Рішення
від 30.07.2018 по справі 914/612/18
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

79014, м. Львів, вул. Личаківська, 128

РІШЕННЯ

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

30.07.2018р. Справа №914/612/18

місто Львів

За позовом: Управління комунальної власності Департаменту економічного розвитку Львівської міської ради, м. Львів, до відповідача:приватного підприємства Укерпродсервіс , м. Львів, третя особа, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору на стороні позивача:Галицька районна адміністрація Львівської міської ради, м. Львів, про: стягнення 51027,30 грн. (з яких: 22740,23 грн. - орендна плата в 10-ти кратному розмірі та 28287,07 грн. - орендна плата). Суддя Березяк Н.Є. Секретар судового засідання Кравець О.І. За участю представників: позивача:не з'явився, відповідача:не з'явився, третьої особи:не з'явився.

Суть спору: на розгляд Господарського суду Львівської області подано позов Управління комунальної власності Департаменту економічного розвитку Львівської міської ради до приватного підприємства Укерпродсервіс про стягнення 51027,30 грн. (з яких: 22740,23 грн. - орендна плата в 10-ти кратному розмірі та 28287,07 грн. - орендна плата).

Ухвалою суду від 10.04.2018 відкрито провадження у справі за правилами загального позовного провадження, підготовче засідання призначено на 07.05.2018 та залучено до участі у справі Галицьку районну адміністрацію Львівської міської ради третьою особою, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору на стороні позивача.

В подальшому 25.06.2018 підготовче засідання було закрито та призначено справу до розгляду по суті на 23.07.2018.

Рух справи відображено в попередніх ухвалах та протоколах суду.

В судове засідання представник позивача не з'явився, однак подав клопотання про долучення доказів до матеріалів справи. Позовні вимоги позивач обґрунтовує тим, що відповідач у порушення умов Договору №Г-180-2016(П) від 25.10.2016 на право тимчасового користування окремими конструктивними елементами благоустрою комунальної власності на умовах оренди для розміщення об'єктів соціально-культурного, торгівельного та іншого призначення та паспорта №180-2016 від 06.10.2016 відкритого літнього майданчика у період з 18.04.2017 по 04.05.2017 використовував такий відкритий майданчик з порушенням, які виявлялись у невідповідності погодженому проекту, зокрема, з використанням (встановленням) брендових парасолей синього кольору з написом France1664 . При невідповідності встановленого об'єкта соціально-культурного, торгівельного та іншого призначення погодженому проекту ставка орендної плати збільшується у десять разів на період до усунення відхилень. Відтак, позивач звернувся до суду з вимогами про стягнення 2740,23 грн. - орендної плата в 10-ти кратному розмірі та 28287,07 грн. - заборгованості з орендної плати, після усунення вказаного вище порушення.

В судове засідання представник відповідача не з'явився, проти позову заперечив в повному обсязі з підстав наведених у відзиві та просив розглядати спір без участі уповноваженого представника відповідача. Заперечуючи проти позову вказує наступне. Згідно з умовами укладеного Договору Г-180-2016(П) від 25.10.2016 орендар сплачує Орендодавцеві плату за користування об'єктом площею 88,00 кв.м. щомісячно до 25 числа поточного місяця у розмірі 838,25 грн. за місяць, у тому числі ПДВ. Так, беручи до уваги наведене, орендарем 06.07.2017 сплачено 3353,00 грн. орендної плати. Щодо нарахування орендної плати в розмірі 4492,97 грн. за один місяць, ПП Укрпродсервіс вказує, що таке нарахування суперечить умовам укладеного договору, та зазначає, що жодних внесень змін до Договору між сторонами не відбувалось, тому зазначене є необґрунтованим, а 28287,07 грн. заборгованості з орендної плати не підлягають до задоволення.

Щодо заперечень про стягнення донарахованої орендної плати в десятикратному розмірі, то відповідач вказує про таке. До матеріалів справи не долучено розрахунку заявленої до стягнення суми. Також, до матеріалів справи не долучено підтверджень відповідних повноважень Комісії, якою здійснено відповідне нарахуванням. Крім того, відповідач зазначає, що позивач посилається на єдину підставу порушення (встановлення брендових парасоль), однак, матеріалами справи не спростовано, що напис France1664 є брендом, тобто елементом будь-якої торгової марки, зареєстрованої на території України у встановленому законом порядку. Окрім того, у паспорті №180-2016 від 06.10.2016 відкритого літнього майданчику не зазначено про будь-які обмеження щодо встановлення сонцезахисних елементів. Відтак, відповідач заперечує проти задоволення даної вимоги, та задоволення позову в повному обсязі.

В судове засідання представник третьої особи не з'явився, причин неприбуття не повідомив, хоч був належним чином повідомлений про час, місце та дату розгляду справи. У своїх письмових поясненнях по справі вказує, що відповідно до Положення про Галицьку районну адміністрацію Львівської міської ради, затвердженого рішенням виконавчого комітету ЛМР від 01.11.2016 №977 Про затвердження Положень про районні адміністрації Львівської міської ради та їх структур остання наділена повноваженнями здійснювати контроль відповідності фактично встановлених літніх майданчиків погодженим проектам.

Так, на підставі наданих повноважень 18.04.2017 представниками Галицької РА Львівської міської ради, інженером КП Адміністративно-технічне управління , головним спеціалістом районним архітектором Галицького району проведено відповідні обстеження на відповідність погодженого проекту літнього майданчика за адресою: м. Львів, вул. Академіка А.Люльки, 4 - ПП Укрпродсервіс , назва закладу Люлька . За результатами такого обстеження зафіксовано, що встановлено брендові парасолі синього кольору з написом France1664 . 19.04.2017 районною адміністрацією скеровано відповідачу лист-припис про необхідність до 29.04.2017 привести літній майданчик у відповідність з погодженим проектом. При повторному обстеженні (04.05.2017) виявлено, що вказані невідповідності погодженому проекту не усунено, про що складено відповідні акти та в подальшому направлено до управління ЛМР.

Суд дослідивши матеріали справи та оцінивши докази в їх сукупності, встановив наступне:

Між сторонами у справі був укладений Договір №Г-180-2016(П) від 25.10.2016 на право тимчасового користування окремими конструктивними елементами благоустрою комунальної власності на умовах оренди для розміщення об'єктів соціально-культурного, торгівельного та іншого призначення (надалі - Договір). Предметом цього Договору є надання Орендодавцем (позивач у справі) Орендареві (відповідач у справі) права на тимчасове користування окремими конструктивними елементами благоустрою комунальної власності для розміщення об'єктів соціально-культурного, торговельного та іншого призначення (надалі - Об'єкт) на умовах оренди на терміни відповідно до виданого паспорту на розміщення об'єктів соціально-культурного, торговельного та іншого призначення у межах м. Львова. Невід'ємною частиною цього договору є паспорт на розміщення об'єктів соціально-культурного, торговельного та іншого призначення, розмір орендної площі.

Згідно із Паспортом №180-2016 відкритого літнього майданчика від 06.10.2016 його видано Управлінням архітектури Департаменту містобудування Львівської міської ради ПП Укрпродсервіс на літній майданчик, розташований за адресою: місто Львів, вулиця Академіка А.Люльки, 4, площею 88,00 кв.м. з 25.10.2016 до 31.10.2016; з 01.04.2017 до 31.10.2017.

Відповідно до положень пункту 2.1.1 Договору Орендодавець зобов'язується надати у тимчасову оренду конструктивний елемент благоустрою комунальної власності на розміщення відкритого літнього майданчика площею 88,00 кв.м. (тротуар, газон, тощо) за адресою: м. Львів, вул. Академіка А.Люльки, 4.

Відповідно до пункту 3.2 Договору Орендар сплачує Орендодавцеві плату за користування Об'єктом площею 88,00 кв.м. щомісячно до 25 числа поточного місяця у розмірі 838,25 грн. за місяць, у тому числі ПДВ 139,71 грн.

Відповідно до положень пункту 4.2 Договору при невідповідності встановленого об'єкта соціально-культурного, торговельного та іншого призначення погодженому проекту ставка орендної плати збільшується у 10 разів на період до усунення відхилень від проекту до часу його демонтажу або отримання дозволу на його розміщення.

Позивач у підтвердження факту вчинення протиправних дій відповідачем покликається на акти обстеження відкритих літніх майданчиків:

- від 18.04.2017, складений головним спеціалістом відділу соціального-економічного розвитку Галицької РА ЛМР О.Ковальською, головним спеціалістом районним архітектором Галицького району Ю.Верхолою та інженером КП Адміністративно-технічного управління О.Матківською, встановлено, що площа відповідає погодженій, але встановлено брендовані парасолі синього кольору з написом France 1664 ;

- від 04.05.2017, складений головним спеціалістом відділу соціального-економічного розвитку Галицької РА ЛМР О.Ковальською, головним спеціалістом районним архітектором Галицького району Ю.Верхолою та інженером КП Адміністративно-технічного управління О.Матківською, встановлено, що площа відповідає погодженій, але далі встановлено брендовані парасолі синього кольору з написом France 1664 , з даним актом ознайомлений бармен ОСОБА_5;

Позивачем долучено до матеріалів справи лист Галицької районної адміністрації ЛМР від 19.04.2017 №31-вих-2288 про приведення літнього майданчика у відповідність до погодженого проекту до 29.04.2017. Як доказ отримання вказаного листа відповідачем, позивач долучає копію рекомендованого повідомлення про вручення поштового відправлення з відміткою про вручення.

Галицькою районною адміністрацією ЛМР скеровано на адресу Управління комунальної власності ЛМР та ПП Укрпродсервіс лист про розміщення літнього майданчика із порушення погодженого проекту, а саме: на літньому майданчику встановлено брендові парасолі, що непередбачено архітектурно-художніми вимогами. Доказів скерування листа до суду не подано.

Згідно з Актом комісії з розгляду нарахувань та заборгованості по оплаті за використання нежитлових приміщень територіальної громади м. Львова №17 від 13.06.2017 Управління комунальної власності ЛМР проведено донарахування орендної плати по Договору в розмірі 22740,23 грн. Повноваження комісії підтверджуються наказом про створення №20-з від 06.05.2014, долучено до матеріалів справи.

19 червня 2017 року позивач листом №2302-вих-3045 повідомив відповідача про донарахування орендної плати відповідно до п. 4.2. Договору за період з 18.04.2017 по 04.05.2017 відповідно до актів обстеження в розмірі 22740,23 грн. У додатках до листа вказано про надіслання рахунку фактури, акту виконаних робіт, акту звірки та актів обстеження від 18.04.2017 та від 04.05.2017. Докази надіслання долучено до матеріалів справи.

Управлінням комунальної власності ЛМР скеровано на адресу відповідача претензію від 09.01.2018 №2302-вих-178 про наявність заборгованості станом на 29.12.2017 в розмірі 51027,30 грн. Докази надіслання долучено до матеріалів справи.

До матеріалів справи, позивачем додано виставлені рахунки на оплату за період з квітня 2017 по вересень 2017 та докази їх скерування відповідачу, а також банківську виписку від 06.07.2017 про внесення орендної плати в розмірі 3353,00 грн. за договором оренди №180-2016(П).

У зв'язку з порушенням умов Договору відповідачем, позивач звернувся до суду з позовом про стягнення 51027,30 грн. (з яких: 22740,23 грн. - орендна плата в 10-ти кратному розмірі та 28287,07 грн. - орендна плата).

Відповідач проти позову заперечив в повному обсязі з підстав наведених у відзиві.

Проаналізувавши всі обставини та матеріали справи, суд прийшов до висновку, що позовні вимоги є обґрунтовані та підлягають до задоволення.

При ухваленні рішення, суд виходив з наступного.

Відносини щодо розміщення відкритих літніх майданчиків регулюються нормами Цивільного кодексу України, Господарського кодексу України, Закону України Про місцеве самоврядування в Україні (в частині повноважень місцевих рад та обов'язковості рішень органів місцевого самоврядування), Закону України Про регулювання містобудівної діяльності , Закону України Про благоустрій населених пунктів , Порядку отримання дозволів на встановлення відкритих літніх майданчиків у м. Львові біля об'єктів ресторанного господарства для здійснення підприємницької діяльності, затвердженого ухвалою Львівської міської ради №2452 від 05.03.2009 (надалі - Порядок), Правилами благоустрою міста Львова, затверджених ухвалою Львівської міської ради від 21.04.2011 року №376 (надалі - Правила).

Відповідно до статті 759 Цивільного кодексу України, що кореспондує зі статтею 283 Господарського кодексу України за договором найму (оренди) наймодавець передає або зобов'язується передати наймачеві майно у користування за плату на певний строк. Законом можуть бути передбачені особливості укладення та виконання договору найму (оренди).

Частиною 1 статті 762 Цивільного кодексу України передбачено, що за користування майном з наймача справляється плата, розмір якої встановлюється договором найму.

Згідно пункту 1 статті 193 Господарського кодексу України суб'єкти господарювання та інші учасники господарських відносин повинні виконувати господарські зобов'язання належним чином відповідно до закону, інших правових актів, договору, а за відсутності конкретних вимог щодо виконання зобов'язання - відповідно до вимог, що у певних умовах звичайно ставляться. При цьому, до виконання господарських договорів застосовуються відповідні положення Цивільного кодексу України з урахуванням особливостей, передбачених Господарським кодексом України.

За приписами статті 525 Цивільного кодексу України одностороння відмова від зобов'язання або одностороння зміна його умов не допускається, якщо інше не встановлено договором або законом.

Відповідно до статті 526 Цивільного кодексу України зобов'язання має виконуватися належним чином відповідно до умов договору та вимог цього Кодексу, інших актів цивільного законодавства, а за відсутності таких умов та вимог - відповідно до звичаїв ділового обороту або інших вимог, що звичайно ставляться.

Статтею 627 Цивільного кодексу України передбачено, що відповідно до статті 6 цього Кодексу сторони є вільними в укладенні договору, виборі контрагента та визначенні умов договору з урахуванням вимог цього Кодексу, інших актів цивільного законодавства, звичаїв ділового обороту, вимог розумності та справедливості.

Зміст договору становлять умови (пункти), визначені на розсуд сторін і погоджені ними, та умови, які є обов'язковими відповідно до актів цивільного законодавства (ст. 628 ЦК України).

Відповідно до статті 629 Цивільного кодексу України договір є обов'язковим для виконання сторонами.

Так, пунктом 3.2. Договору встановлено, що Орендар сплачує Орендодавцеві плату за користування Об'єктом площею 88,00 кв.м. щомісячно до 25 числа поточного місяця у розмірі 838,25 грн. за місяць, у тому числі ПДВ 139,71 грн.

Ставка плати за користування об'єктом та розміри орендованої площі встановлюються сторонами при укладенні цього Договору і не можуть бути нижчими від розрахункових ставок та розмірів площі, визначених у пункті 3.2 цього Договору. Розрахункові ставки орендної плати щорічно на кожен наступний рік визначаються шляхом коригування розміру розрахункової ставки попереднього року на рівень інфляції за цей рік. У разі зміни розрахункових ставок та розмірів орендованої площі, внесення плати орендарем здійснюється у розмірі нових ставок з дати набрання ними чинності і орендар зобов'язаний не пізніше 3-х днів з цієї дати підписати з орендодавцем зміни до цього Договору. Відсутність або не підписання змін орендарем не звільняє його від внесення плати у розмірі і за ставками згідно з цим пунктом, у тому числі за зміненими, як це встановлено цим абзацом . Конкретні розміри орендованої площі встановлюються при видачі (перереєстрації) паспорта на розміщення об'єктів соціально-культурного, торговельного та іншого призначення відповідно до пункту 2 Положення про оренду окремих конструктивних елементів благоустрою комунальної власності для розміщення об'єктів соціально-культурного, торговельного та іншого призначення на підставі представленої і погодженої у встановленому порядку проектної документації. (п. 3.3. Договору).

Ухвалою Львівської міської ради №1273 від 01.12.2016 Про затвердження Положення про оренду окремих конструктивних елементів благоустрою комунальної власності для розміщення об'єктів соціально-культурного, торгівельного та іншого призначення (оприлюднена 13.12.2016) у п. 2 такої зобов'язано Управління комунальної власності департаменту економічної політики провести перерахунок орендної плати за діючими станом на дату прийняття цієї ухвали договорами на право тимчасового користування окремими конструктивними елементами благоустрою комунальної власності на умовах оренди для розміщення об'єктів соціально-культурного, торговельного та іншого призначення (тимчасових споруд, атракціонів, ярмарків, відкритих літніх майданчиків та літніх майданчиків без прив'язки до стаціонарних об'єктів ресторанного господарства у м. Львові) відповідно до Методики розрахунку розміру орендної плати за оренду окремих конструктивних елементів благоустрою комунальної власності м. Львова, затвердженої цією ухвалою.

Пунктом 3.2. ухвали ЛМР №1273 від 01.12.2016 встановлено, що внесення змін до договорів на право тимчасового користування окремими конструктивними елементами благоустрою комунальної власності на умовах оренди для розміщення об'єктів соціально-культурного, торговельного та іншого призначення (тимчасових споруд, атракціонів, ярмарків, відкритих літніх майданчиків та літніх майданчиків без прив'язки до стаціонарних об'єктів ресторанного господарства у м. Львові) у частині розрахунку орендної плати згідно з Методикою розрахунку розміру орендної плати за оренду окремих конструктивних елементів благоустрою комунальної власності м. Львова, затвердженої цією ухвалою, не потребує підписання додаткових угод зі сторони орендаря та орендодавця, а проводиться управлінням комунальної власності в односторонньому порядку на підставі цієї ухвали з дати її прийняття.

Так, відповідно до Методики розрахунку розміру орендної плати за оренду окремих конструктивних елементів благоустрою комунальної власності м. Львова розрахунок місячної орендної плати за орендований конструктивний елемент благоустрою комунальної власності проводиться за формулою:

Опл = Вп*S*Кзон, де:

- Опл - місячна орендна плата за орендований конструктивний елемент благоустрою комунальної власності.

- Вп - базова вартість 1 кв. м. орендованого конструктивного елемента благоустрою комунальної власності, визначена для розміщення об'єктів соціально-культурного, торговельного та іншого призначення.

- S - площа орендованого конструктивного елемента благоустрою, яка надається в оренду згідно з дозвільним документом.

- К зон - зональний коефіцієнт відповідно до пункту 2 Положення про оренду окремих конструктивних елементів благоустрою комунальної власності для розміщення об'єктів соціально-культурного, торговельного та іншого призначення, наведений у таблиці 1.

Вп. - Пунктом 2 Методики встановлено базова вартість 1 кв. м. орендованого конструктивного елемента благоустрою комунальної власності: 75,72 грн. - на 2016 рік.

(При розрахунку орендної плати у договорах оренди, які укладені більше ніж на один сезон, розрахунок орендної плати проводиться способом коригування розміру орендної плати попереднього року на рівень інфляції за поточний рік п. 3 Методики).

S - 88,00 кв.м.

К - 0,5 - II зона.

Так, перевіривши правильність нарахування, суд вказує, що позивачем правильно визначено розмір орендної плати за квітень 2017 - 4492,97 грн. з ПДВ (з урахуванням п. 3.3. Договору, Розрахункові ставки орендної плати щорічно на кожен наступний рік визначаються шляхом коригування розміру розрахункової ставки попереднього року на рівень інфляції за цей рік. Рівень інфляції за 230116 рік - 1,1238).

Опл.=75,72*88*0,5=3331,68 грн. *1,1238=4492,97 грн.

Відтак, суд розглянувши вимоги позивача щодо стягнення 28287,07 грн. заборгованості з орендної плати зазначає, що заперечення відповідача в цій частині є необґрунтованими, а тому не можуть братись до уваги. Тому, зазначені вимоги щодо стягнення орендної плати підлягають до задоволення в повному обсязі.

Щодо вимоги позивача про стягнення десятикратного розміру орендної плати за використання літнього майданчика без додержання встановлених проектом, суд зазначає наступне.

Згідно зі статтею 5 Закону України Про благоустрій населених пунктів управління у сфері благоустрою населених пунктів здійснюють Кабінет Міністрів України, центральний орган виконавчої влади з питань житлово-комунального господарства, Рада міністрів Автономної Республіки Крим, місцеві державні адміністрації, органи місцевого самоврядування та інші органи влади в межах їх повноважень.

Відповідно до пунктів 1, 2, 6, 9 статті 10 Закону України Про благоустрій населених пунктів до повноважень сільських, селищних і міських рад у сфері благоустрою населених пунктів належить: затвердження місцевих програм та заходів благоустрою населених пунктів, забезпечення їх виконання; створення в разі необхідності органів і служб для забезпечення здійснення з іншими суб'єктами комунальної власності благоустрою населених пунктів, визначення повноважень цих органів (служб); затвердження правил благоустрою територій населених пунктів; здійснення контролю за станом благоустрою та утриманням територій, інженерних споруд та об'єктів, підприємств, установ та організацій, їх озелененням, охороною зелених насаджень, водних об'єктів тощо.

Частинами 1, 4 статті 20 Закону України Про благоустрій населених пунктів передбачено, що організацію благоустрою населених пунктів забезпечують місцеві органи виконавчої влади та органи місцевого самоврядування відповідно до повноважень, установлених законом. Рішення місцевих органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування щодо благоустрою території певного населеного пункту є обов'язковим для виконання розміщеними на цій території підприємствами, установами, організаціями та громадянами, які на ній проживають.

Відповідно до частин 1-3 статті 40 Закону України Про благоустрій населених пунктів самоврядний контроль у сфері благоустрою населених пунктів здійснюється сільськими, селищними, міськими радами та їх виконавчими органами. Для здійснення контролю за станом благоустрою населених пунктів, виконанням Правил благоустрою території населеного пункту, в тому числі організації озеленення, охорони зелених насаджень і водойм, створення місць відпочинку громадян, утримання в належному стані закріплених за підприємствами, установами, організаціями територій, сільські, селищні, міські ради можуть утворювати інспекції з благоустрою населених пунктів. Самоврядний контроль за станом благоустрою населених пунктів здійснюється шляхом проведення перевірок території.

Відповідно до пункту 10 статті 10 Закону України Про благоустрій населених пунктів та пункту 1.3. Порядку отримання дозволів на встановлення відкритих літніх майданчиків у м. Львові біля об'єктів ресторанного господарства для здійснення підприємницької діяльності, затвердженого ухвалою Львівської міської ради №2452 від 05.03.2009, дозволи на встановлення літніх майданчиків видає управління архітектури департаменту містобудування (Львівської міської ради) на підставі позитивних висновків комісії з видачі дозволів на встановлення відкритих літніх майданчиків.

Пунктом 1.10 Правил благоустрою міста Львова, затверджених ухвалою Львівської міської ради від 21.04.2011 №376, відкритий літній майданчик - це стаціонарний або тимчасовий (щоденного демонтажу) пункт ресторанного господарства, який розташовується виключно біля стаціонарного закладу (ресторану, кафе, бару, їдальні) у теплий період року з 1 квітня по 1 листопада і не має закритого приміщення для тимчасового перебування людей.

Пунктом 4.1 Порядку визначено, що контроль за дотриманням цього порядку здійснюють районні адміністрації за місцем знаходження літнього майданчика.

Відповідно до пункту 4.2.8 Порядку Щороку після встановлення відкритого літнього майданчика представник управління архітектури департаменту містобудування та відповідної районної адміністрації (член комісії) здійснюють його перевірку за місцем встановлення літнього майданчика на відповідність об'єкта погодженому проекту, про що складається відповідний акт.

Всі приписи і повідомлення про усунення порушень цього Порядку направляються суб'єктам підприємницької діяльності у письмовій формі поштою або подаються уповноваженим представником особисто і реєструються у відповідному журналі (п. 4.2.4. Порядку).

Як встановлено судом, Галицькою районною адміністрацією ЛМР здійснено обстеження відкритого літнього майданчика за адресою: м. Львів, вул. Академіка А.Люльки, 4 - ПП Укрпродсервіс , про що складено акти від 18.04.2017 та від 04.05.2017, які складались представником Галицької районної адміністрації ЛМР, головним спеціалістом районним архітектором та представником КП Адміністративно-технічного управління .

З наведеного слідує висновок, що акти від 18.04.2017 та від 04.05.2017 складені правомірно. Крім того, як встановлено, відповідачу було надано час для усунення виявлених невідповідностей погодженому проекту літнього майданчика, про що повідомлено останнього листом від 19.06.2017, докази отримання даного повідомлення містяться в матеріалах справи (а.с. 24).

При повторному обстеженні 04.05.2017, Галицькою РА ЛМР встановлено, що площа відповідає погодженій, але далі встановлено брендовані парасолі синього кольору з написом France 1664 , з даним актом ознайомлений бармен ОСОБА_5

Листами від 05.05.2017 №4-31-933та №4-31-934 Галицька районна адміністрація ЛМР повідомила Управління регулювання забудови Департаменту містобудування; позивача та відповідача про виявлені невідповідності погодженому проекту з доданими актами обстеження, попередженнями, квитанцією про надіслання.

Згідно з пунктом 4.2. Договору при невідповідності встановленого об'єкту соціально-культурного, торгівельного та іншого призначення погодженому проекту ставка орендної плати збільшується у десять разів на період до усунення відхилень від проекту до часу його демонтажу або отримання дозволу на його розміщення.

Актом комісії з розгляду нарахувань та заборгованості по оплаті за використання нежитлових приміщень територіальної громади м. Львова №17 від 13.06.2017 Управлінням комунальної власності ЛМР проведено донарахування орендної плати по Договору в розмірі 22740,23 грн. Повноваження комісії підтверджуються наказом про створення №20-з від 06.05.2014, долучено до матеріалів справи.

19 червня 2017 року позивач листом №2302-вих-3045 повідомив відповідача про донарахування орендної плати відповідно до п. 4.2. Договору за період з 18.04.2017 по 04.05.2017 відповідно до актів обстеження в розмірі 22740,23 грн. У додатках до листа вказано про надіслання рахунку фактури, акту виконаних робіт, акту звірки та актів обстеження від 18.04.2017 та від 04.05.2017. Докази надіслання долучено до матеріалів справи.

Управлінням комунальної власності ЛМР скеровано на адресу відповідача претензію від 09.01.2018 №2302-вих-178 про наявність заборгованості станом на 29.12.2017 в розмірі 51027,30 грн. Докази надіслання долучено до матеріалів справи.

Крім того, відповідно до архітектурно-художніх вимог №7 на розробку проекту влаштування літніх майданчиків та благоустрою території, який є невід'ємною частиною паспорта №180-2016 від 06.10.2016, передбачено, що сонцезахисні елементи - дерев'яні збірно-розбірні конструкції з тентовим накриттям, без використання фірмових брендів.

Охорона торгової марки 1664 захищається Мадридською угодою про міжнародну реєстрацію знаків від 14.04.1891, учасником якої є Україна з 25.12.1991. Відтак, позивачем доведено суду, що використання даного найменування є порушенням, відтак заперечення відповідача в цій частині є теж необґрунтованими.

Щодо інших заперечень відповідач, то суд вказує, що такі не спростовують доводів позовної заяви, а відтак, не беруться судом до уваги.

Враховуючи наведене, суд розглянувши вимоги позивача про стягнення 22740,23 грн. донарахованої орендної плати в десятикратного розміру вказує, що такі є обґрунтованими та підлягають до задоволення.

Частиною 1 статті 74 Господарського процесуального кодексу України встановлено, що кожна сторона повинна довести ті обставини, на які вона посилається як на підставу своїх вимог і заперечень.

Відповідно до статті 76 Господарського процесуального кодексу України передбачено, що обставини, які відповідно до законодавства повинні бути підтверджені певними засобами доказування, не можуть підтверджуватися іншими засобами доказування.

Статтею 86 Господарського процесуального кодексу України вказано, що суд оцінює докази за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на всебічному, повному, об'єктивному та безпосередньому дослідженні наявних у справі доказів. Жодні докази не мають для суду заздалегідь встановленої сили. Суд оцінює належність, допустимість, достовірність кожного доказу окремо, а також достатність і взаємний зв'язок доказів у їх сукупності.

Судові витрати на підставі статей 129 Господарського процесуального кодексу України покладаються на сторони пропорційно розміру задоволених позовних вимог. Відтак судовий збір покладається на відповідача.

З огляду на викладене, виходячи з положень чинного законодавства України, матеріалів та обставин справи, враховуючи практику застосування законодавства вищими судовими інстанціями, керуючись статтями 10, 12, 20, 73, 74, 75, 76, 79, 123, 129, 232, 233, 236, 237, 238 Господарського процесуального кодексу України, суд , -

В И Р І Ш И В:

1. Позовні вимоги задовольнити повністю.

2. Стягнути з приватного підприємства Укрпродсервіс (79039, місто Львів, вулиця Золота, будинок 25, квартира 29; ідентифікаційний код 30477965) на користь Управління комунальної власності Департаменту економічного розвитку Львівської міської ради (79008, місто Львів, площа Ринок, будинок 15; ідентифікаційний код 25558625) 51027,30 грн. - заборгованості та 1762,00 грн. - відшкодування витрат на оплату судового збору.

Наказ видати після набрання рішенням законної сили.

Рішення господарського суду може бути оскаржене до Львівського апеляційного господарського суду в порядку та строки передбачені розділом IV Господарського процесуального кодексу України.

Рішення господарського суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги, якщо апеляційну скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті чи закриття апеляційного провадження або прийняття постанови суду апеляційної інстанції за наслідками апеляційного перегляду.

Повний текст рішення виготовлений та підписаний 06.08.2018.

Суддя Березяк Н.Є.

СудГосподарський суд Львівської області
Дата ухвалення рішення30.07.2018
Оприлюднено06.08.2018
Номер документу75693438
СудочинствоГосподарське

Судовий реєстр по справі —914/612/18

Рішення від 30.07.2018

Господарське

Господарський суд Львівської області

Березяк Н.Є.

Ухвала від 23.07.2018

Господарське

Господарський суд Львівської області

Березяк Н.Є.

Рішення від 25.06.2018

Господарське

Господарський суд Львівської області

Березяк Н.Є.

Ухвала від 11.06.2018

Господарське

Господарський суд Львівської області

Березяк Н.Є.

Ухвала від 21.05.2018

Господарське

Господарський суд Львівської області

Березяк Н.Є.

Ухвала від 21.05.2018

Господарське

Господарський суд Львівської області

Березяк Н.Є.

Ухвала від 07.05.2018

Господарське

Господарський суд Львівської області

Березяк Н.Є.

Ухвала від 10.04.2018

Господарське

Господарський суд Львівської області

Березяк Н.Є.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні