Ухвала
від 25.07.2018 по справі 826/5868/17
КИЇВСЬКИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

КИЇВСЬКИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД Справа № 826/5868/17                                                                               УХВАЛА   25 липня 2018 року                                                                                                               м. Київ           Суддя Київського апеляційного адміністративного суду Бєлова Л.В., перевіривши апеляційну скаргу Державної податкової інспекції у Оболонському районі Головного управління ДФС у м. Києві на рішення Окружного адміністративного суду міста Києва від 30 квітня 2018 року у справі за адміністративним позовом Товариства з обмеженою відповідальністю «Укрінвест-Центр» до Державної податкової інспекції у Оболонському районі Головного управління ДФС у м. Києві про визнання протиправним та скасування податкового повідомлення-рішення, ВСТАНОВИВ: Рішенням Окружного адміністративного суду міста Києва від 30 квітня 2018 року адміністративний позов задоволено. Не погоджуючись з таким рішенням суду першої інстанції відповідачем подано апеляційну скаргу. Перевіривши апеляційну скаргу Державної податкової інспекції у Оболонському районі Головного управління ДФС у м. Києві на рішення Окружного адміністративного суду міста Києва від 30 квітня 2018 року, суд вважає, що вона не може бути прийнята до апеляційного провадження та підлягає залишенню без руху, оскільки не відповідає вимогам ст. 296 КАС України з наступних підстав. Так, відповідно до п. 1 ч. 5 ст. 296    КАС України,  до апеляційної скарги додається документ про сплату судового збору. Відповідно до п.п. 2 п. 3  ч. 2  статті 4 Закону України «Про судовий збір» за подання апеляційної скарги на рішення суду сплачується судовий збір у розмірі 150 відсотків ставки, що підлягала сплаті при поданні позовної заяви, іншої заяви і скарги. Розмір судового збору за подання апеляційної скарги на рішення Окружного адміністративного суду міста Києва від 30 квітня 2018 року становить 2400 грн. 00 коп. (1600*150%). До апеляційної скарги долучено клопотання відповідача про відстрочення сплати судового збору. Клопотання вмотивоване відсутністю коштів для сплати судового збору. Перевіривши клопотання про відстрочення сплати судового збору, суд вважає, що воно не підлягає задоволенню з огляду на таке. Відповідно до ч. 1    ст. 133 КАС України,    суд, враховуючи майновий стан сторони, може своєю ухвалою зменшити розмір належних до оплати судових витрат чи звільнити від їх оплати повністю або частково, чи відстрочити або розстрочити сплату судових витрат на визначений строк. Відповідно до ч. 1    ст. 8  Законом України «Про судовий збір»  суд, враховуючи майновий стан сторони, суд може своєю ухвалою за її клопотанням відстрочити або розстрочити сплату судового збору на певний строк, але не довше ніж до ухвалення рішення у справі за таких умов: розмір судового збору перевищує 5 відсотків розміру річного доходу позивача - фізичної особи за попередній календарний рік; або позивачами є: військовослужбовці; батьки, які мають дитину віком до чотирнадцяти років або дитину-інваліда, якщо інший з батьків ухиляється від сплати аліментів;        одинокі матері (батьки), які мають дитину віком до чотирнадцяти років або дитину-інваліда; члени малозабезпеченої чи багатодітної сім'ї; особа, яка діє в інтересах малолітніх чи неповнолітніх осіб та осіб, які визнані судом недієздатними чи дієздатність яких обмежена; або предметом позову є захист соціальних, трудових, сімейних, житлових прав, відшкодування шкоди здоров'ю. Проте, відповідач не відноситься до жодної категорії, для якої передбачена можливість звільнення, відстрочення або розстрочення сплати судового збору. З урахуванням наведеного та беручи до уваги, що особа, яка утримується за рахунок державного бюджету, має право в межах бюджетних асигнувань здійснити розподіл коштів з метою забезпечення сплати судового збору, суд вважає, що обставини, пов'язані з фінансуванням установ чи організацій з державного бюджету, відсутністю в ньому коштів, призначених для сплати судового збору суб'єктами владних повноважень тощо не є підставою для звільнення (відстрочення, розстрочення) від такої сплати. Аналогічна позиція викладена в ухвалі Верховного Суду від 09 січня 2018 року у справі К/9901/4048/17. Таким чином, відсутність видатків на оплату судового збору у кошторисі відповідача не може бути підставою для звільнення від сплати судового збору, обов'язок сплати якого встановлено чинним законодавством. Суд звертає увагу, що до клопотання не додано доказів вчинення відповідачем дій, направлених на отримання достатнього для сплати судового збору фінансування з Державного бюджету України. Згідно з ч. 1 ст. 295 КАС України апеляційна скарга на рішення суду подається протягом тридцяти днів з дня його проголошення. Із матеріалів справи вбачається, що відповідач оскаржує рішення Окружного адміністративного суду міста Києва від 30 квітня 2018 року. 10 травня 2018 року відповідач отримав належним чином завірену копію оскаржуваного рішення, що підтверджується зворотнім повідомленням, яке надійшло на адресу Київського апеляційного адміністративного суду (а.с 60). Первинна апеляційна скарга, подана відповідачем, зареєстрована судом І інстанції 31 травня 2018 року за вх№5882/18. Ухвалою Київського апеляційного адміністративного суду від 14 червня 2018 року апеляційну скаргу відповідача на рішення Окружного адміністративного суду від 30 квітня 2018 року – повернуто особі, яка її подала у зв'язку із відсутністю довіреності, що підтверджує належність повноважень особи, яка підписала первинну апеляційну скаргу. Повторну апеляційну скаргу відповідача на рішення Окружного адміністративного суду міста Києва від 30 квітня 2018 року зареєстровано судом І інстанції 17 липня 2018 року. Отже, апеляційну скаргу на рішення Окружного адміністративного суду міста Києва від 30 квітня 2018 року подано з пропуском 30-денного строку, передбаченого КАС України. У прохальній частині апеляційної скарги міститься вимога до суду поновити строк апеляційного оскарження. Проте, відповідачем не надано жодних доказів того, що строк апеляційного оскарження рішення Окружного адміністративного суду від 30 квітня 2018 року було пропущено з поважних причин. Суд звертає увагу, що ухвала Київського апеляційного адміністративного суду від 14 червня 2018 року, якою було повернуто первинну апеляційну скаргу відповідач. В касаційному порядку не оскаржувалась. Згідно з ч. 2 ст. 298    КАС України  до апеляційної скарги, яка оформлена з порушенням вимог, встановлених статтею 296 Кодексу, застосовуються положення статті 169 Кодексу, відповідно до яких апеляційна скарга залишається без руху і апелянту надається строк для усунення недоліків, який не може перевищувати десяти днів з дня вручення ухвали. Тому, у зв'язку з викладеним, вважаю необхідним апеляційну скаргу позивача залишити без руху та запропонувати усунути вказані недоліки апеляційної скарги шляхом подання до апеляційного суду: -           оригіналу документу (квитанції) про сплату судового збору у встановленому Законом України “Про судовий збір” порядку в розмірі 2400 грн. 00 коп. за наступними реквізитами: Отримувач коштів: УК у Печерському р-ні, код отримувача (код за ЄДРПОУ): 38004897, банк отримувача: Казначейство України (ЕАП), код банку отримувача (МФО): 899998, рахунок отримувача: 34312206081055, код    класифікації доходів бюджету: 22030101, призначення платежу: Судовий збір, за позовом


(ПІБ чи назва установи, організації позивача), Київський апеляційний адміністративний суд.; -          обґрунтованого клопотання про поновлення строку апеляційного оскарження рішення Окружного адміністративного суду від 30 квітня 2018 року із зазначенням поважних причин його пропуску, та подання доказів їх поважності. Керуючись ст.ст. 169, 283, 298, 328 КАС України, суд УХВАЛИВ: У задоволенні клопотання Державної податкової інспекції у Оболонському районі Головного управління ДФС у м. Києві про поновлення строку апеляційного оскарження – відмовити. У задоволенні клопотання Державної податкової інспекції у Оболонському районі Головного управління ДФС у м. Києві про відстрочення сплати судового збору – відмовити. Апеляційну скаргу Державної податкової інспекції у Оболонському районі Головного управління ДФС у м. Києві на рішення Окружного адміністративного суду міста Києва від 30 квітня 2018 року – залишити без руху. Встановити Державній податковій інспекції у Оболонському районі Головного управління ДФС у м. Києві 10 (десять) днів з моменту отримання копії даної ухвали для усунення вказаних недоліків апеляційної скарги. У разі невиконання вимог ухвали у зазначений вище строк у відкритті апеляційного провадження буде відмовлено. Ухвала набирає законної сили з моменту її підписання суддею є остаточною та оскарженню не підлягає.       Суддя                                                                                                       Л. В. Бєлова                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                               

СудКиївський апеляційний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення25.07.2018
Оприлюднено30.07.2018
Номер документу75509575
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —826/5868/17

Ухвала від 29.10.2018

Адміністративне

Шостий апеляційний адміністративний суд

Степанюк Анатолій Германович

Ухвала від 16.08.2018

Адміністративне

Київський апеляційний адміністративний суд

Бєлова Л.В.

Ухвала від 25.07.2018

Адміністративне

Київський апеляційний адміністративний суд

Бєлова Л.В.

Ухвала від 14.06.2018

Адміністративне

Київський апеляційний адміністративний суд

Беспалов О.О.

Рішення від 30.04.2018

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Федорчук А.Б.

Ухвала від 24.07.2017

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Федорчук А.Б.

Ухвала від 19.05.2017

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Федорчук А.Б.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні