Рішення
від 18.07.2018 по справі 904/1125/18
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД

ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

вул. Володимира Винниченка 1, м. Дніпро, 49600

E-mail: inbox@dp.arbitr.gov.ua, тел. (056) 377-18-49, fax (056) 377-38-63

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

РІШЕННЯ

18.07.2018м. ДніпроСправа № 904/1125/18 за позовом Товариство з обмеженою відповідальністю "Дніпрпродсервіс"

до Департамент гуманітарної політики Дніпровської міської ради

про стягнення 303 906,45 грн. за Договором №1 від 23.01.17р. (про закупівлю послуги за державні кошти)

Суддя Юзіков С.Г.

при секретарі судового засідання Кулебі Т.Ю.

Представники:

Позивача - ОСОБА_1 дов. № б/н від 01.06.18р.

Відповідача - не з'явився (про час і місце засідання суду сповіщений належно)

СУТЬ СПОРУ:

Позивач просить стягнути з Відповідача 303 906,45 грн. за надані послуги за Договором №1 від 23.01.17р. (про закупівлю послуги за державні кошти), мотивуючи порушенням Відповідачем договірних зобов'язань у частині оплати.

Ухвалою Господарського суду Дніпропетровської області від 20.06.18р. замінено Позивача у справі з Товариства з обмеженою відповідальністю "Регіональна кейтерингова компанія" на Товариство з обмеженою відповідальністю "Дніпрпродсервіс".

Відповідач явку повноважного представника у жодне судове засідання не забезпечив, відзив на позов, докази на його обґрунтування чи докази відсутності боргу на час розгляду справи господарському суду не надав.

Відповідач про засідання суду повідомлявся належно, суду повернулися поштові повідомлення про вручення поштових відправлень №4903813274595, №4903813756352, №4903813607403, №4903814454619.

Стаття 43 ГПК України зобов'язує учасників судового процесу та їх представників добросовісно користуватися процесуальними правами; зловживання процесуальними правами не допускається.

Частиною 1 ст. 202 ГПК України визначено, що неявка у судове засідання будь-якого учасника справи за умови, що його належним чином повідомлено про дату, час і місце цього засідання не перешкоджає розгляду справи по суті, крім випадків, визначених цією статтею.

Відповідно до ч. 2 ст. 202 ГПК України суд відкладає розгляд справи в судовому засіданні в межах встановленого цим Кодексом строку, коли за якихось обставин спір не може бути вирішено в даному засіданні.

У судовому засіданні досліджено надані докази.

У судовому засіданні оголошено вступну та резолютивну частини рішення.

Розглянувши матеріали справи, заслухавши представника Позивача, господарський суд

ВСТАНОВИВ:

23.01.17р. Департамент гуманітарної політики Дніпровської міської ради з ТОВ "Регіональна кейтерингова компанія" укладено Договір №1 (про закупівлю послуги за державні кошти) (далі Договір), за п.1.1. якого Учасник (Позивач) зобов'язався у 2017 році надавати Замовникові (Відповідачеві) послуги за номенклатурою, зазначеною в Специфікації, а Замовник - прийняти і оплатити таку послугу.

Найменування послуги: Лот №1 - Послуги їдалень (послуги їдалень та інших кафе закритого типу), ДК 016-2010-56.29.2 (ДК 021:2015 - 55511000-5).

Кількість послуги за цим Договором становить: зазначена в Специфікації. Обсяги закупівлі послуги можуть бути зменшені залежно від реального фінансування видатків (п.1.2. Договору).

Ціна цього Договору становить: 42 386 943,17 грн., без ПДВ.

Ціна за одиницю послуги вказана в Специфікації. Вартість надання послуг кожного дня однакова. Ціна за одиницю послуги не може змінюватися протягом дії Договору до повного виконання зобов'язань Сторонами (п.3.1. Договору).

Розрахунки проводяться за фактично надану послугу шляхом перерахування Замовником на розрахунковий рахунок Учасника коштів після пред'явлення Учасником рахунка на оплату послуги (далі рахунок). Замовник має право на відстрочення платежів строком до 30 календарних днів (у разі виробничої необхідності) (п.4.1. Договору).

До рахунка додається: акт виконаних робіт (п.4.2. Договору).

Строк (термін) надання послуги: протягом січня - грудня 2017 року (за виключенням вихідних, канікулярних та святкових днів) (п.5.1. Договору).

Розділом VІ Договору погоджено права сторін.

Замовник має право: на відстрочення платежів строком до 30 календарних днів (п.6.2.5. Договору).

Цей Договір набирає чинності з дня підписання його сторонами і діє до 31.12.17р. та до повного виконання зобов'язань щодо оплати за надані послуги (п.10.1. Договору).

27.12.17р. ТОВ "Регіональна кейтерингова компанія" з Відповідачем уклали Додаткову угоду №7 до Договору про продовження строку дії зазначеного Договору до 31.03.18р. та до повного виконання договірних зобов'язань щодо оплати за надані послуги.

31.01.18р. ТОВ "Регіональна кейтерингова компанія" з Відповідачем уклали Додаткову угоду №9, за п. 1 якої вартість послуг за даною Угодою становить 7 410 304,75 грн., що не перевищує 20 % суми, визначеної в Договорі з урахуванням додаткових угод. Кількість послуги за цією Угодою зазначена в Специфікації.

За даними Позивача на виконання умов Договору, за період з 23.01.17р. до 23.12.17р. Позивачем Відповідачеві надавалися кожного робочого дня послуги з організації харчування учнів 1-4 класів, пільгових категорій, груп подовженого дня за 2-тижневим затвердженим меню у закладах освіти, на загальну суму 37 969 054,64 грн. Відповідачем сплачено 37 938 445,10 грн., у зв'язку з чим у Відповідача обліковується борг у розмірі 30 609,54 грн.

Позивач повідомив, на виконання умов Договору, 27.12.17р. надав Відповідачеві: Акт про відпущене харчування з їдальні КЗО "НВК №99" за період з 18-22.12.2017р., за підписом директора КЗО "НВК №99" на суму 30 609,54 грн.; зведений акт виконаних робіт №32 за період з 18-22.12.2017р. на суму 30 609,54 грн.; рахунок-фактуру №РК-0000425 за період з 18-22.12.2017р. на суму 30 609,54 грн.

Крім того, на виконання умов Договору, за період з 15.01.18р. до 23.02.18р. Позивач Відповідачеві надавав кожного робочого дня послуги з організації харчування учнів 1-4 класів, пільгових категорій, груп подовженого дня за 2-тижневим затвердженим меню у закладах освіти, на загальну суму 7 650 934,42 грн. За цей період Відповідач підписав без зауважень всі акти наданих послуг, крім зведеного акту виконаних робіт №40 за період частково 22.02.18р. - 23.02.18р. на загальну суму 273 296,91 грн.

Як зазначає Позивач, на виконання умов Договору, 02.03.18р. Позивач надав Відповідачеві: зведений акт виконаних робіт №40 за період, частково, з 22.01.18р. по 23.02.18р. на суму 273 296,91 грн.; рахунок-фактуру №РК-0000023 за цей же період і цю ж суму.

Факт надання послуг Позивачем підтверджується:

- за Актом №32 - актом про відпущене харчування з їдальні КЗО "НВК №99" за період з 18-22.12.17р. за підписом директора КЗО "НВК №99" на суму 30 609,54 грн. та корінцями до талонів надання послуг харчування за підписом завідуючого виробництвом ТОВ "Регіональна кейтерингова компанія" та директора КЗО "НВК №99";

- за Актом №40 - актом про відпущене харчування з їдальні КЗО "НВК №137" за період з 22-23.02.2018р. за підписом директора "НВК №137" на суму 12 222,18 грн. та корінцями до талонів надання послуг харчування за підписом завідуючого виробництвом ТОВ "Регіональна кейтерингова компанія" та директора "НВК №137";

- накопичувальною відомістю по безкоштовному харчуванню учнів з 22.02.18р. по 23.02.18р. за підписом директора КЗО СЗШ №1 на суму 10 969,43 грн. та корінцями до талонів надання послуг харчування за підписом завідуючого виробництвом ТОВ "Регіональна кейтерингова компанія" та директора КЗО СЗШ №1;

- накопичувальною відомістю по безкоштовному харчуванню учнів з 22.02.18р. по 23.02.18р. за підписом директора КЗО СЗШ №2 на суму 6 491,24 грн. та корінцями до талонів надання послуг харчування за підписом завідуючого виробництвом ТОВ "Регіональна кейтерингова компанія" та директора КЗО СЗШ №2;

- накопичувальною відомістю по безкоштовному харчуванню учнів з 22.02.18р. по 23.02.18р. за підписом директора КЗО СЗШ №9 на суму 7 636,60 грн. та корінцями до талонів надання послуг харчування за підписом завідуючого виробництвом ТОВ "Регіональна кейтерингова компанія" та директора КЗО СЗШ №9;

- накопичувальною відомістю по безкоштовному харчуванню учнів з 22.02.18р. по 23.02.18р. за підписом директора КЗО СЗШ №13 на суму 6 603,36 грн. та корінцями до талонів надання послуг харчування за підписом завідуючого виробництвом ТОВ "Регіональна кейтерингова компанія" та директора КЗО СЗШ №13;

- накопичувальною відомістю по безкоштовному харчуванню учнів з 22.02.18р. по 23.02.18р. за підписом директора КЗО СЗШ №16 на суму 3 863,91 грн. та корінцями до талонів надання послуг харчування за підписом завідуючого виробництвом ТОВ "Регіональна кейтерингова компанія" та директора КЗО СЗШ №16;

- накопичувальною відомістю по безкоштовному харчуванню учнів з 22.02.18р. по 23.02.18р. за підписом директора КЗО СЗШ №22 на суму 10 882,37 грн. та корінцями до талонів надання послуг харчування за підписом завідуючого виробництвом ТОВ "Регіональна кейтерингова компанія" та директора КЗО СЗШ №22;

- накопичувальною відомістю по безкоштовному харчуванню учнів з 22.02.18р. по 23.02.18р. за підписом директора КЗО СЗШ №37 на суму 7 492,56 грн. та корінцями до талонів надання послуг харчування за підписом завідуючого виробництвом ТОВ "Регіональна кейтерингова компанія" та директора КЗО СЗШ №37;

- накопичувальною відомістю по безкоштовному харчуванню учнів з 22.02.18р. по 23.02.18р. за підписом директора КЗО СЗШ №58 на суму 3 210,30 грн. та корінцями до талонів надання послуг харчування за підписом завідуючого виробництвом ТОВ "Регіональна кейтерингова компанія" та директора КЗО СЗШ №58;

- накопичувальною відомістю по безкоштовному харчуванню учнів з 22.02.18р. по 23.02.18р. за підписом директора КЗО СЗШ №75 на суму 7 361,23 грн. та корінці за підписом завідуючого виробництвом ТОВ "Регіональна кейтерингова компанія" та директора КЗО СЗШ №75;

- накопичувальною відомістю по безкоштовному харчуванню учнів з 22.02.18р. по 23.02.18р. за підписом директора КЗО СЗШ №128 на суму 6 256,90 грн. та корінцями до талонів надання послуг харчування за підписом завідуючого виробництвом ТОВ "Регіональна кейтерингова компанія" та директора КЗО СЗШ №128;

- накопичувальною відомістю по безкоштовному харчуванню учнів з 22.02.18р. по 23.02.18р. за підписом директора КЗО СЗШ №148 на суму 10 675,64 грн. та корінцями до талонів надання послуг харчування за підписом завідуючого виробництвом ТОВ "Регіональна кейтерингова компанія" та директора КЗО СЗШ №148;

- накопичувальною відомістю по безкоштовному харчуванню учнів з 22.02.18р. по 23.02.18р. за підписом директора КЗО СЗШ №148 садочок на суму 2 591,42 грн. та корінцями до талонів надання послуг харчування за підписом завідуючого виробництвом ТОВ "Регіональна кейтерингова компанія" та директора КЗО СЗШ №148 садочок;

- груповими талонами за 22.02.18р. та 23.02.18р. за підписом директора КЗО НВК №59 на загальну суму 6 057,96 грн.;

- груповими талонами за 22.02.18р. та 23.02.18р. за підписом директора КЗО СЗШ №77 на загальну суму 5 789,67 грн.;

- груповими талонами за 22.02.18р. та 23.02.18р. за підписом директора КЗО СЗШ №97 на загальну суму 17 901,10 грн.;

- груповими талонами за 22.02.18р. та 23.02.18р. за підписом директора КЗО СЗШ №5 на загальну суму 9 725,17 грн.;

- груповими талонами за 22.02.18р. та 23.02.18р. за підписом директора КЗО СЗШ №4 на загальну суму 3 762,36 грн.;

- груповими талонами за 22.02.18р. та 23.02.18р. за підписом директора Гімназії №1 на загальну суму 435,60 грн.;

- груповими талонами за 22.02.18р. та 23.02.18р. за підписом директора КЗО СЗШ №54 на загальну суму 13 177,29 грн.;

- груповими талонами за 22.02.18р. та 23.02.18р. за підписом директора КЗО СЗШ №36 на загальну суму 5 226,64 грн.;

- груповими талонами за 22.02.18р. та 23.02.18р. за підписом директора КЗО СЗШ №91 на загальну суму 10 77,87 грн.;

- груповими талонами за 22.02.18р. та 23.02.18р. за підписом директора КЗО СЗШ №85 на загальну суму 7 169,15 грн.;

- груповими талонами за 22.02.18р. та 23.02.18р. за підписом директора КЗО СЗШ №96 на загальну суму 15 034,64 грн.;

- груповими талонами за 22.02.18р. та 23.02.18р. за підписом директора КЗО СЗШ №84 на загальну суму 4 372,44 грн.;

- груповими талонами за 22.02.18р. та 23.02.18р. за підписом директора КЗО СЗШ №74 на загальну суму 6 610,68 грн.;

- груповими талонами за 22.02.18р. та 23.02.18р. за підписом директора КЗО СЗШ №92 на загальну суму 2 375,10 грн.;

- груповими талонами за 22.02.18р. та 23.02.18р. за підписом директора КЗО СЗШ №94 на загальну суму 6 965,31 грн.;

- груповими талонами за 22.02.18р. та 23.02.18р. за підписом директора КЗО СЗШ №103 на загальну суму 4 113,46 грн.;

- груповими талонами за 22.02.18р. та 23.02.18р. за підписом директора КЗО СЗШ №105 на загальну суму 4 422,90 грн.;

- груповими талонами за 22.02.18р. та 23.02.18р. за підписом директора КЗО СЗШ №88 на загальну суму 6 089,71 грн.;

- груповими талонами за 22.02.18р. та 23.02.18р. за підписом директора КЗО СЗШ №141 на загальну суму 8 228,51 грн.;

- груповими талонами за 22.02.18р. та 23.02.18р. за підписом директора КЗО СЗШ №132 на загальну суму 8 525,96 грн.;

- груповими талонами за 22.02.18р. та 23.02.18р. за підписом директора КЗО СЗШ №106 на загальну суму 8 908,15 грн.;

- груповими талонами за 22.02.18р. та 23.02.18р. за підписом директора КЗО СЗШ №93 на загальну суму 2 941,38 грн.;

- груповими талонами за 22.02.18р. та 23.02.18р. за підписом директора КЗО СЗШ №72 на загальну суму 3 536,19 грн.;

- груповими талонами за 22.02.18р. та 23.02.18р. за підписом директора КЗО СЗШ №143 на загальну суму 10 701,37 грн.;

За даними Позивача, Відповідач протягом всього періоду надання послуг не надавав Позивачеві, як виконавцю, повідомлень про припинення надання послуг.

Відповідач надані послуги не оплатив та акти надання послуг не повернув.

Позивач направляв Відповідачеві листа №334 від 16.03.18р., у якому вимагав оплатити, надані послуги у найближчий термін. За інформацією Позивача, його лист Відповідач залишив без відповіді та задоволення.

Наведені обставини стали причиною звернення Позивачем з позовом та є предметом спору у даній справі.

Відносини, що виникли між сторонами у справі на підставі Договору, є господарськими зобов'язаннями, тому, згідно зі ст. 4, 173-175 і ч. 1 ст. 193 ГК України, до цих відносин мають застосовуватися відповідні положення Цивільного кодексу України з урахуванням особливостей передбачених Господарським кодексом України.

Відповідно до п. 1 ч. 2 ст. 11 ЦК України підставами виникнення цивільних прав та обов'язків, зокрема, є договори та інші правочини.

За договором про надання послуг одна сторона (виконавець) зобов'язується за завданням другої сторони (замовника) надати послугу, яка споживається в процесі вчинення певної дії або здійснення певної діяльності, а замовник зобов'язується оплатити виконавцеві зазначену послугу, якщо інше не встановлено договором (ч.1 ст. 901 ЦК України).

Статтею 193 ГК України визначено, що суб'єкти господарювання та інші учасники господарських відносин повинні виконувати господарські зобов'язання належним чином відповідно до закону та інших правових актів, договору, а за відсутності конкретних вимог - відповідно до вимог, що у певних умовах звичайно ставляться. Кожна сторона повинна вжити усіх заходів, необхідних для належного виконання нею зобов'язання, враховуючи інтереси другої сторони та забезпечення загальногосподарського інтересу.

Відповідно до ст. 525, 526 ЦК України одностороння відмова від зобов'язання або одностороння зміна його умов не допускається, якщо інше не встановлено договором або законом. Зобов'язання має виконуватися належним чином відповідно до умов договору та вимог цього Кодексу, інших актів цивільного законодавства, а за відсутності таких умов та вимог - відповідно до звичаїв ділового обороту або інших вимог, що звичайно ставляться.

Статтею 610 ЦК України передбачено, що порушенням зобов'язання є його не виконання або виконання з порушенням умов, які визначені змістом зобов'язання. Договір є обов'язковим для виконання сторонами (ст. 629 ЦК України).

Згідно з ч. 1 ст. 530 ЦК України, якщо у зобов'язанні встановлений строк (термін) його виконання, то воно підлягає виконанню у цей строк (термін).

Відповідно до ч. 1 ст. 612 ЦК України боржник вважається таким, що прострочив, якщо він не приступив до виконання зобов'язання або не виконав його у строк, встановлений договором або законом.

Відповідно до Порядку організації харчування дітей у навчальних та оздоровчих закладах (затверджений Наказом Міністерства охорони здоров'я України, Міністерства освіти і науки України №242/329 від 01.06.15р.) процес організації харчування дітей у навчальних та оздоровчих закладах складається з: відпрацювання режиму і графіка харчування дітей; визначення постачальників продуктів харчування і продовольчої сировини; приймання продуктів харчування і продовольчої сировини гарантованої якості; складання меню-розкладу; виготовлення страв; проведення реалізації готових страв і буфетної продукції; надання дітям готових страв і буфетної продукції; ведення обліку дітей, які отримують безоплатне гаряче харчування, а також гаряче харчування за кошти батьків; контроль за харчуванням; інформування батьків про організацію харчування дітей у закладі.

Відповідальними за організацію харчування дітей у навчальних та оздоровчих закладах незалежно від підпорядкування, типів і форм власності, за матеріально-технічний стан харчоблоку (їдальні, буфету), додержання вимог санітарного законодавства є засновники (власники), керівники цих закладів та організації (підприємства), що забезпечують харчування дітей.

Розподіл коштів на організацію гарячого харчування дітей у навчальних та оздоровчих закладах, облік і звітність за використання коштів, які виділяються на безоплатне харчування, здійснюється відповідно до чинного законодавства.

Безоплатне харчування учнів у навчальних закладах з денною формою перебування у закладах здійснюється тільки в робочі дні. У разі відсутності учнів під час навчання компенсація за харчування не проводиться.

Відповідно до ст. 74, 77 ГПК України кожна сторона повинна довести ті обставини, на які вона посилається як на підставу своїх вимог або заперечень. Обставини, які відповідно до законодавства повинні бути підтверджені певними засобами доказування, не можуть підтверджуватись іншими засобами доказування.

Ухвалою Господарського суду Дніпропетровської області від 20.06.18р. замінено Позивача у справі з Товариства з обмеженою відповідальністю "Регіональна кейтерингова компанія" на Товариство з обмеженою відповідальністю "Дніпрпродсервіс".

Відповідач не надав суду доказів відсутності боргу чи контррозрахунку стягуваної суми, доводи Позивача не спростував, що дає суду підстави вирішувати спір за наявними письмовими доказами.

Як вбачається з наданих Позивачем доказів, наведених вище і досліджених судом у засіданні, борг за Договором Відповідача перед Позивачем становить 303 906,45 грн.

З урахуванням викладеного, суд вважає, що позов підлягає задоволенню.

Згідно зі ст. 129 ГПК України господарські витрати у справі слід покласти на Відповідача.

Керуючись ст. 2, 73, 74, 76-79, 86, 91, 129, 233, 238, 240, 241 Господарського процесуального кодексу України, суд

ВИРІШИВ:

Позов Товариство з обмеженою відповідальністю "Дніпрпродсервіс" до Департамент гуманітарної політики Дніпровської міської ради про стягнення 303 906,45 грн. за Договором №1 від 23.01.17р. (про закупівлю послуги за державні кошти) - задовольнити.

Стягнути з Департаменту гуманітарної політики Дніпровської міської ради, 49000, м. Дніпро, пр. Дмитра Яворницького, 75а (код 40506248) на користь Товариства з обмеженою відповідальністю "Дніпрпродсервіс", 49000, м. Дніпро, вул. Героїв Сталінграда, 249 (код 40165196) 303 906,45 грн. - боргу, 4 558,61 грн. - судового збору.

Рішення господарського суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги, якщо апеляційну скаргу не було подано.

У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови суду апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.

Апеляційна скарга на рішення суду подається протягом двадцяти днів, з дня його проголошення. Оскільки в судовому засіданні проголошено лише вступну та резолютивну частини рішення суду, зазначений строк обчислюється з дня складення повного судового рішення.

Повне судове рішення складено 26.07.2018

Суддя С.Г. Юзіков

Дата ухвалення рішення18.07.2018
Оприлюднено27.07.2018
Номер документу75525808
СудочинствоГосподарське
Сутьзакупівлю послуги за державні кошти

Судовий реєстр по справі —904/1125/18

Ухвала від 29.06.2021

Господарське

Господарський суд Дніпропетровської області

Юзіков Станіслав Георгійович

Ухвала від 16.06.2021

Господарське

Господарський суд Дніпропетровської області

Юзіков Станіслав Георгійович

Ухвала від 13.05.2020

Господарське

Господарський суд Дніпропетровської області

Юзіков Станіслав Георгійович

Ухвала від 27.04.2020

Господарське

Господарський суд Дніпропетровської області

Юзіков Станіслав Георгійович

Ухвала від 01.04.2020

Господарське

Господарський суд Дніпропетровської області

Юзіков Станіслав Георгійович

Ухвала від 22.04.2019

Господарське

Господарський суд Дніпропетровської області

Мілєва Ірина Вікторівна

Ухвала від 12.04.2019

Господарське

Господарський суд Дніпропетровської області

Мілєва Ірина Вікторівна

Судовий наказ від 17.08.2018

Господарське

Господарський суд Дніпропетровської області

Юзіков Станіслав Георгійович

Рішення від 18.07.2018

Господарське

Господарський суд Дніпропетровської області

Юзіков Станіслав Георгійович

Ухвала від 20.06.2018

Господарське

Господарський суд Дніпропетровської області

Юзіков Станіслав Георгійович

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні