Ухвала
від 09.07.2018 по справі 756/8332/18
ОБОЛОНСЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД МІСТА КИЄВА

09.07.2018 Справа № 756/8332/18

№ 756/8332/18-к

№ 1-кс/756/1663/18

У Х В А Л А

Іменем України

09 липня 2018 року слідчий суддя Оболонського районного суду м. Києва ОСОБА_1 , за участі секретаря ОСОБА_2 , розглянувши клопотання старшого слідчого СУ ФР ДПІ в Оболонському районі ГУ ДФС у м. Києві ОСОБА_3 , погоджене процесуальним керівником у справі прокурором Київської місцевої прокуратури №5 ОСОБА_4 про надання тимчасового доступу до речей та документів,

в с т а н о в и в:

Старший слідчий СУ ФР ДПІ в Оболонському районі ГУ ДФС у м. Києві ОСОБА_3 , за погодженням з процесуальним керівником у справі прокурором Київської місцевої прокуратури №5 ОСОБА_4 , звернувся до суду з клопотанням про надання тимчасового доступу до документів.

На обґрунтуванняклопотання слідчийпосилається нате,що впровадженні слідчогоуправління фінансовихрозслідувань ДПІв Оболонськомурайоні ГУДФС ум.Києвізнаходяться матеріаликримінального провадження,внесені доЄдиного реєструдосудових розслідуваньза №32016041640000026від 07.04.2016за ознакамикримінальних правопорушень,передбачених ч.2ст.205,ч.3ст.212 КК України,з посиланнямна те,що ОСОБА_5 , ОСОБА_6 , ОСОБА_7 , ОСОБА_8 , ОСОБА_9 та іншіневстановлені особистворили злочиннусхему дляотримання неконтрольованогодержавою особистогодоходу шляхомпроведення безтоварнихфінансово-господарськихоперацій зпідконтрольними суб`єктамигосподарювання,зокрема ТОВ« ІНФОРМАЦІЯ_1 » (кодЄДРПОУ НОМЕР_1 ),ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » (кодЄДРПОУ НОМЕР_2 ),ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » (кодЄДРПОУ НОМЕР_3 ),ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_4 » (кодЄДРПОУ НОМЕР_4 ),ПП « ОСОБА_10 » (кодЄДРПОУ НОМЕР_5 ),ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_5 »(кодЄДРПОУ НОМЕР_6 ),ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_6 » (кодЄДРПОУ НОМЕР_7 ),ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_7 »(кодЄДРПОУ НОМЕР_8 ),ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_8 » (кодЄДРПОУ НОМЕР_9 ),ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_9 » (кодЄДРПОУ НОМЕР_10 ),ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_10 »(кодЄДРПОУ НОМЕР_11 ),ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_11 »(кодЄДРПОУ НОМЕР_12 ),ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_12 » (кодЄДРПОУ НОМЕР_13 ),ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_13 »(кодЄДРПОУ НОМЕР_14 ),ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_14 »(кодЄДРПОУ НОМЕР_15 ),ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_15 » (кодЄДРПОУ НОМЕР_16 ),ПП « ОСОБА_11 » (кодЄДРПОУ НОМЕР_17 ),ПП « ОСОБА_12 » (кодЄДРПОУ НОМЕР_18 ),ПП « ОСОБА_13 »(кодЄДРПОУ НОМЕР_19 ),ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_16 » (кодЄДРПОУ НОМЕР_20 ),ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_17 » (кодЄДРПОУ НОМЕР_21 ),ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_18 »(код НОМЕР_22 ),ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_19 »(код НОМЕР_23 ),ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_20 » (код НОМЕР_24 ),ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_21 »(код НОМЕР_25 ),ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_16 » (код НОМЕР_20 ),ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_22 » (код НОМЕР_26 ),ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_23 »(код НОМЕР_27 ),ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_24 "(код НОМЕР_28 ),ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_25 "(код НОМЕР_29 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_26 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_30 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_27 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_31 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_28 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_32 ) та іншими суб`єктами господарювання, які мають ознаки фіктивності,з метоюформують податковогокредиту зподатку надодану вартістьсуб`єктам господарюваннята наданняпослуги змінімізації податковихзобов`язань підприємствамреальному секторуекономіки.

Допитані у ході досудового розслідування ОСОБА_14 , ОСОБА_15 , ОСОБА_16 , які є керівниками та засновниками ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_2 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_3 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_4 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_4 ), ПП « ОСОБА_10 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_5 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_5 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_6 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_12 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_13 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_13 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_14 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_8 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_9 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_9 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_10 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_10 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_11 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_14 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_15 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_1 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_15 » показали, що вони не причетні до господарської діяльності вказаних підприємств, товари, роботи, послуги не поставляли та не виконували.

Проведеним оглядомподаткових накладнихвищевказаних фіктивнихсуб`єктів господарськоїдіяльності встановлено«пересортування» номенклатурипридбаного тареалізованого нимитовару,а саме:в податковихнакладних зазначаютьсяоперації знібито купівлі продуктівхарчування,меблів,сіль,конвекторів тощо,які фактичноне купуються,а вподальшому відображаютьсяоперації знібито реалізації будівельнихматеріалів,електричних приборів,будівельних тамонтажних робіттощо.

Також встановлено, що ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_2 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_29 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_4 », ПП « ОСОБА_10 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_3 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_5 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_6 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_30 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_7 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_8 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_9 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_10 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_11 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_12 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_13 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_14 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_15 », ПП « ОСОБА_11 », ПП « ОСОБА_12 », ПП « ОСОБА_13 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_16 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_17 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_19 », ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_18 » та інші не знаходяться за податковою адресою, чисельність працюючих на підприємствах становить 1 особа, а також відсутні відомості про наявність у даних підприємств основних засобів, в т.ч. виробничих, складських приміщень, земельних ділянок, транспортних засобів тощо.

Внаслідок діяльності вищезазначеної злочинної схеми, податки не нараховуються та не сплачуються, а кошти, які в рахунок сплати податків підлягають спрямуванню до Державного бюджету, в дійсності незаконно переводяться в готівку, минаючи при цьому систему оподаткування України, та присвоюються.

Одночасно, у ході досудового розслідування встановлено, що ряд суб`єктів господарської діяльності, а саме:

?ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_31 " (код НОМЕР_33 , податкова адреса:

АДРЕСА_1 );

?ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_32 " (код НОМЕР_34 , податкова адреса: АДРЕСА_2 );

?ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_33 " (код НОМЕР_35 , податкова адреса: АДРЕСА_3 );

?ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_34 " (код НОМЕР_36 , податкова адреса: АДРЕСА_4 )

?ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_35 " (код НОМЕР_26 , податкова адреса: АДРЕСА_5 )

?ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_36 " (код НОМЕР_37 , податкова адреса: АДРЕСА_6 )

?ТОВ ФІРМА " ІНФОРМАЦІЯ_37 " (код НОМЕР_38 , податкова адреса: АДРЕСА_7 )

?ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_38 » (код НОМЕР_39 , податкова адреса:

АДРЕСА_8 )

?ПП " ОСОБА_17 " (код НОМЕР_40 , податкова адреса:

АДРЕСА_9 )

?ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_39 " (код НОМЕР_41 , податкова адреса:

АДРЕСА_10 )

?ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_40 " (код НОМЕР_42 , податкова адреса: АДРЕСА_11 )

?ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_41 " (код НОМЕР_43 , податкова адреса: АДРЕСА_12 )

?ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_42 " (код НОМЕР_44 , АДРЕСА_12 )

?ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_43 " (код НОМЕР_45 ,

АДРЕСА_13 )

?ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_44 " (код НОМЕР_46 , податкова адреса: АДРЕСА_14 )

?ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_45 " (код НОМЕР_47 , податкова адреса:

АДРЕСА_15 )

?ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_46 " (код НОМЕР_48 , податкова адреса:

АДРЕСА_16 )

?ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_47 " (код НОМЕР_49 , податкова адреса:

АДРЕСА_17 )

?ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_48 " (код НОМЕР_50 , податкова адреса: АДРЕСА_18 )

?ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_49 " (код НОМЕР_51 , податкова адреса:

АДРЕСА_19 )

?ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_50 " (код НОМЕР_52 , податкова адреса: АДРЕСА_20 )

?ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_51 " (код НОМЕР_53 , податкова адреса: АДРЕСА_21 ),

?ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_52 »(код НОМЕР_54 ,податкова адреса: АДРЕСА_22 , які за період з 01.01.2016 по 30.05.2018, сформували незаконний податковий кредит з податку на додану вартість та валові витрати з податку на прибуток підприємства за рахунок відображення взаємовідносин з указаними фіктивними суб`єктами господарської діяльності.

Так, з метою забезпечення швидкого, повного та неупередженого розслідування виникла необхідність в отриманні тимчасового доступу до фінансово-господарських документів ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_31 ", ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_32 " ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_33 " ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_34 " ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_35 " ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_36 ", ТОВ ФІРМА " ІНФОРМАЦІЯ_37 ", ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_38 », ПП " ОСОБА_17 ", ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_39 ", ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_40 ", ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_41 ", ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_42 ", ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_43 ", ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_44 ", ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_45 ", ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_46 », ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_47 ", ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_48 ", ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_49 ", ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_50 ", ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_51 ", ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_52 » по взаємовідносинах з вказаними «фіктивними» СГД, за період з 01.01.2016 по 30.05.2018, а саме: договори, акти приймання-передачі (виконання робіт), податкові та видаткові накладні, рахунки-фактури, підтверджуючі накладні на придбання продукції, оборотно-сальдові відомості з конкретизацією інформації по постачальниках та покупцях (рахунки 281,631,361), акти виконаних робіт за формою КБ-2, довідки КБ-3, акти здачі-приймання виконаних робіт, платіжні доручення, виконавчу та технічну документацію, звіти виконавців робіт (послуг) тощо.

Вищевказані документи та відомості є процесуальними джерелами фактичних даних (доказів), на підставі яких можуть бути встановлені факти та обставини, що мають значення для даного кримінального провадження та підлягають доказуванню.

З метою забезпечення швидкого, повного та неупередженого розслідування, слідчий просить отримати тимчасовий доступ до документів.

Слідчий суддя розглянув клопотання у відсутність представників осіб, у володінні яких знаходяться документи, на підставі ч. 2ст. 163 КПК України.

Прокурор Київської місцевої прокуратури №5 ОСОБА_4 про день та час розгляду клопотання повідомлявся належним чином, про причини неявки в судове засідання не повідомив, слідчий ОСОБА_3 надав до суду заяву про розгляд клопотання в його відсутність, в заяві вказав, що клопотання підтримує в повному обсязі, тому, вважаю за можливе проводити розгляд клопотання за їх відсутності.

Дослідивши клопотання, копії матеріалів, якими слідчий, обґрунтовує доводи клопотання, слідчий суддя дійшов до висновку, що клопотання слідчого є обґрунтованим та таким, що підлягає задоволенню частково, виходячи з наступного.

Відповідно до ч. 1 ст. 159 КПК України тимчасовий доступ до речей і документів полягає у наданні стороні кримінального провадження особою, у володінні якої знаходяться такі речі і документи, можливості ознайомитись з ними, зробити їх копії та, у разі прийняття відповідного рішення слідчим суддею, вилучити їх (здійснити їх виїмку).

Згідно з ч. 5 ст. 163 КПК України слідчий суддя постановляє ухвалу про надання тимчасового доступу до речей і документів, якщо сторона кримінального провадження у своєму клопотанні доведе наявність достатніх підстав вважати, що ці речі або документи мають суттєве значення для встановлення важливих обставин у кримінальному провадженні, не становлять собою або не включають речей і документів, які містять охоронювану законом таємницю.

З витягу з Єдиного реєстру досудових розслідувань щодо кримінального провадження вбачається, що 07 квітня 2016 року внесено відомості про вчинення кримінальних правопорушень, передбачених ч. 2 ст. 205, ч.3 ст.212 КК України.

Документи, до яких слідчий просить надати тимчасовий доступ, з метою отримання інформації, можуть бути отримані у ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_31 ", ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_32 ", ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_33 ", ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_34 ", ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_35 ", ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_36 ", ТОВ ФІРМА " ІНФОРМАЦІЯ_37 ", ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_38 », ПП " ОСОБА_17 ", ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_39 ", ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_40 ", ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_41 ", ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_42 ", ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_43 ", ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_44 ", ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_45 ", ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_46 », ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_47 ", ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_48 ", ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_49 ", ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_50 ", ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_51 ", ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_52 ».

Відповідно до статтями 161, 162 КПК України, документи, до яких слідчий просить надати тимчасовий доступ, не є документами, до яких заборонено доступ, але містять охоронювану законом таємницю.

Враховуючи те, що слідчим, крім обставин, передбачених ч. 5 ст. 163 КПК України, доведено можливість використання як доказів відомостей, що містяться у вказаних у клопотанні документах, та неможливість іншими способами довести обставини, які передбачається довести за допомогою цих документів, вважаю за необхідне надати слідчому тимчасовий доступ до вказаних документів.

На підставі викладеного та керуючись ст.ст.159, 160, 162, 163, 164, 166, п. 10 ч. 1 ст. 309 КПК України, слідчий суддя, -

у х в а л и в:

Клопотання старшого слідчого СУ ФР ДПІ в Оболонському районі ГУ ДФС у м. Києві ОСОБА_3 , погоджене процесуальним керівником у справі прокурором Київської місцевої прокуратури №5 ОСОБА_4 про надання тимчасового доступу до документів задовольнити.

Надати старшому слідчому СУ ФР ДПІ в Оболонському районі ГУ ДФС у м. Києві ОСОБА_3 та/або, за його письмовим дорученням, оперативним співробітникам ОУ ДПІ у Оболонському районі ГУ ДФС у м. Києві тимчасовий доступ до документів (можливості ознайомитися з ними, та вилучити їх), а саме:

- ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_31 " (код НОМЕР_33 ), які знаходяться в офісному приміщенні вказаного підприємства за адресою: АДРЕСА_1 щодо проведення фінансово-господарських операцій ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_31 "(код НОМЕР_33 )з ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_28 " (код НОМЕР_32 ), ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_17 " (код НОМЕР_21 ), ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_27 " (код НОМЕР_31 ), ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_7 " (код НОМЕР_8 ), за період з 01.01.2016 по 30.05.2018, а саме: договори, акти приймання-передачі (виконання робіт), податкові та видаткові накладні, рахунки-фактури, підтверджуючі накладні на придбання продукції, товарно-транспорті накладні, оборотно-сальдові відомості з конкретизацією інформації по постачальниках та покупцях (рахунки 281,631,361), акти виконаних робіт за формою КБ-2, довідки КБ-3, акти здачі-приймання виконаних робіт, платіжні доручення, виконавчу та технічну документацію, звіти виконавців робіт (послуг), відомості про осіб (П.І.Б., анкетні (контактні) дані), які фактично виконували роботи (поставляли товар, надавали послуги) від імені вказаних СГД; відомості (П.І.Б., посада), із завіреними належним чином копіями підтверджуючих документів про працівників, що безпосередньо спілкувалися із службовими особами та працівниками вказаних СГД, укладали з останніми договори та приймали виконані роботи, (товари, послуги), із зазначенням дати прийняття/звільнення з посади, службових (функціональних) обов`язків;

- ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_32 "(код НОМЕР_34 ), які знаходяться в офісному приміщенні вказаного підприємства за адресою: АДРЕСА_2 щодо проведення фінансово-господарських операцій ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_32 » з ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_17 " (код НОМЕР_21 ), ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_1 " (код НОМЕР_1 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_27 » (код НОМЕР_31 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_53 » (код НОМЕР_2 ), ТОВ" ІНФОРМАЦІЯ_12 " (код НОМЕР_13 ). ПП " ОСОБА_18 " (код НОМЕР_5 ), ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_3 " (код НОМЕР_3 ), ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_19 " (код НОМЕР_23 ), за період з 01.01.2016 по 30.05.2018, а саме: договори, акти приймання-передачі (виконання робіт), податкові та видаткові накладні, рахунки-фактури, підтверджуючі накладні на придбання продукції, товарно-транспорті накладні, оборотно-сальдові відомості з конкретизацією інформації по постачальниках та покупцях (рахунки 281,631,361), акти виконаних робіт за формою КБ-2, довідки КБ-3, акти здачі-приймання виконаних робіт, платіжні доручення, виконавчу та технічну документацію, звіти виконавців робіт (послуг), відомості про осіб (П.І.Б., анкетні (контактні) дані), які фактично виконували роботи (поставляли товар, надавали послуги) від імені вказаних СГД; відомості (П.І.Б., посада), із завіреними належним чином копіями підтверджуючих документів про працівників, що безпосередньо спілкувалися із службовими особами та працівниками вказаних СГД, укладали з останніми договори та приймали виконані роботи, (товари, послуги), із зазначенням дати прийняття/звільнення з посади, службових (функціональних) обов`язків;

- ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_33 " (код НОМЕР_35 ), які знаходяться в офісному приміщенні вказаного підприємства за адресою: АДРЕСА_3 щодо проведення фінансово-господарських операцій ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_33 "(код НОМЕР_35 ) з ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_28 " (код НОМЕР_32 ), ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_19 " (код НОМЕР_23 ), ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_54 " (код НОМЕР_55 ), ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_18 " (код НОМЕР_22 ), за період з 01.01.2016 по 30.05.2018, а саме: договори, акти приймання-передачі (виконання робіт), податкові та видаткові накладні, рахунки-фактури, підтверджуючі накладні на придбання продукції, товарно-транспорті накладні, оборотно-сальдові відомості з конкретизацією інформації по постачальниках та покупцях (рахунки 281,631,361), акти виконаних робіт за формою КБ-2, довідки КБ-3, акти здачі-приймання виконаних робіт, платіжні доручення, виконавчу та технічну документацію, звіти виконавців робіт (послуг), відомості про осіб (П.І.Б., анкетні (контактні) дані), які фактично виконували роботи (поставляли товар, надавали послуги) від імені вказаних СГД; відомості (П.І.Б., посада), із завіреними належним чином копіями підтверджуючих документів про працівників, що безпосередньо спілкувалися із службовими особами та працівниками вказаних СГД, укладали з останніми договори та приймали виконані роботи, (товари, послуги), із зазначенням дати прийняття/звільнення з посади, службових (функціональних) обов`язків;

- ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_34 "(код НОМЕР_36 ), які знаходяться в офісному приміщенні вказаного підприємства за адресою: АДРЕСА_4 щодо проведення фінансово-господарських операцій ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_34 "(код НОМЕР_36 ) з ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_35 " (код НОМЕР_26 ), ПП " ОСОБА_19 " (код НОМЕР_18 ), ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_17 " (код НОМЕР_21 ), ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_55 " ( НОМЕР_56 ), ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_19 " (код НОМЕР_23 ), ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_18 " (код НОМЕР_22 ), за період з 01.01.2016 по 30.05.2018, а саме: договори, акти приймання-передачі (виконання робіт), податкові та видаткові накладні, рахунки-фактури, підтверджуючі накладні на придбання продукції, товарно-транспорті накладні, оборотно-сальдові відомості з конкретизацією інформації по постачальниках та покупцях (рахунки 281,631,361), акти виконаних робіт за формою КБ-2, довідки КБ-3, акти здачі-приймання виконаних робіт, платіжні доручення, виконавчу та технічну документацію, звіти виконавців робіт (послуг), відомості про осіб (П.І.Б., анкетні (контактні) дані), які фактично виконували роботи (поставляли товар, надавали послуги) від імені вказаних СГД; відомості (П.І.Б., посада), із завіреними належним чином копіями підтверджуючих документів про працівників, що безпосередньо спілкувалися із службовими особами та працівниками вказаних СГД, укладали з останніми договори та приймали виконані роботи, (товари, послуги), із зазначенням дати прийняття/звільнення з посади, службових (функціональних) обов`язків;

- ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_35 "(код НОМЕР_26 ), які знаходяться в офісному приміщенні вказаного підприємства за адресою: АДРЕСА_5 щодо проведення фінансово-господарських операцій ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_35 " (код НОМЕР_26 ) з ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_17 " (код НОМЕР_21 ), ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_19 " (код НОМЕР_23 ), ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_27 " (код НОМЕР_31 ), ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_18 " (код НОМЕР_22 ), за період з 01.01.2016 по 30.05.2018, а саме: договори, акти приймання-передачі (виконання робіт), податкові та видаткові накладні, рахунки-фактури, підтверджуючі накладні на придбання продукції, товарно-транспорті накладні, оборотно-сальдові відомості з конкретизацією інформації по постачальниках та покупцях (рахунки 281,631,361), акти виконаних робіт за формою КБ-2, довідки КБ-3, акти здачі-приймання виконаних робіт, платіжні доручення, виконавчу та технічну документацію, звіти виконавців робіт (послуг), відомості про осіб (П.І.Б., анкетні (контактні) дані), які фактично виконували роботи (поставляли товар, надавали послуги) від імені вказаних СГД; відомості (П.І.Б., посада), із завіреними належним чином копіями підтверджуючих документів про працівників, що безпосередньо спілкувалися із службовими особами та працівниками вказаних СГД, укладали з останніми договори та приймали виконані роботи, (товари, послуги), із зазначенням дати прийняття/звільнення з посади, службових (функціональних) обов`язків;

- ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_36 "(код НОМЕР_37 ), які знаходяться в офісному приміщенні вказаного підприємства за адресою: АДРЕСА_6 щодо проведення фінансово-господарських операцій ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_36 " (код НОМЕР_37 ) з ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_17 " (код НОМЕР_21 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_19 » (код НОМЕР_23 ), ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_28 " (код НОМЕР_32 ), ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_1 " (код НОМЕР_1 ), ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_26 " (код НОМЕР_30 ), за період з 01.01.2016 по 30.05.2018, а саме: договори, акти приймання-передачі (виконання робіт), податкові та видаткові накладні, рахунки-фактури, підтверджуючі накладні на придбання продукції, товарно-транспорті накладні, оборотно-сальдові відомості з конкретизацією інформації по постачальниках та покупцях (рахунки 281,631,361), акти виконаних робіт за формою КБ-2, довідки КБ-3, акти здачі-приймання виконаних робіт, платіжні доручення, виконавчу та технічну документацію, звіти виконавців робіт (послуг), відомості про осіб (П.І.Б., анкетні (контактні) дані), які фактично виконували роботи (поставляли товар, надавали послуги) від імені вказаних СГД; відомості (П.І.Б., посада), із завіреними належним чином копіями підтверджуючих документів про працівників, що безпосередньо спілкувалися із службовими особами та працівниками вказаних СГД, укладали з останніми договори та приймали виконані роботи, (товари, послуги), із зазначенням дати прийняття/звільнення з посади, службових (функціональних) обов`язків;

- ТОВ ФІРМА" ІНФОРМАЦІЯ_37 "(код НОМЕР_38 ), які знаходяться в офісному приміщенні вказаного підприємства за адресою: АДРЕСА_7 щодо проведення фінансово-господарських операцій ТОВ ФІРМА " ІНФОРМАЦІЯ_37 " (код НОМЕР_38 ) з ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_1 " (код НОМЕР_1 ), ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_7 " (код НОМЕР_8 ), ПП " ОСОБА_19 " (код НОМЕР_18 ), ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_17 " (код НОМЕР_21 ), ТОВ" ІНФОРМАЦІЯ_12 " (код НОМЕР_13 ), ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_8 " ( НОМЕР_9 ), ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_56 " (код НОМЕР_2 ), за період з 01.01.2016 по 30.05.2018, а саме: договори, акти приймання-передачі (виконання робіт), податкові та видаткові накладні, рахунки-фактури, підтверджуючі накладні на придбання продукції, товарно-транспорті накладні, оборотно-сальдові відомості з конкретизацією інформації по постачальниках та покупцях (рахунки 281,631,361), акти виконаних робіт за формою КБ-2, довідки КБ-3, акти здачі-приймання виконаних робіт, платіжні доручення, виконавчу та технічну документацію, звіти виконавців робіт (послуг), відомості про осіб (П.І.Б., анкетні (контактні) дані), які фактично виконували роботи (поставляли товар, надавали послуги) від імені вказаних СГД; відомості (П.І.Б., посада), із завіреними належним чином копіями підтверджуючих документів про працівників, що безпосередньо спілкувалися із службовими особами та працівниками вказаних СГД, укладали з останніми договори та приймали виконані роботи, (товари, послуги), із зазначенням дати прийняття/звільнення з посади, службових (функціональних) обов`язків;

- ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_38 »(код НОМЕР_39 ), які знаходяться в офісному приміщенні вказаного підприємства за адресою: АДРЕСА_8 щодо проведення фінансово-господарських операцій ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_38 » (код НОМЕР_39 ) з ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_19 " (код НОМЕР_23 ), ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_17 " (код НОМЕР_21 ), ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_28 " (код НОМЕР_32 ), ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_27 " (код НОМЕР_31 ), ПП " ОСОБА_18 " (код НОМЕР_5 ), ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_26 " (код НОМЕР_30 ), ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_18 " (код НОМЕР_22 ), за період з 01.01.2016 по 30.05.2018, а саме: договори, акти приймання-передачі (виконання робіт), податкові та видаткові накладні, рахунки-фактури, підтверджуючі накладні на придбання продукції, товарно-транспорті накладні, оборотно-сальдові відомості з конкретизацією інформації по постачальниках та покупцях (рахунки 281,631,361), акти виконаних робіт за формою КБ-2, довідки КБ-3, акти здачі-приймання виконаних робіт, платіжні доручення, виконавчу та технічну документацію, звіти виконавців робіт (послуг), відомості про осіб (П.І.Б., анкетні (контактні) дані), які фактично виконували роботи (поставляли товар, надавали послуги) від імені вказаних СГД; відомості (П.І.Б., посада), із завіреними належним чином копіями підтверджуючих документів про працівників, що безпосередньо спілкувалися із службовими особами та працівниками вказаних СГД, укладали з останніми договори та приймали виконані роботи, (товари, послуги), із зазначенням дати прийняття/звільнення з посади, службових (функціональних) обов`язків;

- ПП " ОСОБА_17 "(код НОМЕР_40 ), які знаходяться в офісному приміщенні вказаного підприємства за адресою: АДРЕСА_9 щодо проведення фінансово-господарських операцій ПП " ОСОБА_17 " (код НОМЕР_40 ) з ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_19 " (код НОМЕР_23 ), ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_17 " (код НОМЕР_21 ), ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_57 " (код НОМЕР_57 ), ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_3 " (код НОМЕР_3 ), ПП « ОСОБА_20 » (код НОМЕР_4 ), ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_9 " (код НОМЕР_58 ), ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_26 " (код НОМЕР_30 ), ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_16 " (код НОМЕР_20 ), ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_5 " (код НОМЕР_6 ), ТОВ ВИРОБНИЧО-ТОРГОВЕЛЬНЕ П-ВО " ІНФОРМАЦІЯ_20 " (код НОМЕР_24 ), ПП " ОСОБА_18 " (код НОМЕР_5 ), ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_18 " (код НОМЕР_22 ), ПП " ОСОБА_21 " (код НОМЕР_17 ), ПП " ОСОБА_22 " (код НОМЕР_19 ), ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_10 " (код НОМЕР_11 ). ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_14 " (код НОМЕР_15 ), за період з 01.01.2016 по 30.05.2018, а саме: договори, акти приймання-передачі (виконання робіт), податкові та видаткові накладні, рахунки-фактури, підтверджуючі накладні на придбання продукції, товарно-транспорті накладні, оборотно-сальдові відомості з конкретизацією інформації по постачальниках та покупцях (рахунки 281,631,361), акти виконаних робіт за формою КБ-2, довідки КБ-3, акти здачі-приймання виконаних робіт, платіжні доручення, виконавчу та технічну документацію, звіти виконавців робіт (послуг), відомості про осіб (П.І.Б., анкетні (контактні) дані), які фактично виконували роботи (поставляли товар, надавали послуги) від імені вказаних СГД; відомості (П.І.Б., посада), із завіреними належним чином копіями підтверджуючих документів про працівників, що безпосередньо спілкувалися із службовими особами та працівниками вказаних СГД, укладали з останніми договори та приймали виконані роботи, (товари, послуги), із зазначенням дати прийняття/звільнення з посади, службових (функціональних) обов`язків;

- ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_39 " (код НОМЕР_41 ), які знаходятьсяв офісномуприміщенні вказаногопідприємства заадресою: АДРЕСА_10 щодо проведенняфінансово-господарськихоперацій ТОВ" ІНФОРМАЦІЯ_39 "(код НОМЕР_41 )з ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_17 " (код НОМЕР_21 ), ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_19 " (код НОМЕР_23 ), ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_27 " (код НОМЕР_31 ). ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_28 " (код НОМЕР_32 ), ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_21 " (код НОМЕР_25 ), за період з 01.01.2016 по 30.05.2018, а саме: договори, акти приймання-передачі (виконання робіт), податкові та видаткові накладні, рахунки-фактури, підтверджуючі накладні на придбання продукції, товарно-транспорті накладні, оборотно-сальдові відомості з конкретизацією інформації по постачальниках та покупцях (рахунки 281,631,361), акти виконаних робіт за формою КБ-2, довідки КБ-3, акти здачі-приймання виконаних робіт, платіжні доручення, виконавчу та технічну документацію, звіти виконавців робіт (послуг), відомості про осіб (П.І.Б., анкетні (контактні) дані), які фактично виконували роботи (поставляли товар, надавали послуги) від імені вказаних СГД; відомості (П.І.Б., посада), із завіреними належним чином копіями підтверджуючих документів про працівників, що безпосередньо спілкувалися із службовими особами та працівниками вказаних СГД, укладали з останніми договори та приймали виконані роботи, (товари, послуги), із зазначенням дати прийняття/звільнення з посади, службових (функціональних) обов`язків;

- ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_40 "(код НОМЕР_42 ), які знаходяться в офісному приміщенні вказаного підприємства за адресою: АДРЕСА_11 щодо проведення фінансово-господарських операцій ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_40 " (код НОМЕР_42 ) з ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_1 " (код НОМЕР_1 ), ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_17 " (код НОМЕР_21 ), ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_56 " (код НОМЕР_2 ), ПП " ОСОБА_19 " (код НОМЕР_18 ), ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_27 " (код НОМЕР_31 ), ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_19 " (код НОМЕР_23 ), ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_15 " (код НОМЕР_16 ), ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_25 " (код НОМЕР_29 ), за період з 01.01.2016 по 30.05.2018, а саме: договори, акти приймання-передачі (виконання робіт), податкові та видаткові накладні, рахунки-фактури, підтверджуючі накладні на придбання продукції, товарно-транспорті накладні, оборотно-сальдові відомості з конкретизацією інформації по постачальниках та покупцях (рахунки 281,631,361), акти виконаних робіт за формою КБ-2, довідки КБ-3, акти здачі-приймання виконаних робіт, платіжні доручення, виконавчу та технічну документацію, звіти виконавців робіт (послуг), відомості про осіб (П.І.Б., анкетні (контактні) дані), які фактично виконували роботи (поставляли товар, надавали послуги) від імені вказаних СГД; відомості (П.І.Б., посада), із завіреними належним чином копіями підтверджуючих документів про працівників, що безпосередньо спілкувалися із службовими особами та працівниками вказаних СГД, укладали з останніми договори та приймали виконані роботи, (товари, послуги), із зазначенням дати прийняття/звільнення з посади, службових (функціональних) обов`язків;

- ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_41 "(код НОМЕР_43 ), які знаходяться в офісному приміщенні вказаного підприємства за адресою: АДРЕСА_12 щодо проведення фінансово-господарських операцій ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_41 " (код НОМЕР_43 ) з ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_26 » (код НОМЕР_30 ), ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_19 " (код НОМЕР_23 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_21 » (код НОМЕР_25 ), ТОВ ВИРОБНИЧО-ТОРГОВЕЛЬНЕ П-ВО " ІНФОРМАЦІЯ_20 " (код НОМЕР_24 ), ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_3 " (код НОМЕР_3 ), ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_28 " (код НОМЕР_32 ), ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_15 " (код НОМЕР_16 ), ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_6 " (код НОМЕР_7 ), за період з 01.01.2016 по 30.05.2018, а саме: договори, акти приймання-передачі (виконання робіт), податкові та видаткові накладні, рахунки-фактури, підтверджуючі накладні на придбання продукції, товарно-транспорті накладні, оборотно-сальдові відомості з конкретизацією інформації по постачальниках та покупцях (рахунки 281,631,361), акти виконаних робіт за формою КБ-2, довідки КБ-3, акти здачі-приймання виконаних робіт, платіжні доручення, виконавчу та технічну документацію, звіти виконавців робіт (послуг), відомості про осіб (П.І.Б., анкетні (контактні) дані), які фактично виконували роботи (поставляли товар, надавали послуги) від імені вказаних СГД; відомості (П.І.Б., посада), із завіреними належним чином копіями підтверджуючих документів про працівників, що безпосередньо спілкувалися із службовими особами та працівниками вказаних СГД, укладали з останніми договори та приймали виконані роботи, (товари, послуги), із зазначенням дати прийняття/звільнення з посади, службових (функціональних) обов`язків;

- ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_42 "(код НОМЕР_44 ), які знаходяться в офісному приміщенні вказаного підприємства за адресою: АДРЕСА_12 щодо проведення фінансово-господарських операцій ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_42 " (код НОМЕР_44 ) з ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_26 » (код НОМЕР_30 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_21 » (код НОМЕР_25 ), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_54 » (код НОМЕР_55 ), ТОВ ВИРОБНИЧО-ТОРГОВЕЛЬНЕ П-ВО " ІНФОРМАЦІЯ_20 " (код НОМЕР_24 ), ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_3 " (код НОМЕР_3 ), ПП " ОСОБА_21 " (код НОМЕР_17 ). ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_7 " (код НОМЕР_8 ), ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_6 " (код НОМЕР_7 ), ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_16 " (код НОМЕР_20 ), ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_19 " (код НОМЕР_23 ), ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_15 " (код НОМЕР_16 ), за період з 01.01.2016 по 30.05.2018, а саме: договори, акти приймання-передачі (виконання робіт), податкові та видаткові накладні, рахунки-фактури, підтверджуючі накладні на придбання продукції, товарно-транспорті накладні, оборотно-сальдові відомості з конкретизацією інформації по постачальниках та покупцях (рахунки 281,631,361), акти виконаних робіт за формою КБ-2, довідки КБ-3, акти здачі-приймання виконаних робіт, платіжні доручення, виконавчу та технічну документацію, звіти виконавців робіт (послуг), відомості про осіб (П.І.Б., анкетні (контактні) дані), які фактично виконували роботи (поставляли товар, надавали послуги) від імені вказаних СГД; відомості (П.І.Б., посада), із завіреними належним чином копіями підтверджуючих документів про працівників, що безпосередньо спілкувалися із службовими особами та працівниками вказаних СГД, укладали з останніми договори та приймали виконані роботи, (товари, послуги), із зазначенням дати прийняття/звільнення з посади, службових (функціональних) обов`язків;

- ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_43 "(код НОМЕР_45 ), які знаходяться в офісному приміщенні вказаного підприємства за адресою: АДРЕСА_13 щодо проведення фінансово-господарських операцій ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_43 " (код НОМЕР_45 ) з ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_19 " (код НОМЕР_23 ), ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_27 " (код НОМЕР_31 ), ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_17 " (код НОМЕР_21 ), ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_7 " (код НОМЕР_8 ), ПП " ОСОБА_18 " (код НОМЕР_5 ), ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_10 " (код НОМЕР_11 ), ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_5 " (код НОМЕР_6 ), ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_57 " (код НОМЕР_57 ), ТОВ" ІНФОРМАЦІЯ_12 " (код НОМЕР_13 ), ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_14 " (код НОМЕР_15 ), за період з 01.01.2016 по 30.05.2018, а саме: договори, акти приймання-передачі (виконання робіт), податкові та видаткові накладні, рахунки-фактури, підтверджуючі накладні на придбання продукції, товарно-транспорті накладні, оборотно-сальдові відомості з конкретизацією інформації по постачальниках та покупцях (рахунки 281,631,361), акти виконаних робіт за формою КБ-2, довідки КБ-3, акти здачі-приймання виконаних робіт, платіжні доручення, виконавчу та технічну документацію, звіти виконавців робіт (послуг), відомості про осіб (П.І.Б., анкетні (контактні) дані), які фактично виконували роботи (поставляли товар, надавали послуги) від імені вказаних СГД; відомості (П.І.Б., посада), із завіреними належним чином копіями підтверджуючих документів про працівників, що безпосередньо спілкувалися із службовими особами та працівниками вказаних СГД, укладали з останніми договори та приймали виконані роботи, (товари, послуги), із зазначенням дати прийняття/звільнення з посади, службових (функціональних) обов`язків;

- ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_44 "(код НОМЕР_46 ), які знаходяться в офісному приміщенні вказаного підприємства за адресою: АДРЕСА_13 щодо проведення фінансово-господарських операцій ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_44 " (код НОМЕР_46 ) з ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_17 " (код НОМЕР_21 ), ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_19 " (код НОМЕР_23 ), ПП " ОСОБА_18 " (код НОМЕР_5 ), за період з 01.01.2016 по 30.05.2018, а саме: договори, акти приймання-передачі (виконання робіт), податкові та видаткові накладні, рахунки-фактури, підтверджуючі накладні на придбання продукції, товарно-транспорті накладні, оборотно-сальдові відомості з конкретизацією інформації по постачальниках та покупцях (рахунки 281,631,361), акти виконаних робіт за формою КБ-2, довідки КБ-3, акти здачі-приймання виконаних робіт, платіжні доручення, виконавчу та технічну документацію, звіти виконавців робіт (послуг), відомості про осіб (П.І.Б., анкетні (контактні) дані), які фактично виконували роботи (поставляли товар, надавали послуги) від імені вказаних СГД; відомості (П.І.Б., посада), із завіреними належним чином копіями підтверджуючих документів про працівників, що безпосередньо спілкувалися із службовими особами та працівниками вказаних СГД, укладали з останніми договори та приймали виконані роботи, (товари, послуги), із зазначенням дати прийняття/звільнення з посади, службових (функціональних) обов`язків;

- ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_45 "(код НОМЕР_47 ), які знаходяться в офісному приміщенні вказаного підприємства за адресою: АДРЕСА_15 щодо проведення фінансово-господарських операцій ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_45 " (код НОМЕР_47 ) з ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_19 " (код НОМЕР_23 ), ПП " ОСОБА_18 " (код НОМЕР_5 ). ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_3 " (код НОМЕР_3 ), ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_10 " (код НОМЕР_11 ), ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_26 " (код НОМЕР_30 ), ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_8 " (код НОМЕР_9 ), ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_7 " (код НОМЕР_8 ), ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_15 " (код НОМЕР_16 ), ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_5 " (код НОМЕР_6 ), за період з 01.01.2016 по 30.05.2018, а саме: договори, акти приймання-передачі (виконання робіт), податкові та видаткові накладні, рахунки-фактури, підтверджуючі накладні на придбання продукції, товарно-транспорті накладні, оборотно-сальдові відомості з конкретизацією інформації по постачальниках та покупцях (рахунки 281,631,361), акти виконаних робіт за формою КБ-2, довідки КБ-3, акти здачі-приймання виконаних робіт, платіжні доручення, виконавчу та технічну документацію, звіти виконавців робіт (послуг), відомості про осіб (П.І.Б., анкетні (контактні) дані), які фактично виконували роботи (поставляли товар, надавали послуги) від імені вказаних СГД; відомості (П.І.Б., посада), із завіреними належним чином копіями підтверджуючих документів про працівників, що безпосередньо спілкувалися із службовими особами та працівниками вказаних СГД, укладали з останніми договори та приймали виконані роботи, (товари, послуги), із зазначенням дати прийняття/звільнення з посади, службових (функціональних) обов`язків;

- ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_46 "(код НОМЕР_48 ), які знаходяться в офісному приміщенні вказаного підприємства за адресою: АДРЕСА_16 щодо проведення фінансово-господарських операцій ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_46 " (код НОМЕР_48 ) з ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_18 " (код НОМЕР_22 ), ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_10 " (код НОМЕР_11 ), ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_56 " (код НОМЕР_2 ), ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_5 " (код НОМЕР_6 ), ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_7 " (код НОМЕР_8 ), ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_1 " (код НОМЕР_1 ), ТОВ ВИРОБНИЧО-ТОРГОВЕЛЬНЕ П-ВО " ІНФОРМАЦІЯ_20 " (код НОМЕР_24 ), ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_17 " (код НОМЕР_21 ), ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_19 " (код НОМЕР_23 ), ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_16 " (код НОМЕР_20 ), ПП " ОСОБА_21 " (код НОМЕР_17 ), ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_58 " (код НОМЕР_10 ), ПП " ОСОБА_19 " (код НОМЕР_18 ), ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_26 " (код НОМЕР_30 ). ПП " ОСОБА_18 " (код НОМЕР_5 ), ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_6 " (код НОМЕР_7 ), ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_28 " (код НОМЕР_32 ), ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_25 " (код НОМЕР_29 ), за період з 01.01.2016 по 30.05.2018, а саме: договори, акти приймання-передачі (виконання робіт), податкові та видаткові накладні, рахунки-фактури, підтверджуючі накладні на придбання продукції, товарно-транспорті накладні, оборотно-сальдові відомості з конкретизацією інформації по постачальниках та покупцях (рахунки 281,631,361), акти виконаних робіт за формою КБ-2, довідки КБ-3, акти здачі-приймання виконаних робіт, платіжні доручення, виконавчу та технічну документацію, звіти виконавців робіт (послуг), відомості про осіб (П.І.Б., анкетні (контактні) дані), які фактично виконували роботи (поставляли товар, надавали послуги) від імені вказаних СГД; відомості (П.І.Б., посада), із завіреними належним чином копіями підтверджуючих документів про працівників, що безпосередньо спілкувалися із службовими особами та працівниками вказаних СГД, укладали з останніми договори та приймали виконані роботи, (товари, послуги), із зазначенням дати прийняття/звільнення з посади, службових (функціональних) обов`язків;

- ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_47 "(код НОМЕР_49 ), які знаходяться в офісному приміщенні вказаного підприємства за адресою: АДРЕСА_17 щодо проведення фінансово-господарських операцій ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_47 " (код НОМЕР_49 ) з ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_35 " (код НОМЕР_26 ), ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_14 " (код НОМЕР_15 ), за період з 01.01.2016 по 30.05.2018, а саме: договори, акти приймання-передачі (виконання робіт), податкові та видаткові накладні, рахунки-фактури, підтверджуючі накладні на придбання продукції, товарно-транспорті накладні, оборотно-сальдові відомості з конкретизацією інформації по постачальниках та покупцях (рахунки 281,631,361), акти виконаних робіт за формою КБ-2, довідки КБ-3, акти здачі-приймання виконаних робіт, платіжні доручення, виконавчу та технічну документацію, звіти виконавців робіт (послуг), відомості про осіб (П.І.Б., анкетні (контактні) дані), які фактично виконували роботи (поставляли товар, надавали послуги) від імені вказаних СГД; відомості (П.І.Б., посада), із завіреними належним чином копіями підтверджуючих документів про працівників, що безпосередньо спілкувалися із службовими особами та працівниками вказаних СГД, укладали з останніми договори та приймали виконані роботи, (товари, послуги), із зазначенням дати прийняття/звільнення з посади, службових (функціональних) обов`язків;

- ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_48 "(код НОМЕР_50 ), які знаходяться в офісному приміщенні вказаного підприємства за адресою: АДРЕСА_18 щодо проведення фінансово-господарських операцій ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_48 " (код НОМЕР_50 ) з ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_19 " (код НОМЕР_23 ), ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_56 " (код НОМЕР_2 ), ПП " ОСОБА_19 " (код НОМЕР_18 ), ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_17 " (код НОМЕР_21 ), за період з 01.01.2016 по 30.05.2018, а саме: договори, акти приймання-передачі (виконання робіт), податкові та видаткові накладні, рахунки-фактури, підтверджуючі накладні на придбання продукції, товарно-транспорті накладні, оборотно-сальдові відомості з конкретизацією інформації по постачальниках та покупцях (рахунки 281,631,361), акти виконаних робіт за формою КБ-2, довідки КБ-3, акти здачі-приймання виконаних робіт, платіжні доручення, виконавчу та технічну документацію, звіти виконавців робіт (послуг), відомості про осіб (П.І.Б., анкетні (контактні) дані), які фактично виконували роботи (поставляли товар, надавали послуги) від імені вказаних СГД; відомості (П.І.Б., посада), із завіреними належним чином копіями підтверджуючих документів про працівників, що безпосередньо спілкувалися із службовими особами та працівниками вказаних СГД, укладали з останніми договори та приймали виконані роботи, (товари, послуги), із зазначенням дати прийняття/звільнення з посади, службових (функціональних) обов`язків;

-ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_49 "(код НОМЕР_51 ), які знаходяться в офісному приміщенні вказаного підприємства за адресою: АДРЕСА_19 щодо проведення фінансово-господарських операцій ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_49 " (код НОМЕР_51 ) з ПП " ОСОБА_20 "(код НОМЕР_4 ), ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_7 "(код НОМЕР_8 ), ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_10 "(код НОМЕР_11 ), ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_57 "(код НОМЕР_57 ), ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_5 "(код НОМЕР_6 ), за період з 01.01.2016 по 30.05.2018, а саме: договори, акти приймання-передачі (виконання робіт), податкові та видаткові накладні, рахунки-фактури, підтверджуючі накладні на придбання продукції, товарно-транспорті накладні, оборотно-сальдові відомості з конкретизацією інформації по постачальниках та покупцях (рахунки 281,631,361), акти виконаних робіт за формою КБ-2, довідки КБ-3, акти здачі-приймання виконаних робіт, платіжні доручення, виконавчу та технічну документацію, звіти виконавців робіт (послуг), відомості про осіб (П.І.Б., анкетні (контактні) дані), які фактично виконували роботи (поставляли товар, надавали послуги) від імені вказаних СГД; відомості (П.І.Б., посада), із завіреними належним чином копіями підтверджуючих документів про працівників, що безпосередньо спілкувалися із службовими особами та працівниками вказаних СГД, укладали з останніми договори та приймали виконані роботи, (товари, послуги), із зазначенням дати прийняття/звільнення з посади, службових (функціональних) обов`язків;

- ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_50 "(код НОМЕР_52 ), які знаходяться в офісному приміщенні вказаного підприємства за адресою: АДРЕСА_20 щодо проведення фінансово-господарських операцій ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_50 " (код НОМЕР_52 ) з ПП " ОСОБА_18 "(код НОМЕР_5 ), ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСЮ " ІНФОРМАЦІЯ_17 "(код НОМЕР_21 ), ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_7 "(код НОМЕР_8 ), ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_5 " (код НОМЕР_6 ), ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_19 " (код НОМЕР_23 ), ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_3 "(код НОМЕР_3 ), за період з 01.01.2016 по 30.05.2018, а саме: договори, акти приймання-передачі (виконання робіт), податкові та видаткові накладні, рахунки-фактури, підтверджуючі накладні на придбання продукції, товарно-транспорті накладні, оборотно-сальдові відомості з конкретизацією інформації по постачальниках та покупцях (рахунки 281,631,361), акти виконаних робіт за формою КБ-2, довідки КБ-3, акти здачі-приймання виконаних робіт, платіжні доручення, виконавчу та технічну документацію, звіти виконавців робіт (послуг), відомості про осіб (П.І.Б., анкетні (контактні) дані), які фактично виконували роботи (поставляли товар, надавали послуги) від імені вказаних СГД; відомості (П.І.Б., посада), із завіреними належним чином копіями підтверджуючих документів про працівників, що безпосередньо спілкувалися із службовими особами та працівниками вказаних СГД, укладали з останніми договори та приймали виконані роботи, (товари, послуги), із зазначенням дати прийняття/звільнення з посади, службових (функціональних) обов`язків;

- ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_51 "(код НОМЕР_53 ), які знаходяться в офісному приміщенні вказаного підприємства за адресою: АДРЕСА_21 щодо проведення фінансово-господарських операцій ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_51 " (код НОМЕР_53 ) з ПП " ОСОБА_19 "(код НОМЕР_18 ), ПП " ОСОБА_18 "(код НОМЕР_5 ), ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_16 "(код НОМЕР_20 ), ТОВ ВИРОБНИЧО-ТОРГОВЕЛЬНЕ П-ВО " ІНФОРМАЦІЯ_20 "(код НОМЕР_24 ), за період з 01.01.2016 по 30.05.2018, а саме: договори, акти приймання-передачі (виконання робіт), податкові та видаткові накладні, рахунки-фактури, підтверджуючі накладні на придбання продукції, товарно-транспорті накладні, оборотно-сальдові відомості з конкретизацією інформації по постачальниках та покупцях (рахунки 281,631,361), акти виконаних робіт за формою КБ-2, довідки КБ-3, акти здачі-приймання виконаних робіт, платіжні доручення, виконавчу та технічну документацію, звіти виконавців робіт (послуг), відомості про осіб (П.І.Б., анкетні (контактні) дані), які фактично виконували роботи (поставляли товар, надавали послуги) від імені вказаних СГД; відомості (П.І.Б., посада), із завіреними належним чином копіями підтверджуючих документів про працівників, що безпосередньо спілкувалися із службовими особами та працівниками вказаних СГД, укладали з останніми договори та приймали виконані роботи, (товари, послуги), із зазначенням дати прийняття/звільнення з посади, службових (функціональних) обов`язків;

- ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_52 »(код НОМЕР_54 ), які знаходяться в офісному приміщенні вказаного підприємства за адресою: АДРЕСА_22 щодо проведення фінансово-господарських операцій ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_52 » (код НОМЕР_54 ) з ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_17 " (код НОМЕР_21 ), ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_19 " (код НОМЕР_23 ), ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_28 " (код НОМЕР_32 ), ТОВ " ІНФОРМАЦІЯ_18 " (код НОМЕР_22 ), за період з 01.01.2016 по 30.05.2018, а саме: договори, акти приймання-передачі (виконання робіт), податкові та видаткові накладні, рахунки-фактури, підтверджуючі накладні на придбання продукції, товарно-транспорті накладні, оборотно-сальдові відомості з конкретизацією інформації по постачальниках та покупцях (рахунки 281,631,361), акти виконаних робіт за формою КБ-2, довідки КБ-3, акти здачі-приймання виконаних робіт, платіжні доручення, виконавчу та технічну документацію, звіти виконавців робіт (послуг), відомості про осіб (П.І.Б., анкетні (контактні) дані), які фактично виконували роботи (поставляли товар, надавали послуги) від імені вказаних СГД; відомості (П.І.Б., посада), із завіреними належним чином копіями підтверджуючих документів про працівників, що безпосередньо спілкувалися із службовими особами та працівниками вказаних СГД, укладали з останніми договори та приймали виконані роботи, (товари, послуги), із зазначенням дати прийняття/звільнення з посади, службових (функціональних) обов`язків.

Строк дії ухвали встановити один місяць з дня її постановлення.

Роз`яснити, що відповідно до ст. 166 КПК України, у разі невиконання ухвали про тимчасовий доступ до документів слідчий суддя за клопотанням сторони кримінального провадження, якій надано право на доступ до документів на підставі ухвали, має право постановити ухвалу про дозвіл на проведення обшуку згідно з положеннями цього Кодексу з метою відшукання та вилучення зазначених документів.

Ухвала оскарженню не підлягає, набирає законної сили після її оголошення.

Слідчий суддя ОСОБА_1

Дата ухвалення рішення09.07.2018
Оприлюднено22.02.2023
Номер документу75318905
СудочинствоКримінальне
Сутьнадання тимчасового доступу до речей та документів

Судовий реєстр по справі —756/8332/18

Ухвала від 09.07.2018

Кримінальне

Оболонський районний суд міста Києва

Жежера О. В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні