Справа № 755/8616/18
П О С Т А Н О В А
І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И
"05" липня 2018 р. суддя Дніпровського районного суду міста Києва Чех Н.А., розглянувши адміністративний матеріал, який надійшов з Головного управління ДФС у м. Києві Державної фіскальної служби України, про притягнення до адміністративної відповідальності ОСОБА_1, ІНФОРМАЦІЯ_1, працюючого директором ТОВ СН-Рембуд ((код ЄДРПОУ 38649242), адреса: м. Київ, вул. Каховська, 71-А), ідентифікаційний номер НОМЕР_1, проживає: АДРЕСА_1
за вчиненні адміністративного правопорушення, передбаченого ч. 1 ст. 163 -1 КпАП України,
в с т а н о в и в:
Згідно протоколу про адміністративне правопорушення № 107 від 30 травня 2018 року ОСОБА_1 вчинив правопорушення щодо ведення податкового обліку, а саме: порушив п.п. 44.1, 44.2 ст. 44, п. 134.1.1 пп. 134.1 ст. 134, п. 198.1 п. 198.3 ст. 198 ПК України, що відображено в акті перевірки від 30.05.2018 року № 362/26-15-14-02-04/38649242 за період серпень 2017 року.
В суді ОСОБА_1 вину не визнав, зазначив, що з висновком перевірки не згоден, та подана скарга на податкові повідомлення-рішення.
Відповідно до вимог ст. 245 КУпАП, завданням судді при розгляді справ про адміністративні правопорушення є своєчасне, всебічне, повне і об'єктивне з'ясування обставин кожної справи, вирішення її в точній відповідності з законом.
Згідно з вимогами ст. 280 КУпАП орган (посадова особа) при розгляді справи про адміністративне правопорушення зобов'язаний з'ясувати: чи було вчинено адміністративне правопорушення, чи винна дана особа в його вчиненні, чи підлягає вона адміністративній відповідальності, чи є обставини, що пом'якшують і обтяжують відповідальність, чи заподіяно майнову шкоду, а також з'ясувати інші обставини, що мають значення для правильного вирішення справи.
Вислухавши пояснення ОСОБА_1, дослідивши матеріали справи, суд прийшов до висновку, що у зв'язку з тим, що оскаржуються дії податкової інспекції, їх рішення є неузгодженими, і фактично подія та склад адміністративного правопорушення на час розгляду справи в суді не встановлені.
За таких обставин, суд уважає, що в діях ОСОБА_1 відсутній склад адміністративного правопорушення, передбаченого ч. 1 ст. 163 -1 КУпАП, у зв'язку з чим провадження у справі слід закрити.
З огляду на викладене, суд приходить до висновку про відсутність події та складу адміністративного правопорушення, передбаченого ч. 1 ст. 163 -1 КУпАП у діях ОСОБА_1
Відповідно до п. 1 ч. 1 ст. 247 КУпАП провадження в справі про адміністративне правопорушення не може бути розпочато, а розпочате підлягає закриттю у випадку відсутності події і складу адміністративного правопорушення.
Таким чином, з урахуванням положень ст. 247 КУпАП, провадження у справі відносно ОСОБА_1 підлягає закриттю.
Враховуючи викладене, керуючись ст.ст. 163 -1 ч. 1, 247, 252, 283-285, 289, 291, 294 КпАП України,-
п о с т а н о в и в:
Провадження по справі про притягнення до адміністративної відповідальності ОСОБА_1 за ч. 1 ст. 163 -1 КпАП України - закрити на підставі п. 1 ч. 1 ст. 247 КпАП України, у зв'язку з відсутністю події та складу адміністративного правопорушення .
Постанова може бути оскаржена до Апеляційного суду м. Києва протягом десяти днів з дня винесення постанови через Дніпровський районний суд м. Києва.
Суддя:
Суд | Дніпровський районний суд міста Києва |
Дата ухвалення рішення | 05.07.2018 |
Оприлюднено | 12.07.2018 |
Номер документу | 75214125 |
Судочинство | Адмінправопорушення |
Адмінправопорушення
Дніпровський районний суд міста Києва
Чех Н. А.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні