ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД міста КИЄВА01051, м. Київ, вул. Болбочана Петра 8, корпус 1 УХВАЛА 16 липня 2018 року м. Київ № 826/10896/18 Окружний адміністративний суд міста Києва у складі: судді Мазур А.С., розглянувши заяву про забезпечення позову в адміністративній справі: за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю "ФІНАНСОВО-ПРОМИСЛОВА ГРУПА "АЛЬКОР" до Державної архітектурно-будівельної інспекції України в особі Департаменту державної архітектурно-будівельної інспекції у Київській області про визнання протиправними та скасування приписів ВСТАНОВИВ: До Окружного адміністративного суду міста Києва звернулося Товариство з обмеженою відповідальністю "ФІНАНСОВО-ПРОМИСЛОВА ГРУПА "АЛЬКОР" із позовом до Державної архітектурно-будівельної інспекції України, в якому просить суд: визнати протиправним та скасувати приписи Департаменту державної архітектурно-будівельної інспекції у Київській області від 13.03.2018 №1303/4, від 13.03.2018 №1303/3, від 21.05.2018 №2105/4, від 21.05.2018 №2105/3. Разом із позовною заявою представник позивача подав до суду заяву про забезпечення адміністративного позову, шляхом зупинення дії приписів Департаменту державної архітектурно-будівельної інспекції у Київській області від 13.03.2018 №1303/4, від 13.03.2018 №1303/3, від 21.05.2018 №2105/4, від 21.05.2018 №2105/3 до набрання законної сили рішення по справі. Заява обґрунтована тим, що у випадку незастосування заходів забезпечення адміністративного позову у позивача виникнуть збитки, пов'язані із простоєм будівельної техніки, оплатою простою будівельників, що в свою чергу ускладнить та унеможливить ефективний захист прав позивача. Відповідно до частини другої статті 150 Кодексу адміністративного судочинства України, забезпечення позову допускається як до пред'явлення позову, так і на будь-якій стадії розгляду справи, якщо: невжиття таких заходів може істотно ускладнити чи унеможливити виконання рішення суду або ефективний захист або поновлення порушених чи оспорюваних прав або інтересів позивача, за захистом яких він звернувся або має намір звернутися до суду; або очевидними є ознаки протиправності рішення, дії чи бездіяльності суб'єкта владних повноважень, та порушення прав, свобод або інтересів особи, яка звернулася до суду, таким рішенням, дією або бездіяльністю. Частиною другою статті 150 Кодексу адміністративного судочинства України передбачено вичерпний перелік підстав для вжиття заходів забезпечення адміністративного позову, а суд повинен, виходячи з конкретних доказів, встановити, чи існує хоча б одна з названих підстав, і оцінити, чи не може застосування заходів забезпечення позову завдати більшої шкоди, ніж та, якій можна запобігти Слід зазначити, що забезпечення адміністративного позову – це вжиття судом, до вирішення адміністративної справи по суті позовних вимог, визначених Кодексом адміністративного судочинства України, заходів щодо створення можливості реального виконання у майбутньому постанови суду, якщо її буде прийнято на користь позивача. У вирішенні питання про вжиття заходів забезпечення позову суд повинен здійснити оцінку обґрунтованості доводів заявника щодо необхідності їх вжиття з урахуванням: розумності, обґрунтованості та адекватності вимог заявника щодо забезпечення позову; забезпечення збалансованості інтересів сторін, а також інших учасників судового процесу; наявності зв'язку між конкретним заходом забезпечення позову та його предметом; ймовірності утруднення виконання або невиконання рішення суду у разі невжиття заходів забезпечення позову; запобігання порушенню охоронюваних законом інтересів осіб, що не є учасниками судового процесу, у разі вжиття заходів забезпечення позову. Таким чином, перевіривши зазначені в заяві позивача про забезпечення позову доводи на предмет їх відповідності вище викладеним нормам та з'ясованим судом обставинам та оцінивши докази, подані позивачем разом із заявою, суд прийшов до висновку про необґрунтованість заяви та про відсутність підстав для її задоволення, оскільки судом не встановлено, а позивачем не доведено, що невжиття заходів забезпечення позову може призвести до значних збитків до ухвалення рішення по суті, також, позивачем не надано суду допустимих доказів, які підтверджують, що невжиття заходів забезпечення позову може істотно ускладнити чи унеможливити виконання рішення суду у майбутньому. Крім того, з долучених до заяви доказів, не встановлено очевидної протиправності рішення Департаменту державної архітектурно - будівельної інспекції у Київській області. Згідно з ч. 1 ст. 77 КАС України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу. Враховуючи викладене, суд дійшов висновку, що заява є необґрунтованою та такою, що не підлягає задоволенню. Керуючись ст.ст. 77, 150, 151,154,241-243,248, Кодексу адміністративного судочинства України, суд, - УХВАЛИВ: Відмовити у задоволенні заяви Товариства з обмеженою відповідальністю "ФІНАНСОВО-ПРОМИСЛОВА ГРУПА "АЛЬКОР" про забезпечення адміністративного позову. Ухвалу направити сторонам. Ухвала набирає законної сили в порядку та в строки, передбачені ст. 256 Кодексу адміністративного судочинства України. Ухвала з питань забезпечення адміністративного позову може бути оскаржена до суду апеляційної інстанції порядку та в строки, передбачені ст.ст. 295-297 Кодексу адміністративного судочинства України. Суддя А.С. Мазур
Суд | Окружний адміністративний суд міста Києва |
Дата ухвалення рішення | 16.07.2018 |
Оприлюднено | 18.07.2018 |
Номер документу | 75324228 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Окружний адміністративний суд міста Києва
Мазур А.С.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні