Рішення
від 11.07.2018 по справі 810/1831/18
КИЇВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

КИЇВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Р І Ш Е Н Н Я

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

11 липня 2018 року м. Київ №810/1831/18

Київський окружний адміністративний суд у складі головуючого судді Басая О.В., розглянувши у письмовому провадженні за правилами спрощеного позовного провадження адміністративну справу за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю "Бровари" до Богданівської сільської ради Броварського району Київської області про визнання протиправними дій, визнання протиправним та скасування рішення,

в с т а н о в и в:

До Київського окружного адміністративного суду звернулось Товариство з обмеженою відповідальністю "Бровари" (далі - позивач, ТОВ "Бровари") з позовом до Богданівської сільської ради Броварського району Київської області (далі - відповідач), в якому просить:

- визнати протиправними дії Богданівської сільської ради Броварського району Київської області щодо встановлення розміру пайової участі (внеску) Товариства з обмеженою відповідальністю "Бровари" у створенні і розвитку соціальної та інженерно-транспортної інфраструктури населених пунктів Богданівської сільської ради Броварського району Київської області;

- визнати протиправним та скасувати рішення Богданівської сільської ради Броварського району Київської області від 12.10.2017 №670-20-VII "Про розмір пайової участі (внеску) Товариства з обмеженою відповідальністю "Бровари" у створенні і розвитку соціальної та інженерно-транспортної інфраструктури населених пунктів Богданівської сільської ради Броварського району Київської області".

На обґрунтування позову позивач послався на те, що рішенням Богданівської сільської ради Броварського району Київської області від 12.10.2017 №670-20-VII "Про розмір пайової участі (внеску) Товариства з обмеженою відповідальністю "Бровари" у створенні і розвитку соціальної та інженерно-транспортної інфраструктури населених пунктів Богданівської сільської ради Броварського району Київської області" був встановлений розмір пайової участі (внеску) ТОВ "Бровари" у створенні і розвитку соціальної та інженерно-транспортної інфраструктури населених пунктів Богданівської сільської ради Броварського району Київської області - 10 (десять) % загальної вартості об'єкту містобудування "Реконструкція нежитлової будівлі під магазин" (пункт 1 рішення). При цьому виконкому Богданівської сільської ради доручено здійснено розрахунок величини пайової участі замовника будівництва ТОВ "Бровари" у створені і розвитку інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури населених пунктів Богданівської сільської ради Броварського району Київської області та скласти графік оплати коштів пайової участі (пункт 2 рішення).

Позивач вважає дії Богданівської сільської ради Броварського району Київської області щодо встановлення ТОВ "Бровари" розміру пайової участі (внеску) та рішення Богданівської сільської ради Броварського району Київської області від 12.10.2017 №670-20-VII протиправними та такими, що вчинені із порушенням вимог чинного законодавства України, яке регулює відносини щодо порядку залучення та визначення розміру пайового внеску для замовників будівництва (реконструкції) об'єкта містобудування.

Ухвалою Київського окружного адміністративного суду від 11 травня 2018 року у даній справі відкрито спрощене позовне провадження та призначено судове засідання. Вказаною ухвалою суду також запропоновано відповідачу протягом п'ятнадцяти днів з дня вручення ухвали про відкриття провадження у справі подати до суду відзив на позовну заяву.

Відповідач проти позову заперечив, у відзиві на позовну заяву зазначив, що Відділом містобудування та архітектури Броварської районної державної адміністрації Київської області ТОВ "Бровари" видано містобудівні умови та обмеження забудови земельної ділянки за адресою: Броварський район, с. Богданівка, вул. Леніна, 130-А. Пунктом 13 вказаних містобудівних умов та обмежень передбачено необхідність замовнику перерахування коштів пайової участі для створення і розвитку зазначеної інфраструктури до прийняття об'єкта в експлуатацію.

Таким чином, норми чинного законодавства покладають на ТОВ "Бровари" як замовника будівництва обов'язок звернутися до органу місцевого самоврядування та взяти участь у створенні і розвитку інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури населеного пункту.

Разом з тим, ТОВ "Бровари" з відповідною заявою до Богданівської сільської ради чи до Відділу містобудування та архітектури Броварської районної державної адміністрації Київської області не зверталось та відповідний договір пайової участі не укладало.

Відповідач вказує, що відповідно до часини шостої статті 40 Закону України "Про регулювання містобудівної діяльності", граничний розмір пайової участі у розвитку інфраструктури населеного пункту з урахуванням інших передбачених законом відрахувань не може перевищувати 10 відсотки від загальної кошторисної вартості будівництва об'єкта - для нежитлових будівель та споруд.

Кошторисна вартість будівництва ТОВ "Бровари" за затвердженою проектною документацією становить 746000,00 грн.

Відтак, згідно із розрахунком величини пайової участі замовників будівництва у розвитку інфраструктури населених пунктів Богданівської сільської ради на підставі затвердженої в установленому порядку проектної документації від 18.10.2017, розмір пайової участі ТОВ "Бровари" під час реконструкції об'єкта становить 10% від загальної вартості будівництва, тобто 74600,00 грн. (746000,00 грн. * 10% від кошторисної вартості будівництва).

Разом з тим, суд звертає увагу, що відповідач не подав суду належних доказів направлення відзиву іншим учасникам справи.

Протокольною ухвалою від 07.06.2018 суд вирішив здійснювати розгляд даної адміністративної справи в порядку письмового провадження.

Розглянувши позовну заяву, оцінивши письмові докази, суд зазначає наступне.

Товариство з обмеженою відповідальністю "Бровари" (ідентифікаційний код 34361124) зареєстроване в якості юридичної особи 12.05.2006 за адресою: 07400, Київська область, м. Бровари, вул. Кирпоноса, буд. 17В, що підтверджується витягом з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань від 13.04.2018 №1003865173 (том 1, а.с. 32-34).

04 лютого 2015 року відділом містобудування та архітектури Броварської районної державної адміністрації видано ТОВ "Бровари" містобудівні умови та обмеження забудови земельної ділянки №3, що знаходиться за адресою: с. Богданівка, вул. Леніна, 130-а; наміри забудови - реконструкція нежитлової будівлі під магазин; цільове призначення земельної ділянки - для будівництва і обслуговування об'єкту комерційного призначення.

Пунктом 13 вказаних містобудівних умов та обмежень передбачено необхідність замовнику перерахування коштів пайової участі для створення і розвитку зазначеної інфраструктури до прийняття об'єкта в експлуатацію (том 1, а.с. 84).

26 березня 2015 року замовником виконання будівельних робіт, ТОВ "Бровари" отримано декларацію про початок будівельних робіт №КС082150850126, найменування об'єкта будівництва - реконструкція нежитлової будівлі під магазин, поштова/будівельна адреса: Київська обл., Броварський р-н, с. Богданівка, вул. Леніна, 130-а (том 1, а.с. 51-53).

Відповідно до Декларації про готовність об'єкта до експлуатації, зареєстрованої в Департаменті ДАБІ у Київської області від 19.06.2015 за №КС142151700601, зазначений об'єкт введений в експлуатацію у ІІ кварталі 2015 року (том 1, а.с. 54-56).

Судом встановлено, що кошторисна вартість будівництва за затвердженою проектною документацією становить 746000,00 грн.

Рішенням Богданівської сільської ради Броварського району Київської області від 24.04.2014 №347 "Про пайову участь замовників будівництва у розвитку інфраструктури на території Богданівської сільської ради" затверджено Положення про порядок залучення та встановлення розміру пайової участі (внеску) фізичних та юридичних осіб у створенні і розвитку інженерно-транспортної інфраструктури населених пунктів Богданівської сільської ради та типову форму Договору про пайову участь у створенні і розвитку інфраструктури населених пунктів Богданівської сільської ради (том 1, а.с. 46-50).

Пунктами 1.2., 1.3, 1.3.1. вказаного Положення передбачено критерії визначення розміру та порядку сплати пайового внеску фізичних та юридичних осіб у створенні і розвитку інженерно-транспортної інфраструктури населених пунктів Богданівської сільської ради. Дія цього положення поширюється на всіх замовників, незалежно від форми власності, які здійснюють в адміністративних межах населених пунктів Богданівської сільської ради будівництво (реконструкцію) об'єкту будь-якого призначення.

Рішенням Богданівської сільської ради Броварського району Київської області від 12.10.2017 №670-20-VII "Про розмір пайової участі (внеску) Товариства з обмеженою відповідальністю "Бровари" у створенні і розвитку соціальної та інженерно-транспортної інфраструктури населених пунктів Богданівської сільської ради Броварського району Київської області" вирішено:

1. встановити розмір пайової участі (внеску) ТОВ "Бровари" у створенні і розвитку соціальної та інженерно-транспортної інфраструктури населених пунктів Богданівської сільської ради Броварського району Київської області - 10 (десять)% загальної вартості об'єкту містобудування "Реконструкція нежитлової будівлі під магазин";

2. доручити виконкому Богданівської сільської ради здійснити розрахунок величини пайової участі замовника будівництва ТОВ "Бровари" у створені і розвитку інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури населених пунктів Богданівської сільської ради Броварського району Київської області та скласти графік оплати коштів пайової участі;

3. направити проект договору про пайову участь у створенні і розвитку інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури населених пунктів Богданівської сільської ради (далі - Договір) на підписання директору ТОВ "Бровари"- Мельник Сергію Богдановичу;

4. доручити сільському голові Бобку Ю.М. укласти договір про пайову забудовника об'єкту містобудування "Реконструкція нежитлової будівлі під магазин" з ТОВ "Бровари" у встановлений Законом строк;

5. контроль за виконанням даного рішення покласти на постійну комісію з планування, соціального розвитку сіл, бюджету, фінансів і цін (том 1, а.с. 44-45).

Не погоджуючись з вказаним рішенням, позивач звернувся до суду.

Надаючи правову оцінку спірним правовідносинам, суд виходив з наступного.

Згідно з частиною першою статті 73 Закону України від 21.05.1997 №280/97-ВР "Про місцеве самоврядування", акти ради, сільського, селищного, міського голови, голови районної в місті ради, виконавчого комітету сільської, селищної, міської, районної у місті (у разі її створення) ради, прийняті в межах наданих їм повноважень, є обов'язковими для виконання всіма розташованими на відповідній території органами виконавчої влади, об'єднаннями громадян, підприємствами, установами та організаціями, посадовими особами, а також громадянами, які постійно або тимчасово проживають на відповідній території.

Згідно з частиною першою статті 6 Закону України від 17.02.2011 №3038-VI "Про регулювання містобудівної діяльності" (далі - Закон №3038-VI, у редакції, чинній на момент виникнення спірних правовідносин), управління у сфері містобудівної діяльності здійснюється Верховною Радою України, Кабінетом Міністрів України, Верховною Радою Автономної Республіки Крим, Радою міністрів Автономної Республіки Крим, центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у сфері містобудування, центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері містобудування, центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну політику з питань державного архітектурно-будівельного контролю та нагляду, органами державного архітектурно-будівельного контролю, іншими уповноваженими органами містобудування та архітектури, місцевими державними адміністраціями, органами місцевого самоврядування.

Відповідно до частини першої статті 40 Закону №3038-VI, порядок залучення, розрахунку розміру і використання коштів пайової участі у розвитку інфраструктури населеного пункту встановлюють органи місцевого самоврядування відповідно до цього Закону.

В силу положень частини другої статті 40 Закону №3038-VI замовник, який має намір щодо забудови земельної ділянки у відповідному населеному пункті, зобов'язаний взяти участь у створенні і розвитку інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури населеного пункту, крім випадків, передбачених частиною четвертою цієї статті.

Пайова участь у розвитку інфраструктури населеного пункту полягає у перерахуванні замовником до прийняття об'єкта будівництва в експлуатацію до відповідного місцевого бюджету коштів для створення і розвитку зазначеної інфраструктури (ч. 3 ст. 40 Закону №3038-VI).

Таким чином, органи місцевого самоврядування у випадку будівництва певних об'єктів на території відповідного їм населеного пункту, з метою участі у розвитку інфраструктури населеного пункту зобов'язують замовників об'єктів будівництва здійснити пайову участь шляхом перерахування коштів до місцевого бюджету, у встановленому органом місцевого самоврядування розмірі.

Відповідно до частини п'ятої статті 40 Закону №3038-VI, величина пайової участі у розвитку інфраструктури населеного пункту визначається у договорі, укладеному з органом місцевого самоврядування (відповідно до встановленого органом місцевого самоврядування розміру пайової участі у розвитку інфраструктури), з урахуванням загальної кошторисної вартості будівництва об'єкта, визначеної згідно з будівельними нормами, державними стандартами і правилами. При цьому не враховуються витрати на придбання та виділення земельної ділянки, звільнення будівельного майданчика від будівель, споруд та інженерних мереж, влаштування внутрішніх і позамайданчикових інженерних мереж і споруд та транспортних комунікацій.

У разі якщо загальна кошторисна вартість будівництва об'єкта не визначена згідно з будівельними нормами, державними стандартами і правилами, вона визначається на основі встановлених органом місцевого самоврядування нормативів для одиниці створеної потужності.

Згідно з частиною шостою статті 40 Закону №3038-VI, встановлений органом місцевого самоврядування для замовника розмір пайової участі у розвитку інфраструктури населеного пункту не може перевищувати граничний розмір пайової участі у розвитку інфраструктури населеного пункту. Граничний розмір пайової участі у розвитку інфраструктури населеного пункту з урахуванням інших передбачених законом відрахувань не може перевищувати: 1) 10 відсотків загальної кошторисної вартості будівництва об'єкта - для нежитлових будівель та споруд; 2) 4 відсотки загальної кошторисної вартості будівництва об'єкта - для житлових будинків.

Розмір пайової участі у розвитку інфраструктури населеного пункту визначається протягом десяти робочих днів з дня реєстрації органом місцевого самоврядування звернення замовника про укладення договору про пайову участь та доданих до нього документів, що підтверджують вартість будівництва об'єкта, з техніко-економічними показниками (абз. 1 ч. 8 ст. 40 Закону №3038-VI).

У разі зміни замовника розмір пайової участі у розвитку інфраструктури населеного пункту зменшується на суму коштів, сплачених попереднім замовником відповідно до укладеного ним договору про пайову участь (абз. 2 ч. 8 ст. 40 Закону №3038-VI).

Відповідно до частини дев'ятої статті 40 Закону №3038-VI, договір про пайову участь у розвитку інфраструктури населеного пункту укладається не пізніше ніж через 15 робочих днів з дня реєстрації звернення замовника про його укладення, але до прийняття об'єкта будівництва в експлуатацію.

Істотними умовами договору є: 1) розмір пайової участі; 2) строк (графік) сплати пайової участі; 3) відповідальність сторін.

Невід'ємною частиною договору є розрахунок величини пайової участі у розвитку інфраструктури населеного пункту.

Кошти пайової участі у розвитку інфраструктури населеного пункту сплачуються в повному обсязі до прийняття об'єкта будівництва в експлуатацію єдиним платежем або частинами за графіком, що визначається договором.

Позивач вказує, що оскаржуваним рішенням Богданівської сільської ради Броварського району Київської області встановлено розмір пайової участі (внеску) ТОВ "Бровари" відповідно до Положення, затвердженого рішенням Богданівської сільської ради Броварського району Київської області від 24.04.2014 №347 "Про пайову участь замовників будівництва у розвитку інфраструктури на території Богданівської сільської ради", яке не набрало чинності по факту його не опублікування у друкованому засобі масової інформації.

Позивач вважає, що вказане Положення не створює юридичних наслідків у формі прав, обов'язків, їх зміни чи припинення, отже, не породжує правовідносини, а тому відповідач не вправі був встановлювати пайовий внесок позивачу в розмірі 10% від вартості об'єкта містобудування по факту відсутності діючого нормативно-правового акту органу місцевого самоврядування щодо порядку залучення, розрахунку розміру і використання коштів пайової участі у розвитку інфраструктури населеного пункту.

Окрім того, позивач вказує на порушення відповідачем граничних термінів, передбачених частиною дев'ятою статті 40 Закону №3038-VI. Так, Богданівською сільською радою Броварського району Київської області до введення об'єкта в експлуатацію не вживалися жодні заходи до залучення ТОВ "Бровари" до пайової участі.

Судом встановлено, що рішенням Богданівської сільської ради Броварського району Київської області від 24.04.2014 №347 затверджено Положення про порядок залучення та встановлення розміру пайової участі (внеску) фізичних та юридичних осіб у створенні і розвитку інженерно-транспортної інфраструктури населених пунктів Богданівської сільської ради (додаток №1) та типову форму Договору про пайову участь у створенні і розвитку інфраструктури населених пунктів Богданівської сільської ради (додаток №2). Вирішено оприлюднити дане рішення на офіційному веб-сайті Богданівської сільської ради (том 1, а.с. 46-50).

Відповідно до п. 7.7 вказаного Положення, Це Положення набуває чинності з дня опублікування рішення про його затвердження. У випадку внесення змін в законодавчі акти України, що регулюють питання сплати пайової участі, це Положення продовжує діяти в частині, що не суперечить чинному законодавству.

Відповідно до пункту 9 статті 19 Регламенту роботи Богданівської сільської Броварського району Київської області VІ скликання, рішення ради нормативно-правового характеру набирають чинності з дня їх офіційного оприлюднення, якщо радою не встановлено більш пізній строк введення рішення в дію.

Згідно з частиною п'ятої статті 59 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні" №280/97-ВР від 21.05.1997, акти органів та посадових осіб місцевого самоврядування нормативно-правового характеру набирають чинності з дня їх офіційного оприлюднення, якщо органом чи посадовою особою не встановлено пізніший строк введення цих актів у дію.

Частиною дванадцятою статті 59 вказаного Закону встановлено, що акти органів та посадових осіб місцевого самоврядування, які відповідно до закону є регуляторними актами, розробляються, розглядаються, приймаються та оприлюднюються у порядку, встановленому Законом України "Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності".

Листом Богданівської сільської ради Броварського району Київської області від 07.06.2018 №669, у відповідь на запит позивача від 01.06.2018 про надання інформації щодо оприлюднення в друкованих засобах інформації рішення сесії Богданівської сільської ради від 24.04.2014 №347, повідомлено ТОВ "Бровари", що в архівних матеріалах друкованих засобів масової інформації, що є розпорядженні Богданівської сільської ради не виявлено матеріалів підтверджуючих оприлюднення у друкованих засобах масової інформації рішення сесії Богданівської сільської ради Броварського району Київської області від 24.04.2014 №347-XXIX-VI. Водночас, не можна виключати ймовірність оприлюднення зазначеного вище рішення в друкованих засобах масової інформації, які тим чи іншим чином не увійшли до архіву Богданівської сільської ради (том 1, а.с. 98-99).

Разом з тим, суд наголошує, що питання дотримання порядку оприлюднення рішення Богданівської сільської ради від 24.04.2014 №347, яким затверджено Положення про порядок залучення, розрахунку розміру і використання коштів пайової участі у розвитку інфраструктури населених пунктів Богданівської сільської ради досліджувалось Київським апеляційним господарським судом під час розгляду справи №911/261/18 за позовом керівника Броварської місцевої прокуратури в інтересах держави в особі Богданівської сільської ради Броварського району Київської області до Товариства з обмеженою відповідальністю "Бровари" про стягнення 74600,00 грн.

В постанові Київського апеляційного господарського суду від 05.06.2018 зазначено, що Положення про порядок залучення, розрахунку розміру і використання коштів пайової участі у розвитку інфраструктури населених пунктів Богданівської сільської ради, затверджене рішенням Богданівської сільської ради від 24.04.2014 №347 оприлюднене на офіційній сторінці Богданівської сільської ради у мережі Інтернет.

Виходячи зі змісту статті 13 Закону України "Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності", регуляторні акти оприлюднюються шляхом опублікування в друкованих засобах масової інформації цього регуляторного органу, а у разі їх відсутності - у друкованих засобах масової інформації, визначених цим регуляторним органом, та/або шляхом розміщення на офіційній сторінці відповідного регуляторного органу в мережі Інтернет.

Таким чином, Київський апеляційний господарський суд дійшов висновку, що позивачем дотримано порядок оприлюднення рішення Богданівської сільської ради від 24.04.2014 №347, яким затверджено Положення, в зв'язку з чим відповідний акт є таким, що набрав чинності та має бути застосований.

Відповідно до даних, які міститься в Єдиному державному реєстрі судових рішень, вказане судове рішення набрало законної сили 05.06.2018.

Згідно з положеннями частини четвертої статті 78 Кодексу адміністративного судочинства України, обставини, встановлені рішенням суду у господарській, цивільній або адміністративній справі, що набрало законної сили, не доказуються при розгляді іншої справи, у якій беруть участь ті самі особи або особа, стосовно якої встановлено ці обставини, якщо інше не встановлено законом.

Наведеною нормою КАС встановлені преюдиційні обставини, тобто ті обставини, що встановлені в судовому рішенні, яке набрало законної сили. Зазначені преюдиційні обставини є підставами для звільнення від доказування.

Суд також не приймає посилання позивача на порушення відповідачем граничних термінів, передбачених частиною дев'ятою статті 40 Закону №3038-VI.

Так, відповідно до частини дев'ятої статті 40 Закону №3038-VI, договір про пайову участь у розвитку інфраструктури населеного пункту укладається не пізніше ніж через 15 робочих днів з дня реєстрації звернення замовника про його укладення, але до прийняття об'єкта будівництва в експлуатацію.

Істотними умовами договору є: 1) розмір пайової участі; 2) строк (графік) сплати пайової участі; 3) відповідальність сторін.

Невід'ємною частиною договору є розрахунок величини пайової участі у розвитку інфраструктури населеного пункту.

Кошти пайової участі у розвитку інфраструктури населеного пункту сплачуються в повному обсязі до прийняття об'єкта будівництва в експлуатацію єдиним платежем або частинами за графіком, що визначається договором.

Суд звертає увагу, що в силу вимог Закону України "Про регулювання містобудівної діяльності", участь у створенні та розвитку інженерно-транспортної інфраструктури населеного пункту є обов'язковою для замовника будівництва у відповідному населеному пункті, що обумовлює право відповідного органу місцевого самоврядування вимагати від замовника будівництва виконання обов'язку щодо пайової участі.

При цьому, суд також вважає за необхідне зазначити, що обов'язок ініціювати укладення договору про пайову участь покладено саме на замовника будівництва, оскільки цей обов'язок пов'язаний зі зверненням замовника до органу місцевого самоврядування.

Ухилення замовника будівництва від укладення договору про пайову участь до прийняття об'єкта нерухомого майна в експлуатацію є порушенням зобов'язання, прямо передбаченого чинним законодавством.

Невиконання такого зобов'язання не звільняє замовника будівництва від обов'язку укласти договір про пайову участь, у тому числі й після прийняття об'єкта будівництва в експлуатацію. Аналогічна правова позиція викладена, зокрема, у постановах Верховного Суду України від 01.02.2017 №922/753/16 та від 25.05.2017 №922/387/16.

Ураховуючи вищевикладене, суд вважає, що позовні вимоги є необґрунтовані та безпідставні, а тому, відсутні підстави для їх задоволення.

Керуючись статтями 9, 14, 73, 74, 75, 76, 77, 78, 90, 143, 242- 246, 250, 255, 295 КАС, суд

в и р і ш и в:

Відмовити у задоволенні адміністративного позову.

Рішення набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті апеляційного провадження чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.

Апеляційна скарга на рішення суду подається до Київського апеляційного адміністративного суду протягом тридцяти днів з дня його проголошення.

У разі оголошення судом лише вступної та резолютивної частини рішення, або розгляду справи в порядку письмового провадження, апеляційна скарга подається протягом тридцяти днів з дня складення повного тексту рішення.

Відповідно до підпункту 15.5 пункту 1 Розділу VII "Перехідні положення" Кодексу адміністративного судочинства України до початку функціонування Єдиної судової інформаційно-телекомунікаційної системи апеляційні скарги подаються учасниками справи через Київський окружний адміністративний суд.

Суддя Басай О.В.

Дата ухвалення рішення11.07.2018
Оприлюднено13.07.2018
Номер документу75249281
СудочинствоАдміністративне
Сутьвизнання протиправними дій, визнання протиправним та скасування рішення

Судовий реєстр по справі —810/1831/18

Рішення від 11.07.2018

Адміністративне

Київський окружний адміністративний суд

Басай О.В.

Ухвала від 11.05.2018

Адміністративне

Київський окружний адміністративний суд

Басай О.В.

Ухвала від 16.04.2018

Адміністративне

Київський окружний адміністративний суд

Басай О.В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні