Ухвала
від 01.12.2017 по справі 757/72077/17-к
ПЕЧЕРСЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД МІСТА КИЄВА

печерський районний суд міста києва

Справа № 757/72077/17-к

У Х В А Л А

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

01 грудня 2017 року слідчий суддя Печерського районного суду м. Києва ОСОБА_1 при секретарі ОСОБА_2 , за участю прокурора ОСОБА_3 , представника власника майна ОСОБА_4 розглянувши в судовому засіданні в приміщенні суду в м. Києві клопотання заступника начальника першого відділу процесуального керівництва управління процесуального керівництва у кримінальних провадженнях слідчих Департаменту процесуального керівництва у кримінальних провадженнях слідчих центрального апарату Генеральної прокуратури України ОСОБА_3 про накладення арешту на тимчасово вилучене майно, -

В С Т А Н О В И В :

до провадження слідчого судді Печерського районного суду м. Києва ОСОБА_1 надійшло клопотання сторони кримінального провадження клопотання заступника начальника першого відділу процесуального керівництва управління процесуального керівництва у кримінальних провадженнях слідчих Департаменту процесуального керівництва у кримінальних провадженнях слідчих центрального апарату Генеральної прокуратури України ОСОБА_3 про поновлення пропущеного строку та накладення арешту на майно, яке вилучене 22.11.2017 під час проведення обшуку в приміщенні ПАТ «ДПЗКУ» (код ЄДРПОУ 37243279), розташованому за адресою: м. Київ, вул. Саксаганського, 1.

Вказане клопотання обґрунтовує тим, що Головним слідчим управлінням Генеральної прокуратури України здійснюється досудове розслідування у кримінальному провадженні № 42014000000000256 від 10.04.2014 за ч. 4 ст. 190, ч. 5 ст. 191, ч. 3 ст. 209, ст. 219, ч. 2 ст. 364, ч. 2 ст. 366, ч.ч. 2,3 ст. 382, ч. 1 ст. 388 КК України за фактами привласнення майна ПАТ «Державна продовольчо-зернова корпорація України» (далі - ПАТ «ДПЗКУ») службовими особами групи компаній «АМАРАНТ», розтрати майна в особливо великих розмірах та зловживання службовими особами ПАТ «ДПЗКУ» під час використання кредитних коштів у розмірі 1,5 млрд. доларів США на здійснення програми співробітництва у сфері АПК між Україною та Китайською Народною Республікою, що спричинило тяжкі наслідки.

В судовому засіданні прокурор клопотання підтримав, посилаючись на викладені в ньому доводи, просив його задовольнити. Додатково зазначив, що з метою збереження речових доказів кримінального правопорушення необхідно накласти арешт на майно, яке вилучене 22.11.2017 під час проведення обшуку в приміщенні ПАТ «ДПЗКУ» (код ЄДРПОУ 37243279), розташованому за адресою: м. Київ, вул. Саксаганського, 1.

В судовому засіданні представник власника майна заперечував проти задоволення клопотання, посилаючись на його безпідставність та необґрунтованість.

Фіксація під час розгляду клопотання слідчим суддею за допомогою технічних засобів на підставі ч. 1 ст. 107 КПК України не здійснювалась, оскільки таке клопотання не заявлялось.

Відповідно до ч. 3 ст. 170 КПК України, арешт накладається на майно будь-якої фізичної або юридичної особи за наявності достатніх підстав вважати, що воно відповідає критеріям, зазначеним у статті 98 цього Кодексу.

Статтею 98 КПК України, визначено, що речовими доказами є матеріальні об`єкти, які були знаряддям вчинення кримінального правопорушення, зберегли на собі його сліди або містять інші відомості, які можуть бути використані як доказ факту чи обставин, що встановлюються під час кримінального провадження, в тому числі предмети, що були об`єктом кримінально протиправних дій, гроші, цінності та інші речі, набуті кримінально протиправним шляхом або отримані юридичною особою внаслідок вчинення кримінального правопорушення.

Згідно ч. 1 ст. 170 КПК України арештом майна є тимчасове, до скасування у встановленому цим Кодексом порядку, позбавлення за ухвалою слідчого судді або суду права на відчуження, розпорядження та/або користування майном, щодо якого існує сукупність підстав чи розумних підозр вважати, що воно є доказом злочину, підлягає спеціальній конфіскації у підозрюваного, обвинуваченого, засудженого, третіх осіб, конфіскації у юридичної особи, для забезпечення цивільного позову, стягнення з юридичної особи отриманої неправомірної вигоди, можливої конфіскації майна. Завданням арешту майна є запобігання можливості його приховування, пошкодження, псування, знищення, перетворення, відчуження.

Вислухавши думку прокурора, дослідивши надані матеріали, враховуючи відповідно до вимог ст. 173 КПК України наявність даних про достатність доказів, що вказують на наявність ознак кримінального правопорушення, ч. 4 ст. 190, ч. 5 ст. 191, ч. 3 ст. 209, ст. 219, ч. 2 ст. 364, ч. 2 ст. 366, ч.ч. 2,3 ст. 382, ч. 1 ст. 388 КК України, наявність даних про належність майна, на яке слідчий просить накласти арешт, з метою забезпечення збереження речових доказів, слідчий суддя вважає необхідним клопотання задовольнити та накласти арешт на майно, оскільки вважає наявні передбачені ст. 170 КП України підстави для його накладення, та заборонити розпоряджатися та використовувати зазначене майно.

На підставі викладеного, керуючись ст.ст. 170-173, 175, 309, 372, 392, 532 КПК України, -

У Х В А Л И В :

Клопотання заступника начальника першого відділу процесуального керівництва управління процесуального керівництва у кримінальних провадженнях слідчих Департаменту процесуального керівництва у кримінальних провадженнях слідчих центрального апарату Генеральної прокуратури України ОСОБА_3 про поновлення пропущеного строку та накладення арешту на тимчасово вилучене майно задовольнити.

Накласти арешт на майно, яке вилучене 22.11.2017 під час проведення обшуку в приміщенні ПАТ «ДПЗКУ» (код ЄДРПОУ 37243279), розташованому за адресою: м. Київ, вул. Саксаганського, 1, а саме:

- зелений блокнот з написом «XLIGHT»;

- копію листа-вимоги ТОВ «Оптима-експерт» в.о. голови правління ПАТ «ДПЗКУ» ОСОБА_5 на 2 арк. з листом-візуванням щодо розгляду ОСОБА_6 та ОСОБА_7 на 1 арк. та листком із чорновими записами щодо зазначеного листа на 1 арк.;

- копію банківської платіжної картки «Privatbank Visa Platinum» № НОМЕР_1 на 1 арк.;

- копію претензії ТОВ «Фірма «Сан» (ЄДРПОУ 13846612) до ПАТ «ДПЗКУ» з додатками у вигляді актів звірки та супровідних листів на 13 арк. із листками-візуваннями щодо доручення розгляду такої претензій ОСОБА_6 на 2 арк.;

- ткаблицю щодо відвантаження зернових у серпні-вересні 2017 року, із занаечнням сум грошових коштів (сума поставки, сплачені та несплачені грошові кошти) та нотатками ручкою чорного кольору на ній на 1 арк.;

- копію ухвали Печерського районного суду м. Києва у справі №757/59635/17-к та супровідного листа Генеральної прокуратури України, на 3 арк.;

- копію листа СВК «Хлібороб» №72 від 30.07.2017 до ПАТ «ДПЗКУ» щодо відвантаження 356,5 тонн ячменю, у 2 примірниках на 1 арк. кожен;

- проект листа Начальника управління №3 Департаменту закупівель ПАТ «ДПЗКУ» ОСОБА_8 директору Департамента закупівель ПАТ «ДПЗКУ» ОСОБА_9 та заступнику директора Департамента логістики ОСОБА_10 щодо відвантаження пшениці з філії ПАТ «ДПЗКУ» Миколаївського портового елеватора» як такої, що надійшла помилково, на 1 арк.;

- копію акту службової перевірки окремих питань фінансово-господарської діяльності філії ПАТ «ДПЗКУ» «Буринський елеватор» від 22.09.2017 на 7 арк., 2 аркушами візування на 1 арк. кожен;

- копію наказу ПАТ «ДПЗКУ» №544 від 14.09.2017 про відрядження ОСОБА_11 , ОСОБА_12 , ОСОБА_13 , ОСОБА_14 на 1 арк. та завдання на службове відрядження на 1 арк.;

- копію службової записки першому заступнику голови правління ПАТ «ДПЗКУ» ОСОБА_15 від директора департаменту елеваторної діяльності та реалізації готової продукції ОСОБА_16 (вх. №1016 інд. 3 від 13.09.2017) на 2 арк.;

- копію службової записки начальнику управління регіонального контролю та безпеки департаменту економічної безпеки та фінансових ризиків ПАТ «ДПЗКУ» ОСОБА_17 від інспектора з контролю за виконанням доручень департаменту економічної безпеки та фінансових ризиків С. Вовка від 18.08.2017 на 1 арк. з додатками на 3 арк.;

- копію доповідної записки начальника сектору охорони праці В Зануди першому заступнику голови правління ПАТ «ДПЗКУ» ОСОБА_18 на 3 арк.;

- копію договору №315 від 25.07.2016 про надання послуг з транспортного експедирування між ПАТ «ДПЗКУ» та ТОВ «ТЕП Транско» з додатками, всього на 10 арк.;

- копію листа в.о. директора філії ПАТ «ДПЗКУ» «Буринський елеватор» ОСОБА_19 на ПАТ «ДПЗКУ» від 08.04.2017 щодо повернення вагонів на 1 арк.;

- копію листа №272 від 10.04.2017 директора філії ПАТ «ДПЗКУ» «Одеський зерновий термінал» ОСОБА_20 на Одеську залізницю щодо пере адресації 8 вагонів на 1 арк.;

- відомість №346 від 31.03.2017 залізничних та водних накладних на відвантаження хлібопродуктів на 2 арк.;

- відомість №341 від 30.03.2017 залізничних та водних накладних на відвантаження хлібопродуктів на 1 арк.;

- відомість №330 від 27.03.2017 залізничних та водних накладних на відвантаження хлібопродуктів на 2 арк.;

- відомість №333 від 28.03.2017 залізничних та водних накладних на відвантаження хлібопродуктів на 3 арк.;

- відомість №338 від 29.03.2017 залізничних та водних накладних на відвантаження хлібопродуктів на 1 арк.;

- копію акту виконання робіт (наданих послуг) від 31.03.2017 згідно договору №315 від 25.07.2016 між ПАТ «ДПЗКУ» та ТОВ «ТЕП ТРАНСКО» на 1 арк.;

- копію рахунку-фактури №СФ-0001339 від 31.03.2017 до ПАТ «ДПЗКУ» (одержувач) на суму 342162,78 грн. (з ПДВ) від ТОВ «ТЕП ТРАНСКО» (постачальник), на 1 арк.;

- копію платіжного доручення №1525322 від 11.04.2017 на суму 342162,78 грн., від ПАТ «ДПЗКУ» (платник) до ТОВ «ТЕП ТРАНСКО» (одержувач), на 1 арк.;

- копії 5 накладних щодо перевезення ТОВ «ТЕП ТРАНСКО» вантажів ПАТ «ДПЗКУ», на 1 арк. кожна;

- копію акту про виконання робіт (наданих послуг) №362 від 21.04.2017 згідно договору №315 від 25.07.2016 між ТОВ «ТЕП ТРАНСКО» вантажів ПАТ «ДПЗКУ» на суму 205900,22 грн. (з ПДВ), у 2 примірниках на 1 арк. кожен;

- копію рахунку-фактури №СФ-0001489 від 21.04.2017 до ПАТ «ДПЗКУ» (одержувач) на суму 205900,22 грн. (з ПДВ) від ТОВ «ТЕП ТРАНСКО» (постачальник), на 1 арк.;

- копію платіжного доручення №1525994 від 25.04.2017 на суму 205900,22 грн., від ПАТ «ДПЗКУ» (платник) до ТОВ «ТЕП ТРАНСКО» (одержувач), на 1 арк.;

- копію накладної щодо перевезення ТОВ «ТЕП ТРАНСКО» вантажів ПАТ «ДПЗКУ», на 1 арк.;

- копії приймальних актів на одновагонне (однобаржове) надходження хлібопродуктів від 20.04.217 по накладній №40128985, вагони №95189346, №95189577, №95188520 на 1 арк. кожен, всього на 3 арк.;

- копію накладної щодо перевезення ТОВ «ТЕП ТРАНСКО» вантажів ПАТ «ДПЗКУ», на 1 арк.;

- копію приймальних актів на одновагонне (однобаржове) надходження хлібопродуктів від 10.04.217 по накладній №40128902, вагони №58557364, №58555178, №58520883 на 1 арк. кожен, всього на 3 арк.;

- копію накладної щодо перевезення ТОВ «ТЕП ТРАНСКО» вантажів ПАТ «ДПЗКУ», на 1 арк.;

- копію картки №1816 від 20.04.2017 форми №47 аналізу зерна вагою 66750 кг., на 1 арк.;

- копію накладної щодо перевезення ТОВ «ТЕП ТРАНСКО» вантажів ПАТ «ДПЗКУ» масою 66550, на 1 арк.;

- копію картки №1817 від 20.04.2017 форми №47 аналізу зерна вагою 66550 кг., на 1 арк.;

- копію накладної щодо перевезення ТОВ «ТЕП ТРАНСКО» вантажів ПАТ «ДПЗКУ» масою 66400 кг., на 1 арк.;

- копію картки №1729 від 11.04.2017 форми №47 аналізу зерна, на 1 арк.;

- копію акту про виконання робіт (наданих послуг) №319 від 30.03.2017 згідно договору №315 від 25.07.2016 між ТОВ «ТЕП ТРАНСКО» вантажів ПАТ «ДПЗКУ» на суму 398519,60 грн. (з ПДВ), на 1 арк.;

- копію рахунку-фактури №СФ-0001219 від 30.03.2017 до ПАТ «ДПЗКУ» (одержувач) на суму 398519,60 грн. (з ПДВ) від ТОВ «ТЕП ТРАНСКО» (постачальник), на 1 арк.;

- копію платіжного доручення №1524991 від 04.04.2017 на суму 398519,60 грн., від ПАТ «ДПЗКУ» (платник) до ТОВ «ТЕП ТРАНСКО» (одержувач), на 1 арк.;

- копії накладних щодо перевезення ТОВ «ТЕП ТРАНСКО» вантажів ПАТ «ДПЗКУ» масою 320800 кг., 322250 кг, 64700 кг., 65150 кг., на 1 арк. кожна, всього на 4 арк.;

- копію акту виконання робіт (наданих послуг) №361 від 20.04.2017 згідно договору №315 від 25.07.2016 між ПАТ «ДПЗКУ» та ТОВ «ТЕП ТРАНСКО» на 1 арк.;

- копію рахунку-фактури №СФ-0001484 від 20.04.2017 до ПАТ «ДПЗКУ» (одержувач) на суму 249647,90 грн. (з ПДВ) від ТОВ «ТЕП ТРАНСКО» (постачальник), на 1 арк.;

- копію платіжного доручення №1526095 від 27.04.2017 на суму 249647,90 грн., від ПАТ «ДПЗКУ» (платник) до ТОВ «ТЕП ТРАНСКО» (одержувач), на 1 арк.;

- копію акту виконання робіт (наданих послуг) №361 від 20.04.2017 згідно договору №315 від 25.07.2016 між ПАТ «ДПЗКУ» та ТОВ «ТЕП ТРАНСКО» на 1 арк.;

- копію накладної щодо перевезення ТОВ «ТЕП ТРАНСКО» вантажів ПАТ «ДПЗКУ» масою 257050 кг., на 1 арк.;

- копії приймальних актів на одновагонне (однобаржове) надходження хлібопродуктів від 11.04.217 по накладній №42957209, вагони №95189759, №95189015, №95188439, №95189007 на 1 арк. кожен, всього на 4 арк.;

- копію накладної щодо перевезення ТОВ «ТЕП ТРАНСКО» вантажів ПАТ «ДПЗКУ» масою 65150 кг., на 1 арк.;

- копію картки №1759 від 12.04.2017 форми №47 аналізу зерна, на 1 арк.;

- копію накладної щодо перевезення ТОВ «ТЕП ТРАНСКО» вантажів ПАТ «ДПЗКУ» масою 64700 кг., на 1 арк.;

- копію картки №1762 від 12.04.2017 форми №47 аналізу зерна, на 1 арк.;

- копію накладної щодо перевезення ТОВ «ТЕП ТРАНСКО» вантажів ПАТ «ДПЗКУ» масою 320800 кг., на 1 арк.;

- копії приймальних актів на одновагонне (однобаржове) надходження хлібопродуктів від 12.04.217 по накладній №42957704, вагони №58548272, №58541285, №58510264, №58545161, №58551508 на 1 арк. кожен, всього на 5 арк.;

- копію акту виконання робіт (наданих послуг) №320 від 30.03.2017 згідно договору №315 від 25.07.2016 між ПАТ «ДПЗКУ» та ТОВ «ТЕП ТРАНСКО» на 1 арк.;

- копію рахунку-фактури №СФ-0001221 від 30.03.2017 до ПАТ «ДПЗКУ» (одержувач) на суму 325095,90 грн. (з ПДВ) від ТОВ «ТЕП ТРАНСКО» (постачальник), на 1 арк.;

- копію платіжного доручення №1524978 від 04.04.2017 на суму 325095,90 грн., від ПАТ «ДПЗКУ» (платник) до ТОВ «ТЕП ТРАНСКО» (одержувач), на 1 арк.;

- копії накладних щодо перевезення ТОВ «ТЕП ТРАНСКО» вантажів ПАТ «ДПЗКУ» масою 185950 кг., 62200 кг., 127150 кг., 65250 кг., 126900 кг., 63050 кг., на 1 арк. кожна, всього на 6 арк.;

- копію акту виконання робіт (наданих послуг) №368 від 24.04.2017 згідно договору №315 від 25.07.2016 між ПАТ «ДПЗКУ» та ТОВ «ТЕП ТРАНСКО» на 1 арк.;

- копію рахунку-фактури №СФ-0001525 від 24.04.2017 до ПАТ «ДПЗКУ» (одержувач) на суму 248633,88 грн. (з ПДВ) від ТОВ «ТЕП ТРАНСКО» (постачальник), на 1 арк.;

- копію платіжного доручення №1526096 від 27.04.2017 на суму 248633,88 грн., від ПАТ «ДПЗКУ» (платник) до ТОВ «ТЕП ТРАНСКО» (одержувач), на 1 арк.;

- копію акту виконання робіт (наданих послуг) №368 від 24.04.2017 згідно договору №315 від 25.07.2016 між ПАТ «ДПЗКУ» та ТОВ «ТЕП ТРАНСКО» на 1 арк.;

- копію накладної щодо перевезення ТОВ «ТЕП ТРАНСКО» вантажів ПАТ «ДПЗКУ» масою 62200 кг., на 1 арк.;

- копію картки №1760 від 12.04.2017 форми №47 аналізу зерна, на 1 арк.;

- копію накладної щодо перевезення ТОВ «ТЕП ТРАНСКО» вантажів ПАТ «ДПЗКУ» масою 185950 кг., на 1 арк.;

- копії приймальних актів на одновагонне (однобаржове) надходження хлібопродуктів від 12.04.217 по накладній №42957886, вагони №95250354, №95236766, №95237418 на 1 арк. кожен, всього на 3 арк.;

- копію накладної щодо перевезення ТОВ «ТЕП ТРАНСКО» вантажів ПАТ «ДПЗКУ» масою 127150 кг., на 1 арк.;

- копії приймальних актів на одновагонне (однобаржове) надходження хлібопродуктів від 12.04.217 по накладній №42957746, вагони №58517186, №53232658 на 1 арк. кожен, всього на 2 арк.;

- копію накладної щодо перевезення ТОВ «ТЕП ТРАНСКО» вантажів ПАТ «ДПЗКУ» масою 63050 кг., на 1 арк.;

- копію картки №1734 від 11.04.2017 форми №47 аналізу зерна, на 1 арк.;

- копію накладної щодо перевезення ТОВ «ТЕП ТРАНСКО» вантажів ПАТ «ДПЗКУ» масою 65250 кг., на 1 арк.;

- копію приймального акту на одновагонне (однобаржове) надходження хлібопродуктів від 10.04.217 по накладній №42958165, вагони №58530304 на 1 арк.;

- копію накладної щодо перевезення ТОВ «ТЕП ТРАНСКО» вантажів ПАТ «ДПЗКУ» масою 126900 кг., на 1 арк.;

- копію приймального акту на одновагонне (однобаржове) надходження хлібопродуктів від 10.04.217 по накладній №42957944, вагони №53211553, №53212205 на 1 арк. кожен, всього на 2 арк.;

- копію наказу №275 від 28.08.2017 року на 1 арк.;

- копії актів відбору проб зерна №7, 8 від 31.08.2017 на 1 арк. кожен;

- копію попереднього акту-розрахунку №2241 від 31.08.2017 на 1 арк.;

- копію картки №167 від 31.08.2017 форми №47 аналізу зерна, на 1 арк.;

- копію попереднього акту-розрахунку №2242 від 31.08.2017 на 1 арк.;

- копію картки №166 від 31.08.2017 форми №47 аналізу зерна, на 1 арк.;

- копії протоколів випробувань №3184, №3183 від 08.09.2017, на 1 арк. кожен;

- копію акту обстеження партії зерна кукурудзи 3 класу від 31.08.2017 на 1 арк.;

- копію листа в.о. директора філії ПАТ «ДПЗКУ» «Буринський елеватор» ОСОБА_21 на ПАТ «ДПЗКУ» від 01.09.2017 щодо переведення партії зерна на 1 арк.;

- виписку з протоколу №17 засідання Цінового комітету ПАТ «ДПЗКУ» від 05.09.2017 на 1 арк.;

- копію листа ПАТ «ДПЗКУ» №1304-3735/2-20/4944 від 05.09.2017 на 1 арк.;

- копію накладної на внутрішнє переміщення №144 від 05.09.2017 на 1 арк.;

- копії наказів на переоформлення хлібопродуктів №54, №55 від 05.09.2017 на 1 арк. кожен;

- копії складських квитанцій на зерно №284, 285 від 08.09.2017, №1719 від 21.03.2017, №1731 від 03.04.2017, №1717, 1718 від 20.03.2017, №1702, 1700, 1701 від 13.03.2017, №1714 від 17.03.2017, №1695 від 02.03.2017, №1698 від 06.03.2017, №1665, 1666, 1664 від 09.02.2017, №1648 від 02.02.2017, №1590 від 25.01.2017, №1607 від 27.01.2017, №1588, 1589 від 25.01.2017, №1453 від 19.12.2016, №1550 від 20.01.2017, всього на 11 арк.;

- копії звітів №44/1, №27/2 про рух хлібопродуктів і тари на елеваторах і складах за 05.09.2017 на 1 арк. кожен;

- копії реєстрів руху та залишків зерна по власникам за 05.09.2017 на 1 арк. кожен;

- копії актів-розрахунків №41, 42, 49, 50 від 05.09.2017 на 1 арк. кожен;

- копію картки №200 від 05.09.2017 аналізу зерна на 1 арк. у 2 примірниках;

- копію клопотання ОСОБА_22 директору філії ПАТ «ДПЗКУ» не переведення кукурудзи, на 1 арк.;

- копію наказу №285-к від 05.09.2017 на 1 арк.;

- копію оборотно-сальдової відомості по рахунку №281 за 01.09.2017-19.09.2017 на 1 арк.;

- копію довідки головного бухгалтера «Буринського елеватора» на 1 арк.;

- копію оборотно-сальдової відомості по рахунку №946 за вересень 2017 року на 1 арк.;

- копію договору поставки №51 від 08.09.2017 на 4 арк.;

- копію картки рахунку №281 за 01.09.2017-19.09.2017 на 1 арк.;

- копії рахунків на оплату №547 від 19.09.2017, №546 від 18.09.2017, №545 від 14.09.2017, №542 від 12.09.2017, №543 від 13.09.2017 на 1 арк. кожен;

- копії платіжних доручень №1192 від 13.09.2017, №1206 від 14.09.2017 на 1 арк. кожне;

- копії видаткових накладних №1 від 10.09.2017, №2 від 11.09.2017, №3 на 12.09.2017, №4 від 14.09.2017, №5 від 15.09.2017, №6 від 16.09.2017, №7 від 17.09.2017, №8 від 18.09.2017 на 1 арк. кожна;

- копії наказів на відпуск (відвантаження) хлібопродуктів №50 від 14.09.2017, №57 від 18.09.2017, №56 від 17.09.2017, №54 від 15.09.2017, №53 від 15.09.2017, №42 від 10.09.2017, №44 від 11.09.2017 на 1 арк. кожен;

- копію довіреності №240 від 10.09.2017 на 1 арк. у 2 примірниках;

- копію карток №177 від 14.09.2017, №205 від 17.09.2017, №195 від 15.09.2017, №193 від 15.09.2017, №156 від 10.09.2017, №159 від 11.09.2017 аналізу зерна на 1 арк. кожна;

- копії товарно-транспортних накладних №100/2 від 14.09.2017, №115/2 від 18.09.2017, №114/2 від 17.09.2017, №113/2 від 16.09.2017, №110/2 від 16.09.2017, №111/2 від 16.09.2017, №112/2 від 16.09.2017, №102/2 від 15.09.2017, №103/2 від 15.09.2016, №104/2, №101/2 від 15.09.2017, №114/2 від 17.09.2017, №78/2 від 10.09.2017, №81/2 від 10.09.2017, 83/2 від 10.09.2017, №89/2 від 11.09.2017, №88/2 від 11.09.2017, №87/2 від 11.09.2017, №86/2 від 11.09.2017, №82/2 від 11.09.2017, №80/2 від 11.09.2017, №79/2 від 11.09.2017 на 1 арк. кожна;

- копії розрахунків втрат ваги зерна від 05.09.2017 на 1 арк.;

- копію довіреності №1 від 10.09.2017 на 1 арк.;

- копії матеріальних перепусток №74539, №74209, №74206, №74207, №74208, №73781, №73784, №73786, №73782, №74539, №70907, №70908, №70909, №71330, №71324, №71321, №71318, №71314, №71310, №71307 на 1 арк. кожна;

- копії накладних щодо перевезення вантажів ПАТ «ДПЗКУ» масою 178050 кг., 423800 кг. до ТОВ «Агро-Долина», на 1 арк. кожна;

- копію договору поставки №51 від 08.09.2017 між ПАТ «ДПЗКУ» та ТОВ «Зернова Скарбниця» на 1 арк.;

- копію посвідчення №040277 про якість зерна на 1 арк.;

- копії посвідчення №040271, №040272, №040273, №040274 та №040256, №040255, №040254, №040253 про якість зерна на 1 арк. кожне;

- копію посвідчення №040235, №040360, №040361 про якість зерна на 1 арк.;

- копію посвідчення №040238, №040239, №040240 про якість зерна на 1 арк.;

- копію посвідчення №040232, №040363 про якість зерна на 1 арк.;

- копію посвідчення №040233, №040237 про якість зерна на 1 арк.;

- копію посвідчення №040240 про якість зерна на 1 арк.;

- копію акту №19-08/28 від 11.07.2017 позапланової виїзної ревізії окремих питань фінансово-господарської діяльності ТОВ «ДПЗКУ» в частині діяльності філії ПАТ «ДПЗКУ» «Богданівецький комбінат хлібопродуктів» за період 01.01.2016 по 31.05.2017 року з супровідним листом на 28 арк.;

- копію акту №15-21/2 від 17.02.2017 позапланової виїзної ревізії окремих питань фінансово-господарської діяльності ТОВ «ДПЗКУ» в частині діяльності філії ПАТ «ДПЗКУ» «Богданівецький комбінат хлібопродуктів» за період 01.01.2016 по 31.01.2017 року з супровідним листом на 17 арк.;

- копію висновку ПАТ «ДПЗКУ» від 11.10.2017 за результатами службового розслідування за фактом неповернення валютної виручки згідно зовнішньоекономічного контракту №677 від 28.11.2014 на 15 арк.;

- копію наказу №297 ПАТ «ДПЗКУ» від 27.10.2017 про проведення службового розслідування на 2 арк.;

- копію наказу №307 ПАТ «ДПЗКУ» від 02.11.2017 про проведення службового розслідування на 2 арк.;

- копію акту перевірки окремих питань фінансово-господарської діяльності філії ПАТ «ДПЗКУ» «Богданівецький комбінат хлібопродуктів» на 15 арк. з додатками на 69 арк.;

- звіт про службове відрядження для перевірки окремих питань діяльності філії ПАТ «ДПЗКУ» «Богданівецький комбінат хлібопродуктів» на підставі наказу №433 від 27.07.2017 з копією цього наказу та додатками щодо проведення перевірки, всього на 175 арк.

- документи щодо зовнішньоекономічної діяльності ПАТ «ДПЗКУ» з іноземними підприємствами Ameropa AG, BIOAGRA-OIL, BUNGE SA, CAM NEGOCE, Capital Trade LLC, CASILLO COMMODITIES ITALIA SOCIETA PER AZIONI, Crown Flour Mills SAL, EDC SA, GM AGRO DMCC, Grains and Spices PTE LTD, Louis Dreyfus Company Suisse SA, MLD GRAIN DMCC, Nidera BV, OILS AND GRAINS DMCC, OILSEEDS TRADING LP, Olam International Limited, SHABAREK TRADING, SHEMEN INDUSTRIES LTD, VA INTERTRADING AG англійською, німецькою, італійською, польською, арабською ті іншими іноземними мовами, всього на 121 арк.

- копію службової записки інспектора з контролю за виконанням доручень ПАТ «ДПЗКУ» ОСОБА_23 директору департаменту економічної безпеки та фінансових ризиків ПАТ «ДПЗКУ» ОСОБА_24 на 4 арк.;

- копію рахунків-фактури №07, 06 від 26.09.2017 на 1 арк. кожен;

- копію специфікації №1 від 20.09.2017 до Договору постачання зернової сировини від 20.09.2017 №20/09-1 на 1 арк.;

- копію специфікації №1 від 22.09.2017 до Договору постачання зернової сировини від 22.09.2017 №22/09-1 на 1 арк.;

- довідку про «Результати работы отдела сопровождения ВЭД УЭБ за период 22.09.-29.09.2017» за підписом начальника відділу К.А. Санько, на 2 арк.;

- довідкову картку щодо НАК «Украгролізинг» на 2 арк.;

- витяг з системи «You Control» щодо ТОВ «Велтрейдінг» на 4 арк.;

- витяг з системи «You Control» щодо ТОВ «Гуд логістікс» на 4 арк.;

- роздруківку повідомлення про відправлення (надходження) листа електронною поштою 20.02.2017 о 11:43 годині зі скриньки ОСОБА_25 ІНФОРМАЦІЯ_1 на скриньку ОСОБА_26 ІНФОРМАЦІЯ_2 , ОСОБА_27 та ОСОБА_28 , на 6 арк.

- копію зовнішньоекономічного контракту №EXP250615-FC від 25.06.2015 між ПАТ «ДПЗКУ» та ORIENT MARINE INTERNATIONAL CO. (Греція) на 2 арк.

- копію листа-висновка начальника відділу агропромислового комплексу управління галузевих досліджень ОСОБА_29 голови ПАТ «ДПЗКУ» ОСОБА_5 №4.4/41 від 05.08.2015 на 1 арк.;

- проект листа-застереження інспектора з контролю за виконанням доручень ОСОБА_30 директору ТОВ «Інновіннпром» М.В. Скидан на 2 арк.;

- довідку щодо кримінальних проваджень з приводу вчинення службових злочинів посадовими особами ПАТ «ДПЗКУ» спільно з ТОВ «Тенериф-Строй» та привласнення 9614000 грн., а також судових справ по стягненню заборгованості з ТОВ «Тенериф-Строй» на 10 арк.;

- відомість про закупівлі ПАТ «ДПЗКУ» за період 01.01.2017-10.01.2017 на 12 арк.;

- довідку про «Результати работы отдела сопровождения ВЭД УЭБ за период 01.09.-08.09.2017» за підписом начальника відділу К.А. Санько, на 1 арк.;

- проект висновку комісії ПАТ «ДПЗКУ» від 25.09.2017 за результатами службового розслідування за фактом неповернення валютної виручки згідно зовнішньоекономічного контракту №677 від 28.11.2014 при співробітництві з іноземним підприємством NESLOT LIMITED, на 14 арк.;

- довідку щодо кримінальних проваджень з приводу вчинення службових злочинів посадовими особами ПАТ «ДПЗКУ» спільно з ТОВ «Интеройл Юг» та привласнення 8333516,39 грн., а також стягнення заборгованості з ТОВ «Интеройл Юг», на 5 арк.;

- довідку щодо кримінальних проваджень з приводу вчинення службових злочинів посадовими особами ПАТ «ДПЗКУ» спільно з ПП «Біотранспілет» та привласнення 15994400,00 грн., а також стягнення заборгованості з ПП «Біотранспілет», на 6 арк.;

- довідку щодо кримінальних проваджень з приводу вчинення службових злочинів посадовими особами ПАТ «ДПЗКУ» спільно з ТОВ «СК-Регіон» та привласнення 16686613,92 грн., а також стягнення заборгованості з ТОВ «СК-Регіон», на 5 арк.;

- довідку щодо кримінальних проваджень з приводу вчинення службових злочинів посадовими особами ПАТ «ДПЗКУ» спільно з ТОВ «Біла Астра» (ТОВ «Червона Астра») та привласнення 39977500,00 грн., а також стягнення заборгованості з ТОВ «Біла Астра» (ТОВ «Червона Астра»), на 6 арк.;

- довідку щодо кримінальних проваджень з приводу вчинення службових злочинів посадовими особами ПАТ «ДПЗКУ» спільно з ТОВ «СП Агро-Експорт» (борг 21601400 грн), ТОП «АПК Агро-продукт» (борг 2721400 грн), ТОМ «СП Агро-Трейд (борг 4593300 грн) та привласнення грошових коштів, а також стягнення заборгованості з зазначених підприємств, на 6 арк.;

- копії витягів з реєстру платників єдиного податку щодо ОСОБА_31 та ОСОБА_32 на 1 арк. кожен;

- витяг з системи «You Control» щодо ТОВ «Вел-трейдінг» на 3 арк. з прикріпленими чорновими записами на 2 арк.;

- довідку щодо підприємства «Колективне рибне господарство «Поділля» на 3 арк.;

- довідку щодо підприємства ТОВ «Техойл» на 2 арк.;

- довідку щодо підприємства Благодійний фонд ОСОБА_33 на 4 арк.;

- службову записку начальника управління економічної безпеки ПАТ «ДПЗКУ» ОСОБА_34 директору департаменту економічної безпеки та фінансових ризиків ОСОБА_35 від 27.07.2017 щодо результатів перевірки контрагента ТОВ «Грейн-трансшипмент», на 1 арк.;

- копію службової записки директора департаменту логістики ПАТ «ДПЗКУ» ОСОБА_36 першому заступнику голови правління ПАТ «ДПЗКУ» В. Шулежку №4/9/169 від 17.07.2017 щодо пропозиції отримання послуг рейдового довантаження, на 1 арк.;

- довідку про «Результати работы отдела сопровождения ВЭД УЭБ за период 04.08.-11.08.2017» за підписом начальника відділу К.А. Санько, на 4 арк.;

- ордери на надання правової допомоги серії КВ №369717 та КВ №369718 ОСОБА_24 адвокатом ОСОБА_37 та ОСОБА_38 , на 1 арк. кожен;

- довіреність від 14.08.2017 видана АО «Правовий статус» щодо уповноваження ОСОБА_37 та ОСОБА_39 представляти інтереси ОСОБА_24 , на 1 арк.;

- копії свідоцтва та про файлів адвокатів ОСОБА_37 та ОСОБА_39 , на 1 арк. кожен документ, всього на 4 арк.;

- довідку про планові оплати за жовтень 2017 року Департаменту економічної безпеки та фінансових ризиків ПАТ «ДПЗКУ» за підписом директора департаменту О. Мардара, на 1 арк.;

- копію договору №232 про надання правової допомоги від 05.07.2017 між ОСОБА_40 та ПАТ «ДПЗКУ», на 4 арк.;

- проект довідки про результати проведення практичних заходів з повернення дебіторської заборгованості Департаменту економічної безпеки та фінансових ризиків ПАТ «ДПЗКУ» за період з 31.07 до 04.08.2017, на 1 арк.;

- копію листа ТОВ «Ідек-2006» на ПАТ «ДПЗКУ» від 18.08.2017 №18/08-17 щодо зміни класу поставленої пшениці, на 1 арк. у 2 примірниках;

- службову записку від 08.08.2017 інспектора з контролю за виконанням доручень департаменту економічної безпеки ОСОБА_30 начальнику управління регіонального контролю та безпеки ОСОБА_41 щодо перевірки ваги вантажу, на 1 арк.

- копію листа директора ТОВ «Інтертехбау» ОСОБА_42 щодо пояснення виникнення заборгованостей, на 1 арк.;

- копію Наказу ПАТ «ДПЗКУ» №115 від 05.05.2017 про затвердження організаційної структури, на 1 арк. з додатком на 6 арк.;

- службову записку від 27.07.2017 інспектора Т. Горохівського начальнику управління регіонального контролю та безпеки ОСОБА_41 щодо власних інтересів ОСОБА_43 , на 1 арк.;

- службову записку від 31.07.2017 начальника відділу по роботі з проблемними активами О. Коника директору департаменту економічної безпеки та фінансових ризиків ПАТ «ДПЗКУ» ОСОБА_24 щодо перевірки контрагентів, стосовно яких проводився обшук у приміщенні філії ПАТ «ДПЗКУ» «Миколаївський портовий елеватор», на 1 арк.;

- копію службової записки заступника начальника відділу форвардних закупівель департаменту закупівель ОСОБА_44 директорам департаментів ПАТ «ДПЗКУ» ОСОБА_45 , ОСОБА_35 , ОСОБА_9 стосовно відрядження працівників для відбору проб зерна, на 1 арк.;

- службову записку від 04.08.2017 інспектора з контролю за виконанням доручень ОСОБА_46 начальнику відділу по роботі з проблемними активами ДЕБФР ОСОБА_47 щодо підтвердження отримання ТОВ «Інновіннпром» листа-застереження, на 1 арк. з додатком на 3 арк.;

- службову записку від 11.08.2017 інспектора з контролю за виконанням доручень ОСОБА_48 директору департаменту економічної безпеки та фінансових ризиків ПАТ «ДПЗКУ» ОСОБА_24 щодо походження зернових від постачальника ТОВ «Хардінвест», на 1 арк. з додатками на 7 арк.;

- службову записку від 09.08.2017 №321/12 директора департаменту економічної безпеки та фінансових ризиків ПАТ «ДПЗКУ» ОСОБА_24 директору департаменту логістики ОСОБА_49 щодо повернення проблемної заборгованості, на 2 арк.;

- довідку щодо підприємства ТОВ «Фінкапітал» на 3 арк.;

- довідку щодо підприємства ТОВ «ЛТ ГРУП України» на 1 арк.;

- довідку щодо підприємства ТОВ «Аеросистеми» на 1 арк.;

- довідку щодо ОСОБА_50 на 1 арк.;

- довідку щодо ОСОБА_51 на 1 арк.;

- довідку щодо утворення заборгованості компаній NESLOT LIMITED та Sonders перед ПАТ «ДПЗКУ» у сумі 51865843,05 доларів США, та заборгованості ПАТ «ДПЗКУ» перед ДФС на загальну суму 445 7422 260, 97 грн., на 2 арк.;

- копію довідки про реквізити ФОП ОСОБА_52 , на 1 арк.

- копію накладної щодо перевезення 386100 кг. ячменю залізничним транспортом від ТОВ «Компані-Абіа» до ПАТ «ДПЗКУ» до ст. Одеса-Порт, на 1 арк.;

- копію відомості вагонів на 1 арк.;

- копію накладної щодо перевезення 270850 кг. ячменю залізничним транспортом від ТОВ «Компанія «Мелагрейн» до ПАТ «ДПЗКУ» до ст. Одеса-Порт, на 1 арк.;

- копію відомості вагонів на 2 арк.;

- службову записку директора департаменту економічної безпеки та фінансових ризиків ПАТ «ДПЗКУ» О Ярмішко заступнику голови правління ПАТ «ДПЗКУ» О. Сеню щодо визначення низького ступеню надійності 8 контрагентів за результатами проведення перевірки, на 1 арк., з додатками на 3 арк.;

- копію штатно-посадової книги працівників апарату управління ПАТ «ДПЗКУ» станом на 08.04.2017 на 11 арк.;

- реєстр платежів №1346, наданих підрозділами ЦО 29.08.2017 на 5 арк.;

- рахунки на оплату між ТОВ «КАР СЕРВІС СТО» (постачальник) та ПАТ «ДПЗКУ» (покупець) №0000000139 від 09.08.2017, №0000000137 від 07.08.2017, №0000000149 від 16.08.2017, №0000000143 від 10.08.2017, на 1 арк. кожен;

- акт №20170245 від 16.08.2017 прийому передачі виконаних послуг до специфікації №20170245 від 16.08.2017, на 1 арк.;

- специфікацію №20170245 від 16.08.2017 до договору про закупівлю №98 від 16.02.2016, на 1 арк.;

- акт №20170217 від 10.08.2017 прийому передачі виконаних послуг до специфікації №20170217 від 10.08.2017, на 1 арк.;

- специфікацію №20170217 від 10.08.2017 до договору про закупівлю №98 від 16.02.2016, на 1 арк.;

- акт №20170225 від 09.08.2017 прийому передачі виконаних послуг до специфікації №20170225 від 09.08.2017, на 1 арк.;

- специфікацію №20170225 від 09.08.2017 до договору про закупівлю №98 від 16.02.2016, на 1 арк.;

- акт №20170239 від 07.08.2017 прийому передачі виконаних послуг до специфікації №20170239 від 07.08.2017, на 1 арк.;

- специфікацію №20170239 від 07.08.2017 до договору про закупівлю №98 від 16.02.2016, на 1 арк.;

- договір про закупівлю №98 від 16.02.2016 про надання послуг з технічного обслуговування та ремонту транспортних засобів між ТОВ «КАР СЕРВІС СТО» (виконавець) та ПАТ «ДПЗКУ» (замовник), на 5 арк., з додатками на 4 арк.

Підозрюваний, його захисник, інший власник або володілець майна, які не були присутні при розгляді питання про арешт майна, мають право заявити клопотання про скасування арешту майна повністю або частково. Таке клопотання подається слідчому судді.

Ухвала про накладення арешту може бути оскаржена безпосередньо до Апеляційного суду м. Києва протягом 5 днів з дня її оголошення.

Слідчий суддя: ОСОБА_1

СудПечерський районний суд міста Києва
Дата ухвалення рішення01.12.2017
Оприлюднено01.03.2023
Номер документу75162018
СудочинствоКримінальне

Судовий реєстр по справі —757/72077/17-к

Ухвала від 01.12.2017

Кримінальне

Печерський районний суд міста Києва

Новак Р. В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні