Ухвала
від 01.08.2018 по справі 910/4349/18
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД МІСТА КИЄВА

ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД міста КИЄВА

01030, м.Київ, вул.Б.Хмельницького,44 тел. 284-18-98


У Х В А Л А

01.08.18 Справа № 910/4349/18. За заявою Товариства з обмеженою відповідальністю "Яровіт 2014" (код ЄДРПОУ 39231878)

про банкрутство

Суддя Івченко А.М.

Представники:

від заявника (боржника): Ульянчук Ю.А.;

від ГУ ДФС у м. Києві: Посвистак С.М

ОБСТАВИНИ СПРАВИ:

У квітні 2018 року ліквідатор Товариства з обмеженою відповідальністю "Яровіт 2014" звернувся до суду з заявою про порушення справи про своє банкрутство у зв'язку з виявленням в ході ліквідаційної процедури кредиторської заборгованості, активи для погашення якої відсутні.

Ухвалою Господарського суду міста Києва від 16.04.2018р. № 910/4349/18 заяву Товариства з обмеженою відповідальністю "Яровіт 2014" було прийнято до розгляду, засідання призначено на 25.04.2018 р., зобов'язано арбітражного керуючого Стадник А.М. ( свідоцтво про право на здійснення діяльності арбітражного керуючого (розпорядника майна, керуючого санацією, ліквідатора) від 09.07.2013 року №1401), визначеного автоматизованою системою з відбору кандидатів на призначення арбітражного керуючого (розпорядника майна, керуючого санацією, ліквідатора) у справах про банкрутство, у строк до 24.04.2018р. надати до суду заяву про його участь у справі про банкрутство Товариства з обмеженою відповідальністю "Яровіт 2014" (місцезнаходження: 04119, м. Київ, вул. Зоологічна, б.4а, офіс 139 код ЄДРПОУ 39231878).

25.04.2018 від голови ліквідаційної комісії надійшло клопотання про залучення до матеріалів справи документів та заява по справі.

Постановою Господарського суду міста Києва від визнано банкрутом Товариство з обмеженою відповідальністю "Яровіт 2014" ( 04119, м. Київ, вул. Зоологічна, б.4а, офіс 139, ідентифікаційний код 39231878); відкрито ліквідаційну процедуру; призначено ліквідатором банкрута Усейнова Абляміта Аджиасановича.

25.05.2018 від Головного управління ДФС у м. Києві надійшла заява з грошовими вимогами до боржника на суму 528 220,39 грн.

Ухвалою Господарського суду міста Києва від 29.05.2018 повідомлено Головне управління ДФС у м. Києві про недоліки заяви про грошові вимоги кредитора, що виявилися у відсутності доказів сплати судового збору за подання такої кредиторської заяви; встановлено Головному управлінню ДФС у м. Києві строк до 15.06.2018.

13.06.2018 від Головного управління ДФС у м. Києві надійшла заява про продовження строку на усунення недоліків.

19.06.2018 від ліквідатора банкрута надійшов звіт ліквідатора та ліквідаційний баланс банкрута.

Ухвалою Господарського суду міста Києва від 20.06.2018 продовжено Головному управлінню ДФС у м. Києві строк до 20.08.2018 р. для усунення недоліків заяви про визнання кредитором.

04.07.2018 від Головного управління ДФС у м. Києві надійшов лист з доказами оплати судового збору за подання заяви з вимогами до боржника.

Ухвалою Господарського суду міста Києва від 05.07.2018 прийнято заяву Головного управління ДФС у м. Києві з грошовими вимогами до боржника на суму 528 220,39 грн.; розгляд вищезазначеної заяви призначено на 18.07.2018.

10.07.2018 від ліквідатора банкрута надійшов додатковий звіт ліквідатора.

Ухвалою Господарського суду міста Києва від 11.07.2018 розгляд звіту ліквідатора призначено до розгляду на 01.08.18.

Ухвалою Господарського суду міста Києва від 18.07.2018 визнано кредитором до боржника Головне управління ДФС у м. Києві на суму 531 744, 39 грн., з яких: 3 524,00 грн. - вимоги першої черги; 436,00 грн. - вимоги другої черги; 45 110,00 грн. - вимоги третьої черги; 482 674,39 грн. - вимоги шостої черги.

В судове засідання 01.08.2018 з'явилися представники заявника (боржника), Головного управління ДФС у м. Києві, які надали пояснення щодо звіту ліквідатора та ліквідаційного балансу банкрута.

Як вбачається зі звіту ліквідатора, поданих ним до суду документів та наданих пояснень, відповідно до вимог ст. 46 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" ліквідатором, з метою розшуку активів банкрута (рухомого, нерухомого майна, майнових прав), їх виявлення та можливого повернення, а також для встановлення наявності заборгованості перед бюджетами різних рівнів та державними позабюджетними фондами, було направлено запити до державних реєстраційних органів та установ.

На початку ліквідаційної процедури, поштовим відправленням повідомлено про прийняття власником рішення про ліквідацію ТОВ ЯРОВІТ 2014 пенсійний фонд, службу зайнятості, виконавчу службу, фонд страхування від нещасних випадків на виробництві, та фонд соціального захисту від безробіття.

Крім того, ліквідаційна комісія письмово повідомила ДПІ за місцем реєстрації боржника, про необхідність та можливість проведення позапланової податкової перевірки ТОВ ЯРОВІТ 2014 для виявлення можливої заборгованості по сплаті податків і обов'язкових платежів та надання можливості податковій службі заявити наявні грошові вимоги до боржника.

Податковий орган також була повідомлена про готовність ліквідаційної комісії надати в розпорядження контролюючого органу документи, необхідні для проведення податкової перевірки

Після отримання повідомлення ДПІ не звернулась до ліквідаційної комісії із запитом про витребування документів для проведення перевірки, та/або з наказом про призначення документальної перевірки.

Діючи згідно Цивільного та Господарського кодексів, ліквідаційна комісія провела інвентаризацію основних засобів, майна, грошових коштів підприємства, перевірила наявність кредиторської та дебіторської заборгованості.

В процесі ліквідації, ліквідаційна комісія, прийшла до висновку що у ТОВ ЯРОВІТ 2014 відсутні активи необхідні для погашення наявної кредиторської заборгованості. Підприємство не володіє ніяким майном, грошовими коштами а також майновими і немайновими правами.

На виконання постанови Господарського суду, ліквідатор провів ліквідаційну процедуру направлену на виявлення активів що належать боржнику, формування ліквідаційної маси, погашення заборгованості та відновлення платоспроможності боржника, або його ліквідацію.

Керуючись вимогами закону України Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом та діючи відповідно до постанови Господарського суду ліквідатор, в ході проведення ліквідаційної процедури, здійснив заходи, направлені на виявлення активів боржника - зробив письмові запити в державні органи, які ведуть облік активів та мають інформацію щодо належності матеріальних та нематеріальних активів юридичним особам, а саме - в Головне міжрегіональне управління статистики - для встановлення можливого факту наявності у банкрута частки у статутному фонді інших підприємств, Державну комісію з цінних паперів а фондового ринку, - для встановлення факту можливої наявності у власності банкрута акцій емітентів, сервісний цент МВС,

- для встановлення можливої наявності у банкрута транспортних засобів, Державний реєстр нерухомогомайна, для встановлення можливого права власності боржника на нерухомість та земельні ділянки, Державний реєстр обтяжень майна міністерства юстиції України, - для виявлення майна боржника, що знаходиться у заставі, інспекцію сільського господарства - для виявлення машин та механізмів, які належать боржнику, Державну службу з безпеки на транспорті та Держану авіаційну службу - для встановлення можливого факту власності боржника на водні та повітряні судна, Державний реєстр патентів та торгівельних зразків - для виявлення фату можливого володіння боржником об'єктами інтелектуальної власності, в Державну архітектурно-будівельну інспекцію, для встановлення можливого права власності боржника на будівельні об'єкти, взята інформація із банка, який обслуговує боржника, з приводу залишку коштів на рахунку банкрута.

Ліквідатор поштовим відправленням направив повідомлення про ліквідацію у податкову інспекцію, пенсійний фонд, фонд страхування від нещасних випадків, фонд страхування від безробіття, центр зайнятості та у виконавчу службу.

Ліквідатор отримав відповіді на зроблені ним письмові запити, які доводять факт відсутності у банкрута активів, необхідних для погашення боргу та відновлення платоспроможності.

Крім того, ліквідатор письмово повідомив податковий орган про необхідність та можливість проведення позапланової податкової перевірки боржника ТОВ ЯРОВІТ 2014 для виявлення можливої заборгованості по сплаті податків і обов'язкових платежів та надання можливості податковій службі заявити наявні грошові вимоги до боржника.

Податковий орган отримав інформацію про ліквідацію ТОВ ЯРОВІТ 2014 із публічних та загальновідомих джерел: - Бюлетень державного реєстратора, офіційного сайту Вищого господарського суду України, та був письмово повідомлений про визнання банкрутом та податок ліквідаційної процедури - поштовим відправленням.

В ході ліквідаційної процедури встановлено, що підприємство боржник ТОВ ЯРОВІТ 2014 фінансово-господарську діяльність не здійснює, грошові кошти, матеріальні та нематеріальні активи у банкрута відсутні.

Після закінчення ліквідаційної процедури, в зв'язку із відсутністю активів у підприємства боржника, ліквідаційна маса необхідна для погашення боргу, не сформована, джерела для її формування не встановлені, борг перед кредиторами не погашений і будь які можливості для його погашення - відсутні.

Проведеними ліквідатором, в ході ліквідаційної процедури заходами, не вдалося задовольнити вимоги кредиторів та відновити платоспроможність боржника ТОВ ЯРОВІТ 2014 .

Отже, зважаючи на підтвердження здійснених в ліквідаційній процедурі заходів належними доказами з урахуванням відомостей, доданих до заяви про порушення справи про банкрутство, суд прийшов до висновку про вчинення ліквідатором усіх необхідних для пошуку та виявлення майна банкрута дій шляхом звернення до відповідних реєстраційний органів та вважає за можливе затвердити звіт ліквідатора та ліквідаційний баланс банкрута.

Відповідно до ч. 5 ст. 45 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" вимоги, не задоволені за недостатністю майна, вважаються погашеними.

Згідно з ч. 3 ст. 46 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" якщо ліквідатор не виявив майнових активів, що підлягають включенню до ліквідаційної маси, він зобов'язаний подати господарському суду ліквідаційний баланс, який засвідчує відсутність майна у банкрута.

У ч. 2 ст. 46 вказаного Закону передбачено, що якщо за результатами ліквідаційного балансу після задоволення вимог кредиторів не залишилося майна, господарський суд виносить ухвалу про ліквідацію юридичної особи - банкрута.

Господарський суд закриває провадження у справі про банкрутство, як це передбачено в п. 6 ч. 1 ст. 83 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом", у разі затвердження звіту ліквідатора в порядку передбаченого цим Законом.

Розглянувши матеріали справи, звіт ліквідатора, ліквідаційний баланс банкрута, а також дослідивши додані до звіту документи, судом встановлено, що для виявлення майнових активів боржника з метою задоволення вимог кредиторів ліквідатором виконані всі необхідні дії та покладені на нього Законом України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" обов'язки, в зв'язку з чим суд вважає за необхідне затвердити поданий звіт ліквідатора та ліквідаційний Товариства з обмеженою відповідальністю "Яровіт 2014", а боржника, як юридичну особу - ліквідувати та закрити провадження у справі № 910/4349/18.

За наведених обставин, керуючись Законом України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом", ст. 234 Господарського процесуального кодексу України, суд

У Х В А Л И В:

1. Затвердити звіт ліквідатора та ліквідаційний баланс Товариства з обмеженою відповідальністю "Яровіт 2014" ( 04119, м. Київ, вул. Зоологічна, б.4а, офіс 139, ідентифікаційний код 39231878).

2. Ліквідувати банкрута - Товариство з обмеженою відповідальністю "Яровіт 2014" ( 04119, м. Київ, вул. Зоологічна, б.4а, офіс 139, ідентифікаційний код 39231878), як юридичну особу у зв'язку з банкрутством.

3. Державній податковій інспекції у Шевченківському районі Головного управління ДФС у м. Києві зняти Товариство з обмеженою відповідальністю "Яровіт 2014" з податкового обліку.

4. Головному управлінню статистики у м. Києві виключити Товариство з обмеженою відповідальністю "Яровіт 2014" з Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України.

5. Шевченківській районній в м. Києві державній адміністрації відділу з питань державної реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців провести державну реєстрацію припинення Товариства з обмеженою відповідальністю "Яровіт 2014", як юридичної особи.

6. Провадження у справі № 910/4349/18 закрити.

7. Дію мораторію припинити.

8. Копію ухвали направити кредиторам, податковому органу, державному реєстратору, державній виконавчій службі за місцем знаходження боржника та Головному управлінню статистики у м. Києві.

Ухвала набирає законної сили негайно після її оголошення, якщо інше не передбачено цим Кодексом чи Законом України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" та може бути оскаржена до суду апеляційної інстанції в порядку та строки, встановлені статтями 254-257 Господарського процесуального кодексу України.

Суддя А.М.Івченко

СудГосподарський суд міста Києва
Дата ухвалення рішення01.08.2018
Оприлюднено02.08.2018
Номер документу75629232
СудочинствоГосподарське

Судовий реєстр по справі —910/4349/18

Ухвала від 01.08.2018

Господарське

Господарський суд міста Києва

Івченко А.М.

Ухвала від 18.07.2018

Господарське

Господарський суд міста Києва

Івченко А.М.

Ухвала від 11.07.2018

Господарське

Господарський суд міста Києва

Івченко А.М.

Ухвала від 05.07.2018

Господарське

Господарський суд міста Києва

Івченко А.М.

Ухвала від 20.06.2018

Господарське

Господарський суд міста Києва

Івченко А.М.

Ухвала від 20.06.2018

Господарське

Господарський суд міста Києва

Івченко А.М.

Ухвала від 29.05.2018

Господарське

Господарський суд міста Києва

Івченко А.М.

Постанова від 16.05.2018

Господарське

Господарський суд міста Києва

Івченко А.М.

Ухвала від 25.04.2018

Господарське

Господарський суд міста Києва

Івченко А.М.

Ухвала від 16.04.2018

Господарське

Господарський суд міста Києва

Івченко А.М.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні