П О С Т А Н О В А
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
Справа № 802/269/18-а Головуючий у 1-й інстанції: Комар Павло Анатолійович
Суддя-доповідач: ОСОБА_1
13 липня 2018 року м. Вінниця
Вінницький апеляційний адміністративний суд у складі колегії:
головуючого судді: Мельник-Томенко Ж. М.
суддів: Сторчака В. Ю. Ватаманюка Р.В. ,
розглянувши в порядку письмового провадження апеляційну скаргу Державної фіскальної служби України на рішення Вінницького окружного адміністративного суду від 28 лютого 2018 року (головуючий суддя Комар П.А., повний текст рішення складено 05 березня 2018 року) у справі №802/269/18-а за адміністративним позовом Фермерського господарства "Ріта М" до Державної фіскальної служби України, Комісії Державної фіскальної служби України, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних про визнання протиправним рішення,
В С Т А Н О В И В :
У січні 2018 року фермерське господарство "Ріта М" звернулось до Вінницького окружного адміністративного суду з адміністративним позовом до Державної фіскальної служби України, Комісії Державної фіскальної служби України, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних про визнання протиправним рішення.
Обґрунтовуючи позовні вимоги позивач зазначив, що Державною фіскальною службою України було зупинено реєстрацію податкової накладної №18 від 12.12.2017 року виписаної на адресу покупця ТОВ "Арта-Груп" на суму ПДВ 61180,06 грн., на виконання вимог 201.16 ст. 201 ПК України. У Квитанції про зупинення реєстрації цієї податкової накладної зазначено, що для її реєстрації необхідні пояснення та/або копії документів, достатні для прийняття рішення про реєстрацію ПН/РК в ЄРПН відповідно до п. "в" п.п. 201.16.1 п. 201.16 ст. 201 ПК України, вичерпний перелік яких встановлено наказом МФУ від 13.06.2017 року №567 та/або Таблицю даних платника податків, яка передбачена п. 4 цього наказу. Підставою для зупинення реєстрації зазначено невідповідність обсягів постачання обсягам придбання по товарах згідно УКТ ЗЕД 1005. Позивачем надано пояснення та копії документів на підтвердження реальності здійснення господарської операції з покупцями. Таким чином, на думку позивача, він виконав вимоги, вказані в Квитанції, проте, рішенням відповідача 2 було відмовлено у реєстрації податкової накладної з підстави - надання платником податку копій документів, які складені з порушенням законодавства та/або є недостатніми для прийняття комісією ДФС рішення про реєстрацію податкової накладної. Вважаючи таке рішення протиправним позивач звернувся до суду з вимогою його скасування.
Рішенням Вінницького окружного адміністративного суду від 28 лютого 2018 року адміністративний позов задоволено: визнано протиправним та скасовано рішення комісії Державної фіскальної служби України, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації від 15 січня 2018 року № 556579/35490514; зобов'язано Державну фіскальну службу України зареєструвати податкову накладну фермерського господарства "Ріта М" від 12 грудня 2017 року № 18 в Єдиному реєстрі податкових накладних; стягнуто на користь фермерського господарства "Ріта М" (23524, Вінницька область, Шаргородський район, с. Стрільники, вул. Фермерська, 14, код ЄДРПОУ 35490514) сплачений при зверненні до суду судовий збір у розмірі 1762 грн. за рахунок бюджетних асигнувань Державної фіскальної служби України (040053, м. Київ, Львівська площа, код ЄДРПОУ 39292197).
Не погоджуючись із рішенням суду першої інстанції, відповідач 1 подав апеляційну скаргу, в якій просить суд скасувати вказане рішення та прийняти нове, яким в задоволенні позовних вимог відмовити повністю. Зокрема, в обґрунтування апеляційної скарги уповноважений представник Державної фіскальної служби України зазначає, що позивачем не надано доказів спростування викладеного в Квитанції №1 та не надано інших документів, що могли стати підставою для підтвердження господарської операції відповідно до затвердженого переліку, а тому оскаржуване рішення є правомірним та обґрунтованим.
05 червня 2018 року до суду апеляційної інстанції надійшов відзив Фермерського господарства "Ріта М" на подану апеляційну скаргу, у якому позивач просить суд рішення Вінницького окружного адміністративного суду від 28 лютого 2018 року залишити без змін.
У відповідності до вимог пункту 1 статті 311 КАС України, апеляційний розгляд здійснюється в порядку письмового провадження.
Заслухавши суддю-доповідача, перевіривши рішення суду першої інстанції, дослідивши доводи апеляційної скарги, колегія суддів дійшла висновку про те, що апеляційна скарга не підлягає задоволенню з наступних підстав.
Судом першої інстанції встановлено, що фермерське господарство "Ріта М" є суб'єктом господарювання та зареєстроване в якості юридичної особи, дата та номер запису в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань про включення відомостей про юридичну особу від 20.11.2007 року № 11721020000000513, що підтверджується Свідоцтвом про державну реєстрацію юридичної особи серії А01 №105814 та Витягом з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань. Господарство знаходиться на обліку в органах державної податкової служби.
Відповідно до правовстановлюючих документів, зокрема ОСОБА_2 з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, довідки з Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України серія АБ №440857, Статуту фермерського господарства "Ріта М" видами діяльності Господарства є: вирощування зернових культур (крім рису), бобових культур і насіння олійних культур, допоміжна діяльність у рослинництві, оптова торгівля зерном, необробленим тютюном, насінням і кормами для тварин, роздрібна торгівля з лотків і на ринках іншими товарами, вантажний автомобільний транспорт.
11 грудня 2017 року між фермерським господарством "Ріта М" та Товариством з обмеженою відповідальністю "АРТА-ГРУП", ЄДРПОУ 39425449 укладено Договір поставки № 91 від 11 грудня 2017 року, згідно якого фермерське господарство "Ріта М" (Постачальник) зобов'язувався поставити, а ТОВ "АРТА-ГРУП" (Покупець) прийняти та оплатити Товар українського походження врожаю 2017 року.
На виконання умов Договору поставки № 91 від 11 грудня 2017 року позивачем направлено, а ТОВ "АРТА-ГРУП" прийнято (куплено) біля 600 тон кукурудзи 3 класу. З них 84,00 тони кукурудзи 3 класу по ціні без ПДВ - 3641,67 грн. на суму 305900,28 грн. без ПДВ + ПДВ - 61180,06 грн., а всього на суму 367080,34 грн., що підтверджується (крім договору № 91): довіреністю № 153 від 12.12.2017 року від TOB "АРТА-ГРУП"; видатковою накладною від 12.12.2017 року № 18; податковою накладною від 12.12.2017 року № 18, актом приймання-передачі від 12.12.2017 року та банківською випискою про одержання коштів.
Вказану податкову накладну № 18 від 12.12.2017 року на загальну суму з ПДВ 367080 грн. 34 коп. позивачем через автоматизовану систему направлено ДФС України.
Згідно Квитанції № НОМЕР_1 від 27.12.2017 документи прийнято, реєстрація зупинена. Виявлені помилки: відповідно до п. 201.16 ст. 201 ПКУ реєстрація ПН/РК зупинена. ПН/РК відповідає критеріям оцінки ступеня ризиків, визначеним пунктом 6 Критеріїв оцінки ступеня ризиків, достатніх для зупинення реєстрації ПН/РК в ЄРПН, затверджених наказом МФУ від 13.06.2017 року №567. За результатами опрацювання СМКОР виявлено невідповідність обсягів постачання обсягам придбання по товарах згідно з УКТ ЗЕД: 1005. Запропоновано надати пояснення та/або копії документів.
Враховуючи дані обставини, позивачем до контролюючого органу було надано пояснення та копії документів на підтвердження реальності здійсненої господарської операції з покупцями.
15.01.2018 року комісією Державної фіскальної служби України, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації, прийнято рішення № 556579/35490514, відповідно до якого позивачу відмовлено у реєстрації податкової накладної № 18 від 12.12.2017 року з підстави надання платником податку копій документів, які складені з порушенням законодавства та/або не є достатніми для прийняття комісією ДФС рішення про реєстрацію податкової накладної / розрахунку коригування.
Не погоджуючись з вказаним рішенням, позивач звернувся до суду з даним адміністративним позовом.
Задовольняючи адміністративний позов, суд першої інстанції виходив з того, що відповідачем не доведено правомірності вчинених ним дій та прийнятого рішення.
Колегія суддів погоджується з висновком суду першої інстанції, з таких підстав.
Згідно пп. "а", "б" п. 185.1 ст. 185 ПК України, об'єктом оподаткування податком на додану вартість є операції платників податку з постачання товарів, місце постачання яких розташоване на митній території України та постачання послуг, місце постачання яких розташоване на митній території України.
Датою виникнення податкових зобов'язань з постачання товарів/послуг згідно приписів норми пункту 187.1 статті 187 ПК України вважається дата, яка припадає на податковий період, протягом якого відбувається будь-яка з подій, що сталася раніше: а) дата зарахування коштів від покупця/замовника на банківський рахунок платника податку як оплата товарів/послуг, що підлягають постачанню; б) дата відвантаження товарів.
База оподаткування операцій з постачання товарів/послуг визначається виходячи з їх договірної вартості з урахуванням загальнодержавних податків та зборів (пункт 188.1 статті 188 ПК України).
Згідно п. 201.10 ст. 201 ПК України, при здійсненні операцій з постачання товарів/послуг платник податку продавець товарів/послуг зобов'язаний в установлені терміни скласти податкову накладну, зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних та надати покупцю за його вимогою.
Податкова накладна, складена та зареєстрована в Єдиному реєстрі податкових накладних платником податку, який здійснює операції з постачання товарів/послуг, є для покупця таких товарів/послуг підставою для нарахування сум податку, що відносяться до податкового кредиту.
Податкова накладна та/або розрахунок коригування до неї, складені та зареєстровані після 1 липня 2017 року в Єдиному реєстрі податкових накладних платником податку, який здійснює операції з постачання товарів/послуг, є для покупця таких товарів/послуг достатньою підставою для нарахування сум податку, що відносяться до податкового кредиту, та не потребує будь-якого іншого додаткового підтвердження.
Відповідно до п. 74.2 ст. 74 ПК України, в Єдиному реєстрі податкових накладних забезпечується проведення постійного автоматизованого моніторингу відповідності податкових накладних/розрахунків коригування критеріям оцінки ступеня ризиків, достатніх для зупинення реєстрації таких податкових накладних/розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних.
Критерії оцінки ступеня ризиків, достатніх для зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, визначаються центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну фінансову політику.
Положенням п. 74.3 ст. 74 ПК України зазначено, що зібрана податкова інформація та результати її опрацювання використовуються для виконання покладених на контролюючі органи функцій та завдань, а також центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну фінансову політику, для формування та реалізації єдиної державної податкової та митної політики.
Пунктом 2 Постанови Кабінету Міністрів України "Про затвердження Порядку ведення Єдиного реєстру податкових накладних" №1246 від 29.12.2010 (далі - Порядок №1246) встановлено, що податкова накладна електронний документ, який складається платником податку на додану вартість (далі платник податку) відповідно до вимог Податкового кодексу України (далі Кодекс) в електронній формі у затвердженому в установленому порядку форматі (стандарті) та надсилається для реєстрації.
Після надходження податкової накладної та/або розрахунку коригування до ДФС в автоматизованому режимі здійснюється їх розшифрування та проводяться перевірки: відповідності податкової накладної та/або розрахунку коригування затвердженому формату (стандарту); чинності електронного цифрового підпису, порядку його накладення та наявності права підписання посадовою особою платника податку таких податкової накладної та/або розрахунку коригування; реєстрації особи, що надіслала на реєстрацію податкову накладну та/або розрахунок коригування, платником податку на момент складення та реєстрації таких податкової накладної та/або розрахунку коригування; дотримання вимог, установлених пунктом 192.1 статті 192 та пунктом 201.10 статті 201 Кодексу; наявності помилок під час заповнення обов'язкових реквізитів відповідно до пункту 201.1 статті 201 Кодексу; наявності суми податку на додану вартість відповідно до пунктів 200-1.3 і 200-1.9 статті 200-1 Кодексу (для податкових накладних та/або розрахунків коригування, що реєструються після 1 липня 2015 р.); наявності в Реєстрі відомостей, що містяться у податковій накладній, яка коригується; факту реєстрації/зупинення реєстрації/відмови в реєстрації податкової накладної та/або розрахунку коригування з такими ж реквізитами; відповідності податкових накладних та/або розрахунків коригування критеріям оцінки ступеня ризиків, достатнім для зупинення їх реєстрації відповідно до пункту 201.16 статті 201 Кодексу; дотримання вимог Законів України "Про електронний цифровий підпис", "Про електронні документи та електронний документообіг" та Порядку обміну електронними документами з контролюючими органами, затвердженого в установленому порядку (п. 12 Порядку №1246).
За результатами перевірок, визначених пунктом 12 цього Порядку, формується квитанція про прийняття або неприйняття, або зупинення реєстрації податкової накладної та/або розрахунку коригування (далі - квитанція) (п. 13 Порядку №1246).
Підпунктом 201.16.1. п. 201.16 ст. 201 ПК України вказано, що у разі зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних платнику податку протягом операційного дня контролюючий орган в автоматичному режимі надсилає (в електронному вигляді у текстовому форматі) квитанцію про зупинення реєстрації такої податкової накладної/розрахунку коригування. Така квитанція є підтвердженням зупинення такої реєстрації.
У квитанції про зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування зазначаються: а) порядковий номер та дата складення податкової накладної/розрахунку коригування; б) визначення критерію(їв) оцінки ступеня ризиків, достатніх для зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, на підставі яких було здійснено зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування; в) пропозиція щодо надання платником податку пояснень та/або копії документів (за вичерпним переліком), достатніх для прийняття контролюючим органом рішення про реєстрацію такої податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних.
У пункті 6 Критеріїв оцінки ступеня ризиків Наказу №567 міститься визначення двох різних критеріїв: Моніторинг податкової накладної/розрахунку коригування здійснюється ДФС за такими критеріями:
1) обсяг постачання товару/послуги, зазначений у податковій накладній/розрахунку коригування, яка подана на реєстрацію в Реєстрі, у 1,5 разу більший за величину, що дорівнює залишку різниці обсягу придбання на митній території України такого товару/послуги (крім обсягу придбання товарів/послуг за операціями, які звільнені від оподаткування та підлягають оподаткуванню за нульовою ставкою) та/або ввезення на митну територію України такого товару, зазначеного з 01 січня 2017 року в отриманих податкових накладних/розрахунках коригування, зареєстрованих в Реєстрі, і митних деклараціях, та обсягу постачання відповідного товару/послуги, зазначеного у податкових накладних/розрахунках коригування, зареєстрованих з 01 січня 2017 року в Реєстрі, і переважання в такому залишку (більше 75% загального такого залишку) товарів з кодами згідно з УКТ ЗЕД, які визначаються ДФС, та відсутність товару/послуги, зазначеного/зазначеної в податковій накладній, яка подана на реєстрацію в Реєстрі, в інформації, поданій платником податку за встановленою формою, як товару/послуги, що на постійній основі постачається (виготовляється);
2) відсутність (анулювання, призупинення) ліцензій, виданих органами ліцензування, які засвідчують право суб'єкта господарювання на виробництво, експорт, імпорт, оптову і роздрібну торгівлю підакцизними товарами (продукцією), визначеними підпунктами 215.3.1 та 215.3.2 пункту 215.3 статті 215 розділу VI Податкового кодексу України (далі - Кодекс), стосовно товарів, які зазначені платником податку у податковій накладній, поданій на реєстрацію в Реєстрі.
З наведеного слідує, що можливість надання платником податків вичерпного переліку документів на підтвердження правомірності формування та подання податкової накладної прямо залежить від чіткого визначення фіскальним органом конкретного виду критерію оцінки ступеня ризиків.
Так, з Квитанції від 27.12.2017 року по податковій накладній фермерського господарства "Ріта М" №18 від 12.12.2017 року вбачається, що контролюючим органом сформовано висновок про відповідність податкової накладної критеріям оцінки ступеня ризиків, визначених пунктом 6 Критеріїв оцінки ступеня ризиків, достатніх для зупинення реєстрації податкової накладної в ЄРПН, затверджених Наказом МФУ від 13.06.2017 року №567.
Разом з тим, у Квитанції не вказано ані конкретного виду критерію оцінки ступеня ризику (пункт 6 Критеріїв містить визначення двох різних критеріїв), ані конкретного переліку документів, вичерпний перелік яких встановлений Наказом №567 (пункт 1 Вичерпного переліку документів містить два різні переліки, в залежності від визначеного ступеня ризику). Натомість, у Квитанції критерієм оцінки ступеня ризиків вказано, що за результатами опрацювання СМКОР виявлено невідповідність обсягів постачання обсягам придбання по товарах згідно з УКТ ЗЕД: 1005, на підставі чого було здійснено зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування та запропоновано платнику податків надати пояснення та/або копії документів, достатніх для прийняття рішення про реєстрацію податкової накладної.
Згідно пп. 201.16.2 п. 201.16 ст. 201 ПК України, письмові пояснення та/або копії документів, зазначені у підпункті "в" підпункту 201.16.1 цього пункту, платник податку має право подати до контролюючого органу за основним місцем обліку такого платника податку протягом 365 календарних днів, що настають за датою виникнення податкового зобов'язання, відображеного у такій податковій накладній/розрахунку коригування. Такі документи передаються контролюючим органом за основним місцем обліку платника податку не пізніше наступного робочого дня з дня їх отримання до комісії центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну податкову і митну політику.
Письмові пояснення та/або копії документів, подані платником податків до контролюючого органу відповідно до підпункту 201.16.2 цього пункту, розглядаються комісією центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну податкову і митну політику (підпункт 201.16.3 пункту 201.16 статті 201 ПК України).
Зазначена комісія приймає рішення про: реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних; відмову у реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних.
Підстави для прийняття комісією центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну податкову і митну політику, рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або про відмову в такій реєстрації встановлюються Кабінетом Міністрів України.
Порядок роботи комісії визначається центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну фінансову політику.
Рішення про реєстрацію або відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних приймається та надсилається платнику податку протягом п'яти робочих днів, що настають за днем отримання пояснень та документів, поданих відповідно до підпункту 201.16.2 ПК України.
Згідно матеріалів справи, позивачем були надані ДФС України електронними засобами зв'язку пояснення та копії документів на підтвердження реальності вчинення господарської операції, таким чином позивачем виконано вимоги контролюючого органу.
Однак, Комісія Державної фіскальної служби України, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації прийняла рішення про відмову в реєстрації податкових накладних фермерському господарству "Ріта М".
Постановою Кабінету Міністрів України "Про встановлення підстав для прийняття рішення комісією Державної фіскальної служби про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або про відмову в такій реєстрації" №190 від 29.03.2017 (далі - Постанова №190) вказано, що комісія Державної фіскальної служби приймає рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або про відмову в такій реєстрації на підставі отриманих від платника податку на додану вартість відповідно до підпункту "в" підпункту 201.16.1 пункту 201.16 статті 201 ПК України письмових пояснень щодо підтвердження інформації, зазначеної у податковій накладній/розрахунку коригування, та/або копій документів, які платник податку має право подати до органу Державної фіскальної служби протягом 365 календарних днів, що настають за датою виникнення податкового зобов'язання, відображеного у податковій накладній/розрахунку коригування (абз. 1).
Підстави для прийняття комісією ДФС рішення про відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування визначені абзацом 2 Постанови №190, а саме:
ненадання платником податку письмових пояснень стосовно підтвердження інформації, зазначеної у податковій накладній/розрахунку коригування, до якої/якого застосована процедура зупинення реєстрації згідно з пунктом 201.16 статті 201 Кодексу;
ненадання платником податку копій документів відповідно до підпункту "в" підпункту 201.16.1 пункту 201.16 статті 201 Кодексу;
надання платником податку копій документів, які складені з порушенням законодавства та/або не є достатніми для прийняття комісією ДФС рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування.
Отже, вказане оскаржуване рішення комісії №556579/35490514 про відмову в реєстрації податкової накладної фермерського господарства "Ріта М" № 18 від 12 грудня 2017 року не містить конкретної інформації, щодо причин та підстав для прийняття такого рішення, а лише містить загальну фразу про те, що причиною його прийняття є: надання платником податку копій документів, які складені з порушенням законодавства та/або не є достатніми для прийняття комісією ДФС рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування.
Крім того, колегія суддів зазначає, що сама господарська операція, за результатами яких видана податкова накладна №18 носить реальний характер, з огляну на таке.
З матеріалів справи встановлено, що позивач володіє земельними ділянками загальною площею 160 га на території Стрільницької сільської ради Шаргородського району Вінницької області.
Основними видами діяльності Господарства є вирощування зернових культур (крім рису), бобових культур і насіння олійних культур, допоміжна діяльність у рослинництві, оптова торгівля зерном, необробленим тютюном, насінням і кормами для тварин, роздрібна торгівля з лотків і на ринках іншими товарами, вантажний автомобільний транспорт.
Господарство у 2017 році вирощувало наступні культури: на 32 га - пшеницю озиму; на 10 га - ячмінь озимий; на 76,59 га - кукурудза та зерно; на 42 га - соняшник, що підтверджується звітом на 02 червня про посівні площі сільськогосподарських культур під урожай 2017 року та звітом на 01 грудня 2017 року про площі та валові збори сільськогосподарських культур, плодів, ягід і винограду (отримано в ЦСУ 04.12.2017 року о 10 годині 38 хвилин - реєстраційний номер звіту НОМЕР_2).
З метою збереження сільськогосподарської продукції врожаю 2017 року позивачем було укладено Договір складського зберігання №51 від 14 липня 2017 року (наявний у матеріалах справи) з ТОВ "Українська Елеваторна Компанія" код ЄДРПОУ 39184446, згідно якого остання взяла на себе зобов'язання за плату, зберігання сільськогосподарської продукції (зернові та олійні культури Господарства, у тому числі пшениці та ячменю по 100 тон кожного, та 500 тон кукурудзи.
На виконання зазначеного Договору Господарством було здано на зберігання насіння кукурудзи 3 класу загальною вагою 600 тон, що підтверджується реєстрами накладних на прийняте насіння на зберігання №878 від 29.10.2017 року, №885 від 30.10.2017 року, №928 від 06.11.2017 року, №943 від 08.11.2017 року, складською квитанцією на зерно №1457 від 12.12.2017 року, актом №РЗ-0001348 від 12.12.2017 року, здачі прийняття робіт (надання послуг) та банківською випискою про оплату Господарством 19.12.2017 року за надані послуги.
Так, з метою реалізації продукції позивачем було укладено договір Поставки №91 від 11.12.2017 року з ТОВ "АРТА-ГРУП".
На виконання умов Договору поставки № 91 від 11 грудня 2017 року позивачем направлено, а ТОВ "АРТА-ГРУП" прийнято (куплено) біля 600 тон кукурудзи 3 класу. З них 84,00 тони кукурудзи 3 класу по ціні без ПДВ - 3641,67 грн. на суму 305900,28 грн. без ПДВ + ПДВ - 61180,06 грн., а всього на суму 367080,34 грн., що підтверджується (крім договору № 91): Довіреністю № 153 від 12.12.2017 року від TOB "АРТА-ГРУП"; видатковою накладною від 12.12.2017 року № 18; податковою накладною від 12.12.2017 року № 18, актом приймання-передачі від 12.12.2017 року та банківською випискою про одержання коштів.
Враховуючи встановлені обставини, позивач надав податковому органу документи щодо походження товару, його зберігання та продажу.
Крім того, суд враховує, що у Господарства є можливість здійснювати перевезення товару вантажним автомобільним транспортом.
Отже, суд І інстанції дійшов вірного висновку, що враховуючи наявність передбачених законодавством документів, які свідчать про проведення господарської операції між позивачем та ТОВ АРТА-ГРУП", такі документи були надані контролюючому органу, останній не мав правових підстав для відмови позивачу у реєстрації податкової накладної.
Таким чином, оскаржуване рішення комісії Державної фіскальної служби України, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації від 15.01.2018 року №556579/35490514 є протиправним та підлягає скасуванню.
За таких обставин, судова колегія апеляційної інстанції приходить до висновку, що суд першої інстанції в повній мірі надав оцінку усім вказаним обставинам та зібраним по справі доказам, у зв'язку із чим, ухвалив законне та обґрунтоване рішення, а тому колегія суддів не вбачає підстав для задоволення апеляційної скарги.
Відповідно до п. 1 ч. 1 ст. 315, 316 КАС України суд апеляційної інстанції залишає апеляційну скаргу без задоволення, а судове рішення - без змін, якщо визнає, що суд першої інстанції правильно встановив обставини справи та ухвалив судове рішення з додержанням норм матеріального і процесуального права.
Керуючись ст.ст. 243, 250, 308, 310, 315, 316, 321, 322, 325, 329 КАС України, суд
П О С Т А Н О В И В :
апеляційну скаргу Державної фіскальної служби України залишити без задоволення, а рішення Вінницького окружного адміністративного суду від 28 лютого 2018 року - без змін.
Постанова суду набирає законної сили з моменту проголошення та оскарженню не підлягає (не підлягають касаційному оскарженню судові рішення у справах незначної складності (п. 2 ч. 5 ст. 238 КАС України))
Постанова суду складена в повному обсязі 13 липня 2018 року.
Головуючий ОСОБА_1 Судді ОСОБА_2 ОСОБА_3
Суд | Вінницький апеляційний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 13.07.2018 |
Оприлюднено | 15.07.2018 |
Номер документу | 75285168 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Вінницький апеляційний адміністративний суд
Мельник-Томенко Ж. М.
Адміністративне
Вінницький апеляційний адміністративний суд
Мельник-Томенко Ж. М.
Адміністративне
Вінницький апеляційний адміністративний суд
Мельник-Томенко Ж. М.
Адміністративне
Вінницький апеляційний адміністративний суд
Мельник-Томенко Ж. М.
Адміністративне
Вінницький апеляційний адміністративний суд
Мельник-Томенко Ж. М.
Адміністративне
Вінницький окружний адміністративний суд
Комар Павло Анатолійович
Адміністративне
Вінницький окружний адміністративний суд
Комар Павло Анатолійович
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні