Ухвала
від 30.07.2018 по справі 0340/1413/18
ВОЛИНСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

   ВОЛИНСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД УХВАЛА про передачу адміністративної справи за підсудністю 30 липня 2018 року ЛуцькСправа № 0340/1413/18 Суддя Волинського окружного адміністративного суду Волдінер Ф. А., вивчивши позовну заяву комунального підприємства «Ремонтне житлово-комунальне підприємство №2» до Антимонопольного комітету України в особі постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель про скасування рішення,   ВСТАНОВИВ: Комунальне підприємство «Ремонтне житлово-комунальне підприємство №2» звернулося з позовом до Антимонопольного комітету України в особі постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про скасування рішення №6125-р/пк-пз від 21.06.2018 року щодо зобов'язання управління капітального будівництва та житлово-комунального господарства виконавчого комітету Ковельської міської ради скасувати рішення про допущення до аукціону тендерних пропозицій комунального підприємства «Ремонтне житлово-комунальне підприємство №1» та комунального підприємства «Ремонтне житлово-комунальне підприємство №2» за процедурою закупівлі – «ДК 021:2015:90610000-6 – Послуги з прибирання та підмітання вулиць», оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за №UA-2018-03-28-001853-а. Відповідно до пункту четвертого частини першої статті 171 Кодексу адміністративного судочинства України (надалі – КАС України) суддя після одержання позовної заяви з'ясовує, чи належить позовну заяву розглядати за правилами адміністративного судочинства і чи подано позовну заяву з дотриманням правил підсудності. Частиною першою статті 27 КАС України встановлено, що адміністративні справи з приводу оскарження нормативно-правових актів Кабінету Міністрів України, міністерства чи іншого центрального органу виконавчої влади, Національного банку України чи іншого суб'єкта владних повноважень, повноваження якого поширюються на всю територію України, крім випадків, визначених цим Кодексом, адміністративні справи з приводу оскарження рішень Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель та рішень у сфері державної допомоги суб'єктам господарювання, адміністративні справи за позовом Антимонопольного комітету України у сфері державної допомоги суб'єктам господарювання, адміністративні справи, відповідачем у яких є дипломатичне представництво чи консульська установа України, їх посадова чи службова особа, а також адміністративні справи про анулювання реєстраційного свідоцтва політичної партії, про заборону (примусовий розпуск, ліквідацію) політичної партії вирішуються окружним адміністративним судом, територіальна юрисдикція якого поширюється на місто Київ. З аналізу вищевказаної статті суд приходить до висновку,  що розгляд вищевказаної адміністративної справи не може бути проведений Волинським окружним адміністративним судом, так як позивач просить скасувати рішення Антимонопольного комітету України з розгляду скарги про порушення законодавства у сфері публічних закупівель. Таким чином, дана адміністративна справа підсудна окружному адміністративному суду, територіальна підсудність якого поширюється на місто Київ, а саме Окружному адміністративному суду міста Києва. Пунктом 2 частини першої статті 29 КАС України визначено, що суд передає адміністративну справу на розгляд іншого адміністративного суду, якщо при відкритті провадження у справі суд встановить, що справа належить до територіальної юрисдикції (підсудності) іншого суду. Питання про передачу адміністративної справи, крім випадків, визначених пунктами 4-6 частини першої цієї статті, розглядається судом у порядку письмового провадження або, за ініціативою суду, в судовому засіданні. За таких обставин, суд дійшов висновку, що адміністративну справу слід передати для розгляду по суті до Окружного адміністративного суду міста Києва. Керуючись статтями 29, 248, 256 КАС України, УХВАЛИВ: Адміністративну справу за позовом комунального підприємства «Ремонтне житлово-комунальне підприємство №2» до Антимонопольного комітету України в особі постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель про скасування рішення передати на розгляд Окружному адміністративному суду міста Києва. Копію ухвали для відома направити позивачу. Ухвала набирає законної сили з моменту її підписання та може бути оскаржена шляхом подання апеляційної скарги до Львівського апеляційного адміністративного суду через Волинський окружний адміністративний суд протягом п'ятнадцяти днів з дня її підписання. Суддя                                                                                          Ф. А. Волдінер

СудВолинський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення30.07.2018
Оприлюднено01.08.2018
Номер документу75556697
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —0340/1413/18

Рішення від 17.08.2021

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Маруліна Л.О.

Ухвала від 14.12.2018

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Маруліна Л.О.

Ухвала від 31.10.2018

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Маруліна Л.О.

Ухвала від 30.07.2018

Адміністративне

Волинський окружний адміністративний суд

Волдінер Фелікс Арнольдович

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні