Ухвала
від 03.07.2018 по справі 908/49/18
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ЗАПОРІЗЬКОЇ ОБЛАСТІ

номер провадження справи 16/1/18

ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ЗАПОРІЗЬКОЇ ОБЛАСТІ

УХВАЛА

03.07.2018 Справа № 908/49/18

м.Запоріжжя

Господарський суд Запорізької області у складі судді Ніколаєнка Романа Анатолійовича, за участі секретаря судового засідання Бойко Н.А., розглянувши в судовому засіданні матеріали клопотання ГУ ДФС у Запорізькій області (вих.№609/8-01-10-06 від 06.04.2018) про не затвердження ліквідаційного балансу банкрута та не прийняття рішення про закриття провадження у справі до проведення податковим органом перевірки банкрута та матеріали справи №908/49/18

За заявою боржника - товариства з обмеженою відповідальністю "Запорізька автомобільна компанія" (код ЄДРПОУ 39134217; 69035, м.Запоріжжя, пр.Маяковського, буд.11)

про банкрутство

Ліквідатор - Григорьєв Артем Анатолійович

Представники учасників:

від заявника - Пархоменко А.А., довіреність №274/8-01-10-06 від 22.02.2018,

від боржника - Мелькевич А.В. довіреність б/н від 07.05.2018,

ВСТАНОВИВ:

Ухвалою господарського суду Запорізької області від 18.01.2018 відкрито провадження у справі про банкрутство боржника - ТОВ "Запорізька автомобільна компанія".

Постановою від 29.01.2018 ТОВ "Запорізька автомобільна компанія" визнано банкрутом, відкрито ліквідаційну процедуру, ліквідатором банкрута призначено Григорьєва Артема Анатолійовича (ідент.№ НОМЕР_1, адреса: АДРЕСА_1).

Того ж дня оголошення про визнання ТОВ "Запорізька автомобільна компанія" банкрутом оприлюднено на офіційному веб-сайті Вищого господарського суду України (номер публікації 48732).

На цей час ліквідаційна процедура триває.

10.04.2018 судом отримано клопотання (вих.№ 609/8-01-10-06 від 06.04.2018) ГУ ДФС у Запорізькій області (надалі - заявник) про не затвердження ліквідаційного балансу банкрута та неприйняття рішення про закриття провадження у справі про банкрутство ТОВ "Запорізька автомобільна компанія" (код ЄДРПОУ 39134217) до проведення перевірки працівниками ГУ ДФС у Запорізькій області.

Ухвалою суду від 16.04.2018 клопотання прийнято до розгляду в судовому засіданні, призначеному на 07.05.2018 о 12.20.

До судового засідання, 07.05.2018, заявником супровідним листом (вих.б/н, б/д) надано фіскальний чек поштового відділення № 0172121 від 07.05.2018 в підтвердження направлення ліквідатору клопотання та копію довідки по запиту користувача, згідно якої за боржником обліковується заборгованість в сумі 7956,55 грн. Проте, подана до суду довідка по запиту користувача не є оригіналом та не засвідчена належним чином у відповідності до вимог Уніфікованої системи організаційно-розпорядчої документації п. 5.27 ДСТУ 4163-2003 „ Вимог до оформлення документів ". Оригіналу довідки суду не було надано.

07.05.2018 ліквідатором надано до суду поточний звіт у справі (вих.№04/05-1 від 04.05.2018) за період з 29.01.2018 по 04.05.20178, а також надано пояснення (вих.№04/05-2 від 04.05.2018) на виконання вимог ухвали суду від 16.04.2018, які приймаються судом. Так, згідно наданих до суду пояснень ліквідатора, станом на день надання пояснень (07.05.2018) ліквідатором не було отримано наказу на проведення документальної позапланової перевірки, а також жодного листа з вимогою щодо надання документів на перевірку податковому органу.

Ухвалою від 07.05.2018 судове засідання з розгляду клопотання було відкладено до 07.06.2018 о 10.00.

Ухвалою суду від 07.06.2018 розгляд клопотання заявника був відкладений до 03.07.2018 о 12.00.

До судового засідання, 26.06.2018 боржником були надані до суду пояснення (вих.№26/06-1 від 26.06.2018) стосовно того, що станом на 26.06.2018 ліквідатором боржника не було отримано ані акту перевірки, ані податкових повідомлень-рішень.

В судове засідання 03.07.2018 о 12.00 прибула представник боржника, заперечила проти задоволення клопотання заявника. Зазначила, що підприємством було отримано копію наказу про проведення перевірки та лист заявника про надання документів фінансово-господарської діяльності для проведення перевірки боржника. Листом (вих.№08-05-1 від 08.05.2018) ліквідатором на адресу заявника 10.05.2018 було надано всі наявні документів стосовно боржника. Також представник боржника вказала, що надати копію наказу про проведення перевірки у дане судове засідання не може, проте надасть їх у наступному засіданні.

Представник заявника в судове засідання 03.07.2018 о 12.00 не прибув, витребувані ухвалою від 07.06.2018 документи суду заявник не надав.

З метою надання боржником додаткових доказів та у зв'язку з неявкою представника заявника в судовому засіданні було оголошено перерву до 03.07.2018 о 17.00.

До засідання 03.07.2018 о 17.00 ліквідатором було надано письмове пояснення (вих.№03/07/2018-1 від 03.07.2018) про те, що боржником отримано лист заявника (вих№14640/10/08-01-14-03-08 від 22.05.18), в якому останній не заперечує отримання від боржника документів на проведення перевірки, при цьому заявник одночасно запитує додаткові документи для проведення перевірки. Ліквідатором наголошується, що на вимогу заявника були надані всі наявні у ліквідатора документи стосовно діяльності боржника.

Від заявника до суду 03.07.2018 супровідним листом вих.№ 1078/8-01-10-06 від 03.07.2018 було надано до суду документи стосовно організації та проведення перевірки боржника (у т.ч. наказ про проведення перевірки, направлення, акт перевірки наявності підприємства (посадових осіб) за податковою адресою, акт про неможливість вручення документів платнику податків).

В продовженому 03.07.2018 о 17.00 після перерви судовому засіданні представник заявника підтримала клопотання, просить суд його задовольнити. Пояснила, що станом на 03.07.2018 перевірка боржника не відбулась через недостатність документів наданих ліквідатором для перевірки, тому просила не затверджувати ліквідаційний баланс банкрута та не приймати рішення про закриття провадження у справі до проведення податковим органом перевірки банкрута.

Представник боржника заперечила проти задоволення клопотання, оскільки ліквідатором виконано вимоги заявника, надано для проведення перевірки всі наявні документи фінансово-господарської діяльності боржника.

Судове засідання 03.07.2018, у відповідності до п. п. 17.7 п. 17 перехідних положень ГПК України, зафіксовано аудиозаписом за допомогою програмно-апаратного комплексу "Оберіг".

Судом під час розгляду клопотання були повно та всебічно з'ясовані обставини, на які заявник посилається в обґрунтування клопотання, безпосередньо досліджені докази у справі, матеріали справи про банкрутство, письмові пояснення ліквідатора, надані в судовому засіданні пояснення представників заявника та боржника.

За підсумками судового засідання судом у нарадчій кімнаті прийнято судове рішення. Постановлено ухвалу, вступну та резолютивну частини якої оголошено після виходу з нарадчої кімнати. Повідомлено про термін виготовлення повного тексту ухвали - протягом п'яти днів після оголошення скороченого тексту.

Клопотання ГУ ДФС у Запорізькій області щодо не затвердження ліквідаційного балансу та неприйняття рішення про припинення (закриття) провадження у справі до проведення податкової перевірки суд вважає необґрунтованим з огляду на таке.

В обґрунтування клопотання заявник посилається на те, що відповідно до п.п.19.1.1 п.19.1 ст.19 Податкового кодексу України на контролюючі органи покладено обов'язки зі здійснення контролю за своєчасністю подання платниками податків та платниками єдиного внеску передбаченої законом звітності (декларацій, розрахунків та інших документів, пов'язаних з обчисленням і сплатою податків, зборів, платежів), своєчасність, достовірність, повноту нарахування та сплати податків, зборів, платежів. Проводять відповідно до законодавства перевірки та звірки платників податків. Відповідно до п.п.78.1.7 п. 78.1 ст.78 Податкового кодексу України, документальна позапланова перевірка здійснюється, якщо порушено провадження у справі про визнання банкрутом платника податків. 15.02.2018 на адресу ліквідатора - Григорьєва А.А. направлено лист (вих.№3675/10/08-01-14-03-08 від 12.02.2018) з проханням надати документи фінансово-господарської діяльності для проведення перевірки, відповідно до вимог Податкового кодексу України. Не надання ліквідатором документів фінансово-господарської діяльності є перешкодою для реалізації контролюючим органом функцій здійснення контролю за своєчасністю, достовірністю, повнотою нарахування та сплати податків, зборів та платежів шляхом проведення перевірки і цей факт унеможливлює остаточні висновки контролюючого органу щодо припинення або неприпинення підприємством господарської діяльності. Посилаючись на такі обставини у клопотанні, ГУ ДФС у Запорізькій області (заявник) просить до проведення перевірки працівниками ГУ ДФС у Запорізькій області не затверджувати ліквідаційний баланс банкрута та не приймати рішення про припинення провадження у справі.

В засіданні представник заявника пояснила, що ліквідатором листом вих.№08-05-1 від 08.05.2018 були надані певні документи боржника, проте їх виявилось недостатньо для проведення документальної перевірки боржника, тому листом вих.№14640/10/08-01-14-03-08 від 22.05.2018 заявник повторно звернувся до ліквідатора з проханням надати документи, які стосуються господарської діяльності підприємства за період з 13.03.2014 по теперішній час, згідно наведеного у листі переліку.

На вказане звернення заявника (вих.№ 14640/10/08-01-14-03-08 від 22.05.2018) ліквідатором була надані відповідь (вих.№03/07/2018-1 від 03.07.2018) про відсутність, окрім раніше поданих заявнику 10.05.2018, первинних документів фінансово-господарської діяльності боржника, та з проханням провести перевірку на підставі наявних документів.

Слід зазначити, що у відповідності до п.68.1 ст.68 Податкового кодексу України орган державної реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань у день державної реєстрації такої особи, державної реєстрації припинення юридичної особи чи підприємницької діяльності фізичної особи - підприємця, внесення будь-яких інших записів до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань повинен передати відповідному контролюючому органу відомості з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань про вчинення реєстраційних дій, передбачених законом.

Дані про прийняття рішення щодо припинення юридичної особи та припинення підприємницької діяльності фізичної особи-підприємця, відомості щодо яких містяться в Єдиному державному реєстрі, контролюючі органи отримують від державних реєстраторів у порядку взаємного обміну інформацією з реєстрів Державної реєстраційної служби України та Центрального контролюючого органу.

Як вбачається з матеріалів справи, рішення про ліквідацію боржника було прийнято 26.10.2017, і потім - 01.11.2017 до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань внесено відомості про прийняття учасником ТОВ "Запорізька автомобільна компанія" рішення про припинення товариства, відомості про голову ліквідаційної комісії та про визначений строк для заявлення вимог кредиторів.

Крім того, головою ліквідаційної комісії на адресу Запорізької ОДПІ ГУ ДФС у Запорізькій області 08.11.2017 було направлено повідомлення (за вих.№ 08/11-2 від 08.11.2017) та лист (за вих.№08/11-3 від 08.11.2017) з проханням провести документальну позапланову перевірку боржника на підставі п.п. 78.1.7 п. 78.1 ст. 78 Податкового кодексу України.

У кожному із листів головою ліквідаційної комісії зазначалась адреса для листування, а саме: 69037, м.Запоріжжя, а/с №83.

Ухвали господарського суду Запорізької області про прийняття заяви ТОВ "Запорізька автомобільна компанія" до розгляду, порушення провадження у справі та постанова суду про визнання боржника банкрутом були направлені судом як Запорізькій ОДПІ ГУ ДФС у Запорізькій області, так і ГУ ДФС у Запорізькій області.

Порядок проведення документальних перевірок податковим органом визначений главою 8 Податкового кодексу України. Зокрема, відповідно до пункту 78.1.7 п. 78.1 статті 78 Податкового кодексу України документальна позапланова перевірка здійснюється за наявності хоча б однієї з таких обставин: розпочато процедуру реорганізації юридичної особи (крім перетворення), припинення юридичної особи або підприємницької діяльності фізичної особи - підприємця, порушено провадження у справі про визнання банкрутом платника податків або подано заяву про зняття з обліку.

Пунктом 78.4 статті 78 Податкового кодексу України встановлено, що про проведення документальної позапланової перевірки керівник контролюючого органу приймає рішення, яке оформлюється наказом. Право на проведення позапланової документальної перевірки платника податків надається лише у випадку, коли йому до початку проведення зазначеної перевірки вручено під розписку копію наказу про проведення документальної позапланової перевірки.

Пунктом 82.2 статті 82 Податкового кодексу України встановлено, що тривалість перевірок, визначених у статті 78 цього Кодексу, не повинна перевищувати 15 робочих днів для великих платників податків, щодо суб'єктів малого підприємництва - 5 робочих днів, для фізичних осіб - підприємців, які не мають найманих працівників, за наявності умов, визначених в абзацах третьому - восьмому цього пункту, - 3 робочі дні, інших платників податків - 10 робочих днів. Продовження строків проведення перевірок, визначених у статті 78 цього Кодексу, можливе за рішенням керівника (його заступника або уповноваженої особи) контролюючого органу не більш як на 10 робочих днів для великих платників податків, щодо суб'єктів малого підприємництва - не більш як на 2 робочих дні, інших платників податків - не більш як на 5 робочих днів.

Отже, враховуючи положення ст. ст. 78, 82 Податкового кодексу України, у податкового органу було достатньо часу для призначення та проведення перевірки боржника, оскільки про початок процедури ліквідації товариства податкова була обізнана з листопада 2017, тобто, ще на стадії позасудової процедури ліквідації.

Пунктом 79.2 статті 79 Податкової кодексу України закріплено, що документальна позапланова невиїзна перевірка проводиться посадовими особами контролюючого органу виключно на підставі рішення керівника (його заступника або уповноваженої особи) контролюючого органу, оформленого наказом, та за умови вручення платнику податків (його представнику) у порядку, визначеному статтею 42 цього Кодексу, копії наказу про проведення документальної позапланової невиїзної перевірки та письмового повідомлення про дату початку та місце проведення такої перевірки. Виконання умов цієї статті надає посадовим особам контролюючого органу право розпочати проведення документальної невиїзної перевірки.

Відповідно до пункту 81.2 Податкового кодексу України, у разі відмови платника податків та/або посадових (службових) осіб платника податків (його представників або осіб, які фактично проводять розрахункові операції) у допуску посадових (службових) осіб контролюючого органу до проведення перевірки посадовими (службовими) особами контролюючого органу за місцем проведення перевірки, невідкладно складається у двох примірниках акт, що засвідчує факт відмови, із зазначенням заявлених причин відмови, один примірник якого вручається під підпис, відразу після його складання, платнику податків та/або уповноваженій особі платника податків.

До свого клопотання (вих.б/н від 16.01.2018) заявник надає лише направлену ліквідатору копію листа (вих.№20516/10/08-01-14-03-10 від 08.12.2017) з проханням про надання документів фінансово-господарської діяльності. Проте, ані у клопотанні, ані у доданій до нього копії листа не йдеться про прийняття керівником податкового органу рішення, оформленого наказом, про проведення перевірки боржника, про направлення цього наказу боржнику або ж ліквідатору.

Слід підкреслити, що в силу положень пунктом 78.4 статті 78 Податкового кодексу України встановлено, право на проведення позапланової документальної перевірки платника податків надається лише у випадку, коли йому до початку проведення зазначеної перевірки вручено під розписку копію наказу про проведення документальної позапланової перевірки .

Ліквідатор у своїх поясненнях (вих.№04/05-2 від 04.05.2018) зазначав, що станом на дату складання листа ним не було отримано наказу про проведення документальної позапланової перевірки.

Заявником 03.07.2018 до поданого суду супровідного листа (вих.31078/8-01-10-06 від 03.07.2018) надано копію наказу ГУ ДФС у Запорізькій області № 448 від 14.02.2018 про проведення документальної позапланової виїзної перевірки ТОВ "Запорізька автомобільна компанія" з питань дотримання вимог податкового, валютного та іншого законодавства за період з 14.03.2014 по 15.02.2018 та правильності нарахування, обчислення та сплати єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування за період з 14.03.2014 по 15.02.2018. Тривалість перевірки визначена у наказі - п'ять днів, починаючи з 16.02.2018.

Однак, доказів вручення під розписку копії наказу №448 від 14.02.2018 про проведення документальної позапланової перевірки боржнику або ж ліквідатору, як передбачено положеннями ст.78 Податкового кодексу України, заявником не було надано суду.

До своїх пояснень вих.№03/07/2018-2 від 03.07.2018 ліквідатором надано суду копію наказу ГУ ДФС у Запорізькій області №448 від 14.02.2018 про проведення документальної позапланової виїзної перевірки, однак доказів дати отримання копії наказу суду не надано.

В засіданні представник боржника пояснила, що копію наказу було надано для ознайомлення у травні 2018, тобто, після закінчення терміну проведення призначеної даним наказом перевірки.

Стосовно наданих заявником копій направлень на перевірку № 312 від 15.02.2018 та № 311 від 15.02.2018, то вказані направлення взагалі не містять посилань на наказ ГУ ДФС у Запорізькій області №448 від 14.02.2018.

Стосовно акту №213/08-01-14-03/39134217 від 16.02.2018 перевірки наявності підприємства (посадових осіб) за податковою адресою боржника, яким представниками податкового органу зафіксовано відсутність посадових осіб боржника за податковою адресою: 69035, м.Запоріжжя, пр.Маяковського, буд.11, та щодо акту №214/08-01-14-03-39134217 від 16.02.2018 про неможливість вручення документів платнику податків - боржнику, через відсутність посадових осіб підприємства за податковою адресою, то варто зазначити наступне.

Наказом № 448 від 14.02.2018 визначено п'ятиденний термін для проведення перевірки боржника.

Однак, заявник обмежився разовим виходом працівників за податковою адресою боржника та складенням акту про відсутність посадових осіб за вказаною адресою та акту про неможливість вручення копії наказу через відсутність посадових осіб боржника за податковою адресою.

Про вжиття будь-яких інших заходів, у т.ч. потворного виходу за місцем податкової адреси боржника для повторного вручення копії наказу про призначення перевірки, суду не було надано.

В засіданні представник заявника пояснила, що будь-яких інших заходів, спрямованих на вручення копії наказу про призначення проведення перевірки боржника, окрім зафіксованих в актах від 16.02.2018 перевірки наявності підприємства за податковою адресою та неможливості вручення копії акту перевірки, податковим органом не вживалось.

Фактично, в межах виконання наказу № 448 від 14.02.2018 заявником вжито заходів, а саме: здійснено вихід за місцем податкової адреси боржника, вчинено спробу вручити копію наказу про проведення перевірки. Термін проведення призначеної наказом № 448 від 14.02.2018 перевірки боржника - минув.

В засіданні представник заявника пояснила, що будь-яка інша перевірка після 14.02.2018 стосовно боржника не призначалась, відповідний наказ не видавався, станом на день судового засідання (03.07.2018) заборгованість у боржника відсутня.

Лише 22.05.2018 заявник повторно листом вих.№14640/10/08-01-14-03-08 від 22.05.2018 звернувся до ліквідатора з проханням знову надати документи фінансово-господарської діяльності підприємства з 13.03.2014 по теперішній час з метою проведення документальної перевірки.

Однак, у вказаному листі від 22.05.2018 не йдеться про прийняття податковим органом наказу про проведення документальної перевірки боржника, для якої і витребовуються заявником документи.

На звернення заявника ліквідатором надано відповідь про те, що окрім раніше поданих документів (10.05.2018), будь-які інші документи відносно боржника у ліквідатора відсутні, про що ліквідатор повідомив податковий орган у листі вих.№08-05-1 від 08.05.2018.

Слід вказати, що статтею 37 Закону "Про відновлення платоспроможності..." унормовано, що ліквідаційна процедура відкривається строком на дванадцять місяців.

Боржник був визнаний банкрутом постановою від 29.01.2018 і саме з цього часу судом була відкрита ліквідаційна процедура у справі, питання затвердження звіту ліквідатора у даному судовому засіданні не розглядається, тому заявник не позбавлений можливості наразі вжити заходів, передбачених законодавством України, для проведення перевірки боржника, за наявності потреби. Задоволення вимог заявника фактично призведе до обмеження дій суду у подальшому розгляді справи за відсутності конкретно визначених строків проведення перевірки працівниками ГУ ДФС у Запорізькій області, що не відповідає вимогам Закону.

При цьому також зазначається, що проведення процедури банкрутства суб'єкта підприємницької діяльності згідно з приписами законодавства про банкрутство не залежить від факту можливості або неможливості провести перевірку банкрута податковим органом. Взаємовідносини між податковим органом як органом державного контролю та платником податків урегульовані спеціальними нормами Податкового кодексу України, які не залежать від норм Закону "Про відновлення платоспроможності..", якщо інше прямо не зазначено у самому законі. Ані норми Закону "Про відновлення платоспроможності…", ані норми Податкового кодексу України не містять положень про те, що підприємство - банкрут не може бути ліквідоване за рішенням суду чи ліквідаційна процедура має бути продовжена у зв'язку з неможливістю проведення перевірки банкрута податковим органом.

Обставини, пов'язані з виконанням податковим органом своїх повноважень, не можуть бути підставами для зупинення процесу ліквідації господарюючого суб'єкта, а також бути перешкодою для завершення провадження у справі про банкрутство за наявності передбачених законодавством про банкрутство підстав для того.

В задоволенні клопотання ГУ ДФС у Запорізькій області щодо не затвердження ліквідаційного балансу та неприйняття рішення про припинення (закриття) провадження у справі відмовляється.

Керуючись ст.ст. 2, 9 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" в редакції Закону України від 22.12.2011 № 4212-VІ, ст.ст.3, 12, 20, 232-235 Господарського процесуального кодексу України в редакції Закону України від 03.10.2017 № 2147-VІІІ, суд

УХВАЛИВ:

В задоволенні клопотання ГУ ДФС у Запорізькій області (вих.№ 609/8-01-10-06 від 06.04.2018) щодо не затвердження до проведення перевірки працівниками ГУ ДФС у Запорізькій області ліквідаційного балансу банкрута та неприйняття рішення про припинення (закриття) провадження у справі відмовити.

Копії ухвали надіслати кредитору (за реєстром), банкруту, ліквідатору, ГУ ДФС у Запорізькій області.

Ухвала господарського суду набирає законної сили негайно після її оголошення, відповідно до ст. 235 ГПК України.

Ухвала суду може бути оскаржена в апеляційному порядку протягом 10 днів з дня її проголошення за правилами, визначеними ст. ст. 254-259 ГПК України, шляхом подання апеляційної скарги наразі через господарський суд Запорізької області.

Повний текст ухвали, відповідно до ст.233 ГПК України, складено 09.07.2018.

Суддя Р.А.Ніколаєнко

Дата ухвалення рішення03.07.2018
Оприлюднено10.07.2018
Номер документу75187894
СудочинствоГосподарське
Сутьбанкрутство Ліквідатор - Григорьєв Артем Анатолійович

Судовий реєстр по справі —908/49/18

Ухвала від 26.02.2019

Господарське

Господарський суд Запорізької області

Ніколаєнко Р.А.

Ухвала від 18.02.2019

Господарське

Господарський суд Запорізької області

Ніколаєнко Р.А.

Ухвала від 07.11.2018

Господарське

Господарський суд Запорізької області

Ніколаєнко Р.А.

Ухвала від 02.10.2018

Господарське

Господарський суд Запорізької області

Ніколаєнко Р.А.

Ухвала від 05.09.2018

Господарське

Господарський суд Запорізької області

Ніколаєнко Р.А.

Ухвала від 03.07.2018

Господарське

Господарський суд Запорізької області

Ніколаєнко Р.А.

Ухвала від 02.07.2018

Господарське

Господарський суд Запорізької області

Ніколаєнко Р.А.

Ухвала від 07.06.2018

Господарське

Господарський суд Запорізької області

Ніколаєнко Р.А.

Ухвала від 07.05.2018

Господарське

Господарський суд Запорізької області

Ніколаєнко Р.А.

Ухвала від 16.04.2018

Господарське

Господарський суд Запорізької області

Ніколаєнко Р.А.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні