Ухвала
від 13.07.2018 по справі 20б/5014/956/2012
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ЛУГАНСЬКОЇ ОБЛАСТІ

ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ЛУГАНСЬКОЇ ОБЛАСТІ 61022 м. Харків, пр. Науки, буд.5, тел./факс 702-10-79 inbox@lg.arbitr.gov.ua


УХВАЛА

13 липня 2018 року Справа № 20б/5014/956/2012

За заявою

кредитора - Сорокинського об'єднаного Управління Пенсійного фонду України в

Луганській області, смт. Новопсков Луганської області,

до боржника - ОСОБА_1 підприємства «Водоканал» , м. Краснодон

Луганської області

Про банкрутство

Суддя М.Ю. Ковалінас

Секретар судового засідання - Романенко Т.М.

У засіданні брали участь:

від кредиторів - не прибули;

керуючий санацією боржника ОСОБА_2 - не прибув;

розпорядник майна боржника ОСОБА_3 - не прибула.

ОБСТАВИНИ СПРАВИ: банкрутство, процедура санації за приписами ст. 53 Закону України «Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом» (далі за текстом - Закон).

Розглянувши матеріали справи, суд

в с т а н о в и в :

Ухвалою Господарського суду Луганської області від 19.04.2012 порушено провадження у справі №20б/5014/956/2012 про банкрутство боржника - ОСОБА_1 підприємства «Водоканал» , м. Краснодон (Сорокине) Луганської області, вул. 10 квартал, ідентифікаційний код 31537705.

Ухвалою Господарського суду Луганської області від 17.05.2012 введено процедуру розпорядження майном боржника строком на шість місяців, тобто до 17.11.2012; розпорядником майна боржника призначено арбітражного керуючого ОСОБА_3, на яку покладено повноваження та обов'язки відповідно до Закону.

Ухвалою Господарського суду Луганської області від 17.06.2013 відкрито процедуру санації боржника строком на 12 місяців за нормами ст.53 Закону; керуючим санацією призначено керівника боржника ОСОБА_2, продовжено термін повноважень арбітражного керуючого ОСОБА_3, як розпорядника майна в процедурі санації

Ухвалою господарського суду Луганської області від 16.06.2014 продовжено термін процедури санації боржника, повноваження керуючого санацією ОСОБА_2 та розпорядника майна ОСОБА_3, відкладено розгляд справи на 21.07.2014, але у призначений час засідання суду не відбулося, у зв'язку з проведенням АТО на території м. Луганська та Луганської області.

Розпорядженням Вищого господарського суду України від 02.04.2015 №18-р відповідно до ч.1 ст. 3 Закону України «Про здійснення правосуддя та кримінального провадження у зв'язку з проведенням антитерористичної операції» , Указу Президента України від 12.11.2014 № 868/2014 «Про внесення змін до мережі господарських судів України» та на підставі подання Державної судової адміністрації України від 27.03.2015 № 8-5754/15 про можливість відновлення роботи Господарського суду Луганської області, керуючись ст. 34 Закону України «Про судоустрій і статус суддів» відновлено роботу господарського суду Луганської області за адресою: м. Харків, проспект Леніна, 5.

Ухвалою Господарського суду Харківської області від 07.05.2015 передано матеріали справи №20б/5014/956/2012 про банкрутство боржника КП «Водоканал» , за територіальною підсудністю до Господарського суду Луганської області.

Ухвалою Господарського суду Луганської області від 22.06.2015 справу №20б/5014/956/2012 призначено до розгляду у судовому засіданні.

Ухвалою Господарського суду Луганської області від 12.07.2016 замінено кредитора у справі - Краснодонську об'єднану державну податкову інспекцію ГУ Міндоходів у Луганській області, на його правонаступника - Краснодонську об'єднану державну податкову інспекцію ГУ ДФС у Луганській області.

Ухвалою Господарського суду Луганської області від 24.10.2016 замінено кредитора у справі - Краснодонську об'єднану державну податкову інспекцію ГУ ДФС у Луганській області, на його правонаступника - Луганську об'єднану державну податкову інспекцію ГУ ДФС у Луганській області.

Ухвалою Господарського суду Луганської області від 14.12.2016 відновлено матеріали втраченої справи №20б/5014/956/2012 про банкрутство боржника КП «Водоканал» , в частині судових актів, вилучених з комп'ютерної програми "Діловодство спеціалізованого суду" та залучених судом до матеріалів справи.

Ухвалою Господарського суду Луганської області від 15.03.2017 замінено ініціюючого кредитора у справі - Краснодонське об'єднане управління Пенсійного фонду України Луганської області, на його правонаступника - Сорокинське об'єднане управління Пенсійного фонду України Луганської області та відкладено розгляд справи.

Ухвалами господарського суду Луганської області від 24.02.2016, від 31.05.2016, від 26.07.2016, від 01.11.2016, від 14.12.2016, від 15.03.2017, від 06.06.2017, від 21.09.2017, від 21.12.2017, від 22.03.2017 розгляд справи було відкладено у іншому засіданні суду, у зв'язку з неявкою у призначені судові засідання представників кредиторів, керуючого санацією та розпорядника майна.

У дане засідання суду керуючий санацією ОСОБА_2, розпорядник майна ОСОБА_3 та представники кредиторів не прибули, без поважних причин вимоги суду, викладені в ухвалах господарського суду Луганської області від 24.02.2016, від 31.05.2016, від 26.07.2016, від 01.11.2016, від 14.12.2016, від 15.03.2017, від 06.06.2017, від 21.09.2017 та від 21.12.2017, від 22.03.2017, від 03.05.2018, від 05.06.2018 не виконали.

Дослідивши матеріали частково відновленої справи №20б/5014/956/2012 про банкрутство боржника КП «Водоканал» суд дійшов висновку про наявність правових підстав для закриття провадження у цій справі.

Провадження у справі №20б/5014/956/2012 про банкрутство боржника КП «Водоканал» порушено Господарським судом Луганської області згідно ухвали від 19.04.2012 за нормами Закону України Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом в редакції Закону України від 30.06.1999 №784- ХІV (далі за текстом - Закон).

Ухвалою Господарського суду Луганської області від 17.05.2012 введено процедуру розпорядження майном боржника строком на шість місяців, тобто до 17.11.2012; розпорядником майна боржника призначено арбітражного керуючого ОСОБА_3, на яку покладено повноваження та обов'язки, встановлені Законом, в подальшому термін повноважень розпорядника майна неодноразово було продовжено.

Ухвалою Господарського суду Луганської області від 17.06.2013 здійснено перехід з загальної судової процедури банкрутства КП Водоканал до судової процедури за нормами ст.53 Закону, відкрито процедуру санації боржника КП Водоканал строком на 12 місяців, керуючим санацією призначено керівника боржника ОСОБА_2, продовжено термін повноважень арбітражного керуючого ОСОБА_3, як розпорядника майна в процедурі санації, та керуючого санацією зобов'язано надати до суду план санації боржника відповідно до вимог ст.ст. 18, 53 Закону.

Ухвалою Господарського суду Луганської області від 14.10.2013 у справі затверджено план санації боржника - ОСОБА_1 підприємства «Водоканал» , м. Краснодон (Сорокине) Луганської області, вул. 10 квартал, ідентифікаційний код 31537705, зі строком його виконання до 17.06.2014. В подальшому термін повноважень керуючого санацією та розпорядника майна судом неодноразово продовжувався.

Тобто процедура санації у справі №20б/5014/956/2012 про банкрутство боржника КП «Водоканал» триває близько п'яти років, термін виконання плану санації закінчився у червні 2014 року, при цьому починаючи з квітня 2015 року (моменту відновлення роботи господарського суду Луганської області) відсутні будь-які відомості щодо здійснення у справі заходів з виконання плану санації боржника, у т.ч. щодо реалізації майнових активів боржника та проведення розрахунків з кредиторами.

Відповідно до ч. 1 ст. 17 Закону, строк процедури санації не може перевищувати дванадцяти місяців, але господарський суд за клопотанням комітету кредиторів чи керуючого санацією або інвесторів може продовжити цей строк до 6 місяців.

Права та обов'язки керуючого санацію передбачені ч.ч.5-6 ст.17 Закону, зокрема керуючий санацією має право: розпоряджатися майном боржника з урахуванням обмежень, передбачених цим Законом; укладати від імені боржника мирову угоду, цивільно-правові, трудові та інші угоди; подавати заяви про визнання угод, укладених боржником, недійсними.

Керуючий санацією зобов'язаний: прийняти в господарське відання майно боржника та організувати проведення його інвентаризації; відкрити спеціальний рахунок для проведення санації та розрахунків з кредиторами; розробити та подати на затвердження комітету кредиторів план санації боржника; організувати ведення бухгалтерського і статистичного обліку та фінансової звітності; здійснювати заходи щодо стягнення дебіторської заборгованості перед боржником; від імені боржника заявляти позови про стягнення заборгованості з дебіторів боржника, а також з осіб, які несуть з боржником відповідно до закону або договору субсидіарну (додаткову) чи солідарну відповідальність; розглядати вимоги кредиторів щодо зобов'язань боржника, які виникли після порушення справи про банкрутство в процедурі розпорядження майном боржника та санації; заявляти в установленому порядку заперечення щодо заявлених до боржника вимог кредиторів; звітувати перед комітетом кредиторів щодо послідовної реалізації плану санації; здійснювати інші повноваження, передбачені цим Законом.

Керуючий санацією може бути звільнений господарським судом від виконання повноважень керуючого санацією: за його заявою; на підставі рішення комітету кредиторів у разі невиконання чи неналежного виконання ним своїх обов'язків. При цьому комітет кредиторів повинен запропонувати кандидатуру іншого керуючого санацією (ч.8 ст.17 Закону).

Відповідно до ч.1 ст.21 Закону за п'ятнадцять днів до закінчення санації, а також за наявності підстав для дострокового припинення санації керуючий санацією зобов'язаний надати комітету кредиторів письмовий звіт і повідомити членів комітету кредиторів про час і місце проведення засідання комітету кредиторів.

Звіт керуючого санацією має містити: баланс боржника на останню звітну дату; рахунок прибутків і збитків боржника; відомості про наявність у боржника грошових коштів, які можуть бути спрямовані на задоволення вимог кредиторів боржника; відомості про дебіторську заборгованість боржника на дату подання звіту та про нереалізовані права вимоги боржника; відомості про стан кредиторської заборгованості боржника на дату подання звіту.

До звіту керуючого санацією додаються докази задоволення вимог конкурсних кредиторів згідно з реєстром.

Одночасно із звітом керуючий санацією вносить до комітету кредиторів одну з пропозицій: про прийняття рішення про дострокове припинення процедури санації у зв'язку з відновленням платоспроможності боржника; про прийняття рішення щодо припинення процедури санації і укладення мирової угоди; про звернення до господарського суду з клопотанням про продовження процедури санації; про звернення до господарського суду з клопотанням про визнання боржника банкрутом і відкриття ліквідаційної процедури.(ч.ч.2-3 ст.21 Закону).

За наслідками розгляду звіту керуючого санацією комітет кредиторів приймає рішення про звернення до господарського суду з клопотанням щодо: припинення процедури санації у зв'язку з виконанням плану санації і відновленням платоспроможності боржника; продовження встановленого строку процедури санації; припинення процедури санації, визнання боржника банкрутом і відкриття ліквідаційної процедури; припинення процедури санації і укладення мирової угоди. У разі виникнення обставин, що є підставою для припинення процедури санації, комітет кредиторів може прийняти відповідне рішення за відсутності звіту керуючого санацією.

Якщо комітетом кредиторів не прийнято жодне з цих рішень або таке рішення не подано в господарський суд протягом п'ятнадцяти днів з дня закінчення санації чи виникнення підстав для її дострокового припинення, господарський суд розглядає питання про визнання боржника банкрутом і відкриття ліквідаційної процедури в порядку, передбаченому цим Законом (ч.ч.5-6 ст.21 Закону).

Відповідно до ч.11 ст. 17 Закону якщо розрахунки з кредиторами не проведено у строки, передбачені планом санації, господарський суд у разі відсутності клопотання комітету кредиторів про продовження термінів, передбачених планом санації, і внесення відповідних змін до плану санації визнає боржника банкрутом і відкриває ліквідаційну процедуру.

Відповідно до ст.53 Закону Господарський суд затверджує план санації боржника, боржник розпочинає реалізацію плану санації після його затвердження судом.

Керуючий санацією та розпорядник майна діють відповідно до вимог цього Закону з урахуванням особливостей, передбачених цією статтею.

Керуючий санацією - керівник боржника виконує повноваження керуючого санацією без ліцензії і отримує заробітну плату в тому ж розмірі, в якому він її отримував до призначення керуючим санацією.

За поданням комітету кредиторів або розпорядника майна керуючий санацією - керівник боржника може бути звільнений господарським судом від виконання повноважень керуючого санацією. Звільнення керівника боржника від виконання ним повноважень керуючого санацією позбавляє керівника боржника права самому здійснювати санацію боржника.

Розпорядник майна продовжує виконувати свої обов'язки протягом здійснення керуючим санацією - керівником боржника процедури санації боржника.

У разі невиконання плану санації боржника або якщо стає очевидним, що виконання плану санації боржника не приведе до відновлення його платоспроможності, процедура банкрутства здійснюється відповідно до цього Закону.

За станом на момент проведення даного засідання у суду відсутні відомості щодо проведення процедури санації боржника, зокрема щодо виконання плану санації боржника, всі строки для проведення санаційних заходів передбачених планом санації сплинули - строк виконання плану санації передбачено до 17.06.2014.

Відомості щодо майнового та фінансового стану боржника у суду відсутні.

Керуючий санацією та розпорядник майна перед судом та комітетом кредиторів не звітують.

Жодного засідання комітету кредиторів від моменту відновлення роботи господарського суду Луганської області у м. Харкові (з квітня 2015 року) не відбувалось, ні комітетом кредиторів ні окремими кредиторами у справі не порушувалося питання щодо витребування звіту керуючого санацією або питання щодо неналежного виконання ним своїх обов'язків та повноважень та призначення іншого керуючого санацією та розпорядника майна, а також щодо доцільності переходу до ліквідаційної процедури.

Відповідно до п.12 ч.1 ст.83 Закону №4212, господарський суд припиняє провадження у справі про банкрутство у т.ч. й в інших випадках, встановлених Законом.

З огляду на вищевикладене, судом встановлено відсутність перспективи подальшого проведення процедури санації, призначення інших керуючого санацією та розпорядника майна у зв'язку з відсутністю відповідних кандидатур, а також відсутність можливості переходу до ліквідаційної процедури у справі №20б/5014/956/2012 про банкрутство боржника КП «Водоканал» без відповідного рішення комітету кредиторів та доказів в обґрунтування неплатоспроможності боржника та відсутності кандидатури ліквідатора.

Відповідно до статті 6 Конвенції про захист прав людини і основоположних свобод, яка ратифікована Україною 17.07.1997 та є частиною національного законодавства, кожний має право на справедливий і публічний розгляд його справи упродовж розумного строку незалежним і безстороннім судом. Згідно з Рішенням Європейського суду з прав людини у справі Сюрмелі проти Німеччини від 08.06.2006 визнано порушенням пункту 1 статті 6 Конвенції тривалість судового провадження, яке тривало у судах понад 16 років та відсутність ефективних засобів оскарження затяжного характеру триваючого розгляду цивільної справи в національному законодавстві Німеччини.

Таким чином, Господарський суд Луганської області дійшов висновків, що подальше затягування судових процедур банкрутства (у т.ч. процедури санації) КП «Водоканал» призведе лише до порушення прав як кредиторів, так і боржника.

З огляду на вищенаведене та з метою забезпечення принципів розгляду справи впродовж розумного строку незалежним та безстороннім судом і правової певності кредиторів, враховуючи приписи статті 6 Конвенції про захист прав людини і основоположних свобод, яка ратифікована Україною 17.07.1997, судовою практикою Європейського суду з прав людини, яка зобов'язує органи національної юрисдикції вживати належних заходів до недопущення бездіяльності та затягування розгляду справ, а також згідно статті 231 Господарського процесуального кодексу України, суд закриває провадження у справі №20б/5014/956/2012 про банкрутство боржника ОСОБА_1 підприємства «Водоканал» , м. Краснодон (Сорокине) Луганської області, вул. 10 квартал, ідентифікаційний код 31537705, припиняє процедуру санації боржника та повноваження керуючого санацією ОСОБА_2 та розпорядника майна ОСОБА_3, мораторій на задоволення вимог кредиторів скасовує.

Керуючись ст.ст. 1, 3-1, 12, 16, 17-21, 40, 53 Закону України «Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом» , ст. ст. 1, 37-76, п.12 ч.1 ст.83, 98, ст.114 Закону України Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом в редакції Закону від 22.12.2011 № 4212-VІ, ст.ст. 231, 233-235 Господарського процесуального кодексу України, суд

у х в а л и в :

1.Провадження у справі №20б/5014/956/2012 про банкрутство боржника ОСОБА_1 підприємства «Водоканал» , м. Краснодон (Сорокине) Луганської області, вул. 10 квартал, ідентифікаційний код 31537705, - закрити.

2.Припинити процедуру санації боржника ОСОБА_1 підприємства «Водоканал» , м. Краснодон (Сорокине) Луганської області, вул. 10 квартал, ідентифікаційний код 31537705, та припинити повноваження керівника боржника ОСОБА_2 в якості керуючого санацією й припинити повноваження арбітражного керуючого ОСОБА_3 в якості розпорядника майна боржника.

3.Скасувати мораторій на задоволення вимог кредиторів.

4. Дану ухвалу надіслати:

- боржнику - КП Водоканал ;

- кредиторам у справі;

- керівнику боржника ОСОБА_2;

- арбітражному керуючому ОСОБА_3;

-Луганському міському відділу державної виконавчої служби Головного територіального управління юстиції у Луганській області;

-Державному реєстратору виконавчого комітету Сєвєродонецької міської ради Луганської області;

-відділу з питань банкрутства Головного територіального управління юстиції у Луганській області.

Повний текст ухвали складено та підписано 17.07.2018

Дана ухвала вступає в законну силу з моменту її оголошення, її може бути оскаржено до апеляційної інстанції в порядку та у строк визначені ст.ст. 255-257 Господарського процесуального кодексу України.

Суддя М.Ю. Ковалінас

Надр. 7 прим.:

1- до справи;

2-3- кредиторам:

- Сорокинському ОУПФУ Луганської області (вул. Українська, 53, смт. Новопсков Луганської області 92303);

- Луганській ОДПІ ГУ ДФС Луганської області (92703, вул. Шевченка, 6, м. Старобільськ);

4 - Відділу з питань банкрутства ГТУЮ у Луганській області (93400, м. Сєвєродонецьк, вул. Єгорова, 22).

5-Луганському міському відділу державної виконавчої служби Головного територіального управління юстиції у Луганській області (93400, Луганська область, місто Сєвєродонецьк, проспект Хіміків, будинок 68);

6-Державному реєстратору виконавчого комітету Сєвєродонецької міської ради Луганської області (93400, Луганська обл., місто Сєвєродонецьк, бул. Дружби Народів , буд. 32);

7 - Відділу адміністративних послуг Сєвєродонецької міської ради (93400, Луганська обл., місто Сєвєродонецьк, бул. Дружби Народів , буд. 32-а)

- боржнику - КП «Водоканал» , м. Краснодон Луганської області, вул. 10 квартал, не направляється згідно з розпорядженням Кабінету Міністрів України від 07.11.2014 № 1085-р, враховуючи інформацію за листом УДППЗ "Укрпошта" від 16.03.2015р. № 511-30-100, повідомлення здійснюється на сайті суду;

- розпоряднику майна ОСОБА_3, м. Луганськ, - не направляється згідно з розпорядженням Кабінету Міністрів України від 07.11.2014 № 1085-р, враховуючи інформацію за листом УДППЗ "Укрпошта" від 16.03.2015р. № 511-30-100, повідомлення здійснюється на сайті суду;

- керуючому санацією, керівнику боржника ОСОБА_2 (м. Краснодон Луганської області, вул. 1 Мая, буд.69, не направляється згідно з розпорядженням Кабінету Міністрів України від 07.11.2014 № 1085-р, враховуючи інформацію за листом УДППЗ "Укрпошта" від 16.03.2015р. № 511-30-100, повідомлення здійснюється на сайті суду);

Вих. №

6 прим.

СудГосподарський суд Луганської області
Дата ухвалення рішення13.07.2018
Оприлюднено17.07.2018
Номер документу75322052
СудочинствоГосподарське

Судовий реєстр по справі —20б/5014/956/2012

Ухвала від 13.07.2018

Господарське

Господарський суд Луганської області

Ковалінас М.Ю.

Ухвала від 05.06.2018

Господарське

Господарський суд Луганської області

Ковалінас М.Ю.

Ухвала від 03.05.2018

Господарське

Господарський суд Луганської області

Ковалінас М.Ю.

Ухвала від 22.03.2018

Господарське

Господарський суд Луганської області

Ковалінас М.Ю.

Ухвала від 21.12.2017

Господарське

Господарський суд Луганської області

Ковалінас М.Ю.

Ухвала від 21.09.2017

Господарське

Господарський суд Луганської області

Ковалінас М.Ю.

Ухвала від 06.06.2017

Господарське

Господарський суд Луганської області

Ковалінас М.Ю.

Ухвала від 15.03.2017

Господарське

Господарський суд Луганської області

Ковалінас М.Ю.

Ухвала від 14.12.2016

Господарське

Господарський суд Луганської області

Кривохижа Т.Г.

Ухвала від 05.12.2016

Господарське

Господарський суд Луганської області

Кривохижа Т.Г.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні