Ухвала
від 13.07.2018 по справі 355/980/18
БАРИШІВСЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

Справа № 355/980/18

Провадження № 1-кс/355/379/18

У Х В А Л А

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

про відмову в наданні дозволу на проведення обшуку іншого володіння особи

13 липня 2018 року слідчий суддя Баришівського районного суду Київської області ОСОБА_1

за участю секретаря ОСОБА_2

розглянувши у відкритому судовому засіданні в залі суду в с. Баришівка клопотання слідчого СВ ФР Броварської ОДПІ ГУ ДФС у Київській області лейтенанта податкової міліції ОСОБА_3 , погоджене заступником керівника Броварської місцевої прокуратури ОСОБА_4 про надання дозволу на проведення обшуку в рамках кримінального провадження №32018110130000026 від 02.07.2018, за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 1 ст. 212 КК України про надання дозволу на проведення обшуку іншого володіння особи, -

ВСТАНОВИВ:

Слідчий СВ ФР Броварської ОДПІ ГУ ДФС у Київській області лейтенант податкової міліції ОСОБА_3 звернувся до суду з клопотанням про надання дозволу на проведення обшуку іншого володіння особи.

В обґрунтування поданого клопотання зазначає, що слідчим відділом фінансових розслідувань Броварської ОДПІ головного управління ДФС у Київській області здійснюється досудове розслідування кримінального провадження, внесеного до Єдиного реєстру досудових розслідувань 02.07.2018 за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 1 ст. 212 КК України.

У ході досудового розслідування, встановлено, що 30.06.2018 року о 20 год. 10 хв. під час проведення вибіркового митного контролю багажу та ручної поклажі громадян на каналі «зелений коридор» залу «Приліт» термінала «D» ДП МА «Бориспіль», після перетину громадянином України ОСОБА_5 «білої лінії», яка позначає закінчення зони спрощеного митного контролю «зелений коридор», інспектором Київської митниці ДФС було виявлено ювелірні вироби із золота з прозорим білим та кольоровим камінням та без нього 585 проби загальною вагою 51 600 грам з урахуванням упаковки.

Також, встановлено, що під час проведення вибіркового митного контролю багажу та ручної поклажі громадян на каналі «зелений коридор» залу «Приліт» термінала «D» ДП МА «Бориспіль», після перетину громадянином України ОСОБА_5 «білої лінії», яка позначає закінчення зони спрощеного митного контролю «зелений коридор», інспектором Київської митниці ДФС було виявлено ювелірні вироби із золота з прозорим білим та кольоровим камінням та без нього 585 проби.

На момент проходження митного контролю належним чином оформленої митної декларації ОСОБА_5 не надав, до моменту перетину ним «білої лінії» до інспекторів митниці з приводу декларування переміщуваних товарів не звертався.

Відповідно до ч. 8 ст. 374 МК України товари (крім підакцизних), сумарна фактурна вартість яких перевищує еквівалент 10 000 євро, що переміщуються на митну територію України у ручній поклажі, підлягають декларуванню та митному оформленню з поданням митної декларації, передбаченої законодавством України для підприємств, а також дозволів (ліцензій), сертифікатів відповідності чи свідоцтв про визнання відповідності у випадках, установлених законодавством України для суб`єктів зовнішньоекономічної діяльності, та оподатковуються ввізним митом за повними ставками Митного тарифу України і податком на додану вартість за ставкою, встановленою Податковим кодексом України.

У зв`язку із відсутністю митної декларації на бланку єдиного адміністративного документу на підставі уніфікованих митних квитанцій форми МД- 1 серії КВ № 046709 від 30.06.2018 весь вищевказаний товар було вилучено інспектором Київської митниці ДФС та прийнято на зберігання.

Частиною 2 статті 366 МК України передбачено, що канал, позначений символами зеленого кольору («зелений коридор»), призначений для декларування шляхом вчинення дій громадянами, які перемішують через митний кордон України товари в обсягах, що не підлягають оподаткуванню митними платежами та не підпадають під встановлені законодавством заборони або обмеження щодо ввезення на митну територію України або вивезення за межі цієї території і не підлягають письмовому декларуванню.

Таким чином, громадянин України ОСОБА_5 , своїми діями під час проходження митного контролю в залі «Приліт» терміналу «Б» ДПМА «Бориспіль» порушив встановлений ст. 366 МК України порядок проходження митного контролю в зонах (коридорах) спрощеного митного контролю.

За оперативною інфомрацією ОСОБА_5 працює менеджером підприємства молочних продуктів ФОП ОСОБА_6 у м. Житомир та за період часу з серпня 2017 року по липень 2018 року перетинав державний кордон України 48 разів лише в одному напрямі, а саме до Республіки Туреччина, що може свідчити про налагоджений канал з незаконного переміщення на територію Держави золота та ювелірних виробів.

Також, згідно огляду АІС «Податковий Блок», встановлено, що видом діяльності ФОП ОСОБА_5 являється роздрібна торгівля годинниками та ювелірними виробами в спеціалізованих магазинах, що свідчить про його умисел ввезення вищевказаних товарів на територію України без сплати митних платежів та подальшої реалізації.

Окрім цього встановлено, що незаконно ввезенні на територію України ювелірні вироби та годинники ОСОБА_5 реалізовує через мережу магазинів під назвою « ІНФОРМАЦІЯ_1 ».

Встановлено, що реалізацію вказаного товару ОСОБА_5 здійснює разом із ОСОБА_7 . Пов`язаність вказаних громадян доводиться тим, що останні зареєстровані за однією адресою, а саме: АДРЕСА_1 , що підтверджується довідкою Городецької сільської ради №169 від 11.07.18.

Допитаний свідок ОСОБА_8 показала, що проживає у будинку за адресою: АДРЕСА_1 та додала, що ОСОБА_5 та ОСОБА_7 дійсно зареєстровані за вказаною адресою, однак не проживають, місцезнаходження вказаних осіб їй не відоме.

Допитаний свідок ОСОБА_9 показала, що ОСОБА_5 переміщує золото із Туреччини до України без письмового декларування та реалізовує через магазини під торговою маркою « ІНФОРМАЦІЯ_1 ».

Допитаний свідок ОСОБА_10 показала, що ОСОБА_5 переміщує золото із Туреччини до України без письмового декларування та реалізовує через магазини під торговою маркою « ІНФОРМАЦІЯ_1 » разом із ОСОБА_7 .

Відповідно до показів ОСОБА_11 , який являється оперуповноваженим УЗЕ в Київській облатсі ДЗЕ НП України, встановлено, що ФОП ОСОБА_5 та ФОП ОСОБА_7 здійснюють роздрібну реалізацію ювелірних виробів незаконне ввезених на територію України з ухиленням від сплати податків та митних платежів за адресами:

1. АДРЕСА_2 ,

2. АДРЕСА_3 ,

АДРЕСА_4 . АДРЕСА_5 ,

АДРЕСА_6 . АДРЕСА_7 ,з

5. АДРЕСА_8 ,

6. АДРЕСА_9 ,

АДРЕСА_10 . АДРЕСА_11 ,

АДРЕСА_12 . АДРЕСА_6 ,

АДРЕСА_13 . АДРЕСА_14 ,

АДРЕСА_15 . АДРЕСА_1 обл., АДРЕСА_16 .

Відповідно до вищевказаного, ФОП ОСОБА_7 здійснює роздрібну реалізацію ювелірних виробів незаконно ввезених на територію України через магазин з використанням торгової марки « ІНФОРМАЦІЯ_1 » та розташований за адресою: АДРЕСА_16 .

Просять суд надати дозвіл на проведення обшуку за адресою розташування приміщення, яке використовує магазин « ІНФОРМАЦІЯ_1 » у своїй незаконній діяльності з реалізації незаконно ввезених на територію України ювелірних виробів, а саме за адресою: АДРЕСА_16 з метою відшукання та вилучення документів, щодо походження ювелірних виробів, а саме: бухгалтерських документи, податкових накладних, видаткових накладних, товарно-транспортних накладних, доручень на отримання матеріальних цінностей, товарів (послуг), документів, які підтверджують якість (безпечність) продукції, сертифікатів, вантажно-митних декларацій, інвойсів та додатків до них, комп`ютерної техніки, на магнітних носіях якої містяться сформовані в електронному вигляді вище вказані документи та інфомрація, що підвтерджує обсяги реалізованих та отриманих ювелірних виробів, документів, що підтверджують подальше використання, списання чи реалізацію незаконно ввезених на територію України ювелірних виробів а також продукції (ювелірні вироби, прикраси та годинники) походження яких невідоме та не підтверджується документально або такі незаконне ввезення на територію яких буде підтвердження іншим чином, у тому числі в ході проведення обшуку.

Відповідно до ст.30 Конституції України кожному гарантується недоторканість житла. Не допускається проникнення до житла чи іншого володіння особи, проведення в них огляду чи обшуку інакше як за вмотивованим рішенням суду.

В стаття 8 Європейської Конвенції з прав людини проголошено, що кожен має право на повагу до його приватного життя і сімейного життя, до житла і до таємниці кореспонденції. Органи державної влади не можуть втручатись у здійснення цього права, за винятком випадків, коли втручання здійснюється згідно із законом і є необхідністю у демократичному суспільстві в інтересах національної та громадської безпеки.

Відповідно до ст. 233 КПК України, ніхто не має права проникнути до житла чи іншого володіння особи з будь-якої метою, інакше як лише за добровільною згодою особи, яка ними володіє, або на підставі ухвали слідчого судді, крім невідкладних випадків, пов`язаних із врятуванням життя людей та майна чи з безпосереднім переслідуванням осіб, які підозрюються у вчиненні злочину.

На думку слідчого судді слідчим не мотивовано клопотання про необхідність проведення обшуку. Аналізуючи надані докази, звертаю увагу на наступне.

Кримінальне провадження, що розслідується та порушене за ч.1 ст. 212 КПК України за ухилення ФОП ОСОБА_5 від сплати податків при переміщенні через кордон золотих виробів, без відповідного декларування, митного оформлення та подання митної декларації. В даному провадженні ОСОБА_5 , як і жодну іншу особу, не звинувачують в ухиленні від сплати податків в наслідок торгівлі контрафактною продукцією. Таким чином проведення обшуків з метою відшукання та вилучення документів, щодо походження ювелірних виробів, а саме: бухгалтерських документи, податкових накладних, видаткових накладних, товарно-транспортних накладних, доручень на отримання матеріальних цінностей, товарів (послуг), документів, які підтверджують якість (безпечність) продукції, сертифікатів, вантажно-митних декларацій, інвойсів та додатків до них, комп`ютерної техніки, на магнітних носіях якої містяться сформовані в електронному вигляді вище вказані документи та інформація, що підтверджує обсяги реалізованих та отриманих ювелірних виробів, документів, що підтверджують подальше використання, списання чи реалізацію незаконно ввезених на територію України ювелірних виробів не охоплюється кримінальним провадженням в межах якого слідчий просить провести обшук.

Таким чином слідчий не довів наявність достатніх підстав для того, щоб вважати, що до вчинення вказаного кримінального правопорушення причетні інші особи, що відшукувані речі і документи, мають значення для вказаного досудового розслідування та відомості, які містяться у речах та документах, можуть бути доказами, а документи, речі в підтвердження вчинення ФОП ОСОБА_5 кримінального правопорушення, знаходяться у приміщенні магазину, який за оперативними даними орендується іншою особою.

За таких обставин, оскільки клопотання не відповідає вимогам діючого законодавства, суд вважає що в його задоволенні необхідно відмовити.

На підставі вищевикладеного, керуючись вимогами ст.ст.234- 237, КПК України, слідчий суддя, -

УХВАЛИВ:

В задоволенні клопотання слідчого СВ ФР Броварської ОДПІ ГУ ДФС у Київській області лейтенанта податкової міліції ОСОБА_3 , погоджене заступником керівника Броварської місцевої прокуратури ОСОБА_4 про надання дозволу на проведення обшуку в рамках кримінального провадження №32018110130000026 від 02.07.2018, за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 1 ст. 212 КК України про надання дозволу на проведення обшуку іншого володіння особи відмовити.

Ухвала оскарженню не підлягає, однак заперечення проти неї можуть бути подані під час підготовчого провадження в суді.

Слідчий суддя Баришівського районного суду ОСОБА_1

Дата ухвалення рішення13.07.2018
Оприлюднено24.02.2023
Номер документу75333970
СудочинствоКримінальне
Сутьнадання дозволу на проведення обшуку іншого володіння особи

Судовий реєстр по справі —355/980/18

Ухвала від 18.07.2018

Кримінальне

Баришівський районний суд Київської області

Коваленко К. В.

Ухвала від 18.07.2018

Кримінальне

Баришівський районний суд Київської області

Коваленко К. В.

Ухвала від 18.07.2018

Кримінальне

Баришівський районний суд Київської області

Коваленко К. В.

Ухвала від 13.07.2018

Кримінальне

Баришівський районний суд Київської області

Коваленко К. В.

Ухвала від 13.07.2018

Кримінальне

Баришівський районний суд Київської області

Коваленко К. В.

Ухвала від 13.07.2018

Кримінальне

Баришівський районний суд Київської області

Коваленко К. В.

Ухвала від 13.07.2018

Кримінальне

Баришівський районний суд Київської області

Коваленко К. В.

Ухвала від 13.07.2018

Кримінальне

Баришівський районний суд Київської області

Коваленко К. В.

Ухвала від 13.07.2018

Кримінальне

Баришівський районний суд Київської області

Коваленко К. В.

Ухвала від 13.07.2018

Кримінальне

Баришівський районний суд Київської області

Коваленко К. В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні