Постанова
від 01.08.2018 по справі 534/817/18
КОМСОМОЛЬСЬКИЙ МІСЬКИЙ СУД ПОЛТАВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

КОМСОМОЛЬСЬКИЙ МІСЬКИЙ СУД

ПОЛТАВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

Справа № 534/817/18

Провадження № 3/534/222/18

П О С Т А Н О В А

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

01 серпня 2018 року місто Горішні Плавні

Суддя Комсомольського міського суду Полтавської області Крикливий Віталій Вікторович, розглянувши справу про притягнення до адміністративної відповідальності

ОСОБА_1, ІНФОРМАЦІЯ_1, уродженки ІНФОРМАЦІЯ_2, громадянки України, працюючої керівником ДНЗ Дюймовочка , зареєстрованої та проживаючої за адресою: ІНФОРМАЦІЯ_3. кв.110, рнокпп НОМЕР_1

- за вчинення адміністративного правопорушення, передбаченого ч.1 ст.163 1 КУпАП,

в с т а н о в и в :

13 червня 2018 року до Комсомольського міського суду надійшов протокол про адміністративне правопорушення складений 11 червня 2018 року відносно ОСОБА_1 за ч.1 ст.163 1 КУпАП.

Виходячи із змісту вказаного протоколу, 29 травня 2018 року в ході проведеної Кременчуцькою ОДПІ камеральної (електронної) перевірки даних, задекларованих у податковій звітності податковій декларації з плати за землю (земельний податок та/або орендна плата за земельні ділянки державної або комунальної власності) ДНЗ Дюмовочка м.Горішні Плавні (код ЄДРПОУ 23550269), було виявлено факт порушення ведення податкового обліку, а саме порушення терміну подання податкової декларації з плати за землю за квітень 2018 року.

Так, при граничному терміні подання декларації 21.05.2018 року, посадовими особами ДНЗ Дюймовочка податкову декларацію подано не було, чим порушено п.286.3 ст.286 Податкового кодексу України.

Будучи належно повідомленою про час і місце розгляду справи, особа, яка притягується до адміністративної відповідальності, в судове засідання не з'явилась. ОСОБА_1 звернулась на адресу суду із клопотанням про розгляд справи за її відсутності, свою вину визнала повністю.

Оцінивши перевірені в судовому засіданні докази, суд зазначає про наступне.

У відповідності до ст.245 КУпАП, завданням провадження в справах про адміністративні правопорушення є: своєчасне, всебічне, повне і об'єктивне з'ясування обставин кожної справи, вирішення її в точній відповідності з законом, забезпечення виконання винесеної постанови, а також виявлення причин та умов, що сприяють вчиненню адміністративних правопорушень, запобігання правопорушенням, виховання громадян у дусі додержання законів, зміцнення законності.

Орган (посадова особа) при розгляді справ про адміністративне правопорушення зобов'язаний, зокрема, з'ясувати чи було вчинене адміністративне правопорушення, чи винна дана особа в його вчиненні, чи підлягає вона адміністративній відповідальності тощо (стаття 280 КУпАП).

Так, наявність чи відсутність адміністративного правопорушення, винність даної особи в його вчиненні та інші обставини, що мають значення для правильного вирішення справи встановлюються органом (посадовою особою) на підставі доказів у справі про адміністративне правопорушення, тобто будь-яких фактичних даних, на основі яких встановлюються зазначені обставини. Ці дані встановлюються, зокрема, протоколом про адміністративне правопорушення, поясненнями особи, яка притягається до адміністративної відповідальності, потерпілих, свідків, висновком експерта, речовими доказами, показаннями технічних приладів та технічних засобів, що мають функції фото- і кінозйомки, відеозапису тощо.

Обов'язок щодо збирання доказів покладається на осіб, уповноважених на складання протоколів про адміністративні правопорушення, визначених статтею 255 цього Кодексу.

У відповідності до вимог ст.252 КУпАП, орган (посадова особа) оцінює докази за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на всебічному, повному і об'єктивному дослідженні всіх обставин справи в їх сукупності, керуючись законом і правосвідомістю.

Згідно із протоколом про адміністративне правопорушення №1435/16-31-12-07-22, органом ДФС ОСОБА_1, яка займає посаду керівника ДНЗ Дюймовочка , поставлено за провину вчинення правопорушення, передбаченого ч.1 ст.163 1 КУпАП. Вказаний протокол було складено заступником начальника відділу адміністрування місцевих податків і зборів, екологічного податку та рентної плати території обслуговування Кременчуцької ОДПІ ОСОБА_2 за результатами камеральної (електронної) перевірки даних, задекларованих у податковій звітності податковій декларації з плати за землю (земельний податок та/або орендна плата за земельні ділянки державної або комунальної власності) ДНЗ Дюмовочка м.Горішні Плавні (код ЄДРПОУ 23550269), м.Горішні Плавні.

Диспозицією ч.1 ст.163 1 КУпАП, передбачена відповідальність за відсутність податкового обліку, порушення керівниками та іншими посадовими особами підприємств, установ, організацій встановленого законом порядку ведення податкового обліку, у тому числі неподання або несвоєчасне подання аудиторських висновків, подання яких передбачено законами України.

Виходячи із змісту протоколу, посадовими особами ДНЗ Дюймовочка не було подано податкову декларацію з плати за землю (земельний податок та/або орендна плата за земельні ділянки державної або комунальної власності) за квітень 2018 року, чим порушено п.286.3 ст.286 Податкового кодексу України.

У відповідності до п.п.286.2,286.3 ст.286 Податкового кодексу України, платники плати за землю (крім фізичних осіб) самостійно обчислюють суму податку щороку станом на 1 січня і не пізніше 20 лютого поточного року подають відповідному контролюючому органу за місцезнаходженням земельної ділянки податкову декларацію на поточний рік за формою, встановленою у порядку, передбаченому статтею 46 цього Кодексу, з розбивкою річної суми рівними частками за місяцями. Подання такої декларації звільняє від обов'язку подання щомісячних декларацій. При поданні першої декларації (фактичного початку діяльності як платника плати за землю) разом з нею подається довідка (витяг) про розмір нормативної грошової оцінки земельної ділянки, а надалі така довідка подається у разі затвердження нової нормативної грошової оцінки землі.

Платник плати за землю має право подавати щомісяця звітну податкову декларацію, що звільняє його від обов'язку подання податкової декларації не пізніше 20 лютого поточного року, протягом 20 календарних днів місяця, що настає за звітним.

На підтвердження факту порушення ОСОБА_1 порядку ведення податкового обліку, яке виразилось у неподанні податкової декларації за квітень 2018 року, та в якості головного доказу її провини у вчиненому, орган державної фіскальної служби посилається на акт про результати камеральної (електронної) перевірки даних, задекларованих у податковій звітності податкових декларацій з плати за землю ДНЗ Дюймовочка за лютий, березень 2018 року від 29.05.2018 року № 5025/1631-12-07-22/23550269.

Разом із тим, виходячи із змісту вказаного акту, перевірка даних поданих ДНЗ Дюймовочка була проведена виключно за період лютого-березня 2018 року. За висновками акту, дані камеральної перевірки свідчать про неподання податкової звітності з плати за землю за лютий, березень 2018 року.

Будь-яких доказів на підтвердження факту неподання посадовими особами ДНЗ Дюймовочка відповідної податкової декларації саме за квітень 2018 року суду надано не було.

За таких обставин, враховуючи обов'язок осіб, уповноважених на складання протоколів про адміністративні правопорушення, щодо збирання доказів, беручи до уваги досліджені докази у їх сукупності, суд дійшов висновку про відсутність допустимих та належних доказів на підтвердження наявності в діях ОСОБА_1 складу правопорушення, передбаченого ч.1 ст.163 1 КУпАП, що є підставою для закриття провадження у справі.

Виходячи із змісту ст.247 КУпАП провадження у справі про адміністративне правопорушення не може бути розпочато, а розпочате підлягає закриттю, зокрема, в разі відсутності події і складу адміністративного правопорушення.

На підставі викладеного, керуючись ст.ст.247,283,294 КУпАП, суд

п о с т а н о в и в :

Провадження у справі про адміністративне правопорушення відносно ОСОБА_1 за ч.1 ст.163 1 КУпАП - закрити за відсутністю події та складу адміністративного правопорушення.

Постанова суду у справі про адміністративне правопорушення набирає законної сили після закінчення строку на її оскарження.

Постанова може бути оскаржена до Апеляційного суду Полтавської області через Комсомольський міський суд Полтавської області. Апеляційна скарга на постанову суду подається протягом десяти днів з дня її винесення.

Суддя підпис ОСОБА_3

Згідно з оригіналом.

Суддя В.В.Крикливий

Дата ухвалення рішення01.08.2018
Оприлюднено03.08.2018
Номер документу75651828
СудочинствоАдмінправопорушення

Судовий реєстр по справі —534/817/18

Постанова від 01.08.2018

Адмінправопорушення

Комсомольський міський суд Полтавської області

Крикливий В. В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні