Ухвала
від 23.07.2018 по справі 399/481/18
ОЛЕКСАНДРІЙСЬКИЙ МІСЬКРАЙОННИЙ СУД КІРОВОГРАДСЬКОЇ ОБЛАСТІ

Справа №: 399/481/18

провадження №: 1-кс/398/813/18

УХВАЛА

Іменем України

"23" липня 2018 р. Слідчий суддя Олександрійського міськрайонного суду Кіровоградської області ОСОБА_1 , за участі секретаря ОСОБА_2 , розглянувши клопотання заступника начальника відділення поліції начальника СВ Онуфріївського ВП Олександрійського ВП ГУНП в Кіровоградській області ОСОБА_3 у кримінальному провадженні, внесеному до Єдиного реєстру досудових розслідувань за №12018120100000133 від 28.03.2018 року про призначення судово-економічної експертизи,-

В С Т А Н О В И В :

Заступник начальника відділення начальника СВ Онуфріївського ВП Олександрійського ВП ГУНП в Кіровоградській області ОСОБА_3 звернувся до слідчого судді з клопотанням про призначення судово-економічної експертизи з метою з`ясування обставин, що мають значення для кримінального провадження, проведення якої доручити експертам Кіровоградського НДЕКЦ МВС України.

В обґрунтування клопотання слідчий зазначив, що ОСОБА_4 наказом начальника Управління праці та соціального захисту населення Онуфріївської районної державної адміністрації Кіровоградської області № 25-к від 08.10.2014 року призначена на посаду завідувача сектора виплати Управління праці та соціального захисту населення Онуфріївської районної державної адміністрації Кіровоградської області (далі - УПСЗН Онуфріївської РДА), із збереженням 13 рангу посадової особи місцевого самоврядування, що згідно п. 2 ч. 2 ст. 39 Закону України «Про державну службу» являється 13 рангом державного службовця, який віднесений до 6 категорії державних службовців.

Відповідно до ст.ст. 1, 2, 10, 24-26 Закону України «Про державну службу», примітки 1 до ст. 364 КК України, п. 1 Положення про управління праці та соціального захисту населення Онуфріївської РДА, затвердженого розпорядженням голови Онуфріївської РДА Кіровоградської області № 432-р від 28.08.2007 року, а також п.п. 1.1 посадової інструкції завідувача сектору виплати УПСЗН Онуфріївської РДА, затвердженої 08.10.2014 року начальником УПСЗН Онуфріївської РДА, ОСОБА_4 була наділена організаційно-розпорядчими і адміністративно-господарськими обов`язками, та маючи 13 ранг, 6 категорію державного службовця являлась представником влади тобто службовою особою уповноваженою на виконання функцій держави.

Відповідно до ст. 8 Закону України «Про державну службу», п. 9 розділу № 4 Положення про управління праці та соціального захисту населення Онуфріївської РДА від 28.08.2007 року, та розділу II «Завдання та обов`язки» посадової інструкції завідувача сектору виплати УПСЗН Онуфріївської РДА від 08.10.2014 року, ОСОБА_4 , зокрема, повинна була: забезпечувати надання відповідно до законодавства державної допомоги сім`ям з дітьми, соціальної допомоги малозабезпеченим сім`ям, інвалідам з дитинства та дітям-інвалідам, особам, які не мають права на пенсію, та інвалідам, а також інших видів державної допомоги; проводити нарахування державних соціальних допомог; готувати заявку на замовлення коштів та передавати до сектору бухгалтерського обліку та звітності; відправляти відомості нарахування у банки та поштове відділення; проводить звірку нарахованої суми з відомістю нарахувань по кожному виду допомоги, в тому числі субсидій; здійснювати формування виплатний документів; готувати звітність у фінансове управління та департамент соціального захисту; готувати бухгалтерські та статистичні звіти.

При цьому відповідно до п. 12 ч. 1 ст. 7 Закону України «Про державну службу», п.п. 5.1, 5.2 Положення про управління праці та соціального захисту населення Онуфріївської РДА від 28.08.2007 року, розділу № 3 посадової інструкції завідувача сектору виплати УПСЗН Онуфріївської РДА від 08.10.2014 року, ОСОБА_4 , зокрема, мала право: отримувати від державних органів, підприємств, установ та організацій, органів місцевого самоврядування необхідної інформації з питань, що належать до його повноважень, у випадках, встановлених законом, здійснювати контроль за наданням інвалідам, ветеранів війни та праці, сім`ям загиблих військовослужбовців, сім`ям з дітьми, іншим громадянам пільг, установлених законодавством; здійснювати контроль за додержанням підприємствами, установами та організаціями всіх форм власності встановленого порядку оформлення документів (у тому числі їх достовірності) для призначення допомоги; запитувати за згодою свого керівництва та отримувати від посадових осіб, інших органів виконавчої влади інформацію, необхідну для виконання службових обов`язків; вносити на розгляд начальнику відділу пропозиції щодо вдосконалення роботи сектору виплати.

Вона ж, наказом начальника управління праці та соціального захисту населення Онуфріївської районної державної адміністрації Кіровоградської області № 28-к від 19.05.2016 року призначена на посаду начальника відділу бухгалтерського обліку та звітності, головного бухгалтера Управління праці та соціального захисту населення Онуфріївської районної державної адміністрації. Наказом начальника УПСЗН Онуфріївської РДА № 51-к від 23.08.2016 року ОСОБА_4 затверджено 6 ранг державного службовця згідно ст. 39 Закону України «Про державну службу».

Відповідно до ст.ст. 1, 2, 10, 24-26 Закону України «Про державну службу», примітки 1 до ст, 364 КК України, п. 1 Положення про управління праці та соціального захисту населення Онуфріївської РДА, затвердженого розпорядженням голови Онуфріївської РДА Кіровоградської області № 432-р від 28.08.2007 року, а також п.п. 1.7 посадової інструкції начальника відділу виплати соціальних допомог, обліку та звітності, головного бухгалтера УПСЗН Онуфріївської РДА, затвердженої 19.05.2016 року начальником УПСЗН Онуфріївської РДА, ОСОБА_4 була наділена організаційно-розпорядчими і адміністративно-господарськими обов`язками, отже маючи 6 ранг та категорію «Б» державного службовця являлась представником влади, службовою особою уповноваженою на виконання функцій держави.

Відповідно до ст. 8 Закону України «Про державну службу», п. 9 розділу № 4 Положення про управління праці та соціального захисту населення Онуфріївської РДА від 28.08.2007 року, та розділу II «Завдання га обов`язки» посадової інструкції начальника відділу виплати соціальних допомог, обліку та звітності, головного бухгалтера УПСЗН Онуфріївської РДА, ОСОБА_4 , зокрема, повинна була: забезпечувати надання відповідно до законодавства державної допомоги сім`ям з дітьми, державної соціальної допомоги малозабезпеченим сім`ям, інвалідам з дитинства та дітям-інвалідам, особам, які не мають права на пенсію, та інвалідам, а також інших видів державної допомоги; організовує роботу відділу, забезпечує виконання завдань, покладених на відділ, відповідно до Положення про відділ, затверджено наказом начальника управління; за необхідності готує проекти змін і доповнень до Положення про відділ, в тому числі щодо визначення оптимальної структури відділу та чисельності її працівників з обґрунтуванням необхідності зазначених змін і доповнень, подає проектів цих документів на розгляд начальнику управління; розподіляє завдання та обов`язки між працівниками відділу, розробляє проекти посадових інструкцій працівників відділу, за необхідності готує проекти змін і доповнень до посадових інструкцій, з обґрунтуванням необхідності змін і доповнень, після погодження з головним спеціалістом з питань персоналу управління, подає проекти цих документів на затвердження начальнику управління; контролює дотримання працівниками відділу правил внутрішнього трудового розпорядку; складає графік відпусток працівників відділу; контролює: відображення господарських операцій на рахунках бухгалтерського обліку; дотримання працівниками відділу та інших підрозділів організації порядку оформлення та обліку первинних документів, вимог законодавства щодо списання (передачі) рухомого та нерухомого майна; належне оформлення матеріалів щодо нестач грошових коштів та майна, псування активів, належне проведення розрахунків при оплаті товарів, робіт та послуг, відповідність перерахованих коштів обсягам виконаних робіт, придбаних товарів чи наданих послуг згідно з умовами укладених договорів; стан погашення та списання дебіторської заборгованості відповідно до законодавства; на основі даних бухгалтерського обліку забезпечує складання фінансової звітності організації та подання її визначеним користувачам у встановлені строки; погоджує кандидатури працівників організації, яким надається право складати та підписувати первинні документи щодо проведення господарських операцій, пов`язаних з випуском (витрачанням) грошових коштів, документів, товарно-матеріальних цінностей, нематеріальних активів та іншого майна; забезпечує взаємодію з банківськими установами з питань розміщення фінансових коштів організації; підписує документи, які є підставою для: перерахування податків і зборів (обов`язкових платежів), приймання і видачі грошових коштів, оприбуткування та списання рухомого і нерухомого майна, проведення інших господарських операцій; контролює підготовку та подання звітів, які передбачають підпис головного бухгалтера, відповідно до нормативних актів, затверджених форм та інструкцій; погоджує документи, пов`язані з витрачанням фонду заробітної плати, встановленням посадових окладів, надбавок, доплат, виплат премій працівникам; забезпечує перевірку стану бухгалтерського обліку у відокремлених підрозділах організації (філії, представництва, відділення); контролює дотримання працівниками бухгалтерії законодавства у сфері захисту персональних даних, у тому числі щодо нерозголошення персональних даних фізичних осіб, що стали відомі під час виконання посадових обов`язків, повідомлення контрагентів - фізичних осіб про мету обробки персональних даних, права у сфері захисту персональних даних осіб, яким передаються дані.

При цьому відповідно до п. 12 ч. 1 ст. 7 Закону України «Про державну службу», п.п. 5.1, 5.2 Положення про управління праці та соціального захисту населення Онуфріївської РДА від 28.08.2007 року, розділу № 3 посадової інструкції начальника відділу виплати соціальних допомог, обліку та звітності, головного бухгалтера УПСЗН Онуфріївської РДА, ОСОБА_4 , зокрема, мала право: отримувати від державних органів, підприємств, установ та організацій, органів місцевого самоврядування необхідної інформації з питань, що належать до його повноважень, у випадках, встановлених законом; діяти від імені бухгалтерії організації, представляти інтереси з господарсько-фінансових питань у взаємовідносинах зі структурними підрозділами та іншими організаціями; самостійно вести листування зі структурними підрозділами організації, а також з іншими організаціями з питань, що належать до компетенції бухгалтерії та не вимагають рішення начальника управління; отримувати від працівників та керівників інших структурних підрозділів організації інформацію та документи, необхідні для виконання посадових обов`язків; відмовляти у прийнятті до обліку документів, підготовлених з порушенням встановлених вимог, а також документів щодо господарських операцій, які проводяться з порушенням законодавства.

Проте, ОСОБА_4 , перебуваючи на посаді завідувача сектору виплати УПСЗН Онуфріївської РДА, а з 19.05.2016 року на посаді начальника відділу бухгалтерського обліку та звітності, головного бухгалтера УПСЗН Онуфріївської РДА, являючись службовою особою та представником влади, переслідуючи мету наживи шляхом незаконного збагачення, в січні 2015 року вирішила використати своє службове становище з метою заволодіння коштами Державного бюджету України, що виділялись у вигляді субвенцій до місцевих бюджетів для виплат державних допомог інвалідам та державних соціальних допомог малозабезпеченим сім`ям, а також заволодіння та розтрати бюджетних коштів, виділених на виплату заробітної плати працівникам УПСЗН Онуфріївської РДА.

Так, ОСОБА_4 , перебуваючи на вищевказаних посадах достовірно знала, що в УПСЗН Онуфріївської РДА, у порядку, передбаченому діючим законодавством сформовано особові справи на громадян ОСОБА_5 , ОСОБА_6 , ОСОБА_7 , ОСОБА_8 та ОСОБА_9 , як особам, які мають право на отримання державної соціальної допомоги. При цьому, рішеннями начальника УПСЗН Онуфріївської РДА вказаним особам чітко визначено розміри щомісячних виплат вказаної допомоги. Крім того, за обсягами службових повноважень ОСОБА_4 було відомо, що у разі невиплати (з різних причин) громадянам соціальної допомоги за попередній місяць, у наступному місяці формується додаткова відомість (список), за якою даним особам нараховується та виплачується заборгована сума виплат.

Прагнучи досягнути вказаної злочинної мети, спрямованої на незаконне збагачення, незважаючи на отримання вказаними особами в попередньому звітному періоді державної соціальної допомоги в повному обсязі, в особистих інтересах використала право службового доступу до програмно-технологічного комплексу «Автоматизована система обробки пенсій і допомоги» (далі - ПТК «АСОПД/КОМТЕХ»), законодавче обґрунтування використання якого в органах праці та соціального захисту визначене у постанові Кабінету Міністрів України від 11.04.2002 року №497 «Про забезпечення виконання функцій з призначення і виплати пенсій органами Пенсійного фонду». А саме, в період часу з лютого 2015 року по вересень 2017 року ОСОБА_4 , перебуваючи в приміщенні свого службового кабінету УПСЗН Онуфріївської РДА, що по вул. 40 років Перемоги, 37 в сел. Онуфріївка Кіровоградської області, досконало знаючи принцип роботи ПТК «АСОПД/КОМТЕХ», зокрема механізм формування в електронному вигляді бази даних одержувачів допомог, формування розрахунку розміру і визначення термінів надання конкретних видів державних допомог, а також будучи обізнаною у тому, що формування виплатних документів - списків та додаткових списків на поточні рахунки в «Приватбанк», здійснюється ПТК щомісячно після введення до його бази необхідних установчих даних щодо одержувача, за допомогою службового комп`ютеру, приєднаного до електронної мережі УПСЗН Онуфріївської РДА, використовуючи загальний код доступу, увійшла до ПТК «АСОПД/КОМТЕХ», та зловживаючи своїм службовим становищем, безпідставно внесла відомості до додаткових списків на поточні рахунки в «Приватбанк» ПТК «АСОПД/КОМТЕХ», про необхідність виплати малозабезпеченим сім`ям ОСОБА_7 , ОСОБА_8 , ОСОБА_6 , ОСОБА_5 та ОСОБА_9 державної соціальної допомоги за попередній місяць, а саме: ОСОБА_5 в квітні 2015 року - 2 422 грн. 35 коп., в липні 2015 року - 1589 грн. 52 коп., у жовтні 2015 року - 1907 грн. 37 коп., у грудні 2015 року - 1 907 грн. 37 коп., в січні 2017 року - 1624 грн. 76 коп., в квітні 2016 року - 3 249 грн. 52 коп., в вересні 2016 року - 2 167 грн. 99 коп., в квітні 2017 року - 2 449 грн., у вересні 2017 року -2 574 грн. 85 коп.; ОСОБА_6 : в лютому 2015 року - 1 880 грн. 12 коп., в квітні 2015 року - 2 380 грн. 12 коп., в липні 2015 року - 1976 грн. 70 коп., в жовтні 2015 року -2 384 грн. 27 коп., в грудні 2015 року - 2 384 грн. 27 коп., в січні 2017 року - 2 315 грн. 54 коп., в березні 2016 року - 2 315 грн. 54 коп., в квітні 2016 року - 2 315 грн. 54 коп., у вересні 2016 року - 1 788 грн. 93 коп., у вересні 2017 року - 2 345 грн. 26 коп.; ОСОБА_7 : в лютому 2015 року - 2019 грн. 44 коп., в квітні 2015 року - 2 269 грн. 44 коп., в серпні 2015 року - 1 857 грн. 22 коп., в грудні 2015 року - 2 300 грн. 07 коп., в лютому 2016 року - 1 660 грн. 53 коп., в квітні 2016 року - 1 660 грн. 53 коп.; ОСОБА_8 : в лютому 2015 року - 1 512 грн. 97 коп., в серпні 2015 року - 1060 грн. 11 коп., в жовтні 2015 року - 1 411 грн. 56 коп.; ОСОБА_9 : у вересні 2016 року - 1513 грн. 70 коп.

Наслідком таких протиправних дій ОСОБА_4 стало формування та подання до Онуфріївського відділення ПАТ КБ «ПриватБанк» в електронному та роздрукованому виді вищевказаних додаткових списків із завідомо неправдивими відомостями про нарахування ОСОБА_6 ,, ОСОБА_7 , ОСОБА_5 , ОСОБА_8 та ОСОБА_9 державної соціальної допомоги, на підставі яких службові особи ПАТ КБ «ПриватБанк» провели зарахування державної допомоги у вказаному розмірі на поточні рахунки: ОСОБА_6 - № НОМЕР_1 , ОСОБА_5 - № НОМЕР_2 , ОСОБА_7 - № НОМЕР_3 , ОСОБА_8 -№ НОМЕР_4 та ОСОБА_9 - № НОМЕР_5 відкриті на ім`я вказаних осіб в ПАТ КБ «ПриватБанк».

В подальшому, при особистих зустрічах ОСОБА_4 із ОСОБА_6 , ОСОБА_5 , ОСОБА_7 , ОСОБА_8 та ОСОБА_9 останні, не будучи обізнаними про злочинність діяння ОСОБА_4 , будучи введеними нею в оману щодо протиправності її дій, передали ОСОБА_4 незаконно виплачену їм державну соціальну допомогу в розмірі: ОСОБА_6 - 22 086 грн. 29 коп., ОСОБА_5 -19 892 грн. 73 коп., ОСОБА_7 - 11 767 грн. 23 коп., ОСОБА_8 - 3 984 грн. 64 коп., ОСОБА_9 - 1 513 грн. 70 коп., якими ОСОБА_4 розпорядилася на власний розсуд, завдавши Державному бюджету України матеріальну шкоду на загальну суму 59244 грн. 59 коп.

Своїми умисними діями ОСОБА_10 здійснила привласнення чужого майна, шляхом зловживання службовою особою своїм службовим становищем, чим вчинила кримінальне правопорушення, передбачене ч. 2 ст. 191 КК України.

Крім того, вона ж, перебуваючи з 19.05.2016 року на посаді начальника відділу бухгалтерського обліку та звітності, головного бухгалтера УПСЗН Онуфріївської РДА, використовуючи вищевказані службові обов`язки ОСОБА_4 , діючи умисно та з корисливих мотивів, з метою протиправного особистого збагачення, зловживаючи своїм службовим становищем, повторно заволоділа чужим майном - коштами Державного бюджету України, при наступних обставинах.

Так, приблизно на початку листопада 2016 року у ОСОБА_4 виник злочинний умисел направлений на заволодіння чужим майном - коштами Державного бюджету України шляхом перерахування на свій картковий рахунок надлишкових грошових коштів, які залишалися після нарахування заробітної плати працівникам УПСЗН Онуфріївської РДА.

Так, реалізуючи свій злочинний намір ОСОБА_4 , у період з листопада 2016 року по грудень 2017 року, в денний час, перебуваючи в своєму робочому кабінеті за адресою: Кіровоградська область, сел. Онуфріївка, вул. 40 років Перемоги, 37 діючи умисно, з корисливих мотивів, використовуючи своє службове становище, маючи доступ для формування відомостей нарахування коштів (заробітної плати та авансів) на карткові рахунки співробітників в системі віддаленого керування банківським рахунком «Клієнт-Банк», під час перерахування загальної суми грошових коштів для виплати заробітної плати працівникам УПСЗН Онуфріївської РДА, вносила недостовірні дані до електронних платіжних доручень та електронних відомостей нарахування коштів (заробітної плати та авансів) на карткові рахунки співробітників про розмір грошових коштів, який потрібно перерахувати на карткові рахунки працівників. При цьому з метою уникнення викриття вказаних протиправних дій ОСОБА_4 відомості нарахування коштів (заробітної плати та авансів) на карткові рахунки співробітників не підписувала у директора УПСЗН Онуфріївської РДА.

Підроблені відомості та доручення вона в електронному вигляді надавала до банківської установи - Онуфріївського відділення Публічного акціонерного товариства «Райффайзен банк Аваль» (далі Онуфріївське відділення ПАТ «Райффайзен банк Аваль») за адресою: Кіровоградська область, сел. Онуфріївка, вул. 40 років Перемоги, 45. На підставі наданих нею, підроблених відомостей та доручень, працівниками Онуфріївського відділення ПАТ «Райффайзен банк Аваль» перераховано на належний їй картковий рахунок № НОМЕР_6 , окрім нарахованої їй заробітної плати та авансів, надлишкові грошові кошти, а саме: за листопад 2016 року - 3000 грн. авансу; лютий 2017 року - 2 348 грн. заробітної плати та авансу; липень 2017 року - 800 грн. заробітної плати; серпень 2017 року - 1 874 грн. заробітної плати та авансу; листопад 2017 року - 1 500 грн. заробітної плати; грудень 2017 року - 3 220 грн. заробітної плати, а всього на загальну суму 12 742 грн. 36 коп., якими ОСОБА_4 в подальшому повторно заволоділа та розпорядилася на власний розсуд.

Своїми умисними діями ОСОБА_4 повторно здійснила привласнення чужого майна, яке перебувало в її віданні, шляхом зловживання службовою особою своїм службовим становищем, чим вчинила кримінальне правопорушення, передбачене ч. 3 ст. 191 КК України.

Вона ж, перебуваючи на вищевказаній посаді, діючи умисно та з корисливих мотивів в особистих інтересах з метою уникнення витрат, зловживаючи своїм службовим становищем повторно здійснила розтрату чужого майна - коштів Державного бюджету України, при наступних обставинах:

Постановою в.о. начальника Онуфріївського ВДВС ГТУЮ у Кіровоградській області (далі - ВДВС) ОСОБА_11 від 10.08.2016 року при примусовому виконанні виконавчого листа № 399/249/14-ц, виданого Онуфріївським районним судом Кіровоградської області 26.05.2014 року та постанови виданої ВДВС Онуфріївського РУЮ (далі-виконавчі документи) про стягнення з ОСОБА_4 на користь ПАТ КБ «ПриватБанк» боргу в сумі 16 050 грн. 45 коп. та на користь держави виконавчого збору в сумі 1 605 грн. 05 коп., а всього до стягнення 17 655 грн. 50 коп., постановлено звернути стягнення на дохід ОСОБА_4 ; проводити щомісячне утримання з доходу ОСОБА_4 після утримання обов`язкових платежів в розмірі 20% до погашення боргу в сумі 17 655 грн. 50 коп.: утримані із доходу кошти переказувати на депозитний рахунок № 37312001003949, МФО 820172, код 34565384, банк отримувача: Державна казначейська служба України, м. Київ, отримувач: Онуфріївський РВДВС ГТУЮ у Кіровоградській області.

Приблизно в квітні 2017 року у ОСОБА_4 з метою уникнення витрат та погашення наявної у неї заборгованості перед ПАТ КБ «ПриватБанк» та державою в особі Державної казначейської служби України виник злочинний умисел, направлений на розтрату чужого майна - грошових коштів Державного бюджету України, які виділялися до фонду заробітної плати УПСЗН Онуфріївської РДА, шляхом безпідставного перерахування частини вказаних грошових коштів на депозитний рахунок № 37312001003949, МФО 820172, код 34565384, банк отримувача: Державна казначейська служба України, м. Київ, отримувач: Онуфріївський РВДВС ГТУЮ у Кіровоградській області.

З метою реалізації свого злочинного умислу, ОСОБА_4 вирішила утримувати грошові кошти не із нарахованої їй заробітної плати та авансу за поточний місяць, а із загального фонду заробітної плати УПСЗН Онуфріївської РДА. Такий спосіб вона вирішила для себе найкращим, оскільки лише складала та подавала розрахункову відомість УПСЗН Онуфріївської РДА за поточний місяць, що давало їй можливість вчиняти вказані злочинні дії на протязі тривалого терміну часу.

Так, реалізуючи свій злочинний намір ОСОБА_4 , у період з квітня по жовтень 2017 року в денний час, перебуваючи в своєму робочому кабінеті за адресою: Кіровоградська область, сел. Онуфріївка, вул. 40 років Перемоги, 37, діючи умисно, повторно, використовуючи своє службове становище, на виконання вищевказаних виконавчих документів, в квітні 2017 року платіжним дорученням № 735 від 26.04.2017 року, в липні 2017 року платіжним дорученням № 1405 від 26.07.2017 року та в жовтні 2017 року платіжним дорученням № 1935 від 26.10.2017 року, на депозитний рахунок № 37312001003949, МФО 820172, код 34565384, банк отримувача: Державна казначейська служба України, м. Київ, отримувач: Онуфріївський РВДВС ГТУЮ у Кіровоградській області із фонду заробітної плати УПСЗН Онуфріївської РДА здійснила перерахунок грошових коштів Державного бюджету України в сумі: за квітень 2017 року - 800 грн., за липень 2017 року - 1200 грн., у жовтні 2017 року -920 грн., а всього на загальну суму 2 920 грн.

Своїми умисними діями ОСОБА_4 повторно вчинила розтрату чужого майна, шляхом зловживання службовою особою своїм службовим становищем, чим вчинила кримінальне правопорушення, передбачене ч. 3 ст. 191 КК України.

З посиланням на викладені обставини слідчим зазначається про необхідність проведення зазначеної експертизи.

Заступник начальника відділення поліції начальник СВ Онуфріївського ВП Олександрійського ВП ГУНП в Кіровоградській області ОСОБА_3 в судове засідання не з`явився, про розгляд клопотання повідомлений належним чином, надіслав заяву про розгляд справи у його відсутність, клопотання підтримав.

Неприбуття слідчого в судове засідання не перешкоджає розгляду клопотання.

Дослідивши надані стороною кримінального провадження матеріали клопотання, слідчий суддя приходить до наступних висновків.

Відповідно до ч. 1 ст.242КПК України експертиза проводиться експертною установою, експертом або експертами, за дорученням слідчого судді чи суду, наданим за клопотанням сторони кримінального провадження або, якщо для з`ясування обставин, що мають значення для кримінального провадження, необхідні спеціальні знання. Не допускається проведення експертизи для з`ясування питань права.

Нормами статті 243КПК передбачено, що експерт залучається за наявності підстав для проведення експертизи за дорученням слідчого судді чи суду, наданим за клопотанням сторони кримінального провадження.

Згідно ч.1, 6 ст.244КПК України уразі якщо для з`ясування обставин, що мають значення для кримінального провадження, необхідні спеціальні знання, сторони кримінального провадження мають право звернутися з клопотанням про проведення експертизи до слідчого судді.

Слідчий суддя задовольняє клопотання, якщо особа, яка звернулася з відповідним клопотанням, доведе, що для вирішення питань, що мають істотне значення для кримінального провадження, необхідне залучення експерта.

Слідчий суддя самостійно визначає експерта, якого необхідно залучити, або експертну установу, якій необхідно доручити проведення експертизи.

До ухвали слідчого судді про доручення проведення експертизи включаються запитання, поставлені експертові особою, яка звернулася з відповідним клопотанням.

Приймаючи до уваги вищевикладене, враховуючи те, що для з`ясування обставин, що мають значення для кримінального провадження, необхідні спеціальні знання, вважаю за необхідне клопотання слідчого про призначення судово-економічної експертизи по матеріалам досудового розслідування задовольнити. Проведення вказаної експертизи доручити експертам Кіровоградського НДЕКЦ МВС України.

Керуючись ст. ст. 242, 243, 244 КПК України, слідчий суддя,-

П О С Т А Н О В И В:

Клопотання заступника начальника відділення поліції начальника СВ Онуфріївського ВП Олександрійського ВП ГУНП в Кіровоградській області ОСОБА_3 у кримінальному провадженні, внесеному до Єдиного реєстру досудових розслідувань за №12018120100000133 від 28.03.2018 року про призначення судово-економічної експертизи задовольнити.

Призначити судово-економічнуекспертизу за спеціальністю 1. (Експертиза документів бухгалтерського, податкового обліку і звітності), проведення якої доручити експертам Кіровоградського НДЕКЦ МВС України.

На вирішення експерта поставити наступні питання:

1) Чи підтверджується документально безпідставне нарахування державної соціальної допомоги малозабезпеченій сім`ї ОСОБА_5 в квітні 2015 року - на 2 422 грн. 35 коп., в липні 2015 року - на 1589 грн. 52 коп., у жовтні 2015 року - на 1907 грн. 37 коп., у грудні 2015 року - на 1 907 грн. 37 коп., в січні 2017 року - на 1624 грн. 76 коп., в квітні 2016 року - на 3 249 грн. 52 коп., в вересні 2016 року - на 2 167 грн. 99 коп., в квітні 2017 року - на 2 449 грн., у вересні 2017 року - на 2 574 грн. 85 коп.?

2) Чи підтверджується документально безпідставне нарахування державної соціальної допомоги малозабезпеченій сім`ї ОСОБА_6 : в лютому 2015 року - на 1 880 грн. 12 коп., в квітні 2015 року - на 2 380 грн. 12 коп., в липні 2015 року - на 1976 грн. 70 коп., в жовтні 2015 року - на 2 384 грн. 27 коп., в грудні 2015 року - на 2 384 грн. 27 коп., в січні 2017 року - на 2 315 грн. 54 коп., в березні 2016 року - на 2 315 грн. 54 коп., в квітні 2016 року - на 2 315 грн. 54 коп., у вересні 2016 року - на 1 788 грн. 93 коп., у вересні 2017 року - на 2 345 грн. 26 коп.?

3) Чи підтверджується документально безпідставне нарахування державної соціальної допомоги малозабезпеченій сім`ї ОСОБА_7 : в лютому 2015 року - на 2019 грн. 44 коп., в квітні 2015 року - на 2 269 грн. 44 коп.. в серпні 2015 року - на 1 857 грн. 22 коп., в грудні 2015 року - на 2 300 грн. 07 коп., в лютому 2016 року - на 1 660 грн. 53 коп., в квітні 2016 року - на 1 660 грн. 53 коп.?

4) Чи підтверджується документально безпідставне нарахування державної соціальної допомоги малозабезпеченій сім`ї ОСОБА_8 : в лютому 2015 року - на 1 512 грн. 97 коп., в серпні 2015 року - на 1 060 грн. 11 коп., в жовтні 2015 року - на 1 411 грн. 56 коп.?

5) Чи підтверджується документально безпідставне нарахування державної соціальної допомоги малозабезпеченій сім`ї ОСОБА_9 : у вересні 2016 року - на 1513 грн. 70 коп.?

6). Чи підтверджується документально безпідставне завищення нарахованої заробітної плати начальнику відділу бухгалтерського обліку та звітності, головному бухгалтеру Управління праці та соціального захисту населення Онуфріївської районної державної адміністрації Кіровоградської області ОСОБА_4 та перерахування на належний їй картковий рахунок № НОМЕР_6 , відкритий в ПАТ «Райффайзен банк Аваль» окрім нарахованої їй заробітної плати та авансів, надлишкових грошових коштів, а саме: за листопад 2016 року - 3000 грн. авансу; лютий 2017 року - 2 348 грн. заробітної плати та авансу; липень 2017 року - 800 грн. заробітної плати; серпень 2017 року - 1 874 грн. заробітної плати та авансу; листопад 2017 року - 1 500 грн. заробітної плати; грудень 2017 року - 3 220 грн.?

7) Чи підтверджується документально безпідставне відрахування із фонду заробітної плати Управління праці та соціального захисту населення Онуфріївської районної державної адміністрації Кіровоградської області на депозитний рахунок № 37312001003949, МФО 820172, код 34565384, банк отримувача: Державна казначейська служба України, м. Київ, отримувач: Онуфріївський РВДВС ГТУЮ у Кіровоградській області грошових коштів в сумі: за квітень 2017 року - 800 грн., за липень 2017 року - 1200 грн., у жовтні 2017 року - 920 грн., що не були утримані із заробітної плати начальника відділу бухгалтерського обліку та звітності, головного бухгалтера Управління праці та соціального захисту населення Онуфріївської районної державної адміністрації Кіровоградської області ОСОБА_4 згідно постанови в.о. начальника Онуфріївського ВДВС ГТУЮ у Кіровоградській області ОСОБА_11 від 10.08.2016 року при примусовому виконанні виконавчого листа № 399/249/14-ц, виданого Онуфріївським районним судом Кіровоградської області 26.05.2014 року та постанови виданої ВДВС Онуфріївського РУЮ про стягнення з ОСОБА_4 на користь ПАТ КБ «ПриватБанк» боргу в сумі 16 050 грн. 45 коп. та на користь держави виконавчого збору в сумі 1 605 грн. 05 коп.?

Для вирішення поставлених питань надати в розпорядження експертів матеріали кримінального провадження №12018120100000133 від 28.03.2018 року.

Попередити експертів про кримінальну відповідальність, передбачену ст.ст. 384, 385 КК України.

Висновок експерта за результатами проведення даної судово-економічної експертизи надати доОнуфріївського ВП Олександрійського ВП ГУНП в Кіровоградській області.

Ухвала оскарженню не підлягає.

Слідчий суддя

Дата ухвалення рішення23.07.2018
Оприлюднено24.02.2023

Судовий реєстр по справі —399/481/18

Ухвала від 30.07.2018

Кримінальне

Олександрійський міськрайонний суд Кіровоградської області

Коліуш Г. В.

Ухвала від 23.07.2018

Кримінальне

Олександрійський міськрайонний суд Кіровоградської області

Голосеніна Т. В.

Ухвала від 13.07.2018

Кримінальне

Апеляційний суд Кіровоградської області

Широкоряд Р. В.

Ухвала від 06.07.2018

Кримінальне

Апеляційний суд Кіровоградської області

Кабанова В. В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмТелеграмВайберВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні