Ухвала
від 16.07.2018 по справі 813/4024/17
ЛЬВІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ЛЬВІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

У Х В А Л А

про призначення судово-економічної експертизи

справа№813/4024/17

16 липня 2018 року

зал судових засідань № 9

Львівський окружний адміністративний суд в складі:

головуючого судді Лунь З.І.,

секретар судового засідання Магиревич Ю.Д.,

за участю:

представника позивача Мацея М.М.,

представника відповідача Гурняк О.О.,

розглянувши у відкритому судовому засіданні питання про призначення судово-економічної експертизи у справі за позовом Товариства з додатковою відповідальністю Червоноградський завод металоконструкцій до Головного управління ДФС у Львівській області про скасування податкових повідомлень-рішень,-

в с т а н о в и в :

Товариство з додатковою відповідальністю Червоноградський завод металоконструкцій (місцезнаходження: 80100, Львівська область, м.Червоноград, вул.Львівська, 53) звернулося до суду з позовом до Головного управління ДФС у Львівській області (місцезнаходження: 79003, м.Львів, вул.Стрийська, 35), в якому просить суд скасувати податкові повідомлення-рішення №0018831403, №0018841403, №0018851410, №0018861410 та №0018871410 від 26.10.2017.

Суд поставив на обговорення питання про призначення судово-економічної експертизи, так як, для з'ясування обставин у справі потрібні спеціальні знання.

Представник позивача в судовому засіданні щодо призначення судово-економічної експертизи не заперечив.

Представник відповідача в судовому засіданні щодо призначення судово-економічної експертизи не заперечив.

Розглянувши питання про призначення судово-економічної експертизи, заслухавши думку представника відповідача, суд вважає за необхідне призначити судово-економічну експертизу, виходячи з наступного.

Відповідно до ст. 102 КАС України суд за клопотанням учасника справи або з власної ініціативи призначає експертизу у справі за сукупності таких умов: 1) для з'ясування обставин, що мають значення для справи, необхідні спеціальні знання у сфері іншій, ніж право, без яких встановити відповідні обставини неможливо; 2) жодною стороною не наданий висновок експерта з цих самих питань або висновки експертів, надані сторонами, викликають обґрунтовані сумніви щодо їх правильності, тощо.

При призначенні експертизи судом експерт або експертна установа обирається сторонами за взаємною згодою, а якщо такої згоди не досягнуто у встановлений судом строк, експерта чи експертну установу визначає суд. З урахуванням обставин справи суд має право визначити експерта чи експертну установу самостійно. У разі необхідності може бути призначено декілька експертів для підготовки одного висновку (комісійна або комплексна експертиза). Питання, з яких має бути проведена експертиза, що призначається судом, визначаються судом.

Учасники справи мають право запропонувати суду питання, роз'яснення яких, на їх думку, потребує висновку експерта. У разі відхилення або зміни питань, запропонованих учасниками справи, суд зобов'язаний мотивувати таке відхилення або зміну.

Про призначення експертизи згідно з ч.1 ст. 103 КАС України суд постановляє ухвалу, в якій зазначає підстави проведення експертизи, питання, з яких експерт має надати суду висновок, особу (осіб), якій (яким) доручено проведення експертизи, перелік матеріалів, що надаються для дослідження, та інші дані, які мають значення для проведення експертизи.

У своєму клопотанні про призначення судово-економічної експертизи позивач просить поставити експерту на вирішення питання:

- чи підтверджується документально обґрунтованість висновку Головного управління ДФС у Львівській області, викладеного в акті від 11.10.2017 № 1684/13-01-14-10/01267395 Про результати документальної планової виїзної перевірки Товариства з додатковою відповідальністю Червоноградський завод металоконструкцій з питань дотримання вимог податкового законодавства з 01.01.2014 по 30.06.2017, щодо заниження податку на прибуток в періоді, що перевірявся, на загальну суму 417 723,00 грн., у тому числі за 2014 рік у сумі 10169,00 грн., за 2015 рік у сумі 407 554,00 грн.;

- чи підтверджуються документально обґрунтованість висновку Головного управління ДФС у Львівській області, викладеного в акті від 11.10.2017 № 1684/13-01-14-10/01267395 Про результати документальної планової виїзної перевірки Товариства з додатковою відповідальністю Червоноградський завод металоконструкцій з питань дотримання вимог податкового законодавства з 01.01.2014 по 30.06.2017, щодо завищення податку на додану вартість, що підлягав бюджетному відшкодуванню та відшкодовано на розрахунковий рахунок платника податку в періоді, що перевірявся, на загальну суму 100923,00 грн., у тому числі за листопад 2014 року в сумі 6810,00 грн., за квітень 2015 року в сумі 94113,00 грн., та заниження податку на додану вартість в періоді, що перевірявся, на загальну суму 179597,53 грн., у тому числі за травень 2014 року в сумі 5000,00 грн., серпень 2014 року в сумі 333,33 грн., за вересень 2016 року в сумі 174264,20 грн.;

- чи підтверджуються документально проведення господарських операцій між Товариством з додатковою відповідальністю Червоноградський завод металоконструкцій та Товариством з обмеженою відповідальністю Каравелла Трейд (код ЄДРПОУ 38325797) за період з 01.01.2015 по 31.12.2015.

Приймаючи до уваги вищевикладене та враховуючи, що для встановлення усіх обставин справи необхідними спеціальні знання у сфері іншій, ніж право, та у матеріалах справи відсутній висновок експерта з питань зазначених у клопотанні, суд вважає за необхідне задовольнити клопотання представника позивача та призначити у справі судово- економічну експертизу.

Керуючись ст.ст. 102-103, 241-243, 256 Кодексу адміністративного судочинства України, суд, -

у х в а л и в :

призначити у справі судово-економічну експертизу.

Проведення експертизи доручити Товариству з обмеженою відповідальністю Судово-Експертне бюро України (місцезнаходження 79000, м.Львів, вул. Чайковського, 8, код ЄДРПОУ 40852855,).

На вирішення експертизи поставити наступні запитання:

- чи підтверджується документально обґрунтованість висновку Головного управління ДФС у Львівській області, викладеного в акті від 11.10.2017 № 1684/13-01-14-10/01267395 Про результати документальної планової виїзної перевірки Товариства з додатковою відповідальністю Червоноградський завод металоконструкцій з питань дотримання вимог податкового законодавства з 01.01.2014 по 30.06.2017, щодо заниження податку на прибуток в періоді, що перевірявся, на загальну суму 417 723,00 грн., у тому числі за 2014 рік у сумі 10169,00 грн., за 2015 рік у сумі 407 554,00 грн.;

- чи підтверджуються документально обґрунтованість висновку Головного управління ДФС у Львівській області, викладеного в акті від 11.10.2017 № 1684/13-01-14-10/01267395 Про результати документальної планової виїзної перевірки Товариства з додатковою відповідальністю Червоноградський завод металоконструкцій з питань дотримання вимог податкового законодавства з 01.01.2014 по 30.06.2017, щодо завищення податку на додану вартість, що підлягав бюджетному відшкодуванню та відшкодовано на розрахунковий рахунок платника податку в періоді, що перевірявся, на загальну суму 100923,00 грн., у тому числі за листопад 2014 року в сумі 6810,00 грн., за квітень 2015 року в сумі 94113,00 грн., та заниження податку на додану вартість в періоді, що перевірявся, на загальну суму 179597,53 грн., у тому числі за травень 2014 року в сумі 5000,00 грн., серпень 2014 року в сумі 333,33 грн., за вересень 2016 року в сумі 174264,20 грн.;

- чи підтверджуються документально проведення господарських операцій між Товариством з додатковою відповідальністю Червоноградський завод металоконструкцій та Товариством з обмеженою відповідальністю Каравелла Трейд (код ЄДРПОУ 38325797) за період з 01.01.2015 по 31.12.2015.

Попередити експерта про кримінальну відповідальність за завідомо неправдивий висновок та за відмову без поважних причин від виконання покладених на нього обов'язків.

Матеріали справи №813/4042/17 направити у Товариство з обмеженою відповідальністю Судово-Експертне бюро України (місцезнаходження 79000, м. Львів, вул. Чайковського, 8, код ЄДРПОУ 40852855).

Ухвала суду набирає законної сили негайно після її проголошення.

На ухвалу може бути подано апеляційну скаргу до Львівського апеляційного адміністративного суду через Львівський окружний адміністративний суд шляхом подання апеляційної скарги у п'ятнадцятиденний строк з дати складання ухвали.

Суддя Лунь З.І.

СудЛьвівський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення16.07.2018
Оприлюднено19.07.2018
Номер документу75361531
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —813/4024/17

Ухвала від 01.11.2022

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Олендер І.Я.

Ухвала від 03.10.2022

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Шишов О.О.

Ухвала від 24.08.2022

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Шишов О.О.

Ухвала від 07.08.2022

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Шишов О.О.

Ухвала від 14.06.2022

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Васильєва І.А.

Ухвала від 26.04.2022

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Олендер І.Я.

Ухвала від 26.04.2022

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Олендер І.Я.

Ухвала від 05.04.2022

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Олендер І.Я.

Ухвала від 05.04.2022

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Олендер І.Я.

Ухвала від 24.01.2022

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Юрченко В.П.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні