Рішення
від 25.07.2018 по справі 807/362/18
ЗАКАРПАТСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ЗАКАРПАТСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Р І Ш Е Н Н Я

і м е н е м У к р а ї н и

25 липня 2018 року м. Ужгород№ 807/362/18

Закарпатський окружний адміністративний суд у складі:

головуючої судді - Маєцької Н.Д.

при секретарі судового засідання Данча М.І.

за участю:

представника позивача - Кобзар С.П.

представника відповідача - не з'явився,

третя особа - не з'явилась,

розглянувши у відкритому судовому засіданні адміністративну справу за позовною заявою Виконувача обов'язків керівника Ужгородської місцевої прокуратури до Малоберезнянської сільської ради Великоберезнянського району Закарпатської області, третя особа без самостійних вимог на стороні відповідача - Дошкільний навчальний заклад загального розвитку села Малий Березний Великоберезнянського району Закарпатської області про визнання протиправною бездіяльності та зобов'язання вчинити певні дії -

ВСТАНОВИВ:

У відповідності до ч.3 ст.243 Кодексу адміністративного судочинства України в судовому засіданні 25 липня 2018 року проголошено вступну та резолютивну частини Рішення. Рішення в повному обсязі складено 30 липня 2018 року.

Виконувач обов'язків керівника Ужгородської місцевої прокуратури (далі - позивач, В.о. керівника Ужгородської місцевої прокуратури) звернувся до Закарпатського окружного адміністративного суду з позовною заявою до Малоберезнянської сільської ради Великоберезнянського району Закарпатської області (далі - відповідач, Малоберезнянська сільська рада), третя особа без самостійних вимог на стороні відповідача - Дошкільний навчальний заклад загального розвитку села Малий Березний Великоберезнянського району Закарпатської області (далі - третя особа, ДНЗ села Малий Березний), якою просить: 1) Визнати бездіяльність Малоберезнянської сільської ради Великоберезнянського району Закарпатської області щодо тривалого неоформлення правовстановлюючих документів на земельну ділянку площею 0,45 га вартістю 410519,80 грн., на якій знаходиться дошкільний навчальний заклад загального розвитку села Малий Березний Великоберезнянського району Закарпатської області - протиправною; 2) Зобов'язати Малоберезнянську сільську раду Великоберезнянського району Закарпатської області вжити заходів щодо оформлення правовстановлюючих документів на земельну ділянку, на якій розташований Дошкільний навчальний заклад загального розвитку села Малий Березний Великоберезнянського району Закарпатської області, шляхом виготовлення технічної документації із землеустрою та реєстрації речового права на земельну ділянку площею 0,45 га вартістю 410519,80 грн.

Позовні вимоги обґрунтовані тим, що Ужгородською місцевою прокуратурою вивчено інформацію Малоберезнянської сільської ради, в якій зазначено, що ДНЗ с. Малий Березний зареєстровано як юридичну особу ще 24 березня 2003 року. Вказаний дошкільний заклад користується земельною ділянкою площею 0,45 га, однак документи, що підтверджують право постійного користування на земельну ділянку відсутні. Управління дошкільним закладом здійснюється Малоберезнянською сільською радою. В порушення вимог земельного законодавства та положень Закону України "Про освіту", правовстановлюючі документи на земельну ділянку, яку використовує ДНЗ не оформлено, державну реєстрацію права постійного користування не проведено. Відсутність правовстановлюючих документів на земельну ділянку під дошкільним навчальним закладом створює передумови для зловживань щодо розпорядження зазначеною земельною ділянкою, ризики для нормального функціонування закладу та навчального процесу, що може призвести до негативних наслідків та порушення прав дітей.

В судовому засіданні представник позивача підтримав позовні вимоги з підстав, що наведені у позовній заяві, просив суд їх задовольнити.

Відповідач надав суду відзив на позовну заяву, в якому зазначив, що позовні вимоги визнає частково, а саме в частині позовної вимоги щодо зобов'язання вжити заходів щодо оформлення правовстановлюючих документів на земельну ділянку, на якій знаходиться Дошкільний навчальний заклад. Щодо вимоги про визнання протиправною бездіяльності стосовно тривалого не оформлення правовстановлюючих документів на земельну ділянку, на якій знаходиться ДНЗ - заперечив, у зв'язку з тим, що Малоберезнянською сільською радою вживаються заходи щодо правовстановлюючих документів на вказану земельну ділянку. Зокрема, рішення сільської ради від 27 квітня 2018 року надано дозвіл на розробку проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки та надання в постійне користування для обслуговування дошкільного навчального закладу с. Малий Березний.

В судове засідання представник відповідача не з'явився, однак у відзиві на позовну заяву просив розглянути справу без участі представника сільської ради.

24 липня 2018 року до суду надійшла заява третьої особи про розгляд справи без участі представника ДНЗ загального розвитку с. Малий Березний. Крім того, згідно вказаної заяви третя особа позовні вимоги залишила на розсуд суду.

Дослідивши матеріали справи, заслухавши пояснення представника прокуратури, всебічно і повно з'ясувавши всі фактичні обставини, на яких ґрунтуються позовні вимоги, об'єктивно оцінивши докази, які мають юридичне значення для розгляду справи і вирішення спору по суті, суд приходить до висновку про задоволення адміністративного позову, виходячи з наступного:

Судом встановлено, що Ужгородською місцевою прокуратурою вивчено інформацію Малоберезнянської сільської ради, викладену у листі від 19 березня 2018 року № 06-08/136, в якому зазначено, що ДНЗ користується земельною ділянкою орієнтовною площею 0,45 га. Документація на право постійного користування на земельну ділянку під Малоберезнянським ДНЗ відсутня.

Як вбачається із Виписки із Єдиного державного реєстру юридичних та фізичних осіб-підприємців, Дошеільний навчальний заклад с. Малий Березний зареєстрований як юридична особа 24 березня 2003 року.

За інформацією відділу Держгеокадастру у Великоберезнянському районі Головного управління Держгеокадастру у Закарпатській області від 19 березня 2018 року № 38/0/104-18, землі, які знаходяться у користуванні Малоберезнянського ДНЗ відносяться до земель громадського призначення. Крім того, відділом у Великоберезнянському районі ГУ Держгеокадастру зазначено, що Малоберезнянська сільська рада із клопотанням про надання дозволу на розробку проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки Малоберезнянському ДНЗ, орієнтовною площею 0,45 не зверталась. Нормативна грошова оцінка даної земельної ділянки, відповідно до технічної документації з нормативної грошової оцінки земель населеного пункту с. Малий Березний становить 410519,80 грн.

Відповідно до ч. 1 ст. 23 Закону України "Про прокуратуру" від 14 жовтня 2014 року № 1697- VII представництво прокурором інтересів громадянина або держави в суді полягає у здійсненні процесуальних та інших дій, спрямованих на захист інтересів громадянина або держави, у випадках та порядку, встановлених законом.

Відповідно до ч. 3 ст. 23 Закону України "Про прокуратуру" прокурор здійснює представництво в суді законних інтересів держави у разі порушення або загрози порушення інтересів держави, якщо захист цих інтересів не здійснює або неналежним чином здійснює орган державної влади, орган місцевого самоврядування чи інший суб'єкт владних повноважень, до компетенції якого віднесені відповідні повноваження, а також у разі відсутності такого органу.

Згідно з вимогами частини 3 статті 53 КАС України: у визначених законом випадках прокурор звертається до суду з позовною заявою, бере участь у розгляді справ за його позовами, вступає за своєю ініціативою у справу, провадження в якій відкрито за позовом іншої особи, до початку розгляду справи по суті, подає апеляційну, касаційну скаргу, заяву про перегляд судового рішення за нововиявленими або виключними обставинами.

Прокурор, який звертається до суду в інтересах держави, в позовній чи іншій заяві, скарзі обґрунтовує, в чому полягає порушення інтересів держави, необхідність їх захисту, визначені законом підстави для звернення до суду прокурора, а також зазначає орган, уповноважений державою здійснювати відповідні функції у спірних правовідносинах. У разі відсутності такого органу або відсутності у нього повноважень щодо звернення до суду прокурор зазначає про це в позовній заяві і в такому разі прокурор набуває статусу позивача.

За даним позовом прокурор набуває статусу позивача, оскільки орган уповноважений здійснювати функції щодо визнання незаконною бездіяльності та зобов'язання оформити належним чином право користування земельною ділянкою дошкільного навчального закладу загального розвитку села Малий Березний Великоберезнянського району Закарпатської області відсутній.

Статтею 19 Конституції України встановлено, що органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Відповідно до п. 34 ч. 1 ст. 26 Закону України Про місцеве самоврядування в Україні : до виключної компетенції сільських, селищних, міських рад відноситься вирішення відповідно до закону питань регулювання земельних відносин.

Відповідно до п.п. 1 п. "а" ст. 32 Закону України Про місцеве самоврядування до відання виконавчих органів сільських, селищних, міських рад належать: власні (самоврядні) повноваження: управління закладами освіти, охорони здоров'я, культури, фізкультури і спорту, оздоровчими закладами, які належать територіальним громадам або передані їм, молодіжними підлітковими закладами за місцем проживання, організація їх матеріально-технічного та фінансового забезпечення;

Статтею 33 Закону України Про місцеве самоврядування в Україні передбачені повноваження виконавчих органів сільських, селищних рад у сфері регулювання земельних відносин, зокрема, щодо надання у користування земельних ділянок та здійснення контролю за додержанням земельного законодавства, використанням та охороною земель.

Відповідно до Витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, Дошкільний навчальний заклад загального розвитку села Малий Березний Великоберезнянського району Закарпатської області є комунальною організацією (установою, закладом).

Відповідно до п. 1.4 Статуту Дошкільного навчального закладу загального розвитку села Малий Березний (далі - Статут), погодженого начальником відділу освіти Великоберезнянської РДА та затвердженого Рішенням сесії Малоберезнянської сільської ради, засновником дошкільного навчального закладу є Малоберезнянська сільська рада.

Дошкільний навчальний заклад є юридичною особою комунальної власності, має печатку і штамп встановленого зразка (п. 1.5 Статуту).

У відповідності до п. 1.6 вказаного Статуту головною метою дошкільного навчального закладу є забезпечення реалізації права громадян на здобуття дошкільної освіти, задоволення потреб громадян у нагляді, догляді та оздоровленні дітей, створення умов для їх фізичного, розумового і духовного розвитку.

Діяльність дошкільного навчального закладу направлена на реалізацію основних завдань дошкільної освіти: збереження та зміцнення фізичного і психічного здоров'я дітей; формування їх особистості, розвиток творчих здібностей та нахилів; забезпечення соціальної адаптації та готовності продовжувати освіту (п. 1.7 Статуту).

Згідно з п. 8.1 Статуту управління дошкільним навчальним закладом здійснюється його засновником - Малоберезнянською сільською радою.

Безпосереднє керівництво роботою дошкільного навчального закладу здійснює його завідувачка, яка призначається і звільняється з посади відділом освіти з дотриманням чинного законодавства (п. 8.2 Статуту).

Відповідно до п. 9.1 Статуту дошкільному навчальному закладу передано в оперативне управління земельну ділянку, будівлю, ігровий майданчик, інвентар, обладнання.

Статтею 38 Закону України Про дошкільну освіту визначено, що матеріально-технічна база дошкільного навчального закладу включає будівлі, споруди, земельні ділянки, комунікації, інвентар, обладнання, транспортні засоби, службове житло та інше. Майно дошкільного навчального закладу належить йому на правах, визначених цим Законом та іншими нормативно-правовими актами.

Відповідно до ч. 2 ст. 80 Закону України Про освіту порядок, умови та форми набуття закладами освіти прав на землю визначаються Земельним кодексом України.

За приписами п. 5 ч. 1 ст. 123 ЗК України, земельні ділянки державної та комунальної власності, на яких розташовані будівлі, споруди, інші об'єкти нерухомого майна, що перебувають у державній чи комунальній власності, передаються особам, зазначеним у пункті а частини другої статті 92 цього Кодексу, лише на праві постійного користування.

У частині 3 ст. 22 Закону України Про освіту передбачено, що заклад освіти залежно від засновника може діяти як державний, комунальний, приватний чи корпоративний.

Статтею 60 Закону України Про місцеве самоврядування в Україні визначено, що територіальним громадам сіл, селищ, міст, районів у містах належить право комунальної власності на рухоме і нерухоме майно, доходи місцевих бюджетів, інші кошти, землю, природні ресурси, підприємства, установи та організації, в тому числі банки, страхові товариства, а також пенсійні фонди, частку в майні підприємств, житловий фонд, нежитлові приміщення, заклади культури, освіти, спорту, охорони здоров'я, науки, соціального обслуговування та інше майно і майнові права, рухомі та нерухомі об'єкти, визначені відповідно до закону як об'єкти права комунальної власності, а також кошти, отримані від їх відчуження.

Від імені та в інтересах територіальних громад правомочності щодо володіння, користування та розпорядження об'єктами права комунальної власності здійснюють органи місцевого самоврядування.

З урахуванням викладеного, земельна ділянка, якою користується ДНЗ має перебувати у нього на праві постійного користування.

За приписами статей 124, 125, 126 ЗК України, право власності на земельну ділянку, а також право постійного користування та право оренди земельної ділянки виникають з моменту державної реєстрації цих прав.

Однак, в порушення вимог земельного законодавства та положень Закону України Про освіту , правовстановлюючі документи на земельну ділянку, яку використовує ДНЗ не оформлено, державну реєстрацію права постійного користування не проведено.

Відсутність правовстановлюючих документів на земельну ділянку під дошкільним навчальним закладом створює передумови для зловживань щодо розпорядження зазначеною земельною ділянкою, ризики для нормального функціонування закладу та навчального процесу, що може призвести до негативних наслідків та порушення прав дітей.

З огляду на наведене, вказані порушення свідчать про допущену бездіяльність з боку засновника ДНЗ - Малоберезнянської сільської ради Великоберезнянського району Закарпатської області.

Відповідно до ч. 3 ст. 24 Закону України Про місцеве самоврядування в Україні , органи місцевого самоврядування та їх посадові особи діють лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, передбачені Конституцією і законами України, та керуються у своїй діяльності Конституцією і законами України, актами Президента України, Кабінету Міністрів України, а в Автономній Республіці Крим - також нормативно-правовими актами Верховної Ради і Ради міністрів Автономної Республіки Крим, прийнятими у межах їхньої компетенції.

Статтею 25 Закону України Про місцеве самоврядування в Україні визначено, що сільські, селищні, міські ради правомочні розглядати і вирішувати питання, віднесені Конституцією України, цим та іншими законами до їх відання.

Приписами п. 34 ч. 1 ст. 26 Закону України Про місцеве самоврядування в Україні визначено, що виключно на пленарних засіданнях сільської, селищної, міської ради вирішуються такі питання: вирішення відповідно до закону питань регулювання земельних відносин.

Статтею 12 ЗК України визначені повноваження сільських, селищних міських рад у галузі земельних відносин, до яких віднесено розпорядження землями територіальних громад, надання земельних ділянок у користування із земель комунальної власності та інші.

Відповідно до ч. 1 ст. 116 ЗК України громадяни та юридичні особи набувають права власності та права користування земельними ділянками із земель державної та комунальної власності за рішенням органів виконавчої влади або органів місцевого самоврядування в межах їх повноважень, визначених цим Кодексом або за результатами аукціону.

Відповідно до ст. 122 ЗК України сільські, селищні, міські ради передають земельні ділянки у власність або користування із земель комунальної власності відповідних територіальних громад для усіх потреб.

Порядок надання земельних ділянок комунальної власності у користування визначений ст. 123 ЗК України.

Відповідно до вимог ст. 92 ЗК України право постійного користування земельною ділянкою - це право володіння та користування земельною ділянкою, яка перебуває у державній та комунальній власності без встановлення строку.

Згідно з приписами ст. 126 ЗК України, право власності, користування земельною ділянкою оформлюється відповідно до Закону України Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень .

Частинами 1, 3 ст. 3 Закону України Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень встановлено, що державна реєстрація прав є обов'язковою. Інформація про права на нерухоме майно та їх обтяження підлягає внесенню до Державного реєстру прав.

Права на нерухоме майно та їх обтяження, які підлягають державній реєстрації відповідно до вимог цього Закону, виникають з моменту такої реєстрації.

Проте, в порушення вказаних норм законодавства Малоберезнянською сільською радою до тепер правовстановлюючі документи на земельну ділянку під ДНЗ не оформлені.

Відповідно до вимог ч. 2 ст. 5 Закону України Про освіту державну політику у сфері освіти визначає Верховна Рада України, а реалізують Кабінет Міністрів України, центральний орган виконавчої влади у сфері освіти і науки, інші центральні органи виконавчої влади та органи місцевого самоврядування.

Положеннями ч. 3 ст. 66 Закону України Про освіту передбачено, що сільські, селищні ради відповідають за реалізацію державної політики у сфері освіти на відповідній території, мають право засновувати заклади освіти, реорганізовувати і ліквідовувати їх, забезпечують їх діяльність та розвиток.

Згідно з ч. 2 ст. 19 Закону України Про дошкільну освіту : органи місцевого самоврядування в системі дошкільної освіти в межах їх компетенції: забезпечують реалізацію державної політики у сфері дошкільної освіти на відповідній території, у тому числі розвиток мережі закладів дошкільної освіти всіх форм власності відповідно до потреб населення, поліпшення матеріально-технічної бази та господарське обслуговування комунальних закладів дошкільної освіти.

Отже, Малоберезнянська сільська рада, являючись суб'єктом, який здійснює управління ДНЗ, відповідає за його матеріально - технічне забезпечення, виконує повноваження у земельній сфері щодо надання земельних ділянок у користування, здійснює контроль за додержанням земельного законодавства та законодавства в галузі освіти, не виконала покладені на неї вищезазначеними нормами повноваження, не вжила необхідних дій для оформлення права постійного користування земельною ділянкою, на якій знаходиться ДНЗ, допускаючи протиправну бездіяльність.

Крім того, Санітарним регламентом для дошкільних навчальних закладів, затвердженого Наказом Міністерства охорони здоров'я України 24.03.2016 № 234, зареєстрованому в Міністерстві юстиції України 14.04.2016 за № 563/28693, визначено певні вимоги до облаштування дошкільного закладу.

Так, п. 2 розділу І Санітарного регламенту визначено, що використання території, будівель, приміщень, споруд, обладнання дошкільних навчальних закладів іншими юридичними та фізичними особами з метою, що не пов'язана з навчально-виховним процесом та життєдіяльністю дітей, забороняється.

Таким чином, відсутність правовстановлюючих документів на земельну ділянку, на якій знаходиться дошкільний навчальний заклад, створює передумови до зловживань щодо розпорядження зазначеною земельною ділянкою, ризики для нормального функціонування дошкільного закладу, що може призвести до негативних наслідків та порушення прав дітей. У зв'язку із цим, діяльність навчального закладу підлягає приведенню у відповідність до законодавства.

Крім того, наявність акта на право постійного користування земельною ділянкою дозволить покращити роботу дошкільного закладу, привести її до вимог діючого законодавства.

Разом з тим, відповідач вважає, що ним не допущено протиправну бездіяльність та на підтвердження вжиття заходів щодо оформлення постійного користування вищезазначеною земельною ділянкою площею 0,45 га відповідач надав копію рішення Малоберезнянської сільської ради № 386 від 27 квітня 2018 року про надання дозволу на розробку проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки в постійне користування із земель запасу комунальної власності. Однак, суд не погоджується з відповідачем, оскільки ним з моменту реєстрації Дошкільного навчального закладу як юридичної особи у 2003 році, не здійснювались належні та допустимі дії та заходи щодо оформлення правовстановлюючих документів на земельну ділянку та на даний час такі документи на вищезазначену земельну ділянку так і не виготовлені.

У зв'язку з вищенаведеним, позовні вимоги в частині визнання такої бездіяльності протиправною підлягають задоволенню.

Відповідно до вимог ч. 1 ст. 189 КАС України позивач може відмовитися від позову, а відповідач - визнати позов на будь-якій стадії провадження у справі, зазначивши про це в заяві по суті справи або в окремій письмовій заяві.

Згідно з ч. 4 ст. 189 КАС України у разі визнання позову відповідачем повністю або частково суд за наявності для того законних підстав ухвалює рішення про задоволення позову повністю або у відповідній частині вимог.

Враховуючи визнання позову відповідачем в частині зобов'язання вжиття заходів з метою набуття права користування земельною ділянкою площею 0,45 га та оформлення речових прав на неї, а також те що позивач довів суду правомірність заявлених вимог, необхідно зобов'язати відповідача вжити заходи щодо оформлення правовстановлюючих документів на земельну ділянку на якій знаходиться Дошкільний навчальний заклад загального розвитку села Малий Березний Великоберезнянського району Закарпатської області шляхом виготовлення технічної документації із землеустрою та реєстрації речового права на земельну ділянку площею 0,45 га вартістю 410519,80 грн.

У відповідності до ч. 1 ст. 77 КАС України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених ст. 78 КАС України. Виконувачем обов'язки керівника Ужгородської місцевої прокуратури Закарпатської області доведено правомірність звернення до суду з позовом та наявність підстав для визнання протиправною бездіяльності Малоберезнянської сільської ради щодо невжиття заходів заходів до оформлення правовстановлюючих документів на земельну ділянкою, на якій знаходиться Дошкільний навчальний заклад загального розвитку села Малий Березний, визнання позову відповідачем в частині зобов'язання вжити заходи щодо оформлення правовстановлюючих документів на земельну ділянку на якій знаходиться вказаний дошкільний навчальний заклад, не порушує права, свободи та інтереси сторін або інших осіб, оскільки позовні вимоги підтверджені дослідженими в судовому засіданні належними і допустимими доказами, в зв'язку з чим визнання позову приймається судом та позов підлягає задоволенню повністю.

У відповідності до ч. 2 ст. 139 КАС України: при задоволенні позову суб'єкта владних повноважень з відповідача стягуються виключно судові витрати суб'єкта владних повноважень, пов'язані із залученням свідків та проведенням експертиз.

З огляду на положення ч. 2 ст. 139 КАС України, судовий збір у даній справі з відповідача стягненню не підлягає.

Керуючись ст. ст. 5, 19, 77, 243, 246 Кодексу адміністративного судочинства України, суд -

ВИРІШИВ:

1. Позовну заяву Виконувача обов'язків керівника Ужгородської місцевої прокуратури (Закарпатська область, м. Ужгород, вул. Небесної Сотні, буд.6 )до Малоберезнянської сільської ради Великоберезнянського району Закарпатської області (Закарпатська область, Великоберезнянський район, с. Малий Березний, вул. Центральна, буд. 60, код ЄДРПОУ 04350955), третя особа без самостійних вимог на стороні відповідача - Дошкільний навчальний заклад загального розвитку села Малий Березний Великоберезнянського району Закарпатської області (Закарпатська область, Великоберезнянський район, с. Малий Березний, вул. Макаренка, буд. 6, код ЄДРПОУ 26327052) про визнання протиправною бездіяльності та зобов'язання вчинити певні дії - задовольнити повністю.

2. Визнати протиправною бездіяльність Малоберезнянської сільської ради Великоберезнянського району Закарпатської області щодо невжиття заходів до оформлення правовстановлюючих документів на земельну ділянкою площею 0,45 га вартістю 410519, 80 грн., на якій знаходиться Дошкільний навчальний заклад загального розвитку села Малий Березний Великоберезнянського району Закарпатської області.

3. Зобов'язати Малоберезнянську сільську раду Великоберезнянського району Закарпатської області (Закарпатська область, Великоберезнянський район, с. Малий Березний, вул. Центральна, буд. 60, код ЄДРПОУ 04350955) вжити заходи щодо оформлення правовстановлюючих документів на земельну ділянку на якій знаходиться Дошкільний навчальний заклад загального розвитку села Малий Березний Великоберезнянського району Закарпатської області шляхом виготовлення технічної документації із землеустрою та реєстрації речового права на земельну ділянку площею 0,45 га вартістю 410519,80 грн.

4. Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови судом апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду. Апеляційна скарга на рішення суду подається протягом тридцяти днів з дня його проголошення. Якщо в судовому засіданні було оголошено лише вступну та резолютивну частини рішення суду, або у разі розгляду справи в порядку письмового провадження, зазначений строк обчислюється з дня складення повного судового рішення. Апеляційна скарга подається безпосередньо до суду апеляційної інстанції (з урахуванням особливостей, що встановлені пп. 15.5 п. 15 Розділу VII КАС України).

Суддя Н.Д. Маєцька

СудЗакарпатський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення25.07.2018
Оприлюднено30.07.2018
Номер документу75557078
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —807/362/18

Рішення від 25.07.2018

Адміністративне

Закарпатський окружний адміністративний суд

Маєцька Н.Д.

Ухвала від 07.06.2018

Адміністративне

Закарпатський окружний адміністративний суд

Маєцька Н.Д.

Ухвала від 27.04.2018

Адміністративне

Закарпатський окружний адміністративний суд

Маєцька Н.Д.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні