Ухвала
від 12.07.2018 по справі 824/339/18-а
ЧЕРНІВЕЦЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ЧЕРНІВЕЦЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

У Х В А Л А

про закриття провадження у справі

12 липня 2018 р. м. Чернівці справа № 824/339/18-а

Суддя Чернівецького окружного адміністративного суду Левицький В.К., розглянув в порядку письмового провадження справу за адміністративним позовом заступника керівника Кельменецької місцевої прокуратури Чернівецької області до відділу освіти, молоді і спорту Сокирянської районної державної адміністрації Чернівецької області, Сокирянської районної ради, третя особа, яка не заявляє самостійних вимог щодо предмета спору на стороні відповідача ОСОБА_1 навчально-виховний комплекс Сокирянського району Чернівецької області про визнання бездіяльності протиправною та зобов`язання вчинити дії.

В С Т А Н О В И В:

Заступник керівника Кельменецької місцевої прокуратури Чернівецької області звернувся до суду з вказаним позовом, в якому просить:

- визнати незаконною бездіяльність відділу освіти, молоді та спорту Сокирянської районної державної адміністрації Чернівецької області та Сокирянської районної ради щодо не оформлення правовстановлюючих документів на земельну ділянку під будівлею дошкільного навчального закладу ОСОБА_1 навчально-виховного комплексу Сокирянського району Чернівецької області в межах населеного пункту с. Білоусівка вул. Б. Хмельницького, 4;

- зобов`язати відділ освіти, молоді та спорту Сокирянської районної державної адміністрації, Сокирянську районну раду вжити заходи щодо оформлення правовстановлюючих документів на земельну ділянку під будівлею дошкільного закладу ОСОБА_1 навчально-виховного комплексу Сокирянського району Чернівецької області, розташованого за адресою: с. Білоусівка, вул. Б. Хмельницького, 4 Сокирянський район, Чернівецька область.

Ухвалою суду від 08.05.2018 р. відкрито провадження в адміністративній справі №824/339/18-а та призначено до розгляду за правилами спрощеного позовного провадження з викликом сторін. Пунктом 4 вказаної ухвали залучено до участі в справі, як третю особу, яка не заявляє самостійних вимог щодо предмета спору на стороні відповідача ОСОБА_1 навчально-виховний комплекс Сокирянського району Чернівецької області (Загальноосвітній навчальний заклад І-ІІІ ступенів - дошкільний навчальний заклад).

У судовому засіданні представник позивача заявив клопотання про закриття провадження в адміністративній справі у зв`язку із тим, що оскаржувані ним порушення виправлені відповідачами. Розгляд клопотання про закриття провадження в адміністративній справі просив провести в порядку письмового провадження.

Представники відділу освіти, молоді і спорту Сокирянської районної державної адміністрації Чернівецької області та Сокирянської районної ради у судовому засіданні клопотання про закриття провадження у адміністративній справі №24/339/18-а підтримали, просили суд закрити провадження. Вказане клопотання просили провести в порядку письмового провадження.

ОСОБА_1 навчально-виховний комплекс Сокирянського району Чернівецької області направив до суду заяву, в якій щодо задоволення судом позовних вимог не заперечував, просив суд розгляд справи провести без присутності його представника.

Відповідно до ч. 3 ст. 194 КАС України учасник справи має право заявити клопотання про розгляд справи за його відсутності. Якщо таке клопотання заявили всі учасники справи, судовий розгляд справи здійснюється в порядку письмового провадження на підставі наявних у суду матеріалів.

Враховуючи приписи ст. 194 КАС України, а також подання усіма учасниками заяв про розгляд справи у порядку письмового провадження без їх участі, суд вважає за можливе розглянути клопотання про закриття провадження у справі за наявними у справі матеріалами в порядку письмового провадження.

Розглянувши заявлене позивачем клопотання, дослідивши матеріали справи, суд зазначає наступне.

Відповідно до ч. 1 ст. 5 КАС України кожна особа має право в порядку, встановленому цим Кодексом, звернутися до адміністративного суду, якщо вважає, що рішенням, дією чи бездіяльністю суб'єкта владних повноважень порушені її права, свободи або законні інтереси, і просити про їх захист шляхом: 1) визнання протиправним та нечинним нормативно-правового акта чи окремих його положень; 2) визнання протиправним та скасування індивідуального акта чи окремих його положень; 3) визнання дій суб'єкта владних повноважень протиправними та зобов'язання утриматися від вчинення певних дій; 4) визнання бездіяльності суб'єкта владних повноважень протиправною та зобов'язання вчинити певні дії; 5) встановлення наявності чи відсутності компетенції (повноважень) суб'єкта владних повноважень; 6) прийняття судом одного з рішень, зазначених у пунктах 1-4 цієї частини та стягнення з відповідача - суб'єкта владних повноважень коштів на відшкодування шкоди, заподіяної його протиправними рішеннями, дією або бездіяльністю.

Згідно із приписами ч. 3-4 ст. 5 КАС України до суду можуть звертатися в інтересах інших осіб органи та особи, яким законом надано таке право. Суб'єкти владних повноважень мають право звернутися до адміністративного суду виключно у випадках, визначених Конституцією та законами України.

Частинами 3, 5 ст. 53 КАС України визначено, що у визначених законом випадках прокурор звертається до суду з позовною заявою, бере участь у розгляді справ за його позовами, вступає за своєю ініціативою у справу, провадження у якій відкрито за позовом іншої особи, до початку розгляду справи по суті, подає апеляційну, касаційну скаргу, заяву про перегляд судового рішення за нововиявленими або виключними обставинами. У разі відкриття провадження за позовною заявою, поданою прокурором в інтересах держави в особі органу, уповноваженого здійснювати функції держави у спірних правовідносинах, зазначений орган набуває статусу позивача. У разі відсутності такого органу або відсутності у нього повноважень щодо звернення до суду прокурор зазначає про це в позовній заяві і в такому разі прокурор набуває статусу позивача.

Відповідно до положень ч. 1-2 ст. 54 КАС України органи та особи, які визначені у ст. 53 цього Кодексу і звертаються до адміністративного суду в інтересах інших осіб, мають процесуальні права й обов'язки особи, в інтересах якої вони діють, за винятком права закінчувати справу примиренням. Відмова органів та осіб, визначених у ст. 53 цього Кодексу, від позову або зміна позовних вимог не позбавляє особу, в інтересах якої подано позовну заяву, права вимагати від суду розгляду справи, вирішення позову в попередньому обсязі.

Частиною 1 ст. 189 КАС України встановлено, що позивач може відмовитися від позову, а відповідач - визнати позов на будь-якій стадії провадження у справі, зазначивши про це в заяві по суті справи або в окремій письмовій заяві.

Відповідно до п. 8 ч. 1 ст. 238 КАС України суд закриває провадження у справі щодо оскарження рішень, дій або бездіяльності суб'єкта владних повноважень, якщо оскаржувані порушення були виправлені суб'єктом владних повноважень і при цьому відсутні підстави вважати, що повне відновлення законних прав та інтересів позивача неможливе без визнання рішень, дій або бездіяльності суб'єкта владних повноважень протиправними після такого виправлення.

Отже, суд закриває провадження у справі щодо оскарження бездіяльності суб'єкта владних повноважень, якщо оскаржувані порушення були виправлені ним і при цьому відсутні підстави вважати, що повне відновлення законних прав та інтересів позивача неможливе без визнання рішень, дій або бездіяльності суб'єкта владних повноважень протиправними після такого виправлення

Як видно з матеріалів справи, заступник керівника Кельменецької місцевої прокуратури Чернівецької області звернувся до суду з вказаним позовом, в якому просить визнати незаконною бездіяльність відповідачів щодо не оформлення правовстановлюючих документів на земельну ділянку під будівлею дошкільного навчального закладу ОСОБА_1 навчально-виховного комплексу Сокирянського району Чернівецької області в межах населеного пункту с. Білоусівка вул. Б. Хмельницького, 4 та зобов`язати відповідачів вжити заходи щодо оформлення правовстановлюючих документів на вказану земельну ділянку.

Як зазначила в судовому засіданні представник відділу освіти, молоді і спорту Сокирянської районної державної адміністрації Чернівецької області та підтверджується матеріалами справи, на підставі рішення 19 сесії 7 скликання ОСОБА_1 сільської ради від 17.05.2018 р. №202/19-18 укладено Типовий договір про розроблення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки №3464 від 04.06.2018 р. між відділом освіти, молоді і спорту Сокирянської районної державної адміністрації Чернівецької області та ПП «Грандцентр» .

Дослідженням Додатку №1 до Типового договору встановлено, що завданням на виконання умов договору є розробка проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки, яка знаходиться по вул. Б. Хмельницького, 4, с. Білоусівка, Сокирянський р-н, Чернівецька обл., з цільовим призначенням для будівництва та обслуговування будівель закладів освіти, розміром 1,4 га.

Відповідно до змісту Додатку №2 до Типового договору строк виконання складає травень - листопад.

Враховуючи, що позов поданий в інтересах держави і направлений на усунення порушень, викликаних бездіяльністю відповідачів, які полягали в не оформленні правовстановлюючих документів на земельну ділянку під будівлею дошкільного навчального закладу ОСОБА_1 навчально-виховного комплексу Сокирянського району Чернівецької області в межах населеного пункту с. Білоусівкавул. ОСОБА_2, 4 і ці порушення на даний час виправлені, суд не має підстав вважати, що повне відновлення законних прав та інтересів держави неможливе без визнання бездіяльності суб'єкта владних повноважень протиправним після такого виправлення, а тому клопотання позивача про закриття провадження у адміністративній справі підлягає задоволенню, а провадження провадження у справі №824/339/18-а - закриттю.

На підставі викладеного та керуючись ст. ст. 5, 53, 54, 238, 241, 248 КАС України, суд,-

В И Р І Ш И В:

1. Клопотання задовольнити.

2. Провадження у адміністративній справі №824/339/18-а за позовом заступника керівника Кельменецької місцевої прокуратури Чернівецької області до відділу освіти, молоді і спорту Сокирянської районної державної адміністрації Чернівецької області, Сокирянської районної ради, третя особа, яка не заявляє самостійних вимог щодо предмета спору на стороні відповідача ОСОБА_1 навчально-виховний комплекс Сокирянського району Чернівецької області про визнання бездіяльності протиправною та зобов`язання вчинити дії - закрити.

Згідно ст. 256 КАС України ухвала набирає законної сили негайно після її проголошення. Ухвала, постановлена судом поза межами судового засідання або в судовому засіданні у разі неявки всіх учасників справи, під час розгляду справи в письмовому провадженні, набирає законної сили з моменту її підписання суддею (суддями).

У відповідності до ст. ст. 293, 295 КАС України ухвали суду першої інстанції можуть бути оскаржені в апеляційному порядку окремо від рішення суду повністю або частково. Апеляційна скарга на ухвалу подається до Вінницького апеляційного адміністративного суду через Чернівецький окружний адміністративний суд протягом п'ятнадцяти днів з дня її проголошення (складання).

Суддя В.К. Левицький

СудЧернівецький окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення12.07.2018
Оприлюднено14.07.2018
Номер документу75279883
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —824/339/18-а

Ухвала від 12.07.2018

Адміністративне

Чернівецький окружний адміністративний суд

Левицький Василь Костянтинович

Ухвала від 08.05.2018

Адміністративне

Чернівецький окружний адміністративний суд

Левицький Василь Костянтинович

Ухвала від 24.04.2018

Адміністративне

Чернівецький окружний адміністративний суд

Левицький Василь Костянтинович

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні