Рішення
від 23.07.2018 по справі 806/2614/18
ЖИТОМИРСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ЖИТОМИРСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Р І Ш Е Н Н Я

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

23 липня 2018 року м.Житомир справа № 806/2614/18

категорія 10.2.4

Житомирський окружний адміністративний суд у складі:

головуючого судді Капинос О.В.,

секретар судового засідання Недашківська Н.В., Магдич В.М.,

за участю: позивача ОСОБА_1,

представника відповідача ОСОБА_2,

розглянувши у відкритому судовому засіданні адміністративну справу за позовом ОСОБА_3 до Коростишівського об'єднаного управління Пенсійного фонду України в Житомирській області про визнання протиправною відмову, зобов"язання призначити пільгову пенсію по інвалідності,

встановив:

ОСОБА_3 звернувся до суду з позовом до Коростишівського об"єднаного управління Пенсійного фонду в Житомирській області, в якому просить:

- визнати протиправною відмову Коростишівскього об"єднаного управління Пенсійного фонду України в Житомирській області щодо призначення йому пільгової пенсії по інвалідності у розмірі відшкодування фактичних збитків із врахуванням заробітної плати за роботу у зоні відчуження від 18.05.2018 на підставі довідки про заробітну плату за роботу в зоні відчуження №33 від 27.11.2017;

- зобов"язати Коростишівське об"єднане управління Пенсійного фонду України в Житомирській області призначити йому пільгову пенсію по інвалідності у розмірі відшкодування фактичних збитків на підставі ст.54 Закону України "Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи" з врахуванням відомостей, які містяться в довідці про заробітну плату за роботу в зоні відчуження №33 від 27.11.2017 в порядку, визначеному Порядком обчислення пенсій особам, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2011 року №1210 з 10.10.2017 та виплатити розмір призначеної пенсії;

- зобов"язати Коростишівське об"єднане управління Пенсійного фонду України в Житомирській області здійснити йому нарахування пенсії по інвалідності у розмірі відшкодування фактичних збитків з дня її встановлення, тобто з 10.10.2017.

В обґрунтування позовних вимог зазначив, що з 2014 року перебуває на обліку в Коростишівському ОУПФУ та отримує пенсію як ліквідатор аварії на ЧАЕС. Після встановлення йому 3 групи інвалідності з 10.11.2017, пов"язаної з роботами по ліквідації наслідків аварії на ЧАЕС, 27.11.2018 звернувся до відповідача з вимогою про призначення (перерахунок) пенсії по інвалідності в розмірі фактичних збитків згідно ст.54 Закону України "Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи". До казаного звернення було додано всі необхідні документи, в тому числі і довідку про розмір заробітної плати за період роботи в зоні відчуження №33 від 27.11.2018. Листом від 18.05.2018 відповідач відмовив у призначенні пенсії, у зв"язку з тим, що надана довідка має недоліки щодо оформлення. Вважає, що така відмова порушує його право на соціальний захист, встановлений ст.46 Конституції України.

Ухвалою суду від 08.06.2018 відкрито спрощене позовне провадження у справі та призначено судове засідання на 17.07.2018.

17.07.2018 в судовому засіданні оголошувалась перерва до 23.07.2018.

Позивач в судовому засіданні позовні вимоги підтримав у повному обсязі.

Представник відповідача в судовому засіданні заперечував проти задоволення позовних вимог з підстав, викладених у письмовому відзиві та поясненнях. В обґрунтування відзиву зазначає, що з 10.11.2017 позивача переведено на пенсію по інвалідності в розмірі відшкодування фактичних збитків відповідно до ст.54 Закону України "Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи".

Надану позивачем довідку про заробітну плату №33 від 27.11.2017 відповідачем не враховано у зв"язку з тим, що у пенсійні справі позивача міститься дві довідки заявника, видані Житомирською автобазою ВАТ "Житомирводбуд", які мають однакову дату видачі та номер, однак в одній із них зазначено "раніш видану довідку вважати недійсною у зв"язку з бух. помилкою". При чому в перші довідці заробітна плата визначена із тарифної ставки водія 0,697, а другій із збільшеної тарифної ставки водія - 1,31. Причина збільшення тарифної ставки водія не вказана. В довідці про результати перевірки вищевказаної довідки не відображено факту перевірки правильності врахування тарифної ставки.

Заслухавши пояснення представників сторін, дослідивши матеріали справи, суд встановив наступне.

ОСОБА_3 з 2014 року перебуває на обліку в Коростишівському ОУПФУ в Житомирській області та отримує пенсію як ліквідатор аварії на ЧАЕС.

Згідно експертного висновку Центральної міжвідомчої експертної комісії по встановленню причинного зв"язку хвороб, що привели до інвалідності та смерті з дією іонізуючого випромінювання та інших шкідливих чинників внаслідок аварії на ЧАЕС ОСОБА_4 встановлено захворювання пов"язане з роботами по ліквідації наслідків аварії на ЧАЕС (а.с. 21).

Відповідно до виписки з акта огляду медико-соціальною експертною комісією №861015 та №006261 від 20.11.2017 позивачу встановлено 3 групу інвалідності з 10.11.2017 і визначено ступінь втрати професійної працездатності у відсотках, що складає 60 %. Причина втрати працездатності - захворювання пов"язане з роботою по ліквідації наслідків аварії на ЧАЕС (а.с. 19-20).

27.11.2017 позивач звернувся до Коростишівського об"єднаного управління пенсійного фонду з вимогою про призначення пенсії по інвалідності в розмірі фактичних збитків згідно ст.54 Закону України "Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали в наслідок Чорнобильської катастрофи". При звернення до відповідача позивачем було надано довідку про розмір зарплати за період роботи в зоні відчуження від 27.11.2017 №33 (тарифна ставка водія 0,697 в сумі 201,45) (а.с. 34).

З вказаної довідки вбачається, що позивач працював у ВАТ "Житомирська автобаза" з 06.05.1986 по 09.05.1986 та виконував роботи в м.Припять по ліквідації наслідків аварії на Чорнобильській АЕС на посаді водія. Фактична заробітна плата за роботу в зоні відчуження, з якої нараховується пенсія склала 201,45.

Відповідач, з метою визначення обґрунтованості та достовірності поданих для призначення пенсії довідки "Про заробітну плату для обчислення пенсії", листом від 30.11.2017 № 13290/02 направив вищевказану довідку до Головного управління Пенсійного фонду України в Житомирській області (а.с. 35).

За результатами перевірки обґрунтованості довідки про перебування в зоні відчуження, яка видана Житомирською автобазою Відкритого акціонерного товариства "Житомирводбуд", Головним управлінням Пенсійного фонду України в Житомирській області складена довідка від 02.02.2018 № 1138, зміст якої дає підстави для висновку, що довідка від 27.11.2017 №33 про заробітну плату позивача не узгоджується з даними бухгалтерського обліку підприємства, яке її видало, тобто обрахунки заробітної плати позивач здійснені невірно. (а.с. 37-38).

В подальшому в березні 2018 позивач подав до Коростишівського ОУПФУ нову довідку про заробітну плату в зоні відчуження, яка видана Житомирською автобазою Відкритого акціонерного товариства "Житомирводбуд" під № 33 від 27.11.2017, в якій зазначено, що фактична заробітна плата позивача за роботу в зоні відчуження, з якої нараховується пенсія склала 312,82 (а.с. 39).

При цьому, у дані довідці зазначено, що раніше видану довідку вважати недійсною у зв"язку з бухгалтерською помилкою. Тобто, зазначена довідка була видана під тим же номером та тією ж датою, однак з іншими показниками.

З метою проведення звірки даних, відповідач листом від 22.03.2018 № 3506/03 направив цю т.з. нову довідку до Головного управління ПФУ в Житомирській області (а.с. 40).

Головне управління листом від 10.04.2018 № 1259/09-03 повідомило, що підстави для проведення перевірки даної довідки відсутні, оскільки довідка № 33 від 27.11.2017 вже перевірена актом № 1138 від 02.02.2018 (а.с. 41).

27.04.2018 позивач звернувся до відповідача та просив повідомити про причини не проведення перерахунку його пенсії (а.с. 42).

Листом №5743/02 від 18.05.2018 Коростишівське ОУПФУ повідомило позивача про те, що він отримує пенсію по інвалідності, що настала внаслідок захворювання внаслідок Чорнобильської катастрофи у розмірі відшкодування фактичних збитків, яка призначена відповідно до ст.54 Закону України "Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи" з урахуванням Порядку обчислення пенсій особам, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 23.11.2011 №1210.

Крім того, в листі зазначено, що врахувати довідку №33 від 27.11.2018 про заробітну плату за роботу у зоні відчуження для обчислення пенсії у розмірі фактичних збитків підстав немає, оскільки в пенсійній справі позивача в наявності є дві довідки про заробітну плату за роботу в зоні відчуження, видані Житомирською автобазою ВАТ "Житомирводбуд", які мають однакову дату та номер видачі - 27.11.2017 №33, при цьому в одній із них зазначено "раніш видану довідку вважати недійсною, у зв"язку з бухгалтерською помилкою". Заробітна плата у першій довідці визначена із тарифної ставки водія 0,697, у другій із збільшеної тарифної ставки водія - 1,31. Причина збільшення тарифної ставки водія не вказана. В довідці про результати перевірки вищевказаної довідки не відображено факту перевірки правильності врахування тарифної ставки. Розрахунок заробітку позивача за роботу в зоні відчуження здійснено невірно, а саме: невірно застосована кратність відповідно до зони небезпеки, встановленій у м.Чорнобиль у травні 1986 року, невірно визначена тарифна ставка у зоні відчуження, проведено розрахунок доплати за роботу у вихідний день за 6 годи, в той час як згідно з табелем обліку робочого часу позивач працював 8 годин.

Не погоджуючись із такою відмовою позивач звернувся до суду .

Вирішуючи даний спір в межах позовних вимог, суд виходить із такого.

Основні положення щодо реалізації конституційного права громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, на охорону їх життя і здоров'я визначені Законом України "Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи" від 28 лютого 1991 року № 796-XII (далі - Закон № 796-XII ).

Згідно ч.1 ст.49 Закону №796-XII пенсії особам, віднесеним до категорій 1, 2, 3, встановлюються у вигляді: а) державної пенсії; б) додаткової пенсії за шкоду, заподіяну здоров'ю, яка призначається після виникнення права на державну пенсію.

Відповідно до ст.54 Закону України "Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи" пенсії по інвалідності, що настала внаслідок каліцтва чи захворювання, і пенсії у зв'язку з втратою годувальника внаслідок Чорнобильської катастрофи можуть призначатися за бажанням громадянина із заробітку, одержаного за роботу в зоні відчуження в 1986 - 1990 роках, у розмірі відшкодування фактичних збитків, який визначається згідно із законодавством.

Умови, порядок призначення та мінімальні розміри пенсії по інвалідності, що настала внаслідок каліцтва чи захворювання, і пенсії у зв'язку з втратою годувальника внаслідок Чорнобильської катастрофи визначаються актами Кабінету Міністрів України з відповідних питань.

Відповідно до ст. 15 Закону України "Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи" видача довідок про період роботи (служби) по ліквідації наслідків аварії на Чорнобильській АЕС, а також на територіях радіоактивного забруднення, про заробітну плату за цей період здійснюється підприємствами, установами та організаціями (військкоматами), а про період проживання на територіях радіоактивного забруднення, евакуацію, відселення, самостійне переселення - органами місцевого самоврядування.

Механізм обчислення пенсій по інвалідності, що настала внаслідок каліцтва чи захворювання, і пенсій у зв'язку з втратою годувальника внаслідок Чорнобильської катастрофи відповідно до ст.ст.54, 57 Закону України "Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи" визначає Порядок обчислення пенсій особам, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 23.11.2011 №1210 (далі - Порядок №1210).

Згідно п.п.4 п. 3 Порядку обчислення пенсій особам, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи у разі коли особа пропрацювала у зоні відчуження менше календарного місяця у 1986 - 1990 роках, за її бажанням пенсія може обчислюватися виходячи із заробітної плати, одержаної за роботу у зоні відчуження, за весь фактично відпрацьований час, в одному із неповних календарних місяців роботи протягом цих років, без додавання суми заробітної плати за період роботи за межами зони відчуження. У такому разі заробітна плата за весь фактично відпрацьований час ділиться на число відпрацьованих днів, а одержана сума множиться на 25,4. Якщо дні роботи припали на вихідні і святкові дні, розрахунок заробітної плати проводиться у такому ж порядку, як і за роботу у робочі дні, а доплата за вихідні і святкові дні, нарахована за фактично відпрацьований час, з урахуванням установленої кратності додається до суми обчисленої заробітної плати.

Пункт 9 Порядку №1210 визначає розмір пенсії по інвалідності, що настала внаслідок каліцтва чи захворювання внаслідок Чорнобильської катастрофи, для осіб з числа учасників ліквідації наслідків аварії на Чорнобильській АЕС. Розмір відшкодування фактичних збитків (Кв) визначається для пенсій по інвалідності - як відсоток втрати працездатності, визначений органами медико-соціальної експертизи.

Постановою правління Пенсійного фонду України від 25.11.2005 №22-1 було затверджено Порядок подання та оформлення документів для призначення (перерахунку) пенсій відповідно до Закону України "Про загальнообов'язкове державне пенсійне страхування" (далі - Порядок № 22-1).

Пунктом 2.10. Порядку № 22-1, передбачено, що довідка про заробітну плату (дохід) особи видається на підставі особових рахунків, платіжних відомостей та інших документів про нараховану та сплачену заробітну плату підприємством, установою чи організацією, де працював померлий годувальник або особа, яка звертається за пенсією. Якщо такі підприємства, установи, організації ліквідовані або припинили своє існування з інших причин, то довідки про заробітну плату видаються правонаступником цих підприємств, установ чи організацій або архівними установами.

Відповідно до п.4.2 цього Порядку орган, що призначає пенсію, має право вимагати від підприємств, установ та організацій, фізичних осіб дооформлення у тримісячний строк з дня подання заяви прийнятих і подання додаткових документів, передбачених законодавством, а також перевіряти обґрунтованість їх видачі.

Як вже зазначалося, позивачу встановлено 3 групу інвалідності і визначено ступінь втрати професійної працездатності у відсотках, що складає 60 % з 10.11.2017, причина втрати працездатності - захворювання пов"язане з роботою по ліквідації наслідків аварії на ЧАЕС.

27.11.2018 позивач звернувся до відповідача з вимогою про перерахунок пенсії та надав копію вказаної виписки.

Матеріалами справи підтверджується, що розпорядженням від 28.11.2017, позивача з 10.11.2017 переведено на пенсію по інвалідності в розмірі відшкодування фактичних збитків відповідно до статті 54 Закону України "Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи".

Отже відповідач, отримавши виписку з акту огляду МСЕК від 20.11.2017 про встановлення 3 групи інвалідності позивачу з 10.11.2017 правомірно здійснив нарахування пенсії по інвалідності у розмірі відшкодування фактичних збитків з дня її встановлення, а саме з 10.11.2017.

Таким чином суд вважає, що відповідач діяв у відповідності норм чинного законодавства, а тому позовна вимога про зобов"язання Коростишівського об"єднаного управління Пенсійного фонду України в Житомирській області здійснити нарахування пенсії по інвалідності у розмірі відшкодування фактичних збитків з 10.10.2017 є безпідставною та задоволенню не підлягає.

Разом з тим, згідно ч.1 ст.2 КАС України, завданням адміністративного судочинства є справедливе, неупереджене та своєчасне вирішення спорів у сфері публічно-правових відносин з метою ефективного захисту прав та інтересів фізичних осіб, прав та інтересів юридичних осіб від порушень з боку суб"єктів владних повноважень".

Матеріалами справи також підтверджено, що позивач звернувся до Коростишівського об"єднаного управління пенсійного фонду України в Житомирській області 27.11.2018 про призначення пенсії по інвалідності в розмірі фактичних збитків згідно ст.54 Закону України "Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи". Позивачем було подано довідку про розмір заробітної плати в зоні відчуження №33 від 27.11.2017 (визначена із тарифної ставки водія 0,0697 сума 201,45), яка видана Житомирською автобазою ВАТ "Житомирводбуд".

Перевіркою обґрунтованості вказаної довідки встановлено, що розрахунок заробітку позивача за роботу у зоні відчуження здійснено не вірно, а саме: невірно застосована кратність відповідно до зони небезпеки, встановленій у м.Чорнобиль у травні 1986 року, невірно визначена тарифна ставка у зоні відчуження, проведено розрахунок доплати за роботу у вихідний день за 6 годи, в той час як згідно з табелем обліку робочого часу позивач працював 8 годин.

Як вбачається з письмових пояснень відповідача та не заперечується позивачем, після виправлення помилки в розрахунку тарифної ставки по вищевказаній довідці, позивачем у березні 2018 року була подана друга (нова) довідка №33 від 27.11.2018 (визначена із тарифної ставки водія 1,31 сума 312,82), видана ВАТ "Житомирводбуд". Перевіркою вказаної довідки встановлені дані, які відповідають сумам зазначеним в довідці Головного управління ПФУ в Житомирській області від 02.02.2018 № 1138.

В судовому засіданні позивач просив призначити та виплатити йому пільгову пенсію по інвалідності у розмірі фактичних збитків на підставі ст.54 Закону України "Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи" з урахуванням довідки про заробітну плату у зоні відчуження №33 від 27.11.2017 (тарифна ставка водія визначена 1,31 сума 312,82 крб.),

Відповідно до ч.3 ст. 45 Закону України "Про загальнообов"язкове державне пенсійне страхування" переведення з одного виду пенсії на інший здійснюється з дня подання заяви на підставі документів про страховий стаж, заробітну плату (дохід) та інших документів, що знаходяться на час переведення з одного виду пенсії на інший в пенсійній справі, а також додаткових документів, одержаних органами Пенсійного фонду.

Частиною 4 цієї статті передбачено, що перерахунок призначеної пенсії, крім випадків, передбачених частиною першою статті 35, частиною другою статті 38, частиною третьою статті 42 і частиною п'ятою статті 48 цього Закону, провадиться в такі строки:

у разі виникнення права на підвищення пенсії - з першого числа місяця, в якому пенсіонер звернувся за перерахунком пенсії, якщо відповідну заяву з усіма необхідними документами подано ним до 15 числа включно, і з першого числа наступного місяця, якщо заяву з усіма необхідними документами подано ним після 15 числа;

у разі настання обставин, які тягнуть за собою зменшення пенсії, - з першого числа місяця, в якому настали ці обставини, якщо вони мали місце до 15 числа включно, і з першого числа наступного місяця, якщо вони мали місце після 15 числа.

Враховуючи зазначене, оскільки позивач просить призначити пільгову пенсію по інвалідності у розмірі відшкодування фактичних збитків з урахуванням відомостей, які містяться в довідці про заробітну плату в зоні відчуження за період роботи з 06.05.1986 до 09.05.1986 (тарифна ставка водія 1,31, сума 312,82), виданої Житомирською автобазою "ВАТ "Житомирводбуд", а зазначену довідку з такими показниками ним було подано до Коростишівського ОУПФУ лише в березні 2018, то суд вважає, що такий перерахунок повинен бути проведений з 01.03.2018, а не з 10.10.2017.

Щодо встановлення судового контролю за виконанням рішення на підставі ст. 382 Кодексу адміністративного судочинства України суд зазначає наступне.

Частиною 1 ст.382 КАС України передбачено, що суд, який ухвалив судове рішення в адміністративній справі, може зобов'язати суб'єкта владних повноважень, не на користь якого ухвалене судове рішення, подати у встановлений судом строк звіт про виконання судового рішення.

Зі змісту наведеної правової норми випливає, що зобов'язання суб'єкта владних повноважень, не на користь якого ухвалене судове рішення, подати у встановлений судом строк звіт про виконання судового рішення є правом суду, яке має застосовуватися у виключних випадках.

Поряд з цим суд враховує, що позивачем не наведено причин та не надано доказів, які б свідчили про те, що відповідач може ухилятися від виконання рішення суду. Крім того, це є правом, а не обов'язком суду.

Приймаючи до уваги обставини справи, підстави зобов'язувати суб'єкта владних повноважень подавати звіт про виконання судового рішення відсутні.

Частиною першою та другою статті 77 КАС України встановлено, що кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 78 цього Кодексу. В адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб'єкта владних повноважень обов'язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача.

Оскільки право позивача на призначення пільгової пенсії по інвалідності у розмірі фактичних збитків на підставі ст. 54 Закону України "Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи" підтверджено сукупністю належних, достатніх, допустимих та достовірних доказів, суд вважає за необхідне зобов"язати Коростишівське об"єднане управління Пенсійного фонду призначити та виплатити пенсію із врахуванням заробітної плати за роботу в зоні відчуження на підставі довідки про заробітну плату у зоні відчуження № 33 від 27.11.2017 (сума 312,82) в порядку, визначеному Порядком обчислення пенсій особам, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 23.11.2011 № 1210, починаючи з 01.03.2018 .

Враховуючий викладене, суд позов задовольняє частково.

Керуючись статтями 9, 77, 90, 242-246, 371 Кодексу адміністративного судочинства України,

вирішив:

Позов задовольнити частково.

Визнати протиправною відмову Коростишівського об'єднаного управління Пенсійного фонду України в Житомирській області щодо призначення ОСОБА_3 пільгової пенсії по інвалідності у розмірі фактичних збитків із врахуванням заробітної плати за роботу в зоні відчуження, оформленої листом № 5743/02 від 18.05.2018, на підставі довідки про заробітну плату у зоні відчуження № 33 від 27.11.2017.

Зобов"язати Коростишівське об'єднане управління Пенсійного фонду України в Житомирській області (12504, Житомирська обл., м.Коростишів, вул.Гагаріна,2-а, код ЄДРПОУ 13577215) призначити та виплатити ОСОБА_3 (12504, АДРЕСА_1, ІПН НОМЕР_1) пільгову пенсію по інвалідності у розмірі фактичних збитків на підставі ст. 54 Закону України "Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи" із врахуванням заробітної плати за роботу в зоні відчуження на підставі довідки про заробітну плату у зоні відчуження № 33 від 27.11.2017 в порядку, визначеному Порядком обчислення пенсій особам, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 23.11.2011 № 1210 , починаючи з 01.03.2018.

В задоволенні решти позовних вимог відмовити.

Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано.

Рішення суду може бути оскаржене до Житомирського апеляційного адміністративного суду через суд першої інстанції протягом тридцяти днів з дня складення повного судового рішення.

Суддя О.В. Капинос

Повне судове рішення складене 30 липня 2018 року

СудЖитомирський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення23.07.2018
Оприлюднено01.08.2018
Номер документу75588624
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —806/2614/18

Ухвала від 26.02.2019

Адміністративне

Житомирський окружний адміністративний суд

Капинос Оксана Валентинівна

Ухвала від 25.10.2018

Адміністративне

Сьомий апеляційний адміністративний суд

Сапальова Т.В.

Ухвала від 28.08.2018

Адміністративне

Житомирський апеляційний адміністративний суд

Капустинський М.М.

Рішення від 23.07.2018

Адміністративне

Житомирський окружний адміністративний суд

Капинос Оксана Валентинівна

Ухвала від 08.06.2018

Адміністративне

Житомирський окружний адміністративний суд

Капинос Оксана Валентинівна

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні