Справа № 296/5689/18
1-кс/296/2822/18
УХВАЛА
Іменем України
18 червня 2018 року м.Житомир
Слідчий суддя Корольовського районного суду м. Житомира ОСОБА_1 , за участю секретаря судового засідання ОСОБА_2 , розглянувши клопотання старшого слідчого СУ ГУНП в Житомирській області капітана поліції ОСОБА_3 в кримінальному провадженні №12017060000000183 від 06.10.2017, про надання дозволу на проведення позапланової виїзної ревізії окремих питань фінансово-господарської діяльності Комунальної лісомеліоративної установи Романівської районної ради (код ЄДРПОУ 36311190), яка знаходиться за адресою: Житомирська обл., Романівський р-н, смт. Романів, вул. С. Лялевича, 2 за період 01.01.2017 року по час проведення перевірки, щодо законності здійснення господарської діяльності вказаної установи,
В С Т А Н О В И В :
Слідча звернулася до суду з вказаний клопотанням, в обґрунтування якого зазначила, що у провадженні СУ ГУ НП в Житомирській області перебувають матеріали досудового розслідування, внесені до Єдиного реєстру досудових розслідувань за №12017060000000183, за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 3 ст. 191 КК України.
Досудовим розслідуванням встановлено, що службові особи Романівської районної ради Житомирської області, зловживаючи своїм службовим становищем, всупереч інтересам служби, з початку січня місяця 2017 року вчинили розтрату державних коштів шляхом проведення рубок непошкоджених дерев породи «Сосна» на територіях ряду сільських рад Романівського району Житомирської області, на землях державної власності сільськогосподарського призначення під виглядом санітарних та відображенням не в повному обсязі реальної кількості порубаного лісу у облікових документах, після чого незаконно здобуту у такий спосіб деревину реалізували суб`єктам господарської діяльності Романівського та Баранівського районів Житомирської області без здійснення відповідного фінансово-господарського та бухгалтерського обліку чим завдано шкоди навколишньому природньому середовищу.
Оперативна інформація, яка надійшла в ході виконання доручення свідчить про те, що директор Комунального агролісомеліоративного підприємства Романівської районної ради ОСОБА_4 , зловживаючи своїм службовим становищем, з корисливих мотивів, надає вказівки працівникам Комунального агролісомеліоративного підприємства Романівської районної ради, щодо проведення незаконних порубок не пошкоджених дерев під виглядом санітарних рубок на землях державної власності сільськогосподарського призначення сільських рад Романівського району, а також не у повному об`ємі відображення реальної кількості порубаного лісу у облікових документах підприємства.
Незаконно здобуту у такий спосіб деревину за вказівкою ОСОБА_4 службові особи Комунального агролісомеліоративного підприємства Романівської районної ради, реалізовують суб`єктам господарської діяльності Романівського, Чуднівського та Баранівського районів Житомирської області без здійснення відповідного фінансово-господарського та бухгалтерського обліку, чим завдається істотна шкода громадським інтересам, в особі сільських рад Романівського району Житомирської області.
Крім того, встановлено, що незаконно здобута деревина реалізовується ФОП ОСОБА_5 , без здійснення відповідного фінансово-господарського та бухгалтерського обліку, чим завдається істотна шкода громадським інтересам, в особі сільських рад Романівського району Житомирської області.
Вказані обставини попередньо кваліфіковані досудовим розслідуванням за ч. 3 ст. 191 КК України.
В зв`язку з проведенням досудового розслідування у даному кримінальному провадженні за обставин, що службові особи Романівської районної ради Житомирської області, зловживаючи своїм службовим становищем, всупереч інтересам служби, з початку січня місяця 2017 року вчинили розтрату державних коштів шляхом проведення рубок непошкоджених дерев породи «Сосна» на територіях ряду сільських рад Романівського району Житомирської області, на землях державної власності сільськогосподарського призначення під виглядом санітарних та відображенням не в повному обсязі реальної кількості порубаного лісу у облікових документах, після чого незаконно здобуту у такий спосіб деревину реалізували суб`єктам господарської діяльності Романівського та Баранівського районів Житомирської області без здійснення відповідного фінансово-господарського та бухгалтерського обліку чим завдано шкоди навколишньому природньому середовищу, виникла необхідність у проведення позапланової виїзної ревізії окремих питань фінансово-господарської діяльності за період з 01.01.2017 по теперішній час.
Враховуючи вищевикладене, є достатні підстави в призначенні позапланової виїзної ревізії фінансово-господарської діяльності Комунальної лісомеліоративної установи Романівської районної ради (код ЄДРПОУ 36311190) яка знаходиться за адересою: Житомирська обл., Романівський р-н, смт. Романів, вул. С. Лялевича, 2.
В зв`язку із необхідним обсягом перевірки, який потрібно дослідити органу державного фінансового контролю, є достатні підстави для визначення терміну ревізії в 15 робочих днів.
Враховуючи викладене, керуючись ст.40, ст.93 КПК України, Законом України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» в редакції від 16.10.2012, Постановою Кабміну №550 від 20.04.2006 «Про затвердження Порядку проведення інспектування Державною фінансовою інспекцією, її територіальними органами», -
УХВАЛИВ:
Клопотання задовольнити.
Надати дозвіл на проведення позапланової виїзної ревізії окремих питань фінансово-господарської діяльності Комунальної лісомеліоративної установи Романівської районної ради (код ЄДРПОУ 36311190), яка знаходиться за адресою: Житомирська обл., Романівський р-н, смт. Романів, вул. С. Лялевича, 2 за період 01.01.2017 року по час проведення перевірки, щодо законності здійснення господарської діяльності вказаної установи для з`ясування наступних положень, які цікавлять слідство:
1. Чи проводилися лісогосподарські роботи Комунальною лісомеліоративною установою Романівської районної ради (код ЄДРПОУ 36311190) в період з 01.01.2018 по час проведення ревізії? Якщо проводилися, то згідно яких нормативних актів, який вид рубок був застосований, в який час та згідно яких лісорубних квитків (вказати прізвища, ім`я та по батькові працівників, що безпосередньо проводили лісогосподарські роботи, кількість працівників та найменування задіяної техніки, що використовувалася для проведення робіт)?
2. Який порядок проведення лісогосподарських робіт з посиланням на відповідні нормативні документи згідно чинного законодавства України, тобто порядок проведення рубки лісу, оцінки лісопродукції та її відпуск безпосередньо покупцю? Чи були допущенні порушення лісогосподарських робіт в період з 01.01.2017 по час проведення ревізії, якщо так, то вчому полягають порушення та хто з посадових осіб Комунальної лісомеліоративної установи Романівської районної ради (код ЄДРПОУ 36311190) їх допустив?
3. Чи існує заборгованість перед Комунальною лісомеліоративною установою Романівської районної ради (код ЄДРПОУ 36311190) за реалізовану лісопродукцію? Якщо так то у кого, за який період часу, на яку суму та за який саме сортимент продукції?
4. Чи є в наявності відповідні обліки незаконних рубок лісу на території яка обслуговується Комунальною лісомеліоративною установою Романівської районної ради (код ЄДРПОУ 36311190)?
5. Чи зафіксовані незаконні рубки лісу Комунальною лісомеліоративною установою Романівської районної ради (код ЄДРПОУ 36311190) за період з 01.01.2017 по час проведення ревізії? Якщо так то на яку суму заподіяно матеріальної шкоди?
6. Чи відповідає вимогам чинного законодавства порядок ведення бухгалтерського обліку в Комунальній лісомеліоративній установі Романівської районної ради (код ЄДРПОУ 36311190) в частині обліку лісопродукції після проведення рубок, реалізації лісопродукції та розрахунків покупців? Якщо ні то, які вимоги порушено, хто є відповідальною особою?
7. Яка кількість лісопродукції, якої категорії та кому реалізовано заданими бухгалтерії підприємства та в який період? В яких документах це зафіксовано?
8. Яка сума коштів надійшла на рахунки підприємства у результаті реалізації лісопродукції? Від кого? Чи укладалися відповідні договори поставок лісопродукції з зазначенням специфікації лісопродукції?
Термін ревізії визначити 15 робочих днів, починаючи з 17.09.2018.
Організацію виконання ревізії доручити Управлінню північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області.
Ухвала оскарженню не підлягає.
Ухвала діє протягом місяця з дня постановлення
Слідчий суддя ОСОБА_1
Суд | Корольовський районний суд м. Житомира |
Дата ухвалення рішення | 18.06.2018 |
Оприлюднено | 24.02.2023 |
Номер документу | 75701721 |
Судочинство | Кримінальне |
Кримінальне
Корольовський районний суд м. Житомира
Галасюк Р. А.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні