Ухвала
від 13.07.2018 по справі 552/1251/18
КИЇВСЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД М. ПОЛТАВИ

КИЇВСЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД м.ПОЛТАВИ

Справа №552/1251/18

Провадження № 1-кс/552/1192/18

УХВАЛА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

13.07.2018 року слідчий суддя Київського районного суду м. Полтави ОСОБА_1

за участю секретаря ОСОБА_2 ,

прокурора ОСОБА_3

розглянувши клопотання прокурора у кримінальному провадженні прокурора Полтавської місцевої прокуратури Полтавської області ОСОБА_3 про тимчасовий доступ до речей і документів,

В С Т А Н О В И В:

Прокурор у кримінальному провадженні прокурор Полтавської місцевої прокуратури Полтавської області ОСОБА_3 звернувся до суду з клопотанням про тимчасовий доступ та вилучення оригіналів первинних фінансово-господарських документів та документів бухгалтерського обліку ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_1 " (ЄДРПОУ НОМЕР_1 ), які надавали послуги упродовж 2015-2018 років для підприємств, зокрема: ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_2 " (ЄДРПОУ НОМЕР_2 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » (ЄДРПОУ НОМЕР_3 ) за період з 01.01.2015 по дату винесення ухвали суду, зокрема угод, договорів та додатків до них, додаткових угод; видаткових накладних; податкових накладних; актів приймання передачі виконаних робіт (надання послуг); довіреностей на отримання ТМЦ; оригіналів договорів про складське зберігання зерна; складських квитанцій, свідоцтв (подвійних складських свідоцтв), у тому числі погашених; письмових вимог про видачу товару; витягів з книги реєстрації складських документів на зерно та зерна, прийнятого на зберігання; витягів із реєстру зернового складу; реєстру складських свідоцтв на зерно та зерна, прийнятого на зберігання; товарно-транспортних накладних; актів прийняття зерна (у разі відсутності товарно-транспортних накладних); оригіналів документів для відпуску та переоформлення зерна, у тому числі: письмових звернень власника, доручень на право отримання зерна, наказів керівника зернового складу (форми №16), актів-розрахунків; актів приймання-передавання зерна; пропусків; матеріальних перепусток; транспортних документів всіх видів (коносаментів, маніфестів, залізничних накладних, товарно-транспортних накладних (форми №1 ТН); оригіналів документів, що підтверджують оплату поставленого товару чи наданих послуг із складського зберігання зерна (квитанцій до прибуткового касового ордеру, банківських виписок); оригіналу книги кількісно-якісного обліку (форми №№36, 36а); оригіналів документів, що засвідчують якість зерна, у тому числі: приймальних актів форми № 14 (форми №15), карток аналізу зерна (форма №47), журналів форми №ЗХС-49, форми №59, форми №51, посвідчень про якість зерна (форми №№40, 41, 42, 43); оригіналів журналу зважування вантажів (форма №ЗХС-28), вагових журналів форми №№28, 29 (форми №141); оригіналів реєстрів форми №ЗХС-3 (№ЗХС-4).

Клопотання обґрунтовував тим, щопрокуратурою Полтавської області здійснюється процесуальне керівництво у кримінальному провадженні за №42016170000000313 від 08.11.2016 року за ознаками вчинення кримінальних правопорушень, передбачених ч.2 ст.205; ч.5 ст.27, ч.3 ст.212; ч.1 ст.366; ч.2 ст.209; ч.1 ст.388; ч.2 ст.212 КК України.

У ході досудового розслідування встановлено, що з 2016 року на території Полтавської, Дніпропетровської, Миколаївської та інших областей України діє злочинна група осіб, члени якої, за попередньою змовою між собою, створили та придбали фіктивні підприємства, використовують їх реквізити з метою прикриття власної незаконної діяльності із придбання, зберігання, транспортування та збуту за готівкові кошти сільськогосподарської продукції, у тому числі за межі митної території України; легалізації майна (сільськогосподарської продукції), одержаного унаслідок вчинення кримінального правопорушення; відмивання доходів, одержаних унаслідок ухилення від сплати податків у особливо великих розмірах, та введення їх у легальний обіг за межами України.

Так, члени злочинної групи придбали з метою прикриття незаконної діяльності із ухилення від сплати податків суб`єкти підприємницької діяльності (юридичні особи) ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_4 » (код НОМЕР_4 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_5 » (код НОМЕР_5 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_6 » (код НОМЕР_6 ), ПП « ОСОБА_4 » (код НОМЕР_7 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_7 » (код НОМЕР_8 ) та інші підприємства. У подальшому, упродовж 2016 року вказані особи, шляхом маскування незаконного походження зерна кукурудзи унаслідок внесення завідомо неправдивих відомостей до офіційних документів щодо походження та джерел придбання зерна кукурудзи, використали реквізити фіктивних підприємств для документального оформлення незаконних експортних операцій із постачання зерна за межі митної території України, чим скоїли кримінальне правопорушення, передбачене ч.2 ст.205 КК України.

Також, невстановлені особи, використовуючи реквізити ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_4 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_5 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_6 », ПП « ОСОБА_4 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_7 » та інших суб`єктів господарської діяльності, шляхом підробки та використання первинних бухгалтерських документів вказаних підприємств щодо реалізації сільськогосподарської продукції, фактичними постачальниками якої є сільгоспвиробники Полтавської та інших областей України, наперед знаючи, що дана сільськогосподарська продукція вирощена на не облікованих площах сільськогосподарських виробників та фактично придбана у останніх за готівку без відображення у бухгалтерському обліку та податковій звітності вказаних сільськогосподарських виробників, здійснили пособництво в умисному ухиленні від сплати податків підприємствами-постачальниками та виробниками сільськогосподарської продукції в особливо великих розмірах, чим скоїли кримінальне правопорушення, передбачене ч.5 ст.27, ч.3 ст.212 КК України.

За наслідками досудового розслідування, зокрема, проведених негласних слідчих (розшукових) дій, оперативним підрозділом ОУ ГУ ДФС у Полтавській області, установлено членів злочинної групи та механізм її діяльності.

На території Полтавської, Дніпропетровської та інших областей України особи (так звані «менеджери»), здійснюють закупівлю сільськогосподарської продукції (зерна кукурудзи, пшениці, жита і т.д.) за готівкові кошти у фактичних виробників такої сільськогосподарської продукції (фермерів, фермерських господарств тощо). Дані операції жодним чином не відображаються в бухгалтерському та податковому обліках ані продавців сільськогосподарської продукції, ані її покупців. З метою маскування незаконного походження зерна, воно оформлюється як таке, що вирощена та/або придбане у фіктивних підприємств, підконтрольних групі.

Установлено суб`єкти господарської діяльності (в т.ч. і фіктивні СГД), які створені та використовуються членами групи для маскування незаконного походження зернових культур: ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_8 » (код НОМЕР_9 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_9 » (код НОМЕР_10 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_10 » (код НОМЕР_11 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_11 » (код НОМЕР_12 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_12 » (код НОМЕР_13 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_13 » (код НОМЕР_14 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_14 » (код НОМЕР_15 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_15 » (код НОМЕР_16 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_16 » (код НОМЕР_17 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_17 » (код НОМЕР_18 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_18 » (код НОМЕР_19 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_19 » (код НОМЕР_20 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_20 » (код НОМЕР_21 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_21 » (код НОМЕР_22 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_22 » (код НОМЕР_23 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_23 » (код НОМЕР_24 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_24 » (код НОМЕР_25 ), ФГ « ОСОБА_5 » (код НОМЕР_26 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_25 » (код НОМЕР_27 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_26 » (код НОМЕР_28 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_27 » (код НОМЕР_29 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_28 » (код НОМЕР_30 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_29 » (код НОМЕР_31 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_30 » (код НОМЕР_32 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_31 » (код НОМЕР_33 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_17 » (код НОМЕР_34 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_32 » (код НОМЕР_35 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_33 » (код НОМЕР_36 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_34 » (код НОМЕР_37 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_35 » (код НОМЕР_38 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_36 » (код НОМЕР_39 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_37 » (код НОМЕР_40 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_38 » (код НОМЕР_41 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_39 » (код НОМЕР_42 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » (код НОМЕР_3 ), ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_40 " (ЄДРПОУ НОМЕР_43 ), ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_41 " (код НОМЕР_44 ),ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_42 » (код НОМЕР_45 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_43 » (код НОМЕР_46 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_44 » (код НОМЕР_47 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_45 » (код НОМЕР_48 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_46 » (код НОМЕР_49 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_47 » (код НОМЕР_50 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_17 » (код НОМЕР_51 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_48 » (код НОМЕР_52 ).

Придбана за готівку сільськогосподарська продукція завозиться до елеваторів, підконтрольних вказаній групі осіб та які задіяні в злочинній схемі незаконної закупівлі зернової продукції (перелік наведено вище), по документам як власність вказаних вище фіктивних підприємств. У подальшому, сільськогосподарська продукція транспортується за документами фіктивних підприємств (без відображення у бухгалтерському та податковому обліку) до складів морських портів в м. Миколаєві, м. Одесі та м. Чорноморську (Іллічівську) Одеської області, де зберігається для подальшого відвантаження та вивезення за межі митного кордону України.

З метою маскування незаконного походження зерна, одержаного за готівкові кошти внаслідок вчинення умисного ухилення від сплати податків у особливо великих розмірах та службового підроблення, із використанням реквізитів підконтрольних злочинній групі фіктивних підприємств, у тому числі підприємств-нерезидентів, документально оформлюються договори купівлі-продажу сільськогосподарської продукції (зовнішньоекономічні контракти). Дані договори не містять на меті проведення будь-яких господарських взаємовідносин, а призначені для надання у митні органи під час оформлення експортних операцій. Фактично ж, сільськогосподарська продукція транспортується та відвантажується в адресу кінцевих покупців реально діючих підприємств-нерезидентів, таких як: « ІНФОРМАЦІЯ_49 », « ІНФОРМАЦІЯ_50 », « ІНФОРМАЦІЯ_51 », « ІНФОРМАЦІЯ_52 », « ІНФОРМАЦІЯ_53 », « ІНФОРМАЦІЯ_54 », « ІНФОРМАЦІЯ_55 », « ІНФОРМАЦІЯ_56 », « ІНФОРМАЦІЯ_57 », « ІНФОРМАЦІЯ_58 ». Між даними іноземними суб`єктами господарювання та фіктивними підприємствами-нерезидентами (вказані вище), за даними слідства, також документально оформлюються договори купівлі-продажу зернової продукції. Розрахунок за таку сільськогосподарську продукцію реально діючі підприємства-нерезиденти проводять в іноземній валюті на рахунки фіктивних підприємств-нерезидентів за межами України, які в свою чергу, кошти за нібито придбану у фіктивних підприємств (резидентів) продукцію в адресу останніх не перераховують взагалі. Таким чином, валютна виручка від продажу сільськогосподарської продукції українського походження в Україну не повертається, жодні податки ані фактичними виробниками сільськогосподарської продукції, ані фактичними покупцями такої продукції не сплачуються.

Установлено підприємства-нерезиденти, які мають ознаки фіктивності, підконтрольні злочинній групі, що використовуються для проведення удаваних правочинів із продажу сільськогосподарської продукції за межі митного кордону України: « ІНФОРМАЦІЯ_59 », « ІНФОРМАЦІЯ_60 » « ІНФОРМАЦІЯ_61 », « ІНФОРМАЦІЯ_62 », « ІНФОРМАЦІЯ_63 », « ІНФОРМАЦІЯ_64 ( ІНФОРМАЦІЯ_65 », « ІНФОРМАЦІЯ_66 », « ІНФОРМАЦІЯ_67 ».

Таким чином, шляхом вчинення банківських операцій із перерахування коштів, які надійшли від підприємств-покупців для закупівлі сільськогосподарської продукції, на рахунки фіктивних підприємств за удаваними правочинами поставки зернових культур, їх відображення у бухгалтерській та податковій звітності, члени злочинної групи незаконно переводили безготівкові кошти у готівкові, формували податковий кредит та завищували валові витрати з податку на прибуток для власних фіктивних підприємств, унаслідок чого ухилились від сплати податків у особливо великих розмірах на суму понад 200 млн. грн.

Окрім наявних підконтрольних елеваторів, фіктивних підприємств, фіктивних підприємств-нерезидентів, членами злочинної групи у протиправній діяльності використовуються власні елеватори, офісні та житлові приміщення, автотранспорт.

Під час досудового розслідування установлено список зберігачів зерна, серед яких є ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_1 " (ЄДРПОУ НОМЕР_1 , адреса складу: АДРЕСА_1 ), які надавали послуги упродовж 2015-2018 років для підприємств підконтрольних злочинній групі, зокрема: ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_2 " (ЄДРПОУ НОМЕР_2 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » (ЄДРПОУ НОМЕР_3 ).

З урахуванням викладеного, на сьогоднішній день виникла необхідність дослідити ланцюг постачання сільськогосподарської продукції, яка експортувалась за межі митного кордону України, включно до її виробника, тобто з`ясувати який суб`єкт господарювання є фактичним виробником зернових шляхом проведення тимчасового доступу та вилучення оригіналів документів ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_1 " (ЄДРПОУ НОМЕР_1 ) щодо фінансово-господарських взаємовідносин з ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_2 " (ЄДРПОУ НОМЕР_2 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » (ЄДРПОУ НОМЕР_3 ) та подальшого транспортування зернової за період з 01.01.2015 по дату винесення ухвали суду.

Указані документи знаходяться у володінні ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_1 " (ЄДРПОУ НОМЕР_1 ; АДРЕСА_2 ).

Зазначені документи мають значення для встановлення істини по справі, необхідні для проведення судово-економічної, судової почеркознавчої та технічної експертиз з метою встановлення належності підписів службовими особам указаних підприємств, які видали інші офіційні документи, у тому числі для митного оформлення експортних операцій; будуть використані як докази і без оригіналів цих документів неможливо іншим способом встановити обставини, які передбачається дослідити у кримінальному провадженні.

Крім того,просив клопотання розглянути безучасті представниківТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_1 "(ЄДРПОУ НОМЕР_1 ) з метою запобігання умисному знищенню або зміні документів, а також забезпечення їх збереження у тому вигляді, в якому вони знаходяться на момент розгляду клопотання.

Заслухавши пояснення прокурора, ознайомившись із матеріалами доданими до клопотання слідчий суддя приходить до таких висновків.

Відповідно до ст.159 КПК України тимчасовий доступ до речей та документів полягає у наданні стороні кримінального провадження особою, у володінні якої знаходяться такі речі і документи, можливості ознайомитись з ними, зробити їх копії та, у разі прийняття відповідного рішення слідчим суддею, вилучити їх.

Згідно ч.1 ст. 160 КПК України сторони кримінального провадження мають право звернутися до слідчого судді під час досудового розслідування чи суду під час судового провадження із клопотанням про тимчасовий доступ до речей і документів, за винятком зазначених у статті 161 цього Кодексу.

Стаття 163 КПК України передбачає, що слідчий суддя постановляє ухвалу про надання тимчасового доступу до речей і документів, якщо сторона кримінального провадження у своєму клопотанні доведе наявність достатніх підстав вважати, що ці речі або документи: 1) перебувають або можуть перебувати у володінні відповідної фізичної або юридичної особи; 2) самі по собі або в сукупності з іншими речами і документами кримінального провадження, у зв`язку з яким подається клопотання, мають суттєве значення для встановлення важливих обставин у кримінальному провадженні; не становлять собою або не включають речей і документів, які містять охоронювану законом таємницю.

Оскільки є підстави вважати, що існує реальна загроза зміни або знищення необхідної інформації, а також з метою забезпечення її збереження у тому вигляді, у якому вона знаходяться на момент розгляду клопотання, на підставі ч. 2 ст. 163 КПК України, виклик осіб, у володіння яких вона знаходиться, не здійснювався.

Надані до слідчого судді матеріали містять дані, які дають достатні підстави вважати, що дійсно до Єдиного реєстру досудових розслідувань за №42016170000000313 від 08.11.2016 року внесено відомості про вчинення кримінальних правопорушень, передбачених ч.2 ст.205; ч.5 ст.27, ч.3 ст.212; ч.1 ст.366; ч.2 ст.209; ч.1 ст.388; ч.2 ст.212 КК України (а.с.5-9).

Органом досудового розслідування встановлено, що на території Полтавської, Дніпропетровської та інших областей України особи (так звані «менеджери»), здійснюють закупівлю сільськогосподарської продукції (зерна кукурудзи, пшениці, жита і т.д.) за готівкові кошти у фактичних виробників такої сільськогосподарської продукції (фермерів, фермерських господарств тощо). Дані операції жодним чином не відображаються в бухгалтерському та податковому обліках ані продавців сільськогосподарської продукції, ані її покупців. З метою маскування незаконного походження зерна, воно оформлюється як таке, що вирощена та/або придбане у фіктивних підприємств, підконтрольних групі. Установлено суб`єкти господарської діяльності (в т.ч. і фіктивні СГД), які створені та використовуються членами групи для маскування незаконного походження зернових культур.

Відповідно до листів від 09.20.2018 року та від 30.03.2018 року з ДП « ІНФОРМАЦІЯ_68 » під час досудового розслідування установлено список зберігачів зерна, серед яких є ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_1 " (ЄДРПОУ НОМЕР_1 , адреса складу: АДРЕСА_1 ), які надавали послуги упродовж 2015-2018 років для підприємств підконтрольних злочинній групі, зокрема: ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_2 " (ЄДРПОУ НОМЕР_2 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » (ЄДРПОУ НОМЕР_3 ) ( а.с.14-17).

З урахуванням викладеного, є необхідність дослідити ланцюг постачання сільськогосподарської продукції, яка експортувалась за межі митного кордону України, включно до її виробника, тобто з`ясувати який суб`єкт господарювання є фактичним виробником зернових шляхом проведення тимчасового доступу та вилучення оригіналів документів ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_1 " (ЄДРПОУ НОМЕР_1 ) щодо фінансово-господарських взаємовідносин з ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_2 " (ЄДРПОУ НОМЕР_2 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » (ЄДРПОУ НОМЕР_3 ) та подальшого транспортування зернової за період з 01.01.2015 по дату винесення ухвали суду.

Указані документи знаходяться у володінні ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_1 " (ЄДРПОУ НОМЕР_1 ; АДРЕСА_2 ) ( а.с.10-15).

Враховуючи, що в матеріалах кримінального провадження вбачається наявність достатніх підстав вважати, що зазначені документи мають значення для встановлення істини по справі, необхідні для проведення судово-економічної, судової почеркознавчої та технічної експертиз з метою встановлення належності підписів службовими особам указаних підприємств, які видали інші офіційні документи, у тому числі для митного оформлення експортних операцій; будуть використані як докази і без оригіналів цих документів неможливо іншим способом встановити обставини, які передбачається дослідити у кримінальному провадженні, крім того наявні ризики їх приховування, пошкодження, псування, зникнення, втрати чи знищення, з метою перешкоджання установленню істини у провадженні, необхідно надати дозвіл на тимчасовий доступ та вилучення оригіналів документів, що знаходяться у володінні ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_1 " (ЄДРПОУ НОМЕР_1 ).

Крім того, враховуючи конкретні обставини, викладені в клопотанні, обґрунтування прокурора в необхідності доступу та вилучення документів, великий обсяг та складність кримінального провадження, вважаю достатнім визначити строк дії ухвали один місяць.

Керуючись ст. 159-166 КПК України, -

У Х В А Л И В :

Клопотання задовольнити.

Надати дозвіл на тимчасовий доступ та вилучення оригіналів документів, які перебувають у володінні ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_1 " (ЄДРПОУ НОМЕР_1 ; АДРЕСА_2 ), а саме:

- оригіналів первинних фінансово-господарських документів та документів бухгалтерського обліку є ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_1 " (ЄДРПОУ НОМЕР_1 ), які надавали послуги упродовж 2015-2018 років для підприємств, зокрема: ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_2 " (ЄДРПОУ НОМЕР_2 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » (ЄДРПОУ НОМЕР_3 ) за період з 01.01.2015 по дату винесення ухвали суду, зокрема угод, договорів та додатків до них, додаткових угод; видаткових накладних; податкових накладних; актів приймання передачі виконаних робіт (надання послуг); довіреностей на отримання ТМЦ; оригіналів договорів про складське зберігання зерна; складських квитанцій у т.ч. серії та номерів НОМЕР_53 , АЧ335680, АЧ334342, АЧ334381, АЧ222985, АЧ334324, АЧ334255, АЧ222862, АЧ222830, АЧ222262, АЧ222746, АЧ222833, АЧ222970, АЧ222972, АЧ222945, АЧ334029, АЧ222765, АЧ222971, АЧ222502, АЧ222938, АЧ334027, АЧ334048, АЧ335334 свідоцтв (подвійних складських свідоцтв), у тому числі погашених; письмових вимог про видачу товару; витягів з книги реєстрації складських документів на зерно та зерна, прийнятого на зберігання; витягів із реєстру зернового складу; реєстру складських свідоцтв на зерно та зерна, прийнятого на зберігання; товарно-транспортних накладних; актів прийняття зерна (у разі відсутності товарно-транспортних накладних); оригіналів документів для відпуску та переоформлення зерна, у тому числі: письмових звернень власника, доручень на право отримання зерна, наказів керівника зернового складу (форми №16), актів-розрахунків; актів приймання-передавання зерна; пропусків; матеріальних перепусток; транспортних документів всіх видів (коносаментів, маніфестів, залізничних накладних, товарно-транспортних накладних (форми №1 ТН); оригіналів документів, що підтверджують оплату поставленого товару чи наданих послуг із складського зберігання зерна (квитанцій до прибуткового касового ордеру, банківських виписок); оригіналу книги кількісно-якісного обліку (форми №№36, 36а); оригіналів документів, що засвідчують якість зерна, у тому числі: приймальних актів форми № 14 (форми №15), карток аналізу зерна (форма №47), журналів форми №ЗХС-49, форми №59, форми №51, посвідчень про якість зерна (форми №№40, 41, 42, 43); оригіналів журналу зважування вантажів (форма №ЗХС-28), вагових журналів форми №№28, 29 (форми №141); оригіналів реєстрів форми №ЗХС-3 (№ЗХС-4).

Зобов`язати ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_1 " (ЄДРПОУ НОМЕР_1 ) - надати зазначену інформацію та документи негайно після пред`явлення ухвали суду про тимчасовий доступ до речей і документів

Проведення даного заходу забезпечення кримінального провадження доручити: групі прокурорів у кримінальному провадженні, заступнику начальника першого відділу РКП слідчого управління фінансових розслідувань ГУ ДФС у Полтавській області ОСОБА_6 , старшому слідчому з ОВС першого відділу РКП слідчого управління фінансових розслідувань ГУ ДФС у Полтавській області ОСОБА_7 , старшому слідчому з ОВС першого відділу РКП слідчого управління фінансових розслідувань ГУ ДФС у Полтавській області ОСОБА_8 , старшому оперуповноваженому з ОВС оперативного управління ГУ ДФС у Полтавській області ОСОБА_9 , старшому оперуповноваженому з ОВС оперативного управління ГУ ДФС у Полтавській області ОСОБА_10 , старшому оперуповноваженому з ОВС оперативного управління ГУ ДФС у Полтавській області ОСОБА_11 , начальнику другого ВРКП СУ ФР ГУ ДФС у Полтавській області ОСОБА_12 ; заступнику начальника другого ВРКП СУ ФР ГУ ДФС у Полтавській області ОСОБА_13 ; старшому слідчому з ОВС другого ВРКП СУ ФР ГУ ДФС у Полтавській області ОСОБА_14 ; старшому слідчому з ОВС другого ВРКП СУ ФР ГУ ДФС у Полтавській області ОСОБА_15 ; слідчому з ОВС другого ВРКП СУ ФР ГУ ДФС у Полтавській області ОСОБА_16 ; заступнику начальника управління начальнику ВОДР СУ ФР ГУ ДФС у Полтавській області ОСОБА_17 ; заступнику начальнику ВОДР СУ ФР ГУ ДФС у Полтавській області ОСОБА_18 ; старшому слідчому з ОВС ВОДР СУ ФР ГУ ДФС у Полтавській області ОСОБА_19 ; старшому слідчому з ОВС ВОДР СУ ФР ГУ ДФС у Полтавській області ОСОБА_20 ; слідчому з ОВС ВОДР СУ ФР ГУ ДФС у Полтавській області ОСОБА_21 ; начальнику СВ ФР Кременчуцької ОДПІ ГУ ДФС у Полтавській області ОСОБА_22 ; заступнику начальника СВ ФР Кременчуцької ОДПІ ГУ ДФС у Полтавській області ОСОБА_23 ; старшому слідчому СВ ФР Кременчуцької ОДПІ ГУ ДФС у Полтавській області ОСОБА_24 ; старшому слідчому СВ ФР Кременчуцької ОДПІ ГУ ДФС у Полтавській області ОСОБА_25 ; старшому слідчому з ОВС СУ ФР ГУ ДФС у Дніпропетровській області ОСОБА_26 ; старшому слідчому з ОВС СУ ФР ГУ ДФС у Дніпропетровській області ОСОБА_27 ; старшому слідчому з ОВС СУ ФР ГУ ДФС у Дніпропетровській області ОСОБА_28 ; старшому слідчому СВ ФР ДПІ у Соборному районі м.Дніпра ГУ ДФС у Дніпропетровській області ОСОБА_29 ; старшому слідчому СВ ФР ДПІ у Соборному районі м.Дніпра ГУ ДФС у Дніпропетровській області ОСОБА_30 ; старшому слідчому СВ ФР ДПІ у Соборному районі м.Дніпра ГУ ДФС у Дніпропетровській області ОСОБА_31 ; старшому слідчому СВ ФР ДПІ у Соборному районі м.Дніпра ГУ ДФС у Дніпропетровській області ОСОБА_32 ; старшому слідчому СВ ФР ДПІ у Соборному районі м. Дніпра ГУ ДФС у Дніпропетровській області ОСОБА_33 ; старшому слідчому СВ ФР ДПІ у Соборному районі м. Дніпра ГУ ДФС у Дніпропетровській області ОСОБА_34 ; слідчому СВ ФР ДПІ у Соборному районі м. Дніпра ГУ ДФС у Дніпропетровській області старшого лейтенанта податкової міліції ОСОБА_35 ; старшому слідчого СВ ФР ДПІ у Шевченківському районі м. Дніпра ГУ ДФС у Дніпропетровській області ОСОБА_36 ; старшому слідчому СВ ФР ДПІ у Шевченківському районі м. Дніпра ГУ ДФС у Дніпропетровській області ОСОБА_37 ; старшому слідчому СВ ФР ДПІ у Шевченківському районі м. Дніпра ГУ ДФС у Дніпропетровській області ОСОБА_38 ; старшому слідчому СВ ФР ДПІ у Шевченківському районі м. Дніпра ГУ ДФС у Дніпропетровській області ОСОБА_39 ; старшому слідчому СВ ФР ДПІ у Шевченківському районі м. Дніпра ГУ ДФС у Дніпропетровській області ОСОБА_40 ; старшому слідчому СВ ФР ДПІ у Шевченківському районі м. Дніпра ГУ ДФС У Дніпропетровській області ОСОБА_41 ; старшому слідчому СВ ФР ДПІ у Шевченківському районі м. Дніпра ГУ ДФС У Дніпропетровській області ОСОБА_42 ; старшому слідчому СВ ФР Лівобережної ОДПІ м. Дніпра ГУ ДФС у Дніпропетровській області ОСОБА_43 ; старшому слідчому СВ ФР Лівобережної ОДПІ м. Дніпра ГУ ДФС у Дніпропетровській області ОСОБА_44 ; слідчому СВ ФР Лівобережної ОДПІ м. Дніпра ГУ ДФС у Дніпропетровській області ОСОБА_45 ; старшому слідчому з ОВС СУ ФР ГУ ДФС у Дніпропетровській області ОСОБА_46 ; старшому слідчому СВ ФР Криворізьської південної ОДПІ ГУ ДФС у Дніпропетровській області ОСОБА_47 ; старшому слідчому СВ ФР Криворізької південної ОДПІ ГУ ДФС у Дніпропетровській області ОСОБА_48 ; старшому слідчому СВ ФР Криворізької південної ОДПІ ГУ ДФС у Дніпропетровській області ОСОБА_49 ; слідчому СВ ФР Криворізької південної ОДПІ ГУ ДФС у Дніпропетровській області ОСОБА_50 ; заступнику начальника ВРКП СУ ФР ГУ ДФС у Кіровоградській області ОСОБА_51 ; старшому слідчому з ОВС ВРКП СУ ФР ГУ ДФС у Кіровоградській області ОСОБА_52 ; старшому слідчому з ОВС ВРКП СУ ФР ГУ ДФС у Кіровоградській області ОСОБА_53 ; старшому слідчому з ОВС ВРКП СУ ФР ГУ ДФС у Кіровоградській області ОСОБА_54 ; або іншій особі, яка буде діяти за дорученням слідчого, прокурора або на виконання постанови про проведення процесуальних дій на іншій території.

Строк дії ухвали один місяць з дня її постановлення.

Ухвала слідчого судді, відповідно до вимог п.10. ч. 1 ст. 309 КПК України, може бути оскаржена в апеляційному порядку тільки в частині тимчасового доступу до речей і документів, яким дозволено вилучення речей і документів, які посвідчують користування правом на здійснення підприємницької діяльності, або інших, за відсутності яких фізична особа - підприємець чи юридична особа позбавляються можливості здійснювати свою діяльність.

Слідчий суддя ОСОБА_1

Дата ухвалення рішення13.07.2018
Оприлюднено23.02.2023

Судовий реєстр по справі —552/1251/18

Ухвала від 11.11.2020

Кримінальне

Київський районний суд м. Полтави

Калько О. С.

Ухвала від 11.11.2020

Кримінальне

Київський районний суд м. Полтави

Калько О. С.

Ухвала від 11.11.2020

Кримінальне

Київський районний суд м. Полтави

Калько О. С.

Ухвала від 22.07.2020

Кримінальне

Київський районний суд м. Полтави

Калько О. С.

Ухвала від 25.02.2020

Кримінальне

Київський районний суд м. Полтави

Калько О. С.

Ухвала від 25.02.2020

Кримінальне

Київський районний суд м. Полтави

Калько О. С.

Ухвала від 25.02.2020

Кримінальне

Київський районний суд м. Полтави

Калько О. С.

Ухвала від 25.02.2020

Кримінальне

Київський районний суд м. Полтави

Калько О. С.

Ухвала від 04.12.2019

Кримінальне

Київський районний суд м. Полтави

Калько О. С.

Ухвала від 19.11.2019

Кримінальне

Київський районний суд м. Полтави

Калько О. С.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні