Рішення
від 17.05.2018 по справі 810/1668/18
КИЇВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

КИЇВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Р І Ш Е Н Н Я

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

17 травня 2018 року           № 810/1668/18

Суддя Київського окружного адміністративного суду Лапій С.М., розглянувши в порядку письмового провадження в м. Києві адміністративну справу за позовом ТОВ "ВД ТРЕЙД до Державної фіскальної служби України про визнання протиправними та скасування рішень,-

в с т а н о в и в:

До Київського окружного адміністративного суду звернулось ТОВ «ВД ТРЕЙД» з позовом, в якому просить визнати протиправними та скасувати рішення комісії ДФС України від 09 січня 2018 року №552479/38559704; № 552480/38559704; №552481/38559704; №552482/38559704; №552483/38559704; №552484/38559704; №552485/38559704 та зобов'язати зареєструвати податкові накладні від 14 грудня 2017 № 109 та № 110; від 15 грудня 2017 № 111 та № 112; від 18 грудня 2017 № 113 , № 114, № 115 днем їх подання.

На обґрунтування позовних вимог позивач зазначає, що оскаржувані рішення порушують його права та норми чинного законодавства, оскільки посилання відповідача на невідповідність обсягів постачання обсягам придбання по товарах не відповідає дійсності та спростовуються наданими документами. Зазначені документи та пояснення не були розглянуті та досліджені відповідачем при прийнятті рішення, що є підставою для визнання їх необґрунтованими та протиправними.

Ухвалою Київського окружного адміністративного суду від 10.04.2018 відкрито провадження у даній справі за правилами загального позовного провадження.

Ухвалою Київського окружного адміністративного суду від 17.05.2018 закрито підготовче провадження та ухвалено подальший розгляд здійснювати у письмовому провадженні.

Представник позивача надав суду заяву, в якій просив розглядати справу за його відсутності.

Представник відповідача надав суду відзив на позовну заяву, в якій просив у задоволенні позову відмовити та розглядати справу за його відсутності.

На підставі ч. 9 ст. 205 КАС України судом прийнято рішення про розгляд справи у порядку письмового провадження.

Судом встановлено, що ТОВ «ВД ТРЕЙД» є юридичною особою, має статус платника податку на додану вартість та є платником податку на загальних підставах.

Основним видом діяльності ТОВ «ВД ТРЕЙД» є:

код КВЕД 46.38 - оптова торгівля іншими продуктами харчування, у тому числі рибою, ракоподібними молюсками.

ТОВ «ВД ТРЕЙД» є імпортером рибної продукції, а також є оптовим покупцем-постачальником на території України.

Так, 01 грудня 2017 року між ТОВ «ВД ТРЕЙД» (Продавець) та ТОВ «ГЛОБАЛ СІСТЕМ» (Покупець) було укладено договір купівлі-продажу №39/2017

Згідно п. 1.1. Договору Продавець зобов'язується постачати і передавати у власність Покупцю певний товар, а Покупець зобов'язується прийняти товар та своєчасно здійснювати його оплату на умовах даного Договору.

Відповідно до п.1.2. Договору предметом поставки є свіжоморожена риба та морепродукти.

ТОВ «ВД ТРЕЙД» 14 грудня 2017 року на виконання умов Договору здійснено продаж ТОВ «ГЛОБАЛ СІСТЕМ» товару-риби нотатенія тушка на суму 191 040,00 грн., у тому числі ПДВ 31 840,00 грн.

Того ж дня ТОВ «ВД ТРЕЙД» було здійснено продаж товару ТОВ «ГЛОБАЛ СІСТЕМ» риби оселедець на суму 548 400,00 грн., у тому числі ПДВ 91 400,00грн .

ТОВ «ВД ТРЕЙД» 15 грудня 2017 року здійснено продаж ТОВ «ГЛОБАЛ СІСТЕМ» свіжомороженої риби в асортименті: лосось, форель, кінг-кліп та креветок на суму 594 622,54 грн., у тому числі ПДВ 99 103,76 грн .

Позивачем 18 грудня 2017 року на виконання умов вказаного Договору здійснено продаж ТОВ «ГЛОБАЛ СІСТЕМ» риби сильвер верхоу на загальну суму 96 163,20 грн., у тому числі ПДВ 16 027,20 грн.; морепродукти : мідія та креветка на суму 617 860,80 грн., у тому числі ПДВ 102 976,80 грн.; риби в асортименті: нототенія та хек на суму 117 271,34 грн., у тому числі ПДВ 19 545,22 грн.

Також 01 грудня 2017 року між ТОВ «ВД ТРЕЙД» (Продавець) та ТОВ «ДІАМАНТ ОПТ ГРУП» (Покупець) укладено договір купівлі-продажу №40/2017.

Відповідно до п. 1.1. цього Договору Продавець зобов'язується постачати і передавати у власність Покупцю певний товар, а Покупець зобов'язується прийняти товар та своєчасно здійснювати його оплату на умовах даного Договору.

Згідно з п.1.2. Договору предметом поставки є свіжоморожена риба та морепродукти.

ТОВ «ВД ТРЕЙД» 18 грудня 2017 року на виконання умов Договору було здійснено продаж ТОВ «ДІАМАНТ ОПТ ГРУП» риби оселедець на суму 559 440,00 грн., у тому числі ПДВ 93 240,00грн

Отже, відповідно до п. 187.1 ст. 187, п. 201.10. ст. 201 ПК України за правилом першої події – поставки товару, ТОВ «ВД ТРЕЙД» на адресу ТОВ «ГЛОБАЛ СІСТЕМ» (код ЄДРПОУ 41446282) та ТОВ «ДІАМАНТ ОПТ ГРУП»(код ЄДРПОУ 41442939) та за фактом отримання грошових коштів за поставлену продукцію, ТОВ «ВД ТРЕЙД» 27 грудня 2017 року було складено та направлено на реєстрацію із зазначенням всіх необхідних реквізитів для реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних наступні податкові накладні:

№109 від 14.12.2017 на суму 191 040,00 грн., у тому числі ПДВ 31840,00 грн;

№110 від 14.12.2017 на суму 548 400,00 грн., у тому числі ПДВ 91400,00 грн;

№111 від 15.12.2017 на суму 594622,54 грн.,у тому числі ПДВ 99103,76 грн;

№112 від 15.12.2017 на суму 559440,00 грн., у тому числі ПДВ 93240,00 грн;

№113 від 18.12.2017 на суму 96163,20 грн., у тому числі ПДВ 16027,20 грн;

№114 від 18.12.2017 на суму 617 860,80 грн., у тому числі ПДВ 102976,80 грн;

№115 від 18.12.2017 на суму 117271,34 грн., у тому числі ПДВ 19545,22 грн.

Через автоматизовану систему «Єдине вікно подання електронних документів» ДФС України, версія 2.2.15.3, позивачем були отримані Квитанції від 27 грудня 2017 року, якими повідомлено, що податкові накладні доставлені до центрального рівня ДПС України, але їх реєстрація зупинена у відповідності до п.201.16 ст. 201 ПК України.

Виявлені помилки: відповідно до п. 201.16 ст. 201 ПК України реєстрація ПН/РК зупинена. ПН/РК відповідає критеріям оцінки ступеня ризиків, визначеним пунктом 6 Критеріїв оцінки ступеня ризиків, достатніх для зупинення реєстрації ПН/РК в ЄРПН, затверджених наказом МФУ від 13.06.2017 №567. За результатами опрацювання СМКОР виявлено невідповідність обсягів постачання обсягам придбання по товарах згідно з УКТ ЗЕД: 2701... Пропонуємо надати пояснення та/або копії документів, достатні для прийняття рішення про реєстрацію ПН/РК.

На виконання п.п. 201.16.2. п. 201.16. ст. 201 ПК України ТОВ «ВД ТРЕЙД» були направлені на адресу ДФС Повідомлення щодо подачі документів про підтвердження реальності здійснення операцій по ПН/РК, реєстрація якої/го зупинена від 30.12.2017-31.12.2017 року разом з поясненнями та відповідними копіями документів про підтвердження реальності здійснення господарських операцій, достатніх для прийняття рішення про реєстрацію податкових накладних №109, №110 від 14 грудня 2017 та №111, №112 від 15 грудня 2017, №113, №114, №115 від18 грудня 2017 року в Єдиному реєстрі податкових накладних, що підтверджується матеріалами справи.

Також позивачем подано Таблицю даних платника податків, в якій зазначені коди товарів згідно УКТ ЗЕД, які на постійній основі придбаваються та постачаються підприємством.

Однак, 09 січня 2018 комісією ДФС України прийнято наступні рішення, якими відмовлено у реєстрації податкової накладної із підстави надання платником податків копій документів, які складені з порушенням законодавства та/або не є достатніми для прийняття комісією ДФС рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування : № 552479/38559704 відмовлено у реєстрації податкової накладної від 14.12.2017 № 110 ;

№ 552480/38559704 відмовлено у реєстрації податкової накладної від 14.12.2017 № 109;

№ 552481/38559704 відмовлено у реєстрації податкової накладної від 15.12.2017 № 111;

№ 552482/38559704 відмовлено у реєстрації податкової накладної від 18.12.2017 № 114;

№ 552483/38559704 відмовлено у реєстрації податкової накладної від 15.12.2017 № 112;

№ 552484/38559704 відмовлено у реєстрації податкової накладної від 18.12.2017 № 113;

№ 552485/38559704 відмовлено у реєстрації податкової накладної від 18.12.2017 №115.

ТОВ «ВД ТРЕЙД», не погоджуючись з вказаними рішеннями комісії ДФС, вважаючи їх необґрунтованими та такими, що прийняті без належного врахування та оцінки всіх наданих платником податків документів, 16.01.2018 року звернулося до Державної фіскальної служби України зі Скаргою (вих №2 від 15.01.2018) на рішення комісії ДФС України про відмову у реєстрації податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних.

Даний пакет документів був прийнятий ДФС України 16.01.2018 (вхідний номер 8395/6).

ТОВ «ВД ТРЕЙД» 05.03.2018 отримало Рішення комісії з питань розгляду скарг від 23.01.2018, якими залишено скаргу без задоволення та рішення комісії ДФС , яким відмовлено у реєстрації податкових накладних із підстави надання платником податків копій документів, які складені з порушенням законодавства та/або не є достатніми для прийняття комісією ДФС рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування, без змін : № 8602/38559704, яким відмовлено у реєстрації податкової накладної від 14.12.2017 № 109; № 8601/38559704, яким відмовлено у реєстрації податкової накладної від 14.12.2017 № 110; № 8603/38559704, яким відмовлено у реєстрації податкової накладної від 15.12.2017 № 111; № 8605/38559704, яким відмовлено у реєстрації податкової накладної від 15.12.2017 № 112; № 8606/38559704, яким відмовлено у реєстрації податкової накладної від 18.12.2017 № 113; № 8604/38559704, яким відмовлено у реєстрації податкової накладної від 18.12.2017 № 114; № 8607/38559704, яким відмовлено у реєстрації податкової накладної від 18.12.2017 № 115 .

Отже, платником податків було вжито всіх заходів та надано усі необхідні достатні документи, які підтверджують реальність здійснення операцій за податковими накладними №109, №110 від 14 грудня 2017 та №111, №112 від 15 грудня 2017, №113, №114, №115 від18 грудня 2017 року

Додатково повідомлялося, що прийняте рішення може бути оскаржене в адміністративному або судовому порядку. Оскарження даних рішень в адміністративному порядку до Державної фіскальної служби України жодних позитивних результатів для Позивача не дало, скарги Позивача рішеннями Комісії з питань розгляду скарг залишені без задоволення.

Позивач, не погоджуючись з оскаржуваними рішеннями ДФС, звернувся до суду за захистом своїх інтересів.

Надаючи правову оцінку оскаржуваним рішенням Державної фіскальної служби України, суд вважає за необхідне звернути увагу на наступні обставини та приписи законодавства, діючого на час виникнення цих правовідносин.

Пунктом 201.10. статті 201 ПК України передбачено, що при здійсненні операцій з постачання товарів/послуг платник податку продавець товарів/послуг зобов'язаний в установлені терміни скласти податкову накладну, зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних та надати покупцю за його вимогою.

Податкова накладна, складена та зареєстрована в Єдиному реєстрі податкових накладних платником податку, який здійснює операції з постачання товарів/послуг, є для покупця таких товарів/послуг підставою для нарахування сум податку, що відносяться до податкового кредиту.

Податкова накладна та/або розрахунок коригування до неї, складені та зареєстровані після 1 липня 2017 року в Єдиному реєстрі податкових накладних платником податку, який здійснює операції з постачання товарів/послуг, є для покупця таких товарів/послуг достатньою підставою для нарахування сум податку, що відносяться до податкового кредиту, та не потребує будь-якого іншого додаткового підтвердження.

Відповідно до п. 12 Порядку ведення Єдиного реєстру податкових накладних, затвердженого Постановою КМУ від 29.12.2010 р. № 1246 (далі - Порядок № 1246), після надходження податкової накладної та/або розрахунку коригування до ДФС в автоматизованому режимі здійснюється їх розшифрування та проводяться перевірки з питань відповідності податкової накладної та/або розрахунку коригування затвердженому формату (стандарту) та з інших питань.

Пунктом 13 Порядку № 1246 визначено, що за результатами зазначених перевірок формується квитанція про прийняття або неприйняття, або зупинення реєстрації податкової накладної та/або розрахунку коригування.

Згідно п. 74.2. статті 74 ПК України в Єдиному реєстрі податкових накладних забезпечується проведення постійного автоматизованого моніторингу відповідності податкових накладних/розрахунків коригування критеріям оцінки ступеня ризиків, достатніх для зупинення реєстрації таких податкових накладних/розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних.

Відповідно до п.п. 201.16.2 пункту 201.16 статті 201 ПК України письмові пояснення та/або копії документів, зазначені у підпункті «в» підпункту 201.16.1 цього пункту, платник податку має право подати до контролюючого органу за основним місцем обліку такого платника податку протягом 365 календарних днів, що настають за датою виникнення податкового зобов'язання, відображеного у такій податковій накладній/розрахунку коригування. Такі документи передаються контролюючим органом за основним місцем обліку платника податку не пізніше наступного робочого дня з дня їх отримання до комісії центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну податкову і митну політику.

Письмові пояснення та/або копії документів, подані платником податків до контролюючого органу відповідно до підпункту 201.16.2 цього пункту, розглядаються комісією центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну податкову і митну політику (підпункт 201.16.3 пункту 201.16 статті 201 ПК України).

Зазначена комісія приймає рішення про:

реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних;

відмову у реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних.

Рішення про реєстрацію або відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних приймається та надсилається платнику податку протягом п'яти робочих днів, що настають за днем отримання пояснень та документів.

Постановою КМУ від 29.03.2017 № 190 "Про встановлення підстав для прийняття рішення комісією Державної фіскальної служби про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або про відмову в такій реєстрації" встановлено вичерпний перелік підстав для прийняття комісією ДФС рішення про відмову в реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування:

ненадання платником податку письмових пояснень стосовно підтвердження інформації, зазначеної у податковій накладній/розрахунку коригування, до якої/якого застосована процедура зупинення реєстрації згідно з пунктом 201.16 статті 201 Кодексу;

ненадання платником податку копій документів відповідно до підпункту "в" підпункту 201.16.1 пункту 201.16 статті 201 Кодексу;

надання платником податку копій документів, які складені з порушенням законодавства та/або не є достатніми для прийняття комісією ДФС рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування.

Як слідує з позовної заяви, позивач посилався на відсутність в оскаржуваному Рішенні обґрунтувань, на підставі яких Комісією відмовлено в реєстрації ПН. Зазначений факт унеможливлює та фактично позбавляє позивача права не тільки надати документи, підтверджуючі його господарську діяльність, але і належним чином оскаржити рішення податкового органу про відмову в реєстрації податкової накладної.

З матеріалів справи слідує, що Рішення Комісії ДФС від 09 січня 2018 №552479/38559704; № 552480/38559704; №552481/38559704; №552482/38559704; №552483/38559704; №552484/38559704; №552485/38559704 про відмову в реєстрації ПН не містять жодної конкретної/ інформації щодо причин, підстав та обґрунтувань прийняття таких рішень.

Відповідно до ч. 2 ст. 2 КАС України у справах щодо оскарження рішень, дій чи бездіяльності суб'єктів владних повноважень адміністративні суди перевіряють, чи прийняті (вчинені) вони: 1) на підставі, у межах повноважень та у спосіб, що визначені Конституцією та законами України; 2) з використанням повноваження з метою, з якою це повноваження надано; 3) обґрунтовано, тобто з урахуванням усіх обставин, що мають значення для прийняття рішення (вчинення дії); 4) безсторонньо (неупереджено); 5) добросовісно; 6) розсудливо; 7) з дотриманням принципу рівності перед законом, запобігаючи всім формам дискримінації; 8) пропорційно, зокрема з дотриманням необхідного балансу між будь-якими несприятливими наслідками для прав, свобод та інтересів особи і цілями, на досягнення яких спрямоване це рішення (дія); 9) з урахуванням права особи на участь у процесі прийняття рішення; 10) своєчасно, тобто протягом розумного строку.

Суд зазначає, що орган влади зобов'язаний "виправдати" свої дії, навівши обґрунтування своїх рішень. Вмотивоване рішення дає можливість його оскаржити та отримати перегляд у судовому порядку.

Оскаржувані позивачем Рішення Комісії ДФС від 09 січня 2018 №552479/38559704; № 552480/38559704; №552481/38559704; №552482/38559704; №552483/38559704; №552484/38559704; №552485/38559704 є актами індивідуальної дії.

Загальною рисою, яка відрізняє індивідуальні акти управління, є їх виражений правозастосовний характер.

Головною рисою таких актів є їхня конкретність, а саме: чітке формулювання конкретних юридичних волевиявлень суб'єктами адміністративного права, які видають такі акти; розв'язання за їх допомогою конкретних, індивідуальних справ або питань, що виникають у сфері державного управління; чітка визначеність адресата - конкретної особи або осіб; виникнення конкретних адміністративно-правових відносин, обумовлених цими актами.

Дана позиція висловлена у постанові Верховного суду України від 01.12.2009 року № 09/236.

Отже, суд вважає, що оскаржувані Рішення ДФС України є нечіткими та незрозумілими не тільки для платника податків, а й для інших суб'єктів правовідносин та суду.

Таким чином, оскаржувані Рішення є необґрунтованими, оскільки платником податків надано всі необхідні документи, які засвідчують факт здійснення господарських операцій за податковими накладними, у реєстрації яких було відмовлено.

У той же час з рішень контролюючого органу не зрозуміло, чому не враховані пояснення позивача, не надана оцінка направленим документам та відсутнє посилання на норми Закону, якими відповідач обґрунтовує свої рішення.

Оскільки суд дійшов висновку, що оскаржувані рішення комісії ДФС України, яка приймає рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації, прийняті не у спосіб, визначений законом, відтак, є протиправними та підлягають скасуванню.

Щодо вимоги про зобов'язання відповідача зареєструвати податкові накладні ТОВ «ВД ТРЕЙД» від 14.12.2017 № 109 ; від 14.12.2017 № 110; від 15.12.2017 № 111; від 15.12.2017 № 112; від 18.12.2017 № 113 від 18.12.2017 № 114; від 18.12.2017 № 115 в Єдиному реєстрі податкових накладних, суд зазначає наступне.

Так, відповідно до частини першої статті 5 КАС України, кожна особа має право звернутися до суду, якщо вважає, що рішенням, дією чи бездіяльністю суб'єкта владних повноважень порушені її права, свободи або законні інтереси.

Згідно з пунктами 2, 3 та 4 частини 1 статті 5 КАС України, адміністративний позов може містити вимоги про визнання протиправним та скасування індивідуального акта, а також визнання дій суб'єкта владних повноважень протиправними та зобов'язання вчинити певні дії

Суд дійшов висновку, що законодавством передбачено право суду у випадку встановлення порушення прав позивача зобов'язувати суб'єкта владних повноважень приймати рішення або вчиняти певні дії.

З огляду на висновок суду щодо протиправності оскаржуваних рішень, а також те, що вказаними рішеннями порушено право позивача на отримання податкового кредиту, вказана вимога також підлягає задоволенню.

Згідно ст.19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Відповідно до ст. 9 КАС України розгляд і вирішення справ в адміністративних судах здійснюються на засадах змагальності сторін та свободи в наданні ними суду своїх доказів і у доведенні перед судом їх переконливості.

Згідно ч. 2 другої статті 77 Кодексу адміністративного судочинства України в адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб'єкта владних повноважень обов'язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача.

Всупереч наведеним вимогам відповідач як суб'єкт владних повноважень не надав суду достатніх беззаперечних доказів в обґрунтування обставин, на яких ґрунтуються його заперечення, і не довів правомірності своїх рішень, а тому останні підлягають скасуванню.

Таким чином, заявлені позовні вимоги є обґрунтованими та такими, що підлягають задоволенню у повному обсязі.

Відповідно до ч. 1 ст. 143 КАС України суд вирішує питання щодо судових витрат у рішенні, постанові або ухвалі.

Відповідно до ч. 1 ст. 139 КАС України при задоволенні позову сторони, яка не є суб'єктом владних повноважень, всі судові витрати, які підлягають відшкодуванню або оплаті відповідно до положень цього Кодексу, стягуються за рахунок бюджетних асигнувань суб'єкта владних повноважень, що виступав відповідачем у справі, або якщо відповідачем у справі виступала його посадова чи службова особа.

До позовної заяви позивачем додано докази сплати судового збору у сумі 12334, 00 грн. (платіжне доручення від 04.04.2018 № 1568 та платіжне доручення від 05.04.2018 № 1571 ).

Оскільки суд дійшов висновку про наявність підстав для задоволення позовних вимог, відшкодуванню позивачу з Державного бюджету України за рахунок бюджетних асигнувань відповідача підлягають судові витрати у сумі 12 334, 00 грн.

Керуючись ст. ст. 2, 9, 77, 239, 242, 244, 245, 246, 250 КАС України, суд

в и р і ш и в :

Адміністративний позов задовольнити.

Визнати протиправними та скасувати рішення комісії ДФС України про відмову в реєстрації податкових накладних від 09 січня 2018 №552479/38559704; №552480/38559704; №552481/38559704; №552482/38559704; №552483/38559704; №552484/38559704; №552485/38559704.

Зобов'язати Державну фіскальну службу України зареєструвати податкові накладні від 14 грудня 2017 № 109, № 110; від 15 грудня 2017 № 111, № 112; від 18 грудня 2017 № 113, № 114; № 115 в Єдиному реєстрі податкових накладних днем їх подання 27 грудня 2017.

Стягнути з Державної фіскальної служби України за рахунок бюджетних асигнувань (код ЄДРПОУ 39292197) на користь ТОВ «ВД ТРЕЙД» (код ЄДРПОУ 38559704) понесені витрати по сплаті судового збору у розмірі 12 334 (дванадцять тисяч триста тридцять чотири) грн. 00 коп.

Рішення набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті апеляційного провадження чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.

Апеляційна скарга на рішення суду подається до Київського апеляційного адміністративного суду протягом тридцяти днів з дня його проголошення.

У разі оголошення судом лише вступної та резолютивної частини рішення, або розгляду справи в порядку письмового провадження, апеляційна скарга подається протягом тридцяти днів з дня складення повного тексту рішення.

Відповідно до підпункту 15.5 пункту 1 Розділу VII “Перехідні положення” Кодексу адміністративного судочинства України до початку функціонування Єдиної судової інформаційно-телекомунікаційної системи апеляційні скарги подаються учасниками справи до або через Київський окружний адміністративний суд.

Суддя                                                                                 Лапій С.М.

СудКиївський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення17.05.2018
Оприлюднено24.07.2018
Номер документу75379100
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —810/1668/18

Ухвала від 15.05.2019

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Юрченко В.П.

Ухвала від 27.02.2019

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Вівдиченко Тетяна Романівна

Ухвала від 17.12.2018

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Вівдиченко Тетяна Романівна

Ухвала від 07.11.2018

Адміністративне

Київський окружний адміністративний суд

Лапій С.М.

Ухвала від 31.10.2018

Адміністративне

Київський окружний адміністративний суд

Лапій С.М.

Ухвала від 22.10.2018

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Костюк Любов Олександрівна

Ухвала від 02.10.2018

Адміністративне

Київський апеляційний адміністративний суд

Петрик І.Й.

Ухвала від 03.09.2018

Адміністративне

Київський апеляційний адміністративний суд

Петрик І.Й.

Ухвала від 17.05.2018

Адміністративне

Київський окружний адміністративний суд

Лапій С.М.

Рішення від 17.05.2018

Адміністративне

Київський окружний адміністративний суд

Лапій С.М.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні