Постанова
від 24.07.2018 по справі 509/3118/18
ОВІДІОПОЛЬСЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ

Справа № 509/3118/18

УХВАЛА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

24 липня 2018 року Овідіопольський райсуд Одеської обл.. у складі:

слідчого судді ОСОБА_1 ,

при секретарі ОСОБА_2 ,

розглянувши у відкритому судовому засіданні в смт.Овідіополь Одеської області клопотання прокурора Іллічівської місцевої прокуратури ОСОБА_3 про надання дозволу на проведення перевірки додержання вимог законодавства при проведенні закупівель за державні кошти органом державного фінансового контролю, в рамках кримінального провадження за № 42018161160000006 від 26.01.2018 року за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч.2 ст.191 КК України,-

ВСТАНОВИВ:

У провадженні СВ Овідіопольського ВП ГУНП в Одеській області перебувають матеріали досудового розслідування внесені до Єдиного реєстру досудових розслідувань за № 42018161160000006 від 26.01.2018, за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч.2 ст.191КК України, процесуальне керівництво якими здійснюється Іллічівської місцевою прокуратурою Одеської області.

Досудовим розслідуванням встановлено, що тендерним комітетом Великодолинської селищної ради Овідіопольського району Одеської області у складі відповідно до розпорядження Великодолинського селищного голови №100 від 01.08.2016 у 2017 році проводилися конкурсні торги за предметом закупівлі за бюджетні кошти: ДК 021:2015, 16720000-8 - «Трактори, що були у використанні (Екскаватор «JCB 3 СX або «еквівалент»)» на суму 1356500 гривень.

В ході проведення тендерної процедури до тендерного комітету надійшли та розглянуті наступні пропозиції від суб`єктів господарської діяльності:

- ФОП ОСОБА_4 (державна реєстрація 23.08.2017, ІПН НОМЕР_1 , місцезнаходження: АДРЕСА_1 ) з ціновою пропозицією 1298999 гривень;

- ТОВ «Констракшн машинері» (державна реєстрація 29.12.2003, код ЄДРПОУ 32828388, місцезнаходження: 04086, м. Київ, вул. Петропавлівська, буд. 54-А) з ціновою пропозицією 1299000 гривень;

- ТОВ «Спецкомтранс» (державна реєстрація 09.12.2014, код ЄДРПОУ 3953867, місцезнаходження: 02166, м. Київ, просп. Лісовий, буд. 17-Б, оф. 208) з ціновою пропозицією 1343000 гривень;

- ТОВ «Лемберг трейд» (державна реєстрація 09.12.2016, код ЄДРПОУ 40928929, місцезнаходження: 77300, Івано-Франківська обл, м. Калуш, вул. Каракая, буд. 34).

Відповідно до протоколу засідання тендерного комітету №4 від 15.12.2017 переможцем закупівлі визнано учасника ФОП ОСОБА_4 , ІНФОРМАЦІЯ_1 , утвореного незадовго до проведення відповідного конкурсу, чия пропозиція визнана найбільш економічно вигідною, порівняно з іншими учасниками, зокрема з профільним ТОВ «Констракшн машинері» різниця склала одну гривню.

26.12.2017 між Великодолинською селищною радою, в особі в. о. голови ОСОБА_5 , як замовником та ФОП ОСОБА_4 як виконавцем укладено договір №205, відповідно до умов якого «виконавець зобов`язується до 31 грудня 2017 року, протягом 10-ти днів з дати підписання договору поставити Замовникові товар відповідно до ДК 021:2015, 16720000-8 - «Трактори, що були у використанні (Екскаватор «JCB 3 СX або «еквівалент»)», а замовник прийняти згідно підписаної специфікації і оплатити товар.

Великодолинською селищною радою за вищезазначеним договором на користь ФОП ОСОБА_4 перераховано кошти на придбання екскаватору до його поставки, що підтверджується платіжними дорученнями №7 від 27 грудня 2017 року на суму 1286000 грн. та №27 від 27 грудня 2017 року на суму 12999 гривень.

При цьому, предмет закупівлі - екскаватор-навантажувач JCB 3 СX, 2006 року випуску, заводський номер НОМЕР_2 який на час укладення договору був зареєстрований на третю особу ( ОСОБА_6 , 21.12.2017), на ФОП ОСОБА_4 зареєстровано лише 17.01.2018, а на КП «Великодолинське» Великодолинської селищної ради - 06.02.2018.

Відповідно до п.5 ч. 5 ст. 11 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», позаплановою виїзноюревізією вважаєтьсяревізія,яка непередбачена впланах роботиоргану державногофінансового контролюі проводитьсяза наявностіхоча боднієї зтаких обставин: у разі надходження доручення щодо проведення ревізій у підконтрольних установах від Кабінету Міністрів України, органів прокуратури, органів доходів і зборів, Національної поліції, Служби безпеки України, Національного антикорупційного бюро України, в якому містяться факти, що свідчать про порушення підконтрольними установами законів України, перевірку додержання яких віднесено законом до компетенції органів державного фінансового контролю;

Позапланова виїзна ревізія може здійснюватися лише за наявності підстав для її проведення на підставі рішення суду. Позапланова ревізія підконтрольної установи не може проводитися частіше одного разу на квартал.

Позапланові виїзні ревізії суб`єктів господарської діяльності незалежно від форми власності, які не віднесені цим Законом до підконтрольних установ, проводяться органами державного фінансового контролю за судовим рішенням, ухваленим у кримінальному провадженні.

Відповідно до статті 93 КПК України, збирання доказів здійснюється сторонами кримінального провадження, потерпілим у порядку, передбаченому цим Кодексом. Сторона обвинувачення здійснює збирання доказів шляхом проведення слідчих (розшукових) дій та негласних слідчих (розшукових) дій, витребування та отримання від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, підприємств, установ та організацій, службових та фізичних осіб речей, документів, відомостей, висновків експертів, висновків ревізій та актів перевірок, проведення інших процесуальних дій, передбачених цим Кодексом.

Згідно до положення частини 2 статті 84 КПК України, відповідно до якої акт перевірки є процесуальним джерелом доказів, а також Постанови Кабінету Міністрів України від 13.08.2014 р. № 408 «Питання запровадження обмежень на проведення перевірок державними інспекціями та іншими контролюючими органами», якою встановлено, що подання дозволу на проведення перевірок підприємств, організацій, фізичних осіб-підприємств не потребують у разі, якщо такі перевірки проходять за рішенням суду та на вимогу службових осіб у випадках, передбачених КПК.

Відповідно до ч. 1 ст. 131 КПК України, заходи забезпечення кримінального провадження застосовуються з метою досягнення дієвості цього провадження.

Відповідно до ч. 4 ст. 132 КПК України, для оцінки потреб досудового розслідування слідчий суддя або суд зобов`язаний врахувати можливість без застосованого заходу забезпечення кримінального провадження отримати речі і документи, які можуть бути використані під час судового розгляду для встановлення обставин у кримінальному провадженні.

Таким чином, отримати докази у вказаному кримінальному провадженні без відповідного рішення суду є неможливим. Акт перевірки органу фінансового контролю буде використаний як доказ і має істотне значення для встановлення обставин кримінального правопорушення.

Враховуючи викладене, вважаю клопотання таким, що підлягає задоволенню.

На підставі викладеного, керуючись ст.ст. 131-132,159-166 КПК України, -

УХВАЛИВ:

1. Клопотання прокурора Іллічівської місцевої прокуратури ОСОБА_3 про надання дозволу на проведення перевірки додержання вимог законодавства при проведенні закупівель за державні кошти органом державного фінансового контролю, в рамках кримінального провадження за № 42018161160000006 від 26.01.2018 року за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч.2 ст.191 КК України задовольнити.

2. Надати дозвіл на проведення у кримінальному провадженні № 42018161160000006 від 26.01.2018, за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч.2 ст.191 КК України позапланової виїзної перевірки дотримання вимог законодавства при здійсненні закупівель, під час якої здійснити перевірку дотримання вимог Закону України «Про публічні закупівлі» на предмет закупівлі : ДК 021:2015, 16720000-8 - «Трактори, що були у використанні (Екскаватор «JCB 3 СX або «еквівалент»)» Великодолинською селищною радою (код ЄДРПОУ 04379410, індекс 67832, Одеська область, Овідіопольський район, смт. Великодолинське, вул. Соборна, 1-А,) на всіх стадіях проведення закупівлі за державні кошти - проведення якої доручити відповідним посадовим особам Південного офісу Держаудитслужби (65107, м. Одеса, вул. Канатна, 83) у 15-ти денний строк з моменту отримання ухвали.

3. Зобов`язати Південний офіс Держаудитслужби документи, складені під час проведення перевірки дотримання вимог чинного законодавства у сфері закупівель, передати до Овідіопольського осередку Іллічівської місцевої прокуратури Одеської області (68003, смт. Овідіополь, вул. Берегова, 9) для долучення їх до матеріалів кримінального провадження № 42018161160000006 від 26.01.2018 у якості доказів.

Строк дії ухвали до 24.08.2018 року.

Копію ухвали направити зацікавленим особам.

Ухвала оскарженню не підлягає.

Слідчий суддя: ОСОБА_1

СудОвідіопольський районний суд Одеської області
Дата ухвалення рішення24.07.2018
Оприлюднено24.02.2023
Номер документу75490462
СудочинствоКримінальне

Судовий реєстр по справі —509/3118/18

Постанова від 24.07.2018

Кримінальне

Овідіопольський районний суд Одеської області

Гандзій Д. М.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні