ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ВОЛИНСЬКОЇ ОБЛАСТІ
пр. Волі, 54а, м. Луцьк, 43010, тел./факс 72-41-10
E-mail: inbox@vl.arbitr.gov.ua Код ЄДРПОУ 03499885
УХВАЛА
"30" липня 2018 р. Справа № 903/471/13 Господарський суд Волинської області у складі головуючої судді Дем'як В.М. , за участю секретаря судового засідання Ведмедюка М. П., розглянувши клопотання ліквідатора ОСОБА_1
про затвердження ліквідаційного балансу та звіту про роботу ліквідатора
у справі № 903/471/13 за заявою товариства з обмеженою відповідальністю "ОСОБА_2 ОСОБА_3", м. Луцьк
до боржника спільного українсько-американського підприємства у формі товариства з обмеженою відповідальністю "Інтернешенел Телеком'юнікешен Компані", м. Луцьк
про банкрутство
за участю представників сторін:
від заявника: не прибув
від боржника: не прибув
Встановив: Постановою суду від 23.02.2016р. визнано банкрутом спільне українсько-американське підприємство у формі товариства з обмеженою відповідальністю "Інтернешенел Телеком'юнікешен Компані", відкрито ліквідаційну процедуру строком на 12 місяців, ліквідатором банкрута призначено арбітражного керуючого ОСОБА_4.
Ухвалою господарського суду від 25.09.2017р. ліквідатором спільного українсько-американського підприємства у формі товариства з обмеженою відповідальністю "Інтернешенел Телеком'юнікешен Компані" призначено арбітражного керуючого ОСОБА_1 (Свідоцтво від 06.12.2016р. № 1775, адреса: Львівська область, Пустомитівський район, с. Лисиничі, вул. Озерна 14).
Ліквідатор ОСОБА_1 звернувся до господарського суду із клопотанням про затвердження ліквідаційного балансу та звіту про роботу ліквідатора у справі про банкрутство боржника - спільного українсько-американського підприємства у формі товариства з обмеженою відповідальністю "Інтернешенел Телеком'юнікешен Компані".
Ухвалою суду від 04.07.2018р. клопотання ліквідатора призначено до розгляду на 30.07.2018р.
Представник кредитора - ТзОВ "ОСОБА_2 ОСОБА_3" подав клопотання вх. № 01-55/7832/18 від 25.07.2018р., в якому просив затвердити звіт ліквідатора та розглянути справу без участі представника.
Представник кредитора - ТзОВ "Золотий екватор" подав клопотання вх. № 01-55/7951/18 від 30.07.2018р., в якому просив затвердити звіт ліквідатора та розглянути справу без участі представника.
Представник кредитора - ТзОВ "Континіум - Траст - Компані" подав клопотання вх. № 01-55/7957/18 від 30.07.2018р., в якому просив затвердити звіт ліквідатора та розглянути справу без участі представника.
Представник кредитора - ТзОВ "Справа Наша" подав клопотання вх. № 01-55/7956/18 від 30.07.2018р., в якому просив затвердити звіт ліквідатора та розглянути справу без участі представника.
Від ліквідатора - ОСОБА_1 надійшло клопотання вх. № 01-55/7959/18 від 30.07.2018р. про розгляд справи без його участі, у зв'язку з незадовільним станом здоров'я.
Враховуючи те, що неявка сторін не перешкоджає розгляду справи, а матеріали справи є достатніми для вирішення справи, також сторони не скористалися наданими їм Господарським процесуальним кодексом України правом на подання заперечень.
За наслідками дослідження в судовому засіданні матеріалів справи, судом приймається рішення щодо затвердження наданого суду ліквідаційного звіту та балансу у зв'язку з цим провадження у справі припинити
При цьому господарським судом було взято до уваги наступні обставини:
Згідно ст. 37 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" від 22.12.2011р. №4212-VI (далі Закон про банкрутство) ліквідація - припинення суб'єкта підприємницької діяльності, визнаного господарським судом банкрутом, з метою здійснення заходів щодо задоволення в порядку цього Закону вимог кредиторів шляхом продажу його майна.
Згідно із ст. 41 Закону про банкрутство, ліквідатор - фізична особа, яка відповідно до судового рішення господарського суду організовує здійснення ліквідаційної процедури боржника, визнаного банкрутом, та забезпечує задоволення вимог кредиторів у встановленому цим Законом порядку.
Ліквідатор з дня свого призначення здійснює такі повноваження: приймає до свого відання майно боржника, забезпечує його збереження; виконує функції з управління та розпорядження майном банкрута; проводить інвентаризацію та оцінку майна банкрута; аналізує фінансове становище банкрута; виконує повноваження керівника (органів управління) банкрута; очолює ліквідаційну комісію та формує ліквідаційну масу; пред'являє до третіх осіб вимоги щодо повернення банкруту сум дебіторської заборгованості; має право отримувати кредит для виплати вихідної допомоги працівникам, що звільняються внаслідок ліквідації банкрута, який відшкодовується згідно з цим Законом позачергово за рахунок коштів, одержаних від продажу майна банкрута; з дня визнання боржника банкрутом та відкриття ліквідаційної процедури повідомляє працівників банкрута про звільнення та здійснює його відповідно до законодавства України про працю; заявляє в установленому порядку заперечення щодо заявлених до боржника вимог поточних кредиторів за зобов'язаннями, які виникли під час провадження у справі про банкрутство і є неоплаченими; подає до суду заяви про визнання недійсними правочинів (договорів) боржника; вживає заходів, спрямованих на пошук, виявлення та повернення майна банкрута, що знаходиться у третіх осіб; передає в установленому порядку на зберігання документи банкрута, які відповідно до нормативно-правових документів підлягають обов'язковому зберіганню на строк не менше п'яти років з дати визнання особи банкрутом; продає майно банкрута для задоволення вимог, внесених до реєстру вимог кредиторів, у порядку, передбаченому цим Законом; повідомляє про своє призначення державний орган з питань банкрутства в десятиденний строк з дня прийняття рішення господарським судом та надає державному органу з питань банкрутства відповідну інформацію для ведення Єдиного реєстру підприємств, щодо яких порушено провадження у справі про банкрутство; веде реєстр вимог кредиторів; здійснює інші повноваження, передбачені цим Законом.
З дня призначення ліквідатора до нього переходять права керівника (органів управління) юридичної особи-банкрута.
Відповідно до положень ст. 46 Закону про банкрутство, після завершення всіх розрахунків з кредиторами ліквідатор подає до господарського суду звіт та ліквідаційний баланс, до якого додаються: відомості за результатами інвентаризації майна боржника та перелік ліквідаційної маси; відомості про реалізацію об'єктів ліквідаційної маси з посиланням на укладені договори купівлі-продажу; копії договорів купівлі-продажу та акти приймання-передачі майна; реєстр вимог кредиторів з даними про розміри погашених вимог кредиторів; документи, які підтверджують погашення вимог кредиторів; довідка архівної установи про прийняття документів, які відповідно до закону підлягають довгостроковому зберіганню; для акціонерних товариств - копія розпорядження про скасування реєстрації випуску акцій, засвідчена Національною комісією з цінних паперів та фондового ринку; для емітентів цінних паперів - копія звіту про наслідки погашення цінних паперів, засвідчена Національною комісією з цінних паперів та фондового ринку.
На виконання постанови господарського суду від 23.02.2018р. ліквідатором спільного українсько-американського підприємства у формі товариства з обмеженою відповідальністю "Інтернешенел Телеком'юнікешен Компані" відповідно до ст. 41 Закону про банкрутство вчинялись дії на виконання заходів ліквідаційної процедури.
11.04.2016 р. на адресу директора банкрута було направлено листа (№ 83) із вимогою передачі всіх установчих, бухгалтерських, фінансових документів, а також печаток та штампів. На виконання вказаного листа було здійснено передачу печатки, штампів, установчих та інших документів, пов'язаних з фінансово-господарською діяльністю банкрута.
На виконання Закону України Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом та Інструкції Щодо заповнення форм подання арбітражними керуючими інформації, необхідної для ведення єдиної бази даних про підприємства, щодо яких порушено провадження у справі про банкрутство затвердженої Наказом Міністерства юстиції України від 18.01.2013р. № 130/5 "Про подання арбітражними керуючими (розпорядниками майна, керуючими санацією, ліквідаторами) обов'язкових відомостей (інформації) подано необхідну звітність у справі № 903/471/13 про банкрутство СПТОВ "Інтернешенел Телекомю нікешн Компані" до ГТУЮ у Волинської області.
На підставі договору про надання послуг з проведення фінансового аналізу проведено та сформовано фінансовий аналіз СПТОВ "Інтернешенел Телекомю нікешн Компані". Відповідно до вказаного аналізу відомо наступне. Стосовно показників фінансової стійкості, ліквідності та рентабельності слід зазначити, що практична їх більшість в розрізі аналізованих років відрізняється від нормативних значень. Отже, за наслідками 2009-2012 років та станом на 01 квітня 2013-го року значення коефіцієнту поточної ліквідності є суттєво меншим граничного значення 1,5, зокрема за наслідками 2009-2011 років - втричі. Тенденції, що супроводжують коефіцієнт поточної ліквідності, простежуються в сторону мінімального зростання, зокрема на 0,001 - лише протягом 2010-го року, а протягом решти звітних періодів спостерігається лише його зменшення, як приклад в 2012-му році - в 2 рази, в першому кварталі 2013-го року - в 2,5 раз. Відтак жодного разу значення даного коефіцієнту не досягає встановленого нормативу, а на останню звітну дату взагалі становить 0,084. Коефіцієнт покриття в свою чергу протягом аналізованих періодів має наступні значення: 0,720, 2,292, 0,950, 0,385 і 0,133, а отже, зазнає зростання, як і попередній показник лише в 2010-му році, зокрема на кінець даного року його значення перевищує 1. За наслідками 2011-2013 звітних періодів коефіцієнт покриття зменшується, а його значення не досягають встановленого нормативу, зокрема станом на 01 квітня 2013-го року даний показник становить 0,133. Значення коефіцієнту швидкої ліквідності на кінець 2009-го року має значення 0,675, тобто чітко перебуває у встановлених межах (0,6-0,8). Протягом 2010-го року вищезгаданий коефіцієнт супроводжує тенденція до зростання, а протягом 2011-го року - до зменшення, проте його значення відповідно і далі перевищує граничні межі. Зменшення даного показника також простежується в 2012-му році та в першому кварталі 2013-го року, зокрема до найменшого з усіх наведених значень - 0,101 станом на останню звітну дату. Протягом усіх років, що підлягають аналізу, найбільш жорсткий критерій ліквідності, тобто коефіцієнт абсолютної ліквідності (платоспроможності) відповідає нормативу лише на кінець 2009-го року та відповідно становить 0,263, адже на залишку в товариства перебуває значна сума грошових коштів, зокрема в іноземній валюті. Оскільки на решту звітних дат у СП ТОВ ІТК майже відсутні грошові кошти на залишку, тобто коефіцієнт абсолютної ліквідності зазнає лише зменшення, а його значення при заокругленні становлять 0,037, 0,001, 0,001 і 0,000, а отже значно менше граничних меж (0,2-0,35). Це є негативним моментом при оцінці фінансового стану боржника та підтверджує, що у підприємства існують значні проблеми з платоспроможністю, оскільки навіть мінімальна частина боргів не може бути погашена негайно (через відсутність грошових коштів у вільному обігу). Показник маневреності власних оборотних засобів на підставі відповідного коефіцієнта жодного разу не перебуває в межах, що встановлені для нормального функціонування підприємства (0-1), оскільки має лише від'ємні значення (пояснюється розрахунком, де в чисельнику наведено від'ємне значення власних оборотних активів). Тенденції, що супроводжують даний показник в свою чергу простежуються лише в сторону зменшення. Коефіцієнт покриття запасів один з не багатьох показників, який на всі дати, що фігурують при проведенні аналізу перебуває у встановлених межах (більше 1) з переважаючою тенденцією до зменшення (в 2011-2012 роках та першому кварталі 2013-го року). Значне перевищення даним показником 1 пояснюється значно меншою сумою запасів на залишку в товариства в порівнянні з сумою нормальних джерел покриття, що використовуються при розрахунку. Коефіцієнти фінансової автономії та концентрації власного капіталу жодного разу не досягають допустимих меж (більше 0,5), оскільки на кінець 2009-2010 років мають значення: 0,080 і 0,029, а на решту звітних дат взагалі є від'ємними. Динаміка змін даних показників простежується лише в сторону зменшення протягом аналізованих періодів. Коефіцієнт фінансової залежності аналогічно вищезгаданим показникам не знаходиться в допустимих межах, оскільки станом на 01 січня 2010-го року та 01 січня 2011-го року перевищує граничні межі та відповідно становить 12,559 і 34,064, а в наступних періодах також має від'ємне значення ( при обчисленні в знаменнику знаходиться від'ємне значення власного капіталу). Ще один показник, який на частину звітних дат відповідає нормативному значенню - це коефіцієнт маневреності власного капіталу. Зокрема на кінець 2009-2010 років даний показник має від'ємне значення, а внаслідок зростання протягом 2011-го року, на кінець звітного року становить 35,432, тобто більше 0,1. Протягом 2012-го року та першого кварталу 2013-го року даний показник зменшується, проте також становить більше 0,1, а саме 4,402 і 4,081. Слід зазначити, що додатні значення коефіцієнту маневреності власного капіталу в 2011-2013 звітних періодах пов'язані із розрахунком, в якому і чисельник, і знаменник є від'ємними.
Коефіцієнт концентрації позикового капіталу за наслідками чотирьох звітних років (2009-2012 роки) та станом на 01 квітня 2013-го року перевищує допустимі межі (менше 0,5), зокрема на три останні звітні дати даний показник підтверджує, що сума позикового капіталу перевищує валюту балансу та в свою чергу свідчить про незадовільну структуру балансу товариства. В динаміці даний показник зазнає лише зростання, а його значення відповідно становлять 0,917, 0,969, 1,015, 1,217 і 1,289. Оскільки у СП ТОВ Інтернешенел Телеком'юнікешен Компані довгострокові зобов'язання присутні за наслідками 2009-2012 років і першого кварталу 2013-го року, відповідно і коефіцієнти які їх характеризують також присутні у даних аналізованих періодах. Отже, коефіцієнт структури довгострокових вкладень протягом 2010-го року зазнає зростання, що свідчить про збільшення залежності підприємства від зовнішніх інвесторів. Причиною даних змін наведеного показника в 2010-му році є незначне зменшення необоротних активів у порівнянні із збільшенням суми довгострокових пасивів. Протягом 2011-2012 років та першого кварталу 2013-го року динаміка змін згаданого коефіцієнту спостерігається в сторону зменшення та в основному пояснюється зменшенням суми довгострокових пасивів. Коефіцієнт довгострокового залучення позикових коштів протягом періодів, що підлягають аналізу, має динаміку змін лише до зростання, що є негативною тенденцією, яка ще раз підтверджує залежність підприємства від фінансування ззовні. На підставі значень коефіцієнту структури позикового капіталу можна визначити частку довгострокових пасивів, отже, станом на 01.01.2010р. - 35,1%, станом на 01.01.2011р. - 79,6%, станом на 01.01.2012р. - 55,5%, станом на 01.01.2013р. - 44,9% і станом на 01.04.2013р. - 36,9%. Зростання питомої ваги довгострокових зобов'язань в 2010-му році пов'язане із збільшенням суми довгострокових пасивів боржника та зменшенням суми його поточних зобов'язань. Протягом наступних звітних періодів частка довгострокових зобов'язань зменшується, оскільки при зменшенні підсумку третього розділу пасиву балансу, поточні зобов'язання боржника переважно зазнають зростання (крім першого кварталу 2013-го року). Коефіцієнт співвідношення позикових та власних коштів зменшується лише в 2011-му році, а протягом решти періодів зазнає зростання, зокрема в 2010-му році майже втричі. Також слід зазначити, що по причині від'ємного значення власного капіталу, вищезгаданий показник станом на 01.01.2012р., 01.01.2013р. і 01.04.2013р. має від'ємні значення. Показник фінансового лівереджу має ідентичні тенденції змін та значення. Відтак на кінець 2009-2010 років його значення перевищує нормативне (менше 0,25), а на решту звітних дат, як і більшість показників фінансової стійкості, показник фінансового лівереджу має від'ємні значення. Значення коефіцієнту Бівера на жодну звітну дату не перевищує 0,2 (встановлені межі), оскільки на кінець 2009-2010 років даний показник становить 0,007 і 0,035, а на решту звітних дат - є від'ємним, тобто це відображає небажане скорочення частки прибутку, яка направляється на розвиток виробництва (усі періоди для товариства характеризуються отриманням збитку). Коефіцієнт забезпечення власними засобами жодного разу не перевищує граничне значення (0,1), оскільки також є від'ємним, а протягом аналізованих періодів супроводжується лише зменшенням, як наслідок використання позасудових заходів покращення платоспроможності є неможливим. Показник поточної платоспроможності, який на всі дати, що фігурують в аналізі має від'ємне значення (враховуючи відсутність достатньої кількості грошових коштів), та решту фінансових коефіцієнтів підтверджують, що у підприємства є значні проблеми щодо платоспроможності, зниження фінансової стабільності та автономії.
Вище перелічені ознаки та наведені дані мають негативний характер та свідчать про нестійкий фінансовий стан СП ТОВ Інтернешенел Телеком'юнікешен Компані , який характеризується ознаками критичної неплатоспроможності та відповідає стану потенційного банкрутства, коли задоволення кредиторських вимог та боргів підприємства можливе шляхом застосування ліквідаційної процедури.
Ухвалами господарського суду Волинської області від 27.05.2014 р. та 02.12.2014 р. затверджено реєстр вимог кредиторів СП ТОВ Інтернешенел Телеком'юнікешен Компані .
До реєстру вимог кредиторів СП ТОВ Інтернешенел Телеком'юнікешен Компані увійшли грошові вимоги кредиторів на загальну суму 429235554,63 грн., що детально відображено в Реєстрі вимог кредиторів з даними про розміри погашених вимог кредиторів спільного українсько-американського підприємства у формі товариства з обмеженою відповідальністю Інтернешенел Телекомю нікейшн Компані (код ЄДРПОУ 20057835, юридична адреса: м. Луцьк, вул. Дубнівська, 23 (дані включені і внесені в реєстр станом на 02 липня 2018 року) - до звіту - додається.
Згідно даних обліку боржника з'ясовано, що заборгованість по заробітній платі СП ТОВ Інтернешенел Телеком'юнікешен Компані - відсутня.
З метою з'ясування інформації про майнові активи банкрута, було надіслано запити до:
· КП "Волинське обласне бюро технічної інвентаризації";
· Центр НП з використанням автотранспортних засобів підпорядкованого УДАІ УМВС України у Волинській області;
· Волинської обласної інспекції держтехнагляду;
· Луцької ОДПІ;
· ДПІ у Печерському районі м. Києва;
· Головного управління Держземагенства у Волинській області;
· ВДАІ м. Луцьк;
· Управління пенсійного фонду України у м. Луцьку;
· Управління Держгірпромнагляду у Волинськійобласті;
· Державної інспекції сільського господарства у Волинській області;
· Волинської регіональної філії Центру ДЗК;
· Державної інспекції України з безпеки на морському та річковому транспорті;
· Департаменту льотної придатності;
· Інспекцію державного архітектурно-будівельного контролю у Волинській області;
· ДП Український інститут промислової власності у Волинській області.
На подані запити отримано наступні відповіді:
Головне управління Держземагенства у Волинській області повідомило, що згідно наданих інформаційних управлінь, відділів Держземагенства у містах, районах Волинської області станом на 01.01.2013 р. за Банкрутом земельні ділянки не зареєстровано (лист № 33-3-0.4-3100/2-14 від 24.07.2014р.);
Державна інспекція сільського господарства у Волинській області повідомила, що за Банкрутом трактори, самохідні шасі, самохідні сільськогосподарські, дорожньо - будівельні і меліоративні, причіпні та начіпні машини не реєструвались (лист № 01-13/2205 від 22.07.2014р.);
Державна інспекція державного технічного нагляду повідомила, що самохідні шасі, самохідні сільськогосподарські, дорожньо-будівельні і меліоративні, причіпні та начіпні машини не реєструвались (лист № 3 від 24.07.2014 р.).
Департамент льотної придатності Державіаслужби України повідомив, що за банкрутом повітряні судна не зареєстровані (лист № 19-8048 від 22.07.2014р., лист від 16.05.2016 р. № 1.19-4831);
Інспекція державного архітектурно-будівельного контролю у Волинській області повідомила, що в електронній базі даних інспекції інформації щодо сертифікатів на введення в експлуатацію закінчених будівництвом об'єктів, зареєстрованих повідомлень та декларацій про готовність об'єкта до експлуатації, дозволів на виконання будівельних робіт, ліцензій на провадження господарської діяльності, пов'язаної із створенням об'єктів архітектури за банкрутом не значиться (лист № 1633/01-10 від 25.07.2014р.);
КП "Волинське обласне бюро технічної інвентаризації" повідомило, що за банкрутом право власності на об'єкт нерухомості не зареєстровано (лист № 573 від 20.04.2016р.);
Територіальний сервісний центр у Волинській області повідомило, що згідно облікових даних бази НАІС та РІІС на території Волинської області за банкрутом транспортні засоби не зареєстровані (лист від 10.05.2017 р. № 31/3/1-1248);
ДФС Волинської митниці повідомило, що банкрут в зоні діяльності Волинської митниці ДФС митного оформлення товарів не здійснювало (лист від 20.04.2016р. 3 3489/03-70-66);
Державне космічне агентство повідомило, що зареєстрованих унікальних об'єктів космічної діяльності, космічної техніки у Банкрута немає (лист № 2197/10-МЗ.1/16 від 19.04.2016 р.).
ГУ Держгеокадастру у Волинській області повідомила, що за даними управлінь, відділів, відділів Держгеокадастру у районах, містах Волинської області станом на 01.01.2013р. за банкрутом земельні ділянки не зареєстровані (лист № 33-3-0.2-3155/2-16 від 26.04.2016р.);
Національна комісія з цінних паперів та фондового ринку повідомила, що банкрут відсутній серед власників, які володіють значними пакетами акцій емітентів (10 і більше відсотків статутного капіталу), відсутнє (лист НКЦФ від 20.05.2016р. № 09/01/11370);
Управління державної архітектурно-будівельної інспекції у Волинській області повідомило, що дозвільних та декларативних документів стосовно СП ТОВ Інтернешенел Телеком'юнікешен Компані в електронній базі управлінь не значаться. Ліцензії на провадження господарської діяльності, пов'язаної із створенням об'єктів архітектури Управлінням ДАБІ у Волинській області не видавались (лист № 1003-1ю12/907-16 від 20.04.2016 р.);
Управління держпраці у Волинській області повідомило, що за банкрутом устаткувань та машин, механізмів підвищеної небезпеки не зареєстровано (лист від 18.05.2016 р. № 1009/01-06);
Державна служба з безпеки на морському, річковому транспорті повідомила, що відповідно електронної версії Державного суднового реєстру України та Суднової книги України відсутні записи щодо суден власником або судновласником яких є банкрут (лист від 18.05.2016р. № 3021/20/15-16);
Головне управління Держпраці у Кмївській області повідомило, що об'єкти котлонагляду, вантажопідіймальні споруди та інша техніка за банкрутом не зареєстровано (лист від 25.04.2016 р.№ 5.2/4187);
Головне управління статистики у м. Києві повідомило, що банкрут за 2013-2016 роки звітності не подавав (лист від 27.04.2016 р. № 03-008/1560);
Луцька ОДПІ Головного управління ДФС у Волинській області повідомила, що за необхідною інформацією щодо рахунків банкрута необхідно звернутися до ДПІ у Печерському районі ГУ ДФС у м. Києві (лист від 21.04.2016 р. № 8019/ч/03-18-11-07);
ДПІ у Печерському районі ГУ ДФС у м. Києві повідомило, що у банкрута наявні рахунки в банках, а саме АТ Брокбізнесбанк , ПАТ Банк інвестицій та заощаджень , АТ Ощадбанк (лист від 20.02.2018 р. № 614/м/26-55-08-01);
Отримано Інформацію з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно та Реєстру прав власності на нерухоме майно, Державного реєстру іпотек, Єдиного реєстру заборон відчуження об'єктів нерухомого майна щодо суб'єкта за №29316581 від 30.06.2018р., відповідно до якої вбачається, що нерухомого мана у банкрута на праві власності немає.
Внаслідок проведення інвентаризації майнових активів СП ТОВ Інтернешенел Телеком'юнікешен Компані встановлено, що у Банкрута відсутні будь-яке рухоме чи нерухоме майно, що могло б становити ліквідаційну масу останнього (інвентаризаційні акти є в матеріалах справи).
Скеровано до ПАТ Брокбізнесбанк запит - надати інформацію (станом на дату підготовки відповіді) щодо наявності відкритих рахунків ТзОВ Інтернешенел Телекомю нікейшн Компані (м. Луцьк, вул. Дубнівська 23, код ЄДРПОУ 20057835) у банку, залишків коштів на таких рахунках, а також надати інформацію, які саме документи необхідно ліквідатору банкрута надати до Банку з метою переведення залишків коштів (у разі їх наявності) на єдиний ліквідаційний рахунок Банкрута у відповідності із вимогами Закону України Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом зважаючи на той факт, що банк перебуває в ліквідаційній процедурі.
ПАТ Брокбізнесбанк листом від 13.09.2017 р. № 1240 повідомило, що у банкрута у зазначеному банку відкрито ряд рахунків, на яких міститься залишок коштів. Проте, як відомо, відповідно до постанови правління Національного банку України від 10.06.2014 р. № 339 ПАТ Брокбізнесбанк визнано неплатоспроможним, в подальшому прийнято рішення про введення процедури ліквідації банку.
Відповідно до ч. 5 ст. 45 Закону України Про систему гарантування вкладів фізичних осіб встановлено, що протягом 30 днів з моменту опублікування відомостей про відкликання банківської ліцензії, ліквідацію банку та призначення уповноваженої особи Фонду гарантування, кредитори мали право заявити уповноваженій особі Фонду гарантування про свої вимоги до банку.
Оскільки заява про грошові вимоги до АТ Брокбізнесбанк від ТзОВ ІТК не надходила, то банк не мав правових підстав включити до реєстру акцептованих вимог кредиторів грошові вимоги ТОВ ІТК .
Окрім цього, ліквідатор здійснив свою ідентифікацію у банку, з'ясував, що станом на 19.01.2018 р. рахунки банкрута у банку закрито, що підтверджується довідкою банку від 19.01.2018 р. № 262 (копія - додається).
Також закрито рахунки в АТ Ощадбанк (довідка від 23.05.2018 р. № 12/09-1/911) та в ПАТ Банк інвестицій та заощаджень (довідка від 05.04.2018 р. № 02-5/4-1/32-85) - копії - додаються;
Витрати ліквідаційної процедури.
· Здійснення фінансового аналізу боржника - договір про надання послуг з фінансового аналізу підприємства (СП ТОВ Інтернешенел Телеком'юнікешен Компані ) укладений із ПП Каштан - ЛВ - 8000,00 гривень;
· Оплата за розміщення газетного оголошення про визнання боржника банкрутом - 540,00 гривень;
· Поштові витрати - 2900,00 гривень;
· Оплата послуг арбітражного керуючого ОСОБА_4 в процедурі розпорядження майном та ліквідаційній процедурі - 161067,20гривень;
· Оплата послуг арбітражного керуючого ОСОБА_1 в ліквідаційній процедурі - 63876,00 грн.
Зважаючи на описане вище, ліквідатор здійснював процедуру ліквідації банкрута - СП ТОВ Інтернешенел Телеком'юнікешен Компані згідно вимог закону, здійснював заходи щодо виявлення ліквідаційної маси Банкрута, внаслідок яких встановлено, що майнові активи у Банкрута відсутні.
Станом на сьогодні банкрут - СП ТОВ Інтернешенел Телеком'юнікешен Компані не має можливості погасити кредиторську заборгованість у зв'язку з відсутністю майнових активів. З тих ж причин залишаються непогашеними витрати ліквідаційної процедури.
Пропозицій від засновників підприємства та інших осіб стосовно поліпшення фінансового стану підприємства не надходило.
02.07.2018 р. проведено збори комітету кредиторів СП ТОВ Інтернешенел Телеком'юнікешен Компані , заслухано звіт ліквідатора про проведену в ліквідаційній процедурі СП ТОВ Інтернешенел Телеком'юнікешен Компані роботу, розглянуто ліквідаційний баланс Банкрута, в результаті яких комітетом кредиторів прийнято рішення ліквідаційний звіт ліквідатора визнати задовільним, та звернутися ліквідатору до суду із подачею ліквідаційного балансу СП ТОВ Інтернешенел Телеком'юнікешен Компані для його затвердження.
У зв'язку з відсутністю у банкрута майнових активів, достатніх для погашення кредиторських вимог, ліквідатором прийнято рішення про подання до господарського суду звіту ліквідатора та ліквідаційного балансу банкрута.
Відповідно до ч. 1 ст. 46 Закону про банкрутство після завершення усіх розрахунків з кредиторами ліквідатор подає до господарського суду звіт та ліквідаційний баланс
Як визначено ч. 2 ст. 46 названого Закону, якщо за результатами ліквідаційної процедури після задоволення вимог кредиторів не залишилося майна, господарський суд виносить ухвалу про ліквідацію юридичної особи - банкрута.
Якщо за результатами ліквідаційного звіту після задоволення вимог кредиторів не залишилося майна, господарський суд виносить ухвалу про ліквідацію банкрута. Копія цієї ухвали направляється органу, який здійснив державну реєстрацію особи - банкрута, органам державної статистики, органам державної податкової служби за місцезнаходженням банкрута.
Згідно ч. 5 ст. 45 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" вимоги, не задоволені за недостатністю майна, вважаються погашеними.
В процесі розгляду заяви ліквідатора, звітів про його роботу та обґрунтовуючих їх документів судом було встановлено, що за наслідками здійснення ліквідаційної процедури ліквідатором було вчинено належні дії по виявленню активів та пасивів боржника, доведено неможливість відновлення платоспроможності боржника внаслідок вжитих ліквідатором заходів та необхідність його ліквідації. Вказані висновки про встановлені обставини відповідають дійсності та підтверджуються достовірними доказами, дослідженими в судовому засіданні та долученими до справи.
Враховуючи викладене, суд вважає за необхідне звіт ліквідатора затвердити.
Пунктом 6 ч. 1 ст. 83 Закону про банкрутство передбачено, що суд припиняє провадження у справі про банкрутство, якщо затверджено звіт ліквідатора в порядку, передбаченому цим Законом.
У випадках, передбачених п.п. 4-7 ч. 1 ст. 83 Закону про банкрутство, господарський суд в ухвалі про припинення провадження у справі зазначає, що вимоги конкурсних кредиторів, які не були заявлені в установлений цим Законом строк або відхилені господарським судом, вважаються погашеними, а виконавчі документи за відповідними вимогами визнаються такими, що не підлягають виконанню.
Враховуючи викладене, та беручи до уваги, що за результатами ліквідаційної процедури у підприємства-банкрута не було виявлено достатнього майна, а також грошових коштів, за рахунок яких було б можливе остаточне (повне) погашення кредиторських вимог, суд прийшов до висновку, що вимоги кредиторів спільного українсько-американського підприємства у формі товариства з обмеженою відповідальністю "Інтернешенел Телеком'юнікешен Компані" (м. Луцьк, вул. Дубнівська 23, код 20057835) слід вважати погашеними, зазначеного суб'єкта господарської діяльності-банкрута необхідно ліквідувати, а провадження у справі припинити.
На підставі викладеного, керуючись ст.ст. 37, 41-49, 83 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом", ст. 234 Господарського процесуального кодексу України, господарський суд, -
УХВАЛИВ:
1. Представлений суду звіт ліквідатора, ліквідаційний баланс спільного українсько-американського підприємства у формі товариства з обмеженою відповідальністю "Інтернешенел Телеком'юнікешен Компані" (м. Луцьк, вул. Дубнівська 23, код 20057835) затвердити.
2. Ліквідувати юридичну особу - спільне українсько-американське підприємство у формі товариства з обмеженою відповідальністю "Інтернешенел Телеком'юнікешен Компані" (м. Луцьк, вул. Дубнівська 23, код 20057835).
3. Зобов'язати державного реєстратора вчинити дії, передбачені Законом України "Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців" та спрямовані на припинення юридичної особи - спільного українсько-американського підприємства у формі товариства з обмеженою відповідальністю "Інтернешенел Телеком'юнікешен Компані" (м. Луцьк, вул. Дубнівська 23, код 20057835).
4. Провадження у справі про банкрутство спільного українсько-американського підприємства у формі товариства з обмеженою відповідальністю "Інтернешенел Телеком'юнікешен Компані" (м. Луцьк, вул. Дубнівська 23, код 20057835) припинити.
Суддя В. М. Дем`як
Суд | Господарський суд Волинської області |
Дата ухвалення рішення | 30.07.2018 |
Оприлюднено | 02.08.2018 |
Номер документу | 75581390 |
Судочинство | Господарське |
Господарське
Господарський суд Волинської області
Дем`як Валентина Миколаївна
Господарське
Господарський суд Волинської області
Дем`як Валентина Миколаївна
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні