А10/108-07
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД
Київської області
01032, м. Київ - 32, вул. Комінтерну, 16 тел. 230-31-77
У Х В А Л А
"14" червня 2007 р. Справа №А10/108-07
за позовом Обухівської районної санітарно-епідеміологічної станції, м. Українка
до Державної інспекції з контролю за цінами в Київській області, м. Київ
про визнання недійсним рішення Державної інспекції з контролю за цінами в Київській області від 26.12.2006р. № 6
суддя О.В. Тищенко
Представники:
Від позивача: не з'явився
Від відповідача: Данюк В.В. (довіреність від 04.05.2007р. № 1-828))
Обставини справи:
В провадженні господарського суду Київської області знаходиться адміністративна справа за позовом Обухівської районної санітарно-епідеміологічної станції, м. Українка до Державної інспекції з контролю за цінами в Київській області, м. Київ про визнання недійсним рішення Державної інспекції з контролю за цінами в Київській області від 26.12.2006р. № 6.
Ухвалою господарського суду Київської області від 12.03.2007р. було відкрито провадження в адміністративній справі № А10/108-07 та призначено попереднє судове засідання на 17.04.2007року.
Позовні вимоги мотивовано тим, що Рішення Державної інспекції з контролю за цінами в Київській області „Про застосування економічних санкцій за порушення державної дисципліни цін” від 26.12.2006р. № 6 є протиправним, оскільки Обухівська районна санітарно-епідеміологічна станція при наданні послуг та виконанні робіт різним юридичним особам, відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 27.08.2003р. № 1351, керувалась Законом України „Про податок на додану вартість” від 03.04.1997р. № 168/97-ВР та листом –роз'ясненням від 15.09.2003р. № 8101/5/15-2416 Державної податкової адміністрації України.
Відповідач у відзиві на позовну заяву проти позову заперечує та зазначає, що Рішення Державної інспекції з контролю за цінами в Київській області „Про застосування економічних санкцій за порушення державної дисципліни цін” від 26.12.2006р. № 6 є правомірним.
Відповідач зазначає, що при перевірці порядку застосування фінансових тарифів Обухівською районною санітарно-епідеміологічною станцією було зафіксовано факт безпідставного нарахування 20% плати до тарифу при наданні платних послуг, а у відповідності до п. 1.4 Інструкції про порядок застосування економічних та фінансових (штрафних) санкцій органами державного контролю за цінами, затвердженого спільним наказом Міністерства економіки України, Міністерства фінансів України від 03.12.2001р. № 298/519 підставою для застосування економічних санкцій за порушення державної дисципліни цін є завищення розміру передбачених законодавством податків, що включається в структуру цін, що регулюється.
В судовому засіданні 14.06.2007р. від представника відповідача надійшло клопотання про зупинення провадження в справі №А10/108-07 до розгляду Верховним Судом України справи за позовом Ірпінської міської санітарно-епідеміологічної станції до Державної інспекції з контролю за цінами в Київській області про визнання недійсним рішення.
На підтвердження заявленого клопотання представником відповідача було подано ухвалу Верховного Суду України від 26.01.2007р. про допущення до розгляду скарги Державної інспекції з контролю за цінами в Київській області в порядку провадження за винятковими обставинами.
Представник позивача проти зупинення провадження в справі № А10/108-07 не заперечував, оскільки через загальний відділ господарського суду Київської області 13.06.2007р. від позивача - Обухівської районної санітарно-епідеміологічної станції надійшло клопотання № 1045 від 13.06.2007р., в якому останній просить зупинити провадження в справі №А10/108-07 до розгляду Верховним Судом України справи за позовом Ірпінської міської санітарно-епідеміологічної станції до Державної інспекції з контролю за цінами в Київській області про визнання недійсним рішення.
Відповідно до п. 3 ч. 1 ст. 156 КАС України суд зупиняє провадження у справі в разі неможливості розгляду цієї справи до вирішення іншої справи, що розглядається в порядку конституційного, адміністративного, цивільного, господарського чи кримінального судочинства, - до набрання законної сили судовим рішенням в іншій справі.
Про зупинення провадження у справі суд постановляє ухвалу (ч. 4 ст. 156 КАС України).
Враховуючи наведене, у зв'язку з неможливістю розгляду справи № А10/108-07 до вирішення Верховним Судом України справи за позовом Ірпінської міської санітарно-епідеміологічної станції до Державної інспекції з контролю за цінами в Київській області про визнання недійсним рішення клопотання відповідача визнається судом обґрунтованим, а тому підлягає задоволенню.
Керуючись, ст.156, ст. 165 КАС України, господарський суд –
ухвалив:
1. Зупинити провадження у справі № А10/108-07 до розгляду Верховним Судом України справи за позовом Ірпінської міської санітарно-епідеміологічної станції до Державної інспекції з контролю за цінами в Київській області про визнання недійсним рішення.
2. Зобов'язати сторін повідомити про результати розгляду Верховним Судом України справи за позовом Ірпінської міської санітарно-епідеміологічної станції до Державної інспекції з контролю за цінами в Київській області про визнання недійсним рішення.
3. Копію ухвали надіслати сторонам по справі.
Відповідно до ч. 4 ст. 186 КАС України заява про апеляційне оскарження ухвали суду першої інстанції подається протягом п'яти днів з дня проголошення ухвали. Якщо ухвалу було постановлено без виклику особи, яка її оскаржує, то строк подання заяви про апеляційне оскарження обчислюється з дня отримання нею копії ухвали. Апеляційна скарга на ухвалу суду першої інстанції подається протягом десяти днів після подання заяви про апеляційне оскарження.
Суддя
Суд | Господарський суд Київської області |
Дата ухвалення рішення | 14.06.2007 |
Оприлюднено | 23.08.2007 |
Номер документу | 753649 |
Судочинство | Господарське |
Господарське
Господарський суд Київської області
Тищенко О.В.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні