Рішення
від 10.07.2018 по справі 904/1394/18
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД

ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

вул. Володимира Винниченка 1, м. Дніпро, 49600

E-mail: inbox@dp.arbitr.gov.ua, тел. (056) 377-18-49, fax (056) 377-38-63

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

РІШЕННЯ

10.07.2018м. ДніпроСправа № 904/1394/18

за позовом Публічного акціонерне товариство "ДТЕК Дніпрообленерго"

до Товариства з обмеженою відповідальністю "ТОРГСЕРВІС"

про стягнення 6 109,85 грн. боргу за Договором підряду №21006-00 від 24.10.16р.

Суддя Юзіков С.Г.

При секретарі судового засідання: Кулебі Т.Ю.

Представники:

Позивача - ОСОБА_1 дов. № 821 від 21.05.18р.

Відповідача - не з'явився

СУТЬ СПОРУ:

Позивач просить стягнути з Відповідача 6 109,85 грн., з яких 4 666,35 грн. - основний борг, 1 074,86 грн. - пеня, 326,64 грн. - штраф, 42,00 грн. - індекс інфляції, мотивуючи неналежним виконанням Відповідачем договірних зобов'язань у частині виконання робіт.

Представник Позивача у судовому засіданні заявив усне клопотання про заміну найменування Позивача з Публічного акціонерне товариства "ДТЕК Дніпрообленерго" на Акціонерне товариство "ДТЕК ДНІПРОВСЬКІ ЕЛЕКТРОМЕРЕЖІ".

Представник Відповідача відзив на позов не надав, у жодне судове засідання представника не направив, про дату, час та місце судового засідання повідомлявся належним чином на адресу зазначену у позові та витягу з ЄДР, хоча на адресу суду повернулися поштові відправлення №4903813458750, 4903813483712, 4903813954162, 4903814429223 з відміткою "за закінченням терміну зберігання".

Пунктами 110, 116, 117 Правил надання послуг поштового зв'язку, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 05.03.09р. № 270 передбачено, що у разі коли адресат не з'явився за одержанням реєстрованого поштового відправлення, поштового переказу протягом трьох робочих днів після доставки першого повідомлення про надходження зазначеного поштового відправлення, поштового переказу, йому під розписку вручається повторне повідомлення (крім повторних повідомлень про надходження рекомендованих поштових відправлень). У разі невручення рекомендованого листа з позначкою "Судова повістка" з поважних причин рекомендований лист разом з бланком повідомлення про вручення повертається за зворотною адресою не пізніше ніж через п'ять календарних днів з дня надходження листа до об'єкта поштового зв'язку місця призначення із зазначенням причини невручення. Поштові відправлення, поштові перекази повертаються об'єктом поштового зв'язку відправнику у разі його письмової заяви, письмової відмови адресата від одержання чи закінчення встановленого строку зберігання .

Оскільки ухвали суду, у вищенаведених поштових відправленнях, про відкриття провадження у справі та відкладення розгляду справи направлялися Відповідачеві на адресу, вказану в позові та ЄДР і повернулися на адресу суду з відміткою поштової установи "за закінченням терміну зберігання", суд вважає, що Відповідач належним чином повідомлявся про розгляд справи судом і, лише у силу нехтування своїми правами на одержання поштового відправлення (фактично відмовившись від одержання поштового відправлення), Відповідач не одержав ухвали суду, чим позбавив себе можливості захисту від вимог Позивача.

Стаття 43 ГПК України зобов'язує учасників судового процесу та їх представників добросовісно користуватися процесуальними правами; зловживання процесуальними правами не допускається.

Частиною 1 ст. 202 ГПК України визначено, що неявка у судове засідання будь-якого учасника справи за умови, що його належним чином повідомлено про дату, час і місце цього засідання не перешкоджає розгляду справи по суті, крім випадків, визначених цією статтею.

Відповідно до ч. 2 ст. 202 ГПК України суд відкладає розгляд справи в судовому засіданні в межах встановленого цим Кодексом строку, коли за якихось обставин спір не може бути вирішено в даному засіданні.

Справа, згідно зі ст. 165 ГПК України, розглядається за наявними у ній матеріалами.

У судовому засіданні досліджено надані Позивачем докази.

У судовому засіданні оголошено вступну та резолютивну частини рішення.

Розглянувши матеріали справи, заслухавши представника Позивача господарський суд

ВСТАНОВИВ:

24.10.16р. сторонами укладено Договір підряду №21006-00 (далі Договір), за п.1.1. якого Замовник (Позивач) доручає, а Підрядник (Відповідач) зобов'язується відповідно до умов Договору, виконати роботи (надалі іменовані - Роботи) з капітального ремонту покрівель об'єктів Нікопольського РЕМ та Нікопольського ВЕМ ПАТ "ДТЕК Дніпрообленерго" (надалі іменований - Об'єкт), а Замовник приймає та оплачує належним чином виконані Роботи.

Пунктом 1.4. Договору, в редакції Додаткової угоди №3ДС-003/21006-00 від 31.03.17р., визначено назву та місцезнаходження об'єктів:

- ЗТП - 50 Нікопольського РЕМ ПАТ "ДТЕК Дніпрообленерго" , інв. №038969. м.Нікополь, вул. К. Лібкнехта, 174;

- ЗТП - 253 Нікопольського РЕМ ПАТ "ДТЕК Дніпрообленерго", інв. №039191. м.Нікополь, вул.. К.Лібкнехта;

- ЗТП - 306 Нікопольського РЕМ ПАТ "ДТЕК Дніпрообленерго", інв. №039070. м.Орджонікідзе, вул.. Уральська, 2;

- ЗТП - 350 Нікопольського РЕМ ПАТ "ДТЕК Дніпрообленерго", інв. №629353. м.Покров (Орджонікідзе), вул.. Центральна (Калініна), буд. 50/1;

- ЗТП - 359 Нікопольського РЕМ ПАТ "ДТЕК Дніпрообленерго" , інв. №039150. м.Покров (Орджонікідзе), вул. Соборна (Газети Правди), буд. 7а;

- ЗТП - 366 Нікопольського РЕМ ПАТ "ДТЕК Дніпрообленерго", інв. №039173. м.Покров (Орджонікідзе), вул.. Л. Чайкіної, 23;

- ЗТП - 499 Нікопольського РЕМ ПАТ "ДТЕК Дніпрообленерго", інв. №039113. м.Марганець, вул.. Героїчна (Червоногвардійська), буд. 14;

- ЗТП - 961 Нікопольського РЕМ ПАТ "ДТЕК Дніпрообленерго", інв. №573798, Нікопольський р-н, с. південне;

- ПС "Христофорівська" Нікопольського РЕМ ПАТ "ДТЕК Дніпрообленерго", інв.№041583. нікопольський р-н, с. Христофорівна, вул.. Папаніна, буд. 1.

- Будівля компресорної ПС Богданівська Нікопольських ВЕМ, інв. №037364, м.Орджонікідзе, вул.. Северопромислова, 4.

Підрядник зобов'язується виконувати Роботи, визначені у п.1.1. Договору, у суворій відповідності з:

1.4.1. Умовами, передбаченими цим Договором;

1.4.2. Дефектними актами (Додаток 6 до Договору)

1.4.3. Кошторисною документацією;

1.4.4. Своєю пропозицією конкурсних торгів б/н від 13.09.2016;

1.4.5. Технічним завданням Замовника (Додаток №5 до Договору) ( надалі іменоване Технічне завдання).

Відповідно до п.1.5. Договору склад та обсяги Робіт, що доручаються до виконання Підряднику, визначені Кошторисною документацією, яка є невід'ємною частиною Договору.

Вартість робіт за цим договором визначається на підставі Акту приймання виконаних будівельних робіт (Форма КБ-2в) і Довідками про вартість виконаних будівельних робіт/та витрати/ (Форма КБ-3), який підписаний обома сторонами 31.03.2017, та складає 185 075,79 (сто вісімдесят п'ять тисяч сімдесят п'ять) гривень 79 коп., у тому числі ПДВ 30845,97 грн. (п.2.1. Договору, в редакції Додаткової угоди №3 ДС-003/21006-00 від 31.03.17р.).

Відповідно до п.2.2. Договору розрахунки за цим Договором будуть здійснюватися шляхом перерахування авансового платежу, та остаточного розрахунку.

Пунктом 2.2.1. Договору визначено, що платежі за виконані Роботи здійснюються Замовником виключно на підставі отриманого наступного пакету документів, поданого Підрядником:

і) Акту приймання виконаних будівельних робіт, оформленого за формою №КБ-2в;

її) Довідки про вартість виконаних будівельних робіт /та витрати/, оформленої за формою №КБ-3;

ііі) Актів на закриття прихованих Робіт (для бетонних робіт, або якщо такі акти передбачені характером виконуваних робіт);

iv) Результатів лабораторних випробувань/досліджень (для бетонних робіт, або для робіт для яких такі випробування/дослідження вимагаються);

v) сертифікатів якості, відповідності на матеріали/обладнання на основні матеріали, які були придбані за відповідний період;

vi) технічної документації/паспортів на обладнання (якщо обладнання було придбане Підрядником);

vii) документів, що підтверджують здійснені витрати на відрядження згідно бухгалтерських даних;

viii) оформленого Підрядником рахунку на отримання проміжного платежу.

Авансовий платіж здійснюється протягом 5 робочих днів після підписання цього Договору шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Підрядника у розмірі 30% від суми договору, що складає 81 247 (вісімдесят одна тисяча двісті сорок сім) грн.. 40 коп. з ПДВ, у тому числі ПДВ 13 541 грн. 23 коп. (п.2.2.2. Договору).

Відповідно до п.2.2.3. Договору Замовник вправі затримувати оплату Робіт, виконаних з недоліками та/або дефектами від умов Договору, до моменту усунення таких недоліків та/або дефектів або зменшити суми платежів на користь Підрядника на вартість Робіт, виконаних з недоліками та/або дефектами.

Остаточний розрахунок за виконані за цим Договором Роботи, Замовник здійснить впродовж 30 (тридцяти) календарних днів з Дати підписання остаточного акту КБ-2 в, форми КБ-3 (п.2.2.5. Договору).

Згідно з п.3.2. Договору строки виконання Робіт, початок та закінчення Робіт/етапів Робіт визначаються Календарним графіком виконання Робіт, який є невід'ємною частиною Договору (Додаток №3 до Договору).

Щомісячне приймання-передача виконаних Робіт здійснюється Замовником шляхом перевірки кількості, якості та вартості Робіт, що передаються Підрядником, вимогам Проектної документації, державним будівельним нормам та іншим загальнообов'язковим державним нормам, правилам, стандартам та, у разі необхідності, із залученням проектної організації, яка здійснює авторський нагляд та/або особи, яка здійснює технічний нагляд (п.11.1. Договору).

Відповідно до п.11.1.2. Договору Підрядник готує Акти приймання виконаних будівельних робіт (Форма КБ-2в), Довідки про вартість виконаних будівельних робіт/та витрати/ (Форма КБ-3) та опис фактично виконаних Робіт та до 25-го числа звітного місяця разом з документами, зазначеними в цьому Договорі, подає їх на паперових носіях у двох примірниках на розгляд Замовника. Підрядник зобов'язаний надавати Акти приймання виконаних будівельних робіт (Форма КБ-2) на паперовому носії та в електронному вигляді на електронному носії інформації у форматі інформаційного блоку даних (переважно у форматі програмного комплексу "Будівельні технології - Кошторис", розширення "STS ", "BDCU"). Підрядник має право представити електронні розрахунки КБ-2в у форматі еквівалентного програмного забезпечення, гарантуючи при цьому можливість повноцінної інтеграції файлів (без втрати даних) в існуюче обчислювальне програмне забезпечення Замовника, і що така інтеграція не приведе до додаткових витрат. З технічної точки зору такі електронні розрахунки КБ-2 розглядатимуться Замовником як рівнозначні.

Згідно з п.11.7.1. Договору після завершення виконання усіх Робіт, передбачених Проектною документацією, а також завершення випробувальних, пуско-налагоджувальних робіт за кожним з Окремих об'єктів будівництва, що входять до складу Об'єкту, отримання всіх необхідних погоджень, дозволів, актів та іншої документації, що підтверджує завершення Робіт, процедур, які передують введенню Об'єкту в експлуатацію, Підрядник:

і) в межах строків, передбачених Календарним графіком виконання Робіт для завершення усіх Робіт за цим Договором, письмово інформує Замовника про готовність передати Об'єкт Замовнику;

іі) готує для пред'явлення Замовнику на наступному етапі приймання-передачі Об'єкту оригінали наступних документів: Актів на закриття прихованих Робіт, про проміжне прийняття окремих відповідальних конструкцій; виконавчих схем; монтажу елементів та замірів на об'єкті; технічних характеристик матеріалів і обладнання, викладених у відповідних паспортах і сертифікатах; актів пусконалагоджувальних випробувань систем і обладнання і т.п. перелік організацій, які брали участь у виконанні будівельно-монтажних робіт, з зазначенням видів виконаних ними Робіт і прізвищ інженерно-технічних працівників, відповідальних за їх виконання, актів про випробування зовнішніх і внутрішніх електроустановок і електромереж; актів про випробування обладнання телефонізації, радіофікації, телебачення, сигналізації і автоматизації; актів про випробування обладнання пожежебезпеки, вибухобезпеки, блискавкозахисту; актів радіаційного обстеження об'єкта; журналів виконання робіт, авторського нагляду, матеріали перевірок органами державного нагляду в процесі будівництва, Актів приймання виконаних будівельних робіт (Форма КБ-2в); Довідок про вартість виконаних будівельних робіт /та витрат/ (Форма КБ-3), Акту приймання-здаванні об'єкту з ремонту.

ііі) Вищевказаний перелік документації не є вичерпним, та може бути доповнений Підрядником документами, що передбачені діючим законодавством України для відповідного типу будівельних робіт самостійно або за вказівкою Замовника.

Згідно з п.13.1.1. Договору Підрядник за порушення строків виконання Робіт на письмову вимогу Замовника сплачує неустойку (пеню) в розмірі 0,1% від Договірної ціни за кожний день прострочення, а за прострочення понад 30 (тридцять) днів Підрядник додатково сплачує Замовнику штраф у розмірі 7 (семи) відсотків від Договірної ціни.

У разі невиконання або несвоєчасного виконання Підрядником прийнятих зобов'язань за Договором у разі здійснення Замовником попередньої оплати/авансового платежу, Підрядник зобов'язується впродовж 5 (п'яти) банківських днів з дати отримання письмової вимоги від Замовника, повернути на поточний рахунок Замовника суму грошових коштів, попередньо перерахованих в рахунок оплати Робіт за цим Договором. За прострочення повернення грошових коштів понад 10 (десять) банківських днів, Підрядник зобов'язаний повернути Замовнику суму боргу з урахуванням індексу інфляції за весь період прострочення, а також сплатити пеню у розмірі 2% від несвоєчасно поверненої суми за кожний день прострочення, але не більше подвійної облікової ставки національного банку України, що діяла на момент нарахування пені (п.13.1.5. Договору).

Згідно з п.17.1. Договору, в редакції Додаткової угоди №2/ДС-002/21006-00 від 02.02.17р., Договір набуває чинності з дати його підписання обома Сторонами та діє до 31 грудня 2017р., але у всякому разі до завершення всіх розрахунків між Сторонами. Дострокове розірвання Договору допускається тільки на підставах, передбачених цим Договором, законом або за згодою обох Сторін.

02.11.16р. на виконання умов Договору, Позивач платіжним дорученням №2116673543 від 02.11.16р. на суму 73 858,94 грн. та №2116673620 від 02.11.16р. на суму 7 388,46 грн. переховував Відповідачеві авансовий платіж у розмірі 30% від суми Договору, що становить 81 247,40 грн.

Відповідно до Календарного графіку виконання Робіт термін виконання робіт 01.12.16р. - 20.12.16р.

За даними Позивача, станом на 28.02.17р. Роботи виконано на 8 Об'єктах, по Об'єкту ПС "Христофорівська" Нікопольського РЕМ ПАТ "ДТЕК Дніпрообленерго"роботи не розпочато.

Відповідно до п.2.1.9. Договору, в редакції Додаткової угоди №3 ДС-003/21006-00 від 31.03.17р., ПС "Христофорівська" Нікопольського РЕМ ПАТ "ДТЕК Дніпрообленерго", інв. №041583. нікопольський р-н, с. Христофорівна, вул.. Папаніна, буд. 1 Договірна ціна 15 554,49 (п'ятнадцять тисяч п'ятсот п'ятдесят чотири грн..) 49 коп., у тому числі ПДВ 2592,42 грн. Відповідно, сума авансу за даним об'єктом становить 4 666,35 грн.

З метою досудового врегулювання спору, Позивачем направлено Відповідачеві листи вих. №50271/1001 від 31.07.17р., №48907/1001 від 10.08.17р., №50917/1001 від 22.08.17р. та вимогу вих. №75597/1001 від 20.12.17р. про повернення авансового платежу у розмірі 4 666,35 грн. у 5-денний термін з дня отримання цієї вимоги, яку Відповідач одержав 18.01.18р., що підтверджується копією поштового повідомлення 34901804647084.

З посиланням на п.13.1.1. Договору, на прострочений борг Відповідача Позивач нарахував пеню у розмірі 844,61 грн. та штраф 7% від Договірної ціни - 326,64 грн.

Посилаючись на п.13.1.5. Договору, на прострочений борг Відповідача Позивач нарахував пеню від несвоєчасно повернутої суми - 230,25 грн. та збитки від інфляції - 42,00 грн.

Наведені обставини стали причиною звернення Позивачем з позовом та є предметом спору у даній справі.

Відносини, що виникли між сторонами у справі на підставі Договору, є господарськими зобов'язаннями, тому, згідно зі ст. 4, 173-175 і ч. 1 ст. 193 ГК України, до цих відносин мають застосовуватися відповідні положення Цивільного кодексу України з урахуванням особливостей передбачених Господарським кодексом України.

Відповідно до п. 1 ч. 2 ст. 11 ЦК України підставами виникнення цивільних прав та обов'язків, зокрема, є договори та інші правочини.

Згідно з ч. 1 ст. 837 ЦК України за договором підряду одна сторона (підрядник) зобов'язується на свій ризик виконати певну роботу за завданням другої сторони (замовника), а замовник зобов'язується прийняти та оплатити виконану роботу.

Статтею 193 ГК України визначено, що суб'єкти господарювання та інші учасники господарських відносин повинні виконувати господарські зобов'язання належним чином відповідно до закону та інших правових актів, договору, а за відсутності конкретних вимог - відповідно до вимог, що у певних умовах звичайно ставляться. Кожна сторона повинна вжити усіх заходів, необхідних для належного виконання нею зобов'язання, враховуючи інтереси другої сторони та забезпечення загальногосподарського інтересу.

Відповідно до ст. 525, 526 ЦК України одностороння відмова від зобов'язання або одностороння зміна його умов не допускається, якщо інше не встановлено договором або законом. Зобов'язання має виконуватися належним чином відповідно до умов договору та вимог цього Кодексу, інших актів цивільного законодавства, а за відсутності таких умов та вимог - відповідно до звичаїв ділового обороту або інших вимог, що звичайно ставляться.

Статтею 610 ЦК України передбачено, що порушенням зобов'язання є його не виконання або виконання з порушенням умов, які визначені змістом зобов'язання. Договір є обов'язковим для виконання сторонами (ст. 629 ЦК України).

Згідно з ч. 1 ст. 530 ЦК України, якщо у зобов'язанні встановлений строк (термін) його виконання, то воно підлягає виконанню у цей строк (термін).

Відповідно до ч. 1 ст. 612 ЦК України боржник вважається таким, що прострочив, якщо він не приступив до виконання зобов'язання або не виконав його у строк, встановлений договором або законом.

Відповідно до ст. 216-217, 230-231 ГК України учасники господарських відносин несуть господарсько-правову відповідальність за правопорушення у сфері господарювання, шляхом застосування до правопорушників господарських санкцій на підставах і в порядку, передбачених цим Кодексом, іншими законами та договором.

Замовник має право у будь-який час до закінчення роботи відмовитися від договору підряду, виплативши підрядникові плату за виконану частину роботи та відшкодувавши йому збитки, завдані розірванням договору (ч. 4 ст. 849 ЦК України).

Відповідно до ст. 74, 77 ГПК України кожна сторона повинна довести ті обставини, на які вона посилається як на підставу своїх вимог або заперечень. Обставини, які відповідно до законодавства повинні бути підтверджені певними засобами доказування, не можуть підтверджуватись іншими засобами доказування.

Відповідач не надав суду доказів відсутності боргу чи контррозрахунку стягуваної суми, доводи Позивача не спростував, що дає суду підстави вирішувати спір за наявними письмовими доказами.

Відповідно до ч. 1 ст. 52 ЦПК України у разі смерті або оголошення фізичної особи померлою, припинення юридичної особи шляхом реорганізації (злиття, приєднання, поділу, перетворення), заміни кредитора чи боржника в зобов'язанні, а також в інших випадках заміни особи у відносинах, щодо яких виник спір, суд залучає до участі у справі правонаступника відповідного учасника справи на будь-якій стадії судового процесу.

Розглянувши заявлене Позивачем у судовому засіданні усне клопотання про заміну найменування Позивача та надану виписку з ЄДР на Позивача, суд вважає, що дане клопотання підлягає задоволенню, найменування Позивача - Публічне акціонерне товариство "ДТЕК Дніпрообленерго" підлягає заміні на - Акціонерне товариство "ДТЕК ДНІПРОВСЬКІ ЕЛЕКТРОМЕРЕЖІ",.

Як вбачається з матеріалів справи, сторонами укладено Договір підряду, у п. 2.2. якого погодили порядок розрахунків. Так, відповідно до п.2.2. Договору розрахунки за цим Договором будуть здійснюватись шляхом перерахування авансового платежу, та остаточного розрахунку. Пунктом 2.2.2. Договору встановлено, що авансовий платіж здійснюється протягом 5 робочих днів після підписання цього Договору шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Підрядника у розмірі 30% від суми договору, що складає 81 247,40 грн.

Позивач на виконання умов Договору перерахував на поточний рахунок Відповідача 81 247,40 грн., що підтверджується платіжними дорученнями №2116673543 від 02.11.16р. на суму 73 858,94 грн. та №2116673620 від 02.11.16р. на суму 7 388,46 грн.

Пунктом 3.2. Договору визначено, що строки виконання Робіт, початок та закінчення Робіт/етапів Робіт визначаються Календарним графіком виконання Робіт (викладеного в редакції Додаткової угоди №1/ДС-001/21006-00 від 20.12.16р.), відповідно до якого, початок виконання Робіт - 01.12.16р., закінчення - 20.12.16р. однак Відповідач зобов'язання за Договором виконав не повністю, виконавши Роботи лише по 8 об'єктах, а по об'єкту: ПС "Христофорівська" Нікопольського РЕМ ПАТ "ДТЕК Дніпрообленерго" Роботи навіть не розпочато. Вартість Робіт за даним Об'єктом згідно з п.2.1.9. Договору, в редакції Додаткової угоди №3 ДС-003/21006-00 від 31.03.17р., становить 15 554,49 грн. відповідно, перерахована сума авансу за цим Об'єктом становить 4 666,35 грн.

Позивач неодноразово направляв листи на адресу Відповідача з вимогою повернення авансового платежу за невиконані Роботи по Об'єкту ПС "Христофорівська" Нікопольського РЕМ ПАТ "ДТЕК Дніпрообленерго" у розмірі 4 666,35 грн., які залишені Відповідачем без задоволення.

Перевіривши розрахунки Позивача, судом встановлено, що розрахунки проведено правильно.

З урахуванням викладеного, беручи до уваги, що Відповідач не надав доказів належного виконання договірних зобов'язань або своєчасного повернення суми авансового платежу, суд вважає що позов підлягає задоволенню, до стягнення належать 4 666,35 грн. - основного боргу, 1 074,86 грн. - пені, 326,64 грн. - штрафу, 42,00 грн. - інфляційні втрати.

Згідно зі ст. 129 ГПК України господарські витрати у справі слід покласти на Відповідача.

Керуючись ст. 2, 73, 74, 76, 77-79, 86, 91, 129, 233, 238, 240, 241 Господарського процесуального кодексу України, суд

В И Р І Ш И В:

Клопотання Публічного акціонерне товариство "ДТЕК Дніпрообленерго" про заміну найменування Позивача - Публічне акціонерне товариство "ДТЕК Дніпрообленерго" на Акціонерне товариство "ДТЕК ДНІПРОВСЬКІ ЕЛЕКТРОМЕРЕЖІ". - задовольнити.

Замінити найменування Позивача - Публічне акціонерне товариство "ДТЕК Дніпрообленерго" на Акціонерне товариство "ДТЕК ДНІПРОВСЬКІ ЕЛЕКТРОМЕРЕЖІ".

Позов Акціонерного товариства "ДТЕК ДНІПРОВСЬКІ ЕЛЕКТРОМЕРЕЖІ", 49107, м. Дніпро, шосе Запорізьке, 22 (код ЄДРПОУ 23359034) до Товариства з обмеженою відповідальністю "ТОРГСЕРВІС", 49018, м. Дніпро, вул. Гідропаркова, 1/198 (код ЄДРПОУ 32510642) про стягнення 6 109,85 грн. боргу за Договором підряду №21006-00 від 24.10.16р. задовольнити.

Стягнути з Товариства з обмеженою відповідальністю "ТОРГСЕРВІС", 49018, м.Дніпро, вул. Гідропаркова, 1/198 (код ЄДРПОУ 32510642) на користь Акціонерного товариства "ДТЕК ДНІПРОВСЬКІ ЕЛЕКТРОМЕРЕЖІ", 49107, м. Дніпро, шосе Запорізьке, 22 (код ЄДРПОУ 23359034) 4 666,35 грн. - основного боргу, 1 074,86 грн. - пені, 326,64 грн. - штрафу, 42,00 грн. - інфляційних втрат, 1 762,00 грн. - судового збору.

Видати наказ після набрання судовим рішенням законної сили.

Рішення господарського суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги, якщо апеляційну скаргу не було подано.

У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови суду апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.

Апеляційна скарга на рішення суду подається протягом двадцяти днів, з дня його проголошення. Оскільки в судовому засіданні проголошено лише вступну та резолютивну частини рішення суду, зазначений строк обчислюється з дня складення повного судового рішення.

Повне судове рішення складено 20.07.2018

Суддя С.Г.Юзіков

СудГосподарський суд Дніпропетровської області
Дата ухвалення рішення10.07.2018
Оприлюднено20.07.2018
Номер документу75396958
СудочинствоГосподарське

Судовий реєстр по справі —904/1394/18

Судовий наказ від 10.08.2018

Господарське

Господарський суд Дніпропетровської області

Юзіков Станіслав Георгійович

Рішення від 10.07.2018

Господарське

Господарський суд Дніпропетровської області

Юзіков Станіслав Георгійович

Ухвала від 13.06.2018

Господарське

Господарський суд Дніпропетровської області

Юзіков Станіслав Георгійович

Ухвала від 16.05.2018

Господарське

Господарський суд Дніпропетровської області

Юзіков Станіслав Георгійович

Ухвала від 18.04.2018

Господарське

Господарський суд Дніпропетровської області

Юзіков Станіслав Георгійович

Ухвала від 10.04.2018

Господарське

Господарський суд Дніпропетровської області

Юзіков Станіслав Георгійович

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні