Рішення
від 05.08.2018 по справі 2140/1552/18
ХЕРСОНСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ХЕРСОНСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД


РІШЕННЯ

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

05 серпня 2018 р.м. ХерсонСправа № 2140/1552/18 16 год. 03 хв.

Херсонський окружний адміністративний суд у складі колегії суддів:

головуючий суддя Дубровна В.А.,

судді Ковбій О.В., Хом'якова В.В.,

при секретарі: Воронцовій К.С.,

за участю

позивача - ОСОБА_1,

представника відповідача 1- ОСОБА_2,

відповідача 2 - ОСОБА_2

розглянувши у відкритому судовому засіданні адміністративну справу за позовом ОСОБА_1 до Гладківської сільської виборчої комісії Голопристанського району Херсонської області, Голови Гладківської сільської виборчої комісії Голопристанського району Херсонської області ОСОБА_3, третя особа Центральна виборча комісія про визнання бездіяльності протиправною та зобов'язання вчинити певні дії,

встановив:

03 серпня 2018 року о 12:36 год. ОСОБА_1 ( надалі - позивач, ОСОБА_1В.) звернувся до суду з позовом до Гладківської сільської виборчої комісії Голопристанського району Херсонської області (надалі - відповідач 1), голови Гладківської сільської територіальної виборчої комісії ОСОБА_2 (надалі - відповідач 2), Голопристанської районної виборчої комісії Херсонської області (далі - відповідач - 3), третя особа Центральна виборча комісія (далі - третя особа, ЦВК), в якому, з урахуванням заяви про уточнення позовних вимог від 04.08.2018 р., просить:

- визнати протиправною бездіяльність голови Гладківської сільської територіальної виборчої комісії ОСОБА_2 щодо не доведення до відома населення та кандидатів в депутати про призначення повторних довиборів депутата по 20-му округу с. Таврійське;

- зобов'язати Гладківську сільську виборчу комісію зареєструвати ОСОБА_1 в список кандидатів в депутати по 20-му округу с. Таврійське.

Заявою від 04.08.2018 р. за вх. № 8268 позивач просив виключити Голопристанську районну виборчу комісію Херсонської області з відповідачів у даній справі.

Вказані вимоги позивач обґрунтовує тим, що 28.07.2018 р. йому стало відомо про призначення повторних виборів депутата по 20-му округу с. Таврійське Голопристанського району Херсонської області, проте ні на сайті сільської ради, ні на дошці оголошень в с. Таврійськ, де він проживає, інформація про призначення повторних виборів не була розміщена, що свідчить про протиправну бездіяльність голови Гладківської сільської територіальної виборчої комісії ОСОБА_2 у недоведені до відома територіальної громади та членів виборчої комісії інформації про призначення повторних виборів, чим порушила Закон України "Про місцеві вибори". При цьому, позивач вказує, що таку протиправну бездіяльність він 31 липня 2018 року повідомив Центральну виборчу комісію. Отже, позивач вважає, що внаслідок такої протиправної бездіяльності голови Гладківської сільської територіальної виборчої комісії ОСОБА_2, порушене його конституційне право бути обраним депутатом по 20-му округу с. Таврійське та право брати участь в управлінні справами села, в якому він народився та виріс. Крім того, позивач вказує, що оскаржувана бездіяльність голови Гладківської сільської територіальної виборчої комісії ОСОБА_2 підтверджується доповідними членів Гладківської ТВК на ім'я голови Голопристанської районної ТВК ОСОБА_4 щодо не проведення територіальною виборчою комісією Гладківської ОТГ жодного засідання з питання виборів депутата місцевої ради на 20 окрузі с. Таврійськ.

Ухвалою суду від 03.08.2018 р. відкрито провадження у справі, призначено до розгляду на 05.08.2018 р. о 10:00 год.

Представник третьої особи в судове засідання не прибув, про дату, час та місце розгляду справи був повідомлений належним чином відповідно до вимог ст. 268 КАС України, що підтверджується повідомленням, направленим на офіційну електронну адресу Центральної виборчої комісії.

Дослідивши подані сторонами документи, заслухавши пояснення сторін та свідків, з'ясувавши фактичні обставини справи, на яких ґрунтуються позовні вимоги та заперечення сторін, оцінивши зібрані по справі докази в їх сукупності, проаналізувавши зміст норм матеріального і процесуального права, які врегульовують спірні правовідносини, суд вказує про наступне.

Вибори - це передбачена Конституцією та Законами України форма народовладдя, за якою шляхом голосування формуються представницькі органи державної влади та місцевого самоврядування.

Відповідно до статті 38 Конституції України громадяни мають право брати участь в управлінні державними справами, у всеукраїнському та місцевих референдумах, вільно обирати і бути обраними до органів державної влади та органів місцевого самоврядування.

Правовідносини у сфері основних засад, організації і порядку проведення виборів депутатів Верховної Ради Автономної Республіки Крим, обласних, районних, міських, районних у містах, сільських, селищних рад, сільських, селищних, міських голів та старост, врегульовано Законом України "Про місцеві вибори" від 14 липня 2015 року № 595-VIII (далі - Закон № 595-VIII).

Відповідно до приписів ст. 14 Закону № 595-VIII вибори можуть бути черговими, позачерговими, повторними, проміжними або першими.

Повторні вибори депутатів (депутата) у відповідному багатомандатному, одномандатному виборчому окрузі призначаються відповідною територіальною виборчою комісією в порядку, встановленому цим Законом, у разі визнання відповідних виборів у цьому виборчому окрузі такими, що не відбулися, з підстав, визначених цим Законом, чи в разі визнання особи, обраної у відповідному одномандатному виборчому окрузі депутатом, такою, яка відмовилася від депутатського мандата у відповідному одномандатному виборчому окрузі. (ч. 4 цієї статті)

Відповідно до ч. 2 ст. 15 Закону № 595-VIII повторні місцеві вибори призначаються на останню неділю шістдесятиденного строку з дня прийняття рішення про їх призначення, а виборчий процес розпочинається за 50 днів до дня повторних місцевих виборів.

Частиною 3 ст. 19 вказаного закону передбачено, що виборчі комісії формуються (утворюються) і зобов'язані діяти відповідно до Конституції України, цього та інших законів України.

Відповідно до частини першої статті 20 Закону України "Про місцеві вибори" виборчі комісії з місцевих виборів є спеціальними колегіальними органами, уповноваженими організовувати підготовку та проведення відповідних місцевих виборів і забезпечувати додержання та однакове застосування законодавства України про місцеві вибори.

Територіальна виборча комісія є постійно діючим колегіальним органом, що в межах своїх повноважень забезпечує організацію та проведення місцевих виборів. Члени територіальної виборчої комісії здійснюють свої повноваження до сформування на чергових місцевих виборах у порядку, передбаченому цим Законом, нового складу відповідної територіальної виборчої комісії. ( ч.3 ст. 20 цього Закону).

Повноваження сільської, селищної територіальної виборчої комісії визначені ст. 25 Закону № 595-VIII, якою, зокрема передбачено, що територіальна виборча комісія на період здійснення своїх повноважень забезпечує організацію і проведення місцевих виборів у межах повноважень та у порядку, передбачених цим та іншими законами України. ( ч. 1 цієї статті).

Сільська, селищна територіальна виборча комісія, зокрема, забезпечує підготовку та проведення відповідних місцевих виборів; утворює одномандатні виборчі округи по виборах депутатів сільської, селищної ради, встановлює їх межі, єдину нумерацію; реєструє кандидатів у депутати відповідно сільської, селищної ради у відповідних одномандатних виборчих округах, їх довірених осіб та видає їм посвідчення; повідомляє населення про зареєстрованих кандидатів у депутати відповідної сільської, селищної ради, кандидатів на посаду сільського, селищного голови, старости тощо.

Статтею 91 № 595-VIII передбачено, що рішення про призначення повторних виборів депутатів (депутата) у відповідному багатомандатному, одномандатному виборчому окрузі приймається територіальною виборчою комісією не пізніш як у десятиденний строк з дня прийняття рішення про визнання відповідних виборів у цьому виборчому окрузі такими, що не відбулися, чи в разі визнання особи, обраної у відповідному одномандатному виборчому окрузі, такою, яка відмовилася від депутатського мандата.

Відповідно до вказаних приписів територіальна виборча комісія шляхом прийняття відповідного рішення оголошує про початок виборчого процесу позачергових, повторних, проміжних місцевих виборів, перших виборів старости на своєму засіданні, про що зазначається у протоколі засідання комісії. Офіційним оголошенням є прийняття відповідною виборчою комісією рішення про початок виборчого процесу відповідного виду місцевих виборів. Рішення відповідної виборчої комісії про оголошення початку виборчого процесу відповідного виду місцевих виборів оприлюднюється не пізніше наступного дня після дня його прийняття відповідно в загальнодержавних або місцевих засобах масової інформації чи в інший визначений нею спосіб.

Як встановлено судом та підтверджується матеріалами справи, постановою Гладківської сільської виборчої комісії Голопристанського району Херсонської області від 20.06.2018 р. № 17 призначено повторні вибори депутата Гладківської сільської ради Голопристанського району Херсонської області по одномандатному виборчому округу № 20 у неділю 19 серпня 2018 року.

Як вбачається з вступної частини даної постанови, підставою її прийняття є прийняття постанова Гладківської виборчої комісії Голопристанського району Херсонської області № 16 від 13.06.2018 р. про те, що проміжні вибори депутата Гладківської сільської ради Голопристанського району Херсонської області по одномандатному виборчому округу № 20 не відбулися.

При цьому, відповідно до пункту 3 резолютивної частини постанови Гладківської сільської виборчої комісії Голопристанського району Херсонської області від 20.06.2018 р. № 17 постановлено голові сільської виборчої комісії ОСОБА_2 оприлюднити цю постанову на дошці оголошень сільської ради, та надіслати відділу ведення державної реєстрації виборців апарату Голопристанської районної державної адміністрації Херсонської області та ЦВК.

Відповідно до ч. 2 ст. 42 Закону 595-VIII подання документів до відповідної територіальної виборчої комісії для реєстрації кандидатів у депутати в одномандатному виборчому окрузі закінчується за 24 дні до дня голосування.

Отже, з урахуванням положень вказаної норми Закону 595-VIII, строк подання до Гладківської територіальної виборчої комісії Голопристанського району Херсонської області документів для реєстрації кандидатів у депутати в одномандатному виборчому окрузі закінчився 25.07.2018 р.

Як встановлено судом, ОСОБА_1 є мешканцем с. Таврійське, Голопристанського району.

В судовому засіданні позивач пояснив, що бажаючи бути депутатом виборчого округу № 20 м. Таврійськ, проте не будучи своєчасно повідомленим про призначення Гладківською сільською виборчою комісією Голопристанського району Херсонської області повторних виборів, він не зміг подати документи для реєстрації кандидатів у депутати в одномандатному виборчому окрузі № 20 м. Таврійська. Отже, вважаючи, що головою сільської виборчої комісії ОСОБА_2 не була оприлюднена постанова про призначення повторних виборів на дошці оголошень як сільської ради, так і на дошці оголошень м. Таврійськ, тому така бездіяльність голови Гладківської сільської територіальної виборчої комісії ОСОБА_2 є протиправною і, як наслідок, просить суд зобов'язати Гладківську сільську територіальну виборчу комісію зареєструвати його в список кандидатів в депутати по 20-му округу с. Таврійське.

Відповідач, в особі голови Гладківської сільської територіальної виборчої комісії ОСОБА_2 у судовому засіданні пояснила, що за змістом позову, позивач фактично звинувачує її у порушенні ч. 3 ст. 13 вимог Закону України "Про місцеві вибори", згідно якої рішення виборчих комісій доводяться до відома громадян через друковані засоби масової інформації або оприлюднюються в інший спосіб у триденний строк з дня їх прийняття, якщо інше не передбачено законом. Крім того, Законом України "Про вибори" передбачено, що рішення про призначення виборів оприлюднюються у засобах масової інформації або в інший спосіб. Отже, на виконання вимог закону, Гладківською сільською виборчою комісією як колегіальним органом на засіданні 20.06.2018 р. було обрано спосіб опублікування постанови про призначення повторних виборів депутата Гладківської сільської ради Голопристанського району Херсонської області на одномандатному виборчому окрузі № 20 шляхом її розміщення на дошці оголошень біля Гладківської сільської ради. При цьому, не змогла надати пояснення, чому комісією не було прийнято рішення щодо розміщення даної постанови також на дошці оголошень сільської ради м. Таврійськ. При цьому, на підтвердження того, що постанова про призначення повторних виборів № 17 від 20.06.2018 р. була опублікованою відповідач 2 зазначила про те, що 25.07.2018 р. у кабінеті секретаря сільської були прийняті документи від кандидата у депутати від "Опозиційного блоку", що є доказом обізнаності громади про факт проведення проведення повторних виборів. При цьому повідомила, що у зв'язку з відсутністю належного фінансування на проведення повторних виборів, постановою Гладківської виборчої комісії від 03.08.2018 р. №19 встановлено факт неможливості проведення повторних виборів депутата, яку оприлюднено на інформаційному стенді Гладківської сільської ради, а тому відсутність бюджетних призначень унеможливлює підготовку та проведення повторних виборів депутата Гладківської сільської ради в одномандатному виьорчому окрузі № 20, призначених на 19 серпня 2018 р. Додатково звернула увагу на те, що староста с. Таврійське ОСОБА_5 майже кожного дня буває у с. Гладківка, і повинен був бути обізнаний про призначення повторних виборів.

Надаючи правову оцінку спірним правовідносинам з урахуванням отриманих пояснень сторін в судовому засіданні, суд зазначає про наступне.

Щодо вимоги позивача про визнання протиправною бездіяльність голови Гладківської сільської територіальної виборчої комісії ОСОБА_2 щодо не доведення до відома населення та кандидатів в депутати про призначення повторних довиборів депутата по 20-му округу с. Таврійське.

Згідно з частиною дванадцятою статті 15 цього Закону днем вчинення бездіяльності вважається останній день строку, в який мала бути вчинена дія, передбачена законами України.

Бездіяльність суб'єкта владних повноважень - це пасивна поведінка суб'єкта владних повноважень, яка може мати вплив на реалізацію прав, свобод, інтересів фізичної чи юридичної особи, або нездійснення суб'єктом владних повноважень дій, які випливають із його повноважень на виконання вимог чинного законодавства та впливають на права, свободи та інтереси фізичної чи юридичної особи.

Як зазначалося вище, то у змісті постанови Гладківської сільської виборчої комісії Голопристанського району Херсонської області від 20.06.2018 р. № 17 "Про призначення повторних виборів депутата Гладківської сільської ради Голопристанського району Херсонської області" комісією було визначено спосіб оприлюднення вказаної постанови шляхом розміщення її тексту на дошці оголошень Гладківської сільської ради, що узгоджується з приписами ст. 15 Закону України "Про місцеві вибори".

При цьому, посилання позивача на відсутність оприлюднення вказаної постанови на дошці оголошень сільської ради с. Таврійське є необґрунтованим, оскільки розміщення оголошень у кожній адміністративно - територіальній одиниці об'єднаної територіальної громади не передбачено нормами Закону "Про місце вибори". При цьому, на думку суду, вказані питання мають бути вирішені на місцевому рівні шляхом прийняття внутрішніх нормативно - правових документів з метою дотримання прав громадян, які проживають на території об'єднаної територіальної громади.

Щодо твердження позивача про неоприлюднення вказаної постанови на дошці оголошень Гладківської сільської ради, то позивачем не надано жодних доказів на підтвердження вказаних обставин.

При цьому, допитані в якості свідків ОСОБА_5, ОСОБА_6 та ОСОБА_7 в своїми поясненнями також не спростували факт оприлюднення постанови Гладківської виборчої комісії від 20.06.2018 р. № 17 на дошці оголошень Гладківської сільської ради.

Зокрема, свідок ОСОБА_5 в судовому засіданні надав наступні пояснення. До призначення його старостою с. Таврійське він був депутатом 20-го округу с. Таврійськ. На минулому тижні до нього в усній формі звернулися мешканці села Таврійське з зауваженнями, що кандидатом в депутати м. Таврійське є особа, яка проживає у м. Гола Пристань, а не мешканець с. Таврійське, внаслідок чого йому стало відомо про призначення повторних виборів. При цьому зазначив, що у с. Гладківка він буває часто, проте жодних об'яв або будь-якої іншої інформації про призначення повторних виборів він не бачив. На питання колегії суддів свідок пояснив, він, як староста с. Таврійське, до голови територіальної виборчої комісії ОСОБА_2 або до будь-якого іншого її члена, з метою отримання інформації щодо проведення повторних виборів в зв'язку зі складанням ним депутатських повноважень, не звертався. Свідок не заперечив, що початок виборчого процесу з 30.06.2018 р. - це загальнодоступна інформація і він, як староста села, повинен був проконтролювати питання щодо дотримання виборчих прав територіальної громади, проте цього не зробив. Зазначив, що кілька разів спілкувався в телефонному режимі з головою ТВК ОСОБА_2, яка зверталася до нього з проханням поспілкуватися з громадою з метою виявлення кандидатів у депутати на проміжні вибори. Проте, свідок вказав на те, що він не знав і не може знати, хто хоче бути депутатом, а хто ні. Також свідок підтвердив той факт, що ним був отриманий лист від голови виборчої комісії ОСОБА_2 з проханням призначити дату для зборів територіальної громади з головою ТВК, проте відповіді на цей лист він не надавав, оскільки не уповноважений збирати територіальну громаду. Щодо своїх повноважень як старости свідок пояснив, що всі звернення громадян він передає до сільського голови, і на цьому його повноваження вичерпуються.

Свідок ОСОБА_7 пояснила, що є членом Гладківської сільської виборчої комісії, була присутня на зборах 01.08.2018 р., на яких голова комісії ознайомила з постановою від 20.06.2018 р. про призначення повторних виборів, проте у зв'язку з відсутністю фінансування вибори не відбудуться. Свідок зазначила, що питань щодо призначення повторних виборів вона не задавала, оскільки є новою людиною у комісії. На питання членів колегії суддів щодо складання доповідної записки на імя голови Голопристанської районної ТВК щодо непроведення територіальною виборчою комісією засідань щодо виборів депутата сільської ради по 20-му округу с. Таврійське, свідок заперечила факт складання такої доповідної записки. Ознайомившись на прохання суду зі змістом вказаної доповідної, складеної від імені ОСОБА_7, та підписом, свідок не змогла дати жодних пояснень. Крім того, свідок пояснила, що на засіданні Гладківської виборчої комісії 20.06.2018 року вона не була присутня, а чи повідомляли її про проведення такого засідання - не пам'ятає. При цьому, свідку було відомо про звільнення місця депутата у зв'язку з призначенням ОСОБА_5 старостою, проте питанням щодо призначення наступних виборів вона не цікавилася. На питання суду, у чому, на її думку, полягає протиправна бездіяльність відповідача ОСОБА_2, свідок відповіді не надала.

Свідок ОСОБА_6 пояснила, що вона є членом Гладківської виборчої комісії, про проведення повторних виборів депутата Гладківської сільської ради їй стало відомо лише 01.08.2018 р. на засіданні Гладківської сільської виборчої комісії, де у зв'язку з відсутністю коштів на фінансування виборів було прийнято постанову про визнання виборів такими, що не відбулися. При цьому, свідок вказує на те, що про початок виборчого процесу їй не було відомо, проте вона знає, що ОСОБА_1 давно мав наміри бути депутатом Гладківської сільської ради. Про інші засідання вона не знала, хоча номер свого телефону повідомляла. На питання членів колегії суддів щодо протиправної бездіяльності голови виборчої комісії, то свідок зазначила, голова Гладківської виборчої комісії повинна була повідомити її про початок виборчого процесу хоча б в телефонному режимі. Також свідок пояснила, що на засіданні Гладківської виборчої комісії 20.06.2018 р. вона не була присутня. Щодо складання на ім'я голови Глопристанської районної ТВК доповідної записки від 31.07.2018 р. свідок зазначила, що тільки поставила свій підпис, сам текст доповідної їй привіз представник партії "Батьківщина" і попросив підписати, що вона і зробила.

З огляду на викладене, суд приходить до висновку про відсутність протиправної бездіяльності голови Гладківської сільської територіальної виборчої комісії ОСОБА_2 щодо не доведення до відома населення та кандидатів в депутати про призначення повторних довиборів депутата по 20-му округу с. Таврійське, а тому позовні вимоги в цій частині задоволенню не підлягають.

Щодо позовних вимог в частині зобов'язання Гладківської сільської виборчої комісії зареєструвати ОСОБА_1 в список кандидатів в депутати по 20-му округу с. Таврійське, то суд вказує про наступне.

Частиною 1 ст. 5 КАС України кожна особа має право в порядку, встановленому цим Кодексом, звернутися до адміністративного суду, якщо вважає, що рішенням, дією чи бездіяльністю суб'єкта владних повноважень порушені її права, свободи або законні інтереси, і просити про їх захист шляхом, зокрема, визнання бездіяльності суб'єкта владних повноважень протиправною та зобов'язання вчинити певні дії.

Враховуючи, що в ході розгляду даних правовідносин суд дійшов висновку про відсутність протиправної бездіяльності голови Гладківської сільської територіальної виборчої комісії ОСОБА_2, тому у суду відсутні законні підстави для застосування способу поновлення порушених прав позивача шляхом зобов'язання Гладківської сільської виборчої комісії Голопристанського району Херсонської області вчиняти певні дії.

При цьому, суд приймає до уваги, що позивач не подавав до Гладківської сільської виборчої комісії Голопристанського району Херсонської області заяви про самовисування кандидатом у депутати та документів, визначених, статтею ст. 39 Закону 595-VIII, якою визначено умови реєстрації.

Крім того, в ході розгляду справи судом було встановлено, що постановою Гладківської сільської виборчої комісії від 03.08.2018 р. № 19 встановлено факт неможливості проведення голосування у день повторних виборів депутата Гладківської сільської ради Голопристанського району Херсонської області в одномандатному окрузі № 20, призначених на 19.08.2018 р., яка була прийнята на підставі повідомлення голови Гладківської сільської ради від 27.07.2018 р. № 2-16/1143 про відсутність можливості винайти кошти на проведення виборів до кінця 2018 року.

Частиною 1ст. 77 КАС України встановлено, що кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених ст.78 цього Кодексу.

Статтею 242 КАС України встановлено, що судове рішення повинно ґрунтуватись на засадах верховенства права, бути законним і обґрунтованим. Законним є рішення, яке ухвалене судом відповідно до норм матеріального права при дотриманні норм процесуального права. Обґрунтованим є рішення, ухвалене судом на підставі повно і всебічно з'ясованих обставин в адміністративній справі, підтверджених тими доказами, які були досліджені в судовому засіданні, з наданням оцінки всім аргументам учасників справи.

Таким чином, враховуючи вищевикладене суд дійшов висновку, що викладені в позовній заяві доводи позивача є не обґрунтованими та такими, що не підлягають задоволенню.

Відповідно до частини дев'ятої ст. 273 КАС України суд приймає позовну заяву щодо рішення, дії чи бездіяльності виборчої комісії, комісії з референдуму або члена відповідної комісії до розгляду незалежно від сплати судового збору. У разі несплати судового збору на момент вирішення справи суд одночасно вирішує питання про стягнення судового збору відповідно до правил розподілу судових витрат, встановлених цим Кодексом.

Відповідно до ч. 1 ст. 4 Закону України "Про судовий збір" від 08.07.2011 р. № 3674-VI судовий збір справляється у відповідному розмірі від прожиткового мінімуму для працездатних осіб, встановленого законом на 1 січня календарного року, в якому відповідна заява або скарга подається до суду, - у відсотковому співвідношенні до ціни позову та у фіксованому розмірі.

Статтею 7 Закону України "Про Державний бюджет України на 2018 рік" встановлено з 1 січня 2018 року прожитковий мінімум на одну працездатну особу у розмірі 1762 гривень.

Ставка судового збору за подання до адміністративного суду адміністративного позову немайнового характеру, який подано фізичною особою, становить 0,4 розміру прожиткового мінімуму для працездатних осіб.

Як вбачається з прохальної частини позову, позивачем заявлено вимогу немайнового характеру.

Таким чином, при зверненні до суду з даним позовом позивач повинен був сплатити судовий збір у сумі 704,80 грн. та надати суду документ про його сплату.

Як вбачається з матеріалів справи, позивачем судовий збір не сплачено.

Отже, відповідно до вимог ст. 139, 273 КАС України судовий збір в сумі 704,80 грн. підлягає стягненню з позивача на користь Державного бюджету України.

На підставі викладеного, керуючись статтями 9, 14, 73, 74, 75, 76, 77, 78, 90, 143, 242- 246, 250, 255 Кодексу адміністративного судочинства України, суд -

вирішив :

У задоволенні позову ОСОБА_1 до Гладківської сільської виборчої комісії Голопристанського району Херсонської області, Голови Гладківської сільської територіальної виборчої комісії ОСОБА_2, третя особа Центральна виборча комісія про визнання протиправною бездіяльності та зобов'язання вчинити певні дії - відмовити.

Стягнути з ОСОБА_1 (місце проживання ІНФОРМАЦІЯ_1, рнокпп НОМЕР_1) до Державного бюджету України судовий збір в сумі 704,80 грн. (сімсот чотири грн. 80 коп.).

Рішення може бути оскаржене в апеляційному порядку безпосередньо до Одеського апеляційного адміністративного суду шляхом подачі апеляційної скарги в дводенний строк з дня його проголошення, при цьому відповідно до п.п. 15.5 п. 15 розділу VII "Перехідні положення" КАС України до початку функціонування Єдиної судової інформаційно-телекомунікаційної системи апеляційні скарги подаються через суд першої інстанції, який ухвалив відповідне рішення.

Рішення набирає законної сили після закінчення строку апеляційного оскарження, а у разі його апеляційного оскарження - з моменту проголошення судового рішення суду апеляційної інстанції.

Головуючий суддя Дубровна В.А.

Суддя Ковбій О.В.

Суддя Хомякова В.В.

кат. 1.3

СудХерсонський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення05.08.2018
Оприлюднено05.08.2018
Номер документу75689332
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —2140/1552/18

Рішення від 05.08.2018

Адміністративне

Херсонський окружний адміністративний суд

Дубровна В.А.

Ухвала від 03.08.2018

Адміністративне

Херсонський окружний адміністративний суд

Дубровна В.А.

Ухвала від 04.08.2018

Адміністративне

Херсонський окружний адміністративний суд

Дубровна В.А.

Ухвала від 03.08.2018

Адміністративне

Херсонський окружний адміністративний суд

Дубровна В.А.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні