Постанова
від 24.07.2018 по справі 760/150/18
СОЛОМ'ЯНСЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД МІСТА КИЄВА

Провадження № 3-5176/18

в справі № 760/150/18

ПОСТАНОВА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

03.07.2018 року суддя Солом'янського районного суду м. Києва Зелінська М.Б., розглянувши адміністративний матеріал, який надійшов від Національного агентства з питань запобігання корупції, про притягнення до адміністративної відповідальності ОСОБА_1, ІНФОРМАЦІЯ_1, громадянина України, ідентифікаційний номер НОМЕР_1, працюючого керівником політичної партії "Незалежна політична платформа", місце проживання: АДРЕСА_1, місце реєстрації: АДРЕСА_2, за ст. 21221 КУпАП,-

В С Т А Н О В И В:

Згідно протоколу про адміністративне правопорушення № 60-23/263 від 27.12.2017 року, складеного головним спеціалістом відділу з питань роботи із партіями, які не брали участь у виборах Департаменту з питань запобігання політичній корупції, - Богатовою О.В., політична партія "Незалежна політична платформа" (код ЄДРПОУ 39737014) не подала звіт за ІІІ квартал 2017 року до Національного агентства з питань запобігання корупції.

Граничний термін подання Звіту політичними партіями за ІІІ квартал 2017 року встановлено 09.112.2017 року згідно з Положенням про порядок подання Звіту політичної партії про майно, доходи, витрати і зобов'язання фінансового характеру, затвердженого рішенням Національного агентства від 28.07.2016 року № 2.

Таким чином, ОСОБА_1 своїми винними діями вчинив адміністративне правопорушення, передбачене ст. 21221 КУпАП.

Постановою судді від 02.04.2018 року адміністративний матеріал відносно ОСОБА_1 був повернутий до Департаменту з питань запобігання політичній корупції для дооформлення.

На виконання даної постанови на адресу суду 12.06.2018 року надійшов адміністративний матеріал із супровідним листом за підписом Керівника Департаменту ОСОБА_3, котрий містить посилання на відсутність у уповноважених осіб Департаменту можливості доопрацювання адміністративного матеріалу та прохання розгляду адміністративного протоколу по суті за наявними матеріалами.

Гр. ОСОБА_1 в судове засідання не з'явився, хоча про місце і час розгляду справи неодноразово своєчасно сповіщений, про що є дані в матеріалах справи. Клопотань про відкладення розгляду справи від ОСОБА_1 не надійшло. Зважаючи на викладене та відповідно до правил ст. 268 КУпАП, вважаю за можливе розглянути справу за його відсутності на підставі даних адміністративної справи.

Відповідно до ст. 245 КУпАП завданням провадження в справах про адміністративне правопорушення є своєчасне, всебічне, повне і об'єктивне з'ясування обставин кожної справи, вирішення її в точній відповідності з законом, забезпечення виконання винесеної постанови, а також виявлення причин та умов, що спричиняють вчиненню адміністративний правопорушень, запобігання правопорушенням, виховання громадян в дусі додержання законів, зміцнення законності.

Згідно ст. 9 КУпАП адміністративним правопорушенням (проступком) визнається протиправна, винна (умисна або необережна) дія чи бездіяльність, яка посягає на громадський порядок, власність, права і свободи громадян, на встановлений порядок управління і за яку законом передбачено адміністративну відповідальність.

Відповідно до ст. 251 КУпАП доказами в справі про адміністративне правопорушення є будь-які фактичні дані, на основі яких у визначеному законом порядку орган(посадова особа) встановлює наявність чи відсутність адміністративного правопорушення, винність даної особи в його вчиненні та інші обставини, що мають значення для правильного вирішення справи.

Згідно ст. 212 21 КУпАП відповідальність наступає при порушенні встановленого порядку або строків подання фінансового звіту про надходження і використання коштів виборчого фонду, звіту політичної партії про майно, доходи, витрати і зобов'язання фінансового характеру або подання фінансового звіту, оформленого з порушенням встановлених вимог.

Відповідно до вимог ст. 252 КУпАП орган (посадова особа) оцінює докази за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на всебічному, повному і об'єктивному дослідженні всіх обставин справи в їх сукупності, керуючись законом і правосвідомістю.

Відповідно до ст. 245 КУпАП завданням провадження в справах про адміністративне правопорушення є своєчасне, всебічне, повне і об'єктивне з'ясування обставин кожної справи, вирішення її в точній відповідності з законом, забезпечення виконання винесеної постанови, а також виявлення причин та умов, що спричиняють вчиненню адміністративний правопорушень, запобігання правопорушенням, виховання громадян в дусі додержання законів, зміцнення законності.

Згідно ст. 280 КУпАП, орган (посадова особа) при розгляді справи про адміністративне правопорушення зобов'язаний з'ясувати, чи винна дана особа у вчиненні правопорушення.

Дослідивши матеріали справи, приходжу до висновку про те, що в діях ОСОБА_1 як керівника політичної партії "Незалежна політична платформа" вбачається склад адміністративного правопорушення, передбаченого ст. 21221КУпАП.

Разом з тим, відповідно до ч. 2 ст. 38 КУпАП, якщо справи про адміністративні правопорушення відповідно до цього Кодексу чи інших законів підвідомчі суду (судді), стягнення може бути накладено не пізніш як через три місяці з дня вчинення правопорушення, а при триваючому правопорушенні - не пізніш як через три місяці з дня його виявлення, крім справ про адміністративні правопорушення, зазначені у частині третій цієї статті.

Адміністративне стягнення за вчинення правопорушення, пов'язаного з корупцією, а також правопорушень, передбачених статтями 164-14, 212-15, 212-21 цього Кодексу, може бути накладено протягом трьох місяців з дня його виявлення, але не пізніше двох років з дня його вчинення (ч. 3 ст. 38 КУпАП).

Відповідно до ст. 247 п. 7 КУпАП провадження у справі про адміністративне правопорушення не може бути розпочате, а розпочате підлягає закриттю у разі закінчення на момент розгляду справи про адміністративне правопорушення строків, передбачених ст. 38 КУпАП.

Як вбачається з матеріалів справи, адміністративне правопорушення, що інкримінується ОСОБА_1, вчинено 09.11.2017 року, а тому, вважаю, що на дату судового розгляду справи строки, визначені ст. 38 КУпАП, закінчились, що виключає можливість накладення адміністративного стягнення, через що справа підлягає закриттю на підставі п. 7 ст. 247 КУпАП у зв'язку із закінченням на момент розгляду справи строків, передбачених ст. 38 КУпАП.

На підставі викладеного, керуючись ст. ст. 9, 33, 40-1, 212 21 , 251, 268 КУпАП,

П О С Т А Н О В И В:

Провадження в справі відносно ОСОБА_1 ст. 21221 КУпАП закрити у зв'язку із закінченням строків, передбачених ст. 38 КУпАП.

Постанова може бути оскаржена протягом 10 днів з моменту винесення до Апеляційного суду міста Києва через районний суд.

Постанова набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги.

Суддя: М.Б. Зелінська

СудСолом'янський районний суд міста Києва
Дата ухвалення рішення24.07.2018
Оприлюднено25.07.2018
Номер документу75474643
СудочинствоАдмінправопорушення

Судовий реєстр по справі —760/150/18

Постанова від 03.07.2018

Адмінправопорушення

Солом'янський районний суд міста Києва

Зелінська М. Б.

Постанова від 24.07.2018

Адмінправопорушення

Солом'янський районний суд міста Києва

Зелінська М. Б.

Постанова від 02.04.2018

Адмінправопорушення

Солом'янський районний суд міста Києва

Зелінська М. Б.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні