Справа № 2-а-4589/09/1570
ПОСТАНОВА
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
22 грудня 2009 року 14 год. 43 хв. м. Одеса
Одеський окружний адміністративний суд у складі:
головуючого судді Корой С.М.
при секретарі судового засідання Нейковій Т.М.
розглянувши у відкритому судовому засіданні справу за адміністративним позовом Державної інспекції з контролю за цінами в Одеській області до Татарбунарської районної санітарно-епідеміологічної станції в Одеській області про стягнення 34964 гривень 10 копійок, суд,-
В С Т А Н О В И В:
До Одеського окружного адміністративного суду надійшов адміністративний позов Державної інспекції з контролю за цінами в Одеській області до Татарбунарської районної санітарно-епідеміологічної станції в Одеській області (далі – Татарбунарська районна СЕС), в якому позивач просить стягнути з Татарбунарської районної санітарно-епідеміологічної станції в Одеській області 34964, 10 грн., у тому числі: в доход державного бюджету код 21081100 на р/р31119106700475 ГУДКУ в Одеській області, МФО 828011, код 23214985 суму необґрунтовано отриманої виручки 11654, 70 грн.; в доход державного бюджету код 21081100 на р/р 31119106700475 ГУДКУ в Одеські області, МФЛ 828011, код 23214985 штраф у сумі 23309,40 грн.
В своєму позові позивач зазначив, що проведеною ним перевіркою було встановлено, що Татарбунарська районна СЕС в період з 01.11.2005 року по 09.02.2006 року при застосуванні тарифів (прейскурантів) на роботи і послуги, що виконуються за плату установами і закладами державної санітарно-епідеміологічної служби, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 27.08.2003 року № 1351, нараховувала непередбачену законодавством націнку у розмірі 20 відсотків до вартості послуг, в результаті чого необґрунтовано отримала 5777 грн. Крім того, відповідачем застосовувались завищені тарифи та необґрунтовано стягувалась плата за послуги, які виключені з переліку платних послуг, в результаті чого зайво отримано 5877,70 грн. На підставі встановленого позивачем було прийнято рішення від 14.12.2006 року № 723 про вилучення у Татарбунарської районної СЕС необґрунтовано отриманої виручки у сумі 11654,70 грн. зі штрафом в двократному розмірі. Позивач також зазначив, що Татарбунарська районна СЕС звернулась до господарського суду Одеської області з адміністративним позовом про визнання рішення Інспекції нечинним, проте 21.01.2009 року Одеським апеляційним судом було скасовано рішення суду першої інстанції, а вказане рішення Інспекції визнано дійсним.
Позивач звернувся до суду з клопотанням про поновлення строку для подання адміністративного позову, зазначивши, що він був пропущений з причин оскарження відповідачем рішення Державної інспекції з контролю за цінами в Одеській області від 14.12.2006 року № 723 у господарському суді Одеської області та рішення з цієї справи набуло чинності лише 21.01.2009 року.
Відповідач до суду заперечень не надав.
У судовому засіданні представник позивача підтримав вимоги та обґрунтування адміністративного позову у повному обсязі.
Представник відповідача у судове засідання не з’явився тричи будучи належним чином повідомленим про дату, час та місце судового засідання, звертаючись до суду кожного разу із клопотаннями про відкладення розгляду справи.
Відповідно до положень, передбачених ч.1, 2 ст.49 КАС України особи, які беруть участь у справі, мають рівні процесуальні права і обов’язки та зобов’язані добросовісно користуватися належними їм процесуальними правами і неухильно виконувати процесуальні обов’язки.
Крім наявних прав особи, що беруть участь у справі, наділені також певними обов’язками, що кореспондують процесуальним правам інших осіб, та дають змогу здійснювати ефективний розгляд справи судом. При цьому процесуальні права і обов’язки будь-якої особи, яка бере участь у справі, не можуть визнаватися більш або менш важливими ніж права і обов’язки другої особи, яка бере участь у справі.
Згідно ч.1 ст.122 КАС України адміністративна справа має бути розглянута і вирішена протягом розумного строку, але не більше двох місяців з дня відкриття провадження у справі, якщо інше не встановлено цим Кодексом.
З аналізу зазначених процесуальних норм вбачається, що право на розгляд справи судом протягом розумного строку, але не більше двох місяців з дня відкриття провадження у справі, належить як позивачу, так і відповідачу.
Суд приходить до висновку, що не з`являючись в судові засідання 30.07.2009 року, 10.11.09 року та 22.12.2009 року, позивач недобросовісно користується належними йому процесуальними правами та порушує права інших учасників процесу.
Суд, заслухавши представника позивача, дослідивши доводи адміністративного позову, матеріали справи та обставини, якими обґрунтовуються вимоги, докази, якими вони підтверджуються, встановив наступне.
Державною інспекцією з контролю за цінами в Одеській області з 26.10.2006 року по 24.11.2006 року була проведена перевірка дотримання порядку формування тарифів на санітарно-епідеміологічні послуги, які надаються Татарбунарської районною СЕС, за результатами якої було складено акт від 24.11.2006 року № 001031 (а.с. 5 – 9).
Під час перевірки позивачем було встановлено, що в порушення Постанови Кабінету Міністрів України від 27.08.2006 року № 1351 «Про затвердження тарифів (прейскурантів) на роботи і послуги, що виконуються за плату установами і закладами державної санітарно-епідеміологічної служби» у період з 01.11.2005 року по 09.02.2006 року відповідачем нараховувалась непередбачена законодавством націнка у розмірі 20 відсотків до фіксованих тарифів у вигляді податку на додану вартість, що призвело до необґрунтованого отримання коштів з фізичних та юридичних осіб, яким надавались відповідні послуги, на загальну суму 5777,00 грн. Крім того, перевіркою встановлено, що відповідачем застосовувались завищені тарифи та необґрунтовано стягувалась плата за послуги, які виключені з переліку платних послуг, в результаті чого зайво отримано 5877,70 грн.
На підставі матеріалів проведеної перевірки, Державною інспекцією з контролю за цінами в Одеській області було прийнято рішення про застосування економічних санкцій за порушення державної дисципліни цін від 14.12.2006 року № 723 (а.с. 10), яким вирішено вилучити у Татарбунарської районної СЕС суму необґрунтовано отриманих коштів у розмірі 11654,70 грн. та штраф у сумі 23309, 40 грн.
Відповідно до ч. 1 ст. 14 Закону України «Про ціни і ціноутворення» вся необґрунтовано одержана підприємством, організацією сума виручки в результаті порушення державної дисципліни цін та діючого порядку визначення вартості будівництва, що здійснюється із залученням коштів Державного бюджету України, бюджету Автономної Республіки Крим, місцевих бюджетів, а також коштів державних підприємств, установ та організацій підлягає вилученню в доход відповідного бюджету залежно від підпорядкованості підприємства, організації. Крім того, в позабюджетні фонди місцевих Рад стягується штраф у двократному розмірі необгрунтовано одержаної суми виручки. Вказані суми списуються з рахунків підприємств і організацій в банківських установах за рішенням суду.
Суд встановив, що у лютому 2007 року Державна санітарно-епідеміологічна служба Татарбунарського району Одеської області звернулась до господарського суду Одеської області з позовом про визнання незаконним та скасування рішення від 14.12.2006 року № 723 про вилучення у доход державного бюджету 11654, 70 грн. та 23309, 40 грн. Постановою господарського суду Одеської області від 15.06.2007 року позовні вимоги Державної санітарно-епідеміологічної служби Татарбунарського районного суду Одеської області задоволено. Не погодившись зі вказаною постановою, Державна інспекція з контролю за цінами в Одеській області звернулась з апеляційною скаргою до Одеського апеляційного адміністративного суду, за результатами розгляду якої постановою Одеського апеляційного адміністративного суду від 21.01.2009 року по справі № 22а-1510/2008 р. вищевказана постанова господарського суду була скасована та прийнята нова, якою відмовлено у задоволенні позовних вимог (а.с. 17-18).
В постанові Одеського апеляційного адміністративного суду від 21.01.2009 року по справі № 22а-1510/2008 р., яка набрала законної сили з моменту її проголошення, встановлено, що рішення Державної інспекції з контролю за цінами в Одеській області від 14.12.2006 року № 723 про застосування до Татарбунарської районної СЕС економічних санкцій за порушення державної дисципліни цін є правильним.
Відповідно до ч. 1 ст. 72 КАС України обставини, встановлені судовим рішенням в адміністративній, цивільній або господарській справі, що набрало законної сили, не доказуються при розгляді інших справ, у яких беруть участь ті самі особи або особа, щодо якої встановлено ці обставини.
Враховуючи вищевикладене, суд вважає що сума необґрунтовано отриманої виручки у розмірі 11654, 70 гривень та сума штрафу у розмірі 23309, 40 гривень підлягають стягненню.
На підставі встановленого, суд вважає, вимоги позивача обґрунтованими та такими, що підлягають задоволенню.
Керуючись ст. ст. 2,4, 9, 69-72, 86, 100, 158-163, 167, 254 КАС України суд, -
П О С Т А Н О В И В:
Адміністративний позов Державної інспекції з контролю за цінами в Одеській області до Татарбунарської районної санітарно-епідеміологічної станції в Одеській області про стягнення 34964 гривень 10 копійок - задовольнити повністю.
Стягнути з Татарбунарської районної санітарно-епідеміологічної станції в Одеській області (58100, Одеська область, м.Татарбунари, вул.Василя Тура,7, р/р 35220002000711, МФО 828011 код 02008856 ГУДКУ в Одеській області) до державного бюджету (код 21081100, р/р 31119106700475 ГУДКУ в Одеській області, МФО 828011, код 23214985) суму необґрунтовано отриманої виручки та штрафу у розмірі 34964 гривень 10 копійок (тридцять чотири тисячі дев’ятсот шістдесят чотири гривні 10 копійок).
Постанова набирає законної сили після закінчення строку подання заяви про апеляційне оскарження, якщо заяву про апеляційне оскарження не було подано. Якщо було подано заяву про апеляційне оскарження, але апеляційна скарга не була подана протягом 20 днів, постанова суду набирає законної сили після закінчення цього строку.
У разі подання апеляційної скарги постанова, якщо її не скасовано, набирає законної сили після закінчення апеляційного розгляду справи.
Постанова може бути оскаржена в апеляційному порядку до Одеського апеляційного адміністративного суду через Одеський окружний адміністративний суд шляхом подання в 10-денний строк з дня складання постанови в повному обсязі заяви про апеляційне оскарження і поданням після цього протягом двадцяти днів апеляційної скарги, або в порядку ч.5 ст.186 КАС України.
Повний текст постанови виготовлений та підписаний суддею 23. 12.2009 року.
Суддя С.М.Корой
Справа № 2-а-4589/09/1570
ПОСТАНОВА
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
(вступна та резолютивна частини)
22 грудня 2009 року 14 год.43 хв. м. Одеса
Одеський окружний адміністративний суд у складі:
головуючого судді Корой С.М.
при секретарі судового засідання Нейковій Т.М.
розглянувши у відкритому судовому засіданні справу за адміністративним позовом Державної інспекції з контролю за цінами в Одеській області до Татарбунарської районної санітарно-епідеміологічної станції в Одеській області про стягнення 34964 гривень 10 копійок, суд,-
В С Т А Н О В И В:
Зважаючи на складність у викладенні повного рішення суду, пов'язаного з потребою у обґрунтуванні доводів сторін, на що може бути витрачений значний час, суд вважає на необхідне проголосити вступну та резолютивну частини.
Керуючись ст. ст. 2, 4, 6, 11, 69 -71, 86, 160-163, 167, 254 КАС України суд, -
П О С Т А Н О В И В:
Адміністративний позов Державної інспекції з контролю за цінами в Одеській області до Татарбунарської районної санітарно-епідеміологічної станції в Одеській області про стягнення 34964 гривень 10 копійок - задовольнити повністю.
Стягнути з Татарбунарської районної санітарно-епідеміологічної станції в Одеській області (58100, Одеська область, м.Татарбунари, вул.Василя Тура,7, р/р 35220002000711, МФО 828011 код 02008856 ГУДКУ в Одеській області) до державного бюджету (код 21081100, р/р 31119106700475 ГУДКУ в Одеській області, МФО 828011, код 23214985) суму необґрунтовано отриманої виручки та штрафу у розмірі 34964 гривень 10 копійок (тридцять чотири тисячі дев’ятсот шістдесят чотири гривні 10 копійок).
Постанова набирає законної сили після закінчення строку подання заяви про апеляційне оскарження, якщо заяву про апеляційне оскарження не було подано. Якщо було подано заяву про апеляційне оскарження, але апеляційна скарга не була подана протягом 20 днів, постанова суду набирає законної сили після закінчення цього строку.
У разі подання апеляційної скарги постанова, якщо її не скасовано, набирає законної сили після закінчення апеляційного розгляду справи.
Постанова може бути оскаржена в апеляційному порядку до Одеського апеляційного адміністративного суду через Одеський окружний адміністративний суд шляхом подання в 10-денний строк з дня складання постанови в повному обсязі заяви про апеляційне оскарження і поданням після цього протягом двадцяти днів апеляційної скарги, або в порядку ч.5 ст.186 КАС України.
Суддя С.М.Корой.
Суд | Одеський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 22.12.2009 |
Оприлюднено | 13.12.2010 |
Номер документу | 7527436 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Одеський окружний адміністративний суд
Корой Світлана Миколаївна
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні