа виноградників, на які надається компенсація витрат відповідно до встановлених нормативів витрат (наказ Мінагрополітики від 19 червня 2012 року № 365 Про затвердження нормативів, у межах яких проводиться компенсація у виноградарстві, садівництві і хмелярстві, форм звітності та переліку механізмів і техніки , зареєстрований в Міністерстві юстиції України 04 липня 2012 року за № 1114/21426 (із змінами)) (далі - Наказ №365), а саме робіт по закладенню насаджень за виноградниками по рокам складає:

2009 р. - 33,46 га;

2010 р.- 139 га;

2011 р. 75,11 га;

2012 р.- 46,36 га.

що разом складає - 293,93 га, з яких виноградники за схемою посадки:

- 3x1,5 - 253,73 га;

- 3x1,25 - 27,01 га;

- 4x1 - 13,19 га. (т.2 а.с.118-122).

Таким чином розмір площі по догляду за виноградниками висадженими в останні чотири роки не може перевищувати площу робіт по закладенню молодого винограду висадженого в останні чотири роки.

Тоді як розбіжність по цим даним складає: 314,87га - 293,93га = 20,94 га, що свідчить про завищення ТОВ Шампань України даних площ по догляду за виноградниками та надання недостовірної інформації.

Отже, судом встановлено, що на розгляд комісії Міністерства аграрної політики та продовольства України з питань державної підтримки розвитку виноградарства, садівництва і хмелярства TOB Шампань України подало недостовірну інформацію щодо наявних площ молодих виноградників та їх схем посадок.

Крім того, при розрахунку нормативного обсягу компенсації комісією Арцизької райдержадміністрації було також встановлено додатково завищення попереднього обсягу компенсації на 43,44 тис гривень. Так, при визначенні обсягу виконаних робіт, виходячи з нормативу витрат, комісією понад фактично понесені витрати нараховано 43,44 тис гривень до компенсації на підготовку ґрунту та посадку (без врахування саджанців).

Відповідно до пункту 12 Порядку комісія, утворена Мінагрополітики, вивчає до 1 числа місяця, що настає за місяцем отримання документів, інформацію про попередні обсяги компенсації, подану комісіями, утвореними обласними держадміністраціями та визначає остаточний обсяг компенсації, що затверджується наказом Мінагрополітики у розрізі кожного суб'єкта, господарювання із застосуванням знижувального коефіцієнта, який обчислюється на відповідний період, та з урахуванням узагальнених попередніх обсягів компенсації. У разі виникнення розбіжностей під час визначення обсягів компенсації між суб'єктами господарювання та відповідними комісіями остаточне рішення приймає утворена Мінагрополітики комісія.

Згідно пункту 13 Порядку підставами для відмови Мінагрополітики у виплаті компенсації витрат суб'єктам господарювання, серед іншого є подання недостовірної інформації.

Недостовірною вважається інформація, яка не відповідає дійсності або викладена неправдиво, тобто містить відомості про події та явища, яких не існувало взагалі або які існували, але відомості про них не відповідають дійсності (неповні або перекручені)(Постанова Верховного Суду України від 27.02.2009 року №1 Про судову практику у справах про захист гідності та честі фізичної особи, а також ділової репутації фізичної та юридичної особи ).

У зв'язку з викладеним, суд вважає, що на підставі пункту 13 Порядку (подання недостовірної інформації) на засіданні комісії Міністерства аграрної політики та продовольства України з питань державної підтримки розвитку виноградарства, садівництва і хмелярства 23 листопада 2012 року (протокол № 7) було правомірно прийняте рішення відмовити у виплаті компенсації витрат TOB Шампань України , понесених у виноградарстві у 2012 році.

Відтак, суд доходить висновку, що комісія Мінагрополітики діяла у спосіб та у межах, встановлених законодавством, а рішення прийняте за результатом розгляду документів, поданих TOB Шампань України є законним та обґрунтованим, а тому позовні вимоги до Мініагрополітики задоволенню не підлягають.

Як пояснив в судовому засіданні представник позивача, при поданні документів до Мінагрополітики для отримання компенсації за 2012 рік, вони включали площу з підготовки ґрунту , та дане відображається в актах про фактичний обсяг виконаних робіт (т.1 а.с. 25-26).

Згідно Наказу №365 Нормативи, у межах яких проводиться компенсація витрат по закладенню виноградних насаджень та догляду за ними до вступу у плодоношення без врахування проектних робіт та краплинного зрошення тривалість створення років винограду за схемами посадки 3х15, 3х1,25 та 4х1 становить чотири роки.

Тобто підготовка ґрунту включається до компенсації тільки в першому році закладення винограду, та не включається в наступні періоди, а тому суд вважає ці аргументи помилковими.

Щодо позовної вимоги позивача про стягнення з Державного бюджету України компенсацію за бюджетною програмою по КПКВ 2801350 суми в розмірі 3034170 грн., то суд враховує, що вона оскільки вона є похідної від перших позовних вимог щодо яких суд дійшов висновку про відмову в їх задоволенні, то вона також не підлягає задоволенню.

Відповідно до ч. 1 ст. 72 та ч. 1 ст. 73 КАС України, доказами в адміністративному судочинстві є будь-які фактичні дані, на підставі яких суд встановлює наявність або відсутність обставин, що обґрунтовують вимоги і заперечення осіб, які беруть участь у справі, та інші обставини, що мають значення для правильного вирішення справи. Належними є докази, які містять інформацію щодо предмету доказування.

Частиною 1 ст. 77 КАС України передбачено, що кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення.

Згідно ст. 90 КАС України суд оцінює докази, які є у справі, за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на їх безпосередньому, всебічному, повному та об'єктивному дослідженні.

Під час перевірки правомірності оскаржуваних рішень суд враховує, чи прийняті вони з використанням повноважень та спосіб, що визначені Конституцією та законами України; з використанням повноважень з метою, з якою це повноваження надано; обґрунтовано, тобто з урахуванням усіх обставин що мають значення для прийняття рішення (вчинення дії); безсторонньо (неупереджено); добросовісно; розсудливо; з дотриманням принципу рівності перед законом, запобігаючи всім формам дискредитації; пропорційно, зокрема з дотриманням необхідного балансу між будь яким несприятливими наслідками для прав, свобод та інтересів особи і цілями, на досягнення яких спрямоване це рішення (дія); з урахуванням права особи на участь у процесі прийняття рішення; своєчасно, тобто протягом розумного строку.

З огляду на зазначене та оцінюючи у сукупності встановлені обставини і перевіривши наявні в матеріалах справи докази, суд дійшов висновку, що позовні вимоги задоволенню не підлягають.

Керуючись ст.ст.9, 241-246 КАС України, суд

ВИРІШИВ:

У задоволенні адміністративного позову Товариства з обмеженою відповідальністю Шампань України (68454, Одеська область, Арцизький район, село Надеждівка, вул. Центральна, 75) до Міністерства аграрної політики та продовольства України (01001. м. Київ, вул. Хрещатик 24), Державної казначейської служби України (м. Київ, вул. Бастіонна 6) відмовити повністю.

Рішення суду набирає законної сили в порядку та строки встановлені ст..255 КАС України.

Апеляційна скарга на рішення суду може бути подана до Одеського апеляційного адміністративного суду протягом тридцяти днів з дня складення повного судового рішення з урахуванням положень п.15-5 Перехідних положень КАС України.

Суддя Іванов Е.А.

.

Дата ухвалення рішення02.07.2018
Оприлюднено08.07.2018
Номер документу75140576
СудочинствоАдміністративне
Сутьвизнання протиправною відмову щодо виплати компенсації згідно "Порядку справляння збору та використання коштів на розвиток виноградарства, садівництва і хмелярства", зобов'язання Міністерство аграрної політики та продовольства України включити ТОВ "Шампань України" до переліку суб'єктів господарювання, які мають право на компенсацію за бюджетною програмою "Державна підтримка розвитку хмелярства, закладення молодих садів, виноградників та ягідників та нагляд за ними" у розмірі фактично понесених витрат на суму 3034170грн., та стягнення з Державного бюджету України компенсацію за бюджетною програмою по КПКВ 2801350 суми в розмірі 3034170грн

Судовий реєстр по справі —815/6661/17

Постанова від 25.06.2020

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Загороднюк А.Г.

Постанова від 25.06.2020

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Загороднюк А.Г.

Ухвала від 11.06.2020

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Загороднюк А.Г.

Ухвала від 13.12.2018

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Шипуліна Т.М.

Постанова від 07.11.2018

Адміністративне

П'ятий апеляційний адміністративний суд

Градовський Ю.М.

Постанова від 07.11.2018

Адміністративне

П'ятий апеляційний адміністративний суд

Градовський Ю.М.

Ухвала від 11.10.2018

Адміністративне

П'ятий апеляційний адміністративний суд

Градовський Ю.М.

Ухвала від 18.09.2018

Адміністративне

Одеський апеляційний адміністративний суд

Скрипченко В.О.

Ухвала від 31.07.2018

Адміністративне

Одеський апеляційний адміністративний суд

Скрипченко В.О.

Рішення від 02.07.2018

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Іванов Е. А.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні