Ухвала
від 26.07.2018 по справі 906/1157/17
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСТІ

УКРАЇНА

Господарський суд

Житомирської області


10002, м. Житомир, майдан Путятинський, 3/65, тел. (0412) 48-16-20,

E-mail: inbox@zt.arbitr.gov.ua, http://zt.arbitr.gov.ua

УХВАЛА

Від "26" липня 2018 р. м. Житомир Справа № 906/1157/17

Господарський суд Житомирської області у складі судді Костриці О.О., розглянувши у відкритому судовому засіданні заяву Головного управління ДФС у Житомирській області №256/06-30-10 від 23.02.2018, з урахуванням заяви №990/06-10/04 від 14.07.2018, з грошовими вимогами до Товариства з обмеженою відповідальністю "Виробничо-комерційне підприємство "Інтертрансстрой" у справі № 906/1157/17 за заявою Товариства з обмеженою відповідальністю "Фінансова компанія "Інновація" до боржника Товариства з обмеженою відповідальністю "Виробничо-комерційне підприємство "Інтертрансстрой" про банкрутство

за участю учасників судового процесу:

від заявника: Зеленюк Ю.П. - представник Головного управління ДФС у Житомирській області (довіреність №4665/5/06-30-10-04 від 19.12.2017)

від боржника: Мужанівська С.В. - довіреність № б/н; Кулик М.В. - розпорядник майна боржника (посвідчення арбітражного круючого № 928 від 13.05.2013)

ВСТАНОВИВ:

у провадженні Господарського суду Житомирської області перебуває справа про банкрутство Товариства з обмеженою відповідальністю "Виробничо-комерційне підприємство "Інтертрансстрой" (далі - ТОВ "Виробничо-комерційне підприємство "Інтертрансстрой", боржник).

Ухвалою Господарського суду Житомирської області від 04.07.2018 прийнято заяву Головного управління ДФС у Житомирській області №256/06-30-10 від 23.02.2018 з грошовими вимогами до ТОВ "Виробничо-комерційне підприємство "Інтертрансстрой" та призначено її розгляд в судовому засіданні 26.07.2018 о 14:30 год.

12.03.2018 до суду від розпорядника майна боржника Кулика М.В. надійшов звіт від 05.03.2018 № 02-20/37 про надіслані кредиторам боржника повідомлення про результати розгляду грошових вимог (т. 7 а.с. 187-225).

23.07.2018 до суду надійшов відзив боржника від 18.07.2018 № 310 на заяву Головного управління ДФС у Житомирській області №256/06-30-10 від 23.02.2018 з грошовими вимогами до ТОВ "Виробничо-комерційне підприємство "Інтертрансстрой", у якому повідомлено про визнання вимог кредитора до боржника (т. 8 а.с. 236-240).

23.07.2018 до суду надійшла заява Головного управління ДФС у Житомирській області від 14.07.2018 № 990/06-10/04 про зменшення грошових вимог до ТОВ "Виробничо-комерційне підприємство "Інтертрансстрой" (т. 9 а.с. 1-57).

У судовому засіданні представником Головного управління ДФС у Житомирській області підтримано в повному обсязі заяву №256/06-30-10 від 23.02.2018, з урахуванням заяви №990/06-10/04 від 14.07.2018, з грошовими вимогами до ТОВ "Виробничо-комерційне підприємство "Інтертрансстрой"; зазначено про необхідність визнання вимог кредитора до боржника на суму 86 166,85 грн заборгованості з єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування (друга черга), 315 206,54 грн заборгованості по сплаті податків (третя черга); 53 488,35 грн фінансових санкцій (шоста черга), 47 075,83 грн пені (шоста черга).

Розпорядником майна боржника та представником боржника повідомлено про визнання у повному обсязі вимог Головного управління ДФС у Житомирській області до боржника.

Розглянувши заяву Головного управління ДФС у Житомирській області №256/06-30-10 від 23.02.2018, з урахуванням заяви №990/06-10/04 від 14.07.2018, з грошовими вимогами до ТОВ "Виробничо-комерційне підприємство "Інтертрансстрой", заслухавши присутніх у судовому засіданні учасників провадження у справі, дослідивши матеріали справи, господарський суд встановив наступне.

Згідно з частиною 6 статті 12 Господарського процесуального кодексу України (далі - ГПК України) господарські суди розглядають справи про банкрутство у порядку, передбаченому цим Кодексом для позовного провадження, з урахуванням особливостей, встановлених Законом про банкрутство.

За приписами частини 1 статті 2 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" (далі - Закону про банкрутство) провадження у справах про банкрутство регулюється цим Законом, Господарським процесуальним кодексом України, іншими законодавчими актами України.

Відповідно до частини 1 статті 1 Закону про банкрутство конкурсні кредитори - кредитори за вимогами до боржника, які виникли до порушення провадження у справі про банкрутство і виконання яких не забезпечено заставою майна боржника; забезпечені кредитори - кредитори, вимоги яких забезпечені заставою майна боржника (майнового поручителя).

Згідно з частиною 1 статті 23 Закону про банкрутство, конкурсні кредитори за вимогами, які виникли до дня порушення провадження у справі про банкрутство, зобов'язані подати до господарського суду письмові заяви з вимогами до боржника, а також документи, що їх підтверджують, протягом тридцяти днів від дня офіційного оприлюднення оголошення про порушення провадження у справі про банкрутство.

З матеріалів справи вбачається, що ухвалою господарського суду від 24.01.2018, серед іншого, було відкрито провадження у справі про банкрутство ТОВ "Виробничо-комерційне підприємство "Інтертрансстрой"; визнано безспірні вимоги ініціюючого кредитора Товариства з обмеженою відповідальністю "Фінансова компанія "Інновація" до боржника на суму 8 533 705,52 грн (четверта черга), 16 000, 00 грн судового збору (перша черга); введено процедуру розпорядження майном боржника на строк 115 календарних днів до 19.05.2018 включно; призначено розпорядником майна ТОВ "Виробничо-комерційне підприємство "Інтертрансстрой" арбітражного керуючого Кулика Максима Вікторовича.

24.01.2018 на офіційному веб-сайті Вищого господарського суду України опубліковано повідомлення про відкриття провадження у справі про банкрутство ТОВ "Виробничо-комерційне підприємство "Інтертрансстрой".

27.02.2018 до суду від Головного управління ДФС у Житомирській області надійшла заява №256/06-30-10 від 23.02.2018 з грошовими вимогами до ТОВ "Виробничо-комерційне підприємство "Інтертрансстрой". Згідно відбитку штемпеля на поштовому конверті вказану заяву було надіслано до суду 23.02.2018, тобто в межах визначеного Законом про банкрутство тридцятиденного строку з дня офіційного оприлюднення оголошення.

Ухвалою Господарського суду Житомирської області від 04.07.2018 прийнято заяву Головного управління ДФС у Житомирській області №256/06-30-10 від 23.02.2018 з грошовими вимогами до ТОВ "Виробничо-комерційне підприємство "Інтертрансстрой" та призначено її розгляд в судовому засіданні.

Відповідно до частини 2 статті 25 Закону про банкрутство, у попередньому засіданні господарський суд розглядає всі вимоги кредиторів, у тому числі щодо яких були заперечення боржника і які не були внесені розпорядником майна до реєстру вимог кредиторів, а також ті, що визнані боржником та внесені розпорядником майна до реєстру вимог кредиторів, і вирішує питання про його затвердження.

Отже, завданням господарського суду у попередньому засіданні є перевірка заявлених до боржника грошових вимог конкурсних кредиторів, які можуть підтверджуватися або первинними документами (угодами, накладними, рахунками, актами виконаних робіт, тощо), що свідчать про цивільно-правові відносини сторін та підтверджують заборгованість боржника перед кредитором, або рішенням юрисдикційного органу, до компетенції якого віднесено вирішення такого спору.

Головним управлінням ДФС у Житомирській області у заяві №256/06-30-10 від 23.02.2018, з урахуванням заяви №990/06-10/04 від 14.07.2018, заявлено грошові вимоги до боржника на загальну суму 501 937, 57 грн, з яких:

- податок на додану вартість - 305 207,67 грн основний борг, 47 376,19 грн фінансові санкції та 32 494,53 грн пеня;

- податок на прибуток - 105,74 грн фінансові санкції та 168,11 грн пеня;

- орендна плата за землю - 9998,87 грн основний борг, 478,27 грн фінансові санкції та 1134,30 грн пеня;

- податок на доходи фізичних осіб - 1400,21 грн фінансові санкції та 9,81 грн пеня;

- єдиний внесок на загальнообов'язкове державне соціальне страхування - 86 166,85 грн основний борг, 4127,94 грн фінансові санкції та 13269,08 грн пеня.

Відповідно до ст. 67 Конституції України, кожен зобов'язаний сплачувати податки і збори в порядку та розмірах, встановлених законодавством України.

Судом установлено, що боржник відповідно до статті 15 Податкового кодексу України є платником податків.

Відповідно до пункту 41.1 статті 41 Податкового кодексу України контролюючими органами є центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну податкову, державну митну політику, державну політику з адміністрування єдиного внеску, державну політику у сфері боротьби з правопорушеннями під час застосування податкового та митного законодавства, законодавства з питань сплати єдиного внеску та іншого законодавства, контроль за дотриманням якого покладено на контролюючий орган, його територіальні органи.

Органами стягнення є виключно контролюючі органи, уповноважені здійснювати заходи щодо забезпечення погашення податкового боргу та недоїмки зі сплати єдиного внеску у межах повноважень, а також державні виконавці у межах своїх повноважень. Стягнення податкового боргу та недоїмки зі сплати єдиного внеску за виконавчими написами нотаріусів не дозволяється (пункт 41.2 статті 41 Податкового кодексу України).

Згідно з підпунктом 19-1.1.22 пункту 19-1.1 статті 19-1 Податкового кодексу України контролюючі органи виконують функції погашення податкового боргу, стягнення своєчасно ненарахованих та/або несплачених сум єдиного внеску та інших платежів.

Пунктом 1 положення про Головне управління ДФС у Житомирській області передбачено, що Головне правління ДФС у Житомирській області є територіальним органом Державної фіскальної служби України, який підпорядковується ДФС. Головне управління ДФС у Житомирській області є органом доходів і зборів.

Головне управління ДФС у Житомирській області відповідно до покладених на нього завдань здійснює адміністрування податків і зборів та інших платежів, єдиного внеску в порядку, встановленому законом, забезпечує контроль за своєчасністю, достовірністю, повнотою їх нарахування та сплати до бюджету та відповідних позабюджетних фондів; контролює своєчасність подання платниками податків та платниками єдиного внеску передбаченої законом звітності, своєчасність, достовірність, повноту нарахування та сплати податків, зборів, платежів; здійснює погашення податкового боргу, стягнення своєчасно ненарахованих та/або несплачених сум єдиного внеску та інших платежів (підпункти 2, 3, 9 пункту 4 положення про Головне управління ДФС у Житомирській області)

З урахування викладеного, господарський суд вважає правомірним подання до суду заяви з вимогами до боржника безпосередньо Головним управлінням ДФС у Житомирській області.

Судом встановлено, що вимоги кредитора до боржника зі сплати податків виникли на підставі наступного.

Підпунктами 16.1.3, 16.1.4 пункту 16.1 статті 16 Податкового кодексу України встановлено, що платник податків зобов'язаний подавати до контролюючих органів у порядку, встановленому податковим та митним законодавством, декларації, звітність та інші документи, пов'язані з обчисленням і сплатою податків та зборів, сплачувати податки та збори в строки та у розмірах, встановлених цим Кодексом.

Згідно з пунктом 46.1 статті 46 Податкового кодексу України, податкова декларація, розрахунок, звіт (далі - податкова декларація) - документ, що подається платником податків (у тому числі відокремленим підрозділом у випадках, визначених цим Кодексом) контролюючому органу у строки, встановлені законом, на підставі якого здійснюється нарахування та/або сплата податкового зобовязання або відображаються обсяги операції (операцій), доходів (прибутків), щодо яких податковим та митним законодавством передбачено звільнення платника податку від обовязку нарахування і сплати податку і збору, чи документ, що свідчить про суми доходу, нарахованого (виплаченого) на користь платників податків - фізичних осіб, суми утриманого та/або сплаченого податку.

Відповідно до підпункту 14.1.39 пункту 14.1. статті 14 Податкового кодексу України, грошове зобов'язання платника податків - сума коштів, яку платник податків повинен сплатити до відповідного бюджету як податкове зобов'язання та/або штрафну (фінансову) санкцію, що справляється з платника податків у зв'язку з порушенням ним вимог податкового законодавства та іншого законодавства, контроль за дотриманням якого покладено на контролюючі органи, а також санкції за порушення законодавства у сфері зовнішньоекономічної діяльності.

Відповідно до пункту 54.1 статті 54 Податкового кодексу України платник податків самостійно обчислює суму податкового та/або грошового зобов'язання та/або пені, яку зазначає у податковій (митній) декларації або уточнюючому розрахунку, що подається контролюючому органу у строки, встановлені цим Кодексом.

Податкове зобов'язання, самостійно визначене платником податків не підлягає оскарженню (пункт 56.11 статті 56 Податкового кодексу України).

Пунктом 57.1 статті 57 Податкового кодексу України унормовано, що платник податків зобов'язаний самостійно сплатити суму податкового зобов'язання, зазначену у поданій ним податковій декларації, протягом 10 календарних днів, що настають за останнім днем відповідного граничного строку, передбаченого цим Кодексом для подання податкової декларації, крім випадків, встановлених цим Кодексом.

Згідно з підпунктом 57.3 статті 57 Податкового кодексу України у разі визначення грошового зобов'язання контролюючим органом за підставами, зазначеними у підпунктах 54.3.1 - 54.3.6 пункту 54.3 статті 54 цього Кодексу, платник податків зобов'язаний сплатити нараховану суму грошового зобов'язання протягом 10 календарних днів, що настають за днем отримання податкового повідомлення-рішення, крім випадків, коли протягом такого строку такий платник податків розпочинає процедуру оскарження рішення контролюючого органу. У разі оскарження рішення контролюючого органу про нараховану суму грошового зобов'язання платник податків зобов'язаний самостійно погасити узгоджену суму, а також пеню та штрафні санкції за їх наявності протягом 10 календарних днів, наступних за днем такого узгодження.

Щодо вимог з податку на додану вартість на суму 305 207,67 грн основного боргу, 47 376,19 грн фінансових санкцій та 32 494,53 грн пені, слід зазначити наступне.

Постановою Житомирського окружного адміністративного суду від 19.12.2013 у справі № 806/7520/13-а стягнуто з ТОВ "Виробничо-комерційне підприємство "Інтертрансстрой" на користь державного бюджету 173 142,00 грн заборгованості зі сплати податку на додану вартість (115 428,00 грн - основний борг та 57714,00 грн - фінансові санкції) (т. 9 а.с. 36-37). З урахуванням часткової сплати, заборгованість боржника з податку на додану вартість стягнута вказаним судовим рішенням становить 87195,67 грн основного боргу та 6891,49 грн фінансових санкцій.

Постановою Житомирського окружного адміністративного суду від 28.07.2014 у справі № 806/2842/14 надано дозвіл Коростенській об'єднаній державній податковій інспекції Головного управління Міндоходів у Житомирській області на погашення податкового боргу ТОВ "Виробничо-комерційне підприємство "Інтертрансстрой" у розмірі 326997,64 грн за рахунок майна ТОВ "Виробничо-комерційне підприємство "Інтертрансстрой", що перебуває у податковій заставі (т. 9 а.с. 30-33). З мотивувальної частини вказаного судового рішення вбачається наявність у боржника заборгованості з податку на додану вартість на суму 128780,00 грн основного боргу (87 919,00 грн + 22000,00 грн + 18861,00 грн) та 14678,24 грн фінансових санкцій (2638,00 грн +2040,00 грн + 9434,24 грн + 566,00 грн).

Постановою Житомирського окружного адміністративного суду від 22.09.2015 у справі № 806/3878/15 стягнуто з Товариства з обмеженою відповідальністю "Виробничо-комерційне підприємство "Інтертрансстрой" на користь Державного бюджету України в особі Коростенської об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління Державної фіскальної служби у Житомирській області заборгованість у сумі 117285,79 грн, зокрема, податок на додану вартість на суму 77818,00 грн основного боргу (1897,00 грн + 18476,00 + 49916,00 грн + 7529,00 грн) та 21053,56 грн фінансових санкцій (7077,39 грн + 2969,80 грн + 2334,00 грн +1718,40 грн +6941,37 грн +12,60) (т. 9 а.с. 28-29).

Відповідно до податкових декларацій з податку на додану вартість, які самостійно подавалися ТОВ "Виробничо-комерційне підприємство "Інтертрансстрой", сума нарахованого податку на додану вартість становить:

за травень 2015 року - 2,00 грн фінансових санкцій (т. 9 а.с. 23)

за липень 2015 року - 2549,00 грн основного боргу (т. 7 а.с. 202-203);

за жовтень 2015 року - 1045,00 грн основного боргу (т. 7 а.с. 206-207);

за листопад 2015 року - 225,00 грн основного боргу (т. 7 а.с. 208-209);

за липень 2016 року - 10,00 грн основного боргу (т. 7 а.с. 214);

за серпень 2016 року - 29,00 грн основного боргу (т. 7 а.с. 214);

за листопад 2016 року - 26,00 грн основного боргу (т. 7 а.с. 220)

за грудень 2016 року - 7530,00 грн основного боргу (т. 7 а.с. 221).

Також, кредитором застосовано до боржника фінансові санкції за несплату (неперерахування) або несвоєчасну сплату (несвоєчасне перерахування) податку на додану вартість шляхом прийняття податкових повідомлень-рішень від 26.03.2014 №0002331501 на суму 1020,00 грн (т. 7 а.с. 194), від 25.12.2014 № 0014851501 - 1718,40 грн (т. 7 а.с. 200); від 27.08.2015 № 0006291501 на суму 1153,00 грн (т. 7 а.с. 204); від 21.12.2015 № 0009371501 на суму 3,75 грн (т. 7 а.с. 210); від 16.06.2016 № 0005281200 на суму 105,00 грн (т. 7 а.с. 212); від 14.09.2016 № 0008001200 на суму 734,17 грн (т. 7 а.с. 216), від 14.09.2016 № 0011141200 на суму 16,58 грн (т. 7 а.с. 218).

Вказані податкові повідомлення - рішення вручені представникам Товариства з обмеженою відповідальністю "Виробничо-комерційне підприємство "Інтертрансстрой", що підтверджується повідомленнями про вручення поштового відправлення (т. 7 а.с. 195, 201, 205, 211, 213, 217, 219). Податкові повідомлення - рішення боржником не оскаржувалися та набрали законної сили.

Також, кредитором здійснено нарахування ТОВ "Виробничо-комерційне підприємство "Інтертрансстрой" 32 494,53 грн пені, що підтверджується розрахунком пені (т. 7 а.с. 222).

Отже, з урахуванням часткової сплати, заборгованість боржника з податку на додану вартість становить 305 207,67 грн основного боргу, 47 376,19 грн фінансових санкцій та 32 494,53 грн пені.

Щодо вимог з податку на прибуток на суму 105,74 грн фінансової санкції та 168,11 грн пені, слід зазначити наступне.

Податковим повідомленням - рішенням від 08.09.2015 № 0006741502 нараховано ТОВ "Виробничо-комерційне підприємство "Інтертрансстрой" 1077,43 грн фінансових санкцій (т. 6 а.с. 224). Вказане податкове повідомлення - рішення вручене представнику боржника, що підтверджується повідомленням про вручення поштового відправлення (т. 6 а.с. 225). Податкове повідомлення - рішення боржником не оскаржувалося та набрало законної сили.

Також, кредитором здійснено нарахування Товариству з обмеженою відповідальністю "Виробничо-комерційне підприємство "Інтертрансстрой" 168,11 грн пені, що підтверджується розрахунком пені (т. 6 а.с. 226).

Отже, з урахуванням часткового погашення, заборгованість боржника з податку на прибуток становить 105,74 грн фінансової санкції та 168,11 грн пені.

Щодо вимог з орендної плати за землю на суму 9998,87 грн основного боргу, 478,27 грн фінансової санкції та 1134,30 грн пені, слід зазначити наступне.

ТОВ "Виробничо-комерційне підприємство "Інтертрансстрой" самостійно подано до податкового органу податкові декларації з плати за землю (земельний податок та/або орендна плата за земельні ділянки державної або комунальної власності) за 2015 та 2016 роки, відповідно до яких підлягає сплаті щомісячно 536,86 грн та 769,32 грн плати за землю відповідно (т. 6 а.с. 228-231).

З розрахунку кредитора вбачається, що боржником не сплачено оренду плату за квітень - грудень 2015 року та січень - липень 2016 року на суму 9998,87 грн основного боргу.

Податковим повідомленням - рішенням від 08.06.2017 № 0004561200 нараховано ТОВ "Виробничо-комерційне підприємство "Інтертрансстрой" 20,99 грн фінансових санкцій (т. 6 а.с. 232). Вказане податкове повідомлення - рішення вручене представнику боржника", що підтверджується повідомленням про вручення поштового відправлення (т. 6 а.с. 233). Податкове повідомлення - рішення боржником не оскаржувалося та набрало законної сили.

Податковим повідомленням - рішенням від 02.08.2017 № 0022851207 нараховано ТОВ "Виробничо-комерційне підприємство "Інтертрансстрой" 170,00 грн фінансових санкцій (т. 6 а.с. 234). Вказане податкове повідомлення - рішення надіслано боржнику та повернуто відділенням поштового зв'язку з відміткою "за закінченням терміну зберігання" (т. 6 а.с. 235). Податкове повідомлення - рішення боржником не оскаржувалося та набрало законної сили.

Податковим повідомленням - рішенням від 22.11.2017 № 0008205212 нараховано ТОВ "Виробничо-комерційне підприємство "Інтертрансстрой" 287,28 грн фінансових санкцій (т. 6 а.с. 236). Вказане податкове повідомлення - рішення вручене представнику боржника, що підтверджується повідомленням про вручення поштового відправлення (т. 6 а.с. 237). Податкове повідомлення - рішення боржником не оскаржувалося та набрало законної сили.

Також, кредитором здійснено нарахування ТОВ "Виробничо-комерційне підприємство "Інтертрансстрой" 1134,30 грн пені, що підтверджується розрахунком пені (т. 6 а.с. 238).

Отже, з урахуванням часткової сплати, заборгованість боржника з орендної плати за землю становить 9998,87 грн основного боргу, 478,27 грн фінансової санкції та 1134,30 грн пені.

Щодо вимог з податку на доходи фізичних осіб на суму 1400,21 грн фінансової санкції та 9,81 грн пені, господарський суд вважає за необхідне зазначити наступне.

Постановою Житомирського окружного адміністративного суду від 14.08.2013 у справі №806/3804/13-а стягнуто з ТОВ Виробничо-комерційне підприємство "Інтертрансстрой" на користь Коростенської об'єднаної державної податкової інспекції Житомирської області Державної податкової служби податковий борг у сумі 60 283, 08 грн (т. 9 а.с. 34-35). З мотивувальної частини даного судового рішення вбачається, що судом, зокрема, стягнуто з боржника 1885,76 грн фінансових санкцій з податку на доходи фізичних осіб, нарахованих відповідно до податкового повідомлення - рішення від 17.01.2013 № 0000041702.

Також, кредитором здійснено нарахування Товариству з обмеженою відповідальністю "Виробничо-комерційне підприємство "Інтертрансстрой" 9,81 грн пені, що підтверджується розрахунком пені (т. 6 а.с. 242).

Отже, з урахуванням часткової сплати, заборгованість боржника з податку на доходи фізичних осіб становить 1400,21 грн фінансової санкції та 9,81 грн пені

Щодо вимог з єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування на суму 86 166,85 грн основного боргу, 4127,94 грн фінансових санкцій та 13269,08 грн пені, господарський суд вважає за необхідне зазначити наступне.

Законом України "Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування" від 08.07.2010 № 2464-VI (далі - Закон від 08.07.2010 № 2464-VI ) визначено правові та організаційні засади забезпечення збору та обліку єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування, умови та порядок його нарахування і сплати та повноваження органу, що здійснює його збір та ведення обліку.

Згідно з пунктами 2, 6 частини 1 статті 1 Закону України від 08.07.2010 № 2464-VI, єдиний внесок на загальнообов'язкове державне соціальне страхування - консолідований страховий внесок, збір якого здійснюється до системи загальнообов'язкового державного соціального страхування в обов'язковому порядку та на регулярній основі з метою забезпечення захисту у випадках, передбачених законодавством, прав застрахованих осіб на отримання страхових виплат (послуг) за діючими видами загальнообов'язкового державного соціального страхування; недоїмка - сума єдиного внеску, своєчасно не нарахована та/або не сплачена у строки, встановлені цим Законом, обчислена органом доходів і зборів у випадках, передбачених цим Законом.

Відповідно до пункту 1 частини 1 статті 4 Закону від 08.07.2010 № 2464-VI, платниками єдиного внеску, зокрема, є роботодавці: підприємства, установи та організації, інші юридичні особи, утворені відповідно до законодавства України, незалежно від форми власності, виду діяльності та господарювання, які використовують працю фізичних осіб на умовах трудового договору (контракту) або на інших умовах, передбачених законодавством, чи за цивільно-правовими договорами (крім цивільно-правового договору, укладеного з фізичною особою - підприємцем, якщо виконувані роботи (надавані послуги) відповідають видам діяльності відповідно до відомостей з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців), у тому числі філії, представництва, відділення та інші відокремлені підрозділи зазначених підприємств, установ і організацій, інших юридичних осіб, які мають окремий баланс і самостійно ведуть розрахунки із застрахованими особами/

Єдиний внесок нараховується: для платників, зазначених у пунктах 1 (крім абзацу сьомого), частини першої статті 4 цього Закону, - на суму нарахованої кожній застрахованій особі заробітної плати за видами виплат, які включають основну та додаткову заробітну плату, інші заохочувальні та компенсаційні виплати, у тому числі в натуральній формі, що визначаються відповідно до Закону України "Про оплату праці", та суму винагороди фізичним особам за виконання робіт (надання послуг) за цивільно-правовими договорами (пункт 1 частини 1 статті 7 Закону України від 08.07.2010 №2464-VI).

Згідно з частиною 8 статті 9 Закону від 08.07.2010 №2464-VI, платники єдиного внеску, крім платників, зазначених у пунктах 4, 5 та 5-1 частини першої статті 4 цього Закону, зобов'язані сплачувати єдиний внесок, нарахований за календарний місяць, не пізніше 20 числа наступного місяця, крім гірничих підприємств, які зобов'язані сплачувати єдиний внесок, нарахований за календарний місяць, не пізніше 28 числа наступного місяця.

У відповідності до частини 12 статті 9 Закону України від 08.07.2010 №2464-VI, єдиний внесок підлягає сплаті незалежно від фінансового стану платника.

У разі ліквідації юридичної особи - платника єдиного внеску або втрати платником з інших причин статусу платника єдиного внеску сума недоїмки сплачується за рахунок коштів та іншого майна платника. У такому разі відповідальними за погашення недоїмки є: ліквідаційна комісія - щодо юридичної особи - платника єдиного внеску, що ліквідується; юридична особа - щодо утворених нею філії, представництва або іншого відокремленого підрозділу - платника єдиного внеску, що ліквідується ( частина 8 статті 25 Закону України від 08.07.2010 № 2464-VI).

Судом встановлено, що відповідно до звітів про суми нарахованої заробітної плати (доходу, грошового забезпечення, допомоги, компенсації) застрахованих осіб та суми нарахованого єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування до органів доходів і зборів, які самостійно подавалися ТОВ "Виробничо-комерційне підприємство "Інтертрансстрой", сума нарахованого єдиного внеску становить:

- за лютий 2014 року - 3290,06 грн (т. 7 а.с. 8-11);

- за березень 2014 року - 3323,27 грн (т. 7 а.с. 12-15);

- за квітень 2014 року - 3305,98 грн (т. 7 а.с. 16-19);

- за травень 2014 року - 3305,98 грн (т. 7 а.с. 20-23);

- за червень 2014 року - 3305,98 грн (т. 7 а.с. 24-27);

- за липень 2014 року - 3305,98 грн (т. 7 а.с. 32-35);

- за серпень 2014 року - 3305,98 грн (т. 7 а.с. 36-39);

- за вересень 2014 року - 3305,98 грн (т. 7 а.с. 40-43);

- за жовтень 2014 року - 3305,98 грн (т. 7 а.с. 44-47);

- за листопад 2014 року - 3305,98 грн (т. 7 а.с. 48-51);

- за грудень 2014 року - 3305,98 грн (т. 7 а.с. 52-55);

- за січень 2015 року - 2152,76 грн (т. 7 а.с. 56-59);

- за лютий 2015 року - 2571,08 грн (т. а.с. 60-63);

- за березень 2015 року - 2085,66 грн (т. 9 а.с. 18-20);

- за квітень 2015 року - 1848,90 грн (т. 7 а.с. 64-67);

- за травень 2015 року - 1848,89 грн (т. 7 а.с. 68-71);

- за червень 2015 року - 1848,89 грн (т. 7 а.с. 72-75;

- за липень 2015 року - 1848,89 грн (т. 7 а.с. 76-79);

- за серпень 2015 року - 1848,89 грн (т. 7 а.с. 80-83);

- за вересень 2015 року - 1978,42грн (т. 7 а.с. 98-101);

- за жовтень 2015 року - 1978,42 грн (т. 7 а.с. 102-105);

- за листопад 2015 року - 1978,42 грн (т. 7 а.с. 106-109);

- за грудень 2015 року - 1978,42 грн (т. 7 а.с. 110-113);

- за січень 2016 року - 1046,32 грн (т. 7 а.с. 114-117);

- за лютий 2016 року - 1046,32 грн (т. 7 а.с. 118-121);

- за березень 2016 року - 1046,32 грн (т. 7 а.с. 122-125);

- за квітень 2016 року - 1046,32 грн (т. 7 а.с. 126-129);

- за травень 2016 року - 759,00 грн (т. 7 а.с. 130-133);

- за червень 2016 року - 759,00 грн (т. 7 а.с. 134-135);

- за липень 2016 року - 759,00 грн (т. 7 а.с. 136-137);

- за серпень 2016 року - 759,00 грн (т. 7 а.с. 138-139);

- за вересень 2016 року - 759,00 грн (т. 7 а.с. 140-141);

- за жовтень 2016 року - 759,00 грн (т. 7 а.с. 142-143);

- за листопад 2016 року - 759,00 грн (т. 7 а.с. 14-145).

- за січень 2017 року - 1408,00 грн (т. 7 а.с. 146-147);

- за лютий 2017 року - 1408,00 грн (т. 7 а.с. 148-149);

- за березень 2017 року - 1408,00 грн (т. 7 а.с. 150-151);

- за квітень 2017 року - 1408,00 грн (т. 7 а.с. 152-153);

- за травень 2017 року - 1408,00 грн (т. 7 а.с. 154-155);

- за червень 2017 року - 1408,00 грн (т. 7 а.с. 156-157);

- за липень 2017 року - 1408,00 грн (т. 7 а.с. 158-159);

- за серпень 2017 року - 1408,00 грн (т. 7 а.с. 160-161);

- за вересень 2017 року - 1408,00 грн (т. 7 а.с. 162-164);

- за жовтень 2017 року - 1408,00 грн (т. 9 а.с. 21-22);

- за листопад 2017 року - 1408,00 грн (т. 7 а.с. 167-168).

- за грудень 2017 року - 1408,00 грн (т. 7 а.с. 169-170).

Також, кредитором застосовано до боржника фінансові санкції та нараховано пеню за несплату (неперерахування) або несвоєчасну сплату (несвоєчасне перерахування) єдиного внеску, а саме:

- згідно з податковим повідомленням - рішенням від 23.06.2014 № 0008851701 - 500,01 грн фінансових санкцій та 1011,60 грн пені (т. 7 а.с. 30-31);

- згідно з податковим повідомленням - рішенням від 03.09.2015 № 0009421701 - 437,65 грн фінансових санкцій та 1234,18 грн пені (т. 7 а.с. 86-87);

- згідно з податковим повідомленням - рішенням від 03.09.2015 № 0009431701 - 761,57 грн фінансових санкцій та 1416,51 грн пені (т. 7 а.с. 88-89);

- згідно з податковим повідомленням-рішенням від 03.09.2015 № 0009451701 - 266,19 грн фінансових санкцій та 830,50 грн пені (т. 7 а.с. 90-91);

- згідно з податковим повідомленням-рішенням від 03.09.2015 № 0009411701 - 264,83 грн фінансових санкцій та 610,03 грн пені (т. 7 а.с. 92-93);

- згідно з податковим повідомленням-рішенням від 03.09.2015 № 0009401701 - 1502,18 грн фінансових санкцій та 7296,14 грн пені (т. 7 а.с. 94-95);

- згідно з податковим повідомленням-рішенням від 03.09.2015 № 0009441701 - 395,51 грн фінансових санкцій та 870,12 грн пені (т. 7 а.с. 96-97).

З урахуванням часткової сплати, заборгованість боржника з єдиного соціального внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування становить 86 166,85 грн основного боргу, 4127,94 грн фінансових санкцій та 13269,08 грн пені.

Відповідно до частини 1 статті 73 Господарського процесуального кодексу України доказами є будь-які дані, на підставі яких суд встановлює наявність або відсутність обставин (фактів), що обґрунтовують вимоги і заперечення учасників справи, та інших обставин, які мають значення для вирішення справи.

Кожна сторона повинна довести ті обставини, на які вона посилається як на підставу своїх вимог або заперечень (частина 1 статті 74 Господарського процесуального кодексу України).

Отже, обґрунтованими та підтвердженими доказами, що містяться в матеріалах справи є вимоги Головного управління ДФС у Житомирській області до ТОВ "Виробничо-комерційне підприємство "Інтертрансстрой" на суму 86 166,85 грн заборгованості з єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування, 315 206,54 грн заборгованості по сплаті податків, 53 488,35 грн фінансових санкцій, 47 075,83 грн пені.

Зважаючи на викладене, заяву Головного управління ДФС у Житомирській області №256/06-30-10 від 23.02.2018, з урахуванням заяви №990/06-10/04 від 14.07.2018, з грошовими вимогами до ТОВ"Виробничо-комерційне підприємство "Інтертрансстрой" слід задовольнити; визнати вимоги Головного управління ДФС у Житомирській області до ТОВ "Виробничо-комерційне підприємство "Інтертрансстрой" на суму 86 166,85 грн заборгованості з єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування (друга черга), 315 206,54 грн заборгованості по сплаті податків (третя черга); 53 488,35 грн фінансових санкцій (шоста черга), 47 075,83 грн пені (шоста черга).

За подання до Господарського суду Житомирської області заяви з вимогами до боржника Головним управління ДФС у Житомирській області сплачено 3524,00 грн судового збору, що підтверджується платіжним дорученням № 118 від 12.02.2018 (т. 6 а.с. 185).

Таким чином, на підставі ст. 129 ГПК України судовий збір у сумі 3524,00 грн, сплачений Головним управлінням ДФС у Житомирській області за подання до господарського суду заяви з вимогами до боржника, покладається на боржника, та підлягає включенню до першої черги задоволення вимог кредиторів боржника.

Керуючись статтями 8, 23, 24, 25, 45 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом", статтями 129, 234, 256, підпунктом 17.5 пункту 17 частини 1 розділу XI Перехідних положень Господарського процесуального кодексу України,

УХВАЛИВ:

1. Заяву Головного управління ДФС у Житомирській області №256/06-30-10 від 23.02.2018, з урахуванням заяви №990/06-10/04 від 14.07.2018, з грошовими вимогами до Товариства з обмеженою відповідальністю "Виробничо-комерційне підприємство "Інтертрансстрой" задовольнити.

2. Визнати вимоги Головного управління ДФС у Житомирській області (10003, Житомирська обл., місто Житомир, вул. Юрка Тютюнника, будинок 7, ідентифікаційний код 39459195) до Товариства з обмеженою відповідальністю "Виробничо-комерційне підприємство "Інтертрансстрой" (11500, Житомирська область, м. Коростень, вул. Грушевського, буд. 106 А, ідентифікаційний код 30014709) на суму 86 166,85 грн заборгованості з єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування (друга черга), 315 206,54 грн заборгованості по сплаті податків (третя черга); 53 488,35 грн фінансових санкцій (шоста черга), 47 075,83 грн пені (шоста черга), 3524,00 грн судового збору (перша черга).

Ухвала господарського суду набирає законної сили з моменту її прийняття.

Апеляційна скарга на ухвалу суду подається протягом десяти днів з дня її проголошення до Рівненського апеляційного господарського суду або через Господарський суд Житомирської області.

Якщо в судовому засіданні було оголошено лише вступну та резолютивну частини ухвали суду, або у разі розгляду справи (вирішення питання) без повідомлення (виклику) учасників справи, зазначений строк обчислюється з дня складення повного тексту ухвали.

Повний текст ухвали складено та підписано 31.07.2018.

Суддя Костриця О.О.

Дата ухвалення рішення26.07.2018
Оприлюднено02.08.2018
Номер документу75628710
СудочинствоГосподарське
Сутьбанкрутство

Судовий реєстр по справі —906/1157/17

Ухвала від 10.04.2024

Господарське

Господарський суд Житомирської області

Костриця О.О.

Ухвала від 27.02.2024

Господарське

Господарський суд Житомирської області

Костриця О.О.

Ухвала від 30.01.2024

Господарське

Господарський суд Житомирської області

Костриця О.О.

Ухвала від 24.07.2023

Господарське

Господарський суд Житомирської області

Костриця О.О.

Ухвала від 11.07.2023

Господарське

Господарський суд Житомирської області

Костриця О.О.

Ухвала від 11.07.2023

Господарське

Господарський суд Житомирської області

Костриця О.О.

Ухвала від 25.05.2023

Господарське

Господарський суд Житомирської області

Костриця О.О.

Ухвала від 16.05.2023

Господарське

Господарський суд Житомирської області

Костриця О.О.

Ухвала від 30.03.2023

Господарське

Господарський суд Житомирської області

Костриця О.О.

Ухвала від 30.03.2023

Господарське

Господарський суд Житомирської області

Костриця О.О.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні