Постанова
від 04.07.2018 по справі 463/3031/18
ЛИЧАКІВСЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД М.ЛЬВОВА

Справа №463/3031/18

Провадження №3/463/1156/18

ПОСТАНОВА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

04 липня 2018 року Суддя Личаківського районного суду м. Львова - Леньо С.І., розглянувши справу про адміністративне правопорушення про притягнення до адміністративної відповідальності ОСОБА_1, ІНФОРМАЦІЯ_1, громадянина України, ІПН НОМЕР_1, керівника Львівської міської організації політичної партії Громадський рух Народний контроль , проживаючого: ІНФОРМАЦІЯ_2

за ст. 212-21 КУпАП, -

в с т а н о в и в:

Як вбачається із протоколу про адміністративне правопорушення від 22.05.2018р., складеного відносного ОСОБА_1, копія якого відповідно до п. 10 Розділу ІІ Порядку оформлення протоколів про адміністративні правопорушення та внесення приписів Національним агентством з питань запобігання корупції, затвердженого рішенням НАЗК № 5 від 09.06.2016р. направлялась на адресу останнього 24.05.2018р., ОСОБА_1, будучи керівником Львівської міської організації політичної партії Громадський рух Народний контроль (ЄДРПОУ 39903450) допустив порушення встановленого порядку подання звіту політичної партії про майно, доходи, витрати і зобов'язання фінансового характеру, а саме у звіті за IV квартал 2017р., поданого до НАЗК, фактичне місцезнаходження за адресою м. Львів. вул. Конопницької, 15/7 не відображено, хоча такі приміщення використовуються політичною партією відповідно до договору оренди житлового приміщення від 15.11.2017р., укладеного між Львівською міською організацією політичної партії Громадський рух Народний контроль та ОСОБА_2, чим порушив вимоги ч. 9 ст. 17 Закону України Про політичні партії в Україні , а також пп. 1 п. 10 розділу ІІ та абзацу другого п. 1 та п 2. 8 Розділу ІІІ Положення про порядок подання Звіту політичної партії про майно, доходи, витрати і зобов'язання фінансового характеру, затвердженого рішенням НАЗК від 28.07.2016р. № 2.

ОСОБА_1, як особа яка притягається до адміністративної відповідальності в судове засідання не з'явився втретє, хоча судові повістки направлялись як за адресою місця проживання, так і за адресою місцезнаходження Львівської міської організації політичної партії Громадський рух Народний контроль . З врахуванням практики ЄСПЛ, згідно якої сторони в розумні інтервали часу мають вживати заходів, щоб дізнатись про стан відомого їм судового провадження (п. 41 рішення від 03.04.2008р. в справі Пономарьов проти України ), а також враховуючи вимоги ст. 268 КУпАП вважаю можливим розглянути справу без його участі.

Дослідивши матеріали справи про адміністративне правопорушення, оцінивши в сукупності зібрані докази, вважаю, що ОСОБА_1 слід визнати винним у вчиненні адміністративного правопорушення виходячи з наступного.

Стаття 212-21 КУпАП передбачена адміністративна відповідальність за порушення встановленого порядку або строків подання фінансового звіту про надходження і використання коштів виборчого фонду, звіту політичної партії про майно, доходи, витрати і зобов'язання фінансового характеру або подання фінансового звіту, оформленого з порушенням встановлених вимог.

Згідно даних Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, відомості про реєстрацію політичної партії Львівська міська організація політичної партії Громадських рух Народний контроль внесено 21.07.2015р. Керівником такої з 11.06.2017р. є ОСОБА_1

Відповідно до ч. 7 ст. 17 Закону України Про політичні партії в Україні , політична партія щоквартально, не пізніше ніж на сороковий день після закінчення звітного кварталу, зобов'язана подати до Національного агентства з питань запобігання корупції у паперовій формі (за підписом керівника політичної партії, засвідченим печаткою політичної партії), а також на електронному носії звіт політичної партії про майно, доходи, витрати і зобов'язання фінансового характеру за відповідний квартал, а також оприлюднює такий звіт на своєму офіційному веб-сайті (за наявності) у цей самий строк. У звіті політичної партії про майно, доходи, витрати і зобов'язання фінансового характеру обов'язковому оприлюдненню підлягають прізвище, ім'я, по батькові та місце проживання фізичної особи. Інші відомості про фізичну особу, віднесені до інформації з обмеженим доступом, оприлюдненню не підлягають.

Згідно п. 13 Розділу ІІ Положення про порядок подання Звіту політичної партії про майно, доходи, витрати і зобов'язання фінансового характеру, затвердженого рішенням НАЗК від 28.07.2016р. № 2, достовірність даних Звіту підтверджується власноручними підписами керівника (уповноваженої особи) та головного бухгалтера (особи, відповідальної за ведення бухгалтерського обліку) на останній сторінці Звіту, кріпленими печаткою політичної партії.

Відповідно до п. 1 ч. 9 Закону України Про політичні партії в Україні , Звіт політичної партії про майно, доходи, витрати і зобов'язання фінансового характеру повинен містити інформацію про майно політичної партії, її кожної місцевої організації, яка в установленому порядку набула статус юридичної особи, вартість такого майна станом на кінець відповідного звітного кварталу. Ці відомості включають дані про об'єкти нерухомості, рухоме майно, цінні папери, нематеріальні активи, грошові кошти. Дані про об'єкти нерухомості та рухоме майно зазначаються, якщо вони належать політичній партії, її місцевій організації на праві власності або використовуються ними на праві користування. Дані про рухоме майно (крім транспортних засобів) зазначаються, якщо вартість такого майна перевищує п'ятдесят розмірів мінімальної заробітної плати, встановленої на 1 січня звітного року.

Із матеріалів справи про адміністративне правопорушення вбачається, що 30.01.2018р. за підписом ОСОБА_1 до НАЗК подано Звіт політичної партії про майно, доходи, витрати і зобов'язання фінансового характеру за VI квартал 2017 року (а.с.8-17), в якому, серед іншого зазначено фактичне і юридичне місцезнаходження політичної партії - м. Львів, вул. Драгана, 9/114. Нерухоме майно, як зазначено у Звіті, не перебуває у користуванні політичної партії.

Натомість, як вбачається з листа ОСОБА_1, адресованого НАЗК (а.с.20), фактичне місцезнаходження політичної партії знаходиться за адресою м. Львів, вул. Конопницької, 15/7, відповідно до договору оренди житлового приміщення від 15.11.2017р. укладеного між ОСОБА_2 та політичною партією Львівська міська організація політичної партії Громадських рух Народний контроль .

Згідно п. п. 1.2, 1.3, 3.1, 3.2 договору оренди (а.с.21-26), об'єктом оренди розташований за адресою м. Львів, вул. Конопницької, 15/7. Загальна площа об'єкта оренди становить 125,8 кв.м. Строк оренди розпочинається з дати прийому орендарем об'єкта оренди по відповідному акту та складає 12 місяців і діє до 15.11.2018р. включно. Об'єкт оренди передається орендарю для використання.

Оскільки відомостей про таке нерухоме майно у Звіті не зазначено, в діях ОСОБА_1 наявні ознаки адміністративного правопорушення, передбаченого ст. 212-21 КУпАП.

Вказане додатково підтверджується висновком про результати аналізу Звіту політичної партії про майно, доходи, витрати і зобов'язання фінансового характеру від 05.04.2018р. № 1061, актом про проведення аналізу звіту політичної партії та протоколом про адміністративне правопорушення № 60-22/110.

Враховуючи особу правопорушника, його майновий стан, ступінь його вини, характер вчиненого, обставин що обтяжують відповідальність не вбачаю та вважаю, що ОСОБА_1 слід обрати адміністративне стягнення у виді штрафу.

При цьому, у відповідності до вимог п. 5 ч. 2 ст. 4 Закону України Про судовий збір в редакції, чинній на момент вчинення правопорушення, з ОСОБА_1 в дохід держави слід також стягнути судовий збір в розмірі 352,40 грн., що становить 0,2 розміру прожиткового мінімуму для працездатних осіб, встановленого законом на 1 січня календарного року, в якому вчинено правопорушення.

Керуючись ст.ст. 23, 212-21, 268, 280, 283, 284, 294 КУпАП, -

п о с т а н о в и в:

ОСОБА_1 визнати винним у вчиненні адміністративного правопорушення, передбаченого ст. 212-21 КУпАП, та застосувати до нього адміністративне стягнення у виді штрафу у розмірі трьохсот неоподатковуваних мінімумів доходів громадян (5100 грн.).

Стягнути з ОСОБА_1 в дохід держави 352,40 грн. судового збору.

На постанову може бути подана апеляційна скарга до Апеляційного суду Львівської області протягом десяти днів з дня її винесення через Личаківський районний суд м. Львова.

Суддя: Леньо С. І.

СудЛичаківський районний суд м.Львова
Дата ухвалення рішення04.07.2018
Оприлюднено08.07.2018
Номер документу75146835
СудочинствоАдмінправопорушення

Судовий реєстр по справі —463/3031/18

Постанова від 25.01.2019

Адмінправопорушення

Львівський апеляційний суд

Калиняк О. М.

Постанова від 04.07.2018

Адмінправопорушення

Личаківський районний суд м.Львова

Леньо С. І.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні