Рішення
від 23.07.2018 по справі 810/2502/18
КИЇВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

КИЇВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Р І Ш Е Н Н Я

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

23 липня 2018 року справа № 810/2502/18

Суддя Київського окружного адміністративного суду Лисенко В.І., розглянувши у порядку письмового провадження адміністративну справу за позовом ОСОБА_1 до Іванківської районної державної адміністрації Київської області, 3-тя особа: Святошинська районна в місті Києві державна адміністрація про зобов'язання вчинити певні дії,

в с т а н о в и в:

До Київського окружного адміністративного суду звернулась ОСОБА_1 (далі - позивач) з позовом до Іванківської районної державної адміністрації Київської області (далі - відповідач), у якому просить зобов`язати відповідача взяти на реєстраційний облік Товариство з обмеженою відповідальністю "УПРАВЛІННЯ ЕНЕРГІЄЮ З БІОМАСИ, код ЄДРПОУ 40257344, на підставі документів, що містяться в електронному вигляді в Єдиному державному реєстрі у зв`язку із втратою реєстраційної справи у паперовому вигляді.

Позовні вимоги обґрунтовані тим, що відповідачем неправомірно не взято на реєстраційний облік ТОВ УПРАВЛІННЯ ЕНЕРГІЄЮ З БІОМАСИ , на підставі документів, які містяться в електронному вигляді в Єдиному державному реєстрі, у зв'язку з втратою реєстраційної справи, яка була направлена Святошинською в місті Києві державною адміністрацією на адресу відповідача через засоби поштового зв'язку.

Відповідач проти позову заперечував, надав до суду письмовий відзив, у якому просив відмовити у задоволенні позову, посилаючись на те, що позивач дійшов хибної думки, покладаючи всю відповідальність про відсутність паперової справи ТОВ УПРАВЛІННЯ ЕНЕРГІЄЮ З БІОМАСИ на відповідача, як отримувача, оскільки до моменту взяття справи на облік відповідальність лежить на відправнику. Крім того, зазначив, що позивач, як керівник та засновник ТОВ УПРАВЛІННЯ ЕНЕРГІЄЮ З БІОМАСИ , могла та мала можливість протягом року з моменту здійснення реєстраційних дій дізнатися про місце зберігання паперової реєстраційної справи шляхом доступу до відкритих даних ЄДР на сайті Міністерства юстиції України, однак, цього не зробила. Отже, підстав для постановки на облік реєстраційної справи у відповідача не має, а питання стосовно проведення подальших дій стосовно розшуку чи інших дій потрібно з'ясовувати у третьої особи.

23 травня 2018 року ухвалою судді Київського окружного адміністративного суду відкрито спрощене провадження в адміністративній справі з проведенням судового засідання.

Даною ухвалою було залучено до участі у справі третю особу - Святошинську районну в місті Києві державну адміністрацію (далі - третя особа).

10 липня 2018 року сторони у судове засідання не прибули, повідомленні належним чином.

Водночас, матеріали справи містять клопотання представників позивача та відповідача про розгляд справи без їх участі в порядку письмового провадження.

Відповідно до вимог частини дев`ятої статті 205 Кодексу адміністративного судочинства України якщо немає перешкод для розгляду справи у судовому засіданні, визначених цією статтею, але всі учасники справи не з'явилися у судове засідання, хоча і були належним чином повідомлені про дату, час і місце судового розгляду, суд має право розглянути справу у письмовому провадженні у разі відсутності потреби заслухати свідка чи експерта.

За таких обставин, 10 липня 2018 року, суд ухвалив розгляд адміністративної справи № 810/2502/18 здійснювати в порядку письмового провадження.

Розглянувши подані документи і матеріали, всебічно і повно з'ясувавши усі фактичні обставини справи, на яких ґрунтується позов, об'єктивно оцінивши докази, які мають юридичне значення для розгляду справи і вирішення спору по суті, суд встановив наступне.

Як убачається, із матеріалів справи, ТОВ УПРАВЛІННЯ ЕНЕРГІЄЮ З БІОМАСИ 05.02.2016 зареєстровано як юридичну особу, що підтверджується Витягом з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань. Відповідно до даного витягу керівником підприємства являється - позивач (а.с. 15-20).

18.11.2016 проведено державну реєстрацію зміни місцезнаходження ТОВ УПРАВЛІННЯ ЕНЕРГІЄЮ З БІОМАСИ , а саме на: 07201, Київська область, Іванківський район, смт. Іванків, вул. Розважівська, буд. 192, літ. А4, що підтверджується Витягом з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань. Відповідно до даного витягу керівником підприємства являється - позивач (а.с. 15-20).

03.01.2017 ТОВ УПРАВЛІННЯ ЕНЕРГІЄЮ З БІОМАСИ було знято з обліку Святошинською районної в місті Києві державної адміністрації у зв'язку з проведенням вищезазначеної державної реєстрації зміни місцезнаходження товариства.

Наприкінці листопада 2017 р. за інформацією з Витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань позивачу стало відомо, що ТОВ УПРАВЛІННЯ ЕНЕРГІЄЮ З БІОМАСИ не взято на облік відповідачам. Крім того, у графі Місцезнаходження реєстраційної справи зазначено - Святошинська районна в місті Києві державна адміністрація.

24.11.2017 позивачем на ім'я начальника відділення Укрпошти № 03115 надіслано заяву, в якій він просив розшукати рекомендований лист № 0311512073854, відправлений 12.01.2017 третьою особою з документами, за наступною адресою: Київська область, смт. Іванків на ім'я відповідача (а.с. 24).

Листом Укрпошти № 1853-Г-12509 від 15.12.2017 було повідомлено позивача, що надання послуг поштового зв'язку проводиться об'єктами поштового зв'язку Укрпошти згідно з вимогами Правил надання послуг поштового зв'язку, затверджених Постановою КМУ від 05.03.2009 р. № 270. Згідно п.п. 121, 122 Правил, заяви щодо розшуку внутрішніх реєстрованих поштових відправлень приймаються протягом шести місяців з дня прийняття їх до пересилання та, відповідно, до п. 128 Правил, не розглядаються, коли минув установлений для прийняття справ строк. Враховуючи, що минув установлений законодавством строк, провести перевірку пересилання рекомендованого листа № 0311512073854, поданого 12.01.2017 р., про який йдеться у заяві, не надається можливим (а.с. 25).

19.01.2018 на ім'я Голови Іванківської районної державної адміністрації Київської області надійшла заява директора ТОВ УПРАВЛІННЯ ЕНЕРГІЄЮ З БІОМАСИ , в якій він просить поставити на реєстраційний облік ТОВ УПРАВЛІННЯ ЕНЕРГІЄЮ З БІОМАСИ , код 40257344 за статутними документами, що знаходяться в електронному вигляді. Так як паперові носії з документами підприємства, що були надіслані на адресу відповідача Святошинською районною в місті Києві державною адміністрацією, на адресу відповідача не надійшли. Крім того, до даної заяви були додані наступні додатки: копія листа на ім'я начальника відділення Укрпошти № 03115 та копія листа № 1853-Г-12509 від 15.12.2017 ( а.с. 27).

На дану заяву, 14.02.2018 відповідачем надано лист-відповідь № 07-21-747, яким було відмовлено взяти на реєстраційний облік ТОВ УПРАВЛІННЯ ЕНЕРГІЄЮ З БІОМАСИ за статутними документами, що знаходяться в електронному вигляді в Єдиному державному реєстрі. У вказаному листі зазначено наступне: У разі відсутності у Єдиному державному реєстрі відомостей про взяття на облік реєстраційної справи за новим місце знаходженням протягом тридцяти календарних днів з дня її поштового відправлення посадова особа із збереженням реєстраційних справ, яка надсилала реєстраційну справу, вживає заходів з її розшуку (ч. 6 розділу 7 Порядку). Таким чином, враховуючи, що паперова реєстраційна справа ТОВ УПРАВЛІННЯ ЕНЕРГІЄЮ З БІОМАСИ код 40257344, де відправником є Святошинська районна в місті Києві державна адміністрація на адресу Іванківської районної державної адміністрації не надійшла на даний час, підстав для взяття її на облік не має. Крім того, відсутня інформація щодо розшуку реєстраційної справи посадовою особою із збереженням реєстраційної справи, яка її надсилала (а.с. 35-36).

Крім того, 19.01.2018 на ім'я голови Святошинської районної в місті Києві державної адміністрації надійшла заява від директора ТОВ УПРАВЛІННЯ ЕНЕРГІЄЮ З БІОМАСИ , в якій просить надати інформацію про номер рекомендованого листа від 12.01.2018 р., яким реєстраційні документи підприємства - були надіслані на адресу відповідача (а.с. 29).

23.01.2018 листом Святошинської районної в місті Києві державної адміністрації № 107-55/554 було надано відповідь на вище зазначену заяву, а саме, що 12.01.2018 реєстраційну справу відправлено до відповідача. Крім того, зазначено супровідний лист, до якого було прикріплено реєстраційну справу на 79 аркушах, який датований 11.01.2018 № 55-191 (а.с. 32).

У подальшому, 27.02.2018 на ім'я голови Святошинської районної в місті Києві державної адміністрації надійшла заява від директора ТОВ УПРАВЛІННЯ ЕНЕРГІЄЮ З БІОМАСИ , в якій просить надати інформацію про заходи щодо розшуку реєстраційної справи, що були вжитті посадовою особою із зберігання реєстраційної справи, яка надсилала паперову реєстраційну справу ТОВ УПРАВЛІННЯ ЕНЕРГІЄЮ З БІОМАСИ , на адресу відповідача (а.с. 37).

Листом від 13 березня 2018 р. Святошинської районної в місті Києві державної адміністрацією № 107-55/1679 про надання інформації, зазначено наступне:

Державним реєстратором на сайті Публічного акціонерного товариства Укрпошта , яка є національним оператором поштового зв'язку України, було відслідковано поштове відправлення.

Відповідно до відомостей сайту поштове повідомлення було отримано 18.01.2017 за довіреністю на об'єкті поштового зв'язку Іванків з індексом 07201.

13.02.2017 державним реєстратором було направлено лист (вх.. № 17 в 13.02.2017) до Іванківської районної державної адміністрації з проханням взяти реєстраційну справу на облік та відповідно до Порядку формування та зберігання реєстраційних справ, затвердженого наказом Міністерства юстиції України в 18.11.2016 № 3267/5, повернути один примірник Акту прийняття-передавання реєстраційної справи.

Станом на 06.03.2018 реєстраційну справу не взято на облік Іванківською районною державною адміністрацією Київської області, Акт прийняття-передавання реєстраційної справи не повернуто. (а.с. 38)

У зв'язку з тим, що позивач, вважає такі дії відповідача протиправним, а свої законні права порушеними, він звернувся з даним позовом до суду.

Надаючи правову оцінку правовідносинам, що склались між сторонами, суд зазначає наступне.

Відповідно до вимог ч. 2 ст. 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Згідно з вимогами ч. 1 ст.1 Закону України Про державну реєстрацію юридичних осіб, і фізичних осіб - підприємців та громадських формувань від 15.05.2003 № 755-IV (далі - Закон № 755-IV ) реєстраційна справа - сукупність документів у паперовій та/або електронній формі, що подавалися для проведення реєстраційних дій.

Відповідно до ч. 2 ст. 6 Закону № 755-IV, державний реєстратор:

1) приймає документи; 2) перевіряє документи на наявність підстав для зупинення розгляду документів; 3) перевіряє документи на наявність підстав для відмови у державній реєстрації; 4) проводить реєстраційну дію (у тому числі з урахуванням принципу мовчазної згоди) за відсутності підстав для зупинення розгляду документів та відмови у державній реєстрації шляхом внесення запису до Єдиного державного реєстру; 5) веде Єдиний державний реєстр; 6) веде реєстраційні справи; 7) здійснює інші повноваження, передбачені цим Законом.

Відповідно до вимог ч. 1 ст. 7 Закону № 755-IV єдиний державний реєстр створюється з метою забезпечення державних органів та органів місцевого самоврядування, а також учасників цивільного обороту достовірною інформацією про юридичних осіб, громадські формування, що не мають статусу юридичної особи, та фізичних осіб - підприємців з Єдиного державного реєстру.

Згідно з вимогами ч. 3 ст. 7 Закону № 755-IV програмне забезпечення Єдиного державного реєстру повинно забезпечувати: 1) автоматизацію процесу державної реєстрації та інших реєстраційних дій та відтворення його процедур; 2) заповнення та друк форми заяви про державну реєстрацію; 3) ідентифікацію заявників, які подають документи для державної реєстрації в електронній формі, з використанням електронного цифрового підпису та альтернативних електронному цифровому підпису засобів ідентифікації таких заявників;

4) державну реєстрацію за принципом екстериторіальності; 5) контроль за повнотою внесення записів до Єдиного державного реєстру та проведенням реєстраційних дій; 6) пошук взаємозв'язків між юридичними особами та їхніми засновниками (учасниками), кінцевими бенефіціарними власниками (контролерами), у тому числі кінцевими бенефіціарними власниками (контролерами) засновника, керівниками юридичних осіб, візуалізацію всіх прямих та непрямих зв'язків; 7) ведення реєстраційних справ в електронній формі та створення їх електронного архіву; 8) передачу державним органам відомостей з Єдиного державного реєстру у випадках, передбачених цим Законом; 9) інформаційну взаємодію між Єдиним державним реєстром та інформаційними системами державних органів; 10) зберігання відомостей про юридичних осіб, інші організації та фізичних осіб - підприємців протягом 75 років з дати внесення запису про державну реєстрацію припинення юридичної особи, іншої організації або припинення підприємницької діяльності фізичної особи - підприємця; 11) захист даних згідно із законом; 12) виконання в повному обсязі функцій адміністратора бази даних Єдиного державного реєстру (накопичення, аналіз даних, актуалізація та обробка даних, права доступу тощо); 13) проведення інших операцій, визначених цим Законом.

Згідно з вимогами ч. 1 ст. 10 Закону № 755-IV якщо документи та відомості, що підлягають внесенню до Єдиного державного реєстру, внесені до нього, такі документи та відомості вважаються достовірними і можуть бути використані у спорі з третьою особою.

Відповідно до вимог ч. 1 ст. 29 Закону № 755-IV реєстраційна справа формується в паперовій та електронній формі після внесення до Єдиного державного реєстру запису про державну реєстрацію створення юридичної особи, громадського формування, що не має статусу юридичної особи, державну реєстрацію фізичної особи - підприємця і державну реєстрацію включення відомостей про юридичну особу та фізичну особу - підприємця.

Отже, як убачається із вище зазначеної норми, реєстраційна справа формується в паперовій та електронній формі.

Згідно з вимогами ч. 2 ст. 29 Закону № 755-IV реєстраційна справа має реєстраційний номер, що присвоюється при внесенні до Єдиного державного реєстру запису про державну реєстрацію створення юридичної особи, громадського формування, що не має статусу юридичної особи, державну реєстрацію фізичної особи - підприємця і державну реєстрацію включення відомостей про юридичну особу та фізичну особу - підприємця.

Відповідно до п. 1 ч. 3 ст. 29 Закону № 755-IV, реєстраційна справа в паперовій формі зберігається у суб'єкта державної реєстрації за місцезнаходженням юридичної особи, громадського формування, фізичної особи - підприємця: щодо юридичної особи (крім громадського формування) та фізичної особи - підприємця - у виконавчих органах міської ради міст обласного та/або республіканського Автономної Республіки Крим значення, Київській, Севастопольській міських, районних, районних у містах Києві та Севастополі державних адміністраціях; щодо громадського формування, професійних спілок, їх організацій, об'єднань профспілок - у Міністерстві юстиції України, територіальних органах Міністерства юстиції України в Автономній Республіці Крим, областях, містах Києві та Севастополі.

Відповідно до вимог п. 2 ч. 1 ст. 29 Закону № 755-IV суб'єкт державної реєстрації, який провів реєстраційну дію, протягом трьох робочих днів з дня її проведення надсилає документи, подані для проведення реєстрації, відповідному суб'єкту державної реєстрації, уповноваженому зберігати реєстраційні справи.

Згідно з вимогами ч. 4 ст. 29 Закону № 755-IV реєстраційна справа в паперовій формі зберігається протягом п'яти років з дати внесення до Єдиного державного реєстру запису про державну реєстрацію припинення юридичної особи, громадського формування, що не має статусу юридичної особи, або державну реєстрацію припинення підприємницької діяльності фізичної особи - підприємця. Після закінчення цього строку реєстраційні справи в паперовій формі, не внесені за результатами експертизи їх цінності до Національного архівного фонду, знищуються в установленому законодавством порядку.

Як убачається із ч. 5 ст. 29 Закону № 755-IV, реєстраційна справа в електронній формі зберігається протягом 75 років з дати внесення до Єдиного державного реєстру запису про державну реєстрацію припинення юридичної особи, громадських формувань, що не мають статусу юридичної особи, або державну реєстрацію припинення підприємницької діяльності фізичної особи - підприємця.

Крім того, відповідно до ч. 6 ст. 29 Закону № 755-IV Порядок формування та зберігання реєстраційних справ визначається Міністерством юстиції України.

18.11.2016 Наказом Міністерства юстиції України № 3267/5 було затверджено Порядок формування та зберігання реєстраційних справ (далі - Порядок).

Даний порядок визначає загальні засади формування та зберігання реєстраційних справ у паперовій формі у сферах державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень та державної реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, що не мають статусу юридичної особи, права і обов'язки суб'єктів, що забезпечують зберігання реєстраційних справ, та інших суб'єктів, що є учасниками зазначеної процедури.

Відповідно до вимог п.1 розділу 6 Порядку передача у випадках, передбачених законом, реєстраційної справи або документів для долучення до реєстраційної справи суб'єкту, що забезпечує зберігання реєстраційних справ, здійснюється державним реєстратором, нотаріусом або уповноваженою особою фронт-офісу, що забезпечував прийняття, зберігання та видачу документів, поданих для державної реєстрації, протягом трьох робочих днів з дати проведення відповідної державної реєстрації поштовим відправленням за описом або нарочно за описом.

Згідно з вимогами п. 2 розділу 6 Порядку опис має містити відомості про реєстраційний номер справи із зазначенням кількості аркушів, прізвища, імені та по батькові державного реєстратора, нотаріуса або уповноваженої особи фронт-офісу, що забезпечував прийняття, зберігання та видачу документів, поданих для державної реєстрації, який передає зазначену реєстраційну справу, та повне найменування відповідного суб'єкта державної реєстрації, фронт-офісу, найменування нотаріального округу або назви нотаріальної контори.

Як убачається з розділу 7 Порядку Передача реєстраційної справи між суб'єктами, що забезпечують зберігання реєстраційних справ , а саме п. 1 підставою для передачі реєстраційної справи між суб'єктами, що забезпечують зберігання реєстраційних справ, є:

1) у сфері державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень: рішення органу, який наділений відповідними повноваженнями, про утворення, зміну меж або ліквідацію адміністративно-територіальної одиниці; 2) у сфері державної реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, що не мають статусу юридичної особи: реєстраційна дія, проведена державним реєстратором, що пов'язана зі зміною місцезнаходження юридичної особи, громадського формування або фізичної особи - підприємця, якщо нове місцезнаходження розташоване на території іншої адміністративно-територіальної одиниці; рішення органу, який наділений відповідними повноваженнями, про утворення, зміну меж або ліквідацію адміністративно-територіальної одиниці.

Відповідно до вимог ч. 2 п. 2 Розділу 7 Порядку у разі коли передача реєстраційної справи до іншого суб'єкта, що забезпечує зберігання реєстраційних справ, відбувається з підстави, передбаченої абзацом другим підпункту 2 пункту 1 цього розділу, така передача здійснюється протягом десяти робочих днів з дати надходження до суб'єкта, що забезпечує зберігання реєстраційних справ, документів, поданих для проведення державної реєстрації, пов'язаної зі зміною місцезнаходження юридичної особи, громадського формування або фізичної особи - підприємця, від державного реєстратора, нотаріуса чи уповноваженої особи фронт-офісу, що забезпечував прийняття, зберігання та видачу документів, поданих для державної реєстрації.

Крім того, п. 3 розділу 7 Порядку, факт передачі реєстраційної справи фіксується у журналі обліку надходження (вибуття) реєстраційних справ.

Згідно з вимогами п. 4 розділу 7 Порядку посадова особа із зберігання реєстраційних справ, яка передає реєстраційну справу, у день відправлення реєстраційної справи знімає її з обліку, а посадова особа із зберігання реєстраційних справ, яка отримує реєстраційну справу, у день отримання реєстраційної справи поштою або нарочно приймає її на облік у журналі обліку надходження (вибуття) реєстраційних справ, а також за допомогою програмних засобів ведення Державного реєстру прав, Єдиного державного реєстру.

Як убачається п. 5 розділу 7 Порядку, посадова особа із зберігання реєстраційних справ зобов'язана протягом п'яти робочих днів з дати отримання реєстраційної справи надіслати посадовій особі із зберігання реєстраційних справ, яка зняла з обліку реєстраційну справу, один примірник акта приймання-передавання реєстраційної справи на зберігання. Другий примірник акта приймання-передавання реєстраційної справи на зберігання долучається до відповідної реєстраційної справи. У разі направлення одним актом кількох реєстраційних справ виготовляється необхідна кількість копій такого акта.

Суд зазначає, що п. 6 розділу 7 Порядку у разі відсутності у Державному реєстрі прав, Єдиному державному реєстрі відомостей про взяття на облік реєстраційної справи за новим місцезнаходженням протягом тридцяти календарних днів з дня її поштового відправлення посадова особа із зберігання реєстраційних справ, яка надсилала реєстраційну справу, вживає заходів з її розшуку.

Як убачається із наявних у матеріалах справи листа від 13 березня 2018 року, Святошинською районною державною адміністрацією в місті Києві № 107-55/1679 про надання інформації, а саме: Державним реєстратором на сайті Публічного акціонерного товариства Укрпошта , яка є національним оператором поштового зв'язку України, було відслідковано поштове відправлення. Відповідно до відомостей сайту поштове повідомлення було отримано 18.01.2017 за довіреністю на об'єкті поштового зв'язку Іванків з індексом 07201. 13.02.2017 державним реєстратором було направлено лист (вх.. № 17 в 13.02.2017) до Іванківської районної державної адміністрації з проханням взяти реєстраційну справу на облік та відповідно до Порядку формування та зберігання реєстраційних справ, затвердженого наказом Міністерства юстиції України в 18.11.2016 № 3267/5 повернути один примірник Акту прийняття-передавання реєстраційної справи. Станом на 06.03.2018 реєстраційну справу не взято на облік Іванківською районною державною адміністрацією Київської області, Акт прийняття-передавання реєстраційної справи не повернуто" (а.с. 38).

Отже, з вище зазначеного можна зробити висновок, що посадова особа із зберігання реєстраційних справ, яка надсилала реєстраційну справу, вжила всі необхідні заходи з її розшуку.

При цьому, враховуючи ті обставини, що реєстраційна справа завжди формується у паперовій та електронній формі, електронна форма справи зберігається в Єдиному реєстрі справ, у разі зміни місцезнаходження юридичної особи відбувається передача паперової форми реєстраційної справи до реєстраційного органу за новим місцезнаходженням, а законом не визначені дії органу державної реєстрації у випадку втрати (умисної чи з необережності) паперової реєстраційної справи, суд не убачає правових підстав для не взяття відповідачем Товариство з обмеженою відповідальністю УПРАВЛІННЯ ЕНЕРГІЄЮ З БІОМАСИ на реєстраційний облік.

За таких обставин, враховуючи вищезазначене, суд дійшов висновку про те, що позовні вимоги ґрунтуються на нормах та вимогах чинного законодавства, а відтак, адміністративний позов є таким, що підлягає задоволенню у повному обсязі.

Згідно з вимогами ч. 2 ст. 9 КАС України суд розглядає адміністративні справи не інакше як за позовною заявою, поданою відповідно до цього Кодексу, в межах позовних вимог. Суд може вийти за межі позовних вимог, якщо це необхідно для ефективного захисту прав, свобод, інтересів людини і громадянина, інших суб'єктів у сфері публічно-правових відносин від порушень з боку суб'єктів владних повноважень.

З урахуванням вимог зазначеної норми, суд вважає за необхідне вийти за межі позовних вимог та визнати протиправними дії відповідача щодо відмови у взятті на реєстраційний облік ТОВ УПРАВЛІННЯ ЕНЕРГІЄЮ З БІОМАСИ , на підставі документів, що містяться в електронному вигляді в Єдиному державному реєстрі в зв'язку з втратою реєстраційної справи в паперовому вигляді.

Згідно з вимогами ч. 1 ст. 77 КАС України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених ст. 78 цього Кодексу.

Крім того, судом не можуть бути взяті до уваги обґрунтування відзиву відповідача, оскільки вони спростовані наданими позивачем доказами та не можуть бути підставою для відмови у задоволенні позову.

Відповідно до вимог ч. 2 ст. 77 КАС України в адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб'єкта владних повноважень обов'язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача, чого не було зроблено відповідачем.

З урахуванням викладеного та оцінюючи у сукупності встановлені обставини і перевіривши наявні в матеріалах справи докази, суд дійшов висновку що позовні вимоги є обґрунтованими та такими, що підлягають задоволенню.

Керуючись ст. ст. 242- 246, 250, 255 Кодексу адміністративного судочинства України, суд

в и р і ш и в:

Адміністративний позов - задовольнити.

Визнати протиправними дії Іванківської районної державної адміністрації Київської області щодо не взяття на реєстраційний облік Товариства з обмеженою відповідальністю УПРАВЛІННЯ ЕНЕРГІЄЮ З БІОМАСИ (за адресою: вул. Розважівська, буд. 192, літ. А4, смт. Іванків, Київська область, Іванківський район, 07201, код ЄДРПОУ 40257344), на підставі документів, що містяться в електронному вигляді в Єдиному державному реєстрі в зв'язку з втратою реєстраційної справи в паперовому вигляді, неправомірною.

Зобов'язати Іванківську районну державну адміністрацію Київської області взяти на реєстраційний облік Товариство з обмеженою відповідальністю УПРАВЛІННЯ ЕНЕРГІЄЮ З БІОМАСИ (за адресою: вул. Розважівська, буд. 192, літ. А4, смт. Іванків, Київська область, Іванківський район, 07201, код ЄДРПОУ 40257344), на підставі документів, що містяться в електронному вигляді в Єдиному державному реєстрі в зв'язку з втратою реєстраційної справи в паперовому вигляді.

Рішення набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті апеляційного провадження чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.

Апеляційна скарга на рішення суду подається до Київського апеляційного адміністративного суду протягом тридцяти днів з дня його проголошення.

У разі оголошення судом лише вступної та резолютивної частини рішення, або розгляду справи в порядку письмового провадження, апеляційна скарга подається протягом тридцяти днів з дня складення повного тексту рішення.

Відповідно до підпункту 15.5 пункту 1 Розділу VII "Перехідні положення" Кодексу адміністративного судочинства України до початку функціонування Єдиної судової інформаційно-телекомунікаційної системи апеляційні скарги подаються учасниками справи до або через Київський окружний адміністративний суд.

Суддя Лисенко В.І.

СудКиївський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення23.07.2018
Оприлюднено24.07.2018
Номер документу75451648
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —810/2502/18

Рішення від 23.07.2018

Адміністративне

Київський окружний адміністративний суд

Лисенко В.І.

Ухвала від 25.05.2018

Адміністративне

Київський окружний адміністративний суд

Лисенко В.І.

Ухвала від 23.05.2018

Адміністративне

Київський окружний адміністративний суд

Лисенко В.І.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні