Ухвала
від 24.07.2018 по справі 21/5009/7098/11
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ЗАПОРІЗЬКОЇ ОБЛАСТІ

ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ЗАПОРІЗЬКОЇ ОБЛАСТІ

УХВАЛА

24.07.2018 Справа № 21/5009/7098/11

м. Запоріжжя, Запорізька область

Господарський суд Запорізької області у складі судді Черкаського Володимира Івановича, при секретареві Садовій М.П., розглянувши в судовому засіданні матеріали справи № 21/5009/7098/11

Кредитори:

1. Акціонерне товариство "ДТЕК Дніпроенерго" (69006, м. Запоріжжя, вул. Добролюбова, 20, код ЄДРПОУ 00130872)

2. Запорізька об'єднана державна податкової інспекція ГУ ДФС у Запорізькій області (69001, м. Запоріжжя, вул. Перемоги, 14, код ЄДРПОУ 39488184)

3. Управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України у Запорізькій області (69600, м. Запоріжжя, вул. Сєдова, 12, код ЄДРПОУ 41320207)

боржник - Товариство з обмеженою відповідальністю "Торговий Дім ПОЖМАШ ЮГ" (69002, м. Запоріжжя, пр. Леніна, 92, офіс 159, код ЄДРПОУ 35802755)

банки, здійснюючі розрахунково-касове обслуговування боржника

1. Філія ЗАТ "ПУМБ", м. Запоріжжя

2. ПАТ "ВТБ Банк", м. Запоріжжя

Ліквідатор (заявник) - Демчан О.І. (АДРЕСА_1)

про банкрутство

Суддя Черкаський В.І.

За участю представників сторін та учасників:

від Управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України у Запорізькій області - Соболь С.С., довіреність № 06-113 від 10.01.2018 року;

від кредитора 1 - Чипіжко Г.С., довіреність № 374 від 26.12.2017 року;

ліквідатор - Демчан О.І., особисто в режимі відеоконференції

ВСТАНОВИВ:

Ухвалою від 18.06.2018 року судом звіт ліквідатора (вх. № 08-08/10937/18 від 18.06.2018 року) про оплату послуг прийнято до розгляду. Відкладено судове засідання для розгляду звіту ліквідатора, ліквідаційного балансу, реєстру вимог кредиторів, документів, що підтверджують проведення ліквідаційної процедури, на 24.07.2018 року, 09 - 30. Задоволено клопотання ліквідатора Демчана О.І. (вх. № 08-08/10936/18 від 18.06.2018) про проведення наступного судового засідання в режимі відеоконференції. Доручено господарському суду Київської області забезпечити проведення відеоконференції 24 липня 2018 року о 09 годині 30 хвилин у приміщенні суду за адресою: 01032, м. Київ, вул. С. Петлюри, 16.

23.07.2018 року до суду від ліквідатора надійшло клопотання про долучення документів до матеріалів справи вих. № 02-01/32-54 від 20.07.2018 року (вх. № 08-08/13188/18 від 23.07.2018) з додатками до нього.

24.07.2018 року до суду від кредитора 3 надійшли заперечення на звіт ліквідатора в частині оплати послуг ліквідатора № 06-2965 від 19.07.2018 року.

24.07.2018 року до суду від кредитора 1 надійшло клопотання від 24.07.2018 року (вх. № 08-08/13260/18 від 24.07.2018) про заміну сторони, в якому кредитор 1 просить суд здійснити процесуальне правонаступництво, замість кредитора - Публічного акціонерного товариства "ДТЕК Дніпроенерго", вважати кредитором по справі правонаступника - Акціонерне товариство "ДТЕК Дніпроенерго".

Вищезазначені документи залучено до матеріалів справи.

Відповідно до ст. 197 ГПК України засідання відбувалось в режимі відеоконференції, яку забезпечували господарський суд Запорізької області та господарський суд Київської області.

У судовому засіданні 24.07.2018 року ліквідатором заявлено усне клопотання про уточнення сум у звіті ліквідатора про оплату послуг, просить суд стягнути на його користь 82 146, 08 грн.

Представник кредитора 3 у судовому засіданні 24.07.2018 року заперечила проти стягнення з кредитора 3 на користь ліквідатора 114, 48 грн. оплати послуг ліквідатора.

Представник кредитора 1 проти стягнення 82 002, 76 грн. на користь ліквідатора оплати послуг не заперечила.

У судовому засіданні 24.07.2018 року оголошено вступну та резолютивну частини ухвали та повідомлено про те, що повний текст ухвали буде виготовлено протягом п'яти днів.

Розглянувши у судовому засіданні 24.07.2018 року матеріали справи, клопотання кредитора 1 від 24.07.2018 року (вх. № 08-08/13260/18 від 24.07.2018) про заміну сторони, заслухавши представників кредиторів 1, 3 та ліквідатора суд встановив.

Згідно відомостей з Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України зміна найменування товариства проведена 22.06.2018 року за № 11031070069001099.

Враховуючи вищезазначене, суд вважає за необхідне клопотання АТ "ДТЕК Дніпроенерго" від 24.07.2018 року (вх. № 08-08/13260/18 від 24.07.2018) задовольнити. Вважати кредитором 1 у справі - Акціонерне товариство "ДТЕК Дніпроенерго" (69006, м. Запоріжжя, вул. Добролюбова, 20, код ЄДРПОУ 00130872).

Розглянувши клопотання ГУ ДФС у Запорізькій області (вх. № 08-08/8638/18 від 11.05.2018), заслухавши представників кредиторів 1, 3 та ліквідатора, суд встановив.

Клопотання ГУ ДФС у Запорізькій області щодо не затвердження ліквідаційного балансу та неприйняття рішення про припинення (закриття) провадження у справі до проведення податкової перевірки суд не знайшов підставним та обґрунтованим з огляду на наступне.

Порядок проведення документальних перевірок податковим органом визначений главою 8 Податкового кодексу України. Зокрема, відповідно до пункту 78.1.7 п. 78.1 статті 78 Податкового кодексу України документальна позапланова перевірка здійснюється за наявності хоча б однієї з таких обставин: розпочато процедуру реорганізації юридичної особи (крім перетворення), припинення юридичної особи або підприємницької діяльності фізичної особи - підприємця, порушено провадження у справі про визнання банкрутом платника податків або подано заяву про зняття з обліку.

Пунктом 78.4 статті 78 Податкового кодексу України встановлено, що про проведення документальної позапланової перевірки керівник контролюючого органу приймає рішення, яке оформлюється наказом. Право на проведення позапланової документальної перевірки платника податків надається лише у випадку, коли йому до початку проведення зазначеної перевірки вручено під розписку копію наказу про проведення документальної позапланової перевірки.

Пунктом 82.2 статті 82 Податкового кодексу України встановлено, що тривалість перевірок, визначених у статті 78 цього Кодексу, не повинна перевищувати 15 робочих днів для великих платників податків, щодо суб'єктів малого підприємництва - 5 робочих днів, для фізичних осіб - підприємців, які не мають найманих працівників, за наявності умов, визначених в абзацах третьому - восьмому цього пункту, - 3 робочі дні, інших платників податків - 10 робочих днів. Продовження строків проведення перевірок, визначених у статті 78 цього Кодексу, можливе за рішенням керівника (його заступника або уповноваженої особи) контролюючого органу не більш як на 10 робочих днів для великих платників податків, щодо суб'єктів малого підприємництва - не більш як на 2 робочих дні, інших платників податків - не більш як на 5 робочих днів.

Пунктом 79.2 статті 79 Податкової кодексу України закріплено, що документальна позапланова перевірка проводиться посадовими особами контролюючого органу виключно на підставі рішення керівника контролюючого органу, оформленого наказом, та за умови надіслання платнику податків рекомендованим листом із повідомленням про вручення або вручення йому чи його уповноваженому представнику під розписку копії наказу про проведення документальної позапланової перевірки та письмового повідомлення про дату початку та місце проведення такої перевірки. Виконання умов цієї статті надає посадовим особам контролюючого органу право розпочати проведення документальної перевірки.

Відповідно до пункту 81.2 Податкового кодексу України, у разі відмови платника податків та/або посадових осіб платника податку у допуску посадових осіб контролюючого органу до проведення перевірки, складається акт, який засвідчує факт відмови.

В матеріалах справи відсутні будь-які докази призначення податкової перевірки, зокрема наказу на проведення перевірки, доказів вручення чи надсилання копії наказу на адресу боржника, письмового повідомлення про дату та місце проведення такої перевірки, акт відмови у допуску посадових осіб контролюючого органу. Але ж лише за наявності призначення податкової перевірки податковий орган вправі отримати та вимагати первинні документи та регістри бухгалтерського та податкового обліку боржника

Суд вважає, що, враховуючи положення ст. ст. 78, 82 Податкового кодексу України, у податкового органу було достатньо часу для призначення та проведення перевірки боржника.

При цьому також зазначається, що проведення процедури банкрутства суб'єкта підприємницької діяльності згідно з приписами законодавства про банкрутство не залежить від факту можливості або неможливості провести перевірку банкрута податковим органом. Взаємовідносини між податковим органом як органом державного контролю та платником податків урегульовані спеціальними нормами Податкового кодексу України, які не залежать від норм Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом", якщо інше прямо не зазначено у самому законі. Ані норми Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом", ані норми Податкового кодексу України не містять положень про те, що підприємство - банкрут не може бути ліквідоване за рішенням суду чи ліквідаційна процедура має бути продовжена у зв'язку з неможливістю проведення перевірки банкрута податковим органом.

Обставини, пов'язані з виконанням податковим органом своїх повноважень, не можуть бути підставами для зупинення процесу ліквідації господарюючого суб'єкта, а також бути перешкодою для завершення провадження у справі про банкрутство за наявності передбачених законодавством про банкрутство підстав для того.

Станом на 24.07.2018 року ГУ ДФС у Запорізькій області доказів проведення податкової перевірки банкрута відповідно до вимог Податкового кодексу України не надано.

Враховуючи вищевикладене, у задоволенні клопотання ГУ ДФС у Запорізькій області № 786/08-01-10-06 від 10.05.2018 року (вх. № 08-08/8638/18 від 11.05.2018) щодо не затвердження ліквідаційного балансу та неприйняття рішення про припинення (закриття) провадження у справі слід відмовити.

Розглянувши у судовому засіданні 24.07.2018 року матеріали справи, звіт ліквідатора, ліквідаційний баланс, реєстр вимог кредиторів, документи, що підтверджують проведення ліквідаційної процедури, заслухавши представників кредиторів 1, 3 та ліквідатора суд встановив.

Постановою суду від 21.02.2012 року боржника визнано банкрутом, відкрито ліквідаційну процедуру, строк якої встановлено три місяці - до 21.05.2012 року, ліквідатором банкрута призначено арбітражного керуючого Василенко Наталю Анатоліївну.

Ухвалою від 10.05.2017 року усунено ліквідатора Пашковську Ю.Л. від виконання обов'язків ліквідатора ТОВ "Торговий Дім ПОЖМАШ ЮГ". Призначено ліквідатором у справі № 21/5009/7098/11 про банкрутство ТОВ "Торговий Дім ПОЖМАШ ЮГ" арбітражного керуючого Демчана О.І.

З метою визначення майнового стану боржника, ліквідатором були направлені відповідні запити в органи реєстрації рухомого та нерухомого майна, на які отримано відповіді.

Як свідчать довідки Регіонального сервісного центру МВС України в Запорізькій області № 31/8-3051 від 26.06.2017 року та № 31/8-2610 від 07.06.2017 року станом на 07.06.2017 року за ТОВ "Торговий Дім ПОЖМАШ ЮГ" транспортні засоби не зареєстровані.

Згідно відповіді Головного управління Держпраці у Запорізькій області № 08/02.6-21/3738 від 08.06.2017 року у Головному управлінні Держпраці у Запорізькій області за ТОВ "Торговий Дім ПОЖМАШ ЮГ" ділянок надр, надані для будівництва та експлуатації підземних споруджень, технологічні транспортні засоби, підйомні споруди, парові та водогрійні котли, трубопроводи пари та гарячої води, об'єкти нафтогазового комплексу, об'єкти підвищеної небезпеки та не зареєстровані.

Відповідно до відповіді Головного управління Держспоживслужби в Запорізькій області № 02.3-12/3374 від 07.06.2017 року згідно даних з Єдиного реєстру автоматизованого обліку зареєстрованих машин в Держспоживслужбі України станом на 06.06.2017 року за ТОВ "Торговий Дім ПОЖМАШ ЮГ" сільськогосподарська та дорожньо-будівельна техніка не зареєстрована.

Відповідно до довідки Запорізької митниці ДФС України № 675/11/08-70-18 від 08.06.2017 року ТОВ "Торговий Дім ПОЖМАШ ЮГ" на обліку осіб, які здійснюють операції в товарами не перебуває. Митне оформлення товарів та транспортних засобів ТОВ "Торговий Дім ПОЖМАШ ЮГ" в зоні діяльності Запорізької митниці ДФС не здійснювалось. Кошти передоплати на депозитному рахунку Запорізької митниці ДФС за ТОВ "Торговий Дім ПОЖМАШ ЮГ" не обліковується.

Як свідчить довідка Департаменту Державної архітектурно-будівельної інспекції у Запорізькій області № 1008-23.5/1783 від 16.06.2017 року інформація щодо реєстрації документів декларативного характеру на виконання будівельних робіт та введення в експлуатацію об'єктів будівництва, замовником яких є ТОВ "Торговий Дім ПОЖМАШ ЮГ" в Департаменті відсутня.

Згідно довідки Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку № 09/01/12218 від 20.06.2017 року, станом на 31.03.2017 року ТОВ "Торговий Дім ПОЖМАШ ЮГ" серед власників, які володіють значними пакетами акцій емітентів (10 відсотків і більше статутного капіталу) відсутнє.

Відповідно до довідки Департаменту льотної придатності Державної авіаційної служби України № 12.1.16-6551-17 від 03.07.2017 року у Державному реєстрі цивільних повітряних суден України за ТОВ "Торговий Дім ПОЖМАШ ЮГ" повітряні судна не зареєстровані.

Як свідчить довідка Державної служби України з безпеки на транспорті (Укртрансбезпека) № 360/02/15-18 від 16.01.2018 року суден, власником або судовласником яких є ТОВ "Торговий Дім ПОЖМАШ ЮГ" не має.

Згідно довідки Головного управління регіональної статистики № 23-07/1582 від 28.08.2017 року станом на 15.08.2017 року ТОВ "Торговий Дім ПОЖМАШ ЮГ" засновником суб'єктів господарської діяльності не значиться.

Відповідно до довідки ПАТ "ПУМБ" вих. № ZAP-07.-3-02/75 від 19.01.2018 року поточні рахунки ТОВ "Торговий Дім ПОЖМАШ ЮГ" закрито.

Як свідчить довідка Управління державної виконавчої служби ГТУЮ у Запорізькій області № 6537-03-28/09-36 від 09.06.2017 року на виконанні в органах державної виконавчої служби Запорізької області відкриті виконавчі провадження, стороною по яких є ТОВ "Торговий Дім ПОЖМАШ ЮГ" відсутні.

Згідно відповіді Вознесенівського відділу державної виконавчої служби м. Запоріжжя ГТУЮ у Запорізькій області № 326/2 від 03.07.2017 року виконавчих проваджень за якими боржником або стягувачем виступає ТОВ "Торговий Дім ПОЖМАШ ЮГ" на виконанні не перебуває.

Відповідно до інформаційної довідки з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно та Реєстру прав власності на нерухоме майно, Державного реєстру Іпотек, Єдиного реєстру заборон відчуження об'єктів нерухомого майна щодо суб'єкта від 18.05.2017 року № 87472103 в реєстрі відсутня інформація щодо ТОВ "Торговий Дім ПОЖМАШ ЮГ".

Як свідчить Витяг з Державного реєстру обтяжень рухомого майна № 51365358 від 01.02.2017 року інформація відносно боржника відсутня.

Відповідно листа Державного космічного агентства України № 1025/10-К3.3/17 від 27.02.2017 року зареєстрованих унікальних об'єктів космічної діяльності, космічної техніки у ТОВ "Торговий Дім ПОЖМАШ ЮГ" не має.

Ліквідатором станом на 23.08.2017 року проведено інвентаризацію майна боржника, про що складено інвентаризаційні описи.

Ліквідатором банкрута до реєстру вимог кредиторів включено грошові вимоги кредитора 1 у розмірі 4 833 261, 51 грн., кредитора 2 у розмірі 1 699, 84 грн., кредитора 3 у розмірі 6 747, 30 грн.

Враховуючи відсутність майна та майнових активів у боржника вимоги не погашені.

Розглянувши у судовому засіданні 24.07.2018 року звіт ліквідатора (вх. № 08-08/10937/18 від 18.06.2018 року) про оплату послуг, заслухавши представників кредиторів 1, 3 та ліквідатора, суд встановив.

Відповідно до ч. 12 ст. 3-1 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" (в редакції станом на 18.01.2013 року) оплата послуг, відшкодування витрат арбітражного керуючого (розпорядника майна, керуючого санацією, ліквідатора) у зв'язку з виконанням ним своїх обов'язків здійснюються в порядку, встановленому цим Законом, за рахунок коштів, одержаних від продажу майна боржника, або за рахунок коштів кредиторів чи коштів, одержаних у результаті виробничої діяльності боржника.

Судом встановлено, що комітетом кредиторів (протокол засідання комітету кредиторів від 13.07.2018 року) встановлено та затверджено оплату послуг арбітражного керуючого Демчана О.І. за час виконання останнім обов'язків ліквідатора по справі за період з 10.05.2017 року по 13.06.2018 року виходячи з розрахунку двох мінімальних заробітних плат, передбачених чинним законодавством, за кожний місяць виконання повноважень у розмірі 82 146, 08 грн.

За таких обставин, звіт ліквідатора (вх. № 08-08/10937/18 від 18.06.2018 року) про оплату послуг за період виконання повноважень ліквідатора ТОВ "ТД Пожмаш ЮГ" з 10.05.2017 року по 13.06.2018 року, виходячи з розрахунку двох мінімальних заробітних плат, передбачених чинним законодавством, за кожний місяць виконання повноважень, у розмірі 82 146 грн. 08 коп. слід затвердити та стягнути з Акціонерного товариства "ДТЕК Дніпроенерго" (69006, м. Запоріжжя, вул. Добролюбова, 20; код ЄДРПОУ 00130872) на користь арбітражного керуючого Демчана Олександра Івановича (АДРЕСА_2; ідентифікаційний номер НОМЕР_1; свідоцтво № 1732 від 11.11.2015) оплату послуг ліквідатора ТОВ "ТД Пожмаш ЮГ" за період виконання останнім повноважень з 10.05.2017 року по 13.06.2018 року у сумі 82 002 грн. 76 коп.

Також слід стягнути з Запорізької ОДПІ ГУ ДФС у Запорізькій області (69001, м. Запоріжжя, вул. Перемоги, 14; код ЄДРПОУ 39488184) на користь арбітражного керуючого Демчана Олександра Івановича (АДРЕСА_2; ідентифікаційний номер НОМЕР_1; свідоцтво № 1732 від 11.11.2015) оплату послуг ліквідатора ТОВ "ТД Пожмаш ЮГ" за період виконання останнім повноважень з 10.05.2017 року по 13.06.2018 року у сумі 28 грн. 84 коп.

Також слід стягнути з Управління виконавчої дирекції ФСС України у Запорізькій області (69600. м. Запоріжжя, вул. Сєдова, 12; код ЄДРПОУ 41320207) на користь арбітражного керуючого Демчана Олександра Івановича (АДРЕСА_2; ідентифікаційний номер НОМЕР_1; свідоцтво № 1732 від 11.11.2015) оплату послуг ліквідатора ТОВ "ТД Пожмаш ЮГ" за період виконання останнім повноважень з 10.05.2017 року по 13.06.2018 року у сумі 114 грн. 48 коп. Видати накази.

Згідно ст. 32 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" після завершення усіх розрахунків з кредиторами ліквідатор подає до господарського суду звіт та ліквідаційний баланс, до якого додаються: показники виявленої ліквідаційної маси (дані її інвентаризації); відомості про реалізацію об'єктів ліквідаційної маси з посиланням на укладені договори купівлі-продажу; копії договорів купівлі-продажу та акти приймання-передачі майна; реєстр вимог кредиторів з даними про розміри погашених вимог кредиторів; документи, які підтверджують погашення вимог кредиторів. Господарський суд після заслуховування звіту ліквідатора та думки членів комітету кредиторів або окремих кредиторів виносить ухвалу про затвердження звіту ліквідатора та ліквідаційного балансу. Якщо за результатами ліквідаційного балансу після задоволення вимог кредиторів не залишилося майна, господарський суд виносить ухвалу про ліквідацію юридичної особи - банкрута.

Оцінивши звіт, що відповідає вимогам ст. 32 Закону та ліквідаційний баланс, матеріали, що стосуються здійснення ліквідаційної процедури, суд вважає за необхідне звіт ліквідатора та ліквідаційний баланс банкрута затвердити.

Враховуючи те, що за результатами ліквідаційного балансу у банкрута не залишилось майна для здійснення своєї статутної діяльності його необхідно ліквідувати, а провадження у справі припинити.

Відповідно до ст. 31 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" вимоги, не задоволені за недостатністю майна, вважаються погашеними.

Керуючись ст. ст. 5, 24, 32 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" в редакції станом на 18.01.2013, ст. ст. 233-235 Господарського процесуального кодексу України, суд

УХВАЛИВ:

Клопотання АТ "ДТЕК Дніпроенерго" (вих. від 24.07.2018) задовольнити. Вважати кредитором 1 у справі Акціонерне товариство "ДТЕК Дніпроенерго" (69006, м. Запоріжжя, вул. Добролюбова, 20, код ЄДРПОУ 00130872).

Клопотання ГУ ДФС у Запорізькій області (вх. 08-08/8638/18 від 11.05.2018) залишити без задоволення.

Звіт ліквідатора (вх. № 08-08/10937/18 від 18.06.2018 року) про оплату послуг за період виконання повноважень ліквідатора ТОВ "ТД Пожмаш ЮГ" з 10.05.2017р. по 13.06.2018 р., виходячи з розрахунку двох мінімальних заробітних плат, передбачених чинним законодавством, за кожний місяць виконання повноважень, у розмірі 82 146 грн. 08 коп. затвердити.

Стягнути з Акціонерного товариства "ДТЕК Дніпроенерго" (69006, м. Запоріжжя, вул. Добролюбова, 20; код ЄДРПО України 00130872) на користь арбітражного керуючого Демчана Олександра Івановича (АДРЕСА_2; ідентифікаційний номер НОМЕР_1; свідоцтво № 1732 від 11.11.2015 р.) оплату послуг ліквідатора ТОВ "ТД Пожмаш ЮГ" за період виконання останнім повноважень з 10.05.2017р. по 13.06.2018 р. у сумі 82 002 грн. 76 коп.

Стягнути з Запорізької ОДПІ ГУ ДФС у Запорізькій області (69001, м. Запоріжжя, вул. Перемоги, 14; код ЄДРПО України 39488184) на користь арбітражного керуючого Демчана Олександра Івановича (АДРЕСА_2; ідентифікаційний номер НОМЕР_1; свідоцтво № 1732 від 11.11.2015 р.) оплату послуг ліквідатора ТОВ ТД Пожмаш ЮГ за період виконання останнім повноважень з 10.05.2017р. по 13.06.2018 р. у сумі 28 грн. 84 коп.

Стягнути з Управління виконавчої дирекції ФСС України у Запорізькій області (69600. м. Запоріжжя, вул. Сєдова, 12; код ЄДРПО України 41320207) на користь арбітражного керуючого Демчана Олександра Івановича (АДРЕСА_2; ідентифікаційний номер НОМЕР_1; свідоцтво № 1732 від 11.11.2015 р.) оплату послуг ліквідатора ТОВ "ТД Пожмаш ЮГ" за період виконання останнім повноважень з 10.05.2017р. по 13.06.2018 р. у сумі 114 грн. 48 коп.

Видати накази.

Ліквідаційний баланс банкрута - Товариства з обмеженою відповідальністю "Торговий Дім ПОЖМАШ ЮГ" (69002, м. Запоріжжя, пр. Леніна, 92, офіс 159, код ЄДРПОУ 35802755) та звіт ліквідатора затвердити.

Банкрута - Товариство з обмеженою відповідальністю "Торговий Дім ПОЖМАШ ЮГ" (69002, м. Запоріжжя, пр. Леніна, 92, офіс 159, код ЄДРПОУ 35802755) ліквідувати.

Зобов'язати надати суду:

Ліквідатора - до 24.08.2018 року докази фактичної передачі до архівної установи фінансово-господарських документів банкрута відповідно до вимог ст. 48 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом".

Провадження у справі закрити.

Копію ухвали направити кредиторам, боржнику, ліквідатору, Департаменту РС ЗМР, ГТУ юстиції у Запорізькій області, Головному управлінню статистики у Запорізькій області, ГУ ДФС у Запорізькій області.

Повний текст ухвали відповідно до ст. 233 ГПК України складено 30.07.2018 року.

Суддя В.І. Черкаський

Дата ухвалення рішення24.07.2018
Оприлюднено30.07.2018
Номер документу75555829
СудочинствоГосподарське
Сутьбанкрутство

Судовий реєстр по справі —21/5009/7098/11

Судовий наказ від 24.07.2018

Господарське

Господарський суд Запорізької області

Черкаський В.І.

Судовий наказ від 24.07.2018

Господарське

Господарський суд Запорізької області

Черкаський В.І.

Ухвала від 24.07.2018

Господарське

Господарський суд Запорізької області

Черкаський В.І.

Судовий наказ від 24.07.2018

Господарське

Господарський суд Запорізької області

Черкаський В.І.

Ухвала від 18.06.2018

Господарське

Господарський суд Запорізької області

Черкаський В.І.

Ухвала від 30.05.2018

Господарське

Господарський суд Запорізької області

Черкаський В.І.

Ухвала від 05.05.2018

Господарське

Господарський суд Запорізької області

Черкаський В.І.

Ухвала від 06.02.2018

Господарське

Господарський суд Запорізької області

Черкаський В.І.

Ухвала від 06.02.2018

Господарське

Господарський суд Запорізької області

Черкаський В.І.

Ухвала від 22.01.2018

Господарське

Господарський суд Запорізької області

Черкаський В.І.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні