ХЕРСОНСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
РІШЕННЯ
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
20 липня 2018 р.м. ХерсонСправа № 821/1196/18
Херсонський окружний адміністративний суд у складі головуючого судді Василяки Д.К., розглянувши за правилами спрощеного провадження в порядку письмового провадження адміністративну справу за позовом Головного управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Херсонській області до Миколаївської загальноосвітньої школи I-II ступенів Скадовської районної ради Херсонської області про вжиття заходів реагування під час здійснення державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності,
встановив:
21 червня 2018 року Головне управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Херсонській області (далі по тексту - позивач або Головне управління ДСНС України у Херсонській області) звернулось до суду з адміністративним позовом до Миколаївської загальноосвітньої школи I-II ступенів Скадовської районної ради Херсонської області (далі по тексту - відповідач) про вжиття заходів реагування під час здійснення державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності.
Позовні вимоги обґрунтовано тим, що за результатом проведеної позапланової перевірки стану цивільного захисту, техногенної та пожежної безпеки будівель, споруд, території та приміщень Миколаївської загальноосвітньої школи І-ІІ ступенів Скадовської районної ради Херсонської області (код юридичної особи: 24948703) за місцем розташування: ~5~42, Херсонська обл., Скадовський р-н, с. Миколаївка, вул.Шкільна, буд. 30, про що складено відповідний акт.
За результатами перевірки встановлено порушення, що становлять небезпеку та загрозу життю і здоров'ю людей.
У зв'язку з цим, посилаючись на норми Закону України "Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності",Кодексу цивільного захисту України, управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Херсонській області просить суд застосувати заходи реагування у сфері державного нагляду (контролю).
Ухвалою суду від 23 червня 2018 року відкрито провадження та ухвалено розглядати справу за правилами спрощеного позовного провадження з викликом сторін.
19 липня 2018 року від Головного управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Херсонській області надійшла заява про розгляд справи без його участі.
Відповідач в судове засідання не з'явився. Про дату, час та місце розгляду справи повідомлений належним чином.
Згідно із ч. 9 ст. 205 КАС України, якщо немає перешкод для розгляду справи у судовому засіданні, визначених цією статтею, але всі учасники справи не з'явилися у судове засідання, хоча і були належним чином повідомлені про дату, час і місце судового розгляду, суд має право розглянути справу у письмовому провадженні у разі відсутності потреби заслухати свідка чи експерта.
Ухвалою суду від 19 липня 2018 року вирішено справу розглядати у порядку письмового провадження.
Розглянувши подані документи і матеріали, всебічно і повно з'ясувавши фактичні обставини, на яких ґрунтується позов, оцінивши докази, які мають юридичне значення для розгляду справи і вирішення спору по суті, судом встановлено наступне: на підставі наказу Головного управління ДСНС у Херсонській області від 26.04.2018 року № 96 проведено позапланову перевірку стану цивільного захисту, техногенної та пожежної безпеки будівель, споруд, території та приміщень Миколаївської загальноосвітньої школи І-ІІ ступенів Скадовської районної ради Херсонської області (код юридичної особи: 24948703) за місцем розташування: Херсонська обл., Скадовський р-н, с. Миколаївка, вул. Шкільна, буд. 30.
На проведення перевірки було видане посвідчення провідному фахівцю Скадовського районного сектору ГУ ДСНС України у Херсонській області від 21.05.2018 року № 68.
За результатами проведеної позапланової перевірки складено акт перевірки щодо додержання суб'єктом господарювання вимог законодавства у сфері цивільного захисту, техногенної та пожежної безпеки № 61 від 22.05.2018 року.
Так, перевіркою виявлено 13 порушень вимог законодавства у сфері пожежної і техногенної безпеки, цивільного захисту, а саме:
- пункт 4 розділу II ППБУ - приміщення не забезпечені інструкціями про заходи пожежної безпеки;
- пункт 8 розділу II ППБУ - територія об'єкта, а також будинки, споруди, приміщення не забезпечені знаками безпеки згідно ДСТУ ІБО 6309:2007, ІБО 6309:1987 та ТОСТ 12.4.026-76;
- пункт 2.5 глави 2 розділу III ППБУ - не проведено вогнезахисну обробку дерев'яних конструкцій будівель;
- пункт 1.18 глави 1 розділу IV ППБУ - у приміщенні коридору допускається експлуатація пошкодженого електровимикача;
- пункт 1.18 глави 1 розділу IV ППБУ - допускається підвішування світильників безпосередньо на струмопровідних проводах;
- пункт 1.21 глави 1 розділу IV ППБУ - перевірка установок захисту від блискавок та їх вторинних проявів не проводиться відповідно до вимог ДСТУ Б В.2.5- 38:2008;
- пункт 1.2 глави 1 розділу V ППБУ - приміщення школи не обладнано автоматичними системами протипожежного захисту (установкою автоматичної пожежної сигналізації) відповідно до ДБН В.2.5-56:2014;
- пункт 2.1(1) глави 2 розділу V ППБУ - об'єкт не забезпечено необхідною кількістю води для здійснення пожежогасіння (виходячи з вимог будівельних норм та інших нормативних документів;
- пункт 3.7., 3.8. глави 3 розділу V ППБУ - не визначено необхідну кількість та вибір первинних засобів пожежогасіння окремо для кожного приміщення;
- пункт 3.6., 3.11. глави 3 розділу V ППБУ - приміщення не в повній мірі забезпечені первинними засобами пожежогасіння: вогнегасниками, ящиками з піском, покривалами з негорючого теплоізоляційного матеріалу, пожежними відрами, совковими лопатами, пожежним інструментом, які використовуються для локалізації і ліквідації пожеж у їх початковій стадії розвитку;
- розділ 4 ППБУ - Правил експлуатації та типових норм належності вогнегасників - у приміщенні бібліотеки вогнегасник не забезпечений розтрубом;
- пункт 2 частини першої статті 20 Кодексу Цивільного захисту України, пункти 4.3, 4.6 Постанови Кабінету Міністрів № 1200 - працівники об'єкта не забезпечені засобами індивідуального захисту відповідно до Порядку забезпечення населення і працівників формувань та спеціалізованих служб цивільного захисту засобами індивідуального захисту, приладами радіаційної та хімічної розвідки, дозиметричного і хімічного контролю;
- стаття 20 Кодексу Цивільного захисту України, пункт 2, 4 Порядку здійснення підготовки населення - відсутнє посвідчення встановленого зразка про проходження функціонального навчання у сфері цивільного захисту відповідними категоріями осіб.
У зв'язку із встановленими порушеннями позивач звернувся до суду з позовом про застосування до Миколаївської загальноосвітньої школи І-ІІ ступенів Скадовської районної ради Херсонської області (код ЄДРПОУ: 24948703) захід реагування у вигляді припинення подальшої експлуатації будівель, споруд, приміщення та території школи за адресою: 75742, Херсонська обл., Скадовський р-н, с. Миколаївка, вул.Шкільна, буд. 30 до повного усунення порушень вимог законодавства у сфері пожежної та техногенної безпеки, цивільного захисту шляхом заборони Миколаївській загальноосвітній школі І-ІІ ступенів Скадовської районної ради Херсонської області використовувати будівлі, споруди, приміщення та територію школи (місце розташування: 75742, Херсонська обл., Скадовський р-н, с. Миколаївка, вул.Шкільна, буд. 30 ), окрім робіт, пов'язаних із усуненням порушень вимог законодавства у сфері цивільного захисту, пожежної та техногенної безпеки, до повного усунення порушень.
Надаючи оцінку спірним правовідносинам суд зазначає наступне: Законом України "Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності" від 05 квітня 2007 року № 877-V (далі по тексту Закон України № 877-V) визначено правові та організаційні засади, основні принципи і порядок здійснення державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності, повноваження органів державного нагляду (контролю), їх посадових осіб і права, обов'язки та відповідальність суб'єктів господарювання під час здійснення державного нагляду (контролю).
Статтею 1 Закон України № 877-V визначено, що державний нагляд (контроль) - діяльність уповноважених законом центральних органів виконавчої влади, їх територіальних органів, державних колегіальних органів, органів виконавчої влади Автономної Республіки Крим, місцевих державних адміністрацій, органів місцевого самоврядування (далі - органи державного нагляду (контролю)) в межах повноважень, передбачених законом, щодо виявлення та запобігання порушенням вимог законодавства суб'єктами господарювання та забезпечення інтересів суспільства, зокрема належної якості продукції, робіт та послуг, допустимого рівня небезпеки для населення, навколишнього природного середовища.
Відповідно до абз. 1 ч. 5 ст. 4 Закон України № 877-V виробництво (виготовлення) або реалізація продукції, виконання робіт, надання послуг суб'єктами господарювання можуть бути зупинені повністю або частково виключно за рішенням суду.
Згідно ч. 7 ст. 7 Закону України "Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності", на підставі акта, складеного за результатами здійснення заходу, в ході якого виявлено порушення вимог законодавства, орган державного нагляду (контролю) за наявності підстав для повного або часткового зупинення виробництва (виготовлення), реалізації продукції, виконання робіт, надання послуг звертається у порядку та строки, встановлені законом, з відповідним позовом до адміністративного суду. У разі необхідності вжиття інших заходів реагування орган державного нагляду (контролю) протягом п'яти робочих днів з дня завершення здійснення заходу державного нагляду (контролю) складає припис, розпорядження, інший розпорядчий документ щодо усунення порушень, виявлених під час здійснення заходу.
Крім того, суд зазначає, що Кодекс цивільного захисту України регулює відносини, пов'язані із захистом населення, територій, навколишнього природного середовища та майна від надзвичайних ситуацій, реагуванням на них, функціонуванням єдиної державної системи цивільного захисту, повноваження органів державної влади, Ради міністрів Автономної Республіки Крим, органів місцевого самоврядування, права та обов'язки громадян України, іноземців та осіб без громадянства, підприємств, установ та організацій незалежно від форми власності.
Статтею 64 Кодексу цивільного захисту Українивстановлено, що центральний орган виконавчої влади, який здійснює державний нагляд у сфері техногенної та пожежної безпеки, уповноважений організовувати та здійснювати державний нагляд (контроль) щодо виконання вимог законів та інших нормативно-правових актів з питань техногенної та пожежної безпеки, цивільного захисту і діяльності аварійно-рятувальних служб.
Центральний орган виконавчої влади, який здійснює нагляд (контроль) у сфері техногенної та пожежної безпеки, реалізує повноваження безпосередньо і через свої територіальні органи в Автономній Республіці Крим, областях, містах Києві та Севастополі, районах, районах у містах, містах обласного, республіканського (Автономної Республіки Крим) значення.
До складу центрального органу виконавчої влади, який здійснює нагляд (контроль) у сфері техногенної та пожежної безпеки, і його територіальних органів входять: 1) органи державного нагляду у сфері пожежного нагляду; 2) органи державного нагляду у сфері цивільного захисту і техногенної безпеки; 3) підрозділи забезпечення та інші структурні підрозділи.
Згідно статті 66 Кодексу цивільного захисту України центральний орган виконавчої влади, який здійснює державний нагляд у сфері техногенної та пожежної безпеки, здійснює державний нагляд (контроль) шляхом проведення планових та позапланових перевірок відповідно до закону.
Відповідно до ст. 67 Кодексу цивільного захисту України, до повноважень центрального органу виконавчої влади, який здійснює державний нагляд у сфері техногенної та пожежної безпеки, належить, зокрема: - здійснення державного нагляду (контролю) у сфері техногенної та пожежної безпеки, цивільного захисту щодо виявлення та запобігання порушенням вимог законодавства органами та суб'єктами господарювання, аварійно-рятувальними службами, зазначеними у статті 65 цього Кодексу; - складення актів перевірок, приписів про усунення порушень вимог законодавства у сфері цивільного захисту, техногенної та пожежної безпеки у разі виявлення таких порушень; - звернення до адміністративного суду щодо застосування заходів реагування у вигляді повного або часткового зупинення до повного усунення порушень вимог законодавства у сфері техногенної та пожежної безпеки роботи підприємств, окремих виробництв, виробничих дільниць, експлуатації будівель, об'єктів, споруд, цехів, дільниць, а також машин, механізмів, устаткування, транспортних засобів, зупинення проведення робіт, у тому числі будівельно-монтажних, випуску і реалізації пожежонебезпечної продукції, систем та засобів протипожежного захисту, надання послуг, якщо ці порушення створюють загрозу життю та/або здоров'ю людей.
Указом Президента України від 16 січня 2013 року №20/2013 "Деякі питання Державної служби України з надзвичайних ситуацій", затверджено Положення "Про Державну службу України з надзвичайних ситуацій", відповідно до якого Державна служба України з надзвичайних ситуацій (ДСНС України) є центральним органом виконавчої влади, діяльність якого спрямовується і координується Кабінетом Міністрів України через Міністра оборони України (далі - Міністр).
ДСНС України входить до системи органів виконавчої влади і забезпечує реалізацію державної політики у сферах цивільного захисту, захисту населення і територій від надзвичайних ситуацій та запобігання їх виникненню, ліквідації надзвичайних ситуацій, рятувальної справи, гасіння пожеж, пожежної та техногенної безпеки, діяльності аварійно-рятувальних служб, профілактики травматизму невиробничого характеру, а також гідрометеорологічної діяльності.
Пунктом 3 Положення Про Державну службу України з надзвичайних ситуацій, основними завданнями ДСНС України є: реалізація державної політики у сферах цивільного захисту, захисту населення і територій від надзвичайних ситуацій та запобігання їх виникненню, ліквідації надзвичайних ситуацій, рятувальної справи, гасіння пожеж, пожежної та техногенної безпеки, діяльності аварійно-рятувальних служб, профілактики травматизму невиробничого характеру, а також гідрометеорологічної діяльності; здійснення державного нагляду (контролю) за додержанням та виконанням вимог законодавства у сферах пожежної і техногенної безпеки, цивільного захисту, за діяльністю аварійно-рятувальних служб.
Крім цього, у відповідності до Положення про Державну службу України з надзвичайних ситуацій, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 16 грудня 2015 року № 1052, основними завданнями ДСНС України є, зокрема: реалізація державної політики у сфері цивільного захисту, захисту населення і територій від надзвичайних ситуацій, запобігання їх виникненню, ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій, рятувальної справи, гасіння пожеж, пожежної та техногенної безпеки, діяльності аварійно-рятувальних служб, а також гідрометеорологічної діяльності; здійснення державного нагляду (контролю) за додержанням і виконанням вимог законодавства у сфері цивільного захисту, пожежної та техногенної безпеки, діяльності аварійно-рятувальних служб; внесення на розгляд Міністра внутрішніх справ пропозицій щодо забезпечення формування державної політики у зазначених сферах; реалізація в межах повноважень, передбачених законом, державної політики у сфері волонтерської діяльності.
ДСНС здійснює свої повноваження безпосередньо і через утворені в установленому порядку територіальні органи.
Аналогічного змісту норми наведені і в Положенні про Головне управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Херсонській області, затвердженого наказом ДСНС України від 21 вересня 2017 року №507.
Отже, Головне управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Херсонській області є територіальним органом центрального органу виконавчої влади, уповноваженим на забезпечення реалізації державної політики у сферах цивільного захисту, захисту населення і територій від надзвичайних ситуацій та запобігання їх виникненню, ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій, рятувальної справи, гасіння пожеж, пожежної та техногенної безпеки, діяльності аварійно-рятувальних служб, а тому воно наділене повноваженнями здійснювати державний нагляд (контролю) за додержанням та виконанням вимог законодавства у сферах пожежної і техногенної безпеки і звертатись до суду щодо застосування заходів реагування у вигляді повного або часткового зупинення до повного усунення порушень вимог законодавства у сфері техногенної та пожежної безпеки роботи підприємств, окремих виробництв, виробничих дільниць, експлуатації будівель, об'єктів, споруд, цехів, дільниць, а також машин, механізмів, устаткування, транспортних засобів, зупинення проведення робіт, у тому числі будівельно-монтажних, випуску і реалізації пожежонебезпечної продукції, систем та засобів протипожежного захисту, надання послуг, якщо ці порушення створюють загрозу життю та/або здоров'ю людей.
Частиною 3 статті 55 Кодексу цивільного захисту України забезпечення пожежної безпеки суб'єкта господарювання покладається на власників та керівників таких суб'єктів господарювання.
Посадові особи центрального органу виконавчої влади, який здійснює державний нагляд у сфері техногенної та пожежної безпеки, у разі порушення вимог законодавства з питань техногенної та пожежної безпеки, у тому числі невиконання їх законних вимог, зобов'язані застосовувати санкції, визначені законом.
У разі встановлення порушення вимог законодавства у сфері техногенної та пожежної безпеки, що створює загрозу життю та здоров'ю людей, посадові особи центрального органу виконавчої влади, який здійснює державний нагляд у сферах техногенної та пожежної безпеки, звертаються до адміністративного суду щодо застосування заходів реагування у вигляді повного або часткового зупинення роботи підприємств, окремих виробництв, виробничих дільниць, агрегатів, експлуатації будівель, споруд, окремих приміщень, випуску та реалізації пожежонебезпечної продукції, систем та засобів протипожежного захисту у порядку, встановленому законом.
Приписи, постанови, розпорядження центрального органу виконавчої влади, який здійснює державний нагляд у сфері техногенної та пожежної безпеки, щодо усунення порушень встановлених законодавством вимог з питань техногенної та пожежної безпеки можуть бути оскаржені до суду в установлений законом строк (ч.1 - 3 статті 68 Кодексу цивільного захисту України).
Відповідно до статті 70 Кодексу цивільного захисту України підставами для звернення центрального органу виконавчої влади, який здійснює державний нагляд у сфері техногенної та пожежної безпеки, до адміністративного суду щодо застосування заходів реагування у вигляді повного або часткового зупинення роботи підприємств, об'єктів, окремих виробництв, цехів, дільниць, експлуатації машин, механізмів, устаткування, транспортних засобів у є: недотримання вимог пожежної безпеки, визначених цим Кодексом, іншими нормативно-правовими актами, стандартами, нормами і правилами; порушення вимог пожежної безпеки, передбачених стандартами, нормами і правилами, під час будівництва приміщень, будівель та споруд виробничого призначення; випуск і реалізація вибухопожежонебезпечної продукції та продукції протипожежного призначення з відхиленням від стандартів чи технічних умов або без даних щодо відповідності такої продукції вимогам пожежної безпеки; нездійснення заходів щодо захисту персоналу від шкідливого впливу ймовірних надзвичайних ситуацій; відсутність на виробництвах, на яких застосовуються небезпечні речовини, паспортів (формулярів) на обладнання та апаратуру або систем із забезпечення їх безперебійної (безаварійної) роботи; невідповідність кількості засобів індивідуального захисту органів дихання від небезпечних хімічних речовин нормам забезпечення ними працівників суб'єкта господарювання, їх непридатність або відсутність; порушення правил поводження з небезпечними речовинами; відсутність або непридатність до використання засобів індивідуального захисту в осіб, які здійснюють обслуговування потенційно небезпечних об'єктів або об'єктів підвищеної небезпеки, а також в осіб, участь яких у ліквідації наслідків надзвичайної ситуації передбачена планом локалізації і ліквідації наслідків аварій; відсутність на об'єкті підвищеної небезпеки диспетчерської служби або її неготовність до виконання покладених на неї завдань, у тому числі через відсутність відповідних документів, приладів, обладнання або засобів індивідуального захисту.
Повне або часткове зупинення роботи підприємств, об'єктів, окремих виробництв, цехів, дільниць, експлуатації машин, механізмів, устаткування, транспортних засобів, виконання робіт, надання послуг здійснюється виключно за рішенням адміністративного суду.
Аналізуючи вказане, суд робить висновок, що застосування заходів реагування у вигляді повного або часткового зупинення роботи підприємств, об'єктів, окремих виробництв, цехів, дільниць, експлуатації машин, механізмів, устаткування, транспортних засобів можливо в тому випадку, якщо суб'єктом господарювання не дотримано вимоги пожежної безпеки, визначених цим Кодексом, іншими нормативно-правовими актами, стандартами, нормами і правилами, за обов'язкової умови, що таке порушення вимог законодавства у сфері техногенної та пожежної безпеки створює загрозу життю та здоров'ю людей.
З матеріалів справи вбачається, що Скадовським районним сектором Головного управління ДСНС у Херсонській області проведено позапланову перевірку стану цивільного захисту, техногенної та пожежної безпеки будівель, споруд, території та приміщень Миколаївської загальноосвітньої школи І-ІІ ступенів Скадовської районної ради Херсонської області. За результатом проведеної перевірки виявлено численні порушення вимог законодавства у сфері пожежної і техногенної безпеки, цивільного захисту.
При цьому, суд звертає увагу, що з характеру порушень, встановлених перевіркою, вбачається, що вони є суттєвими, адже можуть призвести до виникнення пожежі як неконтрольованого процесу знищування або пошкодження вогнем майна, під час якого виникають чинники, небезпечні для людей та навколишнього природного середовища.
Виявлені територіальним органом ДСНС порушення можуть створювати і небезпеку завдання шкоди життю та здоров'ю людей у процесі самої пожежі.
При цьому, до суду не надано доказів оскарження відповідачем дій позивача щодо проведення перевірки та акт щодо її проведення.
Статтею 11 Закону України "Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності" визначено, що виконання вимог органу державного нагляду (контролю) щодо усунення виявлених порушень вимог законодавства є обов'язком суб'єкта господарювання під час здійснення державного нагляду (контролю).
Згідно наявних у справі матеріалів зафіксовані в акті перевірки порушеннявідповідачем не виконано.
Згідно ч. 1 ст. 90 КАС України, суд оцінює докази, які є у справі, за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на їх безпосередньому, всебічному, повному та об'єктивному дослідженні.
Частиною 1 статті 77 КАС України встановлено, що Кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу.
На підставі вказаного суд робить висновок про наявність правових підстав для застосування заходів реагування у сфері державного нагляду (контролю) у вигляді припинення подальшої експлуатації будівель, споруд, приміщення та території школи за адресою: 75742, Херсонська обл.,Скадовський р-н, с. Миколаївка, вул.Шкільна, буд. 30 до повного усунення порушень вимог законодавства у сфері пожежної та техногенної безпеки, цивільного захисту шляхом заборони Миколаївській загальноосвітній школі І-ІІ ступенів Скадовської районної ради Херсонської області використовувати будівлі, споруди, приміщення та територію школи (місце розташування: 75742, Херсонська обл., Скадовський р-н, с. Миколаївка, вул.Шкільна, буд. 30 ), крім робіт, пов'язаних із усуненням порушень вимог законодавства у сфері цивільного захисту, пожежної та техногенної безпеки, до повного усунення порушень.
Крім того суд зазначає, що відповідно до ухвали суду від 23 червня 2018 року позивачу відстрочено сплату судового збору до прийняття рішення по суті позовних вимог.
Відповідно до сю 139 КАС України судові витрати розподілу не підлягають.
Керуючись статтями 9, 14, 73, 74, 75, 76, 77, 78, 90, 143, 242- 246, 250, 255 Кодексу адміністративного судочинства України, суд
вирішив:
Адміністративний позов Головного управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Херсонській області (73000, м. Херсон, вул. Молодіжна, 6, код ЄДРПОУ 38594707) до Миколаївської загальноосвітньої школи I-II ступенів Скадовської районної ради Херсонської області (75742, Херсонська область, Скадовський район, с. Миколаївка, вул. Шкільна, буд. 30, код ЄДРПОУ 24948703) про вжиття заходів реагування під час здійснення державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності.
Застосувати до Миколаївської загальноосвітньої школи І-ІІ ступенів Скадовської районної ради Херсонської області (код ЄДРПОУ 24948703) захід реагування у вигляді припинення подальшої експлуатації будівель, споруд, приміщення та території школи за адресою: 75742, Херсонська обл., Скадовський р-н, с. Миколаївка, вул.Шкільна, буд. 30 до повного усунення порушень вимог законодавства у сфері пожежної та техногенної безпеки, цивільного захисту шляхом заборони Миколаївській загальноосвітній школі І-ІІ ступенів Скадовської районної ради Херсонської області використовувати будівлі, споруди, приміщення та територію школи (місце розташування: 75742, Херсонська обл., Скадовський р-н, с. Миколаївка, вул.Шкільна, буд. 30 ), окрім робіт, пов'язаних із усуненням порушень вимог законодавства у сфері цивільного захисту, пожежної та техногенної безпеки, до повного усунення порушень.
Стягнути з Головного управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Херсонській області (73000, м. Херсон, вул. Молодіжна, 6, код ЄДРПОУ 38594707) судовий збір у розмірі 1762 грн. 00 коп.
Рішення може бути оскаржене в апеляційному порядку безпосередньо до Одеського апеляційного адміністративного суду шляхом подачі апеляційної скарги в 30-денний строк з дня складання повного судового рішення, при цьому відповідно до п.п. 15.5 п. 15 розділу VII "Перехідні положення" КАС України до початку функціонування Єдиної судової інформаційно-телекомунікаційної системи апеляційні скарги подаються через суд першої інстанції, який ухвалив відповідне рішення.
Рішення набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо вона не була подана у встановлений строк. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після закінчення апеляційного розгляду справи.
Суддя Василяка Д.К.
кат. 5.1.2
Суд | Херсонський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 20.07.2018 |
Оприлюднено | 30.07.2018 |
Номер документу | 75482708 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Херсонський окружний адміністративний суд
Василяка Д.К.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні