Рішення
від 30.07.2018 по справі 813/2498/18
ЛЬВІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ЛЬВІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

справа№813/2498/18

Р І Ш Е Н Н Я

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

30 липня 2018 року

Львівський окружний адміністративний суд у складі головуючого судді - Гулкевич І.З. розглянувши за правилами спрощеного позовного провадження без повідомлення учасників справи (у письмовому провадженні) за позовом Головного управління Державної фіскальної служби у Львівській області до Товариства з обмеженою відповідальністю "ТОП ТРАНС ПЛЮС" про стягнення коштів з рахунків у банках,-

встановив:

Головне управління Державної фіскальної служби у Львівській області звернулось до суду з позовом про стягнення з Товариства з обмеженою відповідальністю "ТОП ТРАНС ПЛЮС" про стягнення коштів з рахунків у банках в сумі 89 875,53 грн.

В обґрунтування позовних вимог позивач посилається на те, що відповідач має податкову заборгованість, яка виникла внаслідок несплати податкових зобов'язань. Оскільки вжиті позивачем заходи не призвели до погашення відповідачем податкового боргу, ГУ ДФС у Львівській області звернулося із позовом до суду.

Відповідач заяву про визнання позову чи відзиву на позовну заяву до суду не надав. На адресу суду повернувся конверт із відміткою за закінченням терміну зберігання. Згідно ч.11 ст.126 КАС України у разі повернення поштового відправлення із повісткою, яка не вручена адресату з незалежних від суду причин, вважається, що така повістка вручена належним чином.

На підставі ст. 262 Кодексу адміністративного судочинства України розгляд справи проводиться в порядку спрощеного позовного провадження без повідомлення сторін за наявними у справі матеріалами.

Товариство з обмеженою відповідальністю "ТОП ТРАНС ПЛЮС" (код 37259247) зареєстроване як суб'єкт господарювання, що підтверджується відповідним записом в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань.

Згідно з довідкою ТОВ "ТОП ТРАНС ПЛЮС" має відкриті рахунки в банківських установах.

Відповідно до довідки ГУ ДФС у Львівській області станом на 23.04.2018 року податковий борг відповідача становить 89 875,53 грн (з транспортних засобів, ПДВ з ввезених на територію України товарів, по миту на нафтопродукти, транспортні засоби та шини до них, які ввозяться суб'єктами підприємницької діяльності).

Податковий борг відповідача по транспортних засобах становить 65951,78 грн., яке визначив контролюючий орган у податковому повідомленні-рішенні № 0002081411 від 17.06.2016 року на суму 55 712,83 грн. та пеня в сумі 10238,95 грн; по ПДВ з ввезених на територію України товарів становить 21 265,97 грн, яке визначив контролюючий орган у податковому повідомленні-рішенні №0002091411 від 17.06.2016 на суму 18 441,62 грн та пеня на суму 2824,35 грн; по миту на нафтопродукти, транспортні засоби та шини до них, які ввозяться суб'єктами підприємницької діяльності становить 2657,78 грн, яке визначив контролюючий орган у податковому повідомленні-рішенні №0002071411 від 17.06.2016 на суму 2 304,80 грн та пеня на суму 352,98 грн.

З метою погашення податкового боргу позивач надіслав ТзОВ "ТОП ТРАНС ПЛЮС" податкову вимогу від 29.09.2016 № 36-17.

Вирішуючи спір, суд застосовує такі норми права:

Відповідно до пункту 15.1. статті 15 Податкового кодексу України (далі - ПК України) платниками податків визнаються фізичні особи (резиденти і нерезиденти України), юридичні особи (резиденти і нерезиденти України) та їх відокремлені підрозділи, які мають, одержують (передають) об'єкти оподаткування або провадять діяльність (операції), що є об'єктом оподаткування згідно з цим Кодексом або податковими законами, і на яких покладено обов'язок із сплати податків та зборів згідно з цим Кодексом.

Платник податків зобов'язаний сплачувати податки та збори в строки та у розмірах, встановлених цим Кодексом та законами з питань митної справи (п. 16.1.4. статті 16 ПК України).

Відповідно до пункту 14.1.175 статті 14 ПК України податковий борг - сума узгодженого грошового зобов'язання, не сплаченого платником податків у встановлений цим Кодексом строк, та непогашеної пені, нарахованої у порядку, визначеному цим Кодексом.

Згідно з пунктами 59.1, 59.5 статті 59 ПК України у разі коли у платника податків виник податковий борг, контролюючий орган надсилає (вручає) йому податкову вимогу в порядку, визначеному для надсилання (вручення) податкового повідомлення-рішення. У разі якщо у платника податків, якому надіслано (вручено) податкову вимогу, сума податкового боргу збільшується (зменшується), погашенню підлягає вся сума податкового боргу такого платника податку, що існує на день погашення. У разі якщо після направлення (вручення) податкової вимоги сума податкового боргу змінилася, але податковий борг не був погашений в повному обсязі, податкова вимога додатково не надсилається (не вручається).

Відповідно до підпункту 14.1.137 п. 14.1 статті 14 ПК України орган стягнення - державний орган, уповноважений здійснювати заходи щодо забезпечення погашення податкового боргу в межах повноважень, встановлених цим Кодексом та іншими законами України.

Згідно з пункту 41.2 статті 41 ПК України органами стягнення є виключно контролюючі органи, уповноважені здійснювати заходи щодо забезпечення погашення податкового боргу та недоїмки зі сплати єдиного внеску у межах повноважень, а також державні виконавці у межах своїх повноважень. Стягнення податкового боргу та недоїмки зі сплати єдиного внеску за виконавчими написами нотаріусів не дозволяється.

Контролюючі органи мають право звертатися до суду щодо стягнення коштів платника податків, який має податковий борг, з рахунків у банках, що обслуговують такого платника податків, на суму податкового боргу або його частини (підпункт 20.1.34 пункту 20.1. статті 20 ПК України).

Згідно з пунктом 95.1 статті 95 ПК України контролюючий орган здійснює за платника податків і на користь держави заходи щодо погашення податкового боргу такого платника податків шляхом стягнення коштів, які перебувають у його власності, а в разі їх недостатності - шляхом продажу майна такого платника податків, яке перебуває у податковій заставі.

Стягнення коштів з рахунків платника податків у банках, обслуговуючих такого платника податків, та з рахунків платників податків у системі електронного адміністрування податку на додану вартість, відкритих в центральному органі виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері казначейського обслуговування бюджетних коштів, здійснюється за рішенням суду, яке направляється до виконання контролюючим органам, у розмірі суми податкового боргу або його частини. (пункт 95.3 статті 95 ПК України).

На підставі долучених до справи доказів суд встановив, що податковий борг ТзОВ "ТОП ТРАНС ПЛЮС" в сумі 89 875,53 грн. виник внаслідок несплати узгоджених грошових зобов'язань з транспортних засобів, ПДВ з ввезених на територію України товарів, по миту на нафтопродукти, транспортні засоби та шини до них, які ввозяться суб'єктами підприємницької діяльності.

З метою спонукати відповідача сплатити узгоджені ним податкові зобов'язання позивач надіслав йому податкову вимогу № 36-17 від 29.09.2016 року. Учасниками справи доказів оскарження чи скасування зазначеної податкової вимоги у встановленому законом порядку суду надано не було. Зважаючи на положення пункту 59.5 статті 59 Податкового кодексу України, нові податкові вимоги платнику податків не надсилалися.

Відповідач податковий борг в сумі 89 875,53 не сплатив, заборгованість перед бюджетом залишається не погашеною, доказів зворотного суду не надано.

З огляду на встановлені судом фактичні обставини справи позовні вимоги Головного управління ДФС у Львівській області є обґрунтованими та підлягають до задоволення.

Відповідно до ст.139 Кодексу адміністративного судочинства України, судові витрати з відповідача не належить стягувати.

Керуючись ст. 77, 122, 123, 242, 243, 251, 255 КАС України,-

вирішив :

1. Позовні вимоги задовольнити повністю.

2. Стягнути з Товариства з обмеженою відповідальністю "ТОП ТРАНС ПЛЮС" (вул. Газова,17, м. Львів, 79019; ЄДРПОУ 37259247) до бюджету з рахунків у банках, обслуговуючих такого платника та з рахунків у системі електронного адміністрування податку на додану вартість, відкритих в органі, що здійснює казначейське обслуговування бюджетних коштів, кошти за податковим боргом в сумі 89 875,53 грн (вісімдесят дев'ять тисяч вісімсот сімдесят п'ять гривень 53 копійки ).

3. Судові витрати з сторін не стягуються.

Рішення суду набирає законної сили в порядку статті 255 Кодексу адміністративного судочинства України та може бути оскаржене до Львівського апеляційного адміністративного суду протягом тридцяти днів з дня складення повного тексту рішення суду. Апеляційна скарга подається до адміністративного суду апеляційної інстанції через суд першої інстанції, який ухвалив судове рішення.

Суддя Гулкевич І.З.

СудЛьвівський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення30.07.2018
Оприлюднено30.07.2018
Номер документу75557513
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —813/2498/18

Рішення від 30.07.2018

Адміністративне

Львівський окружний адміністративний суд

Гулкевич Ірена Зіновіївна

Ухвала від 14.06.2018

Адміністративне

Львівський окружний адміністративний суд

Гулкевич Ірена Зіновіївна

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні